Op maandag 07 januari 2002 19:41 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Goede vraag idd, zou wel raar zijn als basic omhoog gaat en fast niet.
Dan kan je net zo goed Fast nemen, verschil is dan niet eens zo groot meer.
Moah, ik deel je mening over het enorme HOAX gehalte van dit topic heel erg. Zeker als je ziet hoe dit topic begon.. Eers met de melding dat Mxstream van 99 piek naar 143 zou gaan (20
euro), later blijkt dat 20% te zijn, en dat blijkt ook nog eens alleen op het abonementsgeld van de kpn te zijn (49piek). De verhoging is dus 10 piek...

. Geroddel en massa hysterie.. De verhoging is dus geen €20,= maar €5 ofzo.
Adsl Basic kost dan dus ongeveer 109 gulden en fast nog steeds 175 (ik las hier net 184.78 piek). Dus echt superzinnig om over te stappen is het nog niet.
Op maandag 07 januari 2002 21:37 schreef rellehenk het volgende:
De algemene voorwaarden:<blockquote><hr><font size=1>De Algemene voorwaarden:
Indien een Contractant een wijziging van de algemene voorwaarden niet wenst te accepteren, kan hij de Overeenkomst schriftelijk opzeggen met ingang van de datum waarop de nieuwe voorwaarden van kracht worden. De opzegging dient tijdig te geschieden. De opzegging wordt door KPN uitsluitend als tijdig geaccepteerd indien de mededeling voor de laatstgenoemde datum bij KPN is ontvangen. Ten aanzien van wijziging van tarieven geldt het in dit lid bepaalde uitsluitend voor zover de tariefwijzigingen per saldo een hoger tarief voor de Contractant meebrengen.</font>
Ze staan hier denk ik wel volledig in hun recht. Er wordt hier het 'take it or leave it-principe' gehanteerd.[/quote]Als je wil opzeggen, dan mag dat
mits je
voor de datum dat de wijziging doorgevoerd wordt je abonnement opzegt.
Als die wijziging op 01-02 doorgevoerd gaan worden, dan moeten de abonnees wel
ruim voor die tijd ingelicht worden, anders heb je niet eens de kans om op tijd het abonnement op te zeggen... Dan heeft de KPN nog een week ofzo om iedereen op tijd in te lichten. Het lijkt me dus erg sterk dat niet iedereen die brief heeft gehad als het nog maar twee weken duurt. Twee weken lijkt me wel een redelijke termijn om je abo op te zeggen...
Gelukkig kan ik kiezen uit al die soorten DSL van Cistron en Trueserver enzo.. Dus dat scheelt alweer.

.