Eindelijk XPGui support (hoewel 6006 van Uriel dat ook al min of meer deed)
Waarschijnlijk bye bye WinMe
Niet op voorraad.
Ik heb precies hetzelfde probleem ik heb net de gelekte driver erop gegooid, maar van de week ff weinig tijd om te kijken of het al weg is.Op vrijdag 04 januari 2002 20:50 schreef Redox het volgende:
[afbeelding]
ik heb dit probleem, 'om' de vuur sprites heen zie ik van die rare kleuren (en je ziet ook echt de oppervlakte van de sprite/plane), en als ik ga schieten met een gewone geweer zie ik dat de uitlaatvlammen aan de voorkant veel tever doorlopen (alsof de alpha offset verhoogd is) , ik gebruik de winXP drivers 3286.
de textures staan op 32 bits, en het is in single player. het zou eigenlijk niet uit moeten maken welke bit het staat want op me oude voodoo5 zag ik die artifacts niet.
weet iemand waar dit aan ligt ?
thx.
dit probleem heb ik trouwens niet in multiplayer, terwijl de quality settings identiek staan
Vanavond eerst ff clubkampioenschappen, en dan bestaat er ook nog zoiets als verslagen maken voor je stage
En dan zie ik wel of het weg is
Als er een andere oplossing bestaat wil ik die ook wel weten
Welke Games heb je allemaal getest? Ik zat net namelijk met RTCW en ik had met 2xQSmoothvision maar 12FPS in dat buiten level met al die bomen. vond ik niet echt relaxed of zo.Op zaterdag 05 januari 2002 14:15 schreef edward2 het volgende:
1e indruk, ze rocken, zelfs een fractie sneller dan 9008!
Eindelijk XPGui support (hoewel 6006 van Uriel dat ook al min of meer deed)
Waarschijnlijk bye bye WinMe
Net even XP bench gedaan en ik had maar 22punten. Dat lijkt mijn iet echt kloppen?
Anoniem: 19977
Iemand al wat results?
RTCW is min of meer hetzelfde als in WinMe met 9008, straks nog ff naar AVP2 kijken.
Het valt me vooral op dat ik wat minder last heb van tearing, het beeld is wat rustiger.
Ik heb bij het installen van WinXP voor de optie niet automatisch bij werken gekozen, dat gaat het ook automatisch terugzetten tegen geloof ik, want daar had ik eindelijk deze keer geen last van.
Al met al ben ik er behoorlijk tevreden over
IK heb nu gewoon de oude geinstalled met remove softw.
Gereboot, register ATI vrij en de nieuw geinstalled.
Niet op voorraad.
Je kan ook rage3dtweaker gebruiken, ik pas altijd m'n register ff aan, zo achetlijk dat dat nou nog steeds zo is met XP en 2K..Op zaterdag 05 januari 2002 15:04 schreef KaoZ het volgende:
GRRR!!refreshrate is fucked...nu moet ik met Powerstrip kloten
Niet op voorraad.
Anoniem: 10373
En niet slecht: 7349.
Dat met een 1.4 (axia), AMD760 chipset en 256 mb ddr. Niks overclockt, met behoudende geheugen instellingen.
3dmark'01 score (AMDXP@1790, ATI@300/300)
driver 3286: 9605
driver 6011: 9668
Qua score een kleine verbetering maar als je de tests goed bekijkt zie je dat de kwaliteit verbeterd is. In de dragotic demo ben ik nu van die gare 'lopende' scheidende aniso grenzen over de daken kwijt bijvoorbeeld. De nature loopt als een trein nu. De bumpmapping is ook nog wat sterker gestegen. De rest is redelijk hetzelfde gebleven qua frames aantal.
En er is een nieuw tabblad bijgekomen op je settings tab; 'rotation'. Maar als ik mijn beeld wil draaien crashed mijn compu meteen (BSOD) Moet ik hier hydravision voor installeren of heeft iedereen hier last van?
Anoniem: 26375
Heb ik ook. BSOD in WinXP is niet echt cool ...Op zaterdag 05 januari 2002 15:55 schreef TheGuardian het volgende:
En er is een nieuw tabblad bijgekomen op je settings tab; 'rotation'. Maar als ik mijn beeld wil draaien crashed mijn compu meteen (BSOD) Moet ik hier hydravision voor installeren of heeft iedereen hier last van?
Verder vindt ik ook alleen de speed van de Nature Demo merkbaar gestegen, bij games merk ik er niets van (ook niet aan de beeldkwaliteit). Ik ga maar weer gewoon terug naar de 3286, nooit problemen mee gehad.
Vanaf de 3286 drivers is het bij mij alleen maar langzamer geworden.
Dat terwijl iedereen op rage3d beweerd sneller te zijn.
Ik werk met win xp.
Niet op voorraad.
Breek je nek voorzichtig
Anoniem: 44760
Danke schon.
Je huidige videokaart is meer de bottleneck dan je CPU, dus met een snelllere CPU en die stealth schiet je bijna niks op.
Niet op voorraad.
...gamen blijft leuk...
1 wat zit er bij de retail dat de oem niet heb
2 Waar is in nederland de ATI Radeon 8500 Retail te verkrijgen???
1.Op zaterdag 05 januari 2002 17:47 schreef MR_WAZOO het volgende:
Ha mensen, ik wil de ATI Radeon 8500 Retail gaan kopen, nu had ik 2 vragen
1 wat zit er bij de retail dat de oem niet heb
2 Waar is in nederland de ATI Radeon 8500 Retail te verkrijgen???

bij de retail zitten leuke kabeltjes en converters voor de video-outs en de core en mem draaien op de retail op 275/275 MHz in plaats van 250/250MHz
2.
Ik heb hem gehaald bij www.completer.nl binnen 1 dag in huis, als je vroeg besteld. voor de rest, kijk bij pricewatch ofzo.. alhouwel het daar een zooitje is wat betreft de Radeon8500 Retails
http://members.rott.chello.nl/rnolten
veel plezier ermee
edit: typo
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Vreemd John, ik heb er geen last van met de 7206 drivertjes.Op zaterdag 05 januari 2002 12:07 schreef John_Hoek het volgende:
Is er iemand die een eenvoudige tip heeft om ZONDER powerstrip van die 60Hz bug af te komen in Windows98se?
Ik krijg mijn monitor niet op 1024x768x32 x85Hz...
iemand?
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Control\Class\{4D36E96E-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}\0000\MODES\1800,1440]
"Mode1"="30.0-96.0,48.0-120.0,+,+"
Dat laatste stukje is boeiend. De 48.0-120.0 zijn de laagste en hoogste refresh rate van een in dit geval 1800,1440 monitor. Gewoon het minimum verhogen naar je minimale setting. (Als je naar een reso gaat die dese refresh rate niet aan kan krijg je dus wel "out of scan range") Owja, je moet rebooten en de key staat op meerdere plekken...gewoon ff searchen.
(bovenstaande waardes kunnen dus varieren met je eigen waardes.)
...gamen blijft leuk...
Anoniem: 35937
En welke drivers draaien jullie en welke OS?
En tot hoever hebben jullie hem kunnen overclocken?
Anoniem: 18257
Ik kan RTCW draaien op 1024*768 met 2xFSAA, wat met de vorige (3286) echt niet lukte.
Ook mijn 3dmark2001 score is met 250 omhoog gegaan.
3286 -> 7000
6011 -> 7250
Verder heb ik nog geen problemen ondervonden, behalve dat mijn sys rebootte toen ik het beeld wilde roteren.
excusez moi...Op zaterdag 05 januari 2002 17:52 schreef bluppy2 het volgende:
over 10 minuutjes kan je de XP drivers ook downloaden van:
http://members.rott.chello.nl/rnolten
veel plezier ermee
edit: typo
foutje gemaakt in CuteFTP.. nu moetíe het wel doen... ik haal standaard iets van 80-120kb/s...
niet echt slecht dus..
sinds de 3286's ben ik van 7500 naar 8000 3dmarks Gegaan.
Tribes2 (opengl) is toch 10FPS average vooruit gegaan.
Niet op voorraad.
--
Ik heb dezelfde test nu gedaan met de 6011 drivers, en de mipmap level blending is nu perfect.
misschien wel leuk om te weten

Zeker interresant, al heb ik meestal aniso aanstaan, dus dan doet hij helaas weer met bilinear ik zal eens kijken hoe het er zonder aniso uitzietOp zaterdag 05 januari 2002 21:04 schreef Redox het volgende:
[/url] )
--
Ik heb dezelfde test nu gedaan met de 6011 drivers, en de mipmap level blending is nu perfect.
misschien wel leuk om te weten.. of ook niet.
[afbeelding]
Niet op voorraad.
En RTCW met alles maxed op 1600x1200 loopt hier ook nog steeds goed en ziet er nog beter uit. Weet iemand met welk commando ik de fps kan laten zien in rtcw?
/cg_drawfps 1 >> voor fps laten zienOp zaterdag 05 januari 2002 22:19 schreef TheGuardian het volgende:
Ja dat is dan ook zeker waarom ik in de 3dmark test Dragotic die vage textures niet meer zie lopen naast een scherpere texture. Ik zag dat vroeger met die daken zo erg, dan liep over de helft van een dak zo'n grens van schrep naar wazig, nu niet meer![]()
En RTCW met alles maxed op 1600x1200 loopt hier ook nog steeds goed en ziet er nog beter uit. Weet iemand met welk commando ik de fps kan laten zien in rtcw?
/com_maxfps n >> om de fps te limiteren op n-waarde (0 voor unlimited)
weten jullie het??
Net even mij fps gechecked van RCTW in 1600x1200 alles maxed ook in de driver in het level voor de eerste eindbaas (in die kerk) en dat zat meestal rond de 60 met uitschieters van 230 en zakkers tot net onder de 40. In het eerste buiten level (het eerste level als sniper) zag ik wat lage cijfers met deze instellingen maarja wat wil je
Valt toch best mee, ik heb er vandaag nog een voor een kennis van me gekocht op een beurs in Amstelveen.Op zaterdag 05 januari 2002 22:29 schreef MR_WAZOO het volgende:
Waarom is de Radeon 8500 zo slecht verkrijgbaar eigenlijks...
weten jullie het??
Het valt wel mee hoor, gewoon bij Completer even vragen hoeveel zij er nog hebben.Op zaterdag 05 januari 2002 22:29 schreef MR_WAZOO het volgende:
weten jullie het??
Is wel wat duurder maar dan heb je ook wat.

Wie o Wie is hier de ervaren radeon regtweaker ?????
Die zitten er bij de OEM ook gewoon bij (bij de Jupiter Radeon 8500 OEM in ieder geval)Op zaterdag 05 januari 2002 17:52 schreef Redox het volgende:
[..]
1.
bij de retail zitten leuke kabeltjes en converters voor de video-outs
Ik ga zo even kijken wat ik met 3DMark haal...
Breek je nek voorzichtig
completer verkoopt ze, maar niet voor weinig.. ghehe
de OEM heeft als enigste extra een doos
ben er alleen nog niet uit wat de beste drivers zijn
Dus ik ga ze nu ff installeren
amd 1.2TB 133fsb 896mb sdr Radeon8500 retail
Bij wintelco is er nu een aanbieding: Radeon 8500 LE voor f589,-Op zaterdag 05 januari 2002 22:29 schreef MR_WAZOO het volgende:
weten jullie het??
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Hoeveel is dat in euro's?Op zondag 06 januari 2002 10:16 schreef Breepee het volgende:
[..]
Bij wintelco is er nu een aanbieding: Radeon 8500 LE voor f589,-
Ik ga de 6011 drivers dalijk ff proberen, ik installeer ze gewoon zonder de oude drivers in de "safe mode" te uninstallen ... werkt het niet, dan heb ik pech
Dat is 267,27Op zondag 06 januari 2002 10:31 schreef speed24 het volgende:
[..]
Hoeveel is dat in euro's?
Ik ga de 6011 drivers dalijk ff proberen, ik installeer ze gewoon zonder de oude drivers in de "safe mode" te uninstallen ... werkt het niet, dan heb ik pech
graag gedaanOp zondag 06 januari 2002 05:50 schreef dolph het volgende:
Bedankt bluppy2 voor de nieuwe drivers van je site (zeer snelle verbinding trouwens met een piek van 600k/s @home
Dus ik ga ze nu ff installeren
ik heb trouwens een 3d mark 2k1 score van 8525...
Ik heb de volledige benchmark gedraait dus iedereen die gek is op cijfertjes enzo moet maar ff een kijkje nemen (als vergelijking)..
beetje nette score ofniet?
Een tijdje geleden heb ik het Bios van mijn Radeon8500LE met het programma van John Hoek geflasht naar de retailversie. De snelheid van het geheugen is daarmee keurig verhoogd van 250/250 naar 275/275.
Als ik nu het Bios opnieuw probeer te flashen om de geheugensnelheid te verlagen van 275 naar 267 krijg ik een foutmelding:
DATA NOT ERASED
ERROR 0FL01
Probeer ik het Bios terug te flashen naar de Oem-versie dan krijg ik de melding
ERROR PARSING CUSTOM.BIN
Inmiddels heb ik alle opties meerdere malen geprobeerd, maar het programma weigert het Bios aan te passen.
Wie weet de oplossing van dit probleem?
Anoniem: 42849
Zit er een firewall tussen? Daar had ik ook last van...Op zondag 06 januari 2002 11:07 schreef speed24 het volgende:
Ik heb nu een 3dmark2001-score van 5702 gehaald met de nieuwe drivers ... alleen door iets raars in IE kan ik de score niet bij madonion submitten
of gewoon normaal?
Normaal tot goed. Tis maar een scoreOp zondag 06 januari 2002 11:47 schreef Morph666 het volgende:
ik heb 8021 zie onder is dit slecht voor mijn pc?
of gewoon normaal?
kan beter... ik haal met mindere specs 500 punten meer.. maar het is de vraag of je er enige waarde aan moet hechten..Op zondag 06 januari 2002 11:47 schreef Morph666 het volgende:
of gewoon normaal?
Zoals BreePee al zei: Het is maar een score
Nou, mindere specs... jou kaart is overgeclocked, die van hem niet. ik denk dat het daar aan ligtOp zondag 06 januari 2002 12:01 schreef bluppy2 het volgende:
kan beter... ik haal met mindere specs 500 punten meer..
als je in 3d Mark 2001 Demo draai
krijg je toch vet cool filmpje?
dan zie je in het begin zo'n beeld van steen?
mooi he?
NIET DUS!
superveel karteltjes aan der armen
niet normaal meer ja op 1024x768x32bit gewoon standaart
dus ( als ie vraagt wilt u op 640x480 draaien zeg ik NO )
iemand ook deze problemen?
ben erg benieuwd of daar ook een verbetering in zit.
Anoniem: 26375
Quake 3 Arena -> +2fps, beeldkwaliteit is beter geworden, de lucht is weer vlekkeloos
Counter-Strike -> +veel fps, vsync werkt eindelijk zoals het hoort.
Win98Se -> irri bug dat je je refreshrate niet in kunt stellen in windows, Powerstrip werkt wel
Meer heb ik nog niet getest, ik moet me sig nog veranderen btw...die score klopt niet meer
dat is geen probleem dat hoort zo! dat paard vind ik er anders ook niet geweldig uitzien. is gewoon 1 of andere technologie.Op zondag 06 januari 2002 12:17 schreef Morph666 het volgende:
verder heb ik nog een probleem
als je in 3d Mark 2001 Demo draai
krijg je toch vet cool filmpje?
dan zie je in het begin zo'n beeld van steen?
mooi he?
NIET DUS!
superveel karteltjes aan der armen
niet normaal meer ja op 1024x768x32bit gewoon standaart
dus ( als ie vraagt wilt u op 640x480 draaien zeg ik NO )
iemand ook deze problemen?
ik heb de heb de 9008 drivers nu een tijdje gebruikt en ze zijn net iets sneller dan de 7206 in games. Ik heb alleen wel weer problemen met de refreshrates maar dat was met 9005 ook al zo.. 3dmark is wel ongeveer 100 punten gestegen. alle games zijn iets trager behalve de nature die is fors gestegen net als bij de 9005.Okee het is nu dus wel duidelijk dat we voor XP de 6011 drivers goed kunnen gebruiken maar heeft iemand ook al de 9008 drivers (voor Win98se) vergeleken met de 7206 drivers ? ?
ben erg benieuwd of daar ook een verbetering in zit.
7206
http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?2323929
9008
http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?2388004
cpu snelheid scheelt 10 mhz maar de rest is praktisch hetzelfde.
Wat bedoel je nou precies met dat ze net iets sneller zijn dan de 7206 in gamesOp zondag 06 januari 2002 12:47 schreef salvador4 het volgende:
ik heb de heb de 9008 drivers nu een tijdje gebruikt en ze zijn net iets sneller dan de 7206 in games. Ik heb alleen wel weer problemen met de refreshrates maar dat was met 9005 ook al zo.. 3dmark is wel ongeveer 100 punten gestegen. alle games zijn iets trager behalve de nature die is fors gestegen net als bij de 9005.
7206
http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?2323929
9008
http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?2388004
Ik begrijp dat we hier praten over 3dmark maar als de games in 3dmark allemaal lager uitvallen hoe kun je dab ee hogere score hebben.
enne...hoe zit het met de (beeld)kwaliteit van die 9008 drivers ?
kromme zin iddOp zondag 06 januari 2002 12:58 schreef Le_Freak ! het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou precies met dat ze net iets sneller zijn dan de 7206 in gamesen vervolgens zeg je dat alle ganes iets trager zijn. ?
Ik begrijp dat we hier praten over 3dmark maar als de games in 3dmark allemaal lager uitvallen hoe kun je dab ee hogere score hebben.
enne...hoe zit het met de (beeld)kwaliteit van die 9008 drivers ?

ik bedoelde idd dat de games in 3dmark trager zijn op de nature na met de 9008 drivers. daarom is de score hoger.
in 'echte' games zijn ze iets sneller, iig in q2, q3 en rtcw, dat zijn ook de enige die ik heb getest. van de beeldkwaliteit heb ik niks gemerkt, maar zoals iemand al zei schijnt die iets verbeterd te zijn.
Anoniem: 42196
Overigens lees ik nog al eens iets over 60hz bug in games, is dit niet op te lossen dmv in je directXdiagnostics op je achterste tabblad je refresh rate te forceren naar bv 85?
als de winkel gezegd heeft dat het een op 350mhz lopende retail is dan hebben ze je wel aardig genaaid. het kan zijn dat ze 250 bedoelen maar dan is het nog steeds een oem. 275 moet het dus zijn. over 't overklokken; 't kan zijn dat je 4 ns geheugen hebt ipv de gebruikelijke 3.6ns geheugen.Op zondag 06 januari 2002 13:05 schreef Nillfist het volgende:
Als ik met Rage3d-tweak iets verander in het overclock-gedeelte wordt dit onmiddelijk beloont met verticale balken en kan ik(hard)gaan resetten. Volgens de winkel was dit een "op 350mhz draaiende retailversie", maar op de doos staat "powered bij Ati" dus ik vrees het ergste wat het retail betreft. Zonet heb ik het stuk uitgeprint waarin uitgelegd wordt hoe je met potlood je voltage omhoog krijgt maar ik heb hier of daar ook gelezen over een ocbeveiliging(?) en ik vind die verticale balken van mij wel iets dat daar goed bij zou passen. Autoverclock functie = zelfde resultaat. Zou het nu werkelijk het voltage alleen zijn wat dit veroorzaakt? Liever vraag ik het maar eerst, deze keer, want ik heb al zo misselijk veel hardware naar de fillistijnen geholpen met mijn overclock-drang namelijk...
Overigens lees ik nog al eens iets over 60hz bug in games, is dit niet op te lossen dmv in je directXdiagnostics op je achterste tabblad je refresh rate te forceren naar bv 85?
Voltage verhogen zal helpen ja, en naar mijn weten zit er niks geen protectie op
Ik heb dus gisteren even 3dMark gedraaid en mijn scores zijn echt dramatisch
2000 -> 3518
2001 -> 5618
Ik heb geen idee waardoor het komt.
Bij die 64 mb renderding nog wat, had ik 1,2 fps !!! (of hoort dat zo?)
Met mijn specs moet het toch allemaal een stuk beter gaan zou je zeggen.
Het is maar een score zeggen jullie dan, maar ik had toch wel wat hoger verwacht eigenlijk!!
de Radeon van wintelco is deze
OEM ATI RADEON 8500LE 64MB DDR TV OUT DVI 250/250
en dat is dus niet de
Ati Radeon 8500 64 MB Retail die ik zoek
COMPLETER!Op zondag 06 januari 2002 13:37 schreef MR_WAZOO het volgende:
let op!!!
de Radeon van wintelco is deze
OEM ATI RADEON 8500LE 64MB DDR TV OUT DVI 250/250
en dat is dus niet de
Ati Radeon 8500 64 MB Retail die ik zoek
daar heb ik inmiddels ook een email naartoe gestuurd, maar voordat mensen bij die ander een ati bestellen en lopen te zeuren dat ze de verkeerde krijgenOp zondag 06 januari 2002 13:40 schreef Basz19 het volgende:
[..]
COMPLETER!
Anoniem: 39866
Ik heb ongeveer hetzelfde systeem (niks overklokt) maar haal slechts 7300 met de beta drivers van Ati.com en met de gelekte drivers slechts 7100.Op zondag 06 januari 2002 11:47 schreef Morph666 het volgende:
of gewoon normaal?
V-sync werkt ook maar lang niet zo goed als het kan werken.
En ik heb dat op hol geslagen scherm ook gehad
ik heb een iTouch toetsenbord en als ik in een spel mijn volume ga veranderen van het geluid dan draait het wel wel door alleen haal ik niet meer dan 2 FPS dus dan moet ik het weer afsluiten en opnieuw starten
zijn er meer mensen met dit probleem ?
ik heb de laatste drivers van de Ati site : 6.13.10.3286
en ik draai win XP met het systeem hier onder
edit : typo
oude driver eerst uninstallen daarna rebooten en de nieuwe driver er op zettenOp zondag 06 januari 2002 16:18 schreef dolph het volgende:
Heb net onder XP de 6011 drivers geinstalleerd. Tijdens de installatie vroeg windows of ie nieuwere bestanden mocht overschrijven ?? M'n 3286 drivers zijn toch ouder? Maar goed ik alles laten overschrijven en windows gaf keurig aan dat de 6011 drivers geinstalleerd waren. Daarna de 3dmark2001 geprobeerd maar crashed telkens tijdens de tweede test terwijl dat nooit gebeurdeIk doe vast iets fout want hoor alleen goede berichten
Breek je nek voorzichtig
ik heb voor GPU MEM 295 ingevuld, maar hij blijft 275/275 draaien
Nou las ik iets over decimalen, had ik er nog iets achter de comma moeten zetten (of punt)of had ik 95 moeten invullen, dat is ne nog niet geheel duidelijk.
Of is mijn bios gelockt of iets dergelijks?
Niet op voorraad.
Of is dat iet anders??
Powerstrip werkt niet goed bij mij, na een tijdje lijkt het of de settings gaan verlopen, m'n kaart wordt dan opeens langzamer en volkomen op random momenten dus het os niet zo dat hij het niet aan kan.Op zondag 06 januari 2002 20:11 schreef Basz19 het volgende:
Met Powerstrip kun je hem toch ook "overclocken"?
Of is dat iet anders??
Niet op voorraad.
Bij mij werkt Powerstrip wel goed.
Zelf een prima proggie voor al die hertzen en resoluties aan elkaar te koppelen...
Inmiddels alle opties geprobeerd in dit programma, maar niets lukt.
Gelukkig kon ik met Rage 3D Tweak v3.0b4 de settings wel aanpassen.
Bij de instellingen van netmeeting kan ik dus geen source selecteren. Terwijl ik toch echt beeld krijg van de camera die ik aan mijn video in heb hangen.
Spraak lukt wel, maar ik zou toch ook graag video versturen.
jee! ben de 256e poster in de bericht maar die @$%#@1!@
boven mij moest zonodig de 255e bericht hebben
lol
Jaaaaa alleen wel is het bestelsysteem vaag. Je moet een forumulier uitprinten en dan dat opsturen, denk ik, samen met een acceptgiro met het verschuldigde bedragOp zondag 06 januari 2002 22:28 schreef WebSniper het volgende:
257![]()
trouwens heeft iemand de radeon van winelco ofzo?
daar is hij lekker cheap
beetje vaag. Maar voor die prijs heb ik veel over
het lijkt wel of m'n bios gelockt is oid, zoals je ook met je mobo je bios kan beveiligen.Op zondag 06 januari 2002 21:49 schreef EdGnoj het volgende:
Ik heb dus hetzelfde probleem als jou Edward. Mijn Bios laat zich ook niet aanpassen en ik krijg dezelfde foutmeldingen als jou. Zelfs teruggaan naar een LE Bios lukt niet meer..
Inmiddels alle opties geprobeerd in dit programma, maar niets lukt.
Gelukkig kon ik met Rage 3D Tweak v3.0b4 de settings wel aanpassen.
Ik heb net nog eens met powerstrip gerommeld, maar daar krijg ik erg vage resultaten, in 3DMark2001 gaat alles goed, maar in UT gaat m'n kaart langzamer lopen, daarom wil ik geen ps meer en gelijk vanuit de bios overklokken, ik weet waar de grenzen van m'n kaart liggen, en daar wil ik dus net onder gaan zitten.
Is er iemand die wel succesvol vanuit z'n bios heeft overklokt?
Niet op voorraad.
als jij de LE heb moet je mij ook op de hoogte houden
ik wil namelijk ook op 275 gaan lopen
Ik heb John nog een mailtje gestuurd, misschien heb ik wat over het hoofd gezien.
Niet op voorraad.
Dit topic is gesloten.