Verwijderd
Moet vast wel goed draaien op een XP2400@2210Mhz & Ti4200 128mb
* Spel wil niet werken met me pedalen (ACT Force RS) lijkt wel of ie geen separate axis lust
* Bommengooiende heli? hmm, en dat ding gooit z'n bommen echt exact miden op de weg:?
* Geluid is bagger, toeter van die modena gehoord?
bij mij niet, maar het lijkt wel vreselijk nep_-= Erikje =-_ schreef op 17 oktober 2002 @ 19:57:
* Bommengooiende heli? hmm, en dat ding gooit z'n bommen echt exact miden op de weg:?
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Hopelijk is de final stuk-ken beter dan dit. ik speel het alleen omdat ik me anders verveel, en na 3 dagen rijd ik deze track al behoorlijk perfect, al zeg ik t zelf
Ik ook, ik denk alleen dat die auto daar anders over denkten na 3 dagen rijd ik deze track al behoorlijk perfect, al zeg ik t zelf
Ik zie het verband niet...
En dat het op 1 of andere betaversie draait klinkt mij ook goed in de oren... beloofd alleen maar beter te worden
Probeer trouwens ook eens de Australische demo..
Waarom bij mij dan niet?
Vage NTFS rechten problemen
Verwijderd
ALs ik een spel na 3 dagen al onder de knie heb betekent dat dat ik er zo doorheen loop als ik de final in mn handen heb. das saai. ik wil realisme, een klein stuurfoutje en je gaat de berm in ofzo, bochten verkeerd aansnijden en je verliest flink tijd, dat soort dingen. nu is het spel veel te vergevend. net of de rand van de weg van rubber is. je veert zo weer terug op de ideale lijn.Xtuv schreef op 17 oktober 2002 @ 22:15:
Maar is het spel dan slecht als je de track na 3 dagen al perfect rijd en rondjes van onder de 2:05 maakt?
Ik zie het verband niet...
En dat het op 1 of andere betaversie draait klinkt mij ook goed in de oren... beloofd alleen maar beter te wordenen ik vermaak me er nu al prima mee.
Probeer trouwens ook eens de Australische demo..
Verwijderd
Ok je hebt na 3 dagen 1 track onder controle, dat vind ik niet vreemd als je constant een track speelt. Maar in de volledige versie zitten best een groot aantal tracks en variaties. En je tijd kan vast nog wel beter. Misschien is dit wel een van de easy tracks. In de andere NFSs waren er ook hele makkelijke en moeilijke tracks.
Anders kan je het ook nog altijd over de LAN spelen..
Hoe zit het trouwens met weers effecten (regen, sneeuw, vliegjes
Verwijderd

verder vind ik em wel koel, het doet me denken aan NFS2 (op mijn p133
maar ik ben de enige volgens mij
Nee hoor. als mensen realisme willen zitten ze bij NFS6:HP2 verkeerd.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 08:32:
verder vind ik em wel koel, het doet me denken aan NFS2 (op mijn p133) lekker rammen en beuken. flink arcade
Dit is pure arcade en dat is af en toe gewoon leuk!
Ik heb een Athlon 1200 en draait prima op mijn GF2
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Das jammer....Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 08:32:
regen komt er niet en ook geen dashbord view
verder vind ik em wel koel, het doet me denken aan NFS2 (op mijn p133) lekker rammen en beuken. flink arcade
Maar afijn, je bent niet de enige hoor die hem leuk vind. Als hij 31(?) oktober in de winkel ligt dan ga ik hem zeker halen. Lekker scheuren. Ik vind hem iig een stuk beter dan NFS V porsche unleashed.
Ik weet niet hoe je aan die informatie komt maar op de EA site staat toch echt wat anders:Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 08:32:
regen komt er niet en ook geen dashbord view
.........
http://www.ea.com/eagames...ursuit2/features/home.jspDetailed environments bring to life real-world elements such as rain, blowing leaves, sun beams, and dust storms
Geen dashboard view ? in NFS1 hadden ze al een dashview, denk niet dat ze bij deel 6 er opeens vanaf stappen.
Volgens mij wel. De zwaarlichten doen het niet, dus net echt een boeiende update.-ET- schreef op 18 oktober 2002 @ 09:51:
die cop car is toch gewoon die porsche met een andere skin ???
Verwijderd
Deshboard view is leijk. je mist gelijk de helft van de weg_-= Erikje =-_ schreef op 17 oktober 2002 @ 21:44:
en geen dashboard view vind ik nog het vervelendst
Verder kan je in de ini's ook instellen dat de bommen van de helikopter in de lucht al exploderen. Daar hoef je dus geen last meer van te hebben!
Ook kan je ook de koppelkromme van je wagen wat rechter maken
Xbox versie heeft GEEN regen.. en ook geeen dashboard view.. alleen een nose view met een km teller/toerentellerBreeeZe schreef op 18 oktober 2002 @ 08:49:
[...]
Ik weet niet hoe je aan die informatie komt maar op de EA site staat toch echt wat anders:
[...]
http://www.ea.com/eagames...ursuit2/features/home.jsp
Geen dashboard view ? in NFS1 hadden ze al een dashview, denk niet dat ze bij deel 6 er opeens vanaf stappen.
Verwijderd
Hmm ik kan gewoon alles draaien, alleen die NFS zit te klooien. Dus aan mn systeem ligt et niet echt.schnumi schreef op 17 oktober 2002 @ 12:22:
[...]
euhh je pc is idd niet echt up to date meer.Ikzelf draai hem op een amd athlon XP1900+ 256 mb ram en een GF2 GTS.
jah hier kloot ie ook fraps zegt dat ik hele tijd boven de 50 zit en toch shokt ie wtf is dit andere drivers is soms net iets minder maar draait nog steeds nie leker hopelijk word final beter ...Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 14:55:
[...]
Hmm ik kan gewoon alles draaien, alleen die NFS zit te klooien. Dus aan mn systeem ligt et niet echt.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ik balen en voor de gein gekeken hoe ie draaide op 1280 x 1024 met alles op standje 1-na max... en jawel hoor: daarop draait ie top...
Best weird maar ik kan er niet mee zitten
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
(beetje wazig geworden door her resizen)
Het eerste wat mij opviel in de pc versie is dat de besturing best wel slecht is.
Als je heen en weer gaat dan lijk je wel een zeilboot
Als je op de pc het spel met 2xfsaa of hoger speelt dan ziet het er echt veel beter uit dan als op de cube. Op de pc kan je ook veel verder kijken, bij de cube moet je meestal afwachten of dat er een bocht komt of niet

De achtergrond zoals de zon,wolken en zee ect. zien er op de cube weer beter uit.
En de politite is idd op de pc wel een beetje makkelijk, als je even te snel rijd dan geven ze het al op.

Verwijderd
err, dat kan ik me gewoon haast niet voorstellen op een P3 667 mhz :0Speedpete schreef op 18 oktober 2002 @ 17:00:
Hmm.. bij mijn pc (zie specs) die toch echt niet meer up to date is schokte het spel zich te pletter op 1024 x 768 met alles half.... Terug naar 800 x 600... nog steeds...
Ik balen en voor de gein gekeken hoe ie draaide op 1280 x 1024 met alles op standje 1-na max... en jawel hoor: daarop draait ie top...
Best weird maar ik kan er niet mee zitten
een vriend van me heeft de volledige versie al van zn neefVerwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 00:34:
tis nog nie uit(TOCH?)
over 4 dagen pas naar mijn bronnen
Ik ook niet, en toch draait ie lekker... Correctie: brightness stond niet op 1 na maxVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 23:28:
[...]
err, dat kan ik me gewoon haast niet voorstellen op een P3 667 mhz :0
Ik draai dus op 1280 x 1024 x 16bit (dus dat je niet denkt dat ik op 32 bit draai... ), mirror uit...
Ik snap donders goed dat het onbegrijpelijk lijkt, dat vind ik zelf ook. F1 2002 moest ik op 800x600 spelen voor een beetje snelheid...
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Verwijderd
tzal wel komen doordat hot pursuit2 een arcade game is, en porche challenge meer een simulatie is
Was het maar eind van de maand
das bull want zelfs t warez circuit heeft em nog niet.Southern Sun schreef op 19 oktober 2002 @ 00:50:
[...]
een vriend van me heeft de volledige versie al van zn neef
hahaha LooL je hebt gelijk ik speel hem nu 1280 x 1024 @32bit endraait stukke lekerder dan 1024 x 768Speedpete schreef op 19 oktober 2002 @ 00:58:
[...]
Ik ook niet, en toch draait ie lekker... Correctie: brightness stond niet op 1 na max
Ik draai dus op 1280 x 1024 x 16bit (dus dat je niet denkt dat ik op 32 bit draai... ), mirror uit...
Ik snap donders goed dat het onbegrijpelijk lijkt, dat vind ik zelf ook. F1 2002 moest ik op 800x600 spelen voor een beetje snelheid...
Ik heb het wel geprobeerd, maar zonder succes.
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat dat zomaar kan, aangezien je op die manier dan ook meerdere tracks zou kunnen toevoegen (van de final dan).Sjonny75 schreef op 19 oktober 2002 @ 15:52:
Is het niet mogelijk om die twee auto's van die australische versie in deze erbij te zetten?
Ik heb het wel geprobeerd, maar zonder succes.
Maargoed, ik ga het toch even proberen
🌞🍃
Hey brucelee. Wat zijn de trucks om zulke ronde tijden te halen
-Welke shortcuts zijn nu werkelijk sneller?
-Met welke auto kan je nu het snelst rijden? (De porche trekt sneller op volgens mij, maar de ferrari kan met 170 km/h nog door de bocht.)
Ik neem verder aan dat je niet het *.ini filetje wat aan hebt gepast
update hoe pas je die ini's eigenlijk aan die heli's zijn irritant die bommen ....als ik iets in ini verander en wil opslaan lukt dat nie verschilende dingen gebrobeert nie te doen read only zegt ie als ik wil opslaan of iets andere error ...
en nog iets die tijd die je daar ziet me rondjes is nog niet eens af daar ik reed daar ook er slecht mijn beste tijd is 2.08
Voor het onschadelijk maken van de bommen: maak van het bestandje "AIChaseDefs.ini" geen alleen-lezen meer en ga naar de regel "helicopterProjectileLifetime =6.0" en maak van die 6.0 0.5 ofzo. Dan ontploffen ze direct als ze uit de helikopter worden gemieterd.
Als je er 1.5 van maakt ontploffen ze pas wanneer ze het wegdek raken.
Komt onderandere doordat ik de knopjes op het toetsenbord veel meer gewend ben, waardoor ik ook de handrem gebruik. Enige nadeel is dat je niet echt gedoseerd kan sturen.

De donkere delen zijn nu blauw/paars en de delen waar de glans op staat zijn zalm kleurig. Best wel lollig eigenlijk!
de trucks voor snelste rondes: eerste bocht kun je met een beetje passen en meten full speed nog halen, standaard buiten-binnen-buiten bochtenprincipe wat je overal toe moet passen. de shortcut over t water is sneller inderdaad. De shortcut bij de havens is ook sneller, mits je de kant niet raakt. als je dan uit de shortcut rijdt kun je tegen de 250 rijden op het rechte stuk. Remmen is eigenlijk bijna nooit nodig. Gewoon alles proberen, je vindt vanzelf de ideale lijn.wwillem schreef op 19 oktober 2002 @ 18:20:
[...]
Hey brucelee. Wat zijn de trucks om zulke ronde tijden te halen
-Welke shortcuts zijn nu werkelijk sneller?
-Met welke auto kan je nu het snelst rijden? (De porche trekt sneller op volgens mij, maar de ferrari kan met 170 km/h nog door de bocht.)
Ik neem verder aan dat je niet het *.ini filetje wat aan hebt gepast.
BruceLee, als je een lap afgereden hebt komtie bij 'Best' te staan. oftewel deze ronde is nog (lang) niet af en je zit al op 2:07?
had ik ook, vind deze kleuren ook best wel 1337 eigelijkCubix schreef op 20 oktober 2002 @ 09:42:
Toen ik zo'n 911 Pursuit patch had gedownload van nfscheats.com kreeg ik er geen pursuit 911 bij maar wel een heel vreemde kleur voor m'n 911:
[afbeelding]
De donkere delen zijn nu blauw/paars en de delen waar de glans op staat zijn zalm kleurig. Best wel lollig eigenlijk!
Aah, ok, tnx voor de tips.P5ycho schreef op 20 oktober 2002 @ 10:38:
de trucks voor snelste rondes: eerste bocht kun je met een beetje passen en meten full speed nog halen, standaard buiten-binnen-buiten bochtenprincipe wat je overal toe moet passen. de shortcut over t water is sneller inderdaad. De shortcut bij de havens is ook sneller, mits je de kant niet raakt. als je dan uit de shortcut rijdt kun je tegen de 250 rijden op het rechte stuk. Remmen is eigenlijk bijna nooit nodig. Gewoon alles proberen, je vindt vanzelf de ideale lijn.
Bij de haven nam ik nooit de shortcut, omdat ik daar meestal auto's inhaalden als ik links bleef rijden (daarom d8 ik dat die langzamer was).
Ik ga nog maar een paar keer rijden. Wel jammer dat er geen mulitplayer support in de demo zit. Dat zou wel stoer zijn
...sinds ik win xp prof heb geinstalleerd krijg ik nfs porsche unleashed niet meer aan de praat. Is dit een bekend fenomeen (bestaan hier bijv. patches voor) of komt het omdat mijn versie niet helemaal legaal (ahum) is.
Je moet even in de Game map het bestandje gimme.dll vinden en die moet je vervolgens verwijderen of een andere naam geven. Dan doet ie het wel.Beun_de_Haas schreef op 20 oktober 2002 @ 11:47:
Misschien dat jullie me kunnen helpen...
...sinds ik win xp prof heb geinstalleerd krijg ik nfs porsche unleashed niet meer aan de praat. Is dit een bekend fenomeen (bestaan hier bijv. patches voor) of komt het omdat mijn versie niet helemaal legaal (ahum) is.
PS: zijn zat andere topics over geweest en dit topic is voor NFS6
Succes ermee
Signature
PS. je hebt helemaal gelijk

En zoals ook al 3245 keer gezegd, nu kun je geen multiplayer meer doen, wil je dat toch doen, moet je gimme.dll laten staan en je swapfile vastzetten op een bepaalde waarde.Beun_de_Haas schreef op 20 oktober 2002 @ 12:15:
Thanx M3, ik heb um lopend!
PS. je hebt helemaal gelijk
nee lees boven nog eens goed daar reed ik voor de lol en op 1280 x 1024 maar mijn beste tijd is 2.08P5ycho schreef op 20 oktober 2002 @ 10:38:
[...]
de trucks voor snelste rondes: eerste bocht kun je met een beetje passen en meten full speed nog halen, standaard buiten-binnen-buiten bochtenprincipe wat je overal toe moet passen. de shortcut over t water is sneller inderdaad. De shortcut bij de havens is ook sneller, mits je de kant niet raakt. als je dan uit de shortcut rijdt kun je tegen de 250 rijden op het rechte stuk. Remmen is eigenlijk bijna nooit nodig. Gewoon alles proberen, je vindt vanzelf de ideale lijn.
BruceLee, als je een lap afgereden hebt komtie bij 'Best' te staan. oftewel deze ronde is nog (lang) niet af en je zit al op 2:07?
Alhoewel dat ook weer niet voor iedereen werkt!Saekerhett schreef op 20 oktober 2002 @ 12:21:
[...]
En zoals ook al 3245 keer gezegd, nu kun je geen multiplayer meer doen, wil je dat toch doen, moet je gimme.dll laten staan en je swapfile vastzetten op een bepaalde waarde.
Ik wil NFS:Porsche 2000 installen, alles gaat goed, wil ik gaan spelen, alle textures in de menuus enzo helemaal fucked up.. ingame is het NOG erger.
Iemand die me kan helpen?
AMD Athlon XP 1800+@1800+
AOpen AK77-333
384 MB PC2100 DDR SpecTek
Creative GeForce 2 MX 32 MB
TerraTec DMX XFire 1024
30 GB HD
Windows 2000 Professional..
kun je beter de search voor gebruiken. Deze vraag is volgens mij al een keer gesteld.SuperKevin schreef op 20 oktober 2002 @ 13:11:
Ik vind de game erg vet man... ik vind ook de Bumper Cam het prettigst en je hebt daar ook het meeste gevoel voor snelheid naar mij idee.
Ik wil NFS:Porsche 2000 installen, alles gaat goed, wil ik gaan spelen, alle textures in de menuus enzo helemaal fucked up.. ingame is het NOG erger.
AMD Athlon XP 1800+@1800+
AOpen AK77-333
384 MB PC2100 DDR SpecTek
Creative GeForce 2 MX 32 MB
TerraTec DMX XFire 1024
30 GB HD
Windows 2000 Professional..
Dit topic is voor nfs 6 bedoeld.
Je moet in de opties van je grafische kaart sleutelen aan "Fog Emulation Table" (bij Direct3D instellingen)SuperKevin schreef op 20 oktober 2002 @ 13:11:
Ik vind de game erg vet man... ik vind ook de Bumper Cam het prettigst en je hebt daar ook het meeste gevoel voor snelheid naar mij idee.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
iemand goed covertje van die lambo op hoge resolutie ...SPOXER schreef op 20 oktober 2002 @ 19:57:
dubbel post.
[afbeelding]
zo stond hij op de site van ea.
offtopic: jij hebt een l33t logoBruceLee schreef op 20 oktober 2002 @ 21:00:
[...]
iemand goed covertje van die lambo op hoge resolutie ...
Ik heb dat ook met die porsche van die kleuren, vond ik ook wel mooier als dat blauw
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
a la kofferbak klep open:)
de voorkant, viel opzich toch wel mee
rook spoortje (niet standaard)
rook ondwikkeling (door gas te geven in zijn vrij en de handrem in te duwen)
iets duidelijker rook spoor
voor voorkant met daarachter het rook spoor
dit alles bereik je trouwens door veel frontaal te botsen
btw de fotos zien er best brak uit door het resizen
edit: klikable gemaakt
THX en ik heb ook een leet beraublad 8ergrondBart schreef op 20 oktober 2002 @ 22:37:
[...]
offtopic: jij hebt een l33t logo
Ik heb dat ook met die porsche van die kleuren, vond ik ook wel mooier als dat blauw
En hier gelijk even wat mooie foto's van een ritje met een CHEVY
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/CHEVY01.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/CHEVY02.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/CHEVY03.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/FIAT.jpg[/img]
IK kijk echt uit naar de opvolger van NfS serie
Ik heb ze bijna allemaal liggen MIS alleen deel 1 nog
maar die kan ik nergens meer vinden
en voor de mensen die nog meer auto's zoeken voor de oude serie's
http://site.nfscars.com/
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
En maar 1 track .. is saai.
En waar ik me echt rot aan erger is dat ie een map aanmaakt in My Documents

Hey, dat had ik nog niet gezien, erg irritant ja, HL en GTA3 moeten ook per se mappen aanmaken buiten hun installdirVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 00:12:
Verwijderd
Erg wennen? Ik kan er HELEMAAL NIET aan wennen! Die auto's zwabberen bij het minste geringste heen en weer en doen zelden wat ik wil.Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 00:12:
Ik vind het maar erg wennen die handling van die wagens. Veel te veel overstuur in de demo iig.
En maar 1 track .. is saai.
Het lijkt hier en daar alsof er iets fout zit in de berekeningen. Er is een bocht linksaf waarbij ik steeds maar weer in de berm vlieg. Ook al rij ik netjes, elke keer dat ik denk van 'nu is het moment om de bocht in te draaien' zegt NFS 'nee, nu nog niet, dus nu vlieg je de berm in'. Alsof er ee programmeerfoutje zit tussen wat je ziet en wat er is. Of zo.
Op een of andere manier is het haast onmogelijk gewoon netjes op de weg te rijden. Dat zal ook niet de bedoeling zijn van het spel (gewoon netjes op de weg rijden), maar als je het wilt moet het toch mogelijk zijn.
Dit is al de tweede teleurstelling die EA me levert (Fifa 2003 loopt bij mij als stroop)...
En ik vind dit jaar al een teleurstellend game jaar...
http://people.zeelandnet.nl/sebastiansk/nfsh.jpg
dat kan toch gewoon in opties.BruceLee schreef op 21 oktober 2002 @ 11:20:
ik ben er achter hoe je nfs op hogere resolutie kan laten lopen !
[ Voor 0% gewijzigd door BruceLee op 21-10-2002 11:38 . Reden: >:) te snel post 8er elkaar ... en nog fouten ook .. ]
Ohnee, hij komt vandaag
Dit topic is gesloten.