700 posts 
En nog steeds geen tshirt in de bus. Wat is nu precies de bedoeling, wat gaat er gebeuren?
En nog steeds geen tshirt in de bus. Wat is nu precies de bedoeling, wat gaat er gebeuren?
dat jij ff de thread gaat lezen wat er ammel is gebeurt tijdens je vakantieOp dinsdag 02 april 2002 13:31 schreef Nielsz het volgende:
700 posts
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
We hebben een [u]S[/u],Op dinsdag 02 april 2002 13:39 schreef D2k het volgende:
[..]
dat jij ff de thread gaat lezen wat er ammel is gebeurt tijdens je vakantie
Je hebt veel, maar geen goede ogen of een brilOp dinsdag 02 april 2002 13:43 schreef Nielsz het volgende:
[..]
We hebben een [u]S[/u],
we hebben een [u]T[/u],
we hebben een [u]F[/u],
we hebben een [u]U[/u],
We hebben een [u]STFU![/u]
SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"
Per Expressekoerier van deur tot deur (lekker makkelijk)Op dinsdag 02 april 2002 13:56 schreef borganism het volgende:
Maar hoe wou jij de tshirts versturen?
SIZE does matter.
Ik ben op de wintersport op mijn bril gevallen, en nou is hij best wel scheef. Ik moet nog naar de opticien ermee.Op dinsdag 02 april 2002 13:54 schreef Skinny het volgende:
[..]
Je hebt veel, maar geen goede ogen of een bril.. anders had je geweten dat de shirts in bestelling zijn
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd
Same here, hoe vaak wordt dat geupdate?Op dinsdag 02 april 2002 14:23 schreef drm het volgende:
Skinny Al enige kennis van mijn betaling? Staat nog steeds geen vinkje bij mijn naam...
Niet meer ?Op dinsdag 02 april 2002 16:39 schreef Zef het volgende:
[..]
Same here, hoe vaak wordt dat geupdate?
SIZE does matter.
SIZE does matter.
Jahoor, heb je die machtswellusteling weer. Die heeft ook niets anders te doen dan de hele dag te spelen met HTML en overal slotjes op te gooien! Wie denkt ie wel dat ie is?!?!?Op dinsdag 02 april 2002 21:29 schreef Skinny het volgende:
<h1>
update : page update
drm : hij is binnen hoor
</h1>
<font color=red>ja alweer ;)</font>
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
Op dinsdag 02 april 2002 21:39 schreef Glimi het volgende:
Jahoor, heb je die machtswellusteling weer. Die heeft ook niets anders te doen dan de hele dag te spelen met HTML en overal slotjes op te gooien! Wie denkt ie wel dat ie is?!?!?
-=speciaal voor D2k omdat ie al zolang zonder LA threads zit=-
Volgende keer een met cursing en zonder leestekens om het 'real-life' gehalte wat te pushen
If it ain't broken it doesn't have enough features
Zal de andere kant op ook wel zoiets kostenOp dinsdag 02 april 2002 23:39 schreef Apache het volgende:
Mijn betaling is dan toch goed aangekomen, kost zoiezo al 7.50€ om geld over te maken naar Nederland, Belgische k*ut banken
Ik haak er toch nog ff op in verkapte kickOp woensdag 03 april 2002 00:17 schreef ACM het volgende:
[..]
Zal de andere kant op ook wel zoiets kosten
Ondanks het verdwijnen van de landsgrenzen en de overstap op een gezamelijke munteenheid... Magoed, dat is een discussie voor SG of W&L
Damn! Is het dan niet gewoon makkelijker en goedkoper om 't geld per post te versturen? (15 Euro is met twee briefjes te doen, dus dat kan wel redelijk veilig).Op dinsdag 02 april 2002 23:39 schreef Apache het
volgende:
Mijn betaling is dan toch goed aangekomen, kost zoiezo al 7.50€ om geld over te maken naar Nederland, Belgische k*ut banken
Verwijderd
je kan het natuurlijk ook in 1 en 2 eurocent muntjes opsturenOp woensdag 03 april 2002 18:49 schreef Soultaker het volgende:
[..]
Damn! Is het dan niet gewoon makkelijker en goedkoper om 't geld per post te versturen? (15 Euro is met twee briefjes te doen, dus dat kan wel redelijk veilig).
|_____vakje______|
Ik denk dat dat dusdanig zwaar wordt dat je meer centjes op dan in de envelop moet stoppen, om de boel zonder gezeik bezorgt te krijgen.Op donderdag 04 april 2002 10:35 schreef cyberax99 het volgende:
je kan het natuurlijk ook in 1 en 2 eurocent muntjes opsturen
6 teveel.... We hebben het dan wel over 90 euro... Dat is voor een bedrijf niet veel maar skinny is geen bedrijfOp donderdag 04 april 2002 13:05 schreef CyberSnooP het volgende:
Zie ik het nou goed dat er maar 6 twiekers niet betaalt hebben? Netjes hoor
Programmer - an organism that turns coffee into software.
SIZE does matter.
Die shirts raak je nog wel kwijt voor €30 per stukOp donderdag 04 april 2002 21:06 schreef Skinny het volgende:
De shirts die ik over houd gaan gewoon weer in de verkoop.
|_____vakje______|
Verwijderd
is er al een inschrijflijst voor die 6 shirts die misschien overblijven?Op donderdag 04 april 2002 22:05 schreef CyberSnooP het volgende:
[..]
Die shirts raak je nog wel kwijt voor €30 per stuk
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Goeie vraagOp vrijdag 05 april 2002 09:21 schreef GHOst. het volgende:
Wanneer worden die shirts eigenlijk verstuurd? (Of zijn ze dat al?)
|_____vakje______|
Tussen nu en st. Juttemis...Op vrijdag 05 april 2002 13:48 schreef CyberSnooP het volgende:
[..]
Goeie vraag
jamaar jamaar jamaar .. 't is nu net zo'n mooi weer !!!Op vrijdag 05 april 2002 13:56 schreef LuCarD het volgende:
[..]
Tussen nu en st. Juttemis...
Met andere woorden heb geduld.... ze komen vast wel ... toch![]()
.... of een passoã of wat je ook wiltOp vrijdag 05 april 2002 14:02 schreef LuCarD het volgende:
Ik meende gehoord te hebben dat elke mooie weer dag dat Skinny te laat is, dat hij ons een biertje gaat geven....![]()
![]()
Verwijderd
Ik heb net een afschrift van de Postbank gekregen en het geld is afgeschreven. Je hebt het niet ontvangen?Op donderdag 04 april 2002 21:06 schreef Skinny het volgende:
Idd.. hierbij vraag ik dan ook nogmaals of de overgebleven 6 zo vriendelijk willen zijn om even te betalen
Niet betaald = Geen shirt. De shirts die ik over houd gaan gewoon weer in de verkoop.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Aangezien we nu de 2e week ingaan verwacht ik een dezer dagen het bericht dat ze klaar zijn.Op vrijdag 29 maart 2002 18:10 schreef Skinny dat de shirts besteld zijn en dat het max. 2 weken ging duren.
SIZE does matter.
joe joe joe joe joe joepieOp zaterdag 06 april 2002 19:24 schreef Skinny het volgende:
<font color=red>
* Skinny voldoet even aan de vraag om updates.
[..]
Aangezien we nu de 2e week ingaan verwacht ik een dezer dagen het bericht dat ze klaar zijn.
Tevens zal ik morgen even de laatste betalingen updaten op de lijst.
</font>
ff opgeleukt
slottie!Op zondag 07 april 2002 13:39 schreef wasigh het volgende:
Goin' down
|
|
|
|
|
\/
Who is John Galt?
Op zondag 07 april 2002 13:40 schreef justmental het volgende:
[..]
slottie!
Op zondag 07 april 2002 13:42 schreef D2k het volgende:
[..]
![]()
Who is John Galt?
* D2k ontkent alles
* wasigh nietOp zondag 07 april 2002 13:50 schreef D2k het volgende:
[..]
* D2k ontkent alles![]()
1
2
3
4
5
6
7
| ____ ____ / _ `--` __\ /\ / / | | \ \ / \ /_/ | /14| \_\ ----> /____\ | | | | |______| |Bram| |____| |
|_____vakje______|
ga! en doe iets nuttigs!Op zondag 07 april 2002 14:02 schreef CyberSnooP het volgende:
code:
1 2 3 4 5 6 7 ____ ____ / _ `--` __\ /\ / / | | \ \ / \ /_/ | /14| \_\ ----> /____\ | | | | |______| |Bram| |____|
Wat een spannende zondag heb ik weer...
Hmm.. je leeft maar één keer, en dan nuttige dingen doen is toch gewoon zonde van je tijd?Op zondag 07 april 2002 14:21 schreef wasigh het volgende:
ga! en doe iets nuttigs!
|_____vakje______|
Verwijderd
Verwijderd
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Hah nee bij mij dan, ze moesten 14 euro overmaken, maar wat deden die randdebielen? Maken ze 94 euro over. Gelukkig heeft Skinny (naar zeggen danOp zondag 07 april 2002 16:49 schreef SpHeaRe het volgende:
Ik zie helaas nog steeds geen V naast mijn naam, hoewel ik het geld verleden week op de bank heb gedaan...
Die rotbank had beloofd dat het binnen de week zou aankomen...
Heb je er al iets van gezien, Skinny ?
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
2 dagen bij mij.Op maandag 08 april 2002 10:13 schreef disjfa het volgende:
postbank kan idd erug lang over doen... maar wees gerust... het komt er wel
Who is John Galt?
SIZE does matter.
Op maandag 08 april 2002 19:08 schreef Skinny het volgende:
[afbeelding]
Ja dahaag! Nou kap ik ermee hoor... beetje mijn topic slotten! Is de baas een weekendje weg, en ja hoor, tis weer een zooitje
<font color=red>Op zondag 07 april 2002 13:40 schreef justmental het volgende:
slottie!
</font>Magoed... De pagina is geupdate.. Nog twee mensen, waaronder Spheare.
@ SPHEARE : Kun je mij even mailen met je bankrekeningnummer + datum dat je het overgemaakt hebt ? ... Ik kan je namelijk niet zo snel op mijn overzichten vinden.
@ Anderen : (o.a. Nibble).. De shirts zullen deze week wel arriveren (ga ik vanuit), dus met een beetje mazzel (en arbeid van mij dit weekend) heb je ze volgende week in huus.
DinoRaptor, houd daar nu eens mee op of ik bel de topicbeschermingOp maandag 08 april 2002 18:38 schreef DinoRaptor het volgende:
*topicmishandeling. 3e keer.*
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Objection! Niet origineel genoeg om op een GoT t-shirt te mogen. En wat moet 'I write code' in OCM?Op maandag 08 april 2002 22:29 schreef Paul Nieuwkamp het volgende:
Heeft toevallig nog iemand het plaatje van 'i write code'?
Want op de overzichtsite is'tie verdwenen (404, staat niet meer in de /images/), en verder kan ik hem ook niet vinden.
Ik heb hem nodig om op een ander t-shirt te zetten, nl dat uit [forum=22] ([topic=454627]). Beste van 2 werelden: p4-henk voorop, en 'i write code' achterop
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Euh, niet origineel genoeg? Dan kan ruim de helft van de hier bestelde shirts ook wel retour afzenderOp dinsdag 09 april 2002 10:56 schreef Xenophage het volgende:
[..]
Objection! Niet origineel genoeg om op een GoT t-shirt te mogen. En wat moet 'I write code' in OCM?
Mwoah.. l33tsp34k vind ik lame, en een gaatje in me voorhoofd heb ik niet
Rhàshan - Aditu Sunlock
Zekers. Alleen jammer dat niemand dat plaatje nog heeftOp dinsdag 09 april 2002 21:34 schreef Nielsz het volgende:
wat een leuk topic is dit
Rhàshan - Aditu Sunlock
1
2
3
4
5
| / _ `--` __\ / / | I | \ \ /_/ | write| \_\ | code | |______| |
* Basszje grijpt de telefoon en doet emotioneel zijn verhaalOp woensdag 10 april 2002 11:58 schreef DinoRaptor het volgende:
*Topicmishandeling. 4e keer*
BEL DIE BESCHERMING MAAR!
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
He, tnx manOp woensdag 10 april 2002 11:07 schreef Xenophage het volgende:
code:
1 2 3 4 5 / _ `--` __\ / / | I | \ \ /_/ | write| \_\ | code | |______|
Bgab, zeg maar.
Rhàshan - Aditu Sunlock
Op woensdag 10 april 2002 11:58 schreef DinoRaptor blijkbaar het volgende (niet uit de eerste hand vernomen):
*Topicmishandeling. 4e keer*
BEL DIE BESCHERMING MAAR!
Op woensdag 10 april 2002 12:02 schreef D2k het volgende:
en * D2k grijpt in
Ik ben het nu zat.. ik ga de Topicbescherming bij deze officieel oprichten, en er daarna zelf heenbellenOp dinsdag 09 april 2002 21:34 schreef Nielsz het volgende:
wat een leuk topic is dit
^
|
Op woensdag 10 april 2002 16:17 schreef Kjev het volgende:
Ik ben het nu zat.. ik ga de Topicbescherming bij deze officieel oprichten, en er daarna zelf heenbellen.
Edit: zie sig
Who is John Galt?
He, wat doe je met mijn schoenuhh!!
SIZE does matter.
Denk het niet, heb geduld mijn vrind.Op donderdag 11 april 2002 12:10 schreef /dev/null het volgende:
Hmz het is donderdag. Heb ik ze zaterdag in de bus?
|_____vakje______|
nope... je moet ze in de trein krijgen.... en die heeft vertragingOp donderdag 11 april 2002 12:10 schreef /dev/null het volgende:
Hmz het is donderdag. Heb ik ze zaterdag in de bus?
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Op donderdag 11 april 2002 11:50 schreef DinoRaptor het volgende:
Whaa! Die gemene Lieve D2k heeft mijn post gedelete!
Ohohoh! Dat een mod zulk taalgebruik durft te uiten! Machtsmisbruik! Ik zal gelijk gaan klagen in LAOp donderdag 11 april 2002 13:36 schreef D2k het volgende:
[..]
Joh laat hem ook ff een verzetje hebbeOp donderdag 11 april 2002 13:38 schreef Glimi het volgende:
[..]
Ohohoh! Dat een mod zulk taalgebruik durft te uiten! Machtsmisbruik! Ik zal gelijk gaan klagen in LA
Op donderdag 11 april 2002 13:38 schreef Glimi het volgende:
[..]
Ohohoh! Dat een mod zulk taalgebruik durft te uiten! Machtsmisbruik! Ik zal gelijk gaan klagen in LA
Neem je me soms niet serieus ofzo. Pfffff....Op donderdag 11 april 2002 13:40 schreef D2k het volgende:
[..]
![]()
![]()
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
ik zie allesOp donderdag 11 april 2002 14:18 schreef drm het volgende:
he psstt! anti-D2k beweging opzetten?
patsertD2k:
ik zie alles
ik heb btw een fanclub tegenwoordig
info bij Waaranders![]()
~ Gottfried Leibniz
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/28197Op donderdag 11 april 2002 14:22 schreef drm het volgende:
patsert
1
2
3
4
| <WaarAnders> welke dag is het D2k :***** <D2k|woensdag> WaarAnders<------------------------- <WaarAnders> woei!!!!! Ook lid worden van de D2k-fanclub, neem gerust contact op :) |
dat kan ik niet toestaan hoor!!</font>Vrijheid! Steun de anti-D2k beweging
Doen jah! Zie je vanavond in het geheime clubhuisOp donderdag 11 april 2002 14:18 schreef drm het volgende:
he psstt! anti-D2k beweging opzetten?
~ Gottfried Leibniz
He!le!maal mee eens! D2k benadert God voor mijOp donderdag 11 april 2002 14:42 schreef drm het volgende:
Ach D2k is zo slecht nog niet![]()
![]()
Jaaa! Oproer! Ik bedreig ACM wel evenAlle D2k's het land uit!!
Steun ook de anti-D2k propaganda!
Glimi: als we nou een mod ompraten, krijg ik misschien ook wel html rechten, kunnen we het nog geheimer doen
[url="http://nog geheimer dan dit?"][/url]Op donderdag 11 april 2002 14:42 schreef drm het volgende:
Glimi: als we nou een mod ompraten, krijg ik misschien ook wel html rechten, kunnen we het nog geheimer doen
Who is John Galt?
Op donderdag 11 april 2002 14:42 schreef drm het volgende:
Ach D2k is zo slecht nog niet![]()
![]()
kennen we hier nietD2k: vrijheid van meningsuiting?![]()
reken er maar niet op[blaat]
Betekend dit extra rechten?Op donderdag 11 april 2002 14:49 schreef D2k het volgende:
idd
Ik? Wat heb ik nu weer gedaan? Ik ben ontschuldig 0-)et tu Brute?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq