Kunnen de settings al gesaved worden? Onder Windows 98 (en zonder R attribuut) wordt alleen \memory.txt veranderd en kan ik elke keer weer settings aanpassen. Wat is het lap record op dit moment?
echt super irri ja, neiging die veel nieuwe spellen hebben, mappen aanmaken in de my documents mapVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 00:12:
Ik vind het maar erg wennen die handling van die wagens. Veel te veel overstuur in de demo iig.
En maar 1 track .. is saai.
En waar ik me echt rot aan erger is dat ie een map aanmaakt in My Documents
ik zie er niet het nut van in, maarja ik gooi ze altijd meteen op 'verbergen'
PIII 800@804 Mhz
weet niet wat de rest ondertussen gereden heeft, maar mijn record staat nog op 2:04.96OlafvdSpek schreef op 21 oktober 2002 @ 16:43:
Kunnen de settings al gesaved worden? Onder Windows 98 (en zonder R attribuut) wordt alleen \memory.txt veranderd en kan ik elke keer weer settings aanpassen. Wat is het lap record op dit moment?
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Ik heb dat ik elke keer als ik de demo speel ik alle settings weer aan kan passen van HUD en camera's en zo.
En ook nog veel irritanter: in XP zijn a'm'n iconen en quicklaunch onzichtbaar na een potje te hebben gereden
En ook nog veel irritanter: in XP zijn a'm'n iconen en quicklaunch onzichtbaar na een potje te hebben gereden

goh heb jij dat, de rest die reply'd in deze thread ook al hoorVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 19:33:
Ik heb dat ik elke keer als ik de demo speel ik alle settings weer aan kan passen van HUD en camera's en zo.

niet om het 1 of andere hoor, maar als je de thead leest, staat dat al zo'n beetje 300 x vermeld in dit topic, super irritant, ik begrijp het volkomen, maar om het nou per user elke keer hetzelfde te melden, kom liever met oplossingen

Woei, het ziet er wel lekker uit op mijn nieuwe pc !!!
(P4 2,53 Ghz - 512 DDR RAM (333 MHz) - nVidia GeForce 4 TI 4200 128 MB - 120 GB HG / 7200 rpm)
Pics komen zo wel ff
Pics komen zo wel ff
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Lang leve non-threaded forums.RedHat schreef op 21 oktober 2002 @ 19:34:
goh heb jij dat, de rest die reply'd in deze thread ook al hoor![]()
Verwijderd
RedHat schreef op 21 oktober 2002 @ 19:34:
[...]
goh heb jij dat, de rest die reply'd in deze thread ook al hoor![]()
niet om het 1 of andere hoor, maar als je de thead leest, staat dat al zo'n beetje 300 x vermeld in dit topic, super irritant, ik begrijp het volkomen, maar om het nou per user elke keer hetzelfde te melden, kom liever met oplossingen![]()
Mja .. is er ook een oplossing dan voor het feit dat als ik de demo gespeeld heb de shell van XP met 2 minuten muurvast loopt waardoor een hard reset nog is ?

Ik heb 'm net gespeelt, ff gereden met die 911 Turbo, errug lekker hoor 
't ziet er lekker uit maar ik vind 't ook hartstikke lekker rijden.
Voor met de handrem door sommige bochten
Heerlijk, ik kan niet wachten op de full version
't ziet er lekker uit maar ik vind 't ook hartstikke lekker rijden.
Voor met de handrem door sommige bochten
Heerlijk, ik kan niet wachten op de full version
Handrem? Ik moet bekennen dat ik eigenlijk in geen enkele game de handrem echt gebruik, alleen af en toe in NFS5 als ik uit de bocht dreig te vliegen.
Is die handrem echt nodig tijdens een normale rit?
Maar on de demo heb je de (hand)rem toch helemaal niet nodig? Bijna alles kan vol gas.
Is die handrem echt nodig tijdens een normale rit?
Maar on de demo heb je de (hand)rem toch helemaal niet nodig? Bijna alles kan vol gas.
Jep tot 8 nov want dan komt hij op pc uit, voor de andere systemen komt hij op 31oct uit,
Verwijderd
(zal proberen niet te flamen)
Net dus even de demo gespeeld, maar ik ben (zoals wel meer mensen hier) zwaar teleurgesteld. Loopt goed, en ziet er
uit, maar daar is echt alles mee gezegd! Echt supertriest, was het in NFS5 net een _klein_ _beetje_ realistisch geworden kwa acceratie en motergeluid etc, krijgen we dit. En dan de politie die bommen uit de lucht gooit, sorry hoor, maar kan het nog triester? Ik heb het sowieso niet zo op die Hot Pursuet idioterie, maar die helicopters 
Maargoed, ik denk dat ik het wel ga spelen, misschien went t wel, en het ziet er wel erg mooi uit ofzo. En de Carrera GT natuurlijk, daar MOET ik gewoon ff in rond geraced hebben
Net dus even de demo gespeeld, maar ik ben (zoals wel meer mensen hier) zwaar teleurgesteld. Loopt goed, en ziet er

Maargoed, ik denk dat ik het wel ga spelen, misschien went t wel, en het ziet er wel erg mooi uit ofzo. En de Carrera GT natuurlijk, daar MOET ik gewoon ff in rond geraced hebben
Hmm... Hoe krijgen jullie de auto's beschadigd? ik knal overal snoeihard tegen aan met 200 km/u maar ik zie niets veranderen? ik heb alles op zn hoogst alleen kreeg ik special effects neit op zn hoogst ivm my current system profile?
Dat zou het probleem toch niet zijn hoop ik
AMD Athlon XP 1800+
384 MB Pc2100 DDR
Windows 2k Pro
Creative GF2MX 32 MB
en nog andere meuk waarvan ik het idee heb dat dat niet relevant is.
Dat zou het probleem toch niet zijn hoop ik
AMD Athlon XP 1800+
384 MB Pc2100 DDR
Windows 2k Pro
Creative GF2MX 32 MB
en nog andere meuk waarvan ik het idee heb dat dat niet relevant is.
Superkevin, ik heb ook geen damage, zal nog wel niet in de demo zitten.
Enneh, een goed spel koop je in de winkel?
en als laatste commentaar: NFS5 was idd een *beetje* realistischer geworden, en daarmee eigenlijk geen echte NFS meer. Als je realisme zoekt, speel dan Grand Prix 3, Formula 1 2003, TOCA 2, DTM Race Driver, whatever. Need For Speed is altijd al heerlijk simpel arcade geweest. Lekker makkelijk en snoeihard over de weg scheuren zonder na te hoeven denken of je die bocht wel gaat halen. Ik ben inmiddels vrij goed gewend aan de handling (al heb ik nog steeds het idee dat ik langzamer rij dan mogelijk is, maar goed) en ik vind het best leuk.
Enneh, een goed spel koop je in de winkel?
en als laatste commentaar: NFS5 was idd een *beetje* realistischer geworden, en daarmee eigenlijk geen echte NFS meer. Als je realisme zoekt, speel dan Grand Prix 3, Formula 1 2003, TOCA 2, DTM Race Driver, whatever. Need For Speed is altijd al heerlijk simpel arcade geweest. Lekker makkelijk en snoeihard over de weg scheuren zonder na te hoeven denken of je die bocht wel gaat halen. Ik ben inmiddels vrij goed gewend aan de handling (al heb ik nog steeds het idee dat ik langzamer rij dan mogelijk is, maar goed) en ik vind het best leuk.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
GTOfire + Superkevin + other peepz
Als je damage wilt moet je "detail" vol opgeschroefen
Als je damage wilt moet je "detail" vol opgeschroefen
Ik, geheel anders
Verwijderd
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, maar er zijn ook kneuzen zoals ik (of ben ik de enigeGTOfire schreef op 22 oktober 2002 @ 04:15:

Veel mensen trekken het spel slecht, maar ik heb nfs3 en 4 heel veel gespeeld en ik vind het juist erg goed. Naar verloop van tijd leer je de ideale lijn en dan kan je scheuren als een idioot. Ze gaan naar mijn idee weer terug naar 3 en 4. Hij is niet realistisch, maar dat verwacht ik ook niet van iets van Need for Speed heet. Ik vond de porsche challenge ook geen ene reet aan. (owkee, sorry flame).
Wat ik wel weer heel apart vind, is dat als je eenmaal een gf4ti hebt, de res niks meer uitmaakt, en je processor weer de bottleneck wordt. Is met ut2003 ook al het geval. Ik weet iig dat ik het spel uit respect naar de makers ga kopen. Is alleen één probleem, wat als ie al eerder te krijgen is???? Ethische kwestie, spelen en dan waarschijnlijk niet kopen, of wachten en kopen......hmmmmm.....Ik zie wel.
Enige nadeel (als afsluiter) is dat de politie niet correct scheuren. Ze geven gas en knallen bij je weg, niet rekening houdend met middelpunt zoekende kracht e.d. Ook snijden ze hoeken af en weet ik veel wat. Als ze dat goed krijgen: * Shook happy!
Wat ik wel weer heel apart vind, is dat als je eenmaal een gf4ti hebt, de res niks meer uitmaakt, en je processor weer de bottleneck wordt. Is met ut2003 ook al het geval. Ik weet iig dat ik het spel uit respect naar de makers ga kopen. Is alleen één probleem, wat als ie al eerder te krijgen is???? Ethische kwestie, spelen en dan waarschijnlijk niet kopen, of wachten en kopen......hmmmmm.....Ik zie wel.
Enige nadeel (als afsluiter) is dat de politie niet correct scheuren. Ze geven gas en knallen bij je weg, niet rekening houdend met middelpunt zoekende kracht e.d. Ook snijden ze hoeken af en weet ik veel wat. Als ze dat goed krijgen: * Shook happy!
jah, die politie is een beetje onwerkelijk maarjah, dat maakt het ook wel weer tof
en die bommen van die heli? ik hoop dat ze af te zetten zijn in de volledige versie... want ik vind ze op de een of andere manier wel tof.. vooral dus als je erover rijdt, dan dat i even om je kar draait in slow-motion, das mega vet
, maar dan gaat het ook wel vervelen na een tijdje.. en waar zijn de spike strips dan eigenlijk gebleven?
maar grafisch is de game TOPPIE!!
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Volgende game wordt Need for Unreal Speedtournament 2003Yonni schreef op 22 oktober 2002 @ 11:48:
jah, die politie is een beetje onwerkelijk maarjah, dat maakt het ook wel weer tofen die bommen van die heli? ik hoop dat ze af te zetten zijn in de volledige versie... want ik vind ze op de een of andere manier wel tof.. vooral dus als je erover rijdt, dan dat i even om je kar draait in slow-motion, das mega vet
, maar dan gaat het ook wel vervelen na een tijdje.. en waar zijn de spike strips dan eigenlijk gebleven?
![]()
TonD: hmm ja, das een goed punt. Weet niet of er wel een gulden middenweg bestaat. Porche Unleashed dan een beetje maar die heb je al. Colin McCrae 3 ofzow? Nooit gespeeld dus ik weet niet hoe realistisch het is. En het is natuurlijk weer een heel ander soort racen.
Enneh, ik draai 1600x1200, alles op max detail. Ik heb wel texture dat er damage is, maar het model zelf geeft niet echt mee.
RedHat: stond eerder in het topic niet 8 november?
Enneh, ik draai 1600x1200, alles op max detail. Ik heb wel texture dat er damage is, maar het model zelf geeft niet echt mee.
RedHat: stond eerder in het topic niet 8 november?
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Turn it off and on again.
Heb ff de car.ini lopen editten. ronde tijd 1.23, top speed 227 oid. Het kan nog veel sneller, wie heeft sneller????
ik dacht dat hij op de pc op 31 oktober uit zou komen en voor de console op de 25ste.
Verwijderd
hier wat picturez bij me 

en ja... ik heb niet zo'n geweldige computer duz tiz niet oppie toppie kwaliteit (pentium III 600 met 128ram en een geforce 2 mmx 64mb)
en ja... ik heb niet zo'n geweldige computer duz tiz niet oppie toppie kwaliteit (pentium III 600 met 128ram en een geforce 2 mmx 64mb)
Verwijderd
SPECS van je PC?Xiric schreef op 22 oktober 2002 @ 18:14:
jaja hij is uit
ff screenie van mij vanuit de auto ! ziet er ook bruut uit
[afbeelding]
Verwijderd
Ik heb niet de hele topic gelezen, dus hoop niet dat iemand vet pist begint te worden, maar zijn er andere die ook zo vet last hadden van crashen in de demo van deze game? Op mijn radeon onder XP ging hij namelijk heerlijk op zijn bek.
Misschien ook maar ff de full game testen.
Misschien ook maar ff de full game testen.
Op 800x600x16 loopt het hier niet echt fijn 
Iemand wat tips, want ik weet dat ik een ruk systeem heb, maar deze settings moet tie toch wel aankunnen het ziet er zo gaar uit en nog niet lopen
Wel ontzettend fijne auto's
(op die 2 aussie wagens na, snap die dingen niet
) Die 550 Barchetta
Iemand wat tips, want ik weet dat ik een ruk systeem heb, maar deze settings moet tie toch wel aankunnen het ziet er zo gaar uit en nog niet lopen
Wel ontzettend fijne auto's
Verwijderd
OP welk systeem speel je het WS 1 2 of 3
Edit als het WS1 is moet je het toch super kunnen spelen lijkt me?
moederboard drivers wil heel erg veel helpenTAG_Speedy schreef op 22 oktober 2002 @ 18:34:
Op 800x600x16 loopt het hier niet echt fijn
Wel ontzettend fijne auto's(op die 2 aussie wagens na, snap die dingen niet
) Die 550 Barchetta
bij mij dan
directx 8.1 ook aan te raden
Smile !!!
Op WS1 (Athlon XP 1600/GTS), ja ik dacht ook dat gaat wel redelijk, maar soms is het echt schok schok.Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 18:36:
OP welk systeem speel je het WS 1 2 of 3
Mobo drivers maar is updaten, is nog een versie van 3 terug ofzo.
Dit topic is gesloten.