MXstream prijzen omhoog :?

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 4.463 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 09 januari 2002 22:37 schreef zwahiel het volgende:
Pas dat mailer script eens even aan willen jullie! :)

Hij moet ook de OPTA mailen! :P >:)
Ik ga in iedergeval contact zoeken met de OPTA, ik heb een paar argumenten die ik ze wil voorleggen.

De punten heb ik eerder genoemd in dit topic en http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/11789243#11789243

Ook zal ik op subtiele wijze duidelijk maken dat ik deze actie niet van hun had verwacht, en hoop op een goede afloop [lees: prijsdaling en zeker GEEN stijging]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Femme, help ons eens uit de brand met een aantrekkelijke TweakDSL overstap actie!

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25457

Op woensdag 09 januari 2002 22:41 schreef BaSsDruM het volgende:
De Opta moet op 't matje geroepen worden..... kan haast niet anders dan dat die gasten smeergeld krijgen van de KPN.

Die mensen van de Opta praten echt POEP man, niet normaal meer!
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ondanks dat ik zeer tegen deze verhoging ben, kan ik het standpunt van de OPTA begrijpen, alleen vind ik de invals hoek van de OPTA verkeerd. De OPTA zegt dat de verhouding tussen de twee services die de KPN levert verkeerd is. Het bedrag dat wij betalen aan de kpn bestaat uit een deel Hardware/Netwerk en een deel voor ons data verkeer. KPN rekent voor andere service providers een (naar mijn mening) te hoog Hardware/Netwerk-bedrag, hierdoor wordt het deel voor het dataverkeer in verhouding kleiner, en hier moeten andere internet providers juist hun winst halen, en hiervan vindt de OPTA dat het een groter bedrag moet worden. En daar kan ik ze niet helemaal ongelijk in geven als ik het bekijk vanuit het standpunt van eerlijke concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44207

Ja hoe staat het daar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27035

LIJERS, dat zijn het bij de KPN.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 10:07

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op woensdag 09 januari 2002 22:40 schreef Tuxus het volgende:
Zwahiel wanneer verwacht je je provideroverzicht te kunnen presenteren aan de GOT
Nou ik ga 'm zo erop knikkeren, alleen staat er nog niet zo heel veel op... Behalve dan die mega aanbieding van ... :p

Ik heb nog niet echt veel mails terug gegekregen van de ISP's... Waarschijnlijk omdat ze vanmiddag plat gemaild werden denk ik... ;)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29912

Op woensdag 09 januari 2002 22:50 schreef Tyrian het volgende:
Femme, help ons eens uit de brand met een aantrekkelijke TweakDSL overstap actie!
Die vooraankondiging was alweer 3 maanden geleden:
http://www.tweakers.net/plan/122
Daarna heb ik er nix meer over gehoord/gelezen.

Ennuh zwahiel, maak je ook onderscheid tussen ex-msxtreamers met het ethernetmodem en het usb modem, want je kan bvb alleen naar Cistron overstappen met modembehoud als je het ethernetmodem hebt, en laat mij nou net die USB hebben :'(

Die aanbieding van 512/128 voor €45 lijkt me ook wel interessant (als er modembehoud is, scheelt veel €'s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ga ik nu erbij zetten! Thanx 4 the feedback! :)

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25457

Op woensdag 09 januari 2002 23:04 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Nou ik ga 'm zo erop knikkeren, alleen staat er nog niet zo heel veel op... Behalve dan die mega aanbieding van ... :p
--knip--
Klein gokje http://www.eweka.nl GRATIS OVERSTAPPEN INDIEN BESCHIKBAAR!! 8-) 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44396

Op woensdag 09 januari 2002 22:52 schreef Ryzer het volgende:
LIJERS, dat zijn het bij de KPN.. :r
je bent toevallig niet in de war met die kl00thommels van de opta ????
in het kader van "goede" concurrentie worden de prijzen verhoogd :r :r

nou de "consument" is de opta alweer dankbaar, zie ook de kosten voor voicemail (ook opta)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-06 16:31
Ben alleen benieuwd wie er nou echt ervaring heeft met dat Eweka!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 12:50

bAdmuTs

mAzE

Kan aan mij liggen hoor maar volgens mij is dat Eweka ongeveer dezelfde prijs als mxstream en bij mxstream haal je 512/64 das de helft langzaamer up, en dat scheelt toch te weinig om over te stappen vind ik

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 09:20

TheVMaster

Moderator WOS
Op woensdag 09 januari 2002 23:24 schreef bAdmuTs het volgende:
Kan aan mij liggen hoor maar volgens mij is dat Eweka ongeveer dezelfde prijs als mxstream en bij mxstream haal je 512/64 das de helft langzaamer up, en dat scheelt toch te weinig om over te stappen vind ik
Hmm...ach..ze bieden ook een 8mbit verbinding :p lekkuuuhr! voor iets van 89 euro :) hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 20:19
Op woensdag 09 januari 2002 23:24 schreef bAdmuTs het volgende:
Liever overstappen dan bij een provider blijven die van zichzelf denkt koning te zijn en je blijvend laten uitzuigen. Mij niet gezien, ik zou onder geen beding overstappen als KPN dit plannetje echt gaat doorvoeren zonder extra service, zoals bijvoorbeeld een iets hogere upstream.

Als je blijft geef je toe aan hun praktijken en dat is net zoiets als zeggen van: "Och, ik heb geen keus". Ondertussen blijf je braaf KPN betalen. Als KPN nu een hoop klanten verliest zullen ze inzien dat hun prijsverhoging absoluut geen goeie zet is. Ik wil daarom meedoen aan de grote 'uitstroom' om ze te laten voelen dat dit niet kan. Ik hoop dat meer mensen op hun strepen gaan staan.

Voor zover ik weet is Cistron de enige die een speciale actie heeft voor mxstream klanten. Ik zou zelf gaan voor Scarlet of Onetel omdat die nog echt 512/128 voor 100 piek per maand bieden. Ik weet dat er snellere abo's zijn, maar daar heb ik niet zo'n behoefte aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

weeeehhhhh.... :'( :'( pc vastgelopen...

Moet ff een stukkie opnieuw doen... :'( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Laatst online: 08:08

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Mijn telefoon staat al op de spaarstand van OneTel.
Het zou logies zijn ook ADSL via hun te nemen. Alleen ik heb ISDN en dat is nu nog een extra probleem naast linesharing.

Van de regering verwacht ik ook niets want die hebben het voorbeeld gegeven met hun 'tijdelijke' kwartjes. Dezelfde machts monopolie.
Al hun verontwaardigingen zouden heel goed in een zeep serrie passen.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik vraag me trouwens af of de overhead bij mxstream ook bij andere providers is? Niet iedereen maakt gebruik van PPTP als ik het goed heb toch? In dat geval zou je bij een andere provider echt 512/128 kbit/s halen, i.p.v. 55/6 KB/S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op woensdag 09 januari 2002 23:13 schreef BaSsDruM het volgende:
Ben alleen benieuwd wie er nou echt ervaring heeft met dat Eweka!
Ik kan de postcode check nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2029

Het nare is dat MXStream de enigste 'breedband' verbinding in dit dorp is :( Ik zit dus vast aan he monopolie van die homo's. Hopen dat BBned een beetje beschikbaar word hier, zodat ik snel van de KPN af kan, KPN = KLOTE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
KPN kan hun afgedwaalde dienst beter zo omschrijven:
Afbeeldingslocatie: http://www.epitome.nl/images/mxstray.jpg :Z
OPTA weet zelf niet meer wat ze nu eigenlijk willen:
Afbeeldingslocatie: http://www.epitome.nl/images/klOpta.jpg :?

Als Nederland een belangrijke rol in de mondiale ICT-markt wil gaan spelen, moet je vooral 'breedband' internet duurder laten worden! |:(

De politieke partij die zich hard wil maken voor de online community, daar stemmen we op! :) Misschien een idee om al die lijsttrekkers (digibeten alom) een mailtje te sturen :? :o

Snelle internetverbinding (met GoT) is gewoon een eerste levensbehoefte,
dat die mensen dat niet inzien!!
*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik geloof dat leefbaar nederland breedband i-net wil sponseren... of heb ik het mis ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-05 00:34

Ruudjah

2022

Ik heb flarden van dit draadje doorgelezen. Maar wat ik niet snap is de reactie van al deze mensen hier. Het is toch volstrekt logisch dat je de prijzen van je product omhooggooit als je geen winst meer kan maken?
Het is natuurlijk vervelend om meer te betalen voor je abbonement, zeker als je dacht dat je een jaarcontract hebt afgesloten met een prijs. Maar ik snap niet het punt waarop de tweakers hier boos worden, wat heeft KPN in jullie ogen misgedaan? Het is absoluut niet zo dat ik aandelen of een baan bij KPN heb, maar als ik het met een objectief standpunt bekijk, vind ik dat er veel te zeggen van voor KPN. Als blijkt dat je geen winst meer kan maken met een product, dan moet er ergens wat veranderd worden. Dan is het toch logisch om te concluderen dat de prijs van je product omhoog moet?

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Nou ik zou toch echt zweren dat ze geen verlies draaien op mxstream hoor. En het feit dat mensen zich druk maken hierom ligt eraan dat KPN simpelweg de aankondiging te laat heeft gedaan.

In het contract staat (heb ik begrepen) dat prijswijzigingen tenminste 2 maanden van te voren moeten worden medegedeeld. KPN doet dit nu 3 weken van te voren. Is nogal een verschil.

Daarbij, een hoop mensen hebben pas geleden (zie mijzelf) hun mxstream aansluiting met leuke kortingen kunnen aanschaffen, maar die vallen nu in het niet doordat je op jaarbasis toch wel 120 piek meer moet betalen voor een basic abo.

En zo geweldig is hun dienst helemaal niet. Alle kabel boeren in Nederland hebben een vergelijkbaar maar meestal veel beter abo voor ditzelfde geld. En vooral de upstream bij KPN is om te huilen, geen enkele kabel exploitant biedt nog 64kbit upstream aan. Ja misschien die DEMOS gasten, maar dat is al aflopende zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ik heb 'm online staan, maar nog lang niet alle aanbieders... ;)

Als 't goed is moettie onder www.zwahiel.tk staan of onder www.myzwahiel.tk

[edit]
Of probeer http://zwahiel.xs4all.nl/~cyber/tweakers/ ff die moet werken ('t is de Mxstream server ;) >:) )
[/edit]

ff op het logo'tje klikken, werkt de ene niet, probeer ff de andere, ik weet het namelijk niet meer helemaal...

Niet zanikken over 't design, ik maar wat supersnel in elkaar geflantst het meeste werk is het overnemen van de gegevens en het verzamelen ervan... Dus...

De prijsprimeur staat bij providers.... Het is de bovenste, kijk naar de prijs, de aanbieding en huiver! >:) :7

Ik heb alle prijzen in €'s gezet, en in fl... want dat rekent toch nog ff nét wat lekkerder... >:) ;)
Bovendien is alles INCLUSIEF BTW!!!!

Ik heb aangegeven of de provider ISDN / USB kan, elke provider kan met het Ethernet modem werken, volgens de informatie die opgegeven wordt! :) Nu ga ik :Z :S :z

* zwahiel has informed U again....
* zwahiel did it again... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
zwahiel, you're the best.

Biertje ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

* zwahiel lust er wel eentje ja lekker...

Brandje gaat er altijd wel in ;) :7

Changed de link naar http://zwahiel.xs4all.nl/~cyber/tweakers/

www.myzwahiel.tk en www.zwahiel.tk zouden het eigenlijk moeten doen... Maarja... kijk maar, probeer maar ff uit.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Het lag niet aan mij, maar aan XS4all, die hadden een of andere vage netwerk storing.... Is opgelost inmiddels, nu moeten alle URL's het doen, behalve eentje, die ergens anders naar gericht staat... Volgens mij is dat zwahiel.tk maar dat kan ik vanaf hier dus niet zien... :(

Nou ja ik hoor 't wel! Cya g'night :z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44207

* Anoniem: 44207 vindt dat zwahiel het goed gedaan heeft.

Ik heb nog een vraagje er over. Je zit 3 jaar vast aan Cistron rekenen ze ook ontbindingskosten als je bijvoorbeeld na een jaar cistron max zou nemen?

Greetz

Tuxus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
Nee..kunt gratis upgraden..downgraded kost 50 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 07:59 schreef Maiar het volgende:
Nee..kunt gratis upgraden..downgraded kost 50 euro
En bij volledig opzeggen komen bij Cistron de gewone (dus max) installatie kosten alsnog op de rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Op woensdag 09 januari 2002 23:39 schreef Wannapuf het volgende:

[..]
Voor zover ik weet is Cistron de enige die een speciale actie heeft voor mxstream klanten. Ik zou zelf gaan voor Scarlet of Onetel omdat die nog echt 512/128 voor 100 piek per maand bieden. Ik weet dat er snellere abo's zijn, maar daar heb ik niet zo'n behoefte aan.
Hmm..voglens mij heeft Eweka (.nl) ook zo'n actie.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Op donderdag 10 januari 2002 01:40 schreef Raven- het volgende:
ik geloof dat leefbaar nederland breedband i-net wil sponseren... of heb ik het mis ? ;)
Hmm..maar LN sUckS..P. Fortuyn voorop... volgens mij wil D66 ook dat BB I'net overal beschikbaar wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24176

[mierneukmodus]
Zwahiel,
Handig overzicht, kleine opmerking:
Er staat een klein cut-en-paste foutje bij het provideroverzicht; onder Cistron staat de volgende tekst:
Het heeft alleen een nadeeltje. Je moet naast het adsl abbo ook nog een standaard abbo nemen.
Je hoeft het niet, maar dan heb je dus geen mail e.d. maar puur en alleen de toegang tot i-net via ADSL van DDS
Maar ja, als je een abbo bij een andere provider hebt lopen voor je mail, hoef je dit dus niet te doen!
Volgens mij hoort die alleen bij DDS :)
(En de gehele pagina heet 'DDS Amsterdam' terwijl alle providers erop staan :) )

[/mierneukmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:09
Zwahiel, klasse werk.

Ziet er goed uit. Alleen die DDS vind ik niet zo'n goede. Ik wil namelijk het snelste abbo nemen en dan blijft eweka toch het aantrekkelijkst.

Als er nog intresse is om eventueel met een aantal mensen te proberen ergens nog meer korting te krijgen, mail even [B]tweakers@mail.com[B]

Wie weet of we er nog iets leuks uit kunnen halen.

@zwahiel, intresse hierin? Met jouw overzicht erbij zouden we misschien wat ISP aan kunnen schrijven of bellen?

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Zwahiel, leuk initiatief. Ik mis echter de toegevoegde waarde van de ISP aan mxstream.
Zo vind ik bijv XS4ALL wel wat toevoegen tov andere ISP's: 50mb webspace krijg je niet overal. 5 Popmailboxen van elk 20mb krijg je niet overal. Zelf te kiezen hostname (onafhankelijk van je username) krijg je niet overal. etc
Als ik dan zie wat je bijv bij DDS krijgt (Niks, tenzij je alsnog extra abbo neemt) of bijv bij Cistron (kan ook totaal niet tegen de voorzieningen van XS4ALL op), dan is dat in mijn ogen wel iets dat bij de prijsvergelijking meegenomen dient te worden.
Overigens zitten de goedkoopste abbo's van de andere providers vaak toch weer net 10€ boven Basic MxStream. Dan kun je wel een snellere upload hebben, maar ik vind 100 piek (wat dus al 50€ wordt) in de maand voor mijn internet connectie eigenlijk al wel ruim voldoende (zeker als je ziet wat kabelaars daarvoor kunnen krijge! Die lachen zich rot als ze deze tarieven zien).

Overigens begint dit draadje teveel te overlappen met http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/374028/ . Hoe krijgen we het gescheiden? Alles over een andere provider enzo in dat andere topic en hier alleen gezeur over MxStream zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEPP
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06-2022
Wat gaan we nog allemaal pikken van KPN ? :r
- iemand neemt de telefoon niet op maar KPN wil toch kosten rekenen. (gelukkig niet doorgegaan)
- gratis voicemail, iedereen zet zijn antwoordapp bij het grof vuil en raakt gewend aan de gratis voicemail om vervolgens flink te moeten gaan betalen.
- absurde prijsstijging bij MXstream.

Weg bij KPN en massaal overstappen op bv TELE2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23519

Word de adsl van DDS dan ook niet ondersteund door KPN?
Of is dat geen MxStream.. het gaat toch over het netwerk van KPN dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 08:47 schreef SEPP het volgende:
Het ergste is nog dat de Opta die rare ideeën nog goedkeurt en stimuleert ook!
Ik dacht dat de Opta als toezichthouder een soort bescherming tegen te hoge prijzen van telecom aanbieders was, maar het tegendeel is waar. Als er iemand goedkoper is, dwingen ze niet om de anderen goedkoper te worden, maar ze laten de goedkopere duurder worden... Vreemde aanpak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEPP
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06-2022
Alsof de KPN het er om doet. De OPTA staat achter de prijsverhoging. KPN voert het goedkoop in en krijgt dus veel klanten om vervolgens duurder te worden dan de rest. Als je zojuist €150 hebt betaald om te worden aangesloten zul je echt niet zomaar weggaan. FOEI!

Onlangs is bij mij in de buurt ook de mogelijkheid gekomen om op mxtream over te stappen, wat ben ik blij dat ik tevreden ben met Chello.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD
  • Laatst online: 01-05 11:34

AMD

Life is short. Play more

* AMD bedankt Zwahiel!
Klasse jong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Toppie Zwahiel!

En weten de andere Tweakers al wat ze gaan doen? Erg vervelend dat het allemaal zo snel moet omdat de KPN anders kosten(?) in rekening gaat brengen. Hoe zit dat eigenlijk?!

edit:

Bij de weg: ik heb al contact gehad met Demon, en je kunt daar niet je Alcatel modem blijven gebruiken...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13087

Op donderdag 10 januari 2002 08:47 schreef SEPP het volgende:
- iemand neemt de telefoon niet op maar KPN wil toch kosten rekenen. (gelukkig niet doorgegaan)
- gratis voicemail, iedereen zet zijn antwoordapp bij het grof vuil en raakt gewend aan de gratis voicemail om vervolgens flink te moeten gaan betalen.
- absurde prijsstijging bij MXstream.

Weg bij KPN en massaal overstappen op bv TELE2
Het eerst verlagen van de daluren van 18.00 naar 20.00, en vervolgens weer naar 19.00 om aardig te lijken? Lijkt me ook een goeie...

Maargoed, het lijkt me inderdaad niet zo'n probleem als mensen de prijs van een service verhogen omdat ze geen winst meer maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 08:29
[off topic]
Zwahiel
Wanneer je een foto (ik heb alleen de laatste bekeken van je servertje) dan verwijst de back knop naar file:///F:/server/web2/photo.htm
[/off topic]
Ik vind het gewoon triest die reactie van de opta en de verhoging van KPN nog meer.
En op deze pagina staan een hoop ADSL varianten

edit:
Ik was de naam voor de desbetreffende persoon vergeten er bij te zetten

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27379

Op donderdag 10 januari 2002 09:28 schreef Egrimm het volgende:

[..]

Het eerst verlagen van de daluren van 18.00 naar 20.00, en vervolgens weer naar 19.00 om aardig te lijken? Lijkt me ook een goeie...

Maargoed, het lijkt me inderdaad niet zo'n probleem als mensen de prijs van een service verhogen omdat ze geen winst meer maken...
Ik vindt het anders niet zo fijn... Bij ons betekent dat einde ADSL... :(

* Anoniem: 27317 Vindt dit echt niet leuk... K*T KPN... en K*T Opta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

En weten de andere Tweakers al wat ze gaan doen?
Ik zit nu bij XS4all dus wacht even op een aanbieding van mijn provider. Als ik dat niets vind neem ik Cistron MAXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:53

Eboman

Ondertitel

Ik kan niets anders krijgen :( , enkel mxstream, dus ik denk dat ik maar even voor feb bestel (betaal ik in ieder geval minder voor mijn modem..) :?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanC
  • Laatst online: 15-05 15:10
ik blij dat ik kabel heb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

Kijk ff bij xs4all. Daar beginnen ze ook met een pilot van bbned.

Op zich heb je onwijs veel goede dingen bij xs4all, maar de laatste tijd is de service erbarmelijk (dat is puur persoonlijk misschien), maar ik wist niet eens dat er andere adsl providers (naast MxStream) waren maar die ewatte :) of zo hierboven ziet er aantrekkelijk uit .. zo eens ff op zoeken.

Jammer dat de KPN anologe lijnen levert want tele2 zuigt weer net zo hard.

http://www.xs4all.nl/nieuws/overzicht/pilotbbned.html

edit: linkje toegevoegd

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuba
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-09-2023
Mensen,

KPN is in principe slim, het is wel kut dat ze de tarieven verhoogt hebben, maar ze liggen er gewoon niet wakker van als een hoop klanten hun abo. opzeggen!

Simpelweg omdat bijna alle centrales vol zijn nu, de mensen die weggaan worden allemaal gelijk weer opgevuld voor wachtende klanten die nog in backorder staan..

Ik werk zelf bij een van de ISP's die mxstream via hun levert, ik krijg ook veel boze mensen aan de lijn maar het is niet anders en met klachten kunnen ze naar KPN....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Laatst online: 08:48
Op donderdag 10 januari 2002 10:01 schreef AMD het volgende:

[..]

Ik zit nu bij XS4all dus wacht even op een aanbieding van mijn provider. Als ik dat niets vind neem ik Cistron MAXX
Maar je kan je maar tot 1 february gratis laten uitschrijven bij xs4all

Maar ik denk dat ik voor Eweka ga!!
45€ per maand en sneller dan mxstream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24202

Er zijn twee mogelijkheden aldus de OPTA.
KPN moet of de tarieven van Mxstream verhogen of de groothandelsprijzen, voor bedrijven die de zelfde dienst willen aanbieden,verlagen.

De genomen beslissing lijkt mij als ondernemer meer dan logisch.( De OPTA is er niet voor jullie als consument, maar is er voor de concurenten van KPN )

Dus in alle gevallen moet of KPN duurder worden voor de consument of goedkoper voor de concurent.......

Nu er meer concurenten op de markt zijn wordt er eerst gestreden om het marktaandeel, daarna worden de prijzen verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10074

Ik heb geen zin om alles door te lezen, maar worden de prijzen van Cistron ook verhoogt of blijven die gewoon hetzelfde?

Ik weet dat Cistron de lijnen van KPN huurt, maar of ze dan ook dezelfde prijzen aanhouden is voor mij niet duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:54

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op donderdag 10 januari 2002 11:02 schreef Scharnout het volgende:
Op zich heb je onwijs veel goede dingen bij xs4all, maar de laatste tijd is de service erbarmelijk (dat is puur persoonlijk misschien)
erbarmelijk??? Dat is dan zeker persoonlijk, want ik ben echt super tevreden over xs4all.
Wat is er dan gebeurd dat je xs4all zo kut vind dan? Heeft dat te maken met die hoge pingtijden van laatst? Dat was niet eens de schuld van xs4all, en ze hebben het heel mooi opgelost. Mijn mailtjes werden altijd binnen een half uur (!!!) beantwoord, met duidelijke en concrete antwoorden. Sinds die actie heb ik ook zoiets van: ik wil echt niet meer weg bij xs4all (daarom ben ik ook superblij dat ze ook bbned willen proberen, want ik wilde sowieso al overstappen, maar alleen niet bij xs4all weg)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10503

Op donderdag 10 januari 2002 11:32 schreef tva_goku het volgende:
Ik heb geen zin om alles door te lezen, maar worden de prijzen van Cistron ook verhoogt of blijven die gewoon hetzelfde?

Ik weet dat Cistron de lijnen van KPN huurt, maar of ze dan ook dezelfde prijzen aanhouden is voor mij niet duidelijk
Het enige wat ik weet is dat ze het adsl gebeuren door BBNed laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

Op donderdag 10 januari 2002 11:43 schreef OiSyN het volgende:

[..]

erbarmelijk??? Dat is dan zeker persoonlijk, want ik ben echt super tevreden over xs4all.
Wat is er dan gebeurd dat je xs4all zo kut vind dan? Heeft
Kut is niet het woord. Hiervoor was het bij mij ook altijd vol lof over Xs4all, maar er is het een en ander misgegaan met mijn adslverhuizing (bij xs4all) waar ze misschien niets aan kunnen doen, maar ze zouden het oplossen en heb nu eindelijk na 6 maanden mijn geld terug, maar er zijn nog steeds problemen. Mail is gewoon shit de laatste tijd (vaak lang wachten en komt niet aan enzo) en heb je wel eens geprobeerd te bellen? Nou niet doen .. ik heb denk ik 24 uur aan de telefoon gezeten voor 10 minuten gesprekstijd rond dat onderwerp. Mail werd niet op gereageerd. Maar het zal wel met mij specifiek te maken hebben, maar nu dit met MxStream is het gewoon jammer en over waarschijnlijk. Ik waag nog een mailtje aan de indicatie van de kosten van bbned, maar dat is alles nog.

Verder regeert Xs4all gewoon door de extra dingen die ze leveren natuurlijk :) Is absoluut de oerprovider!!

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD

AMD

Life is short. Play more

Op donderdag 10 januari 2002 11:22 schreef Hennie-M het volgende:

[..]

Maar je kan je maar tot 1 february gratis laten uitschrijven bij xs4all

Maar ik denk dat ik voor Eweka ga!!
45€ per maand en sneller dan mxstream!
Klopt
Eind van deze week komt XS4all ook met een aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennium
  • Laatst online: 06-04 22:19

Millennium

Bug free !!!

Gezocht:

- min 128kbit upstream
- Vast IP
- datalimit: FUP
- Alcatel (getweaked) kunnen blijven behouden
- In combinatie met ISDN
- en het liefst XS4all

Wachten tot de pilot van xs4all voorbij is lijkt me ???
Iemand anders Ideeen ???

(Aan de andere kant, erger ik me kapot aan die Alcatel :) )

Rampen bak 2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 13:45

BertV

Handgemaakt

Ik heb me ingeschreven bij www.Eweka.nl ...
MXstream opgezegt en ook mijn ISDN abo omdat er geen linesharing :( mogelijk is.

Ik bel voortaan wel mobiel...

KPN tabee!

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9951

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9495

Thx zwahiel voor de lijst. Even de postcode checks gedaan, allemaal pas rond april 2002 in mijn regio beschikbaar. Tja, dan zit ik even te rekenen. In maart 2002 ga ik naar m'n maximum van 30% korting bij Planet (€15), dus dan doet die extra €5 niet zo heel erg veel terzake meer. Plus om de hele zaak hier om te batterijen en nog eens tussen de €100 en €200 neer te gaan leggen om een nieuwe aansluiting/ISP te krijgen, dan weer van voren af aan te beginnen, zie ik niet zitten.

Maar toch wel interessant om te zien wat voor snelheden er dus gehaald kunnen worden op xDSL gebied hier in Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45124

Misschien ff een zijspoor. En ik heb niet alle 27 pages doorgstpit...maar waarom hoor ik niets over de prijsverhoging van Essent @home van ook een heel 10tje?????

Op zijn minst toch ook een aanslag :'( en daar is geen nationale klaagbank voor opgericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
@home levert tenminste nog acceptabele snelheden voor die prijs. KPN dus echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 12:36
Oh, heeft @home ADSL dan? Bedoel, anders appels met peren vergelijken. Enne, zitten we nog steeds op dat zijspoor?

Kabel vergelijken met ADSL is niet eerlijk. En wat betreft de prijsverhoging bij @home. Ik klaag daar niet over, dat 10-tje extra wil ik echt wel betalen voor de kwaliteit die ik ervoor terug krijg.
Ik heb echt geen 58kb/s max hoor, wat voor ADSL-er heel

De snelheden van kabel zijn wel bekend geloof ik. En de problemen van sommige providers ook wel...
Dus, sommigen hebben de keuze, of kabel, bij een k@t provider, of extra bij kpn.
Tja, ik wist het wel...

Misschien dat je KPN ook nog kunt aanklagen omdat ze je verslaafd hebben gemaakt aan het internet... muisarm, etc ;) Als het met sigaretten kan, waarom dan niet met computers... hehehe

mijn medeleven met de kpn adsl-ers.

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 13:46 schreef omitz het volgende:

Oh, heeft @home ADSL dan? Bedoel, anders appels met peren vergelijken. Enne, zitten we nog steeds op dat zijspoor?
Ja, @work is de ADSL dienst van @home.
Bekijk de prijzen vooral niet want deze zijn ontzettend hoog.
Alleen deze ADSL dienst is meer voor de zakelijke markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Laatst online: 01:43

Simkin

Bzzzzz

zojuist een cistron maxx abbo aangevraagd :D o zo vele malen beter als alle anderen. Als j het kan betalen is het feest imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 12:59 schreef mr_devirez het volgende:
Misschien ff een zijspoor. En ik heb niet alle 27 pages doorgstpit...maar waarom hoor ik niets over de prijsverhoging van Essent @home van ook een heel 10tje?????

Op zijn minst toch ook een aanslag :'( en daar is geen nationale klaagbank voor opgericht
De mensen in dit topic zijn (lijkt mij) voornamelijk ADSL'ers, want zij zijn erdoor gedupeerd. Daarom zul je hier niet echt aandacht krijgen voor andere tariefsveranderen van kabelaars enzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik wil ook naar ASDL, maar heb niet eens een KPN telefoonverbinding. Mag ik nu in mijn handjes klappen of ben ik verplicht een telefoonlijn aan te schaffen om daarna alsnog een ADSL verbinding ergens te krijgen??

Snap niet zoveel van de koppeling tussen KPN telefoonverbinding en ADSL (heb meer behoefte aan een SDSL verbinding :) ).

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Ik heb net een e-mail gestuurd naar Cistron in de hoop dat ze de kortingsactie gaan veranderen.

Ik hoop echt dat dit wat wordt, Cistron is super alleen de E 200 aansluitkosten zijn mij iets te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Op donderdag 10 januari 2002 14:59 schreef Devil_2000 het volgende:
Ik heb net een e-mail gestuurd naar Cistron in de hoop dat ze de kortingsactie gaan veranderen.

Ik hoop echt dat dit wat wordt, Cistron is super alleen de E 200 aansluitkosten zijn mij iets te duur.
Hmmm..welke 200 euro aansluitkosten?? als je kpn abo bent heb je toch geen aansluitkosten (indien je 3 jaar lid blijft??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 15:27 schreef TheVisionMaster het volgende:

[..]

Hmmm..welke 200 euro aansluitkosten?? als je kpn abo bent heb je toch geen aansluitkosten (indien je 3 jaar lid blijft??)
Maar niet iedereen wil meteen een abbo van 3 jaar afsluiten. En nog een dingetje: weet iemand waar je een postcode check of iets dergelijks voor ewaka kunt doen?

Edit: gevonden : http://www.eweka.nl/pccheck/check.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 15:42 schreef J0YR1D3R het volgende:

[..]

Maar niet iedereen wil meteen een abbo van 3 jaar afsluiten. En nog een dingetje: weet iemand waar je een postcode check of iets dergelijks voor ewaka kunt doen?

Edit: gevonden : http://www.eweka.nl/pccheck/check.php
Huh, ik wil wel een abbo voor 3 jaar afsluiten als dan die 200 Euro vervalt.

Dus ik kan 512/128 nemen voor 3 jaar en dan betaal ik geen 200 Euro v/d aansluitkosten ?
Cistron Broadband BV biedt deze mensen nu een aantrekkelijk alternatief.
Wie nu een 3 jaar contract aangaat met Cistron voor het afnemen van het Cistron ADSL MAXX product, betaalt in het geheel geen aansluitkosten (dat scheelt 200 euro)!
In geval van een voortijdige contractsbeeindiging wordt dan wel een afsluitvergoeding van 200 euro in rekening gebracht.

De aansluitkosten voor de Cistron 512 en 1024 abonnementen blijven ongewijzigd op 200 euro. Deze aanbieding is alleen mogelijk voor mensen met een analoge telefoonlijn.
Hier staat toch echt iets anders :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12861

Check de aanbieding van Tiscali http://www.tiscali.nl

TIS-Breedband: 1 jaar lang: 44,92 euro per maand
512/128 via BabyXL

Heb het zelf ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizzer
  • Laatst online: 06-03 13:47

Whizzer

Flappie!

Op donderdag 10 januari 2002 14:59 schreef Devil_2000 het volgende:

Ik hoop ook dat ze die aktie veranderen, om precies dezelfde redenen,

Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16867

Zelf ga ik denk ik ook weg bij xs4all.
Bij eweka.nl hebben ze 512/128 voor 99 piek en nu is bij xs4all 512/64 110
Lijkt me duidelijk toch? :)

bertV
dat is niet waar .... ik heb een mailtje gestuurd

Geachte ,

Dit kan ook met ISDN

Groet ,

Eweka Internet Services

-----Oorspronkelijk bericht-----
Verzonden: donderdag 10 januari 2002 9:39
Aan: Support Desk
Onderwerp: overstappen kpn naar eweka

Hallo,

Ik heb een vraagje over het overstappen naar eweka.
In de postcode check staat dat je dezelfde lijn kan gebruiken voor
spraak en data, alleen er staat bij voor een analoge lijn.
Is dit ook mogelijk met isdn of moet je dan een extra lijn erbij nemen
zegmaar.

Met vriendelijke groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menn0
  • Laatst online: 05-06 14:11
Ik heb eens rondgekeken in adsl land en kom tot schokkende conclusie.
Namelijk dat als ik nog geen apparatuur heb en ik wil graag adsl via Luna.nl

Ik al 853,- gulden kwijt ben voor alleen de aansluiting en het modempje. Bij dds is dat het voor mij nog steeds schokkende bedrag van 527,- gulden.

En dan heb je nog niks in feiten want je abbo komt er no bovenop. Waarom is dit zo verschrikkelijk duur????
dan is chello met haar 100 gulden per maand en geen aansluitkosten en eerste 3 maanden gratiz echt een koopje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Check nou maar dit:

http://www.tiscali.nl/wordlid/breedband.asp

Ben er zeer tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 16:07 schreef Huis het volgende:
Check nou maar dit:

http://www.tiscali.nl/wordlid/breedband.asp

Ben er zeer tevreden over!
Op donderdag 10 januari 2002 15:49 schreef Huis het volgende:
Check de aanbieding van Tiscali http://www.tiscali.nl

TIS-Breedband: 1 jaar: 44,92
512/128 via BabyXL!

PS: ik werk er niet hoor :+
Vooral de laatste regel "ik werk er niet" is erg geloofwaardig :+
Ik zal eens kijken of het wat is, ben namelijk nog steeds opzoek naar een goed alternatief voor Mxstream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke, oke...
Ik ken iemand die er werkt. En ik heb zelf ook BabyXL en het is echt super, vooral voor online gaming: geen packetloss namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30541

Ik ga denk ik wel over op dat Cistron Maxx abbo, niet alleen om die gratis aansluitkosten en de lekkere snelheid, maar ook omdat ik volgendjaar van plan ben bij Cistron stage te gaan lopen, ik denk dat ik dat toch wel een iets betere induk maak wanneer ik ook een Cistron abbo heb!

Dus Cistron mederwerkers op dit forum, tot later dit jaar! ;)
(als jullie het goed vinden natuurlijk :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semetrix
  • Laatst online: 09:06
Dit staat in de faq op mxstream.nl

Zal er tegelijkertijd ook iets veranderen aan de snelheid van mijn Mxstream-verbinding?

De snelheid van de Mxstream verbinding wordt niet veranderd. Dit betekent dat u even snel kan internetten voor een vast bedrag per maand tegen dezelfde hoge snelheid als voorheen.

Ik dacht zelf eerder aan een verhoging van de snelheid, maar zo klinkt het mooier in het voordeel van KPN :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
TIS-Breedband: 1 jaar: 44,92
512/128 via BabyXL!
1jarig contract of 1 jaar internetten voor 45€?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29912

Heb net ff bij tiscali gekeken. Via BabyXL:
t/m 31 januari:
512/128Kbit
Per maand: €44.92 (FL99)
Eenmalig ethernet doe-het-zelf: €116 (FL255)
1 jarig contract

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 16:19 schreef Huis het volgende:
Oke, oke...
Ik ken iemand die er werkt. En ik heb zelf ook BabyXL en het is echt super, vooral voor online gaming: geen packetloss namelijk.
Helaas, niet beschikbaar:
Hoewel TIS-BREEDBAND (nog) niet beschikbaar is in uw regio, kunnen wij u Mxstream als alternatief aanbieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik vind het waanzinnige prijzen als je het vergelijkt met kabel!
1,5 mbit down
128 Kbit up
Chello
fl 99.95
Belachelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 10 januari 2002 16:38 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Helaas, niet beschikbaar:
[..]
En dat is weer de schuld van.... juist: KPN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

damn, wat gaan we weer snel!

Ik ben nog steeds ISP's aan het toevoegen op de site, heb ook al de nodige foutjes eruit gehaald...

Ik ga zo weer een update erop zetten...

Dus check maar weer ;)

www.myzwahiel.tk of http://zwahiel.xs4all.nl/~cyber/tweakers/

Damn, mailtjes blijven komen en niet alleen van GoT-ers maar ook van ISP's! :)

Ik blijf op zoek naar andere ISP's die billig aanbieden!
Check gerust

(en nee, di's geen spam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 20:25
Op donderdag 10 januari 2002 16:43 schreef zwahiel het volgende:

http://www.myzwahiel.tk
Deze werkt niet, staat geen link op die site, alleen een plaatje.
Deze werkt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37089

De snelheid van de Mxstream verbinding wordt niet veranderd. Dit betekent dat u even snel kan internetten voor een vast bedrag per maand tegen dezelfde hoge snelheid als voorheen.
Dat is inderdaad heel slim geschreven door de MXstream marketing afdeling. Je zou bijna denken dat het positief voor je uitvalt. Wat er natuurlijk HAD moeten staan was:
De snelheid van de Mxstream verbinding wordt niet veranderd. Dit betekent dat u even snel kan internetten voor een hoger bedrag per maand tegen dezelfde snelheid als voorheen.
Zoek de verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
Ik heb net even DDS aan de telefoon gehad, dit lijkt voor mij (als Basic Mxstreamer) het beste alternatief.

Enig nadeel: het duurt ongeveer acht weken om aangesloten te worden. Das wel lang, zeker gezien ik om kosteloos onder het contract uit te komen al binnen twee weken(?) mijn account bij Mxstream moet stoppen...

Iemand suggesties?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 16:43 schreef zwahiel het volgende:

[..]
Er zit een fout bij Cistron ADSL, er staat namelijk dit onder
Het heeft alleen een nadeeltje. Je moet naast het adsl abbo ook nog een standaard abbo nemen.
Je hoeft het niet, maar dan heb je dus geen mail e.d. maar puur en alleen de toegang tot i-net via ADSL van DDS
Maar ja, als je een abbo bij een andere provider hebt lopen voor je mail, hoef je dit dus niet te doen!
Dit hoort dus niet bij Cistron maar bij DDS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op donderdag 10 januari 2002 16:57 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Er zit een fout in bij Cistron ADSL, er staat namelijk dit onder
[..]

Dit hoort dus niet bij Cistron maar bij DDS :)
I know, ik heb het al veranderd, maar moet het nog ff uploaden!

btw... myzwahiel.tk werkt niet? en zwahiel.tk dan?
Damn man, ik kan dat niet zien vanaf hier... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-05 10:46
Op donderdag 10 januari 2002 16:55 schreef VincentB het volgende:
Ik heb net even DDS aan de telefoon gehad, dit lijkt voor mij (als Basic Mxstreamer) het beste alternatief.

Enig nadeel: het duurt ongeveer acht weken om aangesloten te worden. Das wel lang, zeker gezien ik om kosteloos onder het contract uit te komen al binnen twee weken(?) mijn account bij Mxstream moet stoppen...

Iemand suggesties?
Cistron biedt tot die tijd een gratis inbel-account aan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 16:59 schreef zwahiel het volgende:

[..]

I know, ik heb het al veranderd, maar moet het nog ff uploaden!

btw... myzwahiel.tk werkt niet? en zwahiel.tk dan?
Damn man, ik kan dat niet zien vanaf hier... :(
Je kunt niet klikken op je biohazard logo. Check effe of er een link aangekoppelt is. Die ander doet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
Ja, maar Cistron is weer net even duurder dan DDS. Én je zit er drie jaar aan vast...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op donderdag 10 januari 2002 17:04 schreef J0YR1D3R het volgende:

[..]

Je kunt niet klikken op je biohazard logo. Check effe of er een link aangekoppelt is. Die ander doet het wel.
Probeer het nu nog eens...
Als het goed is doet ie het nu wel weer! ;)

btw ik heb de fouten eruit gevist en alweer een ISP toegevoegd, evenals de reacties die binnen zijn... o.a. die van Cistron! ;) :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 17:08 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Probeer het nu nog eens...
Als het goed is doet ie het nu wel weer! ;)

btw ik heb de fouten eruit gevist en alweer een ISP toegevoegd, evenals de reacties die binnen zijn... o.a. die van Cistron! ;) :) :9~
www.myzwahiel.tk
http://zwahiel.xs4all.nl/projects/index2.html

http://zwahiel.xs4all.nl/~cyber/tweakers/
http://zwahiel.xs4all.nl/~cyber/tweakers/index2.html

Moet je effe bij myzwahiel.tk gelijk maken denk aan die ander dan moet ie het echt doen! Maar ik vind zelf Ewaka.nl ook wel aantrekkelijk, ik heb nl. analoog dus dat is geen prob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Nu online
Hahahaha, stomme lamers bij de KPN! Mijn contract blijkt al verlopen, ik ga lekker naar de DDS. Ik moet zeggen dat die man wel vriendelijk bleef aan de telefoon!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Ik heb al mijn domeinen doorgezet naar de xDSL page...

(kijk maar eens op www.iniederstadjeeenanderschatje.tk ...
Tja ik verveelde me, en d8 ik ga een domeinnamen reggen! :) >:) ;) )

Let nogmaals op hé! Prijzen zijn inclusief BTW Daarom kunnen ze afwijken van wat ISP's zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op donderdag 10 januari 2002 17:16 schreef zwahiel het volgende:
Ik heb al mijn domeinen doorgezet naar de xDSL page...

(kijk maar eens op www.iniederstadjeeenanderschatje.tk ...
Tja ik verveelde me, en d8 ik ga een domeinnamen reggen! :) >:) ;) )

Let nogmaals op hé! Prijzen zijn inclusief BTW Daarom kunnen ze afwijken van wat ISP's zeggen!
Bij www.iniederstadjeeenanderschatje.tk doet ie het ook niet, niet dat daar veel mensen komen denk, maar heb je mijn vorige post gelezen? www.myzwahiel.tk link klopt nie.
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste