Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zweer bij XP....

ik gebruik de home edition maar heb echt geen klagen. ik speel overigens bijna geen games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik zweer ook bij WinXP.
Maar dan wel professional.
Meer instelmogelijkheden + Ik vind de kleur van de balk in het opstartvenster mooier dan dat groen van Home edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chek [topic=447981/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2000 server/workstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm...met al die topics hier die beginnen met [XP], lijkt die OS me nogsteeds niet zo betrouwbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In XP zijn er veel bugs, maar dat houdt niet weg dat XP een goede OS is. Ik heb van alle kanten verhalen gehoord. Heel veel mensen zijn er erg blij mee (meestal mensen die proffessioneel omgaan met hun pc/laptop). Er zijn wel sommige mensen die er helemaal niet tevreden mee zijn. Wat wel komt door de hardware die ze gebruiken.

Zelf geef ik de voorkeur aan W2k, maar als je meer van gelikte OS'en houdt dan win XP.

Volgens mij was het ook zo dat WinXp sneller opstart en afsluit dan w2k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:13

jep

Win2k is best okay, dat kan ik van XP niet zeggen ;). Ik zie XP als een hele domme move van Microsoft.. al kan ik er niet wakker van liggen als Linux gebruiker ;).

Win2k dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Windows 2000 omdat:
* Ik de stabilieit van Windows NT wil hebben
* Ik DirectX wil gebruiken
* Ik stabiele WDM drivers wil gebruiken
* Ik de Windows 98 shell wil hebben
* Ik de extra meuk van Windows XP niet nodig heb
* Ik Windows een behoorlijk gebruiksvriendelijk programma vindt
* Ik tevereden ben met de performance van Windows 2000

[off topic]
Floating through the galaxy
All the stars in front of me
Now I'm left here all alone
Million miles away from home
[/off topic]

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Op zondag 24 maart 2002 01:53 schreef Tyrian het volgende:
Windows 2000 omdat:
??? o en dat kan xp niet dan ?
heeft XP ook
shell ?? tis geen unix :P
XP is ook windows :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we hebben XP pro en XP home ...

en ik ben er beiden zeer tevreden over.. ik hou van een pretpaleis .. mijn ME op me andere pc heb ik tot persoonlijk pretpalijs gemaakt dus XP is gewoon perfect voor mij :D

maar weet niet tussen XP en win2k zit niet veel verschil denk ik hoewel ik win2k niet echt gemarteld heb ... XP wel al :D alles doorstaan tot nu toe .. en jawel.. toch weer .. eerste dag erop en ik had me blauwe scherm al gevonden .. oude vertrouwde gevoel dat je nog met microsoft werkt..... (installeerde een 98 programma onder XP wat niet helemaal compatibal was. moet je eens proberen)

maar ik zou XP of Win2k aanraden ..

voor spellen XP
voor alles behalve spellen win2k :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:22
Op zondag 24 maart 2002 01:53 schreef Tyrian het volgende:
Windows 2000 omdat:
WinXP is ook NT
DirectX zit ook in XP
Heeft XP ook!
Themes kun je uitzetten in XP!
Ok ok, dat kan :)
Nou dan? Ga je toch naar XP?
En over de performance van XP?

[off topic]
[/off topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-07 09:27

Mary Wana

keyboard nut

win2k ownt gewoon! wel Uk dan he :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Lange tijd W2K gebruikt, een goed OS..
Heden XP en mijn ervaring is dat het net zo stabiel is alleen XP voelt sneller aan en is sneller met opstarten.

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste OS van microzacht!? - ...eeeh... geen?! :P :+ - haha... nee als ik zou moeten kiezen dan ga ik voor XP... is over het algemeen net zo stabiel als win2k en heeft bovendien veel meer te bieden dan 2k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dos 6.x nog nooit een blauw scherm mee gehad :)

ik draai op dit moment millenium ... wat maar zo zo is :P

binnenkort maar eens xp installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-04 08:17
Ik snap niet dat de meesten vinden dat WinME zuigt :?

Ik heb misschien 1 tot 5 BSOD's gezien in WinME en ik draai 'm al sinds dattie uit was totdat WinXP verkrijgbaar was. Verder heb ik 'm op veel (dikke 50+) systemen zelf geinstalleerd en gedraaid, ook hier nooit problemen.

Volgens mij ligt het meer aan de gebruiker die erachter zit dan de OS :(

Nu draai ik WinXP en dat bevalt me ook uitermate best, kan ik van harte aanbevelen! (Win2000 + WinME = WinXP) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste os is natuurlijk xp!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

win3.1
gebruik ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

win2000 is imho het beste
XP is wat stabiliteit ook wel goed, maar vind ik te teletubbieachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 16:26 schreef pSycho_Y2K het volgende:
Ik snap niet dat de meesten vinden dat WinME zuigt :?

Ik heb misschien 1 tot 5 BSOD's gezien in WinME en ik draai 'm al sinds dattie uit was totdat WinXP verkrijgbaar was. Verder heb ik 'm op veel (dikke 50+) systemen zelf geinstalleerd en gedraaid, ook hier nooit problemen.

Volgens mij ligt het meer aan de gebruiker die erachter zit dan de OS :(

Nu draai ik WinXP en dat bevalt me ook uitermate best, kan ik van harte aanbevelen! (Win2000 + WinME = WinXP) ;)
Ja het ligt aan de gebruiker die achter de peecee zit jaaah... een echte freak/tweaker zal niet alleen maar een briefje tikken maar zal veel uit willen proberen, continu instellingen veranderen (tweakuh) enz... en er zijn versies van windhoos die daar niet echt blij mee zijn, zoals me. Microsoft geeft zelf al te kennen dat XP het meest stabiele en uitgebreide systeem is dat ze ooit hebben geproduceerd, en dit is een van de weinige keren dat Microsoft nog gelijk heeft ook. ME heeft bij jou 1 tot 5 BSOD's gegeven, bij mij nog wel even iets meer, aangezien ik alles wat mogelijk (en onmogelijk) is met mijn peecee probeer te doen. Bij XP onder dezelfde omstandigheden heb ik nog NOOIT een BSOD gehad, 2k heeft me er hooguit 2 laten zien in al die tijd. Conclusie: in mijn ogen is XP toch echt de meest stabiele OS van Microsoft...

Bij de weg: maakt het iets uit wat voor gebruiker er achter zit?! Een besturingssysteem moet altijd goed werken, in elke situatie, en mag niet door wat zware applicaties en wat simpele tweaks op sn $&#@(* :X gaan... kijk naar Linux (mijn favoriete OS) - je moet toch echt heeeel hard je best doen om de Linux kernel op zijn :X te laten gaan. Applicaties onder linux kunnen best wel crashen / vastlopen, maar de kernel blijft gewoon doorgaan. In windhoos gaat vaak direct het hele systeem onderuit en kun je dus gewoon opnieuw opstarten. Zo hoort het dus niet :(...
Op zondag 24 maart 2002 16:30 schreef Terw_Dan het volgende:
XP is wat stabiliteit ook wel goed, maar vind ik te teletubbieachtig
Dat 'teletubbie-achtige' kun je aanpassen lieverd :P :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonez
  • Laatst online: 11-09 15:32

Jonez

2+2=5

XP vind ik ook de beste tot nu toe.
De elende die je hebt komt meestal door slechte drivers oid.
Over een tijdje zijn alle bugs uit de drivers en heb je meer programma's die op XP draaien en dan word het zeker wat.

Specs: Celeron 1000@1330, XP, Radeon 9600, 512 MB, 120+40 Gb, Philips 109P20
Canon A70 - Imac G3 233, OSX, 160 MB, 10 Gb, GameCube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
Op zondag 24 maart 2002 16:35 schreef Ceyene het volgende:

[..]

Ja het ligt aan de gebruiker die achter de peecee zit jaaah... een echte freak/tweaker zal niet alleen maar een briefje tikken maar zal veel uit willen proberen, continu instellingen veranderen (tweakuh) enz... en er zijn versies van windhoos die daar niet echt blij mee zijn, zoals me. Microsoft geeft zelf al te kennen dat XP het meest stabiele en uitgebreide systeem is dat ze ooit hebben geproduceerd, en dit is een van de weinige keren dat Microsoft nog gelijk heeft ook. ME heeft bij jou 1 tot 5 BSOD's gegeven, bij mij nog wel even iets meer, aangezien ik alles wat mogelijk (en onmogelijk) is met mijn peecee probeer te doen. Bij XP onder dezelfde omstandigheden heb ik nog NOOIT een BSOD gehad, 2k heeft me er hooguit 2 laten zien in al die tijd. Conclusie: in mijn ogen is XP toch echt de meest stabiele OS van Microsoft...
Ik ben een tweaker, en ik heb genoeg getweaked toen ik WinME had en toch geen problemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik gebruik XP Pro maar ik zet altijd meteen die :r groene en blauwe balken uit en ga op win2k look :)

No teletubbie gras hiero :D Hoe kunnen ze in winxp PROF in godsnaam zo'n teletubbie achtergrond plakken :? is toch geen bedrijf die DAT erop wil hebben ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 16:40 schreef pSycho_Y2K het volgende:

[..]

Ik ben een tweaker, en ik heb genoeg getweaked toen ik WinME had en toch geen problemen ;)
Uiteraard ligt het niet 'alleen' aan de gebruiker, ook aan het systeem waar het op draait. Bij jou gaf het geen problemen, leuk... maar ik heb genoeg klachten gehoord van gebruikers van ME... diezelfde problemen heb ik nog niet bij XP gezien. De laatste is echt stabieler, dat is een 'feit'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
Op zondag 24 maart 2002 16:44 schreef Ceyene het volgende:

[..]

Uiteraard ligt het niet 'alleen' aan de gebruiker, ook aan het systeem waar het op draait. Bij jou gaf het geen problemen, leuk... maar ik heb genoeg klachten gehoord van gebruikers van ME... diezelfde problemen heb ik nog niet bij XP gezien. De laatste is echt stabieler, dat is een 'feit'...
Indeed, WinXP is een super OS! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt nogal aan de pc op pc a draait bijv. ME beter dan op pc b, zelf heb ik nu XP pro, soms een BSOD maar verder geen problemen, 2k vind ik ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dos doet het eigelijk ook nog goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 16:49 schreef ericjanssen het volgende:
ligt nogal aan de pc op pc a draait bijv. ME beter dan op pc b, zelf heb ik nu XP pro, soms een BSOD maar verder geen problemen, 2k vind ik ook goed.
eeeh... wel eens van netiquette gehoord (punten, komma's, hoofdletters)?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verstaan jullie niet dan dat XP een loser-versie van win2k
ms had gewoon door dat win2k veel beter werkt dan win9x
dus hebben ze maar een kinder versie gemaakt met veel kleurtjes en tekeningetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faut... de bedoeling van Microsoft was om een systeem te maken gebaseerd op de NT kernel, dat geschikt was voor dagelijks persoonlijk en zakelijk gebruik. De bedoeling was dus een stabiel systeem te maken geschikt voor zakelijk gebruik, maar het systeem moest ook de thuisgebruiker tevreden kunnen stellen en je moet er dus bijvoorbeeld spellen op kunnen spelen. De meeste spellen zijn geschreven voor de 9x serie, en dus is het vanzelfsprekend dat er emulatie modes ingebouwd worden. Zou de emulatie niet gebruikt worden en zouden de spellen dus gewoon direct op een (aangepaste) NT kernel moeten kunnen draaien, dan zou het systeem waarschijnlijk weer (te) instabiel worden. Hieruit blijkt al dat veel onderdelen in XP vanzelfsprekend zijn. Microsoft heeft dit keer echt zijn best gedaan om alle systemen (voor thuis- en zakelijk gebruik) met elkaar te integreren, en toch een stabiel systeem te ontwikkelen.
Gezien de hype rondom de skins, wat ook Microsoft niet ontgaan is, heeft Microsoft het operating system ook maar wat extra's zoals themes meegegeven, om toch weer de thuisgebruiker tegemoet te komen. XP is dus zeker geen 'loser-versie' van 2000... het is juist ontwikkeld om een verbetering, een uitbreiding te zijn op 2000 juist dankzij de extra features en de stabiliteit.. maar aangezien het systeem ook bedoeld is voor thuisgebruik en Microsoft toch bekend (wil) staat (/staan) om 'gebruikersvriendelijkheid' zijn er extra features zoals themes, media tools, veel systeemonderhoudstools enz. ingebouwd, om ALLE gebruikers van het systeem tegemoet te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Windows XP :7

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 maart 2002 17:25 schreef Ceyene het volgende:
Faut... de bedoeling van Microsoft was om een systeem te maken gebaseerd op de NT kernel, dat geschikt was voor dagelijks persoonlijk en zakelijk gebruik. De bedoeling was dus een stabiel systeem te maken geschikt voor zakelijk gebruik, maar het systeem moest ook de thuisgebruiker tevreden kunnen stellen en je moet er dus bijvoorbeeld spellen op kunnen spelen. De meeste spellen zijn geschreven voor de 9x serie, en dus is het vanzelfsprekend dat er emulatie modes ingebouwd worden. Zou de emulatie niet gebruikt worden en zouden de spellen dus gewoon direct op een (aangepaste) NT kernel moeten kunnen draaien, dan zou het systeem waarschijnlijk weer (te) instabiel worden. Hieruit blijkt al dat veel onderdelen in XP vanzelfsprekend zijn. Microsoft heeft dit keer echt zijn best gedaan om alle systemen (voor thuis- en zakelijk gebruik) met elkaar te integreren, en toch een stabiel systeem te ontwikkelen.
Gezien de hype rondom de skins, wat ook Microsoft niet ontgaan is, heeft Microsoft het operating system ook maar wat extra's zoals themes meegegeven, om toch weer de thuisgebruiker tegemoet te komen. XP is dus zeker geen 'loser-versie' van 2000... het is juist ontwikkeld om een verbetering, een uitbreiding te zijn op 2000 juist dankzij de extra features en de stabiliteit.. maar aangezien het systeem ook bedoeld is voor thuisgebruik en Microsoft toch bekend (wil) staat (/staan) om 'gebruikersvriendelijkheid' zijn er extra features zoals themes, media tools, veel systeemonderhoudstools enz. ingebouwd, om ALLE gebruikers van het systeem tegemoet te komen...
Zoals ik al eerder heb gezegd, XP is number #1 (I AM NUMBER ONE, What does it take to be number one..............Nelly)

Bij XP bestaat er iets zoals compatibiliteitsmodus, het is echt vet, kun je programma's draaien in oudere versies...
En voor die user hierboven:
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1575661246
*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

W2K SP2 de beste..
XP gaf bij mij geregeld blauwe schermen (vooral bij afsluiten). Zowel opstarten als afsluiten van XP.. gaat gewoon beduidend langzamer (zie ook alle andere klachten van GOT gangers hiero)
XP heeft ook teveel tierlantijntjes.. by default (moet je weer allemaal uit gaan zetten voor wat meer resources).
Nee duidelijk W2K dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Laatst online: 01-09 01:13
XP, geen twijfel mogelijk.
Win2K op kleine achterstand op 2
De rest boeit me niet meer.

Mijn keus gaat naar XP vanwege:
- de grotere aanpasbaarheid

- IE6 (IE5 op Win2K crashte voortdurend bij mij), om over 5.5 maar niet te spreken, IE6 op XP nu zelden).

- Is over het algemeen net iets stabieler, alhoewel Win2K ook gewoon stabiel is. Echter heb ik bij Win2K ooit 3 blauwe schermen gehad, bij XP 2 (kwam door de beruchte "infinite loop" bug bij gebruik van Detonator drivers. Nu nooit meer last van.

- Alles, op m'n modem na wordt feilloos meteen herkend, bij Win2K moest ik wel eens wat meer handmatig doen (niet dat dat zo'n klus was maar toch).

- Ik vindt de themes mogelijkheid leuk (niet de standaard themes natuurlijk :P )

edit:

- Ohja, Clear Type Fonts :)

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 08:14 schreef sharp het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder heb gezegd, XP is number #1 (I AM NUMBER ONE, What does it take to be number one..............Nelly)

Bij XP bestaat er iets zoals compatibiliteitsmodus, het is echt vet, kun je programma's draaien in oudere versies...
En voor die user hierboven:
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1575661246
*D
Compatibiliteitsmodus... dat had ik toch ook wel duidelijk omschreven in mijn 'verhaal' geloof ik (hoewel ik dat woord niet specifiek heb gebruikt dacht ik)...

Was die background voor mij bedoeld trouwens?!
Die heb ik al 5 maanden of zo... is alweer een oude.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hefaistos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 14:30

hefaistos

feestelijk gehandicapt

Beste OS van Microsoft is tot op heden absoluut Windows 2000. Beste voorganger was natuurlijk Windows NT4.0, en NT5 (2000 dus) is er alleen maar op vooruitgegaan. Okay het opstarten duurt lang, maar iedereen die heeft gepruld met het netwerkbeheer van Windows 98(SE) zal merken dat Windows 2000 véél meer mogelijkheden heeft. Bovendien zijn de multimedia-mogelijkheden stukken beter/stabieler, en zijn de processen beter controleerbaar. Windows ME is naar mijn mening meer een OS voor de gamefreaks (alhoewel ik m'n twijfels heb bij blue screens op het spannendste moment van een supergame), en XP is zoals al eerder gezegd een walhalla voor iedereen die graag op z'n eigen foto wil clicken, en die zo ongelofelijk veel extra meuk (oops) wil hebben dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Bovendien is Windows XP eigenlijk niet tevreden met minder dan 192Mb RAM (liefst 256), terwijl Windows 2000 retestabiel + ook nog es lekker vlot werkt met "slechts" 128Mb.
Dat is dus de reden waarom ik Windows 2000 draai op m'n courante machine, én de reden dat ik een 64Mb 66Mhz DIMM zoek om in m'n oudere p166 te prikken zodat ik Windows 2000 daarop kan draaien en m'n internetverbinding kan delen *D

Over Non-Windows & Microsoft verder nog het volgende: MS-DOS, kent U die nog? Okay je hebt geen multitasking (hehe dat heb je dus wel), maar ik geloof niet dat MS-DOS te crashen valt.

Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 18:06 schreef Alarmnummer het volgende:

[..]

NT 4.0 heeft een totaal gebruikers onvriendelijke gebruikers interface en heeft naar mijn mening ook zijn tijd gehad (als werkstation os). Maar voordat ik 2k(nt5) draaide, draaide ik nt en daar was ik erugh tevreden over. 2k is trouwens ook sneller dan nt4.

ps: altijd leuk om jezelf te quoten :)

Wil je games => XP of 98se
Wil je games + pretpaleis => XP
Wil je crashes => ME
Ben je gek => 95
Ben je die hard => 3.11
Ben je die hard + wereld vreemd => dos
Ben je serieuze gebruiker dan 2k
Je zegt het op een leuke manier, maar je hebt 100% gelijk :)

* Mr. B. B. zweert op het moment bij Win2K SP2 8-)
Inmiddels al ruim 2 weken zonder problemen up hier (op m'n workstation)... de laatste keer dat ik rebootte was omdat ik een bios setting aan ging passen.
Op zondag 24 maart 2002 01:53 schreef Tyrian het volgende:
[off topic]
[/off topic]
Dune heerst :P
Op maandag 25 maart 2002 21:53 schreef hefaistos het volgende:
Dat is dus de reden waarom ik Windows 2000 draai op m'n courante machine, én de reden dat ik een 64Mb 66Mhz DIMM zoek om in m'n oudere p166 te prikken zodat ik Windows 2000 daarop kan draaien en m'n internetverbinding kan delen *D
Waarom geen Linux/BSD/welke andere unix variant dan ook?

* Mr. B. B. draait hier Debian op m'n routertje (P120, 48 MB) en Win2000 SP2 op m'n workstation (Athlon XP 1800+, 768 MB)... en ik wil voorlopig echt niks anders :)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier gebruikt ik nog steeds Windows '98! Erg he.

Ik heb ook al BeOS geprobeerd. Ben er verslaafd aan. BeOS bestond al langer dan Windows XP.
Support voor MP3, divx en DVD is ook allemaal goed.
Ennuh.. hebben jullie wel eens 20 mp3's tegelijk laten lopen zonder haperen.:P

Probeer het eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 26 maart 2002 01:11 schreef drwho81 het volgende:
Hier gebruikt ik nog steeds Windows '98! Erg he.

Ik heb ook al BeOS geprobeerd. Ben er verslaafd aan. BeOS bestond al langer dan Windows XP.
Support voor MP3, divx en DVD is ook allemaal goed.
Ennuh.. hebben jullie wel eens 20 mp3's tegelijk laten lopen zonder haperen.:P

Probeer het eens.
Geen probleem hier onder Win2000.

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10-2024
Win 2k sp2 _Omdat het nu optimaal loopt zonder grote bugs.
Win 2k pro _Nog te veel kindertrekjes. nog even wachten.

Wil je snel en nieuw zijn dan pak je teletubbie interface xp

Doe je ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

win2k al the way. Xp is niks meer dan 2k met een hoop nutteloze rotzooi en schermvulling.

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

2000 SP2 (Server, Pro) ruled.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows XP pro :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

.NET enterprice

draait super stabiel, en niet te crashen, en dat nogwel als beta 3 >:)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

DOS ;)

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 13-09 14:07

backupdevice

Boeh!

Op zondag 24 maart 2002 10:58 schreef BeyondHorizon het volgende:
Lange tijd W2K gebruikt, een goed OS..
Heden XP en mijn ervaring is dat het net zo stabiel is alleen XP voelt sneller aan en is sneller met opstarten.
Same here.
Een jaar lang in volle tevredenheid W2K gebruikt, nu XP pro en het voelt gewoon sneller aan.

Vorige maand ff terug naar W2K gegaan ( voor de gein) en ik heb het na een uur er weer afgegooid. Xp draait gewoon veel sneller

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Op dinsdag 26 maart 2002 10:11 schreef jelmervos het volgende:
2000 SP2 (Server, Pro) ruled.
Jip...
XP sneller draaien dan W2k? Daar klopt iets niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 16:21
Op zondag 24 maart 2002 17:25 schreef Ceyene het volgende:
eeeh... wel eens van netiquette gehoord (punten, komma's, hoofdletters)?!
Jij zelf dus ook niet :P
Iets meer [enter} zou leesbaarder en duidelijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Laatst online: 29-08 20:29
Ik gebruik XP en ben er blij mee :) Windows ME crasht imho veel te vaak, maar XP is een stuk trager, ook als je alle 'features' zoals skinning en themes uit hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij verschilt de verhouding

stabiliteit/Windows versie, per pc.

uitproberen lijkt mij~!

Ik heb eigenlijk met geen een OS problemen gehad met mijn vorige pc. Zowel winme, 98se, win2k, en winxp liepen als een zonnetje..

winxp vind in prettiger.. k hou wel van grafisch iets mooier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je een echte die-hard,
Dan gebruik je de bios os :)

En als je meerdere instellingen wilt opslaan, vervang je gewoon iedere keer de bios chip *D
Dit doe ik zelf ook, geen windows, of linux, gewoon bios!!

Binary Operating System (BIOS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Win2k ben ik zeer te spreken over ook voor games, op lanparties crash ik nooit dit in tegenstellig tot 98 collegas. Soms NT4, ook tevreden over: staat als een huis.

verder gebruik ik 2k ook voor a/v bewerking

XP vind ik een hel (sorry), traag, moeilijk configureerbaar door het teveel aan newbie vriendelijk tools waardoor het voor ervaren gebruiker die normaal recht naar zn doel gaat ff zoekken is

Op het werk gebruik ik 95 op een p133 of zo, is traag maar aangezien wij de laatsten zijn als er nieuwe comps uitgedeeld worden hebben we er leren mee leven (nu en dan ff vloeken helpt ook)

De hele 9x reeks allemaal gehad, vond het niet slech voordat ik nt/w2k ondekte, ME ken ik alleen van problemen oplossen bij familie

3.11 had net als in linux het voordeel: liep de shell vast (win3.11) dan kon je terug naar de console (dos 6.22)

geen linux? nja... geef me dan maar een w2k

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Niet online

DR

Op dinsdag 26 maart 2002 11:15 schreef RaZ het volgende:
.NET enterprice

draait super stabiel, en niet te crashen, en dat nogwel als beta 3 >:)
Enterprice is toch van dat kinderspeelgoed :?
leuk, hou oud wordt je :?

Als je et nou over enterprise had had ik je kunnen begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Beste OS van microsoft: Minste bugs had nog altijd 't goeie ouwe DOS 6.22.

Nuff said

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:23

Qwerty-273

Meukposter

Op donderdag 28 maart 2002 19:37 schreef sharp het volgende:
Ben je een echte die-hard,
Dan gebruik je de bios os :)

En als je meerdere instellingen wilt opslaan, vervang je gewoon iedere keer de bios chip *D
Dit doe ik zelf ook, geen windows, of linux, gewoon bios!!

Binary Operating System (BIOS)
BIOS - Basic Input Output System

;)

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Tja het zal wel vaak langs gekomen zijn.
Maar XP is echt de versie die ik zoek.

Soms wel iets te veel..eeuh..prulletjes, opspringende figuurtjes enzo.
Maar hijs stabiel, speels en werkt lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ik hou het bij 2000.
Kheb een tijdje geleden 2 keer XP proberen te installen. De eerste keer kwam het er op neer dat ik veertien (14!!!) keer mijn hd heb kunnen formatten omdat die kolere install de hele tijd errors maakte.

En de tweede keer kreeg ik hem wel aan de gang, maar wou XP geen vriendjes zijn met mijn nic en raid controller.

Voor mij persoonlijk blijft het dus bij 2000, lekker stabiel en geen probs met spellen whatsoever.

Just my 2 cents.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 21:56
Ik had eerst een dual-boot met Windows ME en XP maar nu ben ik helemaal overgegaan op XP.
Ik vind het lekker stabiel lopen en dat had ik met ME zeker niet!

Dus voor mij is het XP, Win2000 heb ik nog nooit gebruikt maar dat lijkt mij ook wel goed.

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

windows 95 rulez van alle windowsen :P
Verder is XP ook wel redelijk, voor mij geen 2k wegens teveel Gameprobs. ME is iig de ergste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QUILIX
  • Laatst online: 10-09-2024

QUILIX

zZzZzZz.....

Ik hoop dat ze veel bugs en problemen oplossen bij de volgende versie van XP. Want ik heb echt dagelijks foutberichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:43

Kettrick

Rantmeister!

XP sim-pel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 16:20 schreef QUILIX het volgende:
Ik hoop dat ze veel bugs en problemen oplossen bij de volgende versie van XP. Want ik heb echt dagelijks foutberichten.
Tja, alles ligt ook aan het OS hè. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xsion
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 14:05
win2k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 16:52 schreef Xsion het volgende:
win2k
Ja, beargumenteer je reactie ook even dan :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35
Ik draai nu windows 2k advanced server
deze draait erg lekker/stabiel en veel goede opties er bij.

Hier voor heb ik windows xp gedraait is ook erg stabiel en ook veel goede opties in.

Ik heb ook windows 98se gedraai ook een goed os alleen niet als je je comp 24/7 aan wilt hebben, maar voor de rest erg tevreden over.

Windows Me geprobeert echt een drama.

En windows 95 ach ja weinig opties wel snel stabiel ook best wel maar niet om lang aan te late staan.

En windows nt 4.0 server ga ik binnenkort proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 18:39 schreef linus-1 het volgende:

[..]

Ja, bijna. Bij de buurjongen voor € 5.-. Maar dat doet natuurlijk niemand. Je gunt de hard / software winkel in je dorp ook wat hè.
dur zitten hier in dit gat 2 computerboeren, kyhan en itc... en die lui gun ik me lege cardridges nog niet eens

heb bij beide stage gelopen... bij de ene zat ik de hele dag dingen recht te leggen, en die eikels van itc lieten me de dakgoot schoonmaken.... echt niet dat die nog wat voorelkaar krijgen bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f1r3b4ll
  • Laatst online: 04-09 01:04
win98se, nooit problemen mee :)

Daikin 4MXM68A2V1B9 + FTXA50C2V1BB + 2x FTXM25A5V1B + FTXM20A5V1B. SolarEdge 13960 Wp PV array + SE9K inverter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhm00
  • Laatst online: 24-08 17:33
Ik ga voor XP Pro UK

Waarom de UK versie nou omdat de updates er eerder zijn!

Als je dat kleurboek uitzet dus alles op Classic zet is er zeer goed mee te werken... je kan er ook lekker mee gamen.

van DoS tot XP ik heb alle Osz gedraait maar vind XP gewoon het beste tot nu toe....

En geef het OS niet altijd de schuld van het functioneren of niet functioneren van de PC er zit vaak veel software dat niet van M$ is dat veel narigheid veroorzaakt!

En over de gebruiker zelf nog maar te zwijgen :D
Pagina: 1 2 Laatste