Toon posts:

Medal of Honor - Zit je vast stel hier je vragen

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.555 views sinds 30-01-2008

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

ok mensen, het volgende..ik sta met me rug tegen het hek aan, ik moet dus nog het bazooka team vinden...wie kan me helpen waar ik moet zijn???? en ik kan geen enkel deur openen, enige wat ik hoor is het deurknopje :(

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sycoo/images/shot.jpg

ps, teammates zijn allemaal dood..is toch niet belangrijk dat ze levend moeten blijven :?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:24
Op zaterdag 26 januari 2002 04:13 schreef SYCooo het volgende:
ok mensen, het volgende..ik sta met me rug tegen het hek aan, ik moet dus nog het bazooka team vinden...wie kan me helpen waar ik moet zijn???? en ik kan geen enkel deur openen, enige wat ik hoor is het deurknopje :(

[afbeelding]

ps, teammates zijn allemaal dood..is toch niet belangrijk dat ze levend moeten blijven :?
ze zitten in het huis midden in het dorp op de 2e verdieping ..

Het is ff zoeken maar je vind ze wel .
ik zelf had hier ook last mee in een andere topic heb ik hier al vragen over gesteld

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• SYQ
  • Niet online

SYQ

tnx, eindelijk..!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

trouwens, is het mogelijk om MEDAL of HONOR online te spelen in de CO-OP mode????

dus samen een missie afhandelen (a la GHOST), zo ja hoe??

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:36
Ik zit in dat level waar je die Assault Rifle moeten stelen.

Ten eerste lukt het me niet om een uniform en papieren te jatten, ook al heb ik ze beginnen ze me gewoon te schieten.

Maarja, echte bikkel, dus er gewoon een weg doorheen schieten, plannen jatten, wapen pakken, bommetje plaatsen, en dan moet ik weg...

Maar moet ik nou gewoon langs dezelfde weg als ik ben gekomen? Want dat redt ik dus echt niet (en de deuren in die kamer met die rifles zijn dicht?) en ik begin te lopen die kant op met 100 health.

Zit er een andere deur waardoor je kunt ontsnappen? Mijn compas wijst gewoon rect de muur in, dus daar heb ik weinig aan.

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-11 23:37
je weet zeker dat je je gun hebt weggestopt?? Want als je met je gun rondloopt dan schieten ze ook op je. Alleen soldaten herkennen je niet maar als je eenmaal hogere ranks tegenkomt dan moet je ze gewoon neerschieten.

en ja je moet dezelfde weg teruggaan. Steeds een klein beetje naar voren gaan. Want de duitsers blijven maar komen.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:49

The Legend

*Plop*

Op zaterdag 26 januari 2002 09:32 schreef Blackhole het volgende:

[..]

ze zitten in het huis midden in het dorp op de 2e verdieping ..

Het is ff zoeken maar je vind ze wel .
ik zelf had hier ook last mee in een andere topic heb ik hier al vragen over gesteld
Dat huis waar dat paadje achterlangs loopt ?? Nou die deur kan dus echt niet open bij mij :(

Ik ben toch malle pietje niet!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Niemand ;( Ik kom nog steeds niet verder :(

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:24
Goed kijken je loop er gewoon lanks als je niet oplet ...

je moet een trap op .. het is niet moeilijk ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 17:46

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 26 januari 2002 22:32 schreef The Legend het volgende:
plaatje van je... 180o draaien.. teruglopen... en dan zie je links een trappetje naar beneden... (waar je vandaan kwam) en rechts een open deur... daar moet je in :)

blup

Verwijderd

Op zaterdag 26 januari 2002 18:26 schreef SYCooo het volgende:
trouwens, is het mogelijk om MEDAL of HONOR online te spelen in de CO-OP mode????

dus samen een missie afhandelen (a la GHOST), zo ja hoe??
Nope kan nog :? niet

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 26 januari 2002 22:48 schreef Werkeend het volgende:

[..]

plaatje van je... 180o draaien.. teruglopen... en dan zie je links een trappetje naar beneden... (waar je vandaan kwam) en rechts een open deur... daar moet je in :)
damn ik doe het zelf fout.. das het tankteam ;)

bazooka team zit in een kamer... dood te zijn boven de een poortje waar je niet doorheen kan (nog niet athans ;)

blup

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik had ze al gevonden, iemand zei in het midden van het dorp :? Nou het is 100 meter waarvan je begint :S Het eerste huis op de hoek.

Nu zit ik weer vast met het tankteam, die lui dwalen gewoon wat rond en volgen je niet. Lopen zich steeds dood op snipers |:(

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zaterdag 26 januari 2002 23:42 schreef The Legend het volgende:
Ik had ze al gevonden, iemand zei in het midden van het dorp :? Nou het is 100 meter waarvan je begint :S Het eerste huis op de hoek.

Nu zit ik weer vast met het tankteam, die lui dwalen gewoon wat rond en volgen je niet. Lopen zich steeds dood op snipers |:(
hmm volgens mij blijven ze altijd achter je staann... je moet gewoon snipers snel afknallen :)

blup

• iGadget
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 11:46

iGadget

Wowsers!

Hmmm... ik zit vast in wat kennelijk het einde van het laatste level is, de mosterdgasfabriek is als een mongool aan het ontploffen, ik kan nergens schuilen (ja heel eventjes tussen die kistjes en het omgevallen bureau) maar ondertussen stromen de ventjes binnen... dus als je niet levend verbrandt dan wordt je wel afgeschoten door de -tig germs...

Is dit gewoon raggen tot het na 300x misschien eens een keertje wel lukt?

* iGadget had misschien niet meteen moeten beginnen op 'hard' B-)

"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 27 januari 2002 01:21 schreef iGadget het volgende:
Hmmm... ik zit vast in wat kennelijk het einde van het laatste level is, de mosterdgasfabriek is als een mongool aan het ontploffen, ik kan nergens schuilen (ja heel eventjes tussen die kistjes en het omgevallen bureau) maar ondertussen stromen de ventjes binnen... dus als je niet levend verbrandt dan wordt je wel afgeschoten door de -tig germs...

Is dit gewoon raggen tot het na 300x misschien eens een keertje wel lukt?

* iGadget had misschien niet meteen moeten beginnen op 'hard' B-)
ja :) rag de vent aan de linkerkant overhoop.. er zit nog 1 ventje in zo'n kamertje aan de linkerkant van je... schiet die ook maar ff neer (anders word je in je rug genaait)
bietje met granaten naar buiten gooien, je submachinegun pakken en dan maar rennne! das de enige manier :) (zit btw een sniper in de houtentoren links van je en 1tje op de overloop tussen de 2 rechterbetonnentorens...

tis gewoon heel veel proberen :)

dit vond ik eik het moeilijkste stukje... na het begin van dit lvl (met die rangers) hoeren gingen telkens dood :)

oh en die snipertown was ook wel knaplastig.. na 100x proberen erachter komen dat ie NIET achter een raam zit maar op het dak! :(

blup

• iGadget

iGadget

Wowsers!

I hear 'ya :)

nah dat laatste stukje komt wel weer als ik onwijs veel zin heb, momenteel komt 't me na 248x overhoop te zijn geschoten / levend te zijn verbrand een _beetje_ m'n strot uit :r

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 10:47 schreef Gubbo het volgende:
Ik zit vast bij dat donkere level dat je achterin de truck binnenkomt en sneaky alles moet jatten. Ik heb alles en moet daar weg, dat kan maar door 1 doorgang maar daar staat een machine gunner, 3 snipers die ik niet zie en van achter komen honden en mofkes...

Hoe haal ik dit in godsnaam :(
Is niet een al te moeilijk stukje, je moet die gozer achter de machine gun neer snipen voordat je door het hek gaat, zodra je erdoor bent komen er 2 ventjes van achteren, snel doodschieten reloaden en het dan op een lopen zetten, liggen 2 duitse snipers aan de zijkanten van de weg en 1 hond, die hond komt op je af en wil je bijten maar blijven rennen, als je hard genoeg loopt zie je een brug met aan vrachtauto dan ben je er...

P.S. Wat ik deed is de hond neerschieten en in zn achteruit wegrennen en gewoon op die lui blijven schieten... B-)

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-10 20:49
is het trouwens *IEMAND* gelukt om in dat sniper level al je mede-soldaten in leven te houden? Of tenminste een paar? * FireFoz z'n record was 1 :P

errrrrrrrrrrrrug fijn spel trouwens.....en voor degene die zeggen dat ie makkelijk is: idd, bullshit! met die snipers bijv....ook al ben je nog zo'n die-hard gamer, die snipers zitten echt zo achterlijk verstopt, dat doe je niet zo maar ff in 1 keer.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• iGadget

iGadget

Wowsers!

misschien als ik 'm opnieuw speel, en precies weet waar ze zitten... maar anders niet :)

maar ze zijn ook zo dom... gaan gewoon midden op straat lopen terwijl de kogels je om de oren fluiten enzo |:(

jezelf in leven houden lukt meestal wel, maar dat je je 'collega's' niet kan commanderen is een groot gemis.

* iGadget zou het 'STAY DOWN!' commando waarschijnlijk _veel_ gebruiken ;)

• FireFoz
yeah

en pull back enzo.....zou wel handig zijn :{

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11 13:20
Ik ben nu bij 't veld waarbij je zo geruisloos moet zijn, en in de truck moet jumpen om 3 tiger tanks te mollen.
Dat is me allemaal gelukt, nu loop ik tussen 2 rotswanden door, kom ik bij een kleine open ruimte, 1 mannetje loopt er rond, en 1 8er een muurtje met een machine geweer...
Als ik geruis loos loop, kan ik dat rondlopentje neerknallen, als ik dan probeer een granaat over dat muurtje te gooien, komt dat mannetje al schieten te voorschijn en schiet meteen alles raak, heb ik stuk of 30 keer geprobeerd maar ik kom er gewoon NIET voorbij :r , iemand nog een oplossing???
Thanks

Aap!

• Royz
  • Laatst online: 15:44

Royz

Kleurenblind!!

Op dinsdag 29 januari 2002 01:24 schreef iGadget het volgende:
misschien als ik 'm opnieuw speel, en precies weet waar ze zitten... maar anders niet :)

maar ze zijn ook zo dom... gaan gewoon midden op straat lopen terwijl de kogels je om de oren fluiten enzo |:(

jezelf in leven houden lukt meestal wel, maar dat je je 'collega's' niet kan commanderen is een groot gemis.

* iGadget zou het 'STAY DOWN!' commando waarschijnlijk _veel_ gebruiken ;)
Dan zou het ook handig zijn om die taunts te binden en niet V en dan 1,2,3,4,5 etc duurt veels te lang. Maar ik denk dat niemand weet hoe het moet of wel???;(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Maximize
  • Niet online
Op zaterdag 26 januari 2002 22:32 schreef The Legend het volgende:
schiet door dat hek.. komen er duitser van de andere kant aangelopen.. doen het hek open.. :)

--
dat met die sniper op het dak was ook best irritant.. ging ook stuk of 20 keer dood voordat ik em zag :P

zit nu in het bos.. dat level is irritant! zie geen reet :(

• The Legend

The Legend

*Plop*

Zooo, uitgespeeld :) Dat lvl in de mustergas fabriek viel wel mee, alleen het laatste stukkie was lastig want khad nog maar weinig health :)

• FireFoz
Op dinsdag 29 januari 2002 13:58 schreef MaXiMizE het volgende:

zit nu in het bos.. dat level is irritant! zie geen reet :(
in de sneeuw?
daar zit ik ook :{

Verwijderd

In dat level waar je die verschillende dingen moet stelen moet je op het laatst ook "some plans of tigertanks" jatten...waar vindt ik die?? Overal al gezocht

• Just_a_Gamer
volg je compas en het zit gewoon in een van die huizen.

Tja duidelijker kan ik niet geven omdat ik de plattegrond niet uit mijn kop kent :P

• Ruud2001
  • Laatst online: 06-11 14:18

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op woensdag 30 januari 2002 08:39 schreef EbAyzo het volgende:
In dat level waar je die verschillende dingen moet stelen moet je op het laatst ook "some plans of tigertanks" jatten...waar vindt ik die?? Overal al gezocht
Daar heb ik ook ff op gezocht... Je moet in dat huis naar de kelder en voila :)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• SilentStorm
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

Ik probeer nu uit ford schmerzen te ontsnappen. Rest van het spel was best te doen (op die irri snipers na |:( ), maar hier.. je komt de ruimte binnen, zit er eentje links om de hoek voor een deur, eentje in het raampje wat bij de kamer van die deur hoort en er komt er net eentje aanlopen. Das 1 clip.

Vervolgens pak ik me andere gun (matrix style) en zie tot mn grote schrik niet een paar van mn maten die alles al hebben doodgeschoten en me wenken de trein in te komen, maar een fully equiped team duitse wehrmachtsoldaten, die veel te veel zijn best doet om mij in ford schmerzen te houden terwijl het loopt te exploderen waar je niet goed van wordt.. Arrgh! met geluk ben ik er na drie kwartier eindelijk doorheen gekomen, strompel ik met 4 health naarbuiten, blijken er ook nog 30 snipers op het dak te liggen.. help!

kan iemand misschien vertellen hoe die (vooral kwa clip-management door dit stukje is heengekomen??)

Localhost is where the heart is

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:25

inXs

known as inXs

[lulmodus]Ik sta nu met mijn neus tegen een muur, maar ik kan er niet doorheen... Wat nu, ik ben echt radeloos! Ik heb al vanalles geprobeerd.. ;([/lulmodus] >:)

superB

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 21:21 schreef SilentStorm het volgende:
Ik probeer nu uit ford schmerzen te ontsnappen. Rest van het spel was best te doen (op die irri snipers na |:( ), maar hier.. je komt de ruimte binnen, zit er eentje links om de hoek voor een deur, eentje in het raampje wat bij de kamer van die deur hoort en er komt er net eentje aanlopen. Das 1 clip.

Vervolgens pak ik me andere gun (matrix style) en zie tot mn grote schrik niet een paar van mn maten die alles al hebben doodgeschoten en me wenken de trein in te komen, maar een fully equiped team duitse wehrmachtsoldaten, die veel te veel zijn best doet om mij in ford schmerzen te houden terwijl het loopt te exploderen waar je niet goed van wordt.. Arrgh! met geluk ben ik er na drie kwartier eindelijk doorheen gekomen, strompel ik met 4 health naarbuiten, blijken er ook nog 30 snipers op het dak te liggen.. help!

kan iemand misschien vertellen hoe die (vooral kwa clip-management door dit stukje is heengekomen??)
[spoiler mode on]
Pak je sturmgewhere en knal die gast links neer (2 a 3 kogels in het hoofd will do the trick) Dan loop je als een bezetene naar buiten schietend op alle Duiters die je tegenkomt, Pak de health kits achter de omgevallen tafels die buiten ligt en loop naar een hoekje en knal alle Duiters vanaf daar neer. Dan gaat de deur van de wagon open en je ziet je mede rangers staan, loop naar binnen.

Would you look at that..... The end
[Spoiler mode off]

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 30 januari 2002 21:21 schreef SilentStorm het volgende:

in matrix style met 2 submachine guns schieten en ook nog met je voeten wat granaten schoppen ;)

veel proberen
HEEL veel proberen ;)

tis te doen
vraag niet HOE maar tis te doen ;)

oh btw
als je gelijk buiten naar rechts gaat
en hier gaat staat:
code:
1
2
3
4
5
6
   |overloop
   |_ 
  |X |    x = toren
  |__|
   O |muur
     |

bij de O gaat staan... dan kunnen de snipers op de overloop en in de toren je niet neerpaffen

er staat dan maar 1 sniper in een houten torentje tegenoverje :)

oh en gooi wat granaatjes naar buiten vorodat je rent
alle beetjes helpen ;)
en gebruik de submachine gun... daar kill je er meer mee op closerange en heeft een wat groter magazijn dan de machinegun

blup

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

allebei 30 toch?? anywayz hoe heb jij tijd om die granaten te gooien? als ik niet meteen naar buiten loop wanneer ik de 3 eerste gastjes heb gemold ben ik gekookt.. granaat zou errugh veel helpen (hilfe! granaaaaaaaaaat! take cover! (wasda in duits?)) speel op hard btw..

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 30 januari 2002 21:34 schreef SilentStorm het volgende:
allebei 30 toch?? anywayz hoe heb jij tijd om die granaten te gooien? als ik niet meteen naar buiten loop wanneer ik de 3 eerste gastjes heb gemold ben ik gekookt.. granaat zou errugh veel helpen (hilfe! granaaaaaaaaaat! take cover! (wasda in duits?))
machinegeweer heeft 20 kogels (iig de bar) kvin hem ook niet zo fijn schieten als een submachine gun

je schiet de gast links neer
goooit een granaat richting de deur
schiet de gast achter het gaas neer
draait richting deur
begint als een gek te schieten en te rennen :)

blup

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

danx! dat helpt.. ga meteen proberen.. *heb trouwens Stg44, met 30 kogels/clip*

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-11 14:58
Op woensdag 30 januari 2002 21:34 schreef SilentStorm het volgende:
allebei 30 toch?? anywayz hoe heb jij tijd om die granaten te gooien? als ik niet meteen naar buiten loop wanneer ik de 3 eerste gastjes heb gemold ben ik gekookt.. granaat zou errugh veel helpen (hilfe! granaaaaaaaaaat! take cover! (wasda in duits?)) speel op hard btw..
Same hier.. ik knal gewoon snel die om't hoekje kogel in de kop (slechts 1 kogel nodig. die achter die muur staat ook eentje op goed geluk (missen = doorgaan!) onderweg naar buiten kom je dan 1 gozer tegen, weer op ze kop mikken en ondertussen richting al die andere achter de omgevallen tafel schieten.
NIET wachten tot hun dood zijn maar maken dat je over die tafelspringt/er rond loopt want daar ligt health..
Ondertussen heb je die gasten die de uitgang blokeren quasi allemaal dood. DAn moet je zeker herladen om met vol magazijn weer naar buiten te sprinten.
Buiten je NIKS van die snipers aantrekken maar gewoon blijven bewegen en al die eikels op de grond uitschakelen.
Dan rustig op je gemakje (blijven bewegen!) de snipers 1 voor 1 uitschakelen.

Dit alles doe je (deed ik) NIET met dat supermachinegeweer maar met dat lichte machinegeweertje dat je al eeuwen hebt.
Schiet veel makkelijker en vooral: werkt vlotter.

PS: ik begon dat allerlaatste stukkie met 38 health

Verwijderd

zit vast bij de snipers, wordt er helemaal gek van :( in hard is het echt niet te doen

• scorpionv
  • Laatst online: 06-11 22:17

scorpionv

This space for rent

Is MOHAA nu eigenlijk al te KOOP? Of heeft echt iedereen hem maar gedownload hier?

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

te koop :? :X

• scorpionv
  • Laatst online: 06-11 22:17

scorpionv

This space for rent

Op woensdag 30 januari 2002 23:27 schreef borganism het volgende:
te koop :? :X
Ja niet iedereen heeft ASDL of kabel of whatever. Ik moet het doen met ISDN.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 30 januari 2002 22:04 schreef ingeni het volgende:
zit vast bij de snipers, wordt er helemaal gek van :( in hard is het echt niet te doen
al 2x gehaalt in hard :) tis te doen :)

gewoon vaak opnieuw proberen dan weet jeop een gegeven moment wel waar ze zitten ;)

blup

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Op zondag 20 januari 2002 16:00 schreef SICKFUCK het volgende:
Kan er hier iemand mij een serial mailen voor MOHAA? edmarchal@hotmail.com
TOET TOET :+ :+

oh wacht ik heb er hier eentje: aazak

aahh durka durka durka

Verwijderd

Op zondag 20 januari 2002 23:42 schreef moeizaam het volgende:
[afbeelding]

Ik zit nu hier en het lukt me maar niet om verder te komen.
Word helemaal niet goed van dat geschiet vanuit de verte.

Heb ook al 200x geprobeerd die klojo's te bestormen, maar die moffen in mijn rug zijn mijn ondergang.

Iemand een idee ?
ik zit hier ook vast, hoe geraak ik daar voorbij?

• FMS
  • Niet online

FMS

ik heb een probleem, k'heb net m'n harddisk geformatteerd en nu zijn de save games weg.

ik zat de level waar je die 4 Raket lanchers moet vernietigen.

kan iemand mij een save game van die level geven?

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:47
Ik zit dus vast in een lvel waarbij ik een neergestorte piloot naar een of andere hideout moet brengen dus ik volg dat kompas en kom bij een kerkje maar dan kan ik niet verder :?

HELP, waar moet ik die piloot laten ? Als ik een stukje terug 't level in loop blijft hij op een een bepaald punt ook staan en kan hij niet verder dus hij moet wel naar die kerk maar dat gedoe van dat 'ie naar die hideout moet wil niet lukken :'(

• bakkiepleur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-08-2021

bakkiepleur

Zwart zonder Suiker

Voor dat blok gaan staan in de kerk en op je use knop drukken blok gaat dan opzij en kan je een trap af.

• inXs
  • Laatst online: 15:25

inXs

known as inXs

Ik zit vast in dat level, waar je die tankcrew naar de tank moet brengen.. Het lukt me steeds om iedereen levend te houden en bij de tank te blijven, maar ik raak op de 1 of andere manier telkens 1 van die leden kwijt en dood is ie niet want dan is de missie gefailed... Dit is zeer irritant.. Heeft iemand dit ook gehad?

superB

Verwijderd

Waar vind ik in godsnaam die 2 20mm guns in het sneeuw bos????? Ik heb er al één, maar ik blijf maar rondjes lopen in dat bos :) Iemand een hint?

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:47
edit:

Laat maar, heb ze eindelijk gevonden die bazooka venters :(

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op vrijdag 01 februari 2002 15:39 schreef EbAyzo het volgende:
Waar vind ik in godsnaam die 2 20mm guns in het sneeuw bos????? Ik heb er al één, maar ik blijf maar rondjes lopen in dat bos :) Iemand een hint?
gebruik je compass dan loop je er zo heen

blup

• koper137
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

ik zit nu in dat level met die tank crew, maar die wordt de hele tijd verrot geschoten, echt super irr als je de hele tijd hetzelfde stukje over moet doen

___________________________*

• Just_a_Gamer
mja het boeit niet als de tankcrew dood zijn volgens mij. Als je maar zorgt dat je op het plek waar de tankcrew zijn/waren en alle snipers afmaait.

Je krijgt wel een medaille voor als je je tankcrew levend uit de level komt :)

Verwijderd

Op vrijdag 01 februari 2002 16:56 schreef eendje het volgende:

[..]

gebruik je compass dan loop je er zo heen
Tivus man :) dacht altijd dat die puntjes op het kompas nergens voor waren :)

Verwijderd

Hoe komen jullie eigenlijk online...? Bij mij blijft 'ie om de cd-rom vragen...

• SideSwipe
  • Laatst online: 04-11 12:22

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Kloten :( Veel servers spelen nu op V1.10 US patch... Maar die patch wil niet over mijn MOHAA :(

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Verwijderd

Kan nou echt niemand mij vertellen hoe ik online kom (met versie 1.10...)? Mohaa blijft om een cd-rom zeuren...

• FireFoz
Ik zit nu in die bunker waar je die wapens moet jatten....ik kom er maar niet uit!
ik heb die wapens, maar nu is er dus alarm afgegaan, en er BLIJVEN maar nieuwe ventjes komen :'(
er zit wel een achter uitgang maar die zit op slot.... echt waar, zodra ik een ventje neer schiet komt er meteen weer een nieuwe!

• Saekerhett
  • Laatst online: 14:56
Op zondag 03 februari 2002 11:35 schreef FireFoz het volgende:
Ik zit nu in die bunker waar je die wapens moet jatten....ik kom er maar niet uit!
ik heb die wapens, maar nu is er dus alarm afgegaan, en er BLIJVEN maar nieuwe ventjes komen :'(
er zit wel een achter uitgang maar die zit op slot.... echt waar, zodra ik een ventje neer schiet komt er meteen weer een nieuwe!
Gewoon doorrennen >:)

Je moet gewoon doorrennen naar de uitgang, en af en toe eentje neerknallen :)

• Mottebelke
  • Laatst online: 14:44
Op zondag 03 februari 2002 11:35 schreef FireFoz het volgende:
Dat had ik ook, maar je moet er gewoon doorheen rennen, want dan zijn er ineens veel minder ventjes :? Het lijkt erop dat je 'gestraft' wordt als je blijft zitten :) Dit principe is trouwens bij meer level.

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ik ben bij dat level waar je die brug moet verdedigen en je Tiger tank moet verdedigen.
Maar die Tiger tank van mij die haalt het niet, want ik kan niet artillery blijven knallen op die tanks als ik ook nog eens in mn rug wordt geschoten.

Wat is jullie tip om dit stukje te halen?

En hoever moet ik nog? :)

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ik kom er ook niet uit, zo'n airstrike laat best op zich wachten en die duitse tanks komen op een gegeven moment toch in grote getallen :(
Kan je voorkomen dat die toren waar je schuilt kapot gaat? of zit dat er standaard in?

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 17:32 schreef Fakir het volgende:
Ik kom er ook niet uit, zo'n airstrike laat best op zich wachten en die duitse tanks komen op een gegeven moment toch in grote getallen :(
Kan je voorkomen dat die toren waar je schuilt kapot gaat? of zit dat er standaard in?
staat der standaard in , je kan het best in het huisje rechts van de brug ingaan , en daar op de 2de verdieping , maar der komen wel moffen in om je van kant te maken , het ook kan je beter wachten tot 2 tanks bij elkaar gaan , wat dan gaan ze alle2 tegelijk kapot.

suc6 :)

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Tis me nu gelukt. Ik zit nu in dat level dat je in een bos bent gedropt. Nog wat schmerzen ofzo, heet die missie. Maar moet ik nog veel levels of ben ik er al bijna?

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 18:20 schreef Dionysos het volgende:
Tis me nu gelukt. Ik zit nu in dat level dat je in een bos bent gedropt. Nog wat schmerzen ofzo, heet die missie. Maar moet ik nog veel levels of ben ik er al bijna?
over het algemeen ben je in het eerste lvl er al bijna ;(

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 03 februari 2002 18:21 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

over het algemeen ben je in het eerste lvl er al bijna ;(
zo erg was het niet ;)

maar je bent er wel bijna ja... duurt nog wel 5 missies hoor voordat je het heb uitgespeeld :)

blup

• Red Baron
  • Laatst online: 06-11 10:54
Inderdaad, hij is dan toch weer snel afgelopen.
Maar toch heb ik er wel veel plezier van gehad, meer dan van RTCW in ieder geval. Realisme heerst gewoon :)

Hopelijk komen er nog addon's ofzo :Y)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

Jongens,

Ik zit vast in die sniper toren bij die brug (missie nadat je met die tank dat dorp aan gort mocht schieten).

Afbeeldingslocatie: http://quickzone.cx/files/defend_the_bridge.jpg

Ik kom daar dus niet verder.. want:

1) Ik wordt neergeknald door zo'n tank, of
2) Zo'n tank knalt die King Tiger tank af, of
3) die irritante duitsers blazen de brug op! :(

Die airstrikes die ik moet oproepen met m'n binoculairs doen ook niet echt veel, want ze komen meestal te laat, terwijl ik wel netjes op tijd druk.. m'goed... wie weet hoe ik hier verder moet komen?

edit: AAAAARGH... ik heb em nou al 10+ keer geprobeerd, en het lukt me niet!!!! GDVRGDVRGDVRGDVR!!!! :(

kolere zooi.. iedere keer dat ik NET denk dat die Artillerie of Airstrikes helpen komt er zo'n andere King Tiger aanrollen en die blaast em aan gort.. ondanks 't feit dat ik em wel 100x in m'n verrekijker trigger om te worden beschoten blijft 'ie heel... GODVER!! ik dacht dat Omaha Beach irritant was, maar dit slaat echt ALLES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

• Red Baron
Die level lukte me wel in een stuk of eh... 3 x ofzo :)
Welk niveau doe je het? Ik deed het op medium.

• cappie
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

Op maandag 04 februari 2002 14:38 schreef Red Baron het volgende:
Welk niveau doe je het?
Easy.. ik snap er geen kont van, het lukt me gewoon NIET.

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

• Saekerhett
  • Laatst online: 14:56
Op maandag 04 februari 2002 16:07 schreef cappie het volgende:

[..]

Easy.. ik snap er geen kont van, het lukt me gewoon NIET.
Easy valt toch wel mee :?

• Red Baron
Waar ga je zitten dan :?
Er zijn 3 torens. 2 aan de Linkerkant, 1 aan de rechterkant.
In de rechterkant komen er kereltjes naar boven rennen om je af te schieten.
De hoogste aan de linkerkant (de meest linkse) is nogal klein en wordt gauw aan gort geschoten door een duitse tank.
Dus ik adviseer je om het eens in de middelste toren te proberen (is niet echt een toren, maar een verdieping in een gebouw)

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 16:47 schreef hellogoodbye het volgende:
Kan nou echt niemand mij vertellen hoe ik online kom (met versie 1.10...)? Mohaa blijft om een cd-rom zeuren...
Is er nou echt niemand hier die online speelt...? Zo ja: hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen???

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op maandag 04 februari 2002 16:10 schreef Red Baron het volgende:
Waar ga je zitten dan :?
Er zijn 3 torens. 2 aan de Linkerkant, 1 aan de rechterkant.
In de rechterkant komen er kereltjes naar boven rennen om je af te schieten.
De hoogste aan de linkerkant (de meest linkse) is nogal klein en wordt gauw aan gort geschoten door een duitse tank.
Dus ik adviseer je om het eens in de middelste toren te proberen (is niet echt een toren, maar een verdieping in een gebouw)
tijdens de eerst 2 keren dat ik het uitspeelde ben ik in het meest linker gebouw (als je met je neus NAAR de brug staan) gaan zitten... en dan af en toe achterom kieken of die duitsers daar al stonden... als je aan het snipen of binoculairen ben dan gooien ze eerst granaat en dat hoor je :) dus dan omdraaien schieten en ff wegrennen

blup

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Iemand enig idee hoe ik hier verder moet. De piloot moet ik naar een hideout brengen en onderstaand screenie is dus na het neermaaien van de duitsers in de kerk.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/robinet/mohaa.JPG

Wat moet ik nu doen?

Missie 4 was dat geloof ik, in ieder geval na dat level van de demo

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 20:04 schreef Robin Shrine het volgende:
Iemand enig idee hoe ik hier verder moet. De piloot moet ik naar een hideout brengen en onderstaand screenie is dus na het neermaaien van de duitsers in de kerk.

[afbeelding]

Wat moet ik nu doen?

Loop naar voren en zoek een rood knopje...

• Sheik
Hey, zit jij nu ook al in dit topic :+

• Ikkuh84
  • Laatst online: 15:42
Is dat bij jullie ook dat het spel overal soepeltjes loopt behalve in dat grote bos in die sneeuw ??? Level heet geloof ik Flak Cannon.

In dat level heb ik elke x 5 FPS terwijl ik in andere levels 20 a 30 heb .......

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Sheik
Ik vraag me af, hoeveel ik nog moet eigenlijk. Zie post van me op vorige pagina.

• Bert
  • Laatst online: 12-10 11:06

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

Als je nog in die kerk zit dan heb je nog wel een tijdje ;)

maar ik moet zeggen, ik heb het spel gisteren uitgespeeld, en ik vond het a) te kort en b) te makkelijk

Het enige dat ik klote vond was in de sneeuw als je de poppetjes bijna niet ziet.

• Ruud2001
  • Laatst online: 06-11 14:18

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op maandag 04 februari 2002 21:44 schreef Timocos het volgende:
Is dat bij jullie ook dat het spel overal soepeltjes loopt behalve in dat grote bos in die sneeuw ??? Level heet geloof ik Flak Cannon.

In dat level heb ik elke x 5 FPS terwijl ik in andere levels 20 a 30 heb .......
Totaal geen last van gehad. Draaide echt net zo soepel als de rest. Nu moet ik er wel bij zeggen dat m'n PCtje het niet aan kon om alle opties op max te zetten. Misschien dat je bij de Advanced controls wat dingen lager moet instellen ofzo...

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ik ben nu bij dat level na het bos (met die flak)
(voor de duidelijkheid ik ben in dat stadje)
en daar moet je 6 bommen bij een communicationcenter plaatsen. Goed allemaal gedaan.
Alarm gaat af, komen wat poppen aan. Geen probleem. :)

Maar ik weet niet hoe ik weg moet komen uit dat stadje. Mn objective is om via het huis van zo'n ss officier te gaan. Goed ik dacht dat ik het huis had gevonden. Maar als ik naar boven ga, dan houdt het kamertje zeg maar een beetje op. :(

Wie weet hoe ik eruit moet komen? Want ik loop een beetje te dwalen :)

• Just_a_Gamer
Je moet gewoon door de raam springen. Je moet dat wel af en toe proberen voordat ie het pakt.

• WarPuppy
  • Laatst online: 19-10 20:23

WarPuppy

Electronic Technology

Op maandag 04 februari 2002 20:04 schreef Robin Shrine het volgende:

[afbeelding]

Wat moet ik nu doen?

Op het altaar zit een rode knop, druk daarop en het altaar schuift weg, stukje verder op staat die Francaise...

Verwijderd

Op maandag 04 februari 2002 21:33 schreef Robin Shrine het volgende:
Hey, zit jij nu ook al in dit topic :+
Hé, hallo, ja, jij ook hier? :) Ach ja, alleen FS gaat ook vervelen... ;)
Op dinsdag 05 februari 2002 13:54 schreef WarPuppy het volgende:

[..]

Op het altaar zit een rode knop, druk daarop en het altaar schuift weg, stukje verder op staat die Francaise...
Kijk, zo zeg je dat dus niet, vind ik. Mijn antwoord hierboven was beter (als ik zo vrij mag zijn): je moet de vraagsteller op weg helpen en niet alles compleet verklappen: dan gaat de lol eraf.

• Just_a_Gamer
tjee wat had ik toen lang gezocht naar dat kutknopje. Ik zag het steeds niet :(

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Nou ik heb het net uitgespeeld. En jullie hebben groot gelijk, want een ongelooflijk , niet mn verwachtingen vervullend, kut einde!!! :(

Maar goed; de rest van het spel was zwaar :9~

Nou maar gaan multiplayen :)

Wat vinden jullie het leukste multiplay -level?

Verwijderd

Alle Objective maps vind ik het coolst.

Ik heb weinig geduld tot het spel eindelijk eens in de winkel ligt, 14-02-2002 is nog een eindje verder.

Nog 9 dagen, 10 uren en 47 minuten te gaan :)

Ik MOET deze hebben.

Verwijderd

AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!

Ik heb Mohaa helemaal compleet opnieuw geinstalleerd en nog steeds kan in NIET online spelen!!! Shit! Waarom lukt het jullie allemaal (schijnbaar) wel?!?!?!? Ik heb de 1.10 patch geinstalleerd. Single player werkt perfect. Maar ik wil ONLINE! Als ik via Gamespy Mohaa opstart, vraagt 'ie om de cd-rom.

Hebben jullie iets speciaals moeten doen om online te komen?!? Gadsamme, pokkezooi. Zal je zien: als het spel uitkomt en ik het heb gekocht wil 'ie vast nog steeds niet online! En daar wil ik 'm voor kopen!

• Sheik
Krijg zo langzamerhand de schijt van dat laatste level met die tank :(

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 18:54 schreef hellogoodbye het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!

Ik heb Mohaa helemaal compleet opnieuw geinstalleerd en nog steeds kan in NIET online spelen!!! Shit! Waarom lukt het jullie allemaal (schijnbaar) wel?!?!?!? Ik heb de 1.10 patch geinstalleerd. Single player werkt perfect. Maar ik wil ONLINE! Als ik via Gamespy Mohaa opstart, vraagt 'ie om de cd-rom.

Hebben jullie iets speciaals moeten doen om online te komen?!? Gadsamme, pokkezooi. Zal je zien: als het spel uitkomt en ik het heb gekocht wil 'ie vast nog steeds niet online! En daar wil ik 'm voor kopen!
Even ergens een 1.10 mohaa.exe vandaan halen.(gemodificeerd....)

Verwijderd

ik heb de demo vanmiddag uit-gespeeld was zeer sim-pel

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 19:28 schreef SICKFUCK het volgende:

[..]

Even ergens een 1.10 mohaa.exe vandaan halen.(gemodificeerd....)
Dat heb ik natuurlijk al gedaan... Single player werkt wel goed, zei ik al.

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 19:27 schreef Robin Shrine het volgende:
Krijg zo langzamerhand de schijt van dat laatste level met die tank :(
Dat je met die tank door dat dorpje moet? Die haalde ik in één keer, maar wel met een health van maar 1 punt...! En natuurlijk op Easy...

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 19:38 schreef zeven het volgende:
ik heb de demo vanmiddag uit-gespeeld was zeer sim-pel
Het hele spel is simpel. Tenminste: wat het vinden van de weg betreft en zo. Doodsimpel. Wat dat betreft is het niet meer dan een grafisch schitterend uitgevoerde maar zeer simple shoot'm'up. Ik heb echt geen één keer gehad van 'wat moet ik nu?'.

Het spel is wel moeilijk op een manier van: moeilijk om je health op peil te houden. Easy is makkelijk, maar medium wordt al lastig. En ik vraag me af hoe je bijvoorbeeld Omaha beach doorkomt op Hard...

Ik moet wel zeggen dat m'n F5 en F9 keys aardig gammel geworden zijn. Op zich heel fijn, die makkelijke save mogelijkheid, maar sommige levels, vooral met die snipers (dorp en sneeuw-bos) kon ik niet anders doorkomen dan 1. saven, 2. gewoon doorlopen en me laten afmaken en zo de sniper te ontdekken (soms meerdere malen) en 3. spel laden en sniper neerschieten. Al met al ging de spanning er zo wel van af en werd het nogal saai.

Ik hoop veel lol e belevn met de multiplayer mode. Als ik die aan de praat krijg...

• Sheik
Ik kan me helemaal vinden in wat je hierboven schrijft over het saven en laden in dat sniperdorp. Ik ben nu in missie 6 aanbeland en heb al aantal submissies afgerond. Ben ik eindelijk dan bijna klaar? Begint saai te worden in dat donkere, besneeuwde bos :(

Verwijderd

Op woensdag 06 februari 2002 21:52 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik kan me helemaal vinden in wat je hierboven schrijft over het saven en laden in dat sniperdorp. Ik ben nu in missie 6 aanbeland en heb al aantal submissies afgerond. Ben ik eindelijk dan bijna klaar? Begint saai te worden in dat donkere, besneeuwde bos :(
Je hóeft het niet te spelen, hoor... >:)

De laatste missie bestaat uit 5 submissies (je krijgt dus 5 briefings): The Siegfried Forest, Die Sturmgewehr, The Communications Blackout, The Schmerzen Express en Storming Fort Schmerzen: aan je savegames kun je nu precies zien waar je bent :). Je nadert volgens mij wel het einde maar het zal nog wel ff duren voordat je er echt bent... Op het laatst krijg je een hele lading Duisters tegenover je in smalle gangetjes en zo... B-)

Tip (beetje laat maar toch... ;)): als je een gang doormoet (of wat dan ook) en er zijn allemaal moffen op je weg, blijf dan NOOIT op je plek op zo'n manier van: 'ik maak ze eerst allemaal af en dan ga ik wel verder'. Dan kan namelijk héél lang duren... Op sommige punten BLIJVEN die moffen namelijk maar komen: ze raken nooit op. Dus: mitrailleur in de hand en HOLLEN MAAR!!! En vergeet niet te saven voordat je gaat hollen... 8-)

P.S. Nog ff een toevoeging op mijn eerdere 'korte review': toen ik klaar was met het spel, had ik niet zoiets van: ik ga meteen weer overnieuw beginnen! Dat had ik met Half-Life dus duidelijk wel!!! En daar had ik hééééél wat langer over gedaan! Het idee om weer langs al die snipers te gaan stond me nogal tegen.
Maar... Ik dacht: laat ik Half-Life weer eens installeren. Nou, dat viel toch wel tegen: die graphics zagen er opeens een STUK minder uit. En de vaart waarmee je door die gangen holt: goeiendag, ik leek wel Speedy Gonzales on steroids!!!

Ik ben dus toch weer overnieuw begonnen met Mohaa... Die graphics zijn toch wel errug mooi. Heel sfeervol. En er zit toch wel een bepaalde spanning in. Helemaal als je met jezelf afspreekt die quick save en quick load niet vaker dan eens in de 5 minuten te gebruiken... Of zelfs helemaal niet: dan maar overnieuw vanaf het automatisch bewaarde punt als je dood gaat...

Maar het zou nóg leuker zijn als het me lukt online te komen. Dat werkt dus nog steeds niet... :(

• enriqueeeee
  • Laatst online: 22-10 22:33

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Start the game with the "[drive and folder path]\mohaa.exe" +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1 command. Start a single player game, then press ~ to display the console window. Eter one of the following codes to activate the corresponding cheat function: wat codes ....
kan iemand mij uit leggen wat ze bedoelen ik begrijp nie echt wat ze bedoelen mijn bedoeling is om codes (cheats)
te gebruiken

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08 13:58
een beetje vent knalt gewoon door de levels heen

• enriqueeeee
  • Laatst online: 22-10 22:33

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

ik wil ff lol hebben