MXstream prijzen omhoog :?

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 4.554 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:19

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 11 januari 2002 18:12 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

BBnet bedoel je :), die gasten zaten al op 128 kb/s upload maar hebben dit verhoogd naar 256 kb/s .

Misschien als er iemand van Cistron zit vragen of ze iets kunnen doen met het 512/256 abbo, ik denk aan een intro korting. :7
Geef dan gelijk even aan dat het misschien verstandiger is om ipv een jaar vooruit gewoon per maand te betalen, gezien de historie van Cistron.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44207

Dat is een nieuwe BV. Die oude was namelijk failliet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 11 januari 2002 23:43 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Geef dan gelijk even aan dat het misschien verstandiger is om ipv een jaar vooruit gewoon per maand te betalen, gezien de historie van Cistron.
Dat was de telecom dienst van Cistron, de internet dienst heeft altijd flex gewerkt.
De telecom dienst is o.a failliet gegaan door.... naja je weet het antwoord wel :)

[ Voor 1% gewijzigd door LuNaTiC op 30-04-2011 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:19

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 11 januari 2002 23:48 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Dat was de telecom dienst van Cistron, de internet dienst heeft altijd flex gewerkt.
De telecom dienst is o.a failliet gegaan door.... naja je weet het antwoord wel :)
Weet ik, maar vandaar dat ik wat huiverig zou zijn om in 1 keer zo'n bedrag op tafel te leggen. Ik heb een je-weet-maar-nooit standpunt wat dat betreft :)

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op vrijdag 11 januari 2002 23:54 schreef rdgf het volgende:

[..]

Weet ik, maar vandaar dat ik wat huiverig zou zijn om in 1 keer zo'n bedrag op tafel te leggen. Ik heb een je-weet-maar-nooit standpunt wat dat betreft :)
Daar heb je helemaal gelijk in, ik denk dat ze daarom ook bij Cistron zijn afgestapt op de korting die je kreeg bij het afsluiten van een 3-jarig contract. 3 jaar is gewoon een hele lange tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:48
Nóg een reden om naar DDS te gaan?

BBNed verhoogd snelheid ADSL-aansluiting

Zou dit dan ook gewoon gelden voor het standaard account bij DDS? Morgen maar even bellen! Dan staat de KPN nu weer mooi voor lul, met de "nieuwe, snellere" 128kbps...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Op zaterdag 12 januari 2002 00:03 schreef VincentB het volgende:

Zou dit dan ook gewoon gelden voor het standaard account bij DDS? Morgen maar even bellen! Dan staat de KPN nu weer mooi voor lul, met de "nieuwe, snellere" 128kbps...
Als DDS dat nou doet (upload basic verhogen naar 256 (BBNet), dan twijfel ik geen moment en stap ik over naar DDS ipv Eweka.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op zaterdag 12 januari 2002 00:25 schreef Darkvater het volgende:

[..]

Als DDS dat nou doet (upload basic verhogen naar 256 (BBNet), dan twijfel ik geen moment en stap ik over naar DDS ipv Eweka.
Ik ga ze morgen even bellen (als ze dan open zijn), en ik post het hier wel weer. Nu ga ik slapen!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:46

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op zaterdag 12 januari 2002 00:03 schreef VincentB het volgende:

Damn issie me voor, ik kom net thuis en vind deze mail (gestuurd om 20.27 uur!) in mijn mailbox!
Ze nemen me kennelijk zéér serieus door mijn mailactie! Ik krijg nu telkens updates van veel ISP's direct via de mail binnen voordat het publiekelijk bekend gemaakt wordt! ;) >:)
Op 20:27 , 11 januari schreef Bbnet het volgende mailtje aan mij:
BBNED VERHOOGT SNELHEID ADSL-AANSLUITING
Per vandaag (11 januari 2002) verhoogt BBned de snelheid van haar ADSL
Economy-abonnement van 512/128 Kbit/s naar 512/256 Kbit/s. De prijs voor
deze dienst blijft ongewijzigd.
Hiermee maakt de zakelijke internetprovider
snel internet nog aantrekkelijker. Arthur van den Ende, commercieel
directeur: "Op grond van mijn kennis van de markt durf ik te zeggen dat dit
een onverslaanbare prijs-kwaliteitpropositie is". BBned beschikt inmiddels
over het grootste netwerk voor DSL diensten in Nederland. Veel Nederlandse
ADSL-aanbieders, waaronder Cistron en SURFnet, zijn afnemers van de diensten
van BBned. Tienduizenden eindgebruikers zullen daarom profijt hebben van de
verhoogde upstream snelheid. Hiermee springt BBned in op de toegenomen
behoefte van internetgebruikers om bestanden naar internet te uploaden of
uit te wisselen met andere internetters.

BBned
Inge Offringa
ehehe! :) Insiderz info van Bbnet, voordat het publiek ging! >:)

[b] * zwahiel Zwahiel informs and delights! [/b]

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:56
Ja hoor Cistron heeft zijn site al aangepast

Goedkoopste abbo is nu ook 512/256 :9

Jippie, ik weet het nu zeker, nu mijn pa nog ff overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Vinden jullien dit niet een beetje vreemd? Dit lijkt wel oorlog! KPN doet stom en doet een totaal onverwachte verhoging van de kosten. In reactie daarop doen een heleboel andere providers een "overstap-actie", zodat je van KPN af kan. Vervolgens heeft KPN ingezien (of slimme marketing) dat dit niet echt kan, en verhogen de upstream tot 128. De concurrentie doet daar gelijk een schepje bovenop (dubbel).

Ga zo door :)

* Darkvater gaat voor DDS met BBNet Basic 512/256 (64Kb down 32Kb up
Oh, wat klinkt dat heerlijk!

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 00:46 schreef Darkvater het volgende:

[..]
Er is concurrentie en dat is goed voor de consument, voor KPN iets minder maar dat hadden ze kunnen weten.
Het zal mij dan ook verbazen als de OPTA tot de conclusie komt dat Mxstream nog te goedkoop is, er is voldoende concurrentie dat blijkt maar weer.

Dan kan de enigste conclusie zijn dat KPN te veel vraagt voor haar centrales.
En volgens mij is deze conclusie nogal gunstig voor de consument, want dit zou kunnen betekenen dat de prijzen mogelijk omlaag gaan.

Tsja en voor KPN vrees ik dan het ergste, deze lopen dan behoorlijk wat inkomsten mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

* update *

* zwahiel informs and delights

aangepaste snelheden, aangepaste prijzen (Luna)

;) www.myzwahiel.tk

* update *

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-07 09:18

bennierex

Pilot_Z

Ik word er best nog steeds wel :r misselijk van... Heb je ADSL Fast, gaan ze alleen Basic verhogen... %&^#@#(*@!&^#(*&@!(*#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simba
  • Laatst online: 16-02 17:24
nou, dit was het antwoord van XS4ALL:
Geachte heer ...,

Dank u voor uw e-mail.

XS4ALL hanteerd op dit moment een coulance beleid, u kunt uw ADSL verbinding kostenloos opzeggen.
U dient dit echter wel via onze site te doen, dit is het URL dat u kunt gebruiken:
http://www.xs4all.nl/adsl/opzeggen/index.php3

Op het opzegformulier kunt u aangeven dat u uw standaard abonnement wilt behouden (mocht dit het geval zijn).
XS4ALL is op dit moment bezig met een pilot van BBned ADSL, als dit allemaal naar wens verloopt zou u eventueel kunnen overstappen.
Zodra hier uitsluitsel over is zullen wij dit vermelden op onze site.

Mocht u meer vragen hebben, benatwoorden wij deze graag.

Met vriendelijke groet,

W.Aitatus
1e lijn Sales
XS4ALL Internet BV
Geen antwoord op mijn vraag en ook niet echt duidelijk. :(
Ook niet echt een (automatisch) standaard antwoord, maar lijkt me wel een antwoord wat aan meerderen verzonden is.
Nou, ms volgt nog een antwoord, want ik heb hem naar 2 email-adressen verstuurd. <zucht>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah ze kunnen natuurlijk niet iedereen een lange brief sturen, ik denk dat ze het druk genoeg hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22987

Hallo,

Nou ik zag inmiddels dat de tekst op :
http://fambus.dhs.org/kpn

Is aangepast komt er min of meer op neer dat we meer downstream willen ;-) Dat is toch ook zo jongens/meisjes?

laten we die brief gewoon allemaal nog een keertje opsturen ;-)

Mischien verhoogd kpn de downstream dan ook wel ;-)

Greetz FrOm CyBeRduDe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:40
Antwoord op het mailtje wat via dat formuliertje verstuurd is:
Wij hebben begrip voor uw reactie.

Mxstream is nu ongeveer anderhalf jaar op de markt. KPN heeft gemerkt
dat de huidige abonnementsprijzen niet overeenkomen met de kosten van
het handhaven van de kwaliteit van de dienstverlening. Om aan deze niet
evenwichtige positie iets te doen is er tot een prijsverandering
besloten. Per 1 februari 2002 wordt voor het Mxstream
abonnements-gedeelte voor de KPN een prijsverhoging doorgevoerd. Ook
geldt de prijswijziging voor bestellingen vanaf 1 februari 2002.

Verdere correspondentie aangaande de prijsverhoging zal niet via deze
helpdesk behandeld worden, u kunt een schriftelijke klacht sturen naar:

KPN Telecom BV
Klachtenregistratie Mxstream
postbus 58800
1040 JH Amsterdam
Onder vermelding van: Prijsverhoging
waarop ik meteen een reply heb gestuurd:
Geachte heer/mevrouw,

wat u me nu verteld staat precies zo in de brief. Ik vind dit dan ook een schandalige reactie, en zeker niet netjes. Ik verwacht van MXStream dan ook dat mijn klacht op een normale, serieuze manier in behandeling wordt genomen, en niet wordt afgedaan met een quote uit de brief die ik heb ontvangen.

In afwachting van uw serieuze antwoord,
Ik ben benieuwd ;)

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol. KPN wordt helemaal gek gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Helaas, DDS is in het weekend gesloten dus ik kan ze nu niet bellen (wel een minpuntje dus...).

Maar ik neem toch echt aan dat zij ook die upstream van 256 zullen leveren, omdat ze afnemen van BBned.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 22:00

AvK

Ready Set Go

Na 4 dagen flamen, geautomatiseerd klachten-brieven mailen en massaal overstappen naar andere aanbieders lijkt het me redelijk volwassen als we eens stoppen met kreten als:

"lol. KPN wordt helemaal gek gemaakt"

Alle klachten hebben resultaat gehad.
KPN biedt een duidelijke verbetering voor de zwaar getroffen Basic abbo's en een coulance regeling voor de mensen die de laatste maanden Mxstream hebben aangevraagd.

De massale verontwaardiging is zeer terecht en ook bij mij is die volop aanwezig.
Maar dat weten we nu wel.

Iemand nog iets inhoudelijks te melden?

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op zaterdag 12 januari 2002 12:05 schreef AvK het volgende:
Na 4 dagen flamen, geautomatiseerd klachten-brieven mailen en massaal overstappen naar andere aanbieders lijkt het me redelijk volwassen als we eens stoppen met kreten als:

KPN biedt een duidelijke verbetering voor de zwaar getroffen Basic abbo's en een coulance regeling voor de mensen die de laatste maanden Mxstream hebben aangevraagd.

De massale verontwaardiging is zeer terecht en ook bij mij is die volop aanwezig.

Ja, zie mijn vorige posting. En laten we eerlijk zijn, de KPN wordt inderdaad helemaal gek gemaakt. Kom op zeg, al een heel jaar zijn alle basic Mxstreamers aan het zeuren dat ze een snellere upstream willen en de KPN doet daar niets mee. Maar nu, wanneer plots blijkt dat de concurrentie wel heel erg in de nek hijgt, komen ze de klant ineens tegemoet.

En dan is het toch geweldig dat een bedrijf als BBned er nog een schepje bovenop doet en haar upstream snelheid nóg een keer verdubbelt?

De KPN moet leren de consument serieus te nemen, en niet alleen wanneer zij dreigt op te stappen!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24451

Dit is compleet BULLSHIT behalve dan dat de upstream verdubbelt wordt (wat zelfs noodzakelijk was... uitleg volg zo)

Coulance regeling |:( wat lul je nou... heb je wel is de algemene voorwaarden gelezen... er zit een ontsnappingsclausule in dat wanneer KPN tarieven wijzigt de klant vrij is zijn abonnement te beindigen... zonder dat dit xtra geld gaat kosten... LAME ACTIE VAN KPN IS: dat je maar 75% van je modem terug krijgt... en je aansluitkosten.... NEH dit is geen coulance regeling dit is pure diefstal...

En een massale verontschuldiging??? waardaan? dan standaard mailtje dat ze 1 keer maar hebben hoeven te typen en dan als reply geven op alle vragen en klachten :r

En even om over die upstream te praten... 64kbit upstream = 8KB/sec ATM zorgt voor 10% overhead TCP/IP voor 3% => je houdt dus nog 87% max effectief over van de bandbreedte, dit komt neer op 7KB/sec, probleem is dat de upstream NIET stabiel is... in ieder geval niet hier in mijn omgeving en een groot deel eromheen... de uptream fluctueerd van 5-7 KB/sec... dat is niet acceptabel zeker niet wanneer je bedenkt dat bepaalde pakketjes een Acknowlegde pakket terug moeten sturen... als je dus vol aan het downen bent... en mailtje verstuurt... de rest mag je zelf invullen... of andersom natuurlijk als je mailtje verstuurt... en je opent een website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37393

Het is allemaal wel
Ik krijg ook langzaam de (vul zelf maar in) van de KPN :r
Wat ik niet helemaal begrijp is
wat kan ik nu het beste doen, ik heb een USB alcatel modem waar ik dus niks meer aan heb ,welke ADSL aanbieder is het beste (lees goedkoopste) in de buurt van Utrecht.:7
Ik wordt geen wijs uit al die aanbieders, is het niet zo dat we weer een nieuwe modem nodig hebben an kapitalen kwijt zijn aan aansluitkosten??
:(
Ik heb er wel wat voor over om de KPN vaarwel te zeggen.
Greetz
Deamon >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

Ja gefrustreerde KPN-helpdeskmedewerken :)

Wat dacht je hoe ik me nu voelde met mijn fast-abo. Eerst 3 ip-nummers door mijn neus geboord en nu is er al helemaal geen verschil meer .. beetje sneller down .. :r moet ik ervan!!

* Scharnout gaat hoogstwaarschijnlijk als Xs4all niet snel antwoord geeft op mijn e-mail lekker naar Eweka.

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

hihihihi! :)

Kijk eens waar ik vanavond heen ga....
Jullie zijn zaterdag a.s. van harte welkom bij de live-uitzending van
KASSA!.
hihi >:) ;) :)

Nu alleen nog ff vervoer regelen!
Wie gaat er mee, want ik ben nu nog pas alleen!

aanmelden kan! Mail maar naar Zwahiel!!!!
Zwahiel@xs4all.nl

en tja, van KPN, ik vind dat de actie nog niet op hoeft te houden hoor. Ik denk dat KPN eens met de neus op de feiten gedrukt moet worden! Dat een stel Tweakers dat moeten doen, is dan jammer... Maar die doen tenminste iets ertegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30240

Net ff Xs4all de deur uitgedaan.
Nu een abbo bij Eweka aangevraagd 7800/512 voor 89 E :9~ , geen aansluitkosten, geen nieuwe modem, alleen wel 3 jarig contract.
En het mooie is dat mijn maandkosten naar beneden gaan omdat ik ga sharen met broertje. Haha kga nu 45E in de maand ipv 50E betalen en 10x sneller!!
KPN BEAT THAT!! *D

Oh ja heb telefoonabbo ook maar meteen de deur uit geflikkerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op zaterdag 12 januari 2002 13:51 schreef defcon2 het volgende:
Net ff Xs4all de deur uitgedaan.
Nu een abbo bij Eweka aangevraagd 7800/512 voor 89 E :9~ , geen aansluitkosten, geen nieuwe modem, alleen wel 3 jarig contract.
En het mooie is dat mijn maandkosten naar beneden gaan omdat ik ga sharen met broertje. Haha kga nu 45E in de maand ipv 50E betalen en 10x sneller!!
KPN BEAT THAT!! *D
Nou KPN niet, maar ik wil het ook wel, maar aangezien mijn broertje in Delft zit en ik in Tegelen zit wordt het moeilijk, ik zou'm graag willen, maar hij's gewoon te $$$$ :(

Maar ik denk dat ik ook over ga stappen, zeker nu de upload van Bbnet! :)

Maar wie gaat er mee???? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 13:55 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Maar wie gaat er mee???? :?
Ik niet sorry, een andere Tweaker [zie: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/11817389#11817389 ] gaat ook naar Kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock
  • Laatst online: 03-04 08:10
ik zit ook te twijfelen aan eweka

maar er zijn nog weinig mensen met ervaring

Weet iemand of die modem beter is dan de alcatel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30240

Op zaterdag 12 januari 2002 13:59 schreef murdock het volgende:
ik zit ook te twijfelen aan eweka

maar er zijn nog weinig mensen met ervaring

Weet iemand of die modem beter is dan de alcatel
volgens mij kan je gewoon je Alcatel houden. moet alleen ff gereconfigged worden.
www.eweka.nl
zie aanbieding in popup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op zaterdag 12 januari 2002 13:58 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Ik niet sorry, een andere Tweaker [zie: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/11817389#11817389 ] gaat ook naar Kassa.
Ja maar daar zegt ie dat ie de mail te laat geopend heeft en dus niet mee kan... Ik heb nog gemaild, ik kan wel mee, ik heb Mennoo al gemaild, maar nog geen antwoord gekregen...

Het begint om 18.00 in Hilverdorp, maar ik moet vanuit Venlo komen (voor mij no problemo... maar time is ticking!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ben benieuwd wat er gaat gebeuren met KPN na de uitzending van Kassa..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 14:45
Op zaterdag 12 januari 2002 14:06 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Ja maar daar zegt ie dat ie de mail te laat geopend heeft en dus niet mee kan... Ik heb nog gemaild, ik kan wel mee, ik heb Mennoo al gemaild, maar nog geen antwoord gekregen...

Het begint om 18.00 in Hilverdorp, maar ik moet vanuit Venlo komen (voor mij no problemo... maar time is ticking!)
Ik heb inmiddels je meel beantwoord. Ik ga niet mee, heb geen vervoer en heb geen zin om met mijn kop op tv te komen. Ik zal in ieder geval wel kijken vanavond om 19:00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murdock
  • Laatst online: 03-04 08:10
Op zaterdag 12 januari 2002 14:06 schreef defcon2 het volgende:

[..]

volgens mij kan je gewoon je Alcatel houden. moet alleen ff gereconfigged worden.
www.eweka.nl
zie aanbieding in popup
ik bedoel meer opties die modem dan de alcatel.
en support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 14:40 schreef Kev0867 het volgende:
ben benieuwd wat er gaat gebeuren met KPN na de uitzending van Kassa..
De verhoging v/d upload heeft vast iets te maken met de uitzending van vanavond, nu hebben ze immers iets van een excuses voor het verhogen van de abonnement kosten.

Ik denk dat de KPN behoorlijk onder vuur wordt genomen vanavond.
Kassa is altijd erg vel als het belang van de consument in het geding is.

Radar heeft maandag een item over de verhoging van de abonnement kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 14:45
Ik vraag mij af of er een woordvoerder van mxstream bij kassa is. Volgens mij zijn ze wel zo laf genoeg om niet te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 23:39

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm...'k lees net op WebWereld.nl dat er meer ISP's aan actie denken. Er is zelfs een klacht ingediend bij de NMa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:10

Puck

W32.Deadcode.A

Ik heb dus NOG STEEDS geen brief gehad van KPN. Erg stom van mij dat ik al een mail heb gestuurd dat ik het niet eens ben met de prijsverhoging, anders kon ik ze misschien wel aanklagen, omdat ik er zogenaamd "niks van wist".

Vraag me ook wel af waarom ik nog geen schriftelijk bericht heb gehad. Me overbuurjongen namelijk wel.

Zullen ze me vergeten zijn? Hopelijk vergeten ze dan ook dat extra bedrag van me rekening te halen >:)

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

wie wil er nou meeeeeeeeee??????????????????

Ik wil echt wel naar Kassa gaan, maar ik gewoon niet alleen!

Kan ik Mennoo echt niet overtuigen!?!?!?!?!

VincentB kan niet?

Ik wil wel gaan, maar ik ga echt niet alleen!

mail zwahiel@xs4all.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik zou graag met je mee willen maar ik ben 14, en ik denk niet dat een ventje van 14 overtuigend overkomt op de tv :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29912

Op zaterdag 12 januari 2002 14:50 schreef mennoo het volgende:
Ik vraag mij af of er een woordvoerder van mxstream bij kassa is. Volgens mij zijn ze wel zo laf genoeg om niet te komen
Jawel, Wildeboer komt op bezoek voor een interview.
Ik kan niet mee, moet werken :(

Ennuh Zwahiel, zal ik nog een mooie tabel maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op zaterdag 12 januari 2002 15:31 schreef Tuxus het volgende:
Nou ik zou graag met je mee willen maar ik ben 14, en ik denk niet dat een ventje van 14 overtuigend overkomt op de tv :P
Ik ben ook maar 19 hoor!
Van mij mag je mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

ik moet het nu weten, want anders ga ik niet, ik ga niet alleen, ik moet namelijk om 16.02 de trein naar Hilverdorp hebben, anders haal ik het niet :(

Dus wie o wie?

Ik doe een oproep!

Please.... nu hebben we de kans, grijpen dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 15:37 schreef zwahiel het volgende:
ik moet het nu weten, want anders ga ik niet, ik ga niet alleen, ik moet namelijk om 16.02 de trein naar Hilverdorp hebben, anders haal ik het niet :(

Dus wie o wie?

Ik doe een oproep!

Please.... nu hebben we de kans, grijpen dus! :)
Misschien moet je ff een ander topic hierover openen, waar je vervolgens uitlegt wat er gaat gebeuren [dus dat KPN vandaag bij Kassa zit] en dat mede Tweakers zijn uitgenodigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry mag niet :(.

Kom op mensen help Zwahiel. Kijk wat die allemaal gedaan heeft met die lijst en dergelijke. Vind ik nu toch dat er wle iemand met m mee mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-07 11:03
Ik vat ook niet dat er niemand mee gaat, eerst zeuren en dan niet je kans grijpen???

Ik heb geen adsl en weet er ook niet genoeg van (waarom vraag luna in godsnaam meer dan 800 gulden aansluit kosten incl. modem??) Ik weet niet waar de prijzen op gebaseerd zijn dus kan er ook geen kritiek op leveren.
Het enige standpunt dat ik zou kunnen hebben is dat KPN nog veel sneller dan nu linesharing moet gaan invoeren.

Zwhahiel gewoon alleen gaan, dont worry

SucceS !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24202

Over ISP's gesproken KPN had even buiten de boze reacties gerekend, notabene het hardst van de (achterban van) de onafhankelijke dochterbedrijven HCC(net) en Xs4all. Is dit niet een beetje hypocriet? Eerst profiteren deze partijen van de KPN-strategie om met lage Mxstream-tarieven de markt te veroveren, en bij verhoging protesteren ze. Xs4all had natuurlijk eerder al met concurrenten van KPN in zee kunnen gaan, of voerde ze toen nog onderhandelingen over haar zelfstandigheid met KPN en wilde ze deze niet voor het hoofd stoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op zaterdag 12 januari 2002 15:30 schreef zwahiel het volgende:
wie wil er nou meeeeeeeeee??????????????????

Ik wil echt wel naar Kassa gaan, maar ik gewoon niet alleen!

Kan ik Mennoo echt niet overtuigen!?!?!?!?!

VincentB kan niet?

Ik wil wel gaan, maar ik ga echt niet alleen!

mail zwahiel@xs4all.nl
Sorry maat, zoals ik al gemeeld heb ga ik het niet redden. Ik heb het nog geprobeerd, maar het gaat niet lukken... Ik hoop dat je nog iemand gevonden hebt!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is jammer maar er gaat helaas niemand mee, reden we weten het allemaal goed te vertellen maar als het puntje bij paaltje komt dan haken we af.
We doen het liever annoniem en het liefst in een groep.
Wij nederlanders staan bekend om onze grote mond maar als het er op aankomt........

Het zou juist beter zijn als je gewoon alleen gaat en op een volwassen manier je verhaal vertelt.

Morgen in de krant tweakers laten verstek gaan op uitnodiging van kassa....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout

Scharnout

Meuk

Op zaterdag 12 januari 2002 15:54 schreef CheS het volgende:
Over ISP's gesproken KPN had even buiten de boze reacties gerekend, notabene het hardst van de (achterban van) de onafhankelijke dochterbedrijven HCC(net) en Xs4all. Is dit niet een beetje hypocriet? Eerst profiteren deze partijen van de KPN-strategie om met lage Mxstream-tarieven de markt te veroveren, en bij verhoging protesteren ze. Xs4all had natuurlijk eerder al met concurrenten van KPN in zee kunnen gaan, of voerde ze toen nog onderhandelingen over haar zelfstandigheid met KPN en wilde ze deze niet voor het hoofd stoten?
Jij graaft lekker je eigen kuil.

Ik zie inderdaad de KPN er wel voor om tegen Xs4all te zeggen dat ze anders geen zelfstandigheid meer krijgen. Xs4all doet er ook heel verstandig aan een andere provider voor ADSL ERBIJ te zoeken. Dan kan je pas zien wat het verschil is. Voorheen had KPN dik monopoliepositie en na het vertragen van Cistron wat daardoor failliet ging hadden ze helemaal vrij spel en hoe lager je je snelheden houdt hoe minder het quablijkelijk kost. En toch geen concurenten, dus waarom zou je het aanpassen.

Het probleem is nu dat er concurentie is en .. he .. wat doet de KPN nu .. nu kan het opeens wel allemaal.

Het allergrootste probleem was de ranzige arrogantie en schofterigheid van de KPN om het ff 4 weken van tevoren aan te kondigen terwijl ik verplicht ben een jaarabo te nemen!!

En die coulance regeling is helemaal om je gek over te lachen. Dat is geen coulance, dat is diefstal!!

En aangezien dit niet het eerste is wat de KPN mij flikt is het voor mij over (voicemail, daluren). Het moet maar eens over zijn met die uitbuiters van de monopolie!!

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
OPROEP:

Heeft iemand het telefoonnummer (mobiel) van Zwahiel? Ik kan namelijk toch naar Hilversum, maar dan moet ik hem wel even bereiken!

edit:

Mijn nummer is xx-xxxxxxxx, kan iemand mij bellen met informatie?

Ik ga nu maar gewoon naar Hilversum, kan iemand vragen of Zwahiel of iemand anders mij belt voor het adres e.d.?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 12 januari 2002 16:15 schreef Scharnout het volgende:

[..]

Jij graaft lekker je eigen kuil.

En aangezien dit niet het eerste is wat de KPN mij flikt is het voor mij over (voicemail, daluren). Het moet maar eens over zijn met die uitbuiters van de monopolie!!
EIgen kuil het is niet mijn verhaal . http://www.planet.nl/pmm/0,1674,101_1501_263532,00.html

Waarom ben je er dan aan begonnen, keuze genoeg momenteel toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 16:57 schreef CheS het volgende:

[..]

EIgen kuil het is niet mijn verhaal . http://www.planet.nl/pmm/0,1674,101_1501_263532,00.html

De overheid kan dat goed maken. Het beste zou het zijn om het telefoonnet terug te kopen van KPN en zodanig te exploiteren dat partijen er goed op kunnen concurreren. Maar dat zit er heus niet in met de terugtredende overheid.
Interessant verhaal, zou wel een goede oplossing zijn als de overheid zich wat meer bezig ging houden met het breedband internet in Nederland.

Al met al zou de prijsverhoging van KPN toch kunnen zorgen voor een positieve ontwikkeling van het breedband [ADSL] internet in Nederland.

Laten we het hopen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bockelaar
  • Laatst online: 21:40
Ten tijde van de introduktie van ADSL, en tot minder dan een half jaar geleden, was er niet zo heel veel keuze in ADSL aanbod. Natuurlijk wel aan de providerkant, maar niet aan de netwerkkant. Cistron was net failliet, de dekking van de andere aanbieders was om te huilen. Als je dan dus een keus moet maken, maar je hem op basis van de provider, en niet op basis van de backbone. Nu begint langzaam aan line-sharing op te komen, waardoor andere netwerkaanbieders interessant worden. Zonder linesharing is namelijk een andere aanbieder voor een hele hoop mensen niet interessant, omdat er dan een extra telefoonlijn moet komen van 13,82 Euro ex. btw.
KPN is dan ook terecht de gebeten hond in deze

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout

Scharnout

Meuk

Op zaterdag 12 januari 2002 16:57 schreef CheS het volgende:

[..]

en
Opta was al van plan om de scheve ADSL-situatie aan te pakken. Maar het enige dat ze kan doen is de groothandelstarieven te laten verlagen door KPN. KPN zag dat ook, en komt Opta aan de andere kant tegemoet: verhoging van de Mxstream-tarieven. Dat leidt uiteindelijk tot gezonder concurrentie, zo constateerde terecht de club van netaanbieders (NLIP).
Maw er is nu eindelijk concurentie!!

En ik ben er als 1 van de eerste aan begonnen en toen had je alleen maar NixStream. Pas sinds kort zijn er hier meerdere aanbieders en dankzij dit hoef ik niet opnieuw instapkosten te betalen (hoge drempel).

Goh .. eigenlijk ben ik heel blij met deze verhoging want dan kan ik tenminste een echte snelle provider nemen die misschien nog de moeite neemt om service te verlenen!!

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
Op zaterdag 12 januari 2002 16:04 schreef CheS het volgende:
Het is jammer maar er gaat helaas niemand mee, reden we weten het allemaal goed te vertellen maar als het puntje bij paaltje komt dan haken we af.
Wij nederlanders staan bekend om onze grote mond maar als het er op aankomt........

Het zou juist beter zijn als je gewoon alleen gaat en op een volwassen manier je verhaal vertelt.

Morgen in de krant tweakers laten verstek gaan op uitnodiging van kassa....
waarom ga jij daar dan niet kpn verdedigen dan? omdat:
reden: we weten het allemaal goed te vertellen maar als het puntje bij paaltje komt dan haken we af.
Wij nederlanders staan bekend om onze grote mond maar als het er op aankomt........( zijn jou eigen woorden zelfs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-07 13:39

BertV

Handgemaakt

er is nu eindelijk concurentie!!
Concurrentie my ass, ik heb net mijn vaste verbinding opgezegd omdat er nog geen "linesharing" mogelijk was.

Dat moet je er dus voor over hebben om een andere ADSL- aanbieder te nemen... |:(

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op zaterdag 12 januari 2002 16:31 schreef VincentB het volgende:
OPROEP:

Heeft iemand het telefoonnummer (mobiel) van Zwahiel? Ik kan namelijk toch naar Hilversum, maar dan moet ik hem wel even bereiken!

edit:

Mijn nummer is xx-xxxxxxx, kan iemand mij bellen met informatie?

Ik ga nu maar gewoon naar Hilversum, kan iemand vragen of Zwahiel of iemand anders mij belt voor het adres e.d.?
Heb je gemaild, maar ik ga je zo wel ff sms-sen! :)
Als je er zit, doe je best! Ik ga je ff niet bellen gezien het tijdstip, omdat ze daar in hilverdorp redelijk strikt zijn wbt GSM's in een studio, en ik weet ff niet wat je aan het doen bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

HET BEGINT NU!

Zet 'm op VincentB!

O het gaat meteen over KPN! >:) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 19:02 schreef zwahiel het volgende:
HET BEGINT NU!

Zet 'm op VincentB!

O het gaat meteen over KPN! >:) :7
Nee hoor was een begin praatje, denk overigens niet dat vincentb lang aan het woord komt.
Meestal worden de studiogasten die op de tribune zitten maar heel ff aan het woord gelaten.

KPN !! nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op zaterdag 12 januari 2002 19:06 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Nee hoor was een begin praatje, denk overigens niet dat vincentb lang aan het woord komt.
Meestal worden de studiogasten die op de tribune zitten maar heel ff aan het woord gelaten.
Maar nu komt het ! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

ONZE MAILS op TV!!!!!!!!!!!!!!!

En de afzender van de brief ook al! Bah wat een kwal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 19:09 schreef zwahiel het volgende:
ONZE MAILS op TV!!!!!!!!!!!!!!!
hehe consumentenbond heeft in totaal 4500 mails gekregen, waarvan zeker 3500 van ons :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

upstream allang van plan!?!?!!?!?!?!

Leugenaar!

Concurrerende aanbiedingen!?!?!?!?!?! (*^%&^$%( toch op man! :(

Wat een eikel man!

Ze vergeten bovendien de aansluit en kosten e.d.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Hoezo lag het in de planning dat de upload omhoog ging :? XS4ALL heeft notabene een bericht op de site gezet dat de upload niet omhoog zou gaan.

Dit was volgens mij zeker niet de bedoeling.
Op zaterdag 12 januari 2002 19:11 schreef zwahiel het volgende:
upstream allang van plan!?!?!!?!?!?!

Leugenaar!

Concurrerende aanbiedingen!?!?!?!?!?! (*^%&^$%( toch op man! :(

Wat een eikel man!

Ze vergeten bovendien de aansluit en kosten e.d.!
IDD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Wat een uitspraak, alle ADSL Mxstream gebruikers moeten als de prijsverhoging niet wordt gestopt hun abbo opzeggen, wat een uitspraak zeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
Op zaterdag 12 januari 2002 19:18 schreef Devil_2000 het volgende:
Wat een uitspraak, alle ADSL Mxstream gebruikers moeten als de prijsverhoging niet wordt gestopt hun abbo opzeggen, wat een uitspraak zeg :o
idd..hopen dat ze die download omhoog gooien!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wel jammer dat zwahiel niet aan het woord is geweest. En dat over die alternatieven, bij mij is Linesharing nog niet mogelijk. En bij kan kabel ook niet :( En als ze doorgaan met die prijsverhoging ga ik mijn abo inderdaad opzeggen en ik hoop dat ik niet de enige ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 07-07 13:57
Op zaterdag 12 januari 2002 19:18 schreef Devil_2000 het volgende:
idd, en dan weer terug naar mn 56kmodempie.... d8 ut nie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44978

Op zaterdag 12 januari 2002 19:10 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

hehe consumentenbond heeft in totaal 4500 mails gekregen, waarvan zeker 3500 van ons :7
En waarvan zo'n 10 van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 19:26 schreef iskes het volgende:

[..]

Ik heb het maar bij 1 gelaten als je het niet erg vind, anders gaat hun mailserver misschien down :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
jammer dat ze het niet over alternatieve ADSL providers hadden op kassa, maar ff "wat anders"

ik wil niet lullig zijn, maar volgens mij heeft scarlet ook een addertje.... want als je op die site kijk zie je bij bepaalde bedragen een * . Op zich niet raar bij de eenmalige inschrijf-en-modem-kosten, maar als je goed kijkt staat het ook bij de maandelijkse kosten van €44.95.... Volgens mij betekend dit dat na 1-2-2002 deze prijzen ook verhoogt zullen worden.

Maar nogmaals dit is maar een vermoeden en nee ik heb ze nog niet gemailt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 19:26 schreef iskes het volgende:

[..]

Hehe :7

Zag er trouwens wel cool uit de inbox van Kassa, er waren behoorlijk wat e-mails die over Mxstream gingen *D

Trouwens wel grappig dat de mensen die aan het woord werden gelaten allemaal van plan waren om bij Mxstream te blijven, zou het dan toch meevalleen met het aantal opzeggingen van het Mxstream abbo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Aan de andere kant kun je het ook positief bekijken, die verhoging. Het is namelijk zo dat ze nu de komende tijd helemaal geen prijsstijging meer kunnen maken. Je bent nu bij MxStream dus zo goed als verzekert van vaste kosten. Bij andere providers is dit nog maar de vraag, zie vorige post van Liquid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op zaterdag 12 januari 2002 19:22 schreef J0YR1D3R het volgende:
Wel jammer dat zwahiel niet aan het woord is geweest. En dat over die alternatieven, bij mij is Linesharing nog niet mogelijk. En bij kan kabel ook niet :( En als ze doorgaan met die prijsverhoging ga ik mijn abo inderdaad opzeggen en ik hoop dat ik niet de enige ben.
Nee dat is inderdaad jammer, ik zit nog hier voor de buis! :( Jammer dat VincentB niet aan het woord geweest is! )

Maar wat een hoop gebakken lucht vertelde die vent van de HCCnet! :(

Man dat viel tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Vaste kosten of niet, ik ga toch overstappen!

Ik wil van die hele KPN zooi af zijn! >:)

Weg er mee, dus move met die KPN!!!!! >:)

Jammer, ik zou wel bij XS4all willen blijven, maar helaas, omstandigheden hé! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnr17
  • Laatst online: 05-07 21:02
die man van hccnet vond ik ook wel een beetje onzin natuurlijk nooit zegt iedereen zijn abbo op laten het er maximaal 50.000 zijn, en dan zijn het er nog veel volgens mij. die prijsstijging op zich is niet zo heel erg je krijgt over tijdje meer upstream wat heel mooi is. dat upstream verhaal dat niemand dat wil, uhm volgens mij wouden veel mensen dat juist wel. en die prijsstijging op zich is nie zo super erg maar het hele kpn jah dat zal het zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

voor basic vind ik dit acceptabel met de prijsverhoging erbij: 768/256 of 768/128, extra moet dan iets van 1250/768 of 1250/256 worden. Dat kan makkelijk maar kpn knijpt het hele gebeuren af. Alles kan het aan (modem, comp enz enz)

Want hoeveel betalen we nu totaal voor adsl basic? 50 euro d8 ik zo en da's veel te veel voor wat je er van terug krijgt in sneheid IMHO

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Op zaterdag 12 januari 2002 19:49 schreef zwahiel het volgende:
Vaste kosten of niet, ik ga toch overstappen!

Ik wil van die hele KPN zooi af zijn! >:)

Weg er mee, dus move met die KPN!!!!! >:)

Jammer, ik zou wel bij XS4all willen blijven, maar helaas, omstandigheden hé! ;)
Dit heb ik dus ook maar ik w8 gewoon totdat xs4all klaar is met het testen van de technische pilot met BBned ADSL.
En dan stap ik meteen daarop over.

Ik weet niet hoe lang je al adsl hebt maar anders kan je dit doen :

Hoe zeg ik mijn Mxstream aansluiting op?

Voor het opzeggen van de Mxstream aansluiting neemt u contact op met uw Internet Service Provider.

Let op! De minimale contractsduur van uw Mxstream aansluiting is 1 jaar vanaf de datum dat Mxstream bedrijfsklaar aan de contractant ter beschikking is gesteld.

Daarna is Mxstream maandelijks opzegbaar.

Dus zodra ik bij xs4all via BBned adsl kan nemen doe ik dat en zeg ik mxstream op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 20:01 schreef cheshire87 het volgende:

[..]
Interessant op zich maar kijk Cistron en de andere ADSL aanbieders zitten ook op 512.

Dus dan knijpen hun ook, ik denk dat het voor 99/110 piek niet haalbaar is om de snelheden te halen die jij nu opnoemt.

Misschien als de overheid zich met het hele gebeuren gaat bemoeien dat de snelheid voor hetzelfde bedrag omhoog kan gaan.

Maar het is niet zo simpel om de snelheid op te schroeven, er moet behoorlijk wat aangepast worden in de centrales.
En al die aanpassingen kosten nogal wat geld, geld wat de meeste ADSL providers denk ik niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

BBnet? wa's dat nou weer? Goedkoper? Sneller?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34892

Misschien is Wanadoo voor veel mensen een oplossing.
Cable Broadband Premium kost nog geen 100 piek,
en schijnt sneller te zijn dan Adsl. Ik haal met Adsl
ongeveer 55 kbs, Premium haalt met gemak 63 kbs.
Zelf heb ik er geen ervaring mee, ik hoor graag een reactie van jullie, want bij die andere providers betaal je ook 53 euro.Misschien kunnen ze het zo regelen dat we bij Wanadoo ook geen aansluitkosten hoeven te betalen.
Vrg
Jack
Ps als iemand al Cable Broadband Premium heeft??
wat is je ervaring daarmee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
Op zaterdag 12 januari 2002 20:29 schreef sakky het volgende:
Misschien is Wanadoo voor veel mensen een oplossing.
Cable Broadband Premium kost nog geen 100 piek,
en schijnt sneller te zijn dan Adsl. Ik haal met Adsl
ongeveer 55 kbs, Premium haalt met gemak 63 kbs.
Premium is idd iets sneller dan adsl. Bij adsl krijg je een downstream van 512.000bps waar dan nog `overhead` van af moet worden getrokken. Casema is zo aardig om bij het premium abbo 614.000bps te geven zodat je netjes 512.000bps netto krijgt. En natuurlijk is de upstream bij wanadoo premium allang gewoon 128.000bps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 12 januari 2002 18:12 schreef Kev0867 het volgende:

[..]

waarom ga jij daar dan niet kpn verdedigen dan? omdat:
reden: we weten het allemaal goed te vertellen maar als het puntje bij paaltje komt dan haken we af.
Wij nederlanders staan bekend om onze grote mond maar als het er op aankomt........( zijn jou eigen woorden zelfs)
Omdat de directeur van Broadband daar al zit om zijn verhaal te doen en ik niets hoef te verdedigen.

Als je ook eens een keer terugleest had je al opgemerkt dat ik liever ook geen prijsverhoging had gezien, maar die 5 euro is voor mij geen reden om de hele dag mails te gaan sturen ed.

De andere aanbieders komen vanzelf wel met prijsverhogingen aangezien er gewoon heel veel investeringskosten zijn.
Uiteindelijk is het toch de bedoeling dat een bedrijf winst maakt.

ik citeer:
Uiteraard wil de Opta wel beide kanten van de markt reguleren, maar ze mag het simpelweg niet. Ik raad iedere geinteresseerde aan om het rapport internettoegang van de Opta en de NMA van december jl. te lezen. Daar staat een heleboel in, onder meer dat het geschikt maken van een tv-kabelaansluiting voor internet per abonnee ruim 2.200 gulden kost, en voor ADSL 3.000 gulden.

En ja KPN maakt het de concurentie moeilijk, dat is nu ook concurentie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Tweakers,

hier is ie dan weer, terug uit Hilverdorp! Inderdaad ben ik tijdens de uitzending helaas niet aan het woord geweest, ik kwam dan ook vrij laat binnen. Voor het programma is er namelijk een soort voor-discussie, waarin besloten wordt wie er een microfoontje krijgen. Ik heb mij nog in die discussie proberen te werpen (compleet met wilde armgebaren ;) ), maar het mocht niet baten.

Ik denk trouwens wel dat dit een goede boodschap is naar KPN toe, ze krijgen nu wel heel erg veel negatieve publiciteit.

Ikzelf heb nog altijd het plan om naar DDS over te stappen, tenzij KPN nu met iets heel geweldigs komt. Waar ik niet op reken trouwens.

De Tweakers die niet gekomen zijn hebben trouwens wel iets gemist: een flesje wijn én een warme handdruk van meneer Meurders himself.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ik heb trouwens dit bericht vanmorgen al op de frontpage gesubmit, maar daar is jammer genoeg helemaal niets mee gedaan...

Hoe zit dat bazen en bazinnen van Tweakers.net?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 22:36 schreef VincentB het volgende:
Tweakers,

hier is ie dan weer, terug uit Hilverdorp! Inderdaad ben ik tijdens de uitzending helaas niet aan het woord geweest, ik kwam dan ook vrij laat binnen. Voor het programma is er namelijk een soort voor-discussie, waarin besloten wordt wie er een microfoontje krijgen. Ik heb mij nog in die discussie proberen te werpen (compleet met wilde armgebaren ;) ), maar het mocht niet baten.

Ik denk trouwens wel dat dit een goede boodschap is naar KPN toe, ze krijgen nu wel heel erg veel negatieve publiciteit.

Ikzelf heb nog altijd het plan om naar DDS over te stappen, tenzij KPN nu met iets heel geweldigs komt. Waar ik niet op reken trouwens.

De Tweakers die niet gekomen zijn hebben trouwens wel iets gemist: een flesje wijn én een warme handdruk van meneer Meurders himself.
* J0YR1D3R vind het jammer dat VincentB niets heeft kunnen zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zaterdag 12 januari 2002 20:35 schreef DJTimo het volgende:

[..]

Premium is idd iets sneller dan adsl. Bij adsl krijg je een downstream van 512.000bps waar dan nog `overhead` van af moet worden getrokken. Casema is zo aardig om bij het premium abbo 614.000bps te geven zodat je netjes 512.000bps netto krijgt. En natuurlijk is de upstream bij wanadoo premium allang gewoon 128.000bps.
Leuk die kabel premium
Er is maar een maaaaaaaar
Maximaal 4 Gig download per maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15300

Ik heb hier Casema Wannadoo broadband premium
En als ik een goede server aan de andere kant heb, dan haal ik met gemak 63 KB/s.
Nogmaals als het een slechte server is dan maakt het niet uit hoe snel je zelf bent of kunt, je bent dan van hem afhangkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op zaterdag 12 januari 2002 22:44 schreef J0YR1D3R het volgende:

[..]

* J0YR1D3R vind het jammer dat VincentB niets heeft kunnen zeggen
* posttoast vond het ook jammer dat hij niets kon zeggen, hij wil namelijk graag landelijk doorbreken!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 23:04 schreef VincentB het volgende:

[..]

* Garfield|IA vond het ook jammer dat hij niets kon zeggen, hij wil namelijk graag landelijk doorbreken!
Wow :o :7

Ik vindt het trouwens zo vreemd dat BBnet de upload verhoogd maar dat de providers hier niet groots reclame voor maken.
Cistron meld helemaal niets over de verhoogde upload snelheid, ik vindt dit nogal vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29912

Op zaterdag 12 januari 2002 23:04 schreef VincentB het volgende:
* Anoniem: 29912 vond het ook jammer dat hij niets kon zeggen, hij wil namelijk graag landelijk doorbreken!
* Anoniem: 21541 vind het erg jammer dat er geen tweaker (lees: VincentB) aan het woord mocht. Tweakers hebben er immers WEL verstand van :)
Ik heb het nog niet gezien, maar wel opgenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Jammer.

Wat weet je allemaal van DDS? Voeren ze ook de upstream-verhoging van BBNet door? 512/256 (Basic)?
En weet je wat de download-limit is? Ik heb daar niks over kunnen lezen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
Op zaterdag 12 januari 2002 22:59 schreef Deamon het volgende:

Leuk die kabel premium
Er is maar een maaaaaaaar
Maximaal 4 Gig download per maand :P
Er is in verschillende topics te lezen dat je je hier niet strak aan hoeft te houden, die 4 Gig/mnd. Casema doet er verder niet meer aan dan constateren dat je meer of minder dataverkeer hebt, tenzij het echt extrema word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 28-12-2023

freddifish

schnappi !

.

Felix is best OK :)
heb hem eens gemaild waar hij zijn stropdasen koopt (hij had toen bij nova een hele mooie) en kreeg gewoon antwoord

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DDS
nergens staat de download limiet :?
en er valt verder te lezen dat de USB modem van Alcatel niet te gebruiken is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Op zaterdag 12 januari 2002 23:18 schreef Darkvater het volgende:

[..]

Jammer.

Wat weet je allemaal van DDS? Voeren ze ook de upstream-verhoging van BBNet door? 512/256 (Basic)?
En weet je wat de download-limit is? Ik heb daar niks over kunnen lezen :(.
Upstream: lijkt mij wel. Maar ik bel ze maandag even, en dan vraag ik gelijk even naar de download limiet.

En nu ga ik naar bed!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

hoezo kan bij BBned de upload wel per direct worden gewijzigt en bij kpn niet?? (gebeurd pas 1 mei :( )

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
Op zondag 13 januari 2002 00:19 schreef cheshire87 het volgende:
hoezo kan bij BBned de upload wel per direct worden gewijzigt en bij kpn niet?? (gebeurd pas 1 mei :( )
Ja, dat viel mij dus ook al op. Zoveel werk is dat blijkbaar niet, want BBnet krijgt het met 1 dag voor elkaar. Laat die KPN i.p.v. mensen te ontslaan deze maar eens wat instellingen aan de centrale e.d. aanpassen...
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste