Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

MXstream prijzen omhoog :?

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 1.958 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Garfield|IA
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 14:59 schreef Devil_2000 het volgende:
Ik heb net een e-mail gestuurd naar Cistron in de hoop dat ze de kortingsactie gaan veranderen.

Ik hoop echt dat dit wat wordt, Cistron is super alleen de E 200 aansluitkosten zijn mij iets te duur.
Cistron heeft gereageerd op de mail die ik heb gestuurd naar hun, met het verzoek om de aansluitkosten te verlagen.
Dit hebben ze gedaan, 512 blijft gelijk helaas.
quote:
De aansluitkosten voor het 1024 abonnement bedragen 150 euro (een korting van 50 euro), de aansluitkosten voor het 512 abonnement moeten we helaas handhaven op 200 euro.
Deels tevreden, de mail heeft effect gehad alleen ik had 512 graag ook graag goedkoper gezien.
Dit is helaas niet gebeurt, ze luisteren tenminste wel naar je. kan KPN een vb aan nemen :)

• bramed168
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 15-10-2006
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 12:58 schreef Devil_2000 het volgende:
Sorry maar ik geloof er geen hol van, en ik wil het ook niet geloven.

Als Basic al omhoog gaat dan moet het fast Abbo ook omhoog gaan, anders kan je net zo goed meteen overstappen op Fast Mxstream want het verschil is dan erg klein.

Tevens is de link die jij geeft niet goed want het trefwoord is niet gevonden.

En een maand van te voren aankondigen dat er een prijsverhoging komt zonder een officiele mededeling.... denk het niet.

Zowel, dan maar een andere provider.

dat klop niet helemaal dat je net zo goed kan overstappen naar fast abbo, die kost bij de isp ook nog fl. 50 duurder.

en ik haal toch altijd wel de 60 kb/s

Asus a7n 8x- xe , 2*512MB DDR400 @ dual channel, Asus Geforce 6600 256mbDDR , 2 * 80Gb maxtor s-ata raid 0, Amd athlon 2800+ (barton) IIyama 17"

• Garfield|IA
  • Niet online
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 17:29 schreef bramed het volgende:

[..]
En ???

• Pc123
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14-11 20:32
Die tk domeinen doen het idd niet, de link in het logo klopt niet.

• Darkvater
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 11-11 03:25

Darkvater

oh really?

DDS Amsterdam (geen aansluitkosten, Alcatel modem te gebruiken) lijkt erg goed, vooral door de prijs (fl. 97,95) of (fl. 103.13), alleen wordt er niks gezegd over een datalimiet. Is die er wel?

Eweka (geen aansluitkosten, Alcatel modem te gebruiken) heeft ook een mooie abonnement (fl. 99,90), maar wel een dynamisch IP adres (¤2 voor static). Is dat erg?

En nog een vraag. Ik haal nu met mijn Planet Basic MxStream constant 55.8Kb/s down als ik download. Kunnen die andere aanbieders dat ook garanderen of fluctueert het omdat ze niet genoeg brandbreedte van KPN kunnen krijgen?

Edit: Als iemand me echt wil helpen, mail me of icq me. Ik word een beetje duizelig van die lange draad :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• martijnr17
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 14-11 10:15
dds heeft niet statisch ip volgens de helpdesk!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

quote:
Op donderdag 10 januari 2002 17:39 schreef rippy het volgende:
dds heeft niet statisch ip volgens de helpdesk!
Van de DDS website
quote:
Extra mogelijkheden
De gebruiker van de ADSL dienst van DDS krijgt van ons een vast ip-nummer ter beschikking gesteld en heeft het recht om een server aan te sluiten en thuis een lokaal netwerkje tot stand te brengen.
http://www.dds.nl:8010/Default.po?AfzMenu=Menu02&Interface=Tekst-Menu02

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• zwahiel
  • Laatst online: 14-11 21:38

zwahiel

Moderator General Chat

Keihard de lekkerste!

quote:
Op donderdag 10 januari 2002 17:38 schreef Darkvater het volgende:
DDS Amsterdam (geen aansluitkosten, Alcatel modem te gebruiken) lijkt erg goed, vooral door de prijs (fl. 97,95) of (fl. 103.13), alleen wordt er niks gezegd over een datalimiet. Is die er wel?

Eweka (geen aansluitkosten, Alcatel modem te gebruiken) heeft ook een mooie abonnement (fl. 99,90), maar wel een dynamisch IP adres (¤2 voor static). Is dat erg?

En nog een vraag. Ik haal nu met mijn Planet Basic MxStream constant 55.8Kb/s down als ik download. Kunnen die andere aanbieders dat ook garanderen of fluctueert het omdat ze niet genoeg brandbreedte van KPN kunnen krijgen?

Edit: Als iemand me echt wil helpen, mail me of icq me. Ik word een beetje duizelig van die lange draad :)
Dom, niet goed gelezen.... dom laat maar!

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014.

• NO-perations
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2006

NO-perations

Operations

Voor de mensen die willen gaan overstappen op Cistron:
Ik heb ze net ff gebeld over de juiste procedure voor het opzeggen KPN en aanmelden Cistron.
Morgen plaatsen ze een stappenplan op de website waarin beschreven wordt hoe deze overstap aan te pakken.

• Darkvater

Darkvater

oh really?

quote:
Op donderdag 10 januari 2002 17:49 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Dom, niet goed gelezen.... dom laat maar!
van eweka? Hier: http://www.eweka.nl/dsl/adslbasic.php
quote:
Vaste IP adressen ( per stuk / per maand) ¤ 2,- p/m
Maar weet iemand welke beter is? DDS of Eweka? En krijg ik ook echt die 64kb down en 16kb up bij basic?

• -]Stellarc[-
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 16:47
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 17:56 schreef Operations het volgende:
Voor de mensen die willen gaan overstappen op Cistron:
Ik heb ze net ff gebeld over de juiste procedure voor het opzeggen KPN en aanmelden Cistron.
Morgen plaatsen ze een stappenplan op de website waarin beschreven wordt hoe deze overstap aan te pakken.
1. opzeggen KPN
2. aanmelden cistron
3. Van kpn een afsluit brief met datum eisen .
4. de brief naar cistron faxen.

De rest regeld cistron :p

• Redleg
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 14-11 20:22
Voor mensen die naar cistron over stappen hebben iets leuk bij broadband maxx GEEN AANSLUITKOSTEN bij een contractduur van 1 jaar das geen 3 jaar meer *D
quote:
Wie nu een Cistron MAXX abonnement afsluit betaalt GEEN AANSLUITKOSTEN. Kies je voor het 2048 pakket dan krijg je maar liefst 50% korting op de aansluitkosten (d.w.z. een korting van 100 euro).
De aansluitkosten voor het 1024 abonnement bedragen 150 euro (een korting van 50 euro), de aansluitkosten voor het 512 abonnement moeten we helaas handhaven op 200 euro.

• bierie
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 07-10-2009

bierie

Ik snap het ook niet meer....

Ik zou wel willen maar ik zit een jaar aan KPN duurstream vast dus ik kan geen kant op |:(

Het kenmerk van mens zijn is de kunst om doelbewust te willen en/of kunnen falen

• Redleg
Ik denk dat jij beter de voorwaarden kan lezen tuulijk jan je er onderuit ze voeren een prijswijzeging door daar mag jij niet accoord mee gaan :)

• 2morrow
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 10-06-2010

2morrow

woulda coulda shoulda

quote:
Op donderdag 10 januari 2002 18:39 schreef bierie het volgende:
Ik zou wel willen maar ik zit een jaar aan KPN duurstream vast dus ik kan geen kant op |:(
kan wel, maar dan moet je je hele abo opofferen: tot februari kan je Mxstream zonder extra opzeggen.
edit: is waarschijnlijk al 80 keer gezegd maar heb geen zin om de hele thread te lezen :)

3DMark2001 SE scores | Mijn Systeem

• Whizzer
  • Laatst online: 12-11 16:31

Whizzer

Flappie!

Cistron heeft ook voor de 1024/512 combi een aanbieding, maar nu Cistron maxx 1 jaar = zonder aansluitkosten, dan ga ik maar eens rekenen wat een aantrekkelijk iets wordt...

Ik post het straks wel effe voor de mensen die interesse hebben...

Ik ben geweldig.. en bescheiden! | AnimalCribs, dé plek om te shoppen voor uw huisdier

• zwahiel

zwahiel

Moderator General Chat

Keihard de lekkerste!

www.myzwahiel.tk (http://zwahiel.xs4all.nl/~cyber/tweakers )

is weer geupdate, dit maal met een duidelijke beschrijving van de aanbieding van Cistron en met wéér 2 nieuwe ISP's erbij! ;)

Check het maar zelf, ook staat nu bij elke ISP bij welk netwerk gebruikt wordt, en er is nog een maal na gekeken of er ISDN / USB / Ethernet ondersteund wordt...

Verder zijn de nieuwe reacties toegevoegd!

Houd 'm in de gaten, want ik probeer zo snel mogelijk alle updates, nieuws en nieuwigheden erop te zetten, om 'm zo actueel te houden! :)

Dus meld nog steeds nieuwe dingen!

[b]
* zwahiel informs and delights... ;) [/b]

• Garfield|IA
  • Niet online
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 19:16 schreef zwahiel het volgende:

* zwahiel informs and delights... ;) [/b]
Puik werk wat je leverd! :)

eigenlijk zou Mora de link moeten opnemen op de page waar je de protest e-mails kan versturen. [ http://fambus.dhs.org/kpn/index.php ]
Zodat mensen kunnen kijken wat voor een andere providers er zijn naast Mxstream, want niet iedereen is op de hoogte van het aanbod op de ADSL markt.

Ik heb geregeld moeten uitleggen dat er meer ADSL providers zijn dan KPN.

Misschien is dit een goed idee ?, het lijkt mij wel handig :)

• the_dgc
  • Laatst online: 21-07-2016

the_dgc

raar he..... leven!!

(jarig!)
ik had dat mxsteam ltijf gezien als een mogelijke optie voor sneller internet. met hun 1024 mbit abbo konden ze al niet tegen @home op want kpn vroeg 170 gulden (inclusief abbo |:( ) en @home maar 89 gulden. maar nu met die prijsverhoging is die concurentie helemaal weg.

shitzooi :'(

een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling

• zwahiel

zwahiel

Moderator General Chat

Keihard de lekkerste!

quote:
Op donderdag 10 januari 2002 19:25 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Puik werk wat je leverd! :)

eigenlijk zou Mora de link moeten opnemen op de page waar je de protest e-mails kan versturen. [ http://fambus.dhs.org/kpn/index.php ]
Zodat mensen kunnen kijken wat voor een andere providers er zijn naast Mxstream, want niet iedereen is op de hoogte van het aanbod op de ADSL markt.

Ik heb geregeld moeten uitleggen dat er meer ADSL providers zijn dan KPN.

Misschien is dit een goed idee ?, het lijkt mij wel handig :)
ik heb 'm toegevoegd aan de links! ;)

• Garfield|IA
  • Niet online
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 19:40 schreef zwahiel het volgende:

[..]

ik heb 'm toegevoegd aan de links! ;)
Okay bedankt :), maar ik bedoelde eigenlijk dat eborn/Mora jouw link toevoegd
Dus dat jouw link hier bij komt te staan: http://fambus.dhs.org/kpn/index.php

• LinuxAap
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 29-11-2002
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 01:42 schreef Ruud P. het volgende:
Ik heb flarden van dit draadje doorgelezen. Maar wat ik niet snap is de reactie van al deze mensen hier. Het is toch volstrekt logisch dat je de prijzen van je product omhooggooit als je geen winst meer kan maken?
Het is natuurlijk vervelend om meer te betalen voor je abbonement, zeker als je dacht dat je een jaarcontract hebt afgesloten met een prijs. Maar ik snap niet het punt waarop de tweakers hier boos worden, wat heeft KPN in jullie ogen misgedaan? Het is absoluut niet zo dat ik aandelen of een baan bij KPN heb, maar als ik het met een objectief standpunt bekijk, vind ik dat er veel te zeggen van voor KPN. Als blijkt dat je geen winst meer kan maken met een product, dan moet er ergens wat veranderd worden. Dan is het toch logisch om te concluderen dat de prijs van je product omhoog moet?
Crap. Ze maken wel winst. Ze willen ons alleen voor hun fouten laten dokken. Ik noem UMTS.

ASUS A7V266-E, Athlon XP 1600+, 768Mb Samsung CAS 2, 64 Mb ASUS V7700 Pro Deluxe, Lite-on 16x10x40 IDE BURNproof

• Whizzer

Whizzer

Flappie!

Mensen, voor de liefhebbers heb ik na het spieken bij providers en vooral bij zwahiel een overzichtje gemaakt met wat de volledige prijzen zijn voor 1 jaar, dus incl eenmalige aansluitkosten.

Het gaat alleen over ADSL, dus geen SDSL enzo.

Mocht je denken dat de prijzen niet goed zijn, dan geef het even door aan mij, maar dan wel met de correcte prijzen, dus eerst zelf uitzoeken voordat je gaat roepen ;) !

Zwahiel, top werk! Zie dit als een toevoeging, niet als concurrentie!

url:
http://whizzer.xs4all.nl

O ja, als je vind dat het traag gaat: het is KPN MxStream Basic!

Ik ben geweldig.. en bescheiden! | AnimalCribs, dé plek om te shoppen voor uw huisdier

• bAdmuTs
  • Laatst online: 06-11 16:44
He Whizzer heb je het niet als txt bestandje, ik heb geen zin om excel te installen >:)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Garfield|IA
  • Niet online
Er staat op Webwereld een berichtje over Cistron ADSL.
Webwereld

• Whizzer

Whizzer

Flappie!

quote:
Op donderdag 10 januari 2002 20:21 schreef bAdmuTs het volgende:
He Whizzer heb je het niet als txt bestandje, ik heb geen zin om excel te installen >:)
Ik heb weinig zin om het aantal spaties te gaan tellen om een mooi overzicht te houden, maar ik zla eens kijken of ik iets creatievers weet....

[update]
bAdmuTs heeft z'n zin gekregen... kijk zelf maar!
[/update]

• zwahiel

zwahiel

Moderator General Chat

Keihard de lekkerste!

quote:
Op donderdag 10 januari 2002 19:44 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Okay bedankt, maar ik bedoelde eigenlijk ook dat Mora jouwn link toevoegd.
Het is trouwens niet Mora van die link, maar Eborn. Mora stelde de brief samen, Eborn fixte de mailer ed.

Ik ben trouwens bezig aan een Faq voor de pages... Da's handig vanwegen het aantal mails hierover (nu zo'n 43)

* zwahiel is nog "student" en gaat zodadelijk wel ff leren voor een pw Algemene Informatie Voorziening :( :( :( :( :'( wat ie morgen schijnt te hebben.... :'(
Je weet wel, dat oversized en veels te dikke boek AIV...

quote:
Op donderdag 10 januari 2002 20:56 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Het is trouwens niet Mora van die link, maar Eborn. Mora stelde de brief samen, Eborn fixte de mailer ed.

Ik ben trouwens bezig aan een Faq voor de pages... Da's handig vanwegen het aantal mails hierover (nu zo'n 43)

* zwahiel is nog "student" en gaat zodadelijk wel ff leren voor een pw Algemene Informatie Voorziening :( :( :( :( :'( wat ie morgen schijnt te hebben.... :'(
Je weet wel, dat oversized en veels te dikke boek AIV...
Maakt niet uit hoor zwahiel, je hebt al een hele goeie job gedaan. Iedereen heeft wel eens tentamens.

Website

• LinuxAap
  • Laatst online: 29-11-2002
hey maar als ik nou die adsl bij eweka neem, de 512 variant, en ik zeg op bij kpn... hoe lang zit ik dan zonder internet? Of is het mogelijk het naadloos in elkaar over te laten lopen? Ik wil de periode zonder internet namelijk zo kort mogelijk houden. Wie weet hier meer over?

ASUS A7V266-E, Athlon XP 1600+, 768Mb Samsung CAS 2, 64 Mb ASUS V7700 Pro Deluxe, Lite-on 16x10x40 IDE BURNproof

• tiguan
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 00:40
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 00:23 schreef Wannapuf het volgende:
Ik vraag me trouwens af of de overhead bij mxstream ook bij andere providers is? Niet iedereen maakt gebruik van PPTP als ik het goed heb toch? In dat geval zou je bij een andere provider echt 512/128 kbit/s halen, i.p.v. 55/6 KB/S.
Heeft niemand hier een antwoord op?

Ik vind het trouwens een geweldige actie van Cistron hoor. Maar, een hele grote maar, ik denk dat er weinig animo is voor een Cistron BB MAXX verbinding. Je betaalt dan wel elke maand ¤99,- (NLG 218,17), je mag dan wel een flinke rijke tweakerd zijn. Ik kan het opzich wel bekostigen, maar ik vind het gewoon te veel geld. En het simpele abo, wat ik zelf al snel genoeg vind is net zo duur als bij KPN (ok wel hogere upstream) en je moet daarvoor wel die ¤200,- aansluitkosten betalen.

Nee, ik denk niet dat Cistron daar veel m-ex-stream mee klanten zal overnemen.

• gilead
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 25-09-2017
Het verschil tussen MXstream fast en Cistron MAXX is eigenlijk maar zo'n 45 gulden, na die prijsverhoging nog maar 35, en je krijgt er toch heel wat meer bandbreedte voor terug, wat ik nog steeds niet helemaal begrijp is: Ik heb nu ISDN, dat kan niet bij cistron, maar als ik nu mijn telefoonlijn terug laat bouwen naar analoog en ik neem cistron MAXX, krijg ik dan geen rekening meer van KPN :?

Heeft iemand trouwens al Cistron MAXX, en zo ja, hoe gaat dat?

Mijn Specs

• apt-get
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

apt-get

p0m p0m p0m

Nee maar met die goedkope abo's wel :)

• apt-get
  • Niet online

apt-get

p0m p0m p0m

Heb gehoord dat er 750 kb/s wordt gehaald met MAXX

• tiguan
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 21:53 schreef Tuxus het volgende:
Heb gehoord dat er 750 kb/s wordt gehaald met MAXX
Theoretisch moet je 975 kbyte/s kunnen halen. Maar dat zal wel niet.

• zwahiel

zwahiel

Moderator General Chat

Keihard de lekkerste!

quote:
Op donderdag 10 januari 2002 21:37 schreef Wannapuf het volgende:

[..]

Heeft niemand hier een antwoord op?

Nee, ik denk niet dat Cistron daar veel m-ex-stream mee klanten zal overnemen.
Ik kan je daar antwoord op geven als ik mijn nieuwe FAQ over xDSL diensten online knikker... Die komt in de loop van de avond wel denk ik...

En Cistron is zeker slim ja... Want zoals ik al eerder zei, maak het goedkoop en laagdrempelig, dan haal je veel mensen binnen, zeker als je inspeeld op de recente ontwikkelingen en je naar mensen luisterd zoals Cistron deed, want ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat dit forum erg close in de gaten gehouden wordt door medewerkers van Cistron... ;) Niet lullig bedoeld, maar dat wordt verstaan onder het kennen van je doelgroep, iets dat ze bij KPN nog moeten leren...

Als bedrijven meer luisteren naar potenciële klanten worden die klanten ook daadwerkelijk klanten en geen potentiële klanten meer...

En da's precies waar Cistron, EWEKA en DDS mee bezig zijn! Houd de ontwikkelingen in deze draad in de gaten en analyseer dan de gepresenteerde aanbiedingen en tijdstippen van deze aanbiedingen, en je zult voor een verrassing staan!

Er is allemaal goed over na gedacht hoor! ;)

edit:

Dat bewonder ik tenzeerste bij de genoemde bedrijven, omdat die iets doen wat niet veel anderen doen: Luisteren naar de klanten en doelgroep, en dan echt luisteren!

* zwahiel leert nog eens wat als je het leerboek AIV voor morgen uit je kop moet kennen
(zit pas bij hoofdstuk 8, en moet nog 14 voor morgen kennen... Voor alles is een eerste keer hé! ;) :+ >:)

• apt-get
  • Niet online

apt-get

p0m p0m p0m

En dat hangt af van de afstand tot de centrale en de server aan de andere kant :)

• tiguan
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 21:56 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Ik kan je daar antwoord op geven als ik mijn nieuwe FAQ over xDSL diensten online knikker... Die komt in de loop van de avond wel denk ik...

en nog veel meer...
Cool :)

Ik hoop dat Cistron echt wat gaat doen aan het goedkoopste abo, want sneller hoef ik echt niet te hebben. De tijd zal het leren.

• apt-get
  • Niet online

apt-get

p0m p0m p0m

Zwahiel ik bewonder wat je doet voor ons GOT'ers dit is echt cool :)

• zwahiel

zwahiel

Moderator General Chat

Keihard de lekkerste!

quote:
Op donderdag 10 januari 2002 22:06 schreef Tuxus het volgende:
Zwahiel ik bewonder wat je doet voor ons GOT'ers dit is echt cool :)
Als het een beetje mee zit staat die reactie die ik net tikte met de link naar deze draad en de link naar GoT op Webwereld als nieuws of als reactie, af te wachten van de reactie van de redactie! :)

We zijn volgens mij binnenkort ook op radio 538 te horen bij Rinkeldekinkel, die heb ik namelijk straks (tja net voor 19.00 uur) helemaal plat gemaild...
Ik denk dat we morgen wel een kansje maken in zijn programma want onder het mom stop de KPN wil ie altijd wel helpen (red. Stop de Flitspaal)....

En ik denk ook wel dat Ruuddewild.nl op BNN wel een handje wil helpen, aan rebellerende radiopersoonlijkheden hebben we natuurlijk altijd wat! >:)

Leve de email mensen! :)

• Hennie-M
  • Laatst online: 14-11 20:53
Weet je wat ik zo raar vindt?

Op de site van eweka kun je wel overal op bestellen drukken maar je kan nergens een lap text met algemene voorwaarden vinden!

• erikdeperik
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 08-11 10:39
superdeluxe zwahiel ik hoop dat je site nog wel ff online blijft, hij staat bij favoriten.
thx man :*

ik zeg maar zo "zeg maar niks"

• eborn
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 12-11 22:38
Jongens, even een opmerking van mijn kant. Ik ga de klachtbrieven-site offline gooien zodra we de 3500 hebben bereikt! Allemaal bedankt en hopelijkt heeft het iets geholpen!

Edit: we zitten nu trouwens op de 3476, dus nog 24 te gaan!
Go zwahiel, dat KPN helemaal gek van hem mag worden ! :7

Website

• zwahiel

zwahiel

Moderator General Chat

Keihard de lekkerste!

* update *

* zwahiel informs and delights

de FAQ is erop gezet, versie 1.0 maar het wordt al wat hoor!

www.myzwahiel.tk

* update *

Ik zet de uitslag van de mailposter wel bij mij erop, dus dat we die actie gedaan hebben dan hé! :)

* zwahiel gaat nu wel echt verder met leren, anders komt het er nooit van... ;) :+

• Whizzer

Whizzer

Flappie!

Ik heb even in mijn simpele overzicht een linkje naar zwahiel z'n werk gezet...

Voor de details moet je dus bij zwahiel zijn, voor een snel vergelijk van prijzen moet je bij mij zijn (ik denk dat ik dat wel zo mag zeggen van zwahiel...)

Zwahiel, als je prijsveranderingen tegen komt, mail die dan ook even door naar mij als je wil (anderen mogen dit trouwens ook doen), ik zal 'm morgen dan weer aanpassen.

* Whizzer gaat nu naar bed, want heeft een paar erg lange dagen gehad en moet z'n slaap echt inhalen

• zwahiel

zwahiel

Moderator General Chat

Keihard de lekkerste!

quote:
Op donderdag 10 januari 2002 23:15 schreef Whizzer het volgende:
Ik heb even in mijn simpele overzicht een linkje naar zwahiel z'n werk gezet...

Voor de details moet je dus bij zwahiel zijn, voor een snel vergelijk van prijzen moet je bij mij zijn (ik denk dat ik dat wel zo mag zeggen van zwahiel...)

Zwahiel, als je prijsveranderingen tegen komt, mail die dan ook even door naar mij als je wil (anderen mogen dit trouwens ook doen), ik zal 'm morgen dan weer aanpassen.

* Whizzer gaat nu naar bed, want heeft een paar erg lange dagen gehad en moet z'n slaap echt inhalen
10-4 Whizzer

En jahoor, jij mag dat wel zo zeggen hoor ;) :P

• Bizkit828
  • Niet online
Correctie voor de FAQ:
Uhhhm, SDSL = Symmetric Digital Subscriber Line (ja, met dubbel m)
Ik zag ook nog een paar typotjes:
omtrend > omtrent (2x)
Asymetric > Asymmetric
Subriber > Subsciber (hij hdsl)
verbind haald > verbinding haalt
Agreeement > Agreement
aabod > aanbod
ecther > echter
duurd > duurt (2x)
concurentie > concurrentie
Dit was tot 'aanvraag' :)

- bij linesharing 1e zin laatste alinea (monopolie)

Misschien is het ook wel mooi om een overzichtstabel te maken. Als je hulp nodig hebt; ik denk dat hier wel genoeg mensen zijn die dolgraag willen helpen :)

Kan iemand anders niet die klachtenbrief 'hosten'? 5000 lijkt mij een mooier aantal >:)

Mijn Specs

• tiguan
Ja hoor, ik wil hem wel hosten.

Op een webserver bij het bedrijf waar ik werk, met 100MBit verbinding. Wie bied meer :)

• Whizzer

Whizzer

Flappie!

* Whizzer biedt zich eventueel ook nog als hoster aan (met z'n 512/64 MxSteam), maar gaat NU echt slapen

• Redleg
Ik wil hier best hosten 1024/256 xs4all verbinding

• zwahiel

zwahiel

Moderator General Chat

Keihard de lekkerste!

quote:
Op donderdag 10 januari 2002 23:19 schreef Bizkit het volgende:
Uhhhm, SDSL = Symmetric Digital Subscriber Line (ja, met dubbel m)

Misschien is het ook wel mooi om een overzichtstabel te maken. Als je hulp nodig hebt; ik denk dat hier wel genoeg mensen zijn die dolgraag willen helpen :)

Kan iemand anders niet die klachtenbrief 'hosten'? 5000 lijkt mij een mooier aantal >:)
Changed it already, had 't verkeerd....
Wat bedoel je precies met een overzichtje? :?

• Bizkit828
  • Niet online
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 23:26 schreef zwahiel het volgende:
Wat bedoel je precies met een overzichtje? :?
Zoiets als Whizzer heeft. Dus gewoon alle prijzen onder elkaar samengevat.

Voor de typo's: zie vorige ge-editte post van mij

symmetric is met dubbel m (heb het zelfs opgezocht in het woordenboek :))

Mijn Specs

• zwahiel

zwahiel

Moderator General Chat

Keihard de lekkerste!

quote:
Op donderdag 10 januari 2002 23:30 schreef Bizkit het volgende:

[..]

Zoiets als Whizzer heeft. Dus gewoon alle prijzen onder elkaar samengevat.
O bedoel je dat? Ja daar d8 ik ook al aan, ik ben er al aan begonnen, maar ik vanavond ook ff moeten leren (nog te weinig gedaan :( ) Maar daar kom ik (of als iemand anders wil) denk ik morgen middag ff mee aanwaaien... ;)

Ik moet nog steeds een aantal reacties van ISP's krijgen... Dus hopelijk krijg ik die ook!

• eborn
Ik zie dat er interesse is voor het hosten van de klachtenbrief? Geef maar een shell login en webspace met PHP4 en een MysQL database, dat zet ik hem bij je neer :)

• tiguan
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 23:40 schreef eborn het volgende:
Ik zie dat er interesse is voor het hosten van de klachtenbrief? Geef maar een shell login en webspace met PHP4 en een MysQL database, dat zet ik hem bij je neer :)
Heb je een e-mail adres?

• eborn
Ik heb jouw een mailtje gestuurd, of lees je het adres wat in je profile staat niet?

• tiguan
Ja ja, maar de smtp server van Wanadoo klaagt over jouw e-mail adres. Ik probeer het nu via xs4all :)

Nou ik weet het niet hoor, maar als ik via de smtp van xs4all stuur krijg ik dezelfde foutmelding: user unknown...

• zwahiel

zwahiel

Moderator General Chat

Keihard de lekkerste!

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 00:06 schreef Wannapuf het volgende:
Ja ja, maar de smtp server van Wanadoo klaagt over jouw e-mail adres. Ik probeer het nu via xs4all :)

Nou ik weet het niet hoor, maar als ik via de smtp van xs4all stuur krijg ik dezelfde foutmelding: user unknown...
offtopic:
Zet "mijn server wil dat ik me aanmeld bij het versturen van mail op deze server" uit in Outboch Expressie...

Dat deed voor mij wel de truuk!
ik ga :Z :z

• tiguan
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 00:24 schreef zwahiel het volgende:

[..]

offtopic:
Zet "mijn server wil dat ik me aanmeld bij het versturen van mail op deze server" uit in Outboch Expressie...

Dat deed voor mij wel de truuk!
ik ga :Z :z
Dat staat al aan... :/

• zwahiel

zwahiel

Moderator General Chat

Keihard de lekkerste!

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 00:25 schreef Wannapuf het volgende:

[..]

Dat staat al aan... :/
Moet juist uit staan! :)

Nu echt :Z

• tiguan
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 00:44 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Moet juist uit staan! :)

Nu echt :Z
Oh zit ik ff niet op te letten zeg, sorry. Sinds wanneer is het dat je zomaar met de smtp van xs4all mag versturen als je niet een abo bij hun heb? Maar goed, ik krijg nog steeds datzelfde mailtje terug dat de user unknown is. :(

• Scharnout
  • Laatst online: 18-05 00:01
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 21:17 schreef LinuxAap het volgende:
hey maar als ik nou die adsl bij eweka neem, de 512 variant, en ik zeg op bij kpn... hoe lang zit ik dan zonder internet? Of is het mogelijk het naadloos in elkaar over te laten lopen? Ik wil de periode zonder internet namelijk zo kort mogelijk houden. Wie weet hier meer over?
Dat vroeg ik me ook af en heb een mail gestuurd. Ze zeggen 3 a 4 weken. Maar in de IT-branche moet je streefdata altijd x2 doen he ;)

And Bob's your uncle ...

• Rusty
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 14-11 15:09

Rusty

M-Power

Die speciale aanbieding van eweka is een beetje vreemd of ligt dat aan mij.

Ze hebben ook de actie dat je geen aansluit kosten hoeft te betalen nu.

Maar gezien dit: http://eweka.nl/html2/modules.php?op=modload&name=Forum&file=viewtopic&topic=15&forum=9
Hoefde dat al niet en was dat de reden dat je voor 3 jaar moet tekenen.
Nu moet je ook voor 3 jaar tekenen???? Die actie is dus helemaal niks volgens mij.

Ik heb al contact gehad met eweka om uitleg te vragen. Ik vind dit maar een beetje vreemd. Of zie ik iets over het hoofd op de vroege ochtend?

"There are 7 winners of the monaco grand prix on the starting line today and four of them are Michael Schumacher"

• Bizkit828
  • Niet online
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 23:40 schreef zwahiel het volgende:
O bedoel je dat? Ja daar d8 ik ook al aan, ik ben er al aan begonnen, maar ik vanavond ook ff moeten leren (nog te weinig gedaan :( ) Maar daar kom ik (of als iemand anders wil) denk ik morgen middag ff mee aanwaaien... ;)
Ik ben vanmiddag wel wat tijd. Ik d8 aan dit in de bovenste rij en dan daaronder de info:
ISP | netwerk | naam abo | max. d/l | max. u/l | prijs per maand | aansluitkosten | ethernetmodem prijs | korting(en) | contractsduur | Alcatel USB | Alcatel Ethernet | ISDN | # MBs homepage

Door het allemaal onder elkaar te zetten, lijkt het me wat duidelijker dan dat het nu is.

Mijn Specs

• posttoast
  • Laatst online: 00:01
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 21:17 schreef LinuxAap het volgende:
Ga maar uit van een week of 8 voordat je aangesloten wordt. Zo lang duurt het in ieder geval bij DDS (wat ook een goed alternatief voor Mxstream is).

• Scharnout
  • Laatst online: 18-05 00:01
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 08:44 schreef Rusty het volgende:
Die speciale aanbieding van eweka is een beetje vreemd of ligt dat aan mij.

Ze hebben ook de actie dat je geen aansluit kosten hoeft te betalen nu.

Maar gezien dit: http://eweka.nl/html2/modules.php?op=modload&name=Forum&file=viewtopic&topic=15&forum=9
Hoefde dat al niet en was dat de reden dat je voor 3 jaar moet tekenen.
Nu moet je ook voor 3 jaar tekenen???? Die actie is dus helemaal niks volgens mij.

Ik heb al contact gehad met eweka om uitleg te vragen. Ik vind dit maar een beetje vreemd. Of zie ik iets over het hoofd op de vroege ochtend?
Bij Cistron moet je ook voor 3 jaar tekenen, maar nu geloof ik niet meer. Heel raar. LB .. of je elk jaar van provider veranderd (dat doe je niet want over een paar werken moet je daar weer gewoon dikke euro's voor betalen)

Eweka is volgens mij vrij nieuw, maar ja geen datalimiet en toch goedkoper is voor mij een grote plus hoor. Voor dat kleine beetje meer wil deze jongen wel een 8mbit aansluiting hoor *D (ohja ik heb nu al fast-NixStream)

Bij mobiele telefoons is het toch ook zo dat hoe meer jaren je afsluit hoe minder je hoeft te betalen

And Bob's your uncle ...

• CyBeRduDe007
  • Laatst online: 04-10-2002

CyBeRduDe007

Tja .....

Hallo,

Nou Mxstream gooit voor de basic klanten de upstream omhoog vanaf mei 2001 ;-) Dit is natuurlijk een begin maar ik vind dat de downstream ook wel wat hoger mag !!!! 53 kb/s voor fl 120,- sucks ;-)

Ohh jah en mensen die minder dan 1 jaar mxstream hebben krijgen aansluit kosten vergoed ( hangt ervanaf hoe lang je het hebt enzz)

Zie daarvoor de volgende sites:

http://www.mxstream.nl/cgi-bin/as.cgi/0289000/c/start/file=/9289000/modules/fyat1hyb?key=g2lhgh3x&top=g2lhgh3x

en

http://www.mxstream.nl/cgi-bin/as.cgi/0289000/c/start/file=/9289000/modules/fyat1hyb?key=g2lghjty&top=g2lhgh3x

Greetz FrOm CyBeRduDe

AMD ATHLON ® 1 GHZ@1GHZ @40 graadjes met 3 x 8 cm SUNON fans,Aopen HQ08 Bigtower,ASUS A7V,30 GB WD 5400 RPM,Soundblaster Live geluidskaart, ASUS Geforce 2 64 Delux , Lite-On 24x10x40 burner :-)

• Garfield|IA
  • Niet online
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 14:17 schreef CyBeRduDe007 het volgende:

Greetz FrOm CyBeRduDe
Wow! de upload gaat omhoog dat is niet gek zeg, en ik ging er vanuit en XS4ALL ook dat dit niet ging gebeuren.
Nice :)
quote:
Nou Mxstream gooit voor de basic klanten de upstream omhoog vanaf mei 2001 ;-)
Kleine typo :o
quote:
voor fl 120,- sucks
110 trouwens, maar goed downstream wordt niet sneller.
Andere providers zitten ook op 55 kB/s.

• Techknow
  • Laatst online: 25-07-2011
Nu de up-stream van het basic aboo omhoog gaat hoor je mij niet meer klagen! 64-128k rules!

Want verder hebben alle partijen wel gelijk en verlies draaien op een dienst die je levert werkt niet...anders hebben we over een jaar helemaal geen ADSL meer omdat de KPN er mee kapt!

• posttoast
Jullie zijn wel snel tevreden zeg... KPN gooit de upstream omhoog, nounou wat een sympathiek gebaar! :(

Het blijft gewoon een enorme schofterige actie, en volgens mij komen ze ons nu alleen maar een beetje tegemoet omdat iedereen zo over de zeik gaat. Ik wil niet heel vervelend doen, maar bij DDS kun je dus óók met een upstream van 128kbps surfen, tegen een lager bedrag dan het nieuwe KPN tarief.

De KPN moet nu wel met iets heel moois komen, wil ik blijven!

• Garfield|IA
  • Niet online
/dubbel zie onder.

• Garfield|IA
  • Niet online
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 15:29 schreef VincentB het volgende:
Jullie zijn wel snel tevreden zeg...
Je hoort mij niet zeggen dat alles vergeven./vergeten is.
KPN heeft een k*t actie geleverd en dit is zeker iets wat ik ze niet kan vergeven.

Dit moment blijf ik bij Mxstream [was ik ook van plan] omdat de centrales bij ons nog niet helemaal klaar zijn voor een andere ADSL aanbieder.

Tevens wil ik maar één andere provider en dat is Cistron, de andere providers zien er aantrekkelijk uit maar ik ken ze niet en op GoT kan ik er ook bar weinig over vinden.

Het verhaal van de prijsverhoging is nog lang niet afgelopen, de OPTA is bezig met een onderzoek en o.a daar wacht ik op.

Ik weet wel dat wanneer Mxstream weer omhoog gaat dan is het over.
Maar Cistron komt er wel, vraag is alleen wanneer.

Het verhaal KPN/OPTA is nog lang niet afgelopen.....

• Simba
  • Laatst online: 01:39
Deze brief/email ben ik van plan te sturen:
quote:
Aan Xs4all - ADSL

Geachte hr/mevr,

Onlangs werd ik zeer getroffen door een onverwachte prijsstijging van MXStream door KPN.
De manier waarop vind ik niet door de beugel kunnen.

Op dit moment ben ik op zoek naar een provider die mij een verbinding (512/128) kan aanbieden die niet via KPN loopt en waar ik de door mij gedane investering (aansluitkosten voor modem/splitter ed) weer kan gebruiken.

Ik was dan ook blij op uw website te lezen dat u de opzegtermijn voor mij verlengt tot 1 maart zodat ik de tijd heb om dat te kunnen doen.

Ik ben echter tot op heden zeer tevreden over de door u (Xs4all) geleverde dienst en zou dat als het mogelijk is (zonder KPN of extra kosten) bij u willen blijven doen.

Ik vernam ook via uw website dat ook Xs4all bezig is om spoedig de dienst 512/128 zonder KPN te kunnen leveren.

Nu wil ik u vragen of u voor mij de opzegtermijn waarin ik wegens contractbreuk van KPN zonder kosten kan opzeggen kunt verlengen tot de datum waarop u mij kunt vertellen wat de mogelijkheden/voorwaarden van zo'n overstap (naar 512/128 zonder KPN) zullen zijn.
Als dit voor bij u mogelijk is onder vergelijkbare voorwaarden en prijzen als de huidige dienst, ben ik zeer zeker van plan om dit te nemen en bij Xs4all als provider te blijven.

Graag verneem ik van u voor 1 februari uw antwoord,
Met vriendelijke groet, Simba
Op/aanmerkingen?

• apt-get
  • Niet online

apt-get

p0m p0m p0m

Nee ik niet.

Ik heb cistron binnuhkort

• Sjah
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 23:58
[off-topic]
mag ik vragen waaraan de cistron-overstappers denken? dus welk van de 4 abo's?
mij leek 1024 welwat.

Specs

• posttoast
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 16:27 schreef Simba het volgende:
[..]

Op/aanmerkingen?
Opmerking: vergeet het maar. Ik denk dat KPN de opzegtermijn niet gaat verplaatsen, en ik denk ook dat je bij XS4ALL dat alternatief (via BBNed) pas vanaf eind mei kunt krijgen.
Enige optie: tijdelijk gewoon weer inbellen bij XS4ALL.
Beter alternatief: overstappen naar DDS.

Ik zit nu ook bij XS4ALL, en ben daar al een tijdlang erg tevreden. Maar helaas, ik ga toch echt voor wat goedkopers. Bovendien komt DDS (net als XS4ALL) bij mij ook wel over als een sympathiek bedrijf, en daar hecht ik waarde aan.

• Rusty
  • Laatst online: 14-11 15:09

Rusty

M-Power

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 16:36 schreef Sjah het volgende:
[off-topic]
mag ik vragen waaraan de cistron-overstappers denken? dus welk van de 4 abo's?
mij leek 1024 welwat.
Ik denk aan MAXX. Twijfel nog steeds tussen Cistron en Eweka. Maar bij beide voor het snelste abbo.

"There are 7 winners of the monaco grand prix on the starting line today and four of them are Michael Schumacher"

• martijnr17
  • Laatst online: 14-11 10:15
ik heb me ook uitgeschreven bij planet inet en ga nu naar DDS 1024/512 abbo.
Planet is zoiezo mooi dat ik daar nu weg kan want ze leveren wel goede snelheden maar hun service is bagger en poortje 25 knallen ze dicht waardoor mijn mail server niet echt fijn meer werkt!

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 02-04-2013
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 16:27 schreef Simba het volgende:
[..]

Op/aanmerkingen?
Ik wil graag het antwoord weten dus sturen maar :)

• NINER
  • Laatst online: 05-06-2008

NINER

So.......hk

Ik ga over naar EWEKA....inclusief een domeintje en onbeperkte mailboxjes. Dus binnenkort mail je me op ikke@ikke.nl :7 ofzo...

Tourledoqui NIXstream.

Hoop alleen niet al te lang tot de goeie ouwe v90 veroordeeld te zijn.

Later meer........................................

• Simba
  • Laatst online: 01:39
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 16:36 schreef VincentB het volgende:

[..]

Opmerking: vergeet het maar. Ik denk dat KPN de opzegtermijn niet gaat verplaatsen, en ik denk ook dat je bij XS4ALL dat alternatief (via BBNed) pas vanaf eind mei kunt krijgen.
KPN zal dat ook wel niet doen, maar Xs4all heeft al laten weten deze termijn voor alle abonnee's tot 8 maart te verlengen:

van: http://www.xs4all.nl/adsl/faq_prijsverhoging_mxstream.html#5
quote:
biedt XS4ALL abonnees niettemin toch gelegenheid tot 8 maart 2002 om het XS4ALL ADSL-abonnement kosteloos op te zeggen. XS4ALL spant zich in om dezelfde coulance te bewerkstelligen bij KPN, maar kan helaas niet garanderen dat KPN opzeggingen in verband met de prijsverhoging na 1 februari 2002 kosteloos afhandelt.
Toch?
Als ze dat nog ff-ies verder willen verlengen, zeg tot eind maart of zo, en dan kunnen mededelen dat dat nieuwe per 1 mei kan, wil ik best inschrijven en een maandje wachten.

VincentB:
quote:
komt DDS (net als XS4ALL) bij mij ook wel over als een sympathiek bedrijf, en daar hecht ik waarde aan.
Ja, vindt ik ook, maar Xs4all is zo vertrouwd, ik twijfel nog ;)

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op zich wil gaan overstappen naar CCistron of Eweka (dfenk de laatste) maar door al die aanmeldingen die ze krijgen weet ik niet goed of ze de stroom wel aankunnen.
Ik bedoel, er is zo'n massale overstap naar andere providers kunnen zij dat wel allemaal tijdig verwerken, zodat je niet opeens 2 maanden moet wachten voordat je weer kan internetten via eweka en intussen afgesloten bent van internet.
:| eerst maar alles goed op een rijtje zetten voordat ik maar iets ga kiezen. (duh :P)

39

• mennoo
  • Laatst online: 09:25
Deze meel heb ik van Kassa gekregen:

Geachte HEER

In de uitzending van het programma Kassa morgenavond (zaterdag 12 januari
2002), besteden we aandacht aan de problemen rond KPN MXStream.

Graag willen we in de uitzending klanten aan het woord laten over deze
problemen.

Zou u morgenavond als tribunegast mee willen werken aan ons programma?

Kassa wordt om 19.00 uur Live uitgezonden vanuit het Actualiteiten- centrum
in Hilversum. U zou dan om 18.00 uur aanwezig moeten zijn en u kunt een gast
meenemen.

Laat u het ons even weten voor 16.30 uur?

Mocht u mee willen werken stuurt u dan tevens uw adres gegevens en
telefoonnummer mee?

Met vriendelijke groeten,

Doesjka van Hoogdalem

Producer Kassa

• apt-get
  • Niet online

apt-get

p0m p0m p0m

Cistron de hemel in prijzen :)

Wel cool dat je bent uitgenodigd :)

• Garfield|IA
  • Niet online
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 18:10 schreef Tuxus het volgende:

BBnet bedoel je :), die gasten zaten al op 128 kb/s upload maar hebben dit verhoogd naar 256 kb/s .

Misschien als er iemand van Cistron zit vragen of ze iets kunnen doen met het 512/256 abbo, ik denk aan een intro korting. :7

• mennoo
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 18:10 schreef Tuxus het volgende:

IDD ja, helaas heb ik pas net mijn meel gechecked dus was ik te laat, om het meeltje te replyen

• zwahiel

zwahiel

Moderator General Chat

Keihard de lekkerste!

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 18:06 schreef mennoo het volgende:
Deze meel heb ik van Kassa gekregen:

Geachte HEER

In de uitzending van het programma Kassa morgenavond (zaterdag 12 januari
2002), besteden we aandacht aan de problemen rond KPN MXStream.

Graag willen we in de uitzending klanten aan het woord laten over deze
problemen.

Zou u morgenavond als tribunegast mee willen werken aan ons programma?

Kassa wordt om 19.00 uur Live uitgezonden vanuit het Actualiteiten- centrum
in Hilversum. U zou dan om 18.00 uur aanwezig moeten zijn en u kunt een gast
meenemen.

Laat u het ons even weten voor 16.30 uur?

Mocht u mee willen werken stuurt u dan tevens uw adres gegevens en
telefoonnummer mee?

Met vriendelijke groeten,

Doesjka van Hoogdalem

Producer Kassa
* zwahiel wil ook naar Kassa! :( Waarom heb ik nog geen reply van mijn mail naar dat proggy gekregen :( :( :'( .....

Back from school and kicking it off with yet another update! ;)

[offtopic!]
Damn nooit geweten dat je ook RSI kunt krijgen van proefwerken...
En dan was de vraag nog:
Noem de drie niveau's van RSI op....
antwoord: Sorry meneer helaas moet ik u dat antwoord schuldig blijven... Maar ik weet wel dat ik door al die proefwerken vandaag in niveau 3 zit! ;) 8-)

Ik wist 't echt gewoon ff niet.... :( ;(
[/offtopic]

• mennoo
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 18:24 schreef zwahiel het volgende:

[..]

* zwahiel wil ook naar Kassa! :( Waarom heb ik nog geen reply van mijn mail naar dat proggy gekregen :( :( :'( .....
Je kan het nog proberen, dit is het mail adres waarnaar ik moest replyen: op afvies van tuxus weggehaald

• apt-get
  • Niet online

apt-get

p0m p0m p0m

Hee gast. MIsschien moet je ff die link weghalen of persoonlijk aan Zwahiel mailen. Ik denk niet dat die mevrouw het op prijs gaat stellen als haar mailbox vol staat met mailtjes om de uitzending bij te morgen wonen :)

• zwahiel

zwahiel

Moderator General Chat

Keihard de lekkerste!

xsie nog nix in mijn XS4all mailboxje... ;)

But thanx in advanced! :)

Ben weer bezig met een update, hebben weer wat ISP's gereageerd.. Dus...

Ook het Eweka verhaal ben ik ff onder het loepie aan het houden! ;)

edit:

Hebbes! :)

• mennoo
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 18:34 schreef Tuxus het volgende:
Hee gast. MIsschien moet je ff die link weghalen of persoonlijk aan Zwahiel mailen. Ik denk niet dat die mevrouw het op prijs gaat stellen als haar mailbox vol staat met mailtjes om de uitzending bij te morgen wonen :)
Thanks, had ik effe niet aangedacht, heb hem inmiddels verwijdert en Zwahiel en meel gestuurd.

• -KOD-
  • Niet online

-KOD-

27-04-2002 Shockers Part III

Valt mee dat de upstream het dubbele wordt... alleen vaag dat dat tot mei op zich laat wachten...

Ik heb al lang geleden lopen zuren waarop die upstream zo laag was, zeker omdat die heel lang zo erg fluctueerde in snelheid... die 64kbit is gewoon weg te weinig...

Naja nu gaan ze het verdubbelen... alleen ff niet vergeten dat XS4all in de tussentijd al overgestapt is op BBNed... wat ook dubbele upstream levert, en XS4all kennende gaan ze concurreren met KPN, dus zal de prijs zeker niet hoger worden dan het nou gaat worden, maar eerder het oude tarief...

Iets anders wat ik me afvraag, als XS4all BBNed gaat aanbieden, leveren ze geen MXstream meer... als ze slim zijn dan...

Wat gaat KPN doen dan??? ik bedoel wie wil dan nog bij KPN??? dan is KPN al zijn klanten kwijt, tenzij KPN eerder dan andere providers met BBned komt... en dat is niet het geval... ze komen als laatste er mee aankakken...

En als KPN geen provider meer heeft... dan kunnen ze opdoeken... dan is er geen MXStream meer

Dus ik hoop echt dat ALLE providers BBned gaan aanbieden....

:r FUCK KPN :r

TB1,33+Swiftech462+DeltaHP80@5V, 512MB Infinion CAS2, ASUSa7v133Raid, 2xMaxtor DMPlus60 30,7GB, Gainward GF2PRO 400 64MB, SB Live 1024, SB 128PCI, Plextor CDRW 32-12-10, Lite On DVD 16x48, 19" IIyama 452PRO

• Garfield|IA
  • Niet online
Frank Gillebaard [woordvoerder van de Mxstream-gebruikersgroep] denkt dat KPN - Mxstream laat vallen op langere termijn, dit zal best wel eens kunnen kloppen want KPN kan niet op tegen BBnet.

En XS4ALL gaat Mxstream mogelijk ook verlaten, dan heb je eigenlijk alleen Planet Internet nog als grote ISP.
quote:
Dit denkt Frank Gillebaard over de toekomst van Mxstream:

Verder is denk ik niet helemaal uit te sluiten dat KPN
helemaal af wil van de internet diensten. Je kunt je voorstellen dat bij het in financiële moeilijkheden verkerende KPN de strategie is om terug te gaan naar de hoofdtaken van het bedrijf. En daar lijkt in eerste instantie de ISP's niet bij te horen. De ADSL verbinding past wel echt binnen een telecommunicatie bedrijf als KPN, maar kan ook worden uitgevoerd als dienstverlener aan derden. KPN heeft de kabels van de huizen naar de centrale. En die kan het verhuren aan bedrijven die zich toeleggen op de dienst ADSL. Dit product is veel eenvoudiger van aard dan ADSL. Het heeft ook een veel hoger rendement dan ADSL. Bovendien heeft een dergelijk product voor KPN veel minder risico. Internet gebruikers zijn in het geheel niet loyaal t.o.v. de leveranciers. Als een leverancier een nieuw, sneller en goedkoper product op de markt zet dan de concurrentie dan stappen gebruikers erg gemakkelijk over van de concurrentie naar die leverancier.

De communicatie bij een dergelijk besluit is van groot belang. Het heeft namelijk hele grote effecten voor de ISP's en haar medewerkers, de medewerkers bij KPN van de afdeling die zich bezighoud met MXSTREAM en voor de eindgebruikers. Een bedrijf dat midden in een reorganisatie zit, zoals KPN, kan maar een beperkte hoeveelheid slecht nieuws verwerken. Een geleidelijke gewenning aan zo'n besluit is dan ook voor de hand liggend. Hierbij past een salami techniek. Steeds een plakje afsnijden tot de worst verdwenen is. De zaken die de laatste maand in het nieuws zijn gebracht zou kunnen passen in zo'n patroon. XS4ALL mag zelfstandig blijven functioneren, KPN verhoogt de MXSTREAM bijdrage met 23%, XS4ALL laat weten dat het gaat onderzoeken of een directe concurrent van MXSTREAM als dienstverlener is in te zetten.
Wat denken jullie, komt het einde van Mxstream in zicht ?
Graag met een onderbouwde mening :7

• CheS
  • Laatst online: 23-06-2006

CheS

^^^^

Het is een verhaal zonder enige inhoud.

En..
De OPTA zegt of goedkoper naar de toeleverancier of Mxstream duurder, maar wat dacht je van stoppen met Mxstream en een stuk duurder naar de toeleverancier..

Immers levert KPN dan zelf geen ADSL dienst meer......

"als je fouten hebt gemaakt.....,is er altijd een nieuwe kans voor je. Je kunt op elk moment opnieuw beginnen, want wat we 'falen' noemen, is niet het vallen, maar het blijven liggen"

• apt-get
  • Niet online

apt-get

p0m p0m p0m

quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 18:45 schreef mennoo het volgende:

[..]

Thanks, had ik effe niet aangedacht, heb hem inmiddels verwijdert en Zwahiel en meel gestuurd.
Jah iemand poste eerst ook mijn mailadres op een drukbezocht forum een dag later stond mn mailbox nogal vol. Daarom zei ik het ook :)

• Pc123
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14-11 20:32
Ik denk niet dat ze gaan stoppen na zo'n grote investering, zou wel erg stom zijn. Ze moeten er voor zorgen dat ze zo veel mogelijk telefooncentrales geschikt maken voor ADSL zodat providers snel voor mxstream zullen kiezen, alleen het geld, dat is nu een beetje het probleem denk ik.

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Ik heb bij DDS zitten kijken dat je je Alcatel modem ook kan gebruiken.
D'er staat oa dit:
quote:
Als de entry in het phonebook is toegevoegd drukt men save of save-all (afhagend van de software versie) om alles op te slaan. Doe dit met alles! Vervolgens ga je via het menu naar "bridge". Daar voeg je de volgende entry toe:

Naam: (die je net hebt toegevoegd in phonebook)
encap: LLC/SNAP
state: forwarding
Waar voeg ik het toe dan?
http://www.farago.f2s.com/bridge.gif

• P.B.
  • Niet online
Shit man, BBNed en Versatel etc. hebben hier pas ADSL in April, ik zit nu nog aan mn mxstream aansluiting vast :(

• Bockelaar
  • Laatst online: 08:58
www.eweka.nl
quote:
ACTIE !

AANBOD VOOR KPN ADSL KLANTEN: GRATIS OVERSTAPPEN !

Mensen die nu KPN's ADSL-variant (bij KPN bekend onder de naam mxstream) afnemen, hebben het recht hun overeenkomst voor afname van ADSL op te zeggen nu KPN haar tarieven heeft verhoogd.

Eweka Internet Services biedt deze mensen nu een aantrekkelijk alternatief.
Wie nu een contract aangaat met Eweka Internet Services voor het afnemen van het EW-ADSL abonnement, betaalt in het geheel geen aansluitkosten (dit scheelt 175,- euro)!

EW-ADSL Abonnementen zijn gebaseerd op de beste en snelst geteste ADSL verbindingen uit de consumentengids December 2001!

Het is voor bestaande afnemers van KPN ADSL vanzelfsprekend nog wel nodig dat zij hun bestaande contract met KPN en met de internetprovider opzeggen. Klanten van internetproviders zullen contact moeten opnemen met de betreffende internetprovider omtrent de opzeggingsprocedure. Formeel zullen zij zowel bij hun internetprovider als bij KPN moeten opzeggen, maar wellicht neemt de internetprovider de opzegging bij KPN voor haar rekening.

--------------------------------------------------------------------------------

Antwoord op veel gestelde vragen :

- Alle EW-ADSL abonnementen zijn Incl. B.T.W. tenzij anders vermeld.
- U krijgt naast de maandelijkse nota van Eweka GEEN nota meer van de KPN.
- Indien u beschikt over een Alcatel Ethernet modem kunt u deze blijven gebruiken.
Die popup's zijn dus niet altijd vervelend ;)

ik heb alleen de eerste 3 en laatste 2 pagina's van deze draad gelezen, dus als dit al gemeld was, haal ik het meteen weg ;)

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

quote van de cistron site:
De verwachte aansluittijd zal 4 tot 7 weken na inschrijving bedragen. Tot die tijd stelt Cistron een gratis-dial-in account ter beschikking.

Maar biedt Eweka ook zulke service? want ik kan namelijk niet al te lang zonder internet (ben namelijk total addict ;) )

39

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True