best wel 
Wanneer komt ie eigenlijk uit op de pc
Lees voor je blaat.. 3 posts boven je:Op zondag 23 juni 2002 01:01 schreef johnnyknoxville het volgende:
best wel
Op zaterdag 22 juni 2002 23:49 schreef IceOnFire het volgende:
inmiddels zijn er pc-screens te vinden op http://nfs2000.4players.de:1033/nfs6pix.php
releasedatum voor pc staat nu op 24-10-2002, xbox 16-10-2002 en ps2 05-09-2002
Accessibility first
GT3 is misschien mooi maar daar stopt het ook. het is helemaal niet zon superspel en heeft veel minder autos dan deel 1 en 2 op de psxOp dinsdag 01 januari 2002 23:28 schreef ScitzoFreak het volgende:
Ik moet het eerste spel nog tegenkomen die GT3 overtreft
This space is occupied
Verwijderd
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
voorspelling: Ongeveer precies evenmooi als op de de PS2, alleen iets minder kartelrandjes en iets minder scherpe textures. Verschil alleen waar te nemen als je ze naast elkaar zet (beide gewoon lekker op de TV gamenOp zondag 23 juni 2002 11:21 schreef schnumi het volgende:
ik wil wel eens zien hoe hij eruit gaat zien op de cube.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Is het welOp zondag 23 juni 2002 09:01 schreef TekkenMaster het volgende:
GT3 is misschien mooi maar daar stopt het ook. het is helemaal niet zon superspel
Wat boeit dat nou weeren heeft veel minder autos dan deel 1 en 2 op de psx
Verwijderd
daar sluit ik me helemaal bij aan!Op dinsdag 01 januari 2002 23:28 schreef ScitzoFreak het volgende:
Ik moet het eerste spel nog tegenkomen die GT3 overtreft
jep
kunnen wij dit ook:Op zondag 23 juni 2002 11:36 schreef JvS het volgende:
[..]
voorspelling: Ongeveer precies evenmooi als op de de PS2, alleen iets minder kartelrandjes en iets minder scherpe textures. Verschil alleen waar te nemen als je ze naast elkaar zet (beide gewoon lekker op de TV gamen).
<hr>
nope kan niet
Owkay, filmpje een gedownload en ik moet zeggen: ziet er mooi uit, mooie lichteffecten in die plassen op de weg! MAAR, die auto lijkt wel 150Kilo te wegen ofzo. Hij 'zweeft' echt een beetje over de weg en 'zweeft' ook een stukje als je over een hobbeltje rijdt. Verder 'zwalkt' het ook wel erg van links naar rechts enzo.
Is een beetje de NFS style, sommigen vinden dat heerlijk spelen, ik vind het niet zo heel erg chill
.
Verwijderd
GT3Op zondag 23 juni 2002 13:26 schreef GIAS het volgende:
[..]
daar sluit ik me helemaal bij aan!
maar jah , het zal dan nooit op PC komen![]()
en eigenlijk is het spel niet te spelen zonder analog controler, maar jah, verder is de handling van de auto's nog steeds hastikke gaaf in GT, heel realistisch
daar tipt geen enkel ander race spel aan.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
ja al die stroom die je pc 's nachts vreet en natuurlijk lege cdr's':'(Op maandag 08 juli 2002 01:32 schreef Piet_S het volgende:
Pro Race Driver , Colin McRea Rally 3 , NFS 6.... dat worden dure tijden...
Vind je
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ej! De Viper komt ook weer eens terugOp maandag 08 juli 2002 09:34 schreef Fuelke het volgende:
Nog ff alle auto's op een rijtje (stonden ook al in het andere topic, maar dit is groter)
"Normale" wagens
Lotus Elise, Vauxhall VX220, Opel Speedster, Ford Falcon TS-50, MErcedes CL55 AMG, Jaguar XKR, BMW M5, BMW Z8, HOlden HSV Coupe GTS, Ford Mustang Cobra R, Chevrolet Corvette Z06, Dodge Viper GTS, Ferrari 360 Modena, Porsche 911 Turbo, Aston Martin Vanquish, Ferrari 550 Barchetta, Lamborghini Diablo VT 6.0, Porsche Carrera GT, Lamborghini Murcielago, Ferrari F50, Mercedes CLK-GTR, McLaren F1 & McLaren F1LM
Cop Cars
Crown Victorie, Ford Falcon TS-50, BMW M5, Holden HSV Coupe GTS, Ford Mustang Cobra R, Chevrolet Corvette Z06, Dodge Viper GTS, Porsche 911 Turbo, Lamborghini Diablo VT 6.0, Lamborghini Murcielago.
Hopelijk kan je nu ook eens met Ferrari's knallen in Hot Pursuit mode (dat was in 3 & 4 namelijk niet het geval)
Tenslotte nog de releasedata:
PS2 ==> 5 september
X-box ==> 26 september
Gamecube ==> 24 oktober
PC ==> 24 oktober
Officiële site ==> http://www.needforspeed.com
Maar dat viel ook wel weer makkelijk te cracken hoor, en dat zal in NFS6:HP2 ook vast wel weer zo zijn.Op maandag 08 juli 2002 09:34 schreef Fuelke het volgende:
Hopelijk kan je nu ook eens met Ferrari's knallen in Hot Pursuit mode (dat was in 3 & 4 namelijk niet het geval)
🌞🍃
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Het spel moet ook goed lopen heOp dinsdag 09 juli 2002 00:16 schreef duronbug het volgende:
Niet jou fout, de graphics van het spel zijn gewoon slecht. Niet echt van deze tijd.
Screens kunnen ook van PS2 komenOp dinsdag 09 juli 2002 00:16 schreef duronbug het volgende:
Niet jou fout, de graphics van het spel zijn gewoon slecht. Niet echt van deze tijd.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Komen deze volgensmij ookOp dinsdag 09 juli 2002 00:19 schreef Fuelke het volgende:
[..]
Screens kunnen ook van PS2 komen![]()
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
nfs3 en nfs4 vond ik wel lekker rijden hoor alleen nfs5 wat minder.Op dinsdag 09 juli 2002 00:22 schreef Atgast het volgende:
ik zie een viiiiper, ik zie een viiiiper
ik zie NFSsss, ik zie NFSsssen een filmpje met physics
maw, de models zine er lekker uit, maar sinds NFS2 rijd t spel gewoon neit lekker meer
tampert, kriminalpolizei
neeOp dinsdag 09 juli 2002 15:56 schreef GuaRRand het volgende:
Is het al uit? (dumb question waarschijnlijk, maar Bleh)
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Sorry hoor, maar jij doet liever een spel wat er goed uit ziet, maar waar geen flikker aan is, dan een spel wat er minder goed uitziet, maar wat leuk en erg verslavend isOp dinsdag 09 juli 2002 00:16 schreef duronbug het volgende:
Amen!Op vrijdag 12 juli 2002 19:05 schreef Thufir_Hawat het volgende:
Liever iets mindere supergraphics en dat het dan ook perfect draait, lijkt mij.
Als je in die Lamborghini gaat karren, rij je zo ontiegelijk hard dat je echt niet opeens zegt:"He, ik zag op dat hekje een kartelrandje en de belichting van dat struikje was ook een tintje te licht." Die dingen zie je hooguit 0,01Sec
Als je puur op graphics geilt, moet je gewoon Fifa2002 gaan spelen
Als ie net zo speelt als NFS5 en er net zo goed uitziet ben ik tevreden. Zeer tevreden zelfs!
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Op zondag 23 juni 2002 00:32 schreef Phreak het volgende:
Hoe geil
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
ea kennende word de SP wel goed hoorOp zaterdag 13 juli 2002 19:07 schreef Thufir_Hawat het volgende:
blonk
Als ze dan maar niet gaan bezuinigen op het single-player gedeelte. Met mijn 56k-modempie speelt het niet echt lekker online. Na ja, life stinks enniewee.
Ik vraag me af, zou voor die internet-gameplay speciaal dat motorcity ontwikkelt zijn? Gewoon goede ervaringen daarmee opdoen zonder dat het een echt serieus project is geweest volgens mij. En dan die ervaringen gebruiken in het volgende NFS-deel.
Je kan NFS High Stakes en NFS Porsche ook online spelen hoor ... (heb ik beide veel gespeeld)Op zaterdag 13 juli 2002 19:07 schreef Thufir_Hawat het volgende:
blonk
Als ze dan maar niet gaan bezuinigen op het single-player gedeelte. Met mijn 56k-modempie speelt het niet echt lekker online. Na ja, life stinks enniewee.
Ik vraag me af, zou voor die internet-gameplay speciaal dat motorcity ontwikkelt zijn? Gewoon goede ervaringen daarmee opdoen zonder dat het een echt serieus project is geweest volgens mij. En dan die ervaringen gebruiken in het volgende NFS-deel.
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Dan heb je het zelfde spel weer...das ook niet echt een vooruitgangThufir_Hawat schreef op 12 juli 2002 @ 19:05:
Als ie net zo speelt als NFS5 en er net zo goed uitziet ben ik tevreden. Zeer tevreden zelfs!
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
De supersnelle racer die gaat verschijnen voor Nintendo Gamecube, PC CDROM, Playstation2 & Xbox verschijnt nu op 24 oktober. Dit geldt dus voor alle versies!
bron: eagames.nl
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
🌞🍃
Dank uMartink schreef op 06 augustus 2002 @ 21:39:
ergens in oktober (nieuwe datum)
de preciese datum weet ik niet even zoeken
[...]
Turn it off and on again.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Nou, de game waar de echte race-freaks op wachten is toch echt deze:Smokey_The_Bandit schreef op 07 augustus 2002 @ 10:48:
Kijk dis nu een game waar alle race-freaks nu al een hele tijd op wachten
En tja oktober![]()
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Verwijderd
Verwijderd
er is anders een xp update voor dat spel en dan doet die het erg goed hoorC}{@0$ schreef op 07 augustus 2002 @ 11:43:
persoonlijk vind ik nfs 5 er beter uit zien. Jammer dat ik het spel niet aan de praat krijg onder XP
de filmpjes al gezien lui gedrocht?Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 11:51:
Wat een afgrijselijke graphics. Erica Terpstra met een Wacom beziggeweest?Die bomen, de lucht, de auto's het wegdek en de omgeving, arrrghh.. een grote slecht uitgewerkte pixelbende met 2d textures die van 5 jaar geleden zijn. Nee.... dit ziet er niet mooi uit.
gimme.dll uit need for speed porsche map verwijderen dan werkt ie als goed is !!!C}{@0$ schreef op 07 augustus 2002 @ 11:43:
persoonlijk vind ik nfs 5 er beter uit zien. Jammer dat ik het spel niet aan de praat krijg onder XP
wat is er irritant aan NFS5 besturing...ik vind hem zalig....overstuur en onderstuur als je dat wilt...:?DataBeest schreef op 06 augustus 2002 @ 21:52:
Als ik dat filmpje zo zie is de besturing er op vooruit gegaan ter vergelijking met NFS5, dat zou mooi zijn, aangezien de besturing van NFS5 irritant is.
Mjammie, ik ben er echt benieuwd na, en ook naar de systeem eisen, die zo te zien niet extreem hoog worden
tampert, kriminalpolizei
tis alleen zalig met stuurwiel imo (de andere NFS's na NFS1)Evilernie schreef op 07 augustus 2002 @ 12:09:
[...]
wat is er irritant aan NFS5 besturing...ik vind hem zalig....overstuur en onderstuur als je dat wilt...:?
Verwijderd
Het is een flame, maar hij is wel lachwekkendVeldKoe schreef op 07 augustus 2002 @ 12:03:
de filmpjes al gezien lui gedrocht?
maar de ps2 werkt met een reso van maximaal 640x480, en ik die echt wel het verschil tussen 1600x1200 en 640x480.T7D_Sneezy schreef op 07 augustus 2002 @ 11:57:
Ik weet niet wat jullie allemaal min zitten te doen over de ps2, maar hij heeft wel met GT3 bewezen dat ie prachtige graphics kan afleveren, was elk race spel maar zo mooi en goed
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
die.. leslie..Breepee schreef op 07 augustus 2002 @ 12:37:
[...]
maar de ps2 werkt met een reso van maximaal 640x480, en ik die echt wel het verschil tussen 1600x1200 en 640x480.
hehVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 12:33:
Het is een flame, maar hij is wel lachwekkendNee films niet gezien
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
10 is zeker mooi jaVeldKoe schreef op 07 augustus 2002 @ 17:11:
[...]
hehwas niet lullig bedoeld, maar screens zeggen gewoon geen kloot
http://www.nd4spdworld.com/nfshp2/media/movie/NFS6_01.zip
http://www.nd4spdworld.com/nfshp2/media/movie/NFS6_02.zip
http://www.nd4spdworld.com/nfshp2/media/movie/NFS6_03.zip
http://www.nd4spdworld.com/nfshp2/media/movie/NFS6_04.zip
http://www.nd4spdworld.com/nfshp2/media/movie/NFS6_05.zip
http://www.nd4spdworld.com/nfshp2/media/movie/NFS6_06.zip
http://www.nd4spdworld.com/nfshp2/media/movie/NFS6_07.zip
http://www.nd4spdworld.com/nfshp2/media/movie/NFS6_08.zip
http://www.nd4spdworld.com/nfshp2/media/movie/NFS6_09.zip
http://www.nd4spdworld.com/nfshp2/media/movie/NFS6_10.zip
10 is de moeite waard
[ Voor 0% gewijzigd door Speed24 op 07-08-2002 18:08 . Reden: Toetsenbord + NFS = slingeren over de weg ]
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
OMGBruceLee schreef op 11 juli 2002 @ 18:33:
Hopelijk word de pc versie zo![]()
![]()
afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding
[url="http://members.lycos.nl/skneo/HedelSK.wav"]http://members.lycos.nl/skneo/HedelSK.wav[/url]
Wat? Die Lamborghini of die McLaren?Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 18:09:
[...]
OMG
stel je voor dat je als agent ZO'N auto hebt
tampert, kriminalpolizei
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq