Laptop via PC Prive: Dell Inspiron 8100

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 875 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-05 22:07

spok9

Groen...

Op maandag 14 januari 2002 16:59 schreef SLaSH! het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het uitgesteld betalen (via Primaline) bij Dell?
Ik heb wel eens een keer eerder iets gekocht via primeline, maar toen werd het contract in de winkel afgesloten, en vraag me af hoe dat bij Dell gaat.
Trouwens, klopt het dat je geen bevestiging van je bestelling via je email krijgt?
Ik heb wel een ordernummer (GEEN bestelnummer) maar had eigenlijk een email ter bevestiging verwacht (omdat de bestelnummer wel via email gaat, hoorde ik van de telefoniste van Dell)
Je krijgt een ontvangst bevestiging met een pdf'je van de rekening toe gemaild, ff geduld hebben :P

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 19:01

cruncher

wanna crunch someone?

Op donderdag 03 januari 2002 21:43 schreef Henkie20nl het volgende:
Hoe dat zit met de BTW weet ik niet precies, maar als het goed is moet je die toch echt betalen, alleen je werkgever kan die terugvorderen. Kan zijn dat ze ook dat voordeel aan jou laten, krijg jij je pc nog goedkoper (kun je een pc kopen voor 5000 ex btw) maar dan heb je een gulle werkgever, want die wordt over dat bedrag dan wel belast.
Officieel is het zo dat de pc-prive regeling inclusief BTW is, werkgever mag de BTW geeneens terugvorderen (prive levering)....

Als die dat toch doet, ben je zwaar gematst... :o

can you read my mind?

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 20:20

MeNTaL_TO

The future is not set

Op maandag 14 januari 2002 17:07 schreef spok9 het volgende:

[..]

Je krijgt een ontvangst bevestiging met een pdf'je van de rekening toe gemaild, ff geduld hebben :P
Hoelang duurt dat ongeveer? Ik heb vorige week dinsdagavond (8-1-2002 dus) de bestelling online geplaatst. En heb nog niets ontvangen van Dell verder, het zou kunnen doordat primeline er tussen zit, maar heb gewoon het gevoel dat het ergens mis gaat (al zei de telefoniste dat de bestelling bekend was).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• spok9

spok9

Groen...

Op maandag 14 januari 2002 17:51 schreef SLaSH! het volgende:

[..]

Hoelang duurt dat ongeveer? Ik heb vorige week dinsdagavond (8-1-2002 dus) de bestelling online geplaatst. En heb nog niets ontvangen van Dell verder, het zou kunnen doordat primeline er tussen zit, maar heb gewoon het gevoel dat het ergens mis gaat (al zei de telefoniste dat de bestelling bekend was).
Als primeline er tussen zit, dan lijkt me dat primeline de bevestiging krijgt... Bel primeline eens voor info hierover...

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 15:35
Ik heb vrijdagmiddag een bestelling geplaatst, gewoon onder rembours. Tot nu toe nog geen enkel bericht. Ik heb ook nog wel geduld. Ik kan Dell toch altijd opbellen om te vragen of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Douwe, al een webcam geregeld? Of nog beter, een digitale camera!?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Nope, sorry jongens. Ik zit nu wel met m'n nieuwe laptop te internetten ;-) 1600x1200 is toch wel een hele mooie resolutie.

Ik heb trouwens met m'n credit card de boel besteld, misschien dat dat de verkoop iets heeft bespoedigd.

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 23:13 schreef Douwe het volgende:
Nope, sorry jongens. Ik zit nu wel met m'n nieuwe laptop te internetten ;-) 1600x1200 is toch wel een hele mooie resolutie.

Ik heb trouwens met m'n credit card de boel besteld, misschien dat dat de verkoop iets heeft bespoedigd.
Moet je echt niet een beetje moeite doen om alles vlot te kunnen lezen???!! :)

Ik heb net op DellTalk gelezen dat de Radeon Mobility niet gaat op een SXGA (hardwarematig niet mogelijk!!?) Iemand heeft hem geprobeert met een SXGA, zonder succes.

En ik wil toch een SXGA denk ik :'( Dan maar wachten op de NV17M.

Ps. vergeet die pic niet indien mogelijk één van de komende dagen :P

Verwijderd

Ik heb dezelfde problemen: Vorige week dinsdag 08-01-2002 een bestelling gedaan met credit card du daar kan het ook niet aan liggen.

Ik heb maandag 14-01-2002 gebeld met Dell en die zeggen dat de bestelling goed is binnengekomen, maar zij hebben er nog geen order van gemaakt omdat het bijzonder druk schijnt te zijn.

Ze zijn daar echt niet snel bij Dell :(
Al had ik maar een e-mail gehad dat mijn bestelling juist is binnengekomen...

• Smarron
Op dinsdag 15 januari 2002 07:58 schreef PJSCHRIJVER het volgende:
Ik heb dezelfde problemen: Vorige week dinsdag 08-01-2002 een bestelling gedaan met credit card du daar kan het ook niet aan liggen.

Ik heb maandag 14-01-2002 gebeld met Dell en die zeggen dat de bestelling goed is binnengekomen, maar zij hebben er nog geen order van gemaakt omdat het bijzonder druk schijnt te zijn.

Ze zijn daar echt niet snel bij Dell :(
Al had ik maar een e-mail gehad dat mijn bestelling juist is binnengekomen...
Dat van zo'n emailbevestiging vind ik persoonlijk ook wel handig. |:( Ik ga strax toch even bellen voor de zekerheid. Ik heb wel zo'n bestellingsnummer gekregen, maar kan mijn bestelling niet echt opzoeken. Doe ik daar wat verkeerd ?

Ik had ook gelezen dat de ATi grafisch minder mooi zou zijn dan de GF2 Go, maar volgens mij moet je dan echt kunnen vergelijken. Het verschil zal volgens mij zitten in vet mooi en supermooi! :9

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 08:32 schreef Smarron het volgende:

[..]

Dat van zo'n emailbevestiging vind ik persoonlijk ook wel handig. |:( Ik ga strax toch even bellen voor de zekerheid. Ik heb wel zo'n bestellingsnummer gekregen, maar kan mijn bestelling niet echt opzoeken. Doe ik daar wat verkeerd ?

Ik had ook gelezen dat de ATi grafisch minder mooi zou zijn dan de GF2 Go, maar volgens mij moet je dan echt kunnen vergelijken. Het verschil zal volgens mij zitten in vet mooi en supermooi! :9
Je hebt waarschijnlijk een IR nummer gekregen nadat je de bestelling hebt ingevoerd. Daar kun je verder nix mee, alleen te gebruiken als referentie met bellen. Je krijgt je ordernummer per email. Daarmee kun je je order tracken.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op maandag 14 januari 2002 19:56 schreef spok9 het volgende:

[..]

Als primeline er tussen zit, dan lijkt me dat primeline de bevestiging krijgt... Bel primeline eens voor info hierover...
Heb net met Dell gebeld, en wordt zo terug gebeld, ben benieuwd, ze hebben me al aan een verkoper gekoppeld :D
Ik hoorde iets over dat een verkoper langs zou komen, maar ik heb liever dat ze het contract opsturen of faxen. Ik heb immers al een account bij primeline. Je moet overigens wel wat lang wachten aan de customer-care-lijn, maar je word wel snel en goed geholpen vind ik.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Smarron
Op dinsdag 15 januari 2002 09:42 schreef SLaSH! het volgende:

Heb net met Dell gebeld, en wordt zo terug gebeld, ben benieuwd, ze hebben me al aan een verkoper gekoppeld :D
Ik hoorde iets over dat een verkoper langs zou komen, maar ik heb liever dat ze het contract opsturen of faxen. Ik heb immers al een account bij primeline. Je moet overigens wel wat lang wachten aan de customer-care-lijn, maar je word wel snel en goed geholpen vind ik.
En, al teruggebeld ? Wat bedoel je met die verkoper die langs zou komen ?

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op dinsdag 15 januari 2002 10:56 schreef Smarron het volgende:

[..]

En, al teruggebeld ? Wat bedoel je met die verkoper die langs zou komen ?
Hij heeft maar gemaild, maar ben nu wel wat wijzer, de order is ter goedkeuring naar het leasebedrijf gestuurd (wat over het uitgesteld betalen gaat, dat overigens maar 6 maanden zou zijn, en dat is net te kort voor me, maar ik heb niet echt zin in een lease van 12 of 24 maanden).
Ik moet wachten tot zij contact met me opnemen, en daar moet ik nu even op wachten.

• Smarron
Op dinsdag 15 januari 2002 08:36 schreef PJSCHRIJVER het volgende:

Je hebt waarschijnlijk een IR nummer gekregen nadat je de bestelling hebt ingevoerd. Daar kun je verder nix mee, alleen te gebruiken als referentie met bellen. Je krijgt je ordernummer per email. Daarmee kun je je order tracken.
Ik heb vanochtend inderdaad een emailbevestiging van Dell gekregen! Dat ging best vlot! *D Vrijdagmiddag mijn bestelling gedaan, nu reeds een bevestiging.

Nu alleen nog het geld storten >:)

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 18:55 schreef Smarron het volgende:

[..]

Ik heb vanochtend inderdaad een emailbevestiging van Dell gekregen! Dat ging best vlot! *D Vrijdagmiddag mijn bestelling gedaan, nu reeds een bevestiging.

Nu alleen nog het geld storten >:)
Cool! Laat ons iets weten als je hem krijgt!! :) (samen met pics indien mogelijk :9~)

• Smarron
Ik ga vanmiddag het bedrag telefonisch overboeken, heb gebeld met mijn contactpersoon :) van Dell en als de bank alles heeft doorgefaxt, dan wordt mijn bestelling vandaag nog in behandeling genomen! :7

Ben benieuwd hoe lang snel het gaat!

Douwe, jij had hem in 7 dagen tijd?

Ik kan gewoon niet wachten !!! |:(

• spok9

spok9

Groen...

Op woensdag 16 januari 2002 12:43 schreef Smarron het volgende:
Ik ga vanmiddag het bedrag telefonisch overboeken, heb gebeld met mijn contactpersoon :) van Dell en als de bank alles heeft doorgefaxt, dan wordt mijn bestelling vandaag nog in behandeling genomen! :7

Ben benieuwd hoe lang snel het gaat!

Douwe, jij had hem in 7 dagen tijd?

Ik kan gewoon niet wachten !!! |:(
Wij moesten na betaling nog iets van 8 dagen wachten... ze zijn op zich best wel snel hoor :)

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 13:48 schreef spok9 het volgende:

[..]

Wij moesten na betaling nog iets van 8 dagen wachten... ze zijn op zich best wel snel hoor :)
Snel ja... :(

Vorige week woensdag bestelling online ingevoerd. Nog steeds geen orderbevestiging. Heb al 5 keer gebeld, en zou gisteren teruggebeld worden... niet dus!

Dat verkoopteam van DELL is behoorlijk waardeloos. |:(

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 11:48 schreef PJSCHRIJVER het volgende:

[..]

Vorige week woensdag bestelling online ingevoerd. Nog steeds geen orderbevestiging. Heb al 5 keer gebeld, en zou gisteren teruggebeld worden... niet dus!

Blabla, dat is jouw ervaring, ik lees hier hele andere ervaringen.

-2 flamebait :+

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 12:39 schreef rAvers het volgende:

[..]

...nuttige reactie :Z

Verwijderd

[..]

Hoe heb je betaald dan? Ze doen niets totdat het geld binnen/bevestigd is lijkt me.

Verwijderd

Op donderdag 17 januari 2002 14:53 schreef Douwe het volgende:

[..]

Hoe heb je betaald dan? Ze doen niets totdat het geld binnen/bevestigd is lijkt me.
Gewoon met credit card...

Verwijderd

Hmmm, da's raar. Misschien moet je gewoon even bellen en dan wordt er misschien een verkoper aan je gekoppeld die de boel wat sneller afhandelt. Tenminste, dat was bij mij het geval.

• spok9

spok9

Groen...

[..]

Hey! Join the club >:)
Op donderdag 17 januari 2002 12:39 schreef rAvers het volgende:

[..]

-2 flamebait :+
Tis ook mijn ervaring! Check mijn verhaal een heel stel posts terrug maar :P (daar wordt echt niet vrolijk van als je net bij Dell hebt besteld >:) )

• Smarron
Ik heb mijn order vrijdagmiddag geplaatst, dinsdagochtend een bevestiging gekregen van Dell dat mijn bestelling goed was ontvangen. (Het was trouwens geen PDF-documentje, dat terzijde)

Donderdagmiddag een telefonische overboeking gedaan. Ik werd een uur later opgebeld door mijn contactpersoon :z dat ze de fax hadden gekregen van de bank en mijn order zou die dag (gisteren) uitgeleverd worden!

Voor mij persoonlijk gaat het echt retesnel! Met een beetje geluk heb ik hem voor het volgend weekend al! :9~

Ik kan trouwens nog steeds niet wachten! (In die tussentijd ga ik mijn geruisloze Zalman-voeding inbouwen, dat moet de tijd wel wat versnellen)

Verwijderd

Heb juist nog wat interessant nieuws gelezen :)
nVidia NV17M Mobile GPU was announced on November 12th, with availability expected towards the end of February 2002. The NV17M is the successor to nVidia's GeForce2 Go Mobile GPU and is based around a modified version of the GeForce3 core with additional power saving features and, optionally, on-package DDR SDRAM. NV17 is built on a 0.13micron process and will run at a maximum clock speed of 250Mhz, with the clock speed being adjustable to fulfil power saving requirements. The core features 2 pixel pipelines with 2 texture units per pipeline, giving a maximum fillrate of 500MPixels/s and 1Gtexel/s. The core also features better DVD hardware decoding then both the GeForce3 and Radeon (handling both iDCT and IQ processing as well as Motion compensation & Colour space conversion) and has TV-Out, CRT and DVI support with a 350Mhz RAMDAC. The Transformation & Lighting engine is at the GeForce2 level (i.e. it doesn't support vertex shaders) although it does contain the hardware FSAA and the LightSpeed memory architecture of the GeForce3 GPU.

The NV17M contains vNvidia's PowerMizer power saving technology. The frequency of the chip can adjust dynamically depending on the load placed on the GPU from the default 250Mhz down to 16Mhz at idle. The GPU can even freeze at 0Mhz for a short period of time! The user can control the level of power saving through the Display Properties dialog, with the choice being between Maximum performance, a Blended performance and Full Power Saving. The powerful DVD decoding capabilities of the NV17M is also expected to reduce overall power consumption noticeably (the CPU load can, for example, go from around 45% to 15% when utilising the hardware decoding capabilities of NV17M).

The NV17M is expected to be made available with both on-package DDR SDRAM and without. The on-package DDR SDRAM version is called a Mobile AGP Package (MAP) and will be available with 16Mb or 32Mb utilising a 64-bit memory bus, or with 64Mb utilising a 128-bit bus. The on-package memory is expected to be clocked synchronously with the core at 250Mhz DDR (effectively 500Mhz). This gives a maximum memory bandwidth of 8GB/s with a 128-bit bus (half that for the 64-bit bus) - this competes very well with current desktop solutions, equalling the memory bandwidth of the GeForce3 Ti 500!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 21:00 schreef Henkie20nl het volgende:

Ik zie vaak ook dat bedrijven je eigenlijk verplichten bij 1 winkel waar ze toevallig een contract mee hebben je pc-prive pc te kopen, ook dat mogen ze officieel niet.
Jij bent de man die ik zoek!
In Juli/Augustus dus ook bij mij op de zaak PC privé, maar alleen van één bedrijf, waar ik dus zwaar tegen ben.

Dat wil ik graag anders zien zei ik, waarop het antwoord was; nee te veel papierwerk enz, enz.

Wat kan ik daar aan doen?

• Smarron
Op zaterdag 19 januari 2002 14:55 schreef Deneb het volgende:

Jij bent de man die ik zoek!
In Juli/Augustus dus ook bij mij op de zaak PC privé, maar alleen van één bedrijf, waar ik dus zwaar tegen ben.

Dat wil ik graag anders zien zei ik, waarop het antwoord was; nee te veel papierwerk enz, enz.

Wat kan ik daar aan doen?
Neem even contact op met ene Henkie20nl, zie de 1e pagina van dit topic. Hij weet juridisch erg veel hier van af. Wettelijk gezien mag het, het is inderdaad wat meer werk voor jullie bedrijf, maar dat is geen reden.

Bij ons was het verplicht om Office erop te hebben. In ieder geval Word, Excel en Outlook (lekker als je bijv. geen internet hebt thuis |:()

Office is zo duur, dus ik stelde iets anders voor om het Office pakket van Sun te gebruiken, die is totaal gratis te downloaden en werkt precies hetzelfde!

Scheelt toch alweer een paar honderd gulden. Toen waren ze stil ... >:) Ze wisten niet eens wat Sun was, ze dachten eerst dat vaatwasmiddel :o!

Dus wettelijk mag het, speel het wat harder, dan mogen ze echt niet weigeren. Kom met wat leuke wetregelingen met al die leuke getallen :? en artikels etc. :)

Laat even weten of het is gelukt. Succes.

Verwijderd

Ik heb eindelijk mijn ordernummer ontvangen! Na 15x bellen... Accountmanager die mijn bestelling zou afwikkelen was ontslagen, en mijn order bleef in zijn bestand staan.

Verwachtte afleverdatum: 31/1/2002

pfffff, kan ik vervolgens nog 2 weken wachten...

• Smarron
Ik heb vandaag gebeld over de status van mijn bestelling.

Ik had wel een ordernummer en klantnummer, die waren vermeld op de bevestigingemail, maar die nummers waren niet voor de status van de laptop. Die kreeg ik vandaag na gebeld te hebben met Dell. Mijn bestelling wordt als het goed is afgeleverd op maandag 28 januari. Duurt dus iets langer dan ik had verwacht.

De bestelling wordt niet afgeleverd door UPS, maar door een ander bedrijf. Maar via hun kan ik mijn bestelling ook mooi tracken.

Jammer dat ik maandag niet thuis ben, duurt het nog een dag langer. Heb voor de zekerheid al een vervangend adres geregeld!

• Smarron
Damn, de bestelling is al de deur uit! Ik kreeg net een email van de leverancier en de laptop is verzonden, duurt ongeveer 2-5 werkdagen! :9~

Verwijderd

Op maandag 21 januari 2002 19:50 schreef Smarron het volgende:
Damn, de bestelling is al de deur uit! Ik kreeg net een email van de leverancier en de laptop is verzonden, duurt ongeveer 2-5 werkdagen! :9~
Keep us up to date :9

Verwijderd

In mijn geval duurde het 5 dagen voordat Walsh-Western voor de deur stond ...

• Smarron
Op dinsdag 22 januari 2002 09:25 schreef Douwe het volgende:
In mijn geval duurde het 5 dagen voordat Walsh-Western voor de deur stond ...
Was dat toen je van hun die email kreeg?
Ik kreeg gisteravond dus van WW de email van de verzending. Dan plus 5 dagen, kom ik op zaterdag uit (wat dus waarschijnlijk maandag wordt), of wordt gisteren meegeteld zodat ik hem vrijdag al kan krijgen!?

Verwijderd

Je kunt via Dell een link krijgen naar de transporteur, daar kun je zien wanneer ze bij je langs komen. Dat klopte precies (in mijn geval).

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 11:42 schreef Douwe het volgende:
Je kunt via Dell een link krijgen naar de transporteur, daar kun je zien wanneer ze bij je langs komen. Dat klopte precies (in mijn geval).
Bij ons de laatste keer ook.

De transporteur geeft het exact aan. Bij Dell zelf op de site is een geschatte datum...

• Smarron
Beter! Net nog gekeken bij de status van verzending, de 24e is hij al gepland! Dat is gewoon nog voor het weekend! :9~
Eerst zou het de 28e worden, toen de 25e, en nu al a.s. donderdag!

Ik kan gewoon niet meer :Z |:(

Verwijderd

Ik heb hem vanmorgen gekregen. Ik zal zometeen even die 3dmark2001 draaien met standard setting. Het scherm is overigens erg geil op 1600x1200

Verwijderd

Ja hoor nog niks getweakt en 3760 marks, lekker toch.

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 15:17 schreef lisson01 het volgende:
:D
Wat voor configuratie?

• Smarron
Op dinsdag 22 januari 2002 16:15 schreef 1234test het volgende:

[..]

:D
Wat voor configuratie?
Jah, wil ik ook weten !!

Verwijderd

Op dinsdag 22 januari 2002 15:17 schreef lisson01 het volgende:
Vind jij 1600*1200 echt comfortabel werken? (voor langere tijden)
En heb jij geen digitale camera om je nieuwe aanwinst te showen :9~

Verwijderd

Het werkt gewoon zeer goed, 1600x1200. Ik denk trouwens niet dat je dat met een digital camera goed over kunt brengen.

Je moet er wel goed voor zitten en dan werkt het heel erg lekker.

Ik ga straks ff proberen om er Debian Linux op te zetten. Anders krijg ik die 30 Gb helemaal niet vol >:)

Verwijderd

Piii 1000
256 mb intern
ati radeon 7500 met 64 mb intern
40 5400rpm ata 100 diskspace
rest boeit niet.

Out of de box, plug and play and marken maar. Dus best een prestatie.

Ohja, het scherm werkt super relaxed, maarja das ofcourse mijn mening. Het is anders als een crt op die resolutie. Mijn 19 hansol op die resolutie is ook niet flex, dit beeld is scherper en rustiger en is echt zwaar relaxed.

Verwijderd

Wow! De afleverdatum is veranderd van 31-01 in 24-01!

Dan krijg um toch nog deze week! :9~

Ik zal voor de liefhebbers onder ons ook een paar pics maken met m'n Canon S20.

Ik heb trouwens:

PIII 1Ghz
256 MB (Dell)
256 MB (Crucial)
30GB
32MB GeForce2Go
15" SXGA+
Modem + Nic

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 08:55

Maf

Over mijn DELL zou ik het maar niet gaan hebben dan....

14-11 besteld en nog nix, niet eens een afleverdatum. (en natuurlijk wil ik nu een andere configuratie)

Ik wordt gek van DELL

(vooral van het kastje naar de muur afwerksysteem)

Heeft iemand nog een nummer van een hoge pief bij DELL? (en dus geen verkoper) dan kan ik die eens gaan bellen voordat ik daar op de stoep ga staan.

(als iemand interesse heeft in het lange verhaal, vraag maar)

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• Smarron
Op dinsdag 22 januari 2002 22:02 schreef Maf het volgende:
Over mijn DELL zou ik het maar niet gaan hebben dan....

14-11 besteld en nog nix, niet eens een afleverdatum. (en natuurlijk wil ik nu een andere configuratie)

Ik wordt gek van DELL

(vooral van het kastje naar de muur afwerksysteem)

Heeft iemand nog een nummer van een hoge pief bij DELL? (en dus geen verkoper) dan kan ik die eens gaan bellen voordat ik daar op de stoep ga staan.

(als iemand interesse heeft in het lange verhaal, vraag maar)
Dat vind ik erg vreemd! Ik word vanaf het begin erg goed te woord gestaan. Ik word zelfs door Dell gebeld over informatie en de status van mijn bestelling!

Ik zou de laptop de 28e krijgen, dat is vervroegd naar de 25e en gisteren kreeg ik een nieuwe bevestiging dat het ook de 24e wordt bezorgd! Ik kan het maar in 1 woord samenvatten: perfect!

Je zal vast al wel veel naar die lui hebben gebeld .. Is het geld al afgeschreven? Anders zou ik gewoon een nieuwe order doen! je mag je verhaal best wel kwijt, misschien kunnen we wat advies of iets geven.

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 08:21 schreef Smarron het volgende:

[..]

Dat vind ik erg vreemd! Ik word vanaf het begin erg goed te woord gestaan. Ik word zelfs door Dell gebeld over informatie en de status van mijn bestelling!
Hetzelfde hiero, geen enkel probleem, ook teruggebeld etc. etc. Zelfs geen wachttijden aan de telefoon.

• Maf

Maf

ok dan....

Op 14-11 heb i dus ene laptop besteld (die aanbieding met die gratis printer en tas :) )
Duidelijk gemnaakt dat het via PCprive ging, het factuuradres anders zou zijn en waar ze de rekening of pro forma naar toe moesten sturen zodat het bedrijf het geld zou overmaken (dit doen ze vrij snel (+/- 2 werkdagen). Omdat het PCprive is wou ik het nog in het jaar 2001 doen, dat kwam gunstiger uit.
Ook vermeldde ik erbij dat als het een probleem zou zijn dat XP (UK) en works (NL) niet samen zouden vallen de works ook UK mocht zijn (toen was XP nog niet in NL)

Binnen een werkweek kreeg ik dus de bevestiging binnen dat hij ontvangen was en er aan gewerkt werd.

En toen begon de ellende.

Weer een halve week later kreeg ik een bericht dat de laptop vooruitbetaald moest worden. vreemd? ik had toch duidelijk aangegeven dat het PCprive was en gewoon de voorlopige factuur opgestuurd moest worden, dan zouden ze het geld binnenkrijgen. Dit dus teruggemaild (geprobeerd te bellen maar ik kreeg mijn persoonlijke verkoper nooit te pakken). OK, het was rustig, er kwam nix van hun kant af, dus ik dacht dat ze er mee bezig waren. Maar van het bedrijf kreeg ik te horen dat ze nog nix hadden ontvangen.
Dus weer bellen... maar ik kreeg altijd enkel zijn antwoordapparaat, mailtjes zat gestuurd....
Op een gegeven moment krijg ik een mail:
"Ik was ziek, u krijgt vandaag bericht."
Ok, dan hij was ziek, verklaard een hoop, wel een vertraging van 2 weken, maar ja, ik krijg bericht. Ik zal zeggen dat ik na 4 dagen wachten nog geen bericht had gehad en dus zelf maar weer aan de slag ging.
Op een gegeven moment werd ik het zat; ik had hem nog nooit aan de telefoon gehoord en een enkel bericht gehad. En ik heb zat gebeld (ik ga denk de telefoonkosten declareren want...)
Naar aanleiding van een ander topic heb ik geprobeerd de financial manager te pakken te krijgen. Niet gelukt. Dus heb ik op een gegeven moment toch iemand te pakken gekregen die me vertelde dat mijn verkoper aanwezig was (gek, heel de dag geen mailtjes gehad of beantwoord gekregen en zijn telefoon was altijd afwezig) en toen die persoon mij doorschakelde kreeg ik hem ok inderdaad aan de lijn. Ik het hele probleem uitgelegd (hoe pissed ik ook was, ik blijf rustig) en hij verzekerde dat hij erachter aan ging (mag ook wel eens). Teon weer 2 weken niks gehoord.
Krijg ik opeens een bericht van DELL zakelijk. De order was daarnaartoe gespeeld omdat het PC prive was. (PARDON?? , ze hadden er 5 weken over gedaan om enkel de order door te schuiven!!) Maar meteen bericht en ik dacht dat het goed zat. Weer het geblaat van vooruitbetaling.... dus ik weer bellen dat een factuur naar het bedrijf gestuurd moest worden. Het bedrijf zat al in het bestand, er zou een pro forma opgestuurd worden, die zou betaald worden en de laptop zou in productie genomen worden. Voor kerst zou het net niet lukken maar tussen kerst en nieuwjaar....misschien.
Later op die dag krijg ik de pro forma binnen. Nou, ik zou je zeggen, dit was niet de laptop die ik had besteld. Dus ik weer bellen dat de hele configuratie niet klopt. Ik verteld wat het wel moet zijn. Er zou een nieuwe pro forma worden aangemaakt. Die kreeg ik binnen. Klopte weer niet. En ik kreeg de verkoper niet meer te pakken. Ik een mail gestuurd met daarin de originele order. Maar omdat er al anderhalve maand voorbij was (het was net voor kerst) kreeg ik geen antwoord. Ik stuurde een mail dat ik het opgelost wou zien, en ik wou een nieuwe configuratie, voor hetzelfde geld als wat ik betaalde stond nu een betere configuratie op de website. Geen mail terug. Vakantie daar bij DELL. :( Maar ik mails blijven sturen zodat ze aan zouden komen als hij zijn mailbox zou openen.
Na de vakantie ik weer bellen, blijkt die gast op vakantie te zijn!! Komt pas de 21e terug. Ik dus zijn vervanger bellen. Die nam niet op, en berichten achterlaten hielp niet. Ik blijven bellen (dat wordt je zat; steeds ene uur wachttijd)

Ik heb afgelopen 2 dagen nog niet gebeld omdat ik op school zat. Ik ga het nu maar weer eens proberen. Hij heeft iig geval nog geen mail teruggestuurd. Mijn configuratie die ik had besteld is er niet meer. Er is nu voor dezelfde prijs een betere configuratie maar de actie is voorbij... De factuur kan niet meer op 2001 worden gezet omdat het dus al 2002 is. |:(

Het feit dat ik daar nog zit is omdat de laptops wel van goede kwaliteit zijn, het personeel iig geval niet. ik wil F5000,- uitgeven en ze zijn te beroerd om daar service voor te geven.

Over het bellen: zodra ik belde naar mijn verkoper werd er niet opgenomen, zodra ik belde naar de receptie werd ik doorverbonden naar de customer care, hoe duidelijk ik ook maakte dat ik daar niet mee verbonden wilde worden. Kwam ik er doorheen bij de customer care werd ik altijd verbonden met de verkoopafdeling die mij heel lollig weer terug verbonden met de customer care......

Dus als ik deze week nog niks heb gehoord ga ik maar eens naar Amsterdam toe; kan ik tenminste niet doorverbonden worden.
Of misschien toch maar DELL af dan....

(sorry voor typefoutjes)

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• Smarron
Op woensdag 23 januari 2002 13:16 schreef Maf het volgende:
heel lang verhaal
Ik vind het inderdaad niet echt netjes, maar ik denk dat het probleem zit bij de betaling achteraf. Dell lijkt hier moeilijk over te doen. Toch vind ik dat kinderachtig als het bedrijf al bij hun bekend was.

Ik heb ook een PC-Prive, maar ik schiet het zelf voor, dan krijg ik het terug, na de factuur ingeleverd te hebben. Kost me een geeltje aan rente. Die boeit me niet.

Maar je order loopt dus nog steeds?

Verwijderd

Op woensdag 23 januari 2002 13:16 schreef Maf het volgende:
....

Op 14-11 heb i dus ene laptop besteld (die aanbieding met die gratis printer en tas :) )

..enz.
Ik heb ook veel problemen gehad met mijn order. De persoon die mijn bestelling deed is inmiddels ontslagen. En mijn order werd door iemand anders verwerkt. Werd binnen 2 dagen afgewikkeld! Dus zal wel over dezelfde persoon gaan...

Ik werd geholpen door Martin de Jong. Probeer daar een keer contact mee te zoeken en zeg dat je dit niet langer pikt. Heeft bij mij in ieder geval goed geholpen...

• Maf

Maf

Net dus weer een paar keer gebeld, hij is er wel, maar niet aanspreekbaar...maar weer eens een bericht achter gelaten....

Ik werd eerst geholpen door Sander Jonker

Nu door Micheal Tjon_en_fa

neej, DELL heeft weinig goed gedaan nu bij mij, en dit snap ik niet want toen ik als systeembeheerder werkte bij een bedrijf dat DELL gebruikte was echt alles perfect...

• Smarron
Ik heb ook nog wel een naam+nummer van mijn contactpersoon. Ik weet alleen niet of je er veel aan hebt.

• Smarron
Zie mijn status:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.angenois/Orderstatus.jpg

Hoe lang duurt het nu nog voordat de bel gaat?! Ik dacht dat ze vandaag zouden komen, maar dat was dus niet zo. Morgen dus?

(Even snel posten, want Sjello ligt er weer eens uit |:()

• Smarron
Klein beetje ^^^

Niemand een idee hoe lang het nog kan duren?! Ik word zo langzamerhand echt gek! |:(

Verwijderd

Hij komt waarschijnlijk maandag. Bij mij duurde het opsturen ook 5 dagen. Heb je al eens op die website van Walsh Western gekeken?

• Smarron
Dit staat er ook nog op de site van Walsh Western:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.angenois/Orderstatus2.jpg

De 24e al zou de bestelling komen. Of heb ik dat nu weer verkeerd?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op vrijdag 25 januari 2002 10:53 schreef Smarron het volgende:
Dit staat er ook nog op de site van Walsh Western:

[afbeelding]

De 24e al zou de bestelling komen. Of heb ik dat nu weer verkeerd?
nee je heb het niet verkeerd, ik zou maar bellen als ik jou was..

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik zit nog te wachten op de gasten van Leaseway, die zouden vandaag tussen 9:00 en 11:00 langs komen, en zijn er nog niet helaas :(
Die gasten zijn tot nu toe een beetje erg vaag (lang verhaal), en daar hangt nu heel de bestelling op, als ik dat contract eenmaal getekend heb, hoop ik dat het wat sneller gaat.

• Smarron
Op vrijdag 25 januari 2002 11:28 schreef SLaSH! het volgende:
Ik zit nog te wachten op de gasten van Leaseway, die zouden vandaag tussen 9:00 en 11:00 langs komen, en zijn er nog niet helaas :(
Die gasten zijn tot nu toe een beetje erg vaag (lang verhaal), en daar hangt nu heel de bestelling op, als ik dat contract eenmaal getekend heb, hoop ik dat het wat sneller gaat.
Hoeveel leveranciers hebben die gasten eigenlijk !?
En kan ik die Walsh Western niet bellen?

Dell kan er niks aan doen, die heb ik al 20x gebeld ...

Verwijderd

Ik zit ook te wachten...

Tracking Result - Detail
ORDER STATUS ORDER DISPATCHED FROM HUB.

RECEIVED BY TILBURG

SENT ON 23/01/2002
ETA 25/01/2002

ORDER HISTORY

DATE TIME LOCATION ACTIVITY
23/01/02 11:25 RAHEEN DEPARTED EMF LIMERICK.
24/01/02 09:44 TILBURG FIRST BOX SCANNED INTO HUB.
24/01/02 09:44 TILBURG ORDER COMPLETE IN HUB.
24/01/02 12:28 TILBURG FIRST BOX SCANNED OUT OF HUB.
24/01/02 12:28 TILBURG ORDER DISPATCHED FROM HUB.

• Smarron
Op vrijdag 25 januari 2002 11:59 schreef PJSCHRIJVER het volgende:
Ik zit ook te wachten...

Tracking Result - Detail
ORDER STATUS ORDER DISPATCHED FROM HUB.

RECEIVED BY TILBURG

SENT ON 23/01/2002
ETA 25/01/2002

ORDER HISTORY

DATE TIME LOCATION ACTIVITY
23/01/02 11:25 RAHEEN DEPARTED EMF LIMERICK.
24/01/02 09:44 TILBURG FIRST BOX SCANNED INTO HUB.
24/01/02 09:44 TILBURG ORDER COMPLETE IN HUB.
24/01/02 12:28 TILBURG FIRST BOX SCANNED OUT OF HUB.
24/01/02 12:28 TILBURG ORDER DISPATCHED FROM HUB.
Dan zou die van jou vandaag moeten komen.
Maar ik ben eerst!!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 12:13 schreef Smarron het volgende:

[..]

Dan zou die van jou vandaag moeten komen.
Maar ik ben eerst!!
De vorige keer kwam hij zelfs een dag eerder!

Verwijderd

Die van mij is net afgeleverd! Keurig op tijd... :)

Zal proberen morgen wat pics te posten.

• Smarron
Op vrijdag 25 januari 2002 15:18 schreef PJSCHRIJVER het volgende:

Beter voor jou, maar ik heb nog niks!!!
Waar woon je ergens? Misschien zijn ze op weg naar mij toe!
Aaaaarrgh !! Ik word nu echt gek !!

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 15:46 schreef Smarron het volgende:

[..]

Beter voor jou, maar ik heb nog niks!!!
Waar woon je ergens? Misschien zijn ze op weg naar mij toe!
Aaaaarrgh !! Ik word nu echt gek !!
Urk

• Smarron
Weet je tot laat ze bezorgen?

Was het die Walsh Western die bezorgden of een andere leverancier?

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 15:57 schreef Smarron het volgende:
Weet je tot laat ze bezorgen?

Was het die Walsh Western die bezorgden of een andere leverancier?
Zal wel tot een uur of 6 zijn.

De vorige keer kwam W&W met een bestelbusje om een uur of 13:30, maar wel een dag te vroeg.

Nu was het een grote vrachtwagen van een andere firma. (Ik heb er niet op gelet welke naam erop stond, maar hij was rood)

Kan Dell niet even voor je bellen met W&W?

Verwijderd

Aflevering bij dell was bij mij ook lachen ja.. Ding zou afgeleverd worden via UPS, maar daar kon de zending niet getraceerd worden. Na enig belwerk bleek dat hij helemaal niet door UPS verzonden zou worden, maar ook door W&W. Foutje van hen. W&W moet je overigens zelf bellen als ze al aan de deur geweest zijn om een nieuwe afleverafspraak te maken. (Bij mij kwamen ze ook met zo'n grote vrachtwagen van het type: we-gaan-verhuizen ).

1 dingetje nog over de dell: ik heb hem genomen met actiontec modem / nic en dat ding wil dus of 10mb halfduplex óf 100 mb fullduplex en da's erg irritant. (heb handmatig forceren van 10 / 100 / full / half allemaal al geprobeerd). Laptop hangt aan 10/100 switch, dus dat is het probleem niet. Zijn er meer mensen die hier last van hebben (viel me toevallig op)?

• Smarron
Ze zijn dus vandaag niet geweest. Best vreemd. Die lui van Dell zijn ook al niet meer te bereiken.

Leveren ze ook op zaterdag?

Verwijderd

Walsh Western wordt geleverd vanuit Tilburg. Ik zou ff met www.detelefoongids.nl kijken of ik een telefoonnummer zou kunnen vinden van die dudes (er bestaat een nederlandse vestiging van WW).

• Smarron
Op zaterdag 26 januari 2002 03:40 schreef Douwe het volgende:
Walsh Western wordt geleverd vanuit Tilburg. Ik zou ff met www.detelefoongids.nl kijken of ik een telefoonnummer zou kunnen vinden van die dudes (er bestaat een nederlandse vestiging van WW).
Zojuist geprobeerd ... In het weekend werken ze niet. Ik kreeg de beveiliging aan de lijn.

Maar wat ik ook vreemd vond is dat op de site van Walsh Western een afleverdatum stond van de 24e en op de factuur in *.pdf-formaat van Dell stond de 27e! Nou lijkt het me niet dat ze op zondag leveren, dan maar maandag afwachten.

Ik heb vandaag ook de factuur via de post gekregen, dus het geld kan ik alvast terugkrijgen van mijn werk, dat scheelt al wel weer.

Maar iedereen tevreden met zijn laptop? De resolutie van 1600*1200 is ook om te :9~ ?!!

Post even wat screenies ofzo. Thanx.

Verwijderd

Op vrijdag 25 januari 2002 15:18 schreef PJSCHRIJVER het volgende:

Iedereen zit op je screens te wachten ;) :9~

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op vrijdag 25 januari 2002 11:38 schreef Smarron het volgende:

[..]

Hoeveel leveranciers hebben die gasten eigenlijk !?
En kan ik die Walsh Western niet bellen?

Dell kan er niks aan doen, die heb ik al 20x gebeld ...
Leaseway is het bedrijf wat tussen Dell en Primeline inzit, ze zijn langs gekomen, en het contract is getekend mee gegaan (moet alles betalen op 20-7-2002, dus 2 dagen na mijn verjaardag). Vandaag werd alles door primeline nog gechecked zei de man, dus maandag gaat alles weer naar Dell, ben benieuwd wanneer ik de bestelling via email binnen hebt, en hoelang het nog duurt voordat ik mijn lappie heb.

Verwijderd

Juist dit gelezen:
Toshiba has released the new 5000 series with the new Nvidia chip. This system actually has a touchpad, a nice feature.

I wonder who makes the uxga for them, does toshiba make their own?

Anyway:

PIII-M 1.13 830 chipset
512 mb ram
40gb hd
8x combo
32mb nvidia geforce4
15" UXGA
firewire, harmon kardon speaker and subwoofer etc
spdif output

Approximate price $1850....

IMO, this system is a Dell killer and tells me the I8200 is only a short bit away, maybe a month.
BTW: Vreemd dat ze hem Geforce4 noemen :)

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-12-2025
Waar heb je dat vandaan, op de site van toshiba staat nog niets over nieuwe laptop in de 5000 serie.

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 20:46 schreef Smarron het volgende:
Op mijn werk is er eindelijk ook een keer zo'n leuke actie. Eigenlijk is het voor PC's bedoeld, maar laptops mochten ook. Een PC heb ik al, dus wil ik een laptop. :)

Tot mijn schrik zijn die dingen erg duur en voor max. fl. 5000,- |:( incl. BTW is het moeilijk een goede keuze te maken voor de eisen die ik heb.

Ik heb veel topics op GoT gelezen en zag dat een aantal merken steeds naar boven kwamen:
Dell, Topline, Compaq en Toshiba.
Mijn voorkeur gaat in eerste instantie uit naar Dell.

Op de site van Dell kun je er 1 samenstellen. Dat heb ik dus gedaan, maar kom boven de 5000 uit.

Ik heb gezocht naar diverse aanbiedingen en online shops, maar ik kan er maar moeilijk uitkomen.

Mijn eisen:
(zeg aub. niet dat het niet kan voor die prijs :P)

- AMD of PIII van 1,0Ghz of hoger :7
- 15,1" TFT
- 256Mb SDRam
- Touchpad (niet zo'n minescuul knuppeltje)
- Netwerkkaartje (ipv. 56k modempje)
- Windows en Office (Die zijn dus verplicht |:()

En als het even kan, de volgende opties:
- DVD-Rom/CD-brander
- 30Gb HD
- De batterij moet minimaal 3 uur meegaan :9

Wie kan mij enig advies geven?
Advies:

bel met DELL

Zeg: ik wil dit, dat, zus zo, niet meer dan 5000,-
OS en Office kunnen weg, want ik heb al licenties origineel, dan krijg je price reduction

• Smarron
Op zondag 27 januari 2002 22:02 schreef Mad_Cookie het volgende:

Advies:

bel met DELL

Zeg: ik wil dit, dat, zus zo, niet meer dan 5000,-
OS en Office kunnen weg, want ik heb al licenties origineel, dan krijg je price reduction
Damn, lekker late post. Waar heb jij gezeten?! Ik heb er allang 1 besteld ...
Op zondag 27 januari 2002 19:40 schreef ForMatPrO het volgende:
Juist dit gelezen:
[..]

Damn, als dat zo is, baal ik verschrikkelijk!! Echt goedkoop!

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 19:40 schreef ForMatPrO het volgende over toshiba
Heb ook even rondgeneusd, maar kan niets vinden, er is inderdaad een 5000 serie geintroduceerd, maar die heeft gewoon een geforce2go 16mb videokaart en een 15" XGA scherm met een prijs van 1800 dollar (dus niets geforce4 en UXGA). Als je naar nederland gaat kijken dan is een 6000 Satelite Pro vergelijkbaar met 8100 en daar moet je voor mindere specs aan € 500 meer denken... Maar then again, toshiba heeft nooit bekend gestaan als het koopje van de week :+

Verwijderd

Op zondag 27 januari 2002 21:58 schreef Ybox het volgende:
Waar heb je dat vandaan, op de site van toshiba staat nog niets over nieuwe laptop in de 5000 serie.
Heb het gelezen op het Dell forum... Daarna heb ik gemailed naar Toshiba. Die bevestigde dat binnekort de nieuwe geforce in hun gamma zit. (In februari, specifieke datum konden ze niet geven)

edit: Toshiba staat idd niet bekend voor value, je kunt al beter een trip naar de US maken en daar één van die dingen kopen ;) Daar zijn ze zo'n 50% goedkoper geloof ik.

Verwijderd

Is het overigens mogelijk om je video kaart in je laptop te upgraden. Ik heb nu een radeon 7500 maar als de nv17 veel sneller is wil ik die. Kan dat met de huidige inspiron 8100 van dell?? Volgens mij kan het in de US wel!!

• Smarron
http://www.tweakers.net/nieuws/20291

De link dus naar de nieuwe Nvidia kaart en dat Toshiba hem al in gebruik gaat nemen.

• Smarron
Net weer met Dell gebeld. Zij konden mij ook vertellen dat de laptop zich al in Tliburg bevond. Ze wisten niet waarom hij nog niet was verzonden.

Een nieuwe verzenddatum laten maken met een ander afleveradres, want ik moet ook gewoon werken.

Woensdag kan ik hem dan eindelijk verwachten. We zullen zien.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Heb net de orderbevestiging in de mail gekregen, is idd mijn bestelde laptop, op 2 dingen na Office XP UK i.p.v. NL en mijn gratis 128 MB bij Windows XP pro staat niet op de bon, dus maar ff een email gestuurd, en ik ga morgen maar ff bellen met ze.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Er werd mij verteld dat als je Windows UK neemt, ook Office UK moet nemen, klopt dit?
En als dit klopt, waarom bieden ze dan wel de keuze NL aan, waarom is dit dan niet fixed?

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik zag net op de Dell site dat mijn laptop inmiddels in productie is genomen...stap 3 van de 5.. Ben benieuwd wanneer stap 5 aan de beurt is, gisteren stap 2, vandaag 3, morgen 4, overmorgen 5?

• Smarron
Op dinsdag 29 januari 2002 14:49 schreef SLaSH! het volgende:
Ik zag net op de Dell site dat mijn laptop inmiddels in productie is genomen...stap 3 van de 5.. Ben benieuwd wanneer stap 5 aan de beurt is, gisteren stap 2, vandaag 3, morgen 4, overmorgen 5?
Bij mij was het stap 3, toen in 1 keer stap 5! Verzonden en al!

Helaas is dat ding nog niet bij mij thuis, staat al vanaf de 23e in Tilburg. |:(

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op dinsdag 29 januari 2002 17:05 schreef Smarron het volgende:

[..]

Bij mij was het stap 3, toen in 1 keer stap 5! Verzonden en al!

Helaas is dat ding nog niet bij mij thuis, staat al vanaf de 23e in Tilburg. |:(
Welke taal windows en office heb jij erop laten zetten?

• Smarron
Op dinsdag 29 januari 2002 17:14 schreef SLaSH! het volgende:

Welke taal windows en office heb jij erop laten zetten?
Ik heb Windows XP Professional NL en Works Suite 2001 eveneens NL. Die XP Pro was actie met extra 128Mb voor 50 piek ofzo.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op dinsdag 29 januari 2002 19:12 schreef Smarron het volgende:

[..]

Ik heb Windows XP Professional NL en Works Suite 2001 eveneens NL. Die XP Pro was actie met extra 128Mb voor 50 piek ofzo.
Van die actie heb ik ook gebruik gemaakt. Het verbaaste me alleen dat als ik de UK versie nam van Win xp ik ook de UK versie van office moest nemen.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Uh raar...ik kom thuis, wil ff kijken wat de status is van mijn laptop, staat ie weer op 2 i.p.v. 3 (wat ie heel de dag stond)

• Smarron
Op dinsdag 29 januari 2002 19:17 schreef SLaSH! het volgende:

Van die actie heb ik ook gebruik gemaakt. Het verbaaste me alleen dat als ik de UK versie nam van Win xp ik ook de UK versie van office moest nemen.
Net zo vaag eigenlijk dat je een PIII 1Ghz moest nemen als je de Radeon wilde hebben. Zal wel aan het de produktcombinaties liggen, dat bepaalde paketten gewoon zijn verzameld.
Op dinsdag 29 januari 2002 19:25 schreef SLaSH! het volgende:
Uh raar...ik kom thuis, wil ff kijken wat de status is van mijn laptop, staat ie weer op 2 i.p.v. 3 (wat ie heel de dag stond)
Bij mij staat hij al bijna een week op 5! Morgenavond zie ik wel of dat ding er eindelijk is.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Op dinsdag 29 januari 2002 19:50 schreef Smarron het volgende:

[..]

Net zo vaag eigenlijk dat je een PIII 1Ghz moest nemen als je de Radeon wilde hebben. Zal wel aan het de produktcombinaties liggen, dat bepaalde paketten gewoon zijn verzameld.
[..]
Dat was voor mij geen probleem, ik wilde de snelste cpu (de 1.2 Ghz op het moment)

Bij mij staat hij al bijna een week op 5! Morgenavond zie ik wel of dat ding er eindelijk is.
Wordt ie niet verstuurd via Walsh Western? Want dan zou je via hun site moeten kunnen volgen waar de laptop uithangt.

Mijn status staat inmiddels weer op 3, geen idee waarom ie gisteren weer op 2 stond.

• Smarron
Op woensdag 30 januari 2002 08:57 schreef SLaSH! het volgende:

Wordt ie niet verstuurd via Walsh Western? Want dan zou je via hun site moeten kunnen volgen waar de laptop uithangt.

Mijn status staat inmiddels weer op 3, geen idee waarom ie gisteren weer op 2 stond.
Nogmaals de status van Walsh Western:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.angenois/Orderstatus2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.angenois/Orderstatus.jpg

Dus de 23e |:( al aangekomen in Tilburg, en vanaf die dag ligt dat ding daar niks te doen, terwijl ik er heel graag op wil tikken! :9~

Verwijderd

raar, Walsh Western staat wel in de telefoongids, je kunt er vast wel heen bellen om te vragen waar dat ding blijft. Het is inderdaad shit om te moeten wachten terwijl je apparaat al in NL aangekomen is.

Laat je hem thuis of op je werk bezorgen? Het kan natuurlijk zijn dat ze al een paar keer langs zijn geweest?

• Smarron
Op woensdag 30 januari 2002 10:46 schreef Douwe het volgende:
raar, Walsh Western staat wel in de telefoongids, je kunt er vast wel heen bellen om te vragen waar dat ding blijft. Het is inderdaad shit om te moeten wachten terwijl je apparaat al in NL aangekomen is.

Laat je hem thuis of op je werk bezorgen? Het kan natuurlijk zijn dat ze al een paar keer langs zijn geweest?
Ik heb Dell maandag gebeld, een nieuwe afspraak laten maken en dat zou vandaag moeten zijn. Het afleveradres is bij mijn schoonouders. Zij hebben ook geen briefje op de deurmat gevonden, ik ook niet bij mij thuis.

Ik probeer die lui van Walsh Western wel weer te bellen. Jammer dat mijn Engels zo slecht is.

Verwijderd

Dat zijn gewoon nederlanders hoor :)

Walsh Western in Tilburg

• Smarron
Op woensdag 30 januari 2002 13:00 schreef Douwe het volgende:
Dat zijn gewoon nederlanders hoor :)
Van het weekend kreeg ik ik een Engelsman aan de lijn, maar dat was de beveiliging ...

Net gebeld en volgens de medewerker was het pakket onderweg! Ik wordt teruggebeld als zij meer info had over de status. Even afwachten dus .. De adreswijziging van afgelopen maandag is wel goed doorgekomen, want die gegevens noemden ze allemaal nog even op ter controle.

Hopelijk dus eindelijk vandaag een lappie!

Verwijderd

Op woensdag 30 januari 2002 13:05 schreef Smarron het volgende:

[..]

Hopelijk dus eindelijk vandaag een lappie!
Suc6 ermee! Ik vind die van mij geweldig. Vooral dat scherm is om van te :9~

• Smarron
HIJ IS BINNEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik wil naar huis !!! Nog een uurtje, dan mag ik ook genieten !!!!

Ooh, ze waren btw afgelopen donderdag (24-01) ook al langsgeweest, ze hadden alleen geen briefje achtergelaten.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste