ja is hem volgens mij niet. Was volgens mij een klote geintje van iemand op gamers.nl
Verwijderd
argh, ik heb m alweer afgebroken, ik geloof het ook niet meerVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 21:49:
ja is hem volgens mij niet. Was volgens mij een klote geintje van iemand op gamers.nl

cancel die laatste maar, ik heb hem binnen en het is heel wat anders.
Dit zit er in zegt ie:
Robin de los Bosques: La Leyenda de Sherwood
Lekker
Dit zit er in zegt ie:
Lekker
en dat zeg je nu pas?Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 21:49:
maar ik heb hem al binnen.. zal ff kijken wat het is...........
[edit] ja dat is dus een f*cking robin hood oid....
Verwijderd
haha, misschien is dat wel veel coolerAtteman schreef op 14 oktober 2002 @ 21:53:
cancel die laatste maar, ik heb hem binnen en het is heel wat anders.
Dit zit er in zegt ie:
Lekker
Verwijderd
Ja sorry was hem zelf ook aan het downloaden
. Ik zat al over m'n datalimiet heen (klote zeelandnet
).

Ben ik ook aan't downen (120 kb/s, dus ik zet zo wel neer of het em wel/niet is).sdomburg schreef op 14 oktober 2002 @ 22:00:
92,4 mb is geen robin hood geval?
Verwijderd
Heeft er hier iemand echt een snelle link??? Bij die links die hier vermeld staan haal ik of iets van 15 kb/s of ik sta minstens een kwartier in de wacht
die is kaputRedHat schreef op 14 oktober 2002 @ 22:12:
ftp://download.worthplaying.com/nfs_hp_setup_us.exe
En die klopt hier (92,4 mb versie).
Verwijderd
Whahahahah vette lol ik had hem van de eerste link en iik heb hem dus wel .
Maar ik vind het toch geen top spel
Echt de auto's zijn waanzinnig, maar de rest
Als je ergens tegen aan rijdt, zeg maar van die vuur splintertjes dan zijn het nog gewoon gele streepjes, net zoals de oudere versies.
Verder rijdt het wel goed enz.
Maar ik vind het toch geen top spel
Echt de auto's zijn waanzinnig, maar de rest

Als je ergens tegen aan rijdt, zeg maar van die vuur splintertjes dan zijn het nog gewoon gele streepjes, net zoals de oudere versies.
Verder rijdt het wel goed enz.
ik heb hem van http://iadlpredirvip.xlon...eedforspeed6/setup_us.exe ... ging op het laatst wel snel (100KB/s oid) weet niet of die link het rechtstreeks doet.. heb hem rechtstreeks uit mn downloadmanager,..Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 22:03:
Heeft er hier iemand echt een snelle link??? Bij die links die hier vermeld staan haal ik of iets van 15 kb/s of ik sta minstens een kwartier in de wacht
Heb het spel ook ff gespeeld.. vond er niet veel aan. NFS 5 vond ik wel realistischer.. maargoed dit is nog een demo
Verwijderd
hmm, bij mij gaat die link dus met 4 kb/sPalomar schreef op 14 oktober 2002 @ 22:20:
[...]
ik heb hem van http://iadlpredirvip.xlon...eedforspeed6/setup_us.exe ... ging op het laatst wel snel (100KB/s oid) weet niet of die link het rechtstreeks doet.. heb hem rechtstreeks uit mn downloadmanager,..
Heb het spel ook ff gespeeld.. vond er niet veel aan. NFS 5 vond ik wel realistischer.. maargoed dit is nog een demoEn hopelijk draait de final ook wat sneller op mijn systeempje (athlon 1000 + radeon 8500) draait nu niet traag, maar ook niet supersnel..
50 hier met DAP 5x
ik download die van 92.4 mb nu is dat nu een fake of
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
hmm, loopt de hele tijd vast
en grafisch is het ook Xtreem buggy
iig met radeon8500pro
Verwijderd
dat heb ik ook
en een helezooi mensen op rage3d ook
drivers switchen heeft gene zin, heb 2.2 tot beta 2.4 geprobeerd
op mijn andere computer loopt ie wel goed (geforce 3)
en een helezooi mensen op rage3d ook
drivers switchen heeft gene zin, heb 2.2 tot beta 2.4 geprobeerd
op mijn andere computer loopt ie wel goed (geforce 3)
hmz, dat was de 3e keer in 10 minuten tijd
en je kunt hem ook niet gewoon afsluiten ofzo, je moet gewoon resetten
heeft iemand nog goede mirror voor me
lullig ....
Verwijderd
dan maar morgen proberen 
want dit lijkt me wel zo'n vet spel
... eindelijk weer een goeie racegame
want dit lijkt me wel zo'n vet spel
de laatste link ging 40Kb/s, toen een error.
ff resume met DAP vanaf 30Mb. Ik dacht dat zal wel bout gaan. --> 200+ KB/s
WTF 
vaag dat server gedoe
@60Mb issie dood
vaag dat server gedoe

@60Mb issie dood
EA schijnt ook _niets_ te leren hè.
Die auto's kunnen je makkelijk inhalen? wat doen ze? Je zijkant van de achterkant raken? gevolg, jij slipt alle kanten op, de rest snap je zelf wel. Echt irritant, die auto's doen er alles aan om je van de baan te drukken.
't Rijden op zich is best makkelijk, alleen kloppen de snelheden niet (1-100 in 1 seconden, de rest in 20 seconden, rara
).
1-100 moet in +/- 4-5 seconden, en daarna wat rustiger, nee, ti's net de spaceshot in Six Flags
Die auto's kunnen je makkelijk inhalen? wat doen ze? Je zijkant van de achterkant raken? gevolg, jij slipt alle kanten op, de rest snap je zelf wel. Echt irritant, die auto's doen er alles aan om je van de baan te drukken.
't Rijden op zich is best makkelijk, alleen kloppen de snelheden niet (1-100 in 1 seconden, de rest in 20 seconden, rara

1-100 moet in +/- 4-5 seconden, en daarna wat rustiger, nee, ti's net de spaceshot in Six Flags

uhm, bij wie doet hij het zonder vastlopen en bij wie niet?? (plz vermeld specs) bij mij looptie tijdens het racen gewoon volledig vast. Als ik hem wil wakker maken moet ik gewoon de pc resetten
hier zal ie wel draaien
Hier loopt ie zonder problemen.
Win XP Prof
Asus GF4 TI4200 128 MB met 40.72 drivers.
Super game! ziet er goed uit, goed gevoel van snelheid en er zijn shortcuts
Win XP Prof
Asus GF4 TI4200 128 MB met 40.72 drivers.
Super game! ziet er goed uit, goed gevoel van snelheid en er zijn shortcuts
welke auto's zitten er allemaal in ? geef us paar screens
Porsche 911 Turbo en Ferrari 360 spiderBruceLee schreef op 14 oktober 2002 @ 22:44:
welke auto's zitten er allemaal in ? geef us paar screens
welke is leuker en welke baan ? en geef me eens paar screens 
geef je msn adres een ..
geef je msn adres een ..

Meer heb ik nog niet kunnen maken
Geen idee welke track dit is trouwens.
Hier mijn eerste schreen 
Hit by one COP
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/NFSHP2.JPG[/img]
Hit by one COP
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/NFSHP2.JPG[/img]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
en hoe is het grafisch ??? veel detail beetje lekkere xbox style grafix
Verwijderd
zijn er meerdere tracks? waar staat dat dan 
ennih voor de radeon gebruikers:
uit de readme.txt
"-For users with a Radeon 8500, setting the graphics detail settings to higher
than default levels may cause an unstable PC environment."
ennih voor de radeon gebruikers:
uit de readme.txt
"-For users with a Radeon 8500, setting the graphics detail settings to higher
than default levels may cause an unstable PC environment."
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Glorificationer schreef op 14 oktober 2002 @ 22:53:
tja, die ati prutsers altijd
http://www.fileshack.com/file.x?fid=1320 en nog een linkske
Verwijderd
SLAP! 
dis het eerste spel waar ik een probleem mee heb
"There is a known issue with the ATI Radeon 9700 Pro chipset where the game will
freeze to a black screen when running the game. We are currently investigating a
driver fix for this and will likely be adding support in the future."
dis het eerste spel waar ik een probleem mee heb
"There is a known issue with the ATI Radeon 9700 Pro chipset where the game will
freeze to a black screen when running the game. We are currently investigating a
driver fix for this and will likely be adding support in the future."
ik ben een GeForce NERD
Verwijderd
Kan iemand niet ff een snelle link plaatsen op een eigen servertje ofzo? Ik ben het wachten echt beu en al die links die er nu zijn, zijn gewoon vet langzaam!
Verwijderd
Excuses als ik iets doms vraag, maar wat voor nieuws biedt deze versie ons, behalve (naar ik mag hopen) mooiere up to date graphics...? Het lijkt me allemaal meer van hetzelfde... Een soort graphics update. Of mis ik iets...?
ongeveer wel nieuwe auto's nieuwe grafix
Fileshack, na 50 minuten wachten --> 70Kb/s jeuh
mijn trage download heeft exact dezelfde remaining time @10 kB/s
edit: yeah!
http://tweakers.net/~crew/initialg/setup_us.exe
Please?
DAMNITInitial G schreef op 14 oktober 2002 @ 23:14:
[...]
edit: yeah!
http://tweakers.net/~crew/initialg/setup_us.exe
Please?
(1000x sorry)
wat een kutgrap...
trapte er wel in
hmz, ik heb heb met mun radeon ff op 800x600 gezet en op 16 bit en alle graphics op het 1 na beste en dan crasht hij niet
die lui van EA moeten is ff een fixje voor die ATI kaarten regelen
Wel vreemd ik heb hier ook een radeon er inzitten en alles werkt goed .. (radeon 8500se (128mb)MaxOW schreef op 14 oktober 2002 @ 23:18:
hmz, ik heb heb met mun radeon ff op 800x600 gezet en op 16 bit en alle graphics op het 1 na beste en dan crasht hij nietdie lui van EA moeten is ff een fixje voor die ATI kaarten regelen
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/NFS01.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/NFS02.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/NFS03.jpg[/img]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ja wel grappig Alleen nu ben je er wel gelijk bijVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 23:29:
Iemand al eens aangehouden door de politie![]()
Das wel geinig moet je maar eens kijken.
Ligt aan de demo.. in de full is dat wel goedRedHat schreef op 14 oktober 2002 @ 22:40:
EA schijnt ook _niets_ te leren hè.
't Rijden op zich is best makkelijk, alleen kloppen de snelheden niet (1-100 in 1 seconden, de rest in 20 seconden, rara).
w00t ga hier 160kb/s met die ene link van download.worthplaying.com. precieze link staat dus paar paginatjes terug. ik ben benieuwd hoe het spel is
Bah ik download de heletijd met 30kb/s laaste 10% zakt snelheid terug naar 4kb/s
nog 30 minuten dan
ik kijk zeker uit naar de final 
de track kon wel iets beter denk ik, maar de politie is wel lekker agressief
overigens vind ik het logisch dat de gfx niet echt super zijn, de targetgroep van dit soort spellen is gewoon meer de "gewone" mensen, NFS5 was ook niet zo super op grafisch gebied, maar wel leuk
de track kon wel iets beter denk ik, maar de politie is wel lekker agressief
overigens vind ik het logisch dat de gfx niet echt super zijn, de targetgroep van dit soort spellen is gewoon meer de "gewone" mensen, NFS5 was ook niet zo super op grafisch gebied, maar wel leuk
Verwijderd
Woei beetje gegoogled down nu met 90 kb/s still langzaam maar ach 
http://gamesurf.tiscali.it/DOWNLOAD/demo/nfshp2demo.exe
thnx!!!! 350+ !!Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 23:57:
zal zo wel over zijn

Ik moet zeggen, geef mij toch maar de PS2 versie, ik vind em mooier op de PS2 en hij rijd beter op de PS2. Vind em eeen beetje kaal op de comp en hij reageert een beetje laat met sturen, de auto's daarintegen vind ik er zeer mooi uitzien 
Ik heb trouwens ook het probleem dat ie spontaan blijft hangen en het enigste wat werkt is me comp resetten
, ik d8 ook eerst ik zet em op 16 bit en dan hangt ie niet maar ik heb misschien 2x zo lang kunnen rijden en hij crasht weer
Ik heb trouwens ook het probleem dat ie spontaan blijft hangen en het enigste wat werkt is me comp resetten
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
dit is toch nog maar een demo...bAdmuTs schreef op 15 oktober 2002 @ 00:15:
Ik moet zeggen, geef mij toch maar de PS2 versie, ik vind em mooier op de PS2 en hij rijd beter op de PS2. Vind em eeen beetje kaal op de comp en hij reageert een beetje laat met sturen, de auto's daarintegen vind ik er zeer mooi uitzien
Ik heb trouwens ook het probleem dat ie spontaan blijft hangen en het enigste wat werkt is me comp resetten, ik d8 ook eerst ik zet em op 16 bit en dan hangt ie niet maar ik heb misschien 2x zo lang kunnen rijden en hij crasht weer
mischien moet je is het probleem bij jouw pc zoeken want hier loopt hij erg goed zelfs op een p3 450bAdmuTs schreef op 15 oktober 2002 @ 00:15:
Ik heb trouwens ook het probleem dat ie spontaan blijft hangen en het enigste wat werkt is me comp resetten, ik d8 ook eerst ik zet em op 16 bit en dan hangt ie niet maar ik heb misschien 2x zo lang kunnen rijden en hij crasht weer
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Verwijderd
Hmmz 450 kb/s is me een beetje te langzaam hoorVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 23:57:
Ben niet tevreden 
1. besturing is bout, eerst heel weinig uitslag dan heel veel, dus dan stuur je heel erg snel te veel of te weinig
(thrustmaster stuurtje) Het gas doseren is millimeterwerk.
2. loopt nog best traag op een GF4 mx440 met duron 1GHz
3. omgeving en belichting is niet realistisch
enige pluspuntjes:
-veel actie (je stuurt je te pletter)
-lollig nog
-mooie autos
ik wacht op de DTM Race Driver Demo...
1. besturing is bout, eerst heel weinig uitslag dan heel veel, dus dan stuur je heel erg snel te veel of te weinig
2. loopt nog best traag op een GF4 mx440 met duron 1GHz
3. omgeving en belichting is niet realistisch
enige pluspuntjes:
-veel actie (je stuurt je te pletter)
-lollig nog
-mooie autos
ik wacht op de DTM Race Driver Demo...
Ik heb van de PS2 versie ook alleen nog maar een demo gedaan maar als ik moet kiezen ga ik voor de PS2 versie, afgaand op de demo dan he
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ja hij is weer lekker Coby 
Komt hij eigenlijk ook op XBOX?
Ja dus
En zo ja is hij speelbaar met 4 spelers. Kan ik nergens vinden
Helaas niet dus.
Dan XBOX zo niet dan haal ik PS2 versie
Lees overal dat de XBOX versie bagger is en dat PS2 versie super is. Erg wazig.
Nou ja PS2 version it is
Wordt weer lachen met zijn 2-en (of meerdere, hoop hoop
)
Komt hij eigenlijk ook op XBOX?
Ja dus
En zo ja is hij speelbaar met 4 spelers. Kan ik nergens vinden

Helaas niet dus.
Dan XBOX zo niet dan haal ik PS2 versie
Lees overal dat de XBOX versie bagger is en dat PS2 versie super is. Erg wazig.
Nou ja PS2 version it is
Wordt weer lachen met zijn 2-en (of meerdere, hoop hoop
Verwijderd

Het enige zeer irritante is dat als je een joystick aan hebt gesloten dat ie bij mij dan automatisch deze pakt en dat kan ik dan niet ander instellen
Anyway, vind het een zeer gave demo nu ben ik niet zo'n nfs fan maar heb hot pursuit 1 wel veel gespeelt en deze heeft misschien wat meer polygonen aan de auto's en het landschap is een ietsie pietsie verbeterd maar dat doet er niet toe, lekker snel gevoel en de besturing vind ik ook goed
Ik koop de full version iig wel, na deze paar minuten maar
oja bij mij onthoudt ie de controller instelling ook niet! 
vet irritant, ben ik niet van needforspeed gewend, dit alles...
vet irritant, ben ik niet van needforspeed gewend, dit alles...
Ik zit al een hele tijd te wachten op dit spel, en nu heb ik net de demo ff gespeeld! Het is echt een superwreed spel! Die herhalingen en graphics!
Ik heb ze allemaal al eens gespeeld, en steeds kregen ze het weer voor elkaar om een beter racespel te maken (NFS 4 uitgezonderd) , en zo ook nu weer! NFS 5 is al supergaaf! Maar met de demo heb je maar 1 level, en 2 verschillende auto's... En nu is ie al (bijna) beter dan NFS 5! Alleen vind ik de Force Feedback nog een beetje zuigen...Maar ach, het is nog maar een demo
Ik heb ze allemaal al eens gespeeld, en steeds kregen ze het weer voor elkaar om een beter racespel te maken (NFS 4 uitgezonderd) , en zo ook nu weer! NFS 5 is al supergaaf! Maar met de demo heb je maar 1 level, en 2 verschillende auto's... En nu is ie al (bijna) beter dan NFS 5! Alleen vind ik de Force Feedback nog een beetje zuigen...Maar ach, het is nog maar een demo
de demo is nu uit/gelekt... check fileshack bijv.
nevermmind, zie dat jullie er al eerder bij waren.
nevermmind, zie dat jullie er al eerder bij waren.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
WheheheP5ycho schreef op 15 oktober 2002 @ 01:33:
de demo is nu uit/gelekt... check fileshack bijv.
warez request? zie jij een warez request? hijs gewoon te verkrijgen nu hoor, zie ook links in een paar posts hierboven.
Tja net zo realistisch als NFS3:HP, geen problemen mee, NFS3 is toch echt beste van de 5.P5ycho schreef op 15 oktober 2002 @ 02:00:
Poeh, ff een rondje gedaan, eerste reactie: stuurt zwaar KUT tegenover NFS5... dag realisme! (was te verwachten, maar zo erg...)
tis net of je in een boot vaart. zelfde gevoel als een speedboot in GTA3 ofzo.
Verwijderd
<before edit2>
Ik word gek hier! heb ik em eindelijk gevonden, krijg ik deze onzin:
</before edit2>
<edit2>
OK, het is dus eindelijk gelukt om de boel aan de praat te krijgen. Mocht er iemand nog last krijgen met de Windows Installer, laat het me even weten, ik heb denk ik de oplossing. Jeez, look at the time...
Ik ben gaar. Punt.

</edit2>
Ik word gek hier! heb ik em eindelijk gevonden, krijg ik deze onzin:
</before edit2>
<edit2>
OK, het is dus eindelijk gelukt om de boel aan de praat te krijgen. Mocht er iemand nog last krijgen met de Windows Installer, laat het me even weten, ik heb denk ik de oplossing. Jeez, look at the time...
Ik ben gaar. Punt.

</edit2>
en ook hier op een AMD 1Ghz + Geforce 2MX in Windows XP loopt ie prima in 1024x768, prima engine zou ik zo zeggen! (net als NfS Porsche trouwens)

Je kunt wel aardig merken dat alle nieuwe rendering power van de laatste tijd gewoon 95% in de auto's gestopt is... ik erger me dood aan al die lijkjes van bomen langs de weg
. Een grote pixelbrij
Verwijderd
Zijn keuzes die gemaakt moeten worden he, aangezien je meestal meer op de auto's let ipv de bomen lijkt het me logisch.P5ycho schreef op 15 oktober 2002 @ 02:52:
Je kunt wel aardig merken dat alle nieuwe rendering power van de laatste tijd gewoon 95% in de auto's gestopt is... ik erger me dood aan al die lijkjes van bomen langs de weg. Een grote pixelbrij
Anders krijg je weer mensen die zeggen dat het een kutspel is omdat ie niet wil draaien en dat je een te krachtig systeem nodig hebt

Hij blijft bij mij ook keihard hangen, met elke setting.ViperTPR schreef op 15 oktober 2002 @ 00:39:
[...]
mischien moet je is het probleem bij jouw pc zoeken want hier loopt hij erg goed zelfs op een p3 450
ik heb ook een radeon 8500. Dit is de eerste keer na lange tijd (langer dan een jaar) dat een spel weer blijft hangen, en ik heb echt al tientallen spellen gespeeld.
en kan uren ut2k3 spelen (dus t is niet dat ie te warm word)
dus t is echt iets in de combo van radeon en nfs:hp2
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Ok. wie speelt er de demo vanuit de nose-cam view ?.. Als ik met nose cam rijd gaat ie echt gigantisch laggen op bepaalde punten, terwijl hij de outside cam super soepel loopt [als ik het midden van een fps-drop camera switch naar de outside cam doet ie het weer goed, maar als ik dan weer terug ga naar de nose cam begint ie weer te laggen.] Hij lagged niet speciaal op bepaalde punten, en heb geen enkel idee waar het aan kan liggen..
maar dat camera switch fps verschil is gewoon erg vreemd, hebben andere mensen daar ook ervaring mee ? [of willen jullie eens testen door 2 races ofzo vanuit de nose cam te spelen.]
het is wel een erg strak spel, maar ik wil wel vanuit de nose-cam kunnen rijden, anders kun je nooit echte top-tijden neerzetten.
qua realisme is Gran Turismo en zelfs Project Gotham echter, maar zo'n spel als dit hebben we lang niet op de PC gehad, en de on-line modus lijkt me toch erg entertaining..
maar dat camera switch fps verschil is gewoon erg vreemd, hebben andere mensen daar ook ervaring mee ? [of willen jullie eens testen door 2 races ofzo vanuit de nose cam te spelen.]
het is wel een erg strak spel, maar ik wil wel vanuit de nose-cam kunnen rijden, anders kun je nooit echte top-tijden neerzetten.
qua realisme is Gran Turismo en zelfs Project Gotham echter, maar zo'n spel als dit hebben we lang niet op de PC gehad, en de on-line modus lijkt me toch erg entertaining..
Mirrors voor de liefhebbers:
http://site.nfscars.com/setup_US.exe
http://www.3dgamers.com/news/more/1034617318/
http://www.fileshack.com/file.x?fid=1320
http://download.games.tis...adcz/demo2/nfshp2demo.exe
http://trance.releases.cz/temp/demo/nfshp2demo.exe
http://gamesurf.tiscali.i...31410102/TIPO_PAGINA/demo
http://www.fileplanet.com/files/110000/114036.shtml
http://www.gameport.cz/r-art.asp?id=1021014220
http://www.gamershell.com...NeedforSpeedHotPurs.shtml
http://site.nfscars.com/setup_US.exe
http://www.3dgamers.com/news/more/1034617318/
http://www.fileshack.com/file.x?fid=1320
http://download.games.tis...adcz/demo2/nfshp2demo.exe
http://trance.releases.cz/temp/demo/nfshp2demo.exe
http://gamesurf.tiscali.i...31410102/TIPO_PAGINA/demo
http://www.fileplanet.com/files/110000/114036.shtml
http://www.gameport.cz/r-art.asp?id=1021014220
http://www.gamershell.com...NeedforSpeedHotPurs.shtml
Engine is weer behoorlijk buggy en laggy jah.
Loopt voor de klote niet op 640x480 16 bit met me gf2 mx.
Veel slomer als porsche en hp1, die eik ook nooit fatsoenlijk vloeiend liepen (behalve in glide dan vloog nfs2 in 1024 @ 70 fps met me v2 sli, en eerlijk gezegd vind ik hp2-demo niet veel mooier... )
Ben begonnen dat spel te spelen zoals je een race spel normaal moet spelen: met wheel en pedals, nou zeg dat is dus niet te doen. Als je stuurd reageerd ie na 2 sec opeens hendig hard en geen manier om ff tegen te sturen.
Met keyboard is het gelukkig wel leuk om te spelen. Ik denk dat ik de volledige versie wel eens ga bekijken bij een vriend als ie uit is want echt waard om te kopen vind ik het door die demo iig niet.
Loopt voor de klote niet op 640x480 16 bit met me gf2 mx.
Veel slomer als porsche en hp1, die eik ook nooit fatsoenlijk vloeiend liepen (behalve in glide dan vloog nfs2 in 1024 @ 70 fps met me v2 sli, en eerlijk gezegd vind ik hp2-demo niet veel mooier... )
Ben begonnen dat spel te spelen zoals je een race spel normaal moet spelen: met wheel en pedals, nou zeg dat is dus niet te doen. Als je stuurd reageerd ie na 2 sec opeens hendig hard en geen manier om ff tegen te sturen.
Met keyboard is het gelukkig wel leuk om te spelen. Ik denk dat ik de volledige versie wel eens ga bekijken bij een vriend als ie uit is want echt waard om te kopen vind ik het door die demo iig niet.
Heb net ook ff geraced maar het loopt niet echt heel soepel...
P4 2266 /533 /1066
GF 4200 128mb
512 RDRAM
Iemand nog advies om hem wat soepeler te krijgen.
En niet alles op low zetten want dat maakt geen drol uit.
P4 2266 /533 /1066
GF 4200 128mb
512 RDRAM
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Het is voornamelijk de environmental mapping op de auto's die voor de meeste belasting zorgt, het scheelt al een stuk wanneer je de car-detail op medium zet, dan gaatie over op een statische environment map ipv realtime.utbone schreef op 15 oktober 2002 @ 11:10:
Heb net ook ff geraced maar het loopt niet echt heel soepel...
P4 2266 /533 /1066
GF 4200 128mb
512 RDRAM
Een GeForce3 zou dit trouwens prima moeten trekken (Aangezien hij dit hardwarematig ondersteunt)
Verwijderd
hier loopt het spel wel perfect op 1152x864@32 bit (alles full detail)
xp1700
Gf4200
512MB
ik gebruik die 40.xx driver van nvidia
xp1700
Gf4200
512MB
ik gebruik die 40.xx driver van nvidia
Net 1 race gereden en dit zijn m'n eerste bevindingen: draait vlotjes op 1024*768 & 32-bits (standaard camera standpunt achter de auto, heb wel eens de nosecam geprobeert ging ook vlot). Zometeen wel ff kijken hoe het gaat met alle details op z'n hoogst.
Besturing met m'n gamepad ging beetje stroef, daar zal ik dus voor in de deadzone instellingen moeten zijn.
Geluidseffecten zijn zeer goed, en met EAX aan word je er helemaal in ondergedompeld, schitterend. De radioboodschappen van de cops vond ik dan wel weer minder goed verstaanbaar.
Nog eens racen nu
Besturing met m'n gamepad ging beetje stroef, daar zal ik dus voor in de deadzone instellingen moeten zijn.
Geluidseffecten zijn zeer goed, en met EAX aan word je er helemaal in ondergedompeld, schitterend. De radioboodschappen van de cops vond ik dan wel weer minder goed verstaanbaar.
Nog eens racen nu
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
ik heb precies hetzelfde, zet ik alles op low, haakt ie, zet ik alles op het allerhoogste [ook resolutie op 1280x1024] dan haakt ie ook af en toe.. maar dit doet ie alleen met de in-car cam.. met de cam buiten de auto loopt ie helemaal super, ik heb echt geen id. waar dit aan ligt 
spelen er hier veel mensen met in-car cam ?
'k heb trouwens gforce 3 en 512 mb dus dat hoort ie makkelijk aan te kunnen.
spelen er hier veel mensen met in-car cam ?
'k heb trouwens gforce 3 en 512 mb dus dat hoort ie makkelijk aan te kunnen.
Perfect! ik heb het net ff getest en de cars stuff op medium/low gezet. Tevens die jump en 360 shit uitgeknalt en het draait nu echt als een zonnetje.dominicbout schreef op 15 oktober 2002 @ 11:18:
[...]
Het is voornamelijk de environmental mapping op de auto's die voor de meeste belasting zorgt, het scheelt al een stuk wanneer je de car-detail op medium zet, dan gaatie over op een statische environment map ipv realtime.
Een GeForce3 zou dit trouwens prima moeten trekken (Aangezien hij dit hardwarematig ondersteunt)
De truuk voor mij:
32bits
1024-768
Alles max behalve die cars.
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Dit topic is gesloten.