Op woensdag 06 februari 2002 21:52 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik kan me helemaal vinden in wat je hierboven schrijft over het saven en laden in dat sniperdorp. Ik ben nu in missie 6 aanbeland en heb al aantal submissies afgerond. Ben ik eindelijk dan bijna klaar? Begint saai te worden in dat donkere, besneeuwde bos

Je hóeft het niet te spelen, hoor...
De laatste missie bestaat uit 5 submissies (je krijgt dus 5 briefings): The Siegfried Forest, Die Sturmgewehr, The Communications Blackout, The Schmerzen Express en Storming Fort Schmerzen: aan je savegames kun je nu precies zien waar je bent

. Je nadert volgens mij wel het einde maar het zal nog wel ff duren voordat je er echt bent... Op het laatst krijg je een hele lading Duisters tegenover je in smalle gangetjes en zo...
Tip (beetje laat maar toch...

): als je een gang doormoet (of wat dan ook) en er zijn allemaal moffen op je weg, blijf dan NOOIT op je plek op zo'n manier van: 'ik maak ze eerst allemaal af en dan ga ik wel verder'. Dan kan namelijk héél lang duren... Op sommige punten BLIJVEN die moffen namelijk maar komen: ze raken nooit op. Dus: mitrailleur in de hand en HOLLEN MAAR!!! En vergeet niet te saven voordat je gaat hollen...
P.S. Nog ff een toevoeging op mijn eerdere 'korte review': toen ik klaar was met het spel, had ik niet zoiets van: ik ga meteen weer overnieuw beginnen! Dat had ik met Half-Life dus duidelijk wel!!! En daar had ik hééééél wat langer over gedaan! Het idee om weer langs al die snipers te gaan stond me nogal tegen.
Maar... Ik dacht: laat ik Half-Life weer eens installeren. Nou, dat viel toch wel tegen: die graphics zagen er opeens een STUK minder uit. En de vaart waarmee je door die gangen holt: goeiendag, ik leek wel Speedy Gonzales on steroids!!!
Ik ben dus toch weer overnieuw begonnen met Mohaa... Die graphics zijn toch wel errug mooi. Heel sfeervol. En er zit toch wel een bepaalde spanning in. Helemaal als je met jezelf afspreekt die quick save en quick load niet vaker dan eens in de 5 minuten te gebruiken... Of zelfs helemaal niet: dan maar overnieuw vanaf het automatisch bewaarde punt als je dood gaat...
Maar het zou nóg leuker zijn als het me lukt online te komen. Dat werkt dus nog steeds niet...