wow dat spel ziet er gelikt uit
Als je gimme.dll weghaalt werkt multiplayer niet meer.Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 20:31:
Kan iemand ff een linkje geven voor die xp patch van NFS5 of werkt dat gimme.dll weghalen ook?
Als je de legale Porsche 2000 hebt, kun je de patch vast wel halen op www.ea.com
Een beter oplossing om het ondeer wk/XP te spelen is de swapfile te 'locken'.
Dit doe je door hem op ee nminimum te zetten van 250 of 500 mb (wat je wil) en ook het maximum op die grootte in te stellen.
Klaar
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Na het zien van de filmpjes, een eindje terug in dit topic genoemd, ben ik wat terughoudender over NFSHP2. Het ziet er weliswaar erg mooi uit, maar het is ZO arcade dat de doelgroep lijkt te liggen tussen 5 en 80 jaar.

Ik heb niet EEN in-car view gezien. Alleen maar chase, bumper en nog een er tussenin. Waardeloos. De auto's reageren als in Screamer 1, en voor wie dat niet kent: dat was zo arcade dat je zelfs met een keyboard maar 3 knoppen nodig had. Okay, het is en blijft Need for Speed. Maar dit is echt een stap terug na Porsche 2000, dit is ronduit waardeloos. All eyecandy but no gameplay.
Ze bekijken het maar

Ik heb niet EEN in-car view gezien. Alleen maar chase, bumper en nog een er tussenin. Waardeloos. De auto's reageren als in Screamer 1, en voor wie dat niet kent: dat was zo arcade dat je zelfs met een keyboard maar 3 knoppen nodig had. Okay, het is en blijft Need for Speed. Maar dit is echt een stap terug na Porsche 2000, dit is ronduit waardeloos. All eyecandy but no gameplay.
Ze bekijken het maar
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Je kan ook w88 tot de release...Ik ben ook sceptisch over deze versie vooral omdat ik een die-hard NFS porscher ben geweest. Maar ik w8 het wel gewoon af, en oordeel niet via screenshots en verhalen.Captain Pervert schreef op 08 augustus 2002 @ 01:05:
Na het zien van de filmpjes, een eindje terug in dit topic genoemd, ben ik wat terughoudender over NFSHP2. Het ziet er weliswaar erg mooi uit, maar het is ZO arcade dat de doelgroep lijkt te liggen tussen 5 en 80 jaar.![]()
![]()
Ze bekijken het maar
NFS 2 was ook gewoon super-arcadisch....van die coole afsnijweggetjes met je verlaagde corvette met 200 km/h

(misschien was dat nog wel NFS1)
tampert, kriminalpolizei
Ik oordeel niet via screenshots en verhalen, ik oordeel voornamelijk op basis van een ingame filmpje van 6:35, ik zie hoe die auto rijdt, beweegt, reageert, etcetera.
En wat je zegt, dit is gewoon weer NFS 2 ja. Absoluut een stap terug. Desondanks nog een leuk spel hoor, daar twijfel ik niet aan. Ik ga het wel spelen denk ik, maar ik had toch echt iets anders verwacht.
En wat je zegt, dit is gewoon weer NFS 2 ja. Absoluut een stap terug. Desondanks nog een leuk spel hoor, daar twijfel ik niet aan. Ik ga het wel spelen denk ik, maar ik had toch echt iets anders verwacht.
Verwijderd
ik had die update voor need for speed 5 (compatibility) gewoon van de windows update site. (ze doen daar nog wel eens wat nuttigs hehe)
Dat werk bij mij nog niet.Captain Pervert schreef op 08 augustus 2002 @ 00:16:
[...]
Als je gimme.dll weghaalt werkt multiplayer niet meer.
Als je de legale Porsche 2000 hebt, kun je de patch vast wel halen op www.ea.com
Een beter oplossing om het ondeer wk/XP te spelen is de swapfile te 'locken'.
Dit doe je door hem op ee nminimum te zetten van 250 of 500 mb (wat je wil) en ook het maximum op die grootte in te stellen.
Klaar
Ik heb alles geprobeerd een tijdje geleden. Heb uit frustratie het spel maar weggegeven.
doe nu lekker Sports Car GT va EA. Dat rulet over NFS door het upgrade en carriere systeem. Kan je lekker races rijden van een uur met pit stop etc. Gaaf hoor.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Captain Pervert schreef op 08 augustus 2002 @ 02:29:
Ik oordeel niet via screenshots en verhalen, ik oordeel voornamelijk op basis van een ingame filmpje van 6:35, ik zie hoe die auto rijdt, beweegt, reageert, etcetera.

een stap terug is jouw mening, geen feit
Oh? Reken er maar op dat ik niet de laatste ben die dat zegt.
? dat maakt het nog steeds geen feitCaptain Pervert schreef op 08 augustus 2002 @ 12:07:
Oh? Reken er maar op dat ik niet de laatste ben die dat zegt.
Okay, als we taalkundig gaan worden? 
Bij de beoordeling van dat spel kan je helemaal niet spreken van feiten. Het enige feit dat als dusdanig aangemerkt kan worden, is dat het spel er "is". Dat is een feit. Al wordt zelfs dat bestreden door verschillende filosofen, die beweren dat je nooit kunt zeggen "dit is er nu" want het "dit" is dan alweer veranderd, en het "nu" is dan al geen "nu" meer. Enzovoorts.
Andere feiten zijn: dit spel bevat x tracks, x wagens en je kunt weer getaway chases rijden met de juten. Of het al dan niet een mooi spel is, is een waardeoordeel. Ik zei dat het een stap terug was, en dat is ook geen feit. Daar heb je gelijk in. Maar het is ook nooit mijn bedoeling geweest om het als feit te brengen, want dat is het niet, en zal het nooit worden.
Wat ik wel wil zeggen is, dat het niet alleen mijn mening is ("ik vind het een stap terug"), maar dat ik er met stelligheid vanuit ga dat vele anderen dit ook zullen vinden, en uiteindelijk de algemene opinie zal zijn dat het een stap terug "is".
Al met al een post vol oeverloos gelul.
Als je het niet meer snapt dan is dat niet zo erg, als je maar snapt dat NFSHP2 een stap terug is
Bij de beoordeling van dat spel kan je helemaal niet spreken van feiten. Het enige feit dat als dusdanig aangemerkt kan worden, is dat het spel er "is". Dat is een feit. Al wordt zelfs dat bestreden door verschillende filosofen, die beweren dat je nooit kunt zeggen "dit is er nu" want het "dit" is dan alweer veranderd, en het "nu" is dan al geen "nu" meer. Enzovoorts.
Andere feiten zijn: dit spel bevat x tracks, x wagens en je kunt weer getaway chases rijden met de juten. Of het al dan niet een mooi spel is, is een waardeoordeel. Ik zei dat het een stap terug was, en dat is ook geen feit. Daar heb je gelijk in. Maar het is ook nooit mijn bedoeling geweest om het als feit te brengen, want dat is het niet, en zal het nooit worden.
Wat ik wel wil zeggen is, dat het niet alleen mijn mening is ("ik vind het een stap terug"), maar dat ik er met stelligheid vanuit ga dat vele anderen dit ook zullen vinden, en uiteindelijk de algemene opinie zal zijn dat het een stap terug "is".
Als je het niet meer snapt dan is dat niet zo erg, als je maar snapt dat NFSHP2 een stap terug is
ik snap alleen feitenCaptain Pervert schreef op 08 augustus 2002 @ 14:27:
*bonk*
au
au
en nu graag in het nederlands
Sometimes human's are...
Weer ff ontopic graag mensen..
Verwijderd
Ik heb dat gimme.dll weggehaald maar NFS5 werkt nog steeds niet. Hij loopt nog steedsvast na circa 5 minuten spelen. Heb de originele (uiteraard
) maar kan op ea.com geen patch van NFS5 vinden.

en dat terwijl de meeste mensen de handling van nfs2 juist vonden roelen... (mij maakt het niets uit trouens, maar ik dacht altijd dat ik 1 van de weinigen was de nfs4/5 qua handling prima vondt). Dus ik denk dat je eerder alleen staat dan dat er veel anderen met je zijn.Captain Pervert schreef op 08 augustus 2002 @ 14:27:
("ik vind het een stap terug"), maar dat ik er met stelligheid vanuit ga dat vele anderen dit ook zullen vinden, en uiteindelijk de algemene opinie zal zijn dat het een stap terug "is".
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
zodan, ik heb m sinds eer gisteren er weer opstaan en weer aan de praat gekregen op win2k door patch 3.5 gebruikenVerwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 14:34:
Ik heb dat gimme.dll weggehaald maar NFS5 werkt nog steeds niet. Hij loopt nog steedsvast na circa 5 minuten spelen. Heb de originele (uiteraard) maar kan op ea.com geen patch van NFS5 vinden.
best wel okeeje nfs site!
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
zo zeg dat je er zo opingaat heb je tijd teveelCaptain Pervert schreef op 08 augustus 2002 @ 14:27:
Okay, als we taalkundig gaan worden?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
Thanks voor de link naar de patch. Ik zal het eens gaan proberen.Yonni schreef op 10 augustus 2002 @ 16:31:
[...]
zodan, ik heb m sinds eer gisteren er weer opstaan en weer aan de praat gekregen op win2k door patch 3.5 gebruikendas deze en doe alles wat in de patch staat , vervolgens toen ik online wou checken ging i weer wat updaten
en toen deed i het niet meer...3.5 er weer overheen gegooid en hopla!
dus das antwoord
en ik heb gimme.dll niet weggegooid maar hernoemt..zou dat wat uitmaken?
best wel okeeje nfs site!
alstublaftVerwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 19:59:
[...]
Thanks voor de link naar de patch. Ik zal het eens gaan proberen.
Nu ik er zo over nadenk, heb je gelijk weet je dat? Need for Speed is van oudsher eigenlijk een arcadespel - Porsche 2000 week daarvan af en er zijn ook velen die dat een klotespel vinden - simpelweg omdat je meer dan 2 minuten moet oefenen om de '78 911 Turbo onder de knie te krijgen, bijvoorbeeld.Breepee schreef op 10 augustus 2002 @ 14:43:
[...]
en dat terwijl de meeste mensen de handling van nfs2 juist vonden roelen... (mij maakt het niets uit trouens, maar ik dacht altijd dat ik 1 van de weinigen was de nfs4/5 qua handling prima vondt). Dus ik denk dat je eerder alleen staat dan dat er veel anderen met je zijn.
Voor die mensen is Hot Pursuit 2 ook een stap terug, maar voor hen is 'terug' juist de goede richting...
Ik denk dat het zowel enthousiast ontvangen wordt als negatief. Enthousiast door de groep mensen waar ik het net over had, en negatief door mij en anderen, die graag hadden gezien dat EA de Porsche 2000-koers had voortgezet.
Die laatste groep zal niet erg groot zijn - want als je zit te wachten op realistische handling, dan ga je natuurlijk wel een echt spel spelen... Ik noem Nascar 2002, Rally Trophy, Grand Prix Legends...
ik weet niet hoor maar ik dacht er zo aan dat EA 2 kanten op aan het gaan is met de NFS serie, aan de ene kant de HOT PURSUIT serie, nu met nr 2 en aan de andere kant de REALISTISCHE racesims, zoals dus porsche 2000 en Motor City Online, maybe dat het dus wel 2 verschillende games gaan worden...en ik vind dat allebei de soort gaaf zijn..arcade is gewoon raggen met die bakken en gaan met de banaan
beuken tot je scheel ziet
en porsche 2000 en verdere delen voor het echte race werk

(dit denk ik dus..ik zeg niet dat het zo is/wordt.. )
(dit denk ik dus..ik zeg niet dat het zo is/wordt.. )
Ik snap dat gezeik niet van die handling. Je moet gewoon ff wennen, dat is alles.
Ik speel nu veel N4S5, als ik nu N4S4 ga spelen wordt het een drama, maar dat duurt hooguit 5 minuten.
Trouwens, die 911 Turbo uit 78, volgens mij is dat ook wel de irritantste auto die in het spel zit. Maar och, das de moeilijkheidsgraad die je kiest zullen we maar zeggen. Even simpel cashen: Europerally met een GT1 rijden, behalve Alps, die rijd je gewoon met de 911 Turbo uit 2000.
Even een vraagje over N4S5: Is het mogelijk om Schwarzwald te rijden in 2:34?
Een vriend van mij zegt dat te hebben gedaan, maar ik rijd iedere track sneller als hij, terwijl hij Schwarzwald ruim 40 seconden sneller rijdt
Ik speel nu veel N4S5, als ik nu N4S4 ga spelen wordt het een drama, maar dat duurt hooguit 5 minuten.
Trouwens, die 911 Turbo uit 78, volgens mij is dat ook wel de irritantste auto die in het spel zit. Maar och, das de moeilijkheidsgraad die je kiest zullen we maar zeggen. Even simpel cashen: Europerally met een GT1 rijden, behalve Alps, die rijd je gewoon met de 911 Turbo uit 2000.
Een vriend van mij zegt dat te hebben gedaan, maar ik rijd iedere track sneller als hij, terwijl hij Schwarzwald ruim 40 seconden sneller rijdt
hmmz, ik heb geen id
ik vind die track beetje vaag als je er 40 sec. sneller kan..heb je bewijzen dat i sneller is? of neemt i een afslag links /rechts?
tell me all!
Maar ook één van de beste en leukste. Als je hem onder de knie hebt, kun je er meer mee dan de mega-downforce-karren van later in het spel (kontje slippen enzo, erg handig, en cool om te doen).Thufir_Hawat schreef op 11 augustus 2002 @ 10:11:
Ik snap dat gezeik niet van die handling. Je moet gewoon ff wennen, dat is alles.
Trouwens, die 911 Turbo uit 78, volgens mij is dat ook wel de irritantste auto die in het spel zit.
Mijn record is 3:11 en mijn conclusie is dus dat het niet kan, of je moet al schade uitzetten en met een GT1 langs de wanden scheuren. Ik probeer zowel snel als schadevrij te rijden...Maar och, das de moeilijkheidsgraad die je kiest zullen we maar zeggen. Even simpel cashen: Europerally met een GT1 rijden, behalve Alps, die rijd je gewoon met de 911 Turbo uit 2000.
Je hebt op die baan niet echt short-cuts, maar wel heel veel scherpe bochten en een stuk met gras. Daar moet je toch behoorlijk afremmen anders haal je die bocht nooit.
Ik weet dat die baan ca 10km is. Dit betekend dat je gem. 234 km/h moet rijden om die tijd te halen.
Dat is even snel als mijn record op Monte Carlo 2. En daar zitten eigenlijk maar 2 bochten in. En voor de rest gaat het gewoon HARD.
Maar hij beweert dat het echt wel kan, hij zou het nog een keer doen en dan de replay opsturen maar het cd'tje klapte uit elkaar in z'n cd-romspeler
Ik weet dat die baan ca 10km is. Dit betekend dat je gem. 234 km/h moet rijden om die tijd te halen.
Dat is even snel als mijn record op Monte Carlo 2. En daar zitten eigenlijk maar 2 bochten in. En voor de rest gaat het gewoon HARD.
Maar hij beweert dat het echt wel kan, hij zou het nog een keer doen en dan de replay opsturen maar het cd'tje klapte uit elkaar in z'n cd-romspeler
Helemaal gelijk in, ik vind ie screen shots er trouwens ook bagger uitzien (sorry dat ik het zeg) zal wel van de PS 2 zijnVerwijderd schreef op 02 januari 2002 @ 00:00:
Ok.. t spel waar ik op wacht.. eindelijk n datum.. is t voor de ps2..ik wil m voor mn pc!!!!!!!!!!!!!!!

Lees de draad voor je blaat. TMLennieboy83 schreef op 12 augustus 2002 @ 00:22:
[...]
Helemaal gelijk in, ik vind ie screen shots er trouwens ook bagger uitzien (sorry dat ik het zeg) zal wel van de PS 2 zijn
Ik quote mezelf wel even.
Captain Pervert schreef op 07 augustus 2002 @ 19:11:
Willen jullie stoppen met zeiken over graphics?
Dat zijn overduidelijke PS2 screens en ja, dat ziet er crap uit. En nee, de PS2 is niet crap want op een TV is alles blurred en zien consolegraphics er gewoon goed uit.
Dus, PS2 screens op een PC-monitor slaat eigenlijk op stront (ik snap ook niet waarom ze die op de site zetten en geen screenies van de PC-versie). ZEKER wanneer er koeienkoppen onder jullie zijn die de grafische kwaliteit van NFSHP2 beoordelen op basis van de PS2 screens, terwijl dat niet de bedoeling is...
En dan nog. Waar LULLEN we over. Ook al zit er in de graphics geen verbetering t.o.v. Porsche 2000, dan nog hoor je mij niet zeiken. Dat is zelfs vandaag nog een goede engine en vooral: de gameplay was leuk. Lekker no-nonsense racen met een KLEIN tikje customization aan de auto, maar nog altijd meer arcade dan simulatie.
Dat is Need for Speed. En zo moet het blijven.
Ik was te lui om alles te lezen, ik was aan het "plaatjes kijken"
Die plaatjes zijn dus niet representatief hè...
De PC-versie is dus nog niet uit van NFS6 ??
Anyway, jammer dat ze niet wat leuke mods hebben...
De McLaren F1 heeft net geen 700 pk en is 1 van de snelste auto's, maar heb je de "Fast and the Furious" gezien ?? Die oranje wagen die vanaf halverwege de film meedoet tot en met de eindscene (waarin hij racet tegen dat 900 pk monster). Dat is een Toyota Supra. Standaard heeft deze 3.0 liter V6 met sequentiele turbo slechts 330 pk (0-100 in 5.5 secs), maar en bestaan veel tweaks voor. In bovengenoemde film betreft het een 800 pk uitvoering, met 150 pk NoZ-injectie. Dat lijkt me best leuk voor in zo'n game als NFS...
met NoZ kan je net ff wat meer
BTW, er bestaan zelfs 1050 pk bi-turbo modellen van de Supra, dus die 800 pk versie is nog niet eens de snelste. Natuurlijk valt dit niet meer onder "normale" straatwagens, maar waarom geen "custom car" section ??
Anyway, jammer dat ze niet wat leuke mods hebben...
De McLaren F1 heeft net geen 700 pk en is 1 van de snelste auto's, maar heb je de "Fast and the Furious" gezien ?? Die oranje wagen die vanaf halverwege de film meedoet tot en met de eindscene (waarin hij racet tegen dat 900 pk monster). Dat is een Toyota Supra. Standaard heeft deze 3.0 liter V6 met sequentiele turbo slechts 330 pk (0-100 in 5.5 secs), maar en bestaan veel tweaks voor. In bovengenoemde film betreft het een 800 pk uitvoering, met 150 pk NoZ-injectie. Dat lijkt me best leuk voor in zo'n game als NFS...
met NoZ kan je net ff wat meer
BTW, er bestaan zelfs 1050 pk bi-turbo modellen van de Supra, dus die 800 pk versie is nog niet eens de snelste. Natuurlijk valt dit niet meer onder "normale" straatwagens, maar waarom geen "custom car" section ??
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Op onderstaande pagina kan je zien welke tijden er online worden gereden (ga er vanuit damage off/collission off):Thufir_Hawat schreef op 11 augustus 2002 @ 10:11:
http://www.earacing.com/PU_Tracks.phtml
~2:14 is mogelijk op Schwarzwald; aangezien er een bug in dat track zit ... ik kan het niet precies uitleggen, maar ergens is er een plek waar je 'buiten' het track kan komen ... je kan dan buiten het track naar de finish scheuren (en daar weer het track binnenrijden en finishen
Maar zonder dit truukje zal het niet lukken (toptijden op eaonline zijn ~2:40
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Daar staan best wel zieke tijden. Maar ja, ik stel m'n GT1 niet in per track. Hunnie wel denk ik?
Maarre, ff on-topic: Kun je in N4S6 ook weer je auto's opvoeren zoals in deel 5? Dat zou wel koel zijn. De methode van deel 4 vond ik maar matig, zeker die streepies die je kreeg bij de 3e upgrade. Dat ziet er niet uit.
Voor de rest, als het gaat rijden zoals Screamer, dan wordt dat lekker de bochies door.
En die vriend zal het moeilijk krijgen, die rijdt zoals de formule 1 autootjes, netjes voor iedere bocht remmen. Wat nou remmen, tis toch een reesspel?
Maarre, ff on-topic: Kun je in N4S6 ook weer je auto's opvoeren zoals in deel 5? Dat zou wel koel zijn. De methode van deel 4 vond ik maar matig, zeker die streepies die je kreeg bij de 3e upgrade. Dat ziet er niet uit.
Voor de rest, als het gaat rijden zoals Screamer, dan wordt dat lekker de bochies door.
En die vriend zal het moeilijk krijgen, die rijdt zoals de formule 1 autootjes, netjes voor iedere bocht remmen. Wat nou remmen, tis toch een reesspel?
Hmm, ligt het nou aan mij of klopt de belichting voor geen meter? (Auto's en omgeving ten opzichte van elkaar.)Sjonny75 schreef op 12 augustus 2002 @ 22:54:
Nieuwe screens van de PC versie !!!
afbeelding
afbeelding
afbeelding
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Voor 0% gewijzigd door dominic op 12-08-2002 23:33 . Reden: Typo ]
ziet er wel kewl uit... alleen dat DUITSE kenteken vind ik persoonlijk wel wat minder...
en de auto's vind ik raar ... zelfde wat dominicbout zei de belichting klopt voor geen ene meter
en de auto's vind ik raar ... zelfde wat dominicbout zei de belichting klopt voor geen ene meter
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Die Vanquish ziet er erg goed uit! De rest trouwens ook maar die zie je niet zo goed.
offtopic:
Ik zag van de week trouwens een z8 en de dag erna zag ik er weer één, ik dacht dat er maar 10 in nederland reden ofzo?
Ik zag van de week trouwens een z8 en de dag erna zag ik er weer één, ik dacht dat er maar 10 in nederland reden ofzo?
Insanus sum
nice
super screenies!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
geil geil geil
check gewoon hoe straak dat eruit ziet..mensen..
nfs: hot pursuit 2 !!!!
geil geil geil
check gewoon hoe straak dat eruit ziet..mensen..
Verwijderd
Misschien is deze reply HEEEL erg laat.. maarja.. ik merk deze post nu pas op.
de movies (pagina
die heb ik als webmaster ND4SPDWorld gemaakt. helaas wel op lage kwaliteit, wat maar 10% van de werkelijke graphics laat zien. het slingeren was omdat ikzelf nog nooit met een playstation 2 (waarvan we de movies geripped hebben) had bespeeld, en ikzelf ook nog maar weinig games speel...
Het spel zelf zat grafisch heel goed in elkaar, er werd wel bij verteld dat 't pas voor 40% af was qua grafische vormgeving etc... 't slingeren kwam ook omdat we eigenlijk constant de handling aan 't testen waren (en ook niet kunnen rijden
)
edit: spam verwijderd
de movies (pagina
Het spel zelf zat grafisch heel goed in elkaar, er werd wel bij verteld dat 't pas voor 40% af was qua grafische vormgeving etc... 't slingeren kwam ook omdat we eigenlijk constant de handling aan 't testen waren (en ook niet kunnen rijden
edit: spam verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2002 19:00 ]
mag ik het dan zeggen. dezelfde screens worden ook voor de GC getoont.Yonni schreef op 13 augustus 2002 @ 20:19:
nicesuper screenies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geil geil geil
check gewoon hoe straak dat eruit ziet..mensen..![]()
nfs: hot pursuit 2 !!!!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik vind die screenies niet supermooi ofzo, maar het is mij mooi genoeg. Als het maar een LEUK SPEL is.
nog een kleine aanvulling.schnumi schreef op 21 augustus 2002 @ 18:22:
[...]
mag ik het dan zeggen. dezelfde screens worden ook voor de GC getoont.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Wou net zeggen, screens zien er leuk uit.. maar het mist realisme en de echte kwijl-factor ...Captain Pervert schreef op 21 augustus 2002 @ 18:24:
Ik vind die screenies niet supermooi ofzo, maar het is mij mooi genoeg. Als het maar een LEUK SPEL is.
maar laten we in GoTsnaam hopen dat de gameplay goed is.
Ik wil wel weer zo'n leuk arcade / sim spel spelen.
w000t YES YES YES!! vet alijd op gew8 op dit monster spel!
ik ga hem kopuh!
net intertoys blaadje binnen, eind oktober op alle platforms word hij daar pas verwacht
kan nie w88 !
ik ga hem kopuh!
net intertoys blaadje binnen, eind oktober op alle platforms word hij daar pas verwacht
kan nie w88 !
WTF? En dat er een demo is zeg jij nu pas?Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 21:50:
vanadaag de demo maar eens gespeeld erg tof spel zeg
leuk die matrix effecten
* Captain Pervert zet zijn telefoon uit en meldt zich ziek
Yep de demo roels!! Matrix effect is supervet, en ook als je een jump maakt dat je 'm ff in 3rd person mode ziet vliegen zeg maar
en al die zijweggetjes en actie!! Echt een superrrspel!! Hoop alleen wel dat ze nog ff iets aan de framerate gaan doen, want die wil nog wel eens een afnemen als er veel auto's/actie in beeld is.. Maar gelukkig is het nog niet de final versie..
Heb ik al gezien in preview movies en dat ga ik dus uitzetten, want als ik dan verder wil rijden, knal ik onherroepelijk ergens tegenaan. Flauwekul, ik houd niet van die onderbrekingen. Trouwens,als je een jump maakt dat je 'm ff in 3rd person mode ziet vliegen zeg maar
WAAR KAN JE HEM DOWNEN!
Op ea.com en needforspeed.com staat niets over een demo, op google vind ik ook niets.
ps2 demoCaptain Pervert schreef op 05 september 2002 @ 22:08:
[...]
Heb ik al gezien in preview movies en dat ga ik dus uitzetten, want als ik dan verder wil rijden, knal ik onherroepelijk ergens tegenaan. Flauwekul, ik houd niet van die onderbrekingen. Trouwens,
WAAR KAN JE HEM DOWNEN!
Op ea.com en needforspeed.com staat niets over een demo, op google vind ik ook niets.
PS2 demo is het.. Maar dat tegenaan knallen valt mee hoor, want je ziet het al wanneer je nog in de lucht zit, dus zat tijd om neer te komen... Je moet het zien om het goed te snappenCaptain Pervert schreef op 05 september 2002 @ 22:08:
[...]
Heb ik al gezien in preview movies en dat ga ik dus uitzetten, want als ik dan verder wil rijden, knal ik onherroepelijk ergens tegenaan. Flauwekul, ik houd niet van die onderbrekingen. Trouwens,
WAAR KAN JE HEM DOWNEN!
PS2 
Het is weer zover
Hmmm. Ook niet geheel onbegrijpelijk, zodra je iets aan de PC community geeft, heeft een uur later de hele wereld het in zijn bezit
Het is weer zover
Ik weet wat je bedoelt, ik heb preview movies gezien van 5 minuten ingame, het zag er leuk uit maar gewoon... Voor die gein heb je replays, als ik race dan race ikdevv05 schreef op 05 september 2002 @ 22:11:
[...]
PS2 demo is het.. Maar dat tegenaan knallen valt mee hoor, want je ziet het al wanneer je nog in de lucht zit, dus zat tijd om neer te komen... Je moet het zien om het goed te snappen
Ja helaas
Ik zat me al helemaal te verheugen op 6 september (morgen), en nu is ie verschoven
Hellaas klopt dat 10 oktober ook niet, datum is 24 oktoberVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 22:55:
ik zag net op mijn werk dat releasedatum ineens op 10 oktober staat ipv in september.
De supersnelle racer die gaat verschijnen voor Nintendo Gamecube, PC CDROM, Playstation2 & Xbox verschijnt nu op 24 oktober. Dit geldt dus voor alle versies!
bron eagames.nl
Surprised? Leer mij EA kennen! Alleen met hun FIFA rotzooi komen ze op tijd. Maar ja, die vereisen ook maar een paar aanpassingen: spelersnamen/transfers verwerken, en de cornervlaggen een andere kleur gevendevv05 schreef op 05 september 2002 @ 22:58:
Ja helaasIk zat me al helemaal te verheugen op 6 september (morgen), en nu is ie verschoven
Och, dan kijk je toch gewoon nog even wat movies die staan ergens op www.nd4spdworld.com
gamecupe en ps2 versie
ik heb niet alles doorgelezen maar weet iemand wat de systeem eisen ongeveer zullen worden?
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Verwijderd
ze hebben hier in amerika zelfs een tv reclame ervan lopen nu. Ziet er super mooi uit, kan niet wachten tot het op de pc komt!
Zet dan ook ff de linkjes neerVerwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 02:31:
ze hebben hier in amerika zelfs een tv reclame ervan lopen nu. Ziet er super mooi uit, kan niet wachten tot het op de pc komt!
http://www.eaparty.nl/Movies/20165_0110.mov
http://www.eaparty.nl/Movies/20Robber0110.mov
http://www.eaparty.nl/Movies/20Wink0110.mov
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik gok dat dat wel mee gaat vallen.joostve schreef op 24 september 2002 @ 19:31:
ik heb niet alles doorgelezen maar weet iemand wat de systeem eisen ongeveer zullen worden?
NFS was eigenlijk voor z'n tijd nooit zo zwaar en zag er toch goed uit, dat zal nu denk ik/hoop ik ook wel weer zo zijn
Heb je ze ook nog in AVI formaat?
🌞🍃
Heb de demo op een PS2 Demo cd staan dat je bij een blad kreeg. vindt het harstikke tegenvallen, eerlijk gezegd.
Signature?
Verwijderd
Ik vond het echt een vette demo! Vooral het snelheidsgevoel was erg grootOsdorp-Dude schreef op 02 oktober 2002 @ 10:12:
Heb de demo op een PS2 Demo cd staan dat je bij een blad kreeg. vindt het harstikke tegenvallen, eerlijk gezegd.
I can't wait any longer...
Als ze zo doorgaan daar hebben we hem pas in 2018...

nee dan hebben we need for speed 23
En als je hem nu wil hebben bestel je hem toch via america?SquatRS schreef op 02 oktober 2002 @ 13:22:
[...]
Als ze zo doorgaan daar hebben we hem pas in 2018...![]()
daar ligt hij namelijk al in de winkels
Aangzien ie nu toch uit is.. wie heeft em al gespeelt? Is het de moeite?
ow.. bijna vergeten te zeggen.. hijs alleen uit voor de xbox
ow.. bijna vergeten te zeggen.. hijs alleen uit voor de xbox
Nou.. 1e indruk.. slecht..
Graphics zijn super .. maar wat een houterige besturing.. en totaal geen gevoel van snelheid, vooral als je van buitenaf kijkt schuift het autotje gewoon over de weg
Graphics zijn super .. maar wat een houterige besturing.. en totaal geen gevoel van snelheid, vooral als je van buitenaf kijkt schuift het autotje gewoon over de weg

niet meteen zo negatief je hebt t helemaal nog nie zelf op de PC gespeeld dus nietmeteen afzeiken mij lijkt het trouwens wel leuk spel om eens te spelen
Er waren 2 modes in het spel he, Extreme drift en normaal ofzo..Wimo. schreef op 04 oktober 2002 @ 18:11:
Nou.. 1e indruk.. slecht..![]()
't schijnt dat je met die normaal mode niet zo'n gevoel hebt, bij die extreme wel...
Nope dat is het niet.Xtuv schreef op 04 oktober 2002 @ 18:36:
[...]
Er waren 2 modes in het spel he, Extreme drift en normaal ofzo..
't schijnt dat je met die normaal mode niet zo'n gevoel hebt, bij die extreme wel...
Wat een neppe zooi zeg. Dat wordt dus weer uitspelen met twee vingers in je neus. Op een keyboard wel te verstaan, want mijn stuur maak ik hier niet aan vuil...Xtuv schreef op 04 oktober 2002 @ 18:36:
[...]
Er waren 2 modes in het spel he, Extreme drift en normaal ofzo..
En dan nu in een taal die we allemaal begrijpen?Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 18:52:
Hallow ik ben er weer..![]()
enne.. die nfs 4 en 5 roelt niet lekker.. best matig..![]()
![]()
Dat zou wel erg leuk zijn als we heb morgen binnen kunnen halen zit al een aardig tijd te wachten op dit spel
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
En dan hopen dat de demo morgen echt uitkomt 
dit is namelijk al de 2e datum dat de demo uitkomt
en dan is het ook nog een austrailische demo
www.need4speed.com.au komt hij uit op en 12 uur australiaanse tijd dus ehh snachts om 12 uur morgen geloof ik niet vandaag maar morgen
dit is namelijk al de 2e datum dat de demo uitkomt
en dan is het ook nog een austrailische demo
www.need4speed.com.au komt hij uit op en 12 uur australiaanse tijd dus ehh snachts om 12 uur morgen geloof ik niet vandaag maar morgen
edit:
Ownee nu ik naar tijd kijk van australlië komt hij hier rond 5:00 uit
Ownee nu ik naar tijd kijk van australlië komt hij hier rond 5:00 uit
hmz, vind de filmpjes een beetje schokkerig draaien
, das toch bestwel jammer (ben benieuwd of dat al de release version was
, mjah, als et soepel draait doen we et wel eff downloa kopen)
[ Voor 0% gewijzigd door answer_man op 13-10-2002 23:34 . Reden: taalfout :+ ]
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Hmm de filmpjes zien er hier prima uit, niks schokkerig o.i.d.answer_man schreef op 13 oktober 2002 @ 23:34:
hmz, vind de filmpjes een beetje schokkerig draaien, das toch bestwel jammer (ben benieuwd of dat al de release version was
, mjah, als et soepel draait doen we et wel eff downloa kopen)
Welke filmpjes schokken bij jou precies?
Bah ea weet wel van uitstellen, eerst het spel, dan de release datum van europa, dan de 1e demo, komt deze week uit, en de ausie demo, die komt ook deze week uit.Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 09:25:
Die Australische demo komt dus pas op 16 oktober...
mischien komen ze allebij wel op woensdag
op de site van bartsmit ziet mijn oog dat hij op 21okt uit komt
.
Verwijderd
Ik heb hem nu op de xbox..en ik moet zeggen dat het een zeer mooi spel is..besturing is een beetje moeilijk onder de knie te krijgen..maar na een paar dagen ben je daar wel aan gewend..wat ik jammer vind is dat er geen Multiplay optie is waarbij de ene speler politie speelt en de andere degene die de politie moet pakken..dat is toch eigenlijk het concept van dit spel?? In single player Hot Persuit mode vind ik het niet echt boeiend om auto's te "busten"... je ziet een rode balk...en als je 3x goed tegen die wagen gebeukt hebt is de balk leeg en staat er "busted" .. niks spectaculairs oid..maar misschien komt het omdat ik pas de 1e 2 levels gespeeld heb en dat er later wellicht nog wat leuks komt...
Aussie demo:
EDIT:
oud nieuws zie ik nu...
Pfff nog ff wachten dan...:
Exclusive Aussie Demo!
Coming this Wednesday is an exclusive Australian Need For Speed Hot Pursuit 2 PC demo!
EDIT:
oud nieuws zie ik nu...

\_Specs_/
Hier zijn nog 2 mirrors :
http://www.fileshack.com/file.x?fid=1320
en
http://www.3dgamers.com/news/more/1034617318/
Ik heb ze zelf nog niet getest, dus ik weet niet of ze snel zijn
http://www.fileshack.com/file.x?fid=1320
en
http://www.3dgamers.com/news/more/1034617318/
Ik heb ze zelf nog niet getest, dus ik weet niet of ze snel zijn
hopelijk is ie leuk 
ik hoop op gameplay zoals 3 en 4 met het rijgedrag van 5
ik hoop op gameplay zoals 3 en 4 met het rijgedrag van 5
Verwijderd
alle 4 de links zijn of te traag of niet bereikbaar...aftermath schreef op 14 oktober 2002 @ 21:38:
hier nog meer mirrors :
http://games.tiscali.cz/clanek/demo.asp?id=4233
ik ga lekker in de wachtrij staan bij fileshack
Verwijderd
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 21:41:
Hier nog een zeer snelle mirror!
ftp://download.axelero.hu/pub/jatekok/kaland/setup_us.exe
gaat wel snelVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 21:41:
Hier nog een zeer snelle mirror!
ftp://download.axelero.hu/pub/jatekok/kaland/setup_us.exe
Dit topic is gesloten.