|_____vakje______|
Sjonge, dit is echt erg... Die shirts inpakken, ma goed.. ze zitten allemaal in een enfloppy en de eerste batch gaat morgen de deur uit, dus zijn dinsdag binnen denk ik.
Een tweetal shirts ontbraken dus in hetgeen ik ontvangen heb. Deze staan wel op mijn bestellijst, dus die zijn ze gewoon vergeten. Morgen (maandag) ga ik hier even over bellen en krijgen diegenen die het betreft ook even te horen over hoe en wat.</h2></font>
*ZUCHT* * Skinny is moe
SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"
Verwijderd
Terwijl ik er normaal altijd wel gewoon in kan. Zijn d'r hier anderen die daar ook last van hebben op dit moment?
Misschien dat ze zo'n vast onderhoudstijdstip hebben, dat ze bijvoorbeeld zondagavond van 23.00 tot 06.00 offline zijn zodat er wat handelingen kunnen worden verricht.Op zondag 14 april 2002 22:43 schreef webskipper het volgende:
ging ik naar abn internet bankieren om wat geld naar je over te maken krijg ik "You are not authorized to view this page" melding.
Terwijl ik er normaal altijd wel gewoon in kan. Zijn d'r hier anderen die daar ook last van hebben op dit moment?
Zo ik bijv. ook Girotel elke nacht onbereikbaar.
Ennuh Skinny: Je weet wie je vrienden zijn hè, dus let een beetje op voor wie je nog geen shirt hebt
|_____vakje______|
Verwijderd
jammer, dan moet mijn bijdrage aan HET kado nog ff wachten..Op zondag 14 april 2002 22:59 schreef CyberSnooP het volgende:
[..]
Misschien dat ze zo'n vast onderhoudstijdstip hebben, dat ze bijvoorbeeld zondagavond van 23.00 tot 06.00 offline zijn zodat er wat handelingen kunnen worden verricht.
Zo ik bijv. ook Girotel elke nacht onbereikbaar.
Ennuh Skinny: Je weet wie je vrienden zijn hè, dus let een beetje op voor wie je nog geen shirt hebt
Verwijderd
Uw opdracht(en) zijn verzondenOp zondag 14 april 2002 19:05 schreef wasigh het volgende:
605328315
J.A. van Leuken
ABN AMRO Den Bosch
ovv: je nick en "bedankt voor het t-shirt skinny!"
Oftewel, overgetelebankiert
Verwijderd
woei
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Van wie zijn die dan?Een tweetal shirts ontbraken
One's never alone with a rubber duck.
Ik heb al een euro extra betaalt aan Skinny zelfOp zaterdag 13 april 2002 22:40 schreef wasigh het volgende:
misschien kunnen we iets leuks voor je doen voor al de moeite die je hebt gedaan
Als iedereen even een euro op mijn rekening stort dan koop ik iets moois voor skinny
Count /me inwasigh:
605328315
J.A. van Leuken
ABN AMRO Den Bosch
ovv: je nick en "bedankt voor het t-shirt skinny!"
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
Ook ik ben van de partijOp maandag 15 april 2002 09:26 schreef drm het volgende:
[..]
Count /me in
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
In een OCM inkoopactietopic (vierkante CCFL's) staan ook veel klachten over die abn dinges. Ligt dus niet per se aan jouOp maandag 15 april 2002 09:49 schreef webskipper het volgende:
ik kom nog steeds niet op abn internet bankieren..
Verwijderd
gelukkig maar..Op maandag 15 april 2002 11:28 schreef Nielsz het volgende:
[..]
In een OCM inkoopactietopic (vierkante CCFL's) staan ook veel klachten over die abn dinges. Ligt dus niet per se aan jou
Verwijderd
Op maandag 15 april 2002 14:58 schreef webskipper het volgende:
[..]
gelukkig maar..
Heb ik net zo'n contract gesloten blijkt het systeem niet te werken.... Beetje jammer
K hoop niet dat dat tweetal die van mij en Landolt zijnOp zondag 14 april 2002 22:24 schreef Skinny het volgende:
<h2><font color=red>UPDATE
Sjonge, dit is echt erg... Die shirts inpakken, ma goed.. ze zitten allemaal in een enfloppy en de eerste batch gaat morgen de deur uit, dus zijn dinsdag binnen denk ik.
Een tweetal shirts ontbraken dus in hetgeen ik ontvangen heb. Deze staan wel op mijn bestellijst, dus die zijn ze gewoon vergeten. Morgen (maandag) ga ik hier even over bellen en krijgen diegenen die het betreft ook even te horen over hoe en wat.</h2></font>
*ZUCHT* * Skinny is moe
- * Kjev verheugt zich erg op het shirt.
- * Kjev eist dat er op de tweede druk aan de achterkant klein 'Tweede Editie' * komt te staan, om zo de bestellers van het eerste uur te scheiden van de nakomers
* Tweede Editie - Voor Computers Zonder Windows - Nu Met Nog Betere Prestaties
Koop er wat moois voor, Wasigh!
Ik eis ook dat de tweede druk als tweede druk herkenbaar is
* NetForce1 is er ook voor dat er tweede editie oid op moet staan, maar degenen die nu ook al een shirt hebben besteld, en dan nog een keer mee willen doen, moeten daar ontheffing van kunnen krijgen.
De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"
Op maandag 15 april 2002 18:47 schreef NetForce1 het volgende:
Hoelang kun je inschrijven voor die cadeau-aktie? Ik heb nl. net Rabo Internetbankieren aangevraagd.
* NetForce1 is er ook voor dat er tweede editie oid op moet staan, maar degenen die nu ook al een shirt hebben besteld, en dan nog een keer mee willen doen, moeten daar ontheffing van kunnen krijgen.
Vandaag even gebeld naar de drukker. Morgen (uiterlijk overmorgen) zijn de twee resterende shirts gereed.
Wie wil er even
Ik gisterennacht samen met zussie postzegels lopen plakken op die floppies. Vanmiddag sta ik bij het postkantoor met 1 doos:
- Goedemiddag, waarmee kan ik u helpen
* Goedemiddag (/me ploft door neer), deze wilde ik graag versturen.
Ventje kijkt...
- Ja, maar dat is geen briefpost maar pakketppost en dat gaat zo-en-zoveel kosten...
* Echnie
<knip>Discussie</knip>
Net even op de site opgezocht (voor zover ik het niet zeker wist) en in de algemene voorwaarden staat gewoon dat het mag, dus morgen gaan ze echt weg (SORRRYYY!!!)
SIZE does matter.
Goed idee, of dan juist erop: "Eerste Editie - Ik was erbij!"Op maandag 15 april 2002 18:47 schreef NetForce1 het volgende:
Denk alleen dat het dan een beetje duur wordt, dan krijg je weer heel veel verschillende ontwerpen enzo
Maakt niet uit, joh, een dagje meer of minder kan er na al die weken wachten nog wel bijOp maandag 15 april 2002 19:12 schreef Skinny een heel verhaal
Ja, zoiets, in ieder geval laten zien dat wij bij de echt die-hards horenOp maandag 15 april 2002 19:12 schreef Kjev het volgende:
[..]
Goed idee, of dan juist erop: "Eerste Editie - Ik was erbij!".
Hoezo, dat maakte nu toch ook niet uit?Denk alleen dat het dan een beetje duur wordt, dan krijg je weer heel veel verschillende ontwerpen enzo.
De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"
Sorry hoor, maar dat die gasten roet in het eten gaan gooien is echtOp maandag 15 april 2002 19:12 schreef Skinny het volgende:
* Skinny voelt in ieder geval het animo voor de /14 Shirts-SE
ptt verhaal
Maar evengoed -> go Skinny
Skinny_0wnzz
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Nah ik doe mee iig
Verwijderd
ik bedoelde: gelukkig maar, dan ligt het dus niet aan mij..Op maandag 15 april 2002 15:17 schreef delighteddennis het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig maar ???
![]()
Heb ik net zo'n contract gesloten blijkt het systeem niet te werken.... Beetje jammer
Huppa...
Eerste lading (45/50) shirts zijn weg sinds vanmorgen. Ben gewoon naar het postkantoor hier vlakbij mijn werk gegaan en daar vonden ze het helemaal geweldig!
- Mogguh
* Goedemorgen
- Ik wilde dit graag verzenden (plant doos neer)
* Dat kan, is alles gefrankeerd ?
- Jup, en die twee naar België, daar zit meer op
* Perfect, bedankt
- U ook bedankt!</font></h3>
heerlijk dat HTML misbruik
SIZE does matter.
Dan heb je hem overmorgen..Op dinsdag 16 april 2002 10:03 schreef NomaD het volgende:
Morgen in de bustenzij je bij die andere hoort..
SIZE does matter.
Valt ook nog wel mee te levenOp dinsdag 16 april 2002 10:07 schreef Skinny het volgende:
[..]
Dan heb je hem overmorgen..
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

nou kom maar op met die grapjes, ik kon geen ander leuk plaatje vinden
Jij hebt zeker een SMALL maatje besteldOp dinsdag 16 april 2002 11:56 schreef Nielsz het volgende:
nou kom maar op met die grapjes, ik kon geen ander leuk plaatje vinden
SIZE does matter.
* disjfa gaat ff roet in t eten gooien....Op dinsdag 16 april 2002 10:03 schreef NomaD het volgende:
Morgen in de bus
t is toch zo dat paketjes er langer over doen... als in 2 dagen
en dat andere regio`s dan dus nog een dag later wat krijgt
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Jup, maar dit is geen pakketje, maar gewoon brief post. Ik denk echter wel dat er bij een aantal nog een dag extra tussen zit (de PTT kennende).Op dinsdag 16 april 2002 14:07 schreef disjfa het volgende:
t is toch zo dat paketjes er langer over doen... als in 2 dagen
SIZE does matter.
Yup, en daarna allemaal 1 euro op mijn rekening omdat ik een cadeau voor Glimi ga kopenOp maandag 15 april 2002 21:57 schreef Glimi het volgende:
Hehehe daarna allemaal 1 naar mij storten, omdat ik dan een kado voor wasigh ga kopen, omdat ie een kado ging kopen voor skinny ofzo?
* Kjev tooOp dinsdag 16 april 2002 11:56 schreef Nielsz het volgende:
* Nielsz houdt z'n brievenbus goed in de gaten:
[afbeelding]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| |____|
/ \
/ \
/ \
/ \
/ \
/________________\
| |
| ===== |
| |
| lame-ass |
| brievenbus |
| |
|________________|
|X| |X|
|X| |X|
|X| |X|
|X| |X|
|X| |X|
XXX XXX |
Verwijderd
1
2
3
| +-------------------------------------------+ | CoDeR's Gleuf | +-------------------------------------------+ |
Op dinsdag 16 april 2002 21:17 schreef CoDeR het volgende:
code:
1 2 3 +-------------------------------------------+ | CoDeR's Gleuf | +-------------------------------------------+
Op dinsdag 16 april 2002 21:17 schepte CoDeR heel wat vragen:
code:
1 2 3 +-------------------------------------------+ | CoDeR's Gleuf | +-------------------------------------------+
Leg eens uitGeslacht: Man
SIZE does matter.
Ken je de uitspraak "Gebukt is genomen"?Op dinsdag 16 april 2002 22:30 schreef Skinny het volgende:
[..]
[..]
Leg eens uit
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Zelfs in Leeuwarden, pffffff
Hij ziet er top uit Skinny, goed geregeld!!!
Ben ik nu de eerste
Denk het wel ja... hijs fijn heOp woensdag 17 april 2002 09:46 schreef FoofMan het volgende:
HIJ IS BINNEN!!!!!!!!!
Zelfs in Leeuwarden, pffffff
Hij ziet er top uit Skinny, goed geregeld!!!
Ben ik nu de eerstena Skinny?
<font color=red><h3>
update
De rest is vandaag op de post gedaan. Zijn dus morgen/overmorgen allemaal binnen</h3></font>
ach lijkt me duidelijk wat er ge-edit is
SIZE does matter.
Op woensdag 17 april 2002 10:16 schreef Skinny het volgende:
[..]
Oh.. het was me niet eens opgevallen, maar vertel
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Mooi!! Als ik thuis ben eens in mijn brievenbus kijken of er wat ligt.. anders rustig afwachten tot morgen!Op woensdag 17 april 2002 10:06 schreef Skinny het volgende:
[..]
Denk het wel ja... hijs fijn he
<font color=red><h3>
update
De rest is vandaag op de post gedaan. Zijn dus morgen/overmorgen allemaal binnen</h3></font>
ach lijkt me duidelijk wat er ge-edit is
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Het lijkt me duidelijk wat er niet echt is
SIZE does matter.
zelfs in zuidoost-drenthe issie aangekomen
mennie tenks enzo
Zo gezegd, zo gedaan.
Hij is er
Thx Skinny
(oh ja, ik pas hem ook nog
//edit , toch ietssssje te groot, maar ff in de droger doet wonderen
Verwijderd
Omdat ik de 1ste was die het t-shirt binnen heb gekregen
en dit terwijl ik als allerlaatste heb besteld zal ik daarom als eerste een pic plaatsen.

(FoofMan suddenly disapeared from the picture, leaving his brand new /14 shirt alone)
Hehe... wel een kick voor mij, mijn 'eigen' shirts bij iemand anders te zien.Op woensdag 17 april 2002 12:39 postte FoofMan een foto:
Dat shirt heb ik ooit nog eens aangeraakt
more more more
SIZE does matter.
<edit 24 keer>
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
* Skinny heeft een heel handige zusOp woensdag 17 april 2002 13:12 schreef FoofMan het volgende:
En netjes opgevouwen, dat lukt mij nou nooit
Ik kreeg ze gewoon opgestapeld (niet gevouwen) in een doos, dus ik mocht ze allemaal op flop-nivo gaan opvouwen..
ZUSSSSJEEE!!, HELP!!
SIZE does matter.
Het kan zijn dat die 2e toevallig in de 2e helft terecht is gekomen, dus die komt vast morgen ofzo wel.Op woensdag 17 april 2002 13:22 schreef K-Mile het volgende:
ik heb er 1 binnen van de twee.. tweede volgt dus snel?
SIZE does matter.
Maar geen t-shirt
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
PICS!!K-Mile:
ik heb er 1 binnen van de twee.. tweede volgt dus snel?
ze wel wel MOOOItrouwens
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
tering, wat is het bij jou opgeruimd zeg!Op woensdag 17 april 2002 12:39 schreef FoofMan het volgende:
Okee,
en dit terwijl ik als allerlaatste heb besteld zal ik daarom als eerste een pic plaatsen.
[afbeelding]
(FoofMan suddenly disapeared from the picture, leaving his brand new /14 shirt alone)
Verwijderd
soz... mijn digicam uitgeleend aan broer... anders had ik ff me harses op de gevoelige plaat vastgelegd, met shirt erbijOp woensdag 17 april 2002 13:50 schreef drm het volgende:
[..]
PICS!!
maar er zijn vast wel meer mensen die een digicam hebben en de shirts al binnen hebben...
Verwijderd
Goede opvoedingOp woensdag 17 april 2002 14:36 schreef DarthRaider het volgende:
tering, wat is het bij jou opgeruimd zeg!![]()
Nah is gewoon een goeie weel. Volgende week is het weer een grote zooi waar ik niks kan vinden. Drie week later is het weer picobello
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Hij is binnen!!
Erg mooi is het geworden!
Verwijderd
They are looking good!!
wel een lollig shirt. jammer dat ik alles gemist hebtOp woensdag 17 april 2002 12:39 schreef FoofMan het volgende:
Okee,
[afbeelding]
ik heb nog niks ontvangen
wel de nieuwe FHM met nikki cox
Verwijderd
/14 shirt?..Op woensdag 17 april 2002 16:55 schreef Nielsz het volgende:
Hmmm mijn moeder belde dat er een pakketje voor me is, wat zal dat zijn
Skinny nogmaals bedankt!
Verwijderd
Ben je echt zo paranoide dat je pakketjes van vreemden bij je moeder laat bezorgen, zodat je zelf niet slachtoffer wordt van een bombrief?Op woensdag 17 april 2002 16:55 schreef Nielsz het volgende:
Hmmm mijn moeder belde dat er een pakketje voor me is, wat zal dat zijn
Yep, geen post bij mij thuisOp woensdag 17 april 2002 17:18 schreef Zef het volgende:
[..]
Ben je echt zo paranoide dat je pakketjes van vreemden bij je moeder laat bezorgen, zodat je zelf niet slachtoffer wordt van een bombrief?

Skinny: tnx!
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
* Mithrandir is heel erg bezorgd, en hoopt dat zijn shirt heel erg snel komt
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
ik dus ook nietOp woensdag 17 april 2002 19:32 schreef BlackBurn het volgende:
nog nix
|_____vakje______|
No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Verwijderd
P.S. Skinny: wil je je postzegels terug? ze zien er hier nogal ongebruikt uit
Echter, ik bedoelde en beetje de 'I write code' zoals die ook bij Foofman en Gimli afgebeeld zijn. Ik kan zelf wel gaan painten, maar /13 is zo ongeveer het enige /forum waar ik nooit kom, en als iemand toch het origineel nog had
Mailen mag * Paul * hint *
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Morgen weer een kans voor de PTT!
Dit topic is gesloten.
![]()