Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
<font color=red>Op donderdag 11 april 2002 15:01 schreef Glimi het volgende:
Vanavond 20:00 uur. het wachtwoord is: "Ik wil m'n shirt"
Access granted!!
<H1>WOEI!!!!!!</H1>
ZIJ ZIJN KLAAR!!. Ik kreeg net een belletje dat ze eind van de middag klaar staan. Vanwege mijn werk (9-5) moet ik ff kijken, maar met een beetje mazzel haal ik ze morgenochtend op!!
</font>
SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"
Als het weekend een beetje meewerkt (wat een zin), wel jaOp donderdag 11 april 2002 15:13 schreef webskipper het volgende:
dus ze liggen begin volgende week in de bus?..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SIZE does matter.
*klap*
One's never alone with a rubber duck.
edit: ahh what the heck
*klap*
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
<h1> een GROOT applaus voor SKINNY</h1></font>
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
~ Gottfried Leibniz
* Skinny laat wel een shirtje drukken voor D2k... metOp donderdag 11 april 2002 16:02 schreef drm het volgende:
't blijft ook een machtswellusteling, die D2k
1
2
3
4
5
| Front: [FONT SIZE=TOO BIG]I'm Mod[/FONT] Back: [FONT SIZE=EVEN BIGGER COLOR=RGB(RND())]And i like it[/FONT] |
SIZE does matter.
Hahaha ROFL.Op donderdag 11 april 2002 16:05 schreef Skinny het volgende:
[..]
* Skinny laat wel een shirtje drukken voor D2k... met
code:
1 2 3 4 5 Front: [FONT SIZE=TOO BIG]I'm Mod[/FONT] Back: [FONT SIZE=EVEN BIGGER COLOR=RGB(RND())]And i like it[/FONT]
Goed nieuws doet goed
Inderdaad, en maar showen met zijn rechten..Op donderdag 11 april 2002 16:02 schreef drm het volgende:
't blijft ook een machtswellusteling, die D2k
/join #Anti-D2k
* Kjev wil ook HTML-rechten, en belooft er geen misbruik van te maken

Maar goed, het is mooi dat de shirts er aankomen. Jammer dat het mooie weer weer voorbij is
Ja echt, dat is waar!Op donderdag 11 april 2002 16:06 schreef joostbaksteen het volgende:
Goed nieuws doet goed
Gisterenavond won AJAX
Gisterenavond won mijn zussie een ANWB rijcursus op radio 538
Gisterenavond was ik ongelofelijk lam (ook leuk)
Vanmorgen was iets minder (kater)
Vanmiddag waren de shirts klaar
Morgenavond ben ik de eerste met een shirt aan!! (nanananananana)
[edit] typo's
SIZE does matter.
Zo te zien is D2k niet de enige die misbruik maakt van zijn rechtenOp donderdag 11 april 2002 16:09 schreef Skinny het volgende:
Morgenavond ben ik de eerste met een shirt aan!! (nanananananana)
Hulde aan Skinny!
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
>> GoT / Hall Of Fame
~ Gottfried Leibniz
Op donderdag 11 april 2002 16:05 schreef Skinny het volgende:
[..]
* Skinny laat wel een shirtje drukken voor D2k... met
Front:
<h1>I'm Mod</h1>
Back:
<h1>And i like it</h1>
Hehe...Op woensdag 10 april 2002 15:07 schreef Paul Nieuwkamp het volgende:
[..]
He, tnx man![]()
Heb je daar toevallig ook het hi-res plaatje nog van?
Ik had er een gemaakt maar ik kan em nergens uppen... Sorry.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Met je font size=veel te groot

~ Gottfried Leibniz
* Skinny is een uur eerder weggegaan van zijn werk en heeft nu een mooie doos naast zich staan met daarin...
D A S H I R T S!
Ze zijn mega-goed gelukt.. Kwaliteitjuhhh!!!
* Skinny is HAPPY!
SIZE does matter.
Verwijderd
Jeej!Op donderdag 11 april 2002 18:22 schreef Skinny het volgende:
NOG MEER WOEI!!
* Skinny is een uur eerder weggegaan van zijn werk en heeft nu een mooie doos naast zich staan met daarin...
D A S H I R T S!
* Skinny is HAPPY!
ik probeer vanavond ff wat pics te plaatsen (maar ik heb ook een verjaardag), dus...Op donderdag 11 april 2002 18:27 schreef Zef het volgende:
[..]
Jeej!Ik ben benieuwd
SIZE does matter.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik hoop dat het weekeinde meewerkt, want IK WIL MN SHIRTS! Ik wil ook patsen
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
w00t, da's vet beterOp donderdag 11 april 2002 18:22 schreef Skinny het volgende:
NOG MEER WOEI!!
D A S H I R T S!
* Skinny is HAPPY!
* Skinny post dit berichtje in sstttyyyllleee.. met shirt dus
'k heb net ff een photoshoot gehad (mijn digicam is stuk) en ze worden zo verwacht in mijn Postvak-IN, dus momentido..
SIZE does matter.
Ik wacht al 10 minutenOp donderdag 11 april 2002 19:03 schreef Skinny het volgende:
'k heb net ff een photoshoot gehad (mijn digicam is stuk) en ze worden zo verwacht in mijn Postvak-IN, dus momentido..
QuicknetOp donderdag 11 april 2002 19:12 schreef RobbertC het volgende:
[..]
Ik wacht al 10 minuten![]()
SIZE does matter.
tis hier I&T niet dus hier kan hetOp donderdag 11 april 2002 19:13 schreef Skinny het volgende:
Quicknet

KLIKKEN MAAR!!
PICS!!!!
Disclaimer : Let niet op mijn brakke harses (zware nacht&dag gehad
SIZE does matter.
Okee, wie z'n shirts heb je daar aangetrokken?Op donderdag 11 april 2002 19:20 schreef Skinny het volgende:
LOL @ Smiley!
KLIKKEN MAAR!!
PICS!!!!
Disclaimer : Let niet op mijn brakke harses (zware nacht&dag gehad)
Ze gaan toch nog wel in de was?
Who is John Galt?
't zijn mijn echte eigen shirts
SIZE does matter.
titel gemodOp donderdag 11 april 2002 19:23 schreef Skinny het volgende:
Alsof ik het wist..
't zijn mijn echte eigen shirts
ROFL!!Op donderdag 11 april 2002 19:24 schreef D2k het volgende:
[..]
titel gemod
SIZE does matter.
* Skinny knijpt hem echt nu... whoehahahaha..
Ahh... er wordt net koffie binnengebracht.. proost!
SIZE does matter.
* BlackBurn kan nu echt niet meer wachten
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
1
| w0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000t |
[sub]Zelfs * Mithrandir kan met een beetje fantasie een topic verneuken[/sub]
1
2
3
4
5
6
7
| ____ ____ / _ `--` __\ /\ / / | | \ \ TNT / \ /_/ | /14| \_\ ----> /____\ | | XPRES | | |______| |Bram| |____| |
|_____vakje______|

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Programmer - an organism that turns coffee into software.

Pretty strak of nie? Btw het huidige ontwerp is ook errug strak... Wacht in spanning af...
Uhh... Toevallig al opgevallen dat de shirts al klaar zijn en worden verstuurd enzo?Op vrijdag 12 april 2002 10:16 schreef Xenophage het volgende:
nieuw ontwerp blabla
|_____vakje______|

verrek, mrTinux heeft al precies dezelfde smiley combo gebruikt
Eindelijk kan ik mezelf nog meer buitensluiten uit sociale kringen door me nog meer als een nerd te kleden *D!
owja... wanneer zijn ze op de bus? beter voor 18.00 vandaag, dan hebben we kans dat we ze morgen al tegen komen
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Jah...Op vrijdag 12 april 2002 13:45 schreef disjfa het volgende:
ik moet mij x-rated shirt hebben
owja... wanneer zijn ze op de bus? beter voor 18.00 vandaag, dan hebben we kans dat we ze morgen al tegen komen
Maar maandag is ook goed (hoewel niet zó goed
Uhh... toevallig wel ja, maar aangezien een of andere vage OCM-er onze I write code wou gebruiken voor een OCM shirt, wou hij een hi-res versie hebben van dit:Op vrijdag 12 april 2002 11:48 schreef CyberSnooP het volgende:
[..]
Uhh... Toevallig al opgevallen dat de shirts al klaar zijn en worden verstuurd enzo?
1
2
3
4
5
| / _ `--` __\ / / | I | \ \ /_/ | write| \_\ | code | |______| |
En jah, aangezien ik nog een ontwerp had liggen dat ik al lang had gefabriekt had ik geen zin om iets nieuws te maken... Het is niet bedoeld als nieuw ontwerp. Hell, no, ik vind wat we nu hebben zwaar koud.
SIZE does matter.

Zo als dat nou nog niet genoeg geslijmd is...
SIZE does matter.
Jah enneh... d'r is een goeie McDonald's (ik werk erOp vrijdag 12 april 2002 15:26 schreef Skinny het volgende:
Hmm.. Xenophage.. Waar jij woont is een nieuwe discotheek, dat is +, maar - is dat het zo'n takke-end rijden is.
Ow en vanavond komt DJ Jose in de Matrixx
Nu bij McDonalds.. 2 BigMac's voor de prijs van één, op vertoon van een orgineel (dus niet gekopieerd) /14 shirt!Op vrijdag 12 april 2002 15:32 schreef Xenophage het volgende:
[..]
dusseh je kunt korting krijgen...!
SIZE does matter.
Juist. Of twee McAfrika's. Isj lekker. Alleen dat brood niet, dat meurt een uur in de wind.Op vrijdag 12 april 2002 15:34 schreef Skinny het volgende:
[..]
Nu bij McDonalds.. 2 BigMac's voor de prijs van één, op vertoon van een orgineel (dus niet gekopieerd) /14 shirt!

Welke McDonalds ook alweer precies?Op vrijdag 12 april 2002 15:34 schreef Skinny het volgende:
[..]
Nu bij McDonalds.. 2 BigMac's voor de prijs van één, op vertoon van een orgineel (dus niet gekopieerd) /14 shirt!
Krijgen we dan korting op de drank in die nieuwe discotheek daar?
McDonald's Novium aan de Wijchenseweg in Nijmegen. En nee, je krijgt geen korting in de Matrixx.Op vrijdag 12 april 2002 15:40 schreef Creepy het volgende:
[..]
Welke McDonalds ook alweer precies?
Krijgen we dan korting op de drank in die nieuwe discotheek daar?
(raymanontweakers dus
ja, die was een nieuwbie. Is ook al weg...Op vrijdag 12 april 2002 17:46 schreef The_tWiStEr het volgende:
Ik zat net nog even op het overzicht te kijken, en er heeft er maar 1 tweakert niet betaald
(raymanontweakers dus)
Grrr...
Nouja. Is er iig nog 1 shIrt voor de losse verkoop. (de bieding begint: 100 euro!)
[edit]
ZO GOED?
Short.. hoe FreudiaansOp vrijdag 12 april 2002 21:27 schreef DinoRaptor het volgende:
Nouja. Is er iig nog 1 short voor de losse verkoop. (de bieding begint: 100 euro!)

Joe roel doed!
edit:
Nu kan ik lekker spammen op school
Ook lekker patsen op ne2000 trouwens
* oh,when? weet dat ie een beetje als mosterd na de maaltijd komt maar mocht er nog zo'n extreem funny "i write code" shirt over zijn dan hou ik me aanbevolen
"You're only as good, as what you did last week."
Nou zoals al eerder vermeld staat is er nog 1 die niet betaald heeft. Deze:Op zaterdag 13 april 2002 00:44 schreef oh,when? het volgende:
tegen beter weten in
* oh,when? weet dat ie een beetje als mosterd na de maaltijd komt maar mocht er nog zo'n extreem funny "i write code" shirt over zijn dan hou ik me aanbevolen
1
| 37 raymanontweakers /14 - Code || Die I Write Code XL Zwart (Wit) 1 |
als die niks van zich laat horen ... mag je meebieden
De t-shirts komen dus op z'n vroegst maandag
Heb jij wel eens 90 enveloppen gelikt ??? Tijd voor bier!Op zaterdag 13 april 2002 13:33 schreef DinoRaptor het volgende:
damn, vandaag was er niets voor mij van de post
De t-shirts komen dus op z'n vroegst maandag
Hmm, dat had ik gisteren ook al..
Tevens wil ik even gaan melden dat er zeer waarschijnlijk nog een tweede bestelronde gaat plaatsvinden, aangezien er een aantal collega's + vrienden ook wel interesse hadden (gek he)
SIZE does matter.
Ik eis wel dat er dan ergens "2e druk" op komt te staan..Op zaterdag 13 april 2002 14:29 schreef Skinny het volgende:
Tevens wil ik even gaan melden dat er zeer waarschijnlijk nog een tweede bestelronde gaat plaatsvinden, aangezien er een aantal collega's + vrienden ook wel interesse hadden (gek he)
Ik wil wel heel 1337 kunnen showen dat ik een echte 1e druk /14 shirt heb
|_____vakje______|
En dan met kerstmis een speciale Holiday Edition maken in de vorm van een lekkere wollen trui oid
SIZE does matter.
Hahaha, ja precies, hebben we voor elk seizoen watOp zaterdag 13 april 2002 14:55 schreef Skinny het volgende:
LOL
En dan met kerstmis een speciale Holiday Edition maken in de vorm van een lekkere wollen trui oid
Verwijderd
ik lees net je mailtje... ik had gigantische veel mails waar ik doorheen moet... nog steeds....
als je de t-shirt al hebt laten maken ben ik niet te beroerd om ervoor te betalen.... contact me @ Rahman@Advany.com als dat het geval is betaal ik en mag je hem naar me opsturen.
sorry, verwarde ik je met een andere user.Op zaterdag 13 april 2002 15:20 schreef Rahman Advany het volgende:
[..]
ik n00bmhhh .......
Solly
Verwijderd
ff wachten op de reactie van Skinny en dan betaal ik maandag gewoonOp zaterdag 13 april 2002 15:40 schreef The_tWiStEr het volgende:
Dan heeft _toch_ iedereen nog betaald
Mooie geslaagde inkoop-actie
DinoRaptor np
Verwijderd
Ik zou op zich best interesse hebben in een volgende rondeOp zaterdag 13 april 2002 14:29 schreef Skinny het volgende:
misschien kunnen we iets leuks voor je doen voor al de moeite die je hebt gedaan
Als iedereen even een euro op mijn rekening stort dan koop ik iets moois voor skinny
Stuur maar een mailtje, dan krijg je het nrOp zaterdag 13 april 2002 23:00 schreef webskipper het volgende:
rekeningnummer?..
Verwijderd
Ik ga het niet als enigste doen, maar als er meer mensen mee doen ben ik best bereid om wat te dokken..
Verwijderd
Ik stort ook wel een euro voor de moeiteOp zondag 14 april 2002 10:59 schreef webskipper het volgende:
Maar dan kan natuurlijk niet iedereen geld storten.
Ik ga het niet als enigste doen, maar als er meer mensen mee doen ben ik best bereid om wat te dokken..
Als je nou hier dat nr post, dan kan ieder vrijwillig doneren. Uiteraard willen we binnen een maand een kadootje zienOp zaterdag 13 april 2002 23:57 schreef wasigh het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje, dan krijg je het nr
Of misschien gebruik maken van de database en iedereen een mailtje sturen met daarin een vrijwillige vraag voor donatie
Alle 40k leden?Op zondag 14 april 2002 11:57 schreef morphje het volgende:
Of misschien gebruik maken van de database en iedereen een mailtje sturen met daarin een vrijwillige vraag voor donatie
Dat wordt wel een heel leuk kadootje als ze allemaal 1euro storten
Magoed, wasigh: Van mij krijg je een euro voor een kado, desnoods wordt het dan een kado van 2 euro
Maar dan krijg Skinny ook wel een kadootje van me hoor.
|_____vakje______|
Geef maar een rek. nummer en ik stort €1
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
J.A. van Leuken
ABN AMRO Den Bosch
ovv: je nick en "bedankt voor het t-shirt skinny!"
Dit topic is gesloten.