Ik zweer bij XP....
ik gebruik de home edition maar heb echt geen klagen. ik speel overigens bijna geen games
ik gebruik de home edition maar heb echt geen klagen. ik speel overigens bijna geen games
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Verwijderd
Verwijderd
Op zondag 24 maart 2002 01:53 schreef Tyrian het volgende:
Windows 2000 omdat:
* Ik de stabilieit van Windows NT wil hebben
WinXP is ook NT
* Ik DirectX wil gebruiken
DirectX zit ook in XP
* Ik stabiele WDM drivers wil gebruiken
Heeft XP ook!
* Ik de Windows 98 shell wil hebben
Themes kun je uitzetten in XP!
* Ik de extra meuk van Windows XP niet nodig heb
Ok ok, dat kan
* Ik Windows een behoorlijk gebruiksvriendelijk programma vindt
Nou dan? Ga je toch naar XP?
* Ik tevereden ben met de performance van Windows 2000
En over de performance van XP?
[off topic]
Floating through the galaxy
All the stars in front of me
Now I'm left here all alone
Million miles away from home
[/off topic]
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja het ligt aan de gebruiker die achter de peecee zit jaaah... een echte freak/tweaker zal niet alleen maar een briefje tikken maar zal veel uit willen proberen, continu instellingen veranderen (tweakuh) enz... en er zijn versies van windhoos die daar niet echt blij mee zijn, zoals me. Microsoft geeft zelf al te kennen dat XP het meest stabiele en uitgebreide systeem is dat ze ooit hebben geproduceerd, en dit is een van de weinige keren dat Microsoft nog gelijk heeft ook. ME heeft bij jou 1 tot 5 BSOD's gegeven, bij mij nog wel even iets meer, aangezien ik alles wat mogelijk (en onmogelijk) is met mijn peecee probeer te doen. Bij XP onder dezelfde omstandigheden heb ik nog NOOIT een BSOD gehad, 2k heeft me er hooguit 2 laten zien in al die tijd. Conclusie: in mijn ogen is XP toch echt de meest stabiele OS van Microsoft...Op zondag 24 maart 2002 16:26 schreef pSycho_Y2K het volgende:
Ik snap niet dat de meesten vinden dat WinME zuigt
Ik heb misschien 1 tot 5 BSOD's gezien in WinME en ik draai 'm al sinds dattie uit was totdat WinXP verkrijgbaar was. Verder heb ik 'm op veel (dikke 50+) systemen zelf geinstalleerd en gedraaid, ook hier nooit problemen.
Volgens mij ligt het meer aan de gebruiker die erachter zit dan de OS
Nu draai ik WinXP en dat bevalt me ook uitermate best, kan ik van harte aanbevelen! (Win2000 + WinME = WinXP)
Dat 'teletubbie-achtige' kun je aanpassen lieverdOp zondag 24 maart 2002 16:30 schreef Terw_Dan het volgende:
XP is wat stabiliteit ook wel goed, maar vind ik te teletubbieachtig
Specs: Celeron 1000@1330, XP, Radeon 9600, 512 MB, 120+40 Gb, Philips 109P20
Canon A70 - Imac G3 233, OSX, 160 MB, 10 Gb, GameCube
Ik ben een tweaker, en ik heb genoeg getweaked toen ik WinME had en toch geen problemenOp zondag 24 maart 2002 16:35 schreef Ceyene het volgende:
[..]
Ja het ligt aan de gebruiker die achter de peecee zit jaaah... een echte freak/tweaker zal niet alleen maar een briefje tikken maar zal veel uit willen proberen, continu instellingen veranderen (tweakuh) enz... en er zijn versies van windhoos die daar niet echt blij mee zijn, zoals me. Microsoft geeft zelf al te kennen dat XP het meest stabiele en uitgebreide systeem is dat ze ooit hebben geproduceerd, en dit is een van de weinige keren dat Microsoft nog gelijk heeft ook. ME heeft bij jou 1 tot 5 BSOD's gegeven, bij mij nog wel even iets meer, aangezien ik alles wat mogelijk (en onmogelijk) is met mijn peecee probeer te doen. Bij XP onder dezelfde omstandigheden heb ik nog NOOIT een BSOD gehad, 2k heeft me er hooguit 2 laten zien in al die tijd. Conclusie: in mijn ogen is XP toch echt de meest stabiele OS van Microsoft...
Verwijderd
Uiteraard ligt het niet 'alleen' aan de gebruiker, ook aan het systeem waar het op draait. Bij jou gaf het geen problemen, leuk... maar ik heb genoeg klachten gehoord van gebruikers van ME... diezelfde problemen heb ik nog niet bij XP gezien. De laatste is echt stabieler, dat is een 'feit'...Op zondag 24 maart 2002 16:40 schreef pSycho_Y2K het volgende:
[..]
Ik ben een tweaker, en ik heb genoeg getweaked toen ik WinME had en toch geen problemen
Indeed, WinXP is een super OS!Op zondag 24 maart 2002 16:44 schreef Ceyene het volgende:
[..]
Uiteraard ligt het niet 'alleen' aan de gebruiker, ook aan het systeem waar het op draait. Bij jou gaf het geen problemen, leuk... maar ik heb genoeg klachten gehoord van gebruikers van ME... diezelfde problemen heb ik nog niet bij XP gezien. De laatste is echt stabieler, dat is een 'feit'...
Verwijderd
eeeh... wel eens van netiquette gehoord (punten, komma's, hoofdletters)?!Op zondag 24 maart 2002 16:49 schreef ericjanssen het volgende:
ligt nogal aan de pc op pc a draait bijv. ME beter dan op pc b, zelf heb ik nu XP pro, soms een BSOD maar verder geen problemen, 2k vind ik ook goed.
Verwijderd
Verwijderd
Multimonitor is relax :P
Verwijderd
Zoals ik al eerder heb gezegd, XP is number #1 (I AM NUMBER ONE, What does it take to be number one..............Nelly)Op zondag 24 maart 2002 17:25 schreef Ceyene het volgende:
Faut... de bedoeling van Microsoft was om een systeem te maken gebaseerd op de NT kernel, dat geschikt was voor dagelijks persoonlijk en zakelijk gebruik. De bedoeling was dus een stabiel systeem te maken geschikt voor zakelijk gebruik, maar het systeem moest ook de thuisgebruiker tevreden kunnen stellen en je moet er dus bijvoorbeeld spellen op kunnen spelen. De meeste spellen zijn geschreven voor de 9x serie, en dus is het vanzelfsprekend dat er emulatie modes ingebouwd worden. Zou de emulatie niet gebruikt worden en zouden de spellen dus gewoon direct op een (aangepaste) NT kernel moeten kunnen draaien, dan zou het systeem waarschijnlijk weer (te) instabiel worden. Hieruit blijkt al dat veel onderdelen in XP vanzelfsprekend zijn. Microsoft heeft dit keer echt zijn best gedaan om alle systemen (voor thuis- en zakelijk gebruik) met elkaar te integreren, en toch een stabiel systeem te ontwikkelen.
Gezien de hype rondom de skins, wat ook Microsoft niet ontgaan is, heeft Microsoft het operating system ook maar wat extra's zoals themes meegegeven, om toch weer de thuisgebruiker tegemoet te komen. XP is dus zeker geen 'loser-versie' van 2000... het is juist ontwikkeld om een verbetering, een uitbreiding te zijn op 2000 juist dankzij de extra features en de stabiliteit.. maar aangezien het systeem ook bedoeld is voor thuisgebruik en Microsoft toch bekend (wil) staat (/staan) om 'gebruikersvriendelijkheid' zijn er extra features zoals themes, media tools, veel systeemonderhoudstools enz. ingebouwd, om ALLE gebruikers van het systeem tegemoet te komen...
Verwijderd
Compatibiliteitsmodus... dat had ik toch ook wel duidelijk omschreven in mijn 'verhaal' geloof ik (hoewel ik dat woord niet specifiek heb gebruikt dacht ik)...Op maandag 25 maart 2002 08:14 schreef sharp het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegd, XP is number #1 (I AM NUMBER ONE, What does it take to be number one..............Nelly)
Bij XP bestaat er iets zoals compatibiliteitsmodus, het is echt vet, kun je programma's draaien in oudere versies...
En voor die user hierboven:
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1575661246
Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!
Je zegt het op een leuke manier, maar je hebt 100% gelijkOp donderdag 10 januari 2002 18:06 schreef Alarmnummer het volgende:
[..]
NT 4.0 heeft een totaal gebruikers onvriendelijke gebruikers interface en heeft naar mijn mening ook zijn tijd gehad (als werkstation os). Maar voordat ik 2k(nt5) draaide, draaide ik nt en daar was ik erugh tevreden over. 2k is trouwens ook sneller dan nt4.
ps: altijd leuk om jezelf te quoten
Wil je games => XP of 98se
Wil je games + pretpaleis => XP
Wil je crashes => ME
Ben je gek => 95
Ben je die hard => 3.11
Ben je die hard + wereld vreemd => dos
Ben je serieuze gebruiker dan 2k
Dune heerstOp zondag 24 maart 2002 01:53 schreef Tyrian het volgende:
[off topic]
Floating through the galaxy
All the stars in front of me
Now I'm left here all alone
Million miles away from home
[/off topic]
Waarom geen Linux/BSD/welke andere unix variant dan ook?Op maandag 25 maart 2002 21:53 schreef hefaistos het volgende:
Dat is dus de reden waarom ik Windows 2000 draai op m'n courante machine, én de reden dat ik een 64Mb 66Mhz DIMM zoek om in m'n oudere p166 te prikken zodat ik Windows 2000 daarop kan draaien en m'n internetverbinding kan delen
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Geen probleem hier onder Win2000.Op dinsdag 26 maart 2002 01:11 schreef drwho81 het volgende:
Hier gebruikt ik nog steeds Windows '98! Erg he.
Ik heb ook al BeOS geprobeerd. Ben er verslaafd aan. BeOS bestond al langer dan Windows XP.
Support voor MP3, divx en DVD is ook allemaal goed.
Ennuh.. hebben jullie wel eens 20 mp3's tegelijk laten lopen zonder haperen.:P
Probeer het eens.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Doe je ding.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ey!! Macarena \o/
Same here.Op zondag 24 maart 2002 10:58 schreef BeyondHorizon het volgende:
Lange tijd W2K gebruikt, een goed OS..
Heden XP en mijn ervaring is dat het net zo stabiel is alleen XP voelt sneller aan en is sneller met opstarten.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Jip...Op dinsdag 26 maart 2002 10:11 schreef jelmervos het volgende:
2000 SP2 (Server, Pro) ruled.
Op zondag 24 maart 2002 17:25 schreef Ceyene het volgende:
Faut... de bedoeling van Microsoft was om een systeem te maken gebaseerd op de NT kernel, dat geschikt was voor dagelijks persoonlijk en zakelijk gebruik. De bedoeling was dus een stabiel systeem te maken geschikt voor zakelijk gebruik, maar het systeem moest ook de thuisgebruiker tevreden kunnen stellen en je moet er dus bijvoorbeeld spellen op kunnen spelen. De meeste spellen zijn geschreven voor de 9x serie, en dus is het vanzelfsprekend dat er emulatie modes ingebouwd worden. Zou de emulatie niet gebruikt worden en zouden de spellen dus gewoon direct op een (aangepaste) NT kernel moeten kunnen draaien, dan zou het systeem waarschijnlijk weer (te) instabiel worden. Hieruit blijkt al dat veel onderdelen in XP vanzelfsprekend zijn. Microsoft heeft dit keer echt zijn best gedaan om alle systemen (voor thuis- en zakelijk gebruik) met elkaar te integreren, en toch een stabiel systeem te ontwikkelen.
Gezien de hype rondom de skins, wat ook Microsoft niet ontgaan is, heeft Microsoft het operating system ook maar wat extra's zoals themes meegegeven, om toch weer de thuisgebruiker tegemoet te komen. XP is dus zeker geen 'loser-versie' van 2000... het is juist ontwikkeld om een verbetering, een uitbreiding te zijn op 2000 juist dankzij de extra features en de stabiliteit.. maar aangezien het systeem ook bedoeld is voor thuisgebruik en Microsoft toch bekend (wil) staat (/staan) om 'gebruikersvriendelijkheid' zijn er extra features zoals themes, media tools, veel systeemonderhoudstools enz. ingebouwd, om ALLE gebruikers van het systeem tegemoet te komen...
Jij zelf dus ook nieteeeh... wel eens van netiquette gehoord (punten, komma's, hoofdletters)?!
Verwijderd
Verwijderd
You don't need eyes to see, you need vision
Enterprice is toch van dat kinderspeelgoedOp dinsdag 26 maart 2002 11:15 schreef RaZ het volgende:
.NET enterprice
draait super stabiel, en niet te crashen, en dat nogwel als beta 3
Forget your fears...
...and want to know more...
BIOS - Basic Input Output SystemOp donderdag 28 maart 2002 19:37 schreef sharp het volgende:
Ben je een echte die-hard,
Dan gebruik je de bios os
En als je meerdere instellingen wilt opslaan, vervang je gewoon iedere keer de bios chip
Dit doe ik zelf ook, geen windows, of linux, gewoon bios!!
Binary Operating System (BIOS)
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Verwijderd
Tja, alles ligt ook aan het OS hè.Op zaterdag 30 maart 2002 16:20 schreef QUILIX het volgende:
Ik hoop dat ze veel bugs en problemen oplossen bij de volgende versie van XP. Want ik heb echt dagelijks foutberichten.
Verwijderd
Ja, beargumenteer je reactie ook even danOp zaterdag 30 maart 2002 16:52 schreef Xsion het volgende:
win2k
Verwijderd
dur zitten hier in dit gat 2 computerboeren, kyhan en itc... en die lui gun ik me lege cardridges nog niet eensOp donderdag 10 januari 2002 18:39 schreef linus-1 het volgende:
[..]
Ja, bijna. Bij de buurjongen voor € 5.-. Maar dat doet natuurlijk niemand. Je gunt de hard / software winkel in je dorp ook wat hè.
Daikin 4MXM68A2V1B9 + FTXA50C2V1BB + 2x FTXM25A5V1B + FTXM20A5V1B. SolarEdge 13960 Wp PV array + SE9K inverter
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq