oja, kijk anders gewoon even op het DellTalk forum, daar is men deze dagen zeer druk aan het discussieren over deze Ati 7500 kaart.
Dus ik moet die ATi echt niet nemen ? Hij lijkt me zoo gaaf!
Wie heeft er in de afgelopen maand bij Dell een laptop besteld en al ontvangen? Ik wil weten hoe lang de levertijd is.
Wat betreft die combo van ATI, 1Ghz en 1600*1200 moet wel commercieel zijn. Waarschijnlijk hebben ze er daar ook een zooi van liggen, kant en klaar. Scheelt weer in tijd enzo. heb overigens niks tegen die 1Ghz ipv. de 933mhz.
Wie heeft er in de afgelopen maand bij Dell een laptop besteld en al ontvangen? Ik wil weten hoe lang de levertijd is.
Wat betreft die combo van ATI, 1Ghz en 1600*1200 moet wel commercieel zijn. Waarschijnlijk hebben ze er daar ook een zooi van liggen, kant en klaar. Scheelt weer in tijd enzo. heb overigens niks tegen die 1Ghz ipv. de 933mhz.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Die van mij is gisteren besteld en wordt over 9 dagen verzonden als het goed is. Ben benieuwd.Op dinsdag 08 januari 2002 12:54 schreef Smarron het volgende:
Verwijderd
Ik denk dat de ATI op dit moment ook de beste keus is , en zeker ook die van mij , maar gaf het alleen maar even aan omdat je dan over je max. budget heen gaat ( met de 1 ghz).Op dinsdag 08 januari 2002 12:54 schreef Smarron het volgende:
Ik heb niks tegen die 1Ghz ipv. de 933mhz.
Ik ben nog even in onderhandeling om over mijn budget te kunnen kopen. Als het goed is mag het, dus kan ik een aantal dingetjes aanpassen in positieve richting!
Ons pc prive project mag niet meer in termijnen . . . word in 1 keer van je salaris afgehaald. Nou dat red ik toch echt niet dan kan ik mij hypo niet meer betalen.
There is no art to find the minds construction in the face
Geef je iedere maand dan meteen al je geld uit?Op dinsdag 08 januari 2002 14:44 schreef -Muppet- het volgende:
Ons pc prive project mag niet meer in termijnen . . . word in 1 keer van je salaris afgehaald. Nou dat red ik toch echt niet dan kan ik mij hypo niet meer betalen.
Verwijderd
Wordt het met een UXGA scherm niet allemaal te klein dan?
Of is alles nog prima leesbaar?
Verwijderd
Men zegt dat het allemaal meevalt. Mensen willen niet eens meer terug naar een lagere resolutie. Ik zal wel kijken hoe het mij bevalt. Er zijn wel een aantal trucjes voor het vergroten van de lettertypes en de fonts om het beter leesbaar te maken. Ik wilde perse die Ati 7500 dus ik had eigenlijk geen andere keuze.Op dinsdag 08 januari 2002 15:03 schreef PJSCHRIJVER het volgende:
Verwijderd
Ik wilde eerst ook een ATI maar dan ben ik verplicht ook een UXGA scherm te nemen en dus ga ik toch maar voor een Geforce icm een SXGA+ scherm, dit blijft binnen mijn budget. (F 5000,-)Op dinsdag 08 januari 2002 15:28 schreef DeadLock het volgende:
[..]
Men zegt dat het allemaal meevalt. Mensen willen niet eens meer terug naar een lagere resolutie. Ik zal wel kijken hoe het mij bevalt. Er zijn wel een aantal trucjes voor het vergroten van de lettertypes en de fonts om het beter leesbaar te maken. Ik wilde perse die Ati 7500 dus ik had eigenlijk geen andere keuze.
koop een dell, heeft 15" schermen (standaard: 1400x1050, uitbreidbaar: 1600x1200).
Let er wel op dat je een mobile proc hebt, anders is je accu wel heeeeeeeeel snel leeg!
(Wil je goedkoop uitzijn, ga dan naar LIDL)
Let er wel op dat je een mobile proc hebt, anders is je accu wel heeeeeeeeel snel leeg!
Verwijderd
Ik heb het over een DELL laptop...Op dinsdag 08 januari 2002 15:44 schreef -OverSoft- het volgende:
koop een dell, heeft 15" schermen (standaard: 1400x1050, uitbreidbaar: 1600x1200).
ATI is de grafische kaart
Verwijderd
Die lidl dingen zijn vaak zo goedkoop omdat juist daar een normale desktop cpu in zit.Op dinsdag 08 januari 2002 15:44 schreef -OverSoft- het volgende:
Heb al heel wat dell notebooks open gehad , en er zat altijd een mobille cpu in , zal nu niet anders zijn .
Je bent met die ATi natuurlijk niet verplicht om op de resolutie van 1600*1200 te werken. Ik heb het zelf wel gezien, en vind het erg fijn. Dat is voor iedereen anders natuurlijk.Op dinsdag 08 januari 2002 15:03 schreef PJSCHRIJVER het volgende:
Iedereen loopt altijd te zeuren dat ik de resolutie altijd zo hoog heb staan, niemand kan het lezen. Ik heb er overigens veel plezier van!
Ik heb nog even nagevraagd over het budget en ik mag er gewoon boven zitten! Mijn bedrijf vergoedt alleen tot fl. 5000,- de rest is 100% voor eigen rekening.
Nu wordt het zeker die Ati
Heeft iemand nog advies met randapparatuur of accesoires? Ik wilde nog een extra accu nemen, 3jarige garantie en de HP Scanjet 5400
Me paps mocht gewoon tot de 5000 gulden aftrekken en de rest was gewoon voor eigen rekening.
Wat je ook nog zou kunnen doen is je laptop op 2 fakturen zetten, zodat je er 1tje heb van Fl. 4998 gulden die je bij je baas in kan leveren en de andere 2 rug op een ander factuur die je zelf betaalt.
Wat je ook nog zou kunnen doen is je laptop op 2 fakturen zetten, zodat je er 1tje heb van Fl. 4998 gulden die je bij je baas in kan leveren en de andere 2 rug op een ander factuur die je zelf betaalt.
HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x
Ik heb daarvoor Dell gebeld, maar daar gingen ze niet mee akkoord. Maar ik mag gewoon zoveel besteden als ik wil, ze vergoeden tot 5000.Op dinsdag 08 januari 2002 18:09 schreef LG_Greenman het volgende:
Me paps mocht gewoon tot de 5000 gulden aftrekken en de rest was gewoon voor eigen rekening.
Hee Douwe, die screenie is dus niet gemaakt met je laptop, maar met je gewone PC?Op zaterdag 05 januari 2002 13:37 schreef Douwe het volgende:
Dit kun je trouwens kwijt op 1600x1200:
http://www.c-zone.net/zts/dell1600x1200uxga.jpg
Ik dacht eerst van, vet veel! Maar draai hier ook gewoon 1600*1200, wel op een 19" scherm. Moet ik dan even mijn resolutie wijzigen naar 1920*1440 om het effect te krijgen op een 15" laptop met 1600*1200 ?!
Verwijderd
ik snap nou nooit hoe ze daar een 1 gig in kwijt kunnen in zo laptop.
Kijk als ik een 1 gig koop moet er een dikke vette koeler op.
Maar als je kijkt hoer dik die laptop van tegen woordig zijn zou daar nooit zo vette koeler op kunnen.
Maar zijn het dat dan andere chip die minder warm worden.
Of zetten ze er gewoon een 1800xp er in die ze dan maar op 1000 mhz laten lopen???
Maar als je kijkt hoer dik die laptop van tegen woordig zijn zou daar nooit zo vette koeler op kunnen.
Of zetten ze er gewoon een 1800xp er in die ze dan maar op 1000 mhz laten lopen???
Iedereen kan gewoon boven budget gaan zitten dat is geheel voor eigen rekening!
Dus waarom bezuinigen tot 5000 terwijl je voor een klein beetje meer een hele hoop meer kan hebben?!
Weet iemand of Dell binnenkort ook met laptops op basis van de AMD mobile cpu komt?!
Ben nl. wel in de markt voor zo'n ding! Bij Sony zie je dat een gelijkwaardig systeem qua spec's dan gewoon 1000 piek goedkoper is!
Dus waarom bezuinigen tot 5000 terwijl je voor een klein beetje meer een hele hoop meer kan hebben?!
Weet iemand of Dell binnenkort ook met laptops op basis van de AMD mobile cpu komt?!
Ben nl. wel in de markt voor zo'n ding! Bij Sony zie je dat een gelijkwaardig systeem qua spec's dan gewoon 1000 piek goedkoper is!
American Express vraagbaak
Een 1800xp zullen ze er (nog) niet zo snel inzetten, die wordt simpelweg té warm. Intel processoren (ja, die zijn er nogOp dinsdag 08 januari 2002 19:08 schreef bopitje het volgende:
ik snap nou nooit hoe ze daar een 1 gig in kwijt kunnen in zo laptop.
Heb je trouwens wel es aan de onder/zijkant van een laptop gevoeld nadat je hem een uurtje of wat gebruikt hebt? Best warm kan ik je zeggen.
Is dat zo? Dus je hebt al Sony laptops met een 15" scherm met een AMD 1Ghz voor max. fl. 5000,- ?!!Op dinsdag 08 januari 2002 21:26 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Verwijderd
Nee, die screendump heb ik van iemand van het Dellforum. Je kunt je normale (CRT) monitor eigenlijk niet vergelijken met een LCD monitor schijnt het. Die 1600x1200 op 15 inch schijnt echt heel scherp te zijn en best wel leesbaar. Niet vergelijkbaar dus met die 1920x1440 resolutie op je 19".Op dinsdag 08 januari 2002 18:58 schreef Smarron het volgende:
[..]
Hee Douwe, die screenie is dus niet gemaakt met je laptop, maar met je gewone PC?
Ik dacht eerst van, vet veel! Maar draai hier ook gewoon 1600*1200, wel op een 19" scherm. Moet ik dan even mijn resolutie wijzigen naar 1920*1440 om het effect te krijgen op een 15" laptop met 1600*1200 ?!
Ik zit eigenlijk alleen nog met het volgende, dan ga ik bestellen!
Ik game niet echt veel op een laptop. Is het dan nodig om die ATi te nemen? Ik kan met die GF2 Go ook dat 1600*1200 scherm nemen toch?
Het wordt of een dure laptop, of een iets goedkopere, zoals GF2 ipv Ati, maar met meer accesoires, zoals 2 accu.
Wie kan me wat adviseren?
Ik game niet echt veel op een laptop. Is het dan nodig om die ATi te nemen? Ik kan met die GF2 Go ook dat 1600*1200 scherm nemen toch?
Het wordt of een dure laptop, of een iets goedkopere, zoals GF2 ipv Ati, maar met meer accesoires, zoals 2 accu.
Wie kan me wat adviseren?
Verwijderd
Met die Geforce 2 kun je nog heel acceptabel spelletjes spelen. Dan had ik niet 250 piek meer betaald voor z'n Ati radeon en er inderdaad een extra accu bijgehaald. (of voor 80 piek meer een CR-RW ipv een DVD-ROM, is maar net wat je wilt).
Dat belooft veel goeds! Ik ga morgen meteen bestellen! Ik ga voor het iets goedkopere systeem met veel extra's.Op dinsdag 08 januari 2002 22:29 schreef Douwe het volgende:
Met die Geforce 2 kun je nog heel acceptabel spelletjes spelen. Dan had ik niet 250 piek meer betaald voor z'n Ati radeon en er inderdaad een extra accu bijgehaald. (of voor 80 piek meer een CR-RW ipv een DVD-ROM, is maar net wat je wilt).
Heb je ook extra garantie? En wat is het verschil tussen die 2 waar je uit kunt kiezen ?
Verwijderd
Ik heb er wel extra 2 jaar garantie bijgekocht, is wel heeel duur 550 piek excl. btw. Maar ik wil m'n laptop vrij intensief gaan gebruiken en als na 1,5 jaar het scherm kapot gaat mogen ze dat mooi komen repareren. Als je dat zelf moet betalen kost dat klauwen met geld.
Verwijderd
Bij de duurste vorm komen ze de volgende dag gelijk aan huis reparen als ik me niet vergis.Op dinsdag 08 januari 2002 22:31 schreef Smarron het volgende:
[..]
Heb je ook extra garantie? En wat is het verschil tussen die 2 waar je uit kunt kiezen ?
Nou Douwe , we wachten met smart af...althans ik , wacht even jouw bevindingen af voor ik de knoop door hak.
Gewoon voor die Dell gaan, is nog mooier ook!
|Specs|
Op dinsdag 08 januari 2002 22:40 schreef Korn21 het volgende:
Gewoon voor die Dell gaan, is nog mooier ook!
Waar hebben wij het dan over?
Verwijderd
Ik heb de volgende besteld. En is al in productie
PIII 1GHZ
64MB ATI RADEON
16xcdrw/8xdvd
40 gb 5400rpm ata100 schijfje
1600x1200 15"
256 MB, die andere 256 koop ik wel ergens anders
3year on-site next business day.
10/100 56k6 internal
Ben zeer benieuwd naar het scherm.
PIII 1GHZ
64MB ATI RADEON
16xcdrw/8xdvd
1600x1200 15"
10/100 56k6 internal
Damn, gaat echt snel! Laat even je ervaringen weten. Wat waren je specs ook alweer?Op woensdag 09 januari 2002 08:21 schreef DeadLock het volgende:
Cool man, eergisteren de laptop besteld, hij is nu al verzonden. Dat gaat echt snel
Ik heb bijna dezelfde config, alleen 128Mb intern (ik koop veel goedkoper bij Crucial)Op woensdag 09 januari 2002 08:58 schreef lisson01 het volgende:
Ik heb de volgende besteld. En is al in productie
PIII 1GHZ
64MB ATI RADEON
16xcdrw/8xdvd
1600x1200 15"
10/100 56k6 internal
Zit alleen te twijfelen over die CD-RW/DVD-combo.
Heeft je wel veel geld gekost he?!
Verwijderd
Ik heb deze besteld:
Processor : Mobile Intel® Pentium® III processor 1 GHz-M , 512KB cache
Scherm : 15,0" TFT UXGA+ Kleurenscherm (1600*1200)
Keyboard : QWERTY/US
Geheugen : 256 MB SDRAM (1x256MB)
Harde Schijf : 30GB Ultra ATA/100 Harde Schijf (rpm 4200)
Grafische kaart : 64MB ATI Radeon 7500 grafische kaart
Floppy drive : 3.5" 1.44MB floppy drive
Interne CD/DVD : 8x DVD ROM
Communicatie : Internal Combo 10/100 NIC & 56K Modem
Operating System : Microsoft® Windows XP Home (UK)
Software : Microsoft® Works Suite 2001 (UK)
Draagtas : Nylon draagtas
Service : 3 jaar European Collect and Return
Processor : Mobile Intel® Pentium® III processor 1 GHz-M , 512KB cache
Scherm : 15,0" TFT UXGA+ Kleurenscherm (1600*1200)
Keyboard : QWERTY/US
Geheugen : 256 MB SDRAM (1x256MB)
Harde Schijf : 30GB Ultra ATA/100 Harde Schijf (rpm 4200)
Grafische kaart : 64MB ATI Radeon 7500 grafische kaart
Floppy drive : 3.5" 1.44MB floppy drive
Interne CD/DVD : 8x DVD ROM
Communicatie : Internal Combo 10/100 NIC & 56K Modem
Operating System : Microsoft® Windows XP Home (UK)
Software : Microsoft® Works Suite 2001 (UK)
Draagtas : Nylon draagtas
Service : 3 jaar European Collect and Return
Doet de Dell-site het niet ofzo? Hij is vet snel, maar vanaf het samenstellen van de laptop doet hij niks! Wil ik hem eindelijk gaan bestellen, kan het nog niet!
Verwijderd
En het beste merk staat er niet een bij !!!Op donderdag 03 januari 2002 20:46 schreef Smarron het volgende:
Ik heb veel topics op GoT gelezen en zag dat een aantal merken steeds naar boven kwamen:
Dell, Topline, Compaq en Toshiba.
Acer die heeft niet zo'n stom dingetje in je toetsenbord als muis
Compraq is altijd al slecht, Dell is wel oke!
als ik een nieuwe laptop zou kopen zou het een Acer worden heb ik nu ook of een Dell!!!
Verwijderd
Heb je de mazzel dat je bij dell zelf kan kiezen welke je gebruikt , daar er en een touchpad en een accu point op zitOp woensdag 09 januari 2002 13:50 schreef Qorne het volgende:
[..]
En het beste merk staat er niet een bij !!!
Acer die heeft niet zo'n stom dingetje in je toetsenbord als muis
Even wat anders , degene die hem al hebben samen gesteld op de site , is het bij jullie ook opgevallen dat je per configuratie een andere prijs voor een upgrade betaalt ?
Een 15" UXGA scherm bij de 8100/0105 kost euro 99.16 , terwijl die bij de 8100/0102 euro 90.76 kost
Het enige verschil wat in de 2 configs zit is de 1 heeft een fixed dvd waar de ander een brander heeft .
Verwijderd
De prijzen zijn sowieso heel vreemd, ik heb er een DVD-ROM in zitten. Wanneer ik er een extra CDRW bij zou willen zou me dat 895 piek extra gaan kosten. Je kunt zo'n extra CDRW voor een paar honderd gulden al zelf bestellen. Ik weet echter niet of ik die dan zo in de media bay kan stoppen maar ik ga dat zeker ff uitzoeken.
Ik moet volgens mij als ik geheugen bestel voor de Inspiron 8100 bij www.crucial.com via Creditcard betalen ... Moet ik eerst weer op die rekening cash storten.
En als ik een keer los een DVD-rom of HD bestel bij Dell voor de Multibay, zijn die dingen dan goedkoper dan als ik het nu in een keer bestel?
Lekker vreemd van Dell.
En als ik een keer los een DVD-rom of HD bestel bij Dell voor de Multibay, zijn die dingen dan goedkoper dan als ik het nu in een keer bestel?
Verwijderd
Douwe, Lisson01 en Deadlock,
Laat zeker weten in deze thread wat je van de laptop vind als je hem krijgt!!!
Heeft er iemand van jullie toevallig ook een digitale camera? Dan kun je eens de laptop fotograferen want ik ben wel razend benieuwd hoe klein 1600*1200 er nu echt uitziet op die 15"
Moest het meevallen bestel ik hem ook
Thx!
Heeft er iemand van jullie toevallig ook een digitale camera? Dan kun je eens de laptop fotograferen want ik ben wel razend benieuwd hoe klein 1600*1200 er nu echt uitziet op die 15"
Thx!
Ben ik met je eens. Ik heb mijn configuratie al klaarliggen. Ik wacht nog even af op de reacties van de bovenstaande personen. Het moet haast wel goed zijn! En laat ook even de precieze levertijd enzo weten.Op woensdag 09 januari 2002 18:11 schreef ForMatPrO het volgende:
Douwe, Lisson01 en Deadlock,
Thx!
Nu krijg je bij aanschaf van een insperion icm Windows 2000/XP prof 128mb geheugen gratis voor maar 50 Euro!!!
Dat is niet gek als je nagaat dat geheugen al 100 euro kost en dat je Win XP er dan nog niet eens bij hebt!
Kan je dus niet laten liggen
Dat is niet gek als je nagaat dat geheugen al 100 euro kost en dat je Win XP er dan nog niet eens bij hebt!
Verwijderd
M'n laptop is vandaag om 16:33 uit raheen (de Dell fabriek) vertrokken. De estimated time of arrival is echter 14 januari. Damn, dat dat nog zo lang moet duren vanuit Ierland.
Tja ik heb een andere insteek wat betreft laptops. Ik zoek portability en connectivity in een laptop. Dus lichtgewicht en veel aansluitmogelijkheden. Als ik een snelle processor wil dan bouw ik een desktop.
Persoonlijk zou ik gaan voor een Dell Latitude C400. Super licht 1.6 kg en ingebouwd wireless ethernet, 10/100 ethernet, iRDA, dualpoint (touchpad & pointstick), etcetc etc
http://www.euro.dell.com/countries/nl/nld/bsd/products/model_latit_latit_c400.htm
EUR 2299
Persoonlijk zou ik gaan voor een Dell Latitude C400. Super licht 1.6 kg en ingebouwd wireless ethernet, 10/100 ethernet, iRDA, dualpoint (touchpad & pointstick), etcetc etc
http://www.euro.dell.com/countries/nl/nld/bsd/products/model_latit_latit_c400.htm
EUR 2299
Dat is inderdaad een vette aanbieding! Ik ga dat echt wel nemen! 50 Euro betalen voor extra 128Mb SDRam en WinXP Professional!!Op woensdag 09 januari 2002 19:56 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Nu krijg je bij aanschaf van een insperion icm Windows 2000/XP prof 128mb geheugen gratis voor maar 50 Euro!!!
Tuurlijk, dat kan, iedereen heeft zijn eigen kijk daarop. Maar ik wilde per se zo'n 15" scherm, dan is hij wat zwaarder en duurder. Voor de rest heb ik aan de in- en uitgangen die erop zitten meer dan genoeg!Op woensdag 09 januari 2002 20:12 schreef nicolai het volgende:
Tja ik heb een andere insteek wat betreft laptops. Ik zoek portability en connectivity in een laptop. Dus lichtgewicht en veel aansluitmogelijkheden. Als ik een snelle processor wil dan bouw ik een desktop.
EUR 2299
Verwijderd
shit shit shit, dat ik dat niet eerder gezien heb, wat een bastardsOp woensdag 09 januari 2002 21:14 schreef Smarron het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een vette aanbieding! Ik ga dat echt wel nemen! 50 Euro betalen voor extra 128Mb SDRam en WinXP Professional!!
[..]
Staat er ook pas sinds vanochtend. Anders had ik het gisteren wel gezien!Op woensdag 09 januari 2002 21:32 schreef Douwe het volgende:
[..]
shit shit shit, dat ik dat niet eerder gezien heb, wat een bastards
Misschien kan je nog steeds aanspraak maken op de aanbieding? Gewoon bellen, en zeggen dat je XP prof en 128mb wilt.
Als je laptop nog niet in de verscheping zit moeten ze toch wel een stukje goodwill willen tonen?
Verwijderd
Ik zou dat aanbod zelfs niet willen, ik heb zelf Xp professional en voor die 50€ (51€ in Belgie, grappig detail) koop ik liever Crucial geheugen!Op woensdag 09 januari 2002 21:32 schreef Douwe het volgende:
[..]
shit shit shit, dat ik dat niet eerder gezien heb, wat een bastards
en verlies je garantie.Op woensdag 09 januari 2002 23:07 schreef ForMatPrO het volgende:
[..]
Ik zou dat aanbod zelfs niet willen, ik heb zelf Xp professional en voor die 50€ (51€ in Belgie, grappig detail) koop ik liever Crucial geheugen!
Bij mij notebook ( gericom ) staat nl. dat er verfzegels zitten op het toetsenbord waarbij je bij het geheugen kan komen.
Verwijderd
Nee, je verliest je garantie niet bij Dell, daar ben ik zeer zeker van, er zijn zo al discussies gevoerd op delltalk...Op woensdag 09 januari 2002 23:11 schreef Stinger_Ventura het volgende:
[..]
en verlies je garantie.
Bij mij notebook ( gericom ) staat nl. dat er verfzegels zitten op het toetsenbord waarbij je bij het geheugen kan komen.
Bij Crucial kost 128Mb 35.09 Pond. Omgerekend is dat ongeveer 40.31 Euro als ik het goed heb. Daar komen ook nog verzendkosten bij ... Dan koop ik toch liever XP Pro + geheugen bij Dell voor die 50 Euro. Het voordeel is te miniem.Op woensdag 09 januari 2002 23:07 schreef ForMatPrO het volgende:
Ik zou dat aanbod zelfs niet willen, ik heb zelf Xp professional en voor die 50€ (51€ in Belgie, grappig detail) koop ik liever Crucial geheugen!
Dat is ook natuurlijk een punt.Op woensdag 09 januari 2002 23:11 schreef Stinger_Ventura het volgende:
en verlies je garantie.
Gelukkig heb ik nog niet besteld, ik ga zeker van die aanbieding profiteren!
Verwijderd
Ja, maar vergeet niet dat Dell RAM op CAS3 loopt terwijl het moederbord CAS2 aankan (en Crucial RAM heeft geen problemen met CAS2)Op donderdag 10 januari 2002 00:12 schreef Smarron het volgende:
[..]
Bij Crucial kost 128Mb 35.09 Pond. Omgerekend is dat ongeveer 40.31 Euro als ik het goed heb. Daar komen ook nog verzendkosten bij ... Dan koop ik toch liever XP Pro + geheugen bij Dell voor die 50 Euro. Het voordeel is te miniem.
[..]
Dat is ook natuurlijk een punt.Dell stelt zichzelf dan niet aansprakelijk, omdat je in dat ding hebt lopen wroeten, als er iets kapot gaat.
Gelukkig heb ik nog niet besteld, ik ga zeker van die aanbieding profiteren!
En van die garantie... Ten eerste, je behoudt je garantie, en ten tweede, moest er iets aanzijn haal je de RAM er gewoon terug uit en ze weten van niets. Crucial heeft trouwens een prima support (beste waar ik ooit mee te maken heb gehad, na 2 minuten heb je soms al een reply als je ze mailed)
My 2 cents
Verwijderd
Ik heb ook al bij Crucial gekeken, daar heb je zo'n mooie memory selector die aangeeft welke Dimms je moet hebben voor je Inspiron 8100. Nu kom ik echter op Delltalk hele andere codenummers voor die 256 Mb Dimms tegen. Heeft iemand nog tips of kan ik gewoon op die memory selector afgaan.Op donderdag 10 januari 2002 01:03 schreef ForMatPrO het volgende:
[..]
Ja, maar vergeet niet dat Dell RAM op CAS3 loopt terwijl het moederbord CAS2 aankan (en Crucial RAM heeft geen problemen met CAS2)
Verwijderd
DELL INSPIRON 8100 Laptop:
nVidia GeForce2 Go vs. ATi Mobility RADEON 7500 Comparison
http://www.gotapex.com/reviews.php?rev=gf2go-vs-7500/index.html
nVidia GeForce2 Go vs. ATi Mobility RADEON 7500 Comparison
http://www.gotapex.com/reviews.php?rev=gf2go-vs-7500/index.html
Verwijderd
Ik denk dat je gewon de selector kunt gebruiken... Meeste mensen hebben geen enkel probleem... denk er wel aan dat als je het geheugen op CAS 2 wil laten draaien, je het DELL geheugen eruit zult moeten doen. (draait niet vlot op CAS2 naar het schijnt)Op donderdag 10 januari 2002 08:51 schreef DeadLock het volgende:
[..]
Ik heb ook al bij Crucial gekeken, daar heb je zo'n mooie memory selector die aangeeft welke Dimms je moet hebben voor je Inspiron 8100. Nu kom ik echter op Delltalk hele andere codenummers voor die 256 Mb Dimms tegen. Heeft iemand nog tips of kan ik gewoon op die memory selector afgaan.
Ik heb mijn PC al al op CAS2 lopen, ik ga echt geen gekke dingen doen met mijn laptop. En ik ga voor die aanbieding met WinXP Pro+128Mb.Op donderdag 10 januari 2002 10:55 schreef ForMatPrO het volgende:
Ik denk dat je gewon de selector kunt gebruiken... Meeste mensen hebben geen enkel probleem... denk er wel aan dat als je het geheugen op CAS 2 wil laten draaien, je het DELL geheugen eruit zult moeten doen. (draait niet vlot op CAS2 naar het schijnt)
Hoe zit het als je zo'n Radeon 7500 ergens los koopt. Kun je die dan ook inbouwen bij mijn toekomstige laptop? Ik neem wel dat 1600*1200 scherm, maar wel een PIII 933Mhz.
Dat zou toch makkelijk moeten kunnen?
Iemand nog enig idee met die Radeon?
Als ik een PIII 933 koop met 1600*1200 scherm, en later eventueel zo'n ATi Radeon aanschaf, hij het dan wel doet? Het lijkt me vreemd dat je dan per se een 1Ghz moet hebben. Lijkt me eerder gemakzuchtig van Dell.
Als ik een PIII 933 koop met 1600*1200 scherm, en later eventueel zo'n ATi Radeon aanschaf, hij het dan wel doet? Het lijkt me vreemd dat je dan per se een 1Ghz moet hebben. Lijkt me eerder gemakzuchtig van Dell.
Verwijderd
Je schijnt hem los te kunnen kopen dus dan zul je hem evt. ook wel zelf in kunnen bouwen. Alleen als je dat van plan bent zou ik 250 piek meer betalen en direct zo'n Ati 7500 er in stoppen.
arrrrggghghgh, ik moet nog wachten to maandag voordat m'n machine er is.
arrrrggghghgh, ik moet nog wachten to maandag voordat m'n machine er is.
eerst was het 50 gulden inclusief BTW!Op donderdag 10 januari 2002 20:15 schreef Hunger het volgende:
Het is nog wel 50 euro , maar dan ex btw
Ben ik vrij zeker van.
Toch een verhoging van 20%
Verwijderd
Klopt , had het plaatje van de week op geslagen maar kon men bericht niet meer editten , voor de verandering weer eens een wegvallende verbinding .Op donderdag 10 januari 2002 20:39 schreef Stinger_Ventura het volgende:
[..]
eerst was het 50 gulden inclusief BTW!
Ben ik vrij zeker van.
Toch een verhoging van 20%
Die lui van Dell zijn wel Sneaky bezig he?! Gisteren toen ze die verandering van extra geheugen er zomaar ingooiden, nu weer die prijsverandering!
Hopelijk komen er nog wat positieve veranderingen.
Verwijderd
I hoop dat ze hier eindelijk eens met DEFTIGE akties komen! Zoals in de USA, daar krijg je dikwijls een verdubbeling van het geheugen+upgrade van 20 naar 30gig+2de batterij GRATIS!!!!!Op donderdag 10 januari 2002 21:05 schreef Smarron het volgende:
Die lui van Dell zijn wel Sneaky bezig he?! Gisteren toen ze die verandering van extra geheugen er zomaar ingooiden, nu weer die prijsverandering!
Dan zijn ze hier maar vrij lame vind ik
als je die review van die Geforce Go en die ATI kaart hebt gelezen, kregen ze die accu en die dingen gratis omdat die Geforce GO tot 2 x toe kapot was!Op donderdag 10 januari 2002 21:08 schreef ForMatPrO het volgende:
[..]
I hoop dat ze hier eindelijk eens met DEFTIGE akties komen! Zoals in de USA, daar krijg je dikwijls een verdubbeling van het geheugen+upgrade van 20 naar 30gig+2de batterij GRATIS!!!!!
Dan zijn ze hier maar vrij lame vind ik
Maar ik moet zeggen, dat is een nette aktie die we hier niet gewend zijn!
je mag blij zijn als je snelle service krijgt, daar krijg je snelle service en nog wat extra onderdelen for your trouble.
Verwijderd
Ik heb anders voor de zaak een laptop gekocht bij de media markt in duitsland met de volgende specs:
14,1 inch, Pentium III 1,1 Ghz, 30 Gb, 384 mb ram, 8x DVD, lan, modem, shared video tot 64 mb, winxp etc, enigste nadeel is een duits toetsenbord, maar na lang zoeken heb ik en nl gevondel, trouwens koste deze laptop in december maar 3495 mark, dus dat vond ik best wel een koopje
groeten Peepie
14,1 inch, Pentium III 1,1 Ghz, 30 Gb, 384 mb ram, 8x DVD, lan, modem, shared video tot 64 mb, winxp etc, enigste nadeel is een duits toetsenbord, maar na lang zoeken heb ik en nl gevondel, trouwens koste deze laptop in december maar 3495 mark, dus dat vond ik best wel een koopje
groeten Peepie
Verwijderd
Ja, maar hij is voor de zaak,daar komt ie op het netwerk, en hij is voor office, e-mail en internet, niet echt om te gamen
peepie
peepie
Verwijderd
tsja, maar diegenen die in dit topic een lapt0p willen kopen, nemen allemaal minimaal een geforce-go 32mb, dus ik denk niet dat ze interesse hebben in een shared-video lappie.
Verwijderd
Vorige maand was dat bij iedere aankoop van een inspiron in de USAOp donderdag 10 januari 2002 21:22 schreef Stinger_Ventura het volgende:
[..]
als je die review van die Geforce Go en die ATI kaart hebt gelezen, kregen ze die accu en die dingen gratis omdat die Geforce GO tot 2 x toe kapot was!
Maar ik moet zeggen, dat is een nette aktie die we hier niet gewend zijn!
je mag blij zijn als je snelle service krijgt, daar krijg je snelle service en nog wat extra onderdelen for your trouble.
En ook niet in een 14.1" schermpieOp donderdag 10 januari 2002 22:41 schreef 1234test het volgende:
tsja, maar diegenen die in dit topic een lapt0p willen kopen, nemen allemaal minimaal een geforce-go 32mb, dus ik denk niet dat ze interesse hebben in een shared-video lappie.
(15" kicks billetjes
Zou Dell daar over te spreken zijn? Misschien kunnen wij met hun contact opnemen, op de feiten drukken van de status uit de USA, heel mischien zijn ze ook wel heel aardig, je weet maar nooit! (weinig hoop ..Op donderdag 10 januari 2002 23:10 schreef ForMatPrO het volgende:
Vorige maand was dat bij iedere aankoop van een inspiron in de USA(verdubbeling geheugen+2de batterij+20->30gig+free shipping geloof ik)
Het zou voor hun een goeie aanbieding zijn!
Volgens mij heb ik nog een klein beetje mazzel gehad. Ik heb gisteren al mijn configuratie compleet gemaakt en opgeslagen. Dit blijft een maand geldig.
En wat zie ik als ik mijn config. opvraag bij de Dell-site?

Simpel raadseltje
En wat zie ik als ik mijn config. opvraag bij de Dell-site?

Simpel raadseltje
Verwijderd
In de USA hebben ze altijd brutere aanbiedingen dan hier in NL. Ik heb nondeju m'n laptop maandag besteld en nu sneaken ze alweer allerlei andere aanbiedingen er tussen door...
Ik krijg al haast weer spijt dat ik hem geen week later besteld heb, maarja, over een week zou ik datzelfde gevoel weer hebben. Nu maar hopen dat ik een beetje een goed UXGA scherm mag ontvangen...
Ik krijg al haast weer spijt dat ik hem geen week later besteld heb, maarja, over een week zou ik datzelfde gevoel weer hebben. Nu maar hopen dat ik een beetje een goed UXGA scherm mag ontvangen...
Zo, ik heb ook eindelijk mijn laptop besteld. Als het goed is, heb ik nog wel die extra 128Mb voor die € 50. Ik had namelijk mijn specs opgeslagen een dag eerder dan die prijsverhoger. Klein detail.
Moet nog wel het geld overmaken, ik denk dat ik hem over 2 weken wel in huis heb.
Wie heeft hem al !!? Ik wil reacties horen!
Moet nog wel het geld overmaken, ik denk dat ik hem over 2 weken wel in huis heb.
Wie heeft hem al !!? Ik wil reacties horen!
Verwijderd
Nou Douwe we wachten met smart op je 1e ervaringen een maandag ( hopelijk)
Voor de rest hier een redelijk uitgebreide notebook`s vergelijkings test
Verwijderd
Vraagje: is het toestenbord van een Duitse laptop hetzelfde als een nederlandse? Dus gewoon met enter en insert enz?
Ik was in Oostenrijk vorig jaar en het keyboard daar was anders! naar anders, 2 letters echt op andere plek (vraag me niet meer welke maar had vast met ringel S te maken ofzo)
Je kon bij Dell kiezen tussen een QWERTY en een AZERTY toetsenbord. Neem aan dat de laatste een Duitse is.Op zondag 13 januari 2002 22:57 schreef floooo het volgende:
Vraagje: is het toestenbord van een Duitse laptop hetzelfde als een nederlandse? Dus gewoon met enter en insert enz?
Wat een koele review zeg! Zal wat beloven! Douwe, heb je hem al !!?Op zondag 13 januari 2002 02:51 schreef Hunger het volgende:
Nou Douwe we wachten met smart op je 1e ervaringen een maandag ( hopelijk)
Verwijderd
AZERTY is een keyboard met franse layout , een duitse layout is QWERTZU , en dan nog wat extra toetsenOp maandag 14 januari 2002 08:32 schreef Smarron het volgende:
[..]
Je kon bij Dell kiezen tussen een QWERTY en een AZERTY toetsenbord. Neem aan dat de laatste een Duitse is.
[..]
Verwijderd
nope, nog niks ontvangen, hij zou hier op m'n werk bezorgd moeten worden. Nu maar hopen dat niet een of andere collega dat ding inpikt
Verwijderd
haha, ik heb hem ontvangen en zojuist al een stukje RTCW gespeeld ;-) Gaat redelijk vloeiend op 1600x1200 (echter, niet alle details aan).
Ik moet nog wat gaan spelen met settings, drivers etc. etc. dus ik weet nog niet precies wat hij kan maar het ziet er veelbelovend uit.
Zonder zelfs lettergroottes aangepast te hebben in Windows XP is het duidelijk leesbaar (voor mij). Hier ga ik wel aan wennen
Ik moet nog wat gaan spelen met settings, drivers etc. etc. dus ik weet nog niet precies wat hij kan maar het ziet er veelbelovend uit.
Zonder zelfs lettergroottes aangepast te hebben in Windows XP is het duidelijk leesbaar (voor mij). Hier ga ik wel aan wennen
Vet !!! je had die ATi Radeon toch?Op maandag 14 januari 2002 11:20 schreef Douwe het volgende:
haha, ik heb hem ontvangen en zojuist al een stukje RTCW gespeeld ;-) Gaat redelijk vloeiend op 1600x1200 (echter, niet alle details aan).
Kun je een screenie maken?!
Verwijderd
Cool , heb ik nog even een vraagie , wat voor accu zit er in .Op maandag 14 januari 2002 11:20 schreef Douwe het volgende:
haha, ik heb hem ontvangen
Aantal mAH ?
Verwijderd
Helaas, ik heb zo geen digitale camera bij de hand.Op maandag 14 januari 2002 11:36 schreef Smarron het volgende:
[..]
Vet !!! je had die ATi Radeon toch?
Kun je een screenie maken?!
Misschien dat ik er wel ff eentje kan regelen bij een kameraad maar vandaag lukt dat niet meer.
Ik zie ook in dit topic weer dat iedereen Dell zo goed vindt... Ben ik dan echt de enige met slechte ervaringen met Dell??
Ik had voor mijn vader een laptopje samengesteld bij Dell, phat syteempje, prijs: 7500 piek. Na een weekje of twee hadden we de laptop binnen, goede levering en alles werkte perfect. Totdat ik de laptop aan ons netwerk ging knopen, de build-in netwerk kaart bleek niet te werken. Niks aan de hand dacht ik, Dell heeft een erg goede service, dus dit wordt wel opgelost...
Mijn vader belt dus naar Dell, in eerste instantie wordt hem gevraagd zelf de laptop open te schroeven om te kijken of de kaart goed is aangesloten, dit was het geval. Na enig aandringen van mijn vader stemde ze erin toe dat de Laptop bij ons zou worden opgehaald (zo is de garantie).
Twee dagen later werdt de laptop opgehaald en weer een dag later werden wij gebeld met het bericht dat de laptop binnen was gekomen, binnen een week zouden we hem terug hebben... Goede service tot nu toe...
Een week ging voorbij, maar geen laptop. Mijn vader belt weer een keer naar Dell, ze hadden de laptop al enige dagen geleden aan UPS aangeboden voor vezending, hij had al lang bezorgt moeten zijn. We zouden worden teruggebeld...
De volgende dag belde ze inderdaad terug, met het bericht dat onze laptop officieel "kwijt" was, een onderzoek van 5 werkdagen zou worden gestart, de man aan de telefoon vertelde alvast dat we iig op een vergoeing konden rekenen indien de laptop niet gevonden zou worden. Hierop reageerde mijn vader uiteraard verontwaardigt, ze waren zijn een paar dagen oude laptop van 7500 gulden kwijt geraakt en hij zou een vergoeding krijgen!!
Dat kwam, volgens degene aan de telefoon, omdat het in principe niet de verantwoordelijkheid is van Dell, maar van UPS dat de laptop kwijt is
2 weken gingen voorbij en we hoorden niks van Dell, totdat mijn vader in de eerste week van januari zelf maar weer ging bellen... met de ene telefoon bijna 3 uur in de wacht gezeten bij Dell support zonder uiteindelijk iemand te woord te hebben gestaan!
Met z'n mobiel belde mijn vader ondertussen naar sales (een nummer dat op de factuur stond) hij kreeg een receptioniste aan de lijn en werd doorgeschakeld van de een naar ander en weer terug, iedereen vond het meer iets voor een andere afdeling, we zaten duidelijk in een stuk niemands land, niemand wist bij wie we nou eigelijk moesten zijn. Verschillende voice mails zijn ingesproken bij mensen die volgens de receptionistes aanwezig waren, hier thuis bereikten we inmiddels het kookpunt, dell
. Maar goed, wij WEER terug bellen, kregen we WEER een van die receptionistes aan de lijn, mijn vader hartstikke kwaad omdat we steeds werden doorverbonden naar anderen, computers en wachtrijen, we wilde NU iemand spreken! We kregen iemand aan de lijn (ze had eerst zelf gebeld om te checken of ie er was...), de voice mail van deze man hadden we al ingesproken, maar hij had hem nog niet afgeluisterd zei hij. Het verhaal wordt nog een keer rustig maar gefrustreerd verteld, deze man is blijkbaar voor reden vatbaar, hij zegt dat hij meteen gaat uitzoeken wat er aan de hand is, zodra hij iets weet belt hij terug (ter plekke in zijn computer was niks te vinden over onze kwijtgeraakt laptop, wij leken bij Dell niet te bestaan en wij vreeste alweer het ergste
)
2 uur later belt hij terug, hij heeft uitgezocht wat er aan de hand is, laptop is echt kwijt (goh...
) dat hele onderzoek wat ingesteld zou worden was nergens bekent, het enige wat ze bij Dell wisten, was dat onze laptop kwijt was en dat er op het moment niemand wat aan deed. Ter plekke wordt ons belooft dat we over 2 weken een gloednieuwe laptop krijgen, precies gelijk aan de eerste!
Eindelijk resultaat!
, en dat al na een uurtje of 4/5 bellen met 2 telefoons tegelijk, service?
3 dagen later ontvangen wij dan de laptop, veel sneller dan verwacht dus, dat valt mee...
Binnenkort gaat er een brief uit naar Dell om ze eens duidelijk te maken dat dit zo niet kan. Deze kwestie heeft mijn vader een hoop geld gekost aan telefoon kosten en uren
meevallertje: uiteraard hadden we alleen de laptop opgestuurd, niet de extra batterij, niet de disk drive die er op dat moment niet in zat (hadden we die er maar in gedaan ipv de dvd drive
) en uiteraard niet alle software (win2k en office xp oa) en dergelijke... De laptop die we uiteindelijk kregen was precies wat we in eerste instantie ook kregen, dus er zat weer een extra batterij bij, een diskdrive en uiteraard ook weer alle software en dergelijke, meevallertje dus: gratis 2e diskdrive, 2e extra batterij en nog een keer alle software incl. win2k en office xp (met licenties
) 
edit: UPC moet UPS zijn
Ik had voor mijn vader een laptopje samengesteld bij Dell, phat syteempje, prijs: 7500 piek. Na een weekje of twee hadden we de laptop binnen, goede levering en alles werkte perfect. Totdat ik de laptop aan ons netwerk ging knopen, de build-in netwerk kaart bleek niet te werken. Niks aan de hand dacht ik, Dell heeft een erg goede service, dus dit wordt wel opgelost...
Mijn vader belt dus naar Dell, in eerste instantie wordt hem gevraagd zelf de laptop open te schroeven om te kijken of de kaart goed is aangesloten, dit was het geval. Na enig aandringen van mijn vader stemde ze erin toe dat de Laptop bij ons zou worden opgehaald (zo is de garantie).
Twee dagen later werdt de laptop opgehaald en weer een dag later werden wij gebeld met het bericht dat de laptop binnen was gekomen, binnen een week zouden we hem terug hebben... Goede service tot nu toe...
Een week ging voorbij, maar geen laptop. Mijn vader belt weer een keer naar Dell, ze hadden de laptop al enige dagen geleden aan UPS aangeboden voor vezending, hij had al lang bezorgt moeten zijn. We zouden worden teruggebeld...
De volgende dag belde ze inderdaad terug, met het bericht dat onze laptop officieel "kwijt" was, een onderzoek van 5 werkdagen zou worden gestart, de man aan de telefoon vertelde alvast dat we iig op een vergoeing konden rekenen indien de laptop niet gevonden zou worden. Hierop reageerde mijn vader uiteraard verontwaardigt, ze waren zijn een paar dagen oude laptop van 7500 gulden kwijt geraakt en hij zou een vergoeding krijgen!!
2 weken gingen voorbij en we hoorden niks van Dell, totdat mijn vader in de eerste week van januari zelf maar weer ging bellen... met de ene telefoon bijna 3 uur in de wacht gezeten bij Dell support zonder uiteindelijk iemand te woord te hebben gestaan!
2 uur later belt hij terug, hij heeft uitgezocht wat er aan de hand is, laptop is echt kwijt (goh...
3 dagen later ontvangen wij dan de laptop, veel sneller dan verwacht dus, dat valt mee...
Binnenkort gaat er een brief uit naar Dell om ze eens duidelijk te maken dat dit zo niet kan. Deze kwestie heeft mijn vader een hoop geld gekost aan telefoon kosten en uren
meevallertje: uiteraard hadden we alleen de laptop opgestuurd, niet de extra batterij, niet de disk drive die er op dat moment niet in zat (hadden we die er maar in gedaan ipv de dvd drive
edit: UPC moet UPS zijn
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Ikke dus... in eerste instantie is de levertijd max twee weken... maar daarna...Op dinsdag 08 januari 2002 12:54 schreef Smarron het volgende:
Op maandag 14 januari 2002 13:10 schreef Douwe het volgende:
[..]
Helaas, ik heb zo geen digitale camera bij de hand.
Misschien dat ik er wel ff eentje kan regelen bij een kameraad maar vandaag lukt dat niet meer.
UPC??? moet dat niet UPS zijn of wordt de laptop via de kabel verzondenOp maandag 14 januari 2002 13:12 schreef spok9 het volgende:
een hoop blabla
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Bedankt voor je correctie Remko... heb ut al aangepastOp maandag 14 januari 2002 13:37 schreef bluppy2 het volgende:
[..]
UPC??? moet dat niet UPS zijn of wordt de laptop via de kabel verzonden![]()
Heb heel toevallig vandaag uitgebreid contact gehad met UPS, ik vond het persoonlijk echt goeie support. Ik vroeg of ze terug wilden bellen als er resultaat was, binnen een kwartier weer dezelfde persoon aan de lijn.
Wat natuurlijk ook kan is dat een koerier van UPS een laptop rijker is!
Hee Douwe, kun je even een printscreen posten !!? Laat ons ook even mee genieten!
Wat natuurlijk ook kan is dat een koerier van UPS een laptop rijker is!
Hee Douwe, kun je even een printscreen posten !!? Laat ons ook even mee genieten!
Verwijderd
Aan een print screen hebben we niets... Bij een foto kunnen we bv zien hoe groot (klein?) alles is op UXGA op dat 15" schermOp maandag 14 januari 2002 13:14 schreef spok9 het volgende:
Print Screen
Lees net op Tweakers.net de vergelijking tussen de GF2 Go en de ATi Radeon 7500. Ik wordt een beetje bedroefd van de GF2 Go. Ik heb deze kaart besteld, vanwege ik een PIII 933 heb aangeschaft. Als ik die ATi wil, moet ik ook een PIII 1,0Ghz, dat gaat iets boven mijn budget.
Ik denk dat ik blij moet zijn met wat ik heb ...
Ik denk dat ik blij moet zijn met wat ik heb ...
Verwijderd
Dat bedoelde ikOp maandag 14 januari 2002 15:02 schreef ForMatPrO het volgende:
[..]
Aan een print screen hebben we niets... Bij een foto kunnen we bv zien hoe groot (klein?) alles is op UXGA op dat 15" scherm
Het is verdomde (pardon my language) scherp, zonder zelfs nog het aanpassen van de lettergrootte. Collega's zijn ook zwaar onder de indruk.
In dit geval zal i'k wel ff een pic maken van het scherm van mijn vaders laptop... w8 ffOp maandag 14 januari 2002 15:02 schreef ForMatPrO het volgende:
[..]
Aan een print screen hebben we niets... Bij een foto kunnen we bv zien hoe groot (klein?) alles is op UXGA op dat 15" scherm
edit: krijg het niet scherp op de foto... probeer het morgen nog wel een keer met meer licht
Heeft er iemand ervaring met het uitgesteld betalen (via Primaline) bij Dell?
Ik heb wel eens een keer eerder iets gekocht via primeline, maar toen werd het contract in de winkel afgesloten, en vraag me af hoe dat bij Dell gaat.
Trouwens, klopt het dat je geen bevestiging van je bestelling via je email krijgt?
Ik heb wel een ordernummer (GEEN bestelnummer) maar had eigenlijk een email ter bevestiging verwacht (omdat de bestelnummer wel via email gaat, hoorde ik van de telefoniste van Dell)
Ik heb wel eens een keer eerder iets gekocht via primeline, maar toen werd het contract in de winkel afgesloten, en vraag me af hoe dat bij Dell gaat.
Trouwens, klopt het dat je geen bevestiging van je bestelling via je email krijgt?
Ik heb wel een ordernummer (GEEN bestelnummer) maar had eigenlijk een email ter bevestiging verwacht (omdat de bestelnummer wel via email gaat, hoorde ik van de telefoniste van Dell)
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me