Mag mijn tux knuffel mee
Zou cool zijnOp zaterdag 05 januari 2002 16:40 schreef soepzooitje het volgende:
Als ik ook mag komen maakt het me niet zo veel uit.
En als ik dan onderweg iemand moet oppikken is het ook geen probleem, diesel is toch al betaald.
* Glival komt uit zwolle das dus wel redelijk centraal.![]()
(oei, niet zoveel NOS posts de laatste tijd zie ik... is da erg?
anders kom je toch laterOp dinsdag 12 februari 2002 19:58 schreef odysseus het volgende:
* odysseus gaat 16.00 waarschijnlijk niet redden...ik ga ervan uit dat ik dan moet sporten en dat is meestal niet voor vier uur klaar, laat staan dat ik dan in Utrecht kan geraken.
Maar ik zal kijken wat ik kan doen, misschien heb ik net die week een vroege wedstrijd of zelfs helemaal geen *hoopvol_kijkende_smiley*. En mocht het niet lukken dan verwacht ik natuurlijk wel foto's, veeeeel foto's.
jij moet komen
jij bent ontmisbaar op /23
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
die moet meeOp dinsdag 12 februari 2002 20:24 schreef jep het volgende:
Mag mijn tux knuffel mee![]()
![]()
wees je zelf!
Verwijderd
/me neemt z'n opblaastux mee 
als ie maar niet lek gaat onderweg

maar ik meld me bij deze aan
als het tenminste eens een keer duidelijk wordt wanneer het is
als ie maar niet lek gaat onderweg
maar ik meld me bij deze aan
Nee hoor ben dan wel MarioOp dinsdag 12 februari 2002 20:26 schreef Glival het volgende:
[..]
Zou cool zijnHoud je er dan wel rekening mee dat je Bob bent?
(oei, niet zoveel NOS posts de laatste tijd zie ik... is da erg?)
Gewoon spullen
Verwijderd
Zie het sticky topic voor de aankondiging
[topic=410065]
Ik ben schaamteloos uitgegaan van de mensen die hier al gereageerd hebben. Als je mee wil gaan, meldt het dan even in dit topic
[topic=410065]
Ik ben schaamteloos uitgegaan van de mensen die hier al gereageerd hebben. Als je mee wil gaan, meldt het dan even in dit topic
Verwijderd
mogen mayBEE's ook?
weet niet zeker of ik kan. (23 maart is de dag voordat ik mijn geld weer krijg dus dan is het meestal al weer bijna op (sparen wasda) )
maar als ik geld heb dan kom ik wel.
weet niet zeker of ik kan. (23 maart is de dag voordat ik mijn geld weer krijg dus dan is het meestal al weer bijna op (sparen wasda) )
maar als ik geld heb dan kom ik wel.
Ik kom ook 
Zal ik me opblaastux meenemen ??

Tenminste, als ik (en tux) mogen komen
Zal ik me opblaastux meenemen ??
Tenminste, als ik (en tux) mogen komen
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Verwijderd
Met 95% zekerheid kom ik ook wel, is al weer een tijd geleden dat ik in Utrecht ben geweest. Of het bier drinken of auto rijden wordt moet ik nog maar even zien. Bier drinken zal wel inhouden dat ik om 22:00 een trein moet hebben of zo, da's ook niet alles.
Ik ga ook (sta al in de lijst
) maar wil er nog iemand meerijden??
max. 3 man of vrouw
uit de buurt van bergen op zoom kunnen meerijden.
mail maar even.
klbob at hotmail.com
max. 3 man of vrouw
mail maar even.
klbob at hotmail.com
NELSKE!
pleur mij maar bij de lijst met een vraagteken achter mijn naam
ik kan waarschijnlijk wel
pleur mij maar bij de lijst met een vraagteken achter mijn naam
ik kan waarschijnlijk wel
PSN: Houtvlot
Krijgen we ook allemaal naambordjes om zo de herkenbaarheid te vergroten? Of spreken we in een (huge) internetcafe af zodat je tenminste weet tegen welke nick je lult?
Misschien dat iemand die geld verdient de "pritt & paperclip kast" kan plunderen en een paar van die A4 stickervellen mee kan jatten?
Misschien dat iemand die geld verdient de "pritt & paperclip kast" kan plunderen en een paar van die A4 stickervellen mee kan jatten?
Verwijderd
Niet nodig.... Die knappe stoere sterke jongen ben ik, die twee nerds die achterin zitten, elk in hun eigen hoekje, dat zijn jotti en nelske en dat ukkie die je niet ziet omdat ie te klein is is dinges

hehe, en ik ben die pluis met die bakkebaarden en die bierbuikOp woensdag 13 februari 2002 10:47 schreef beelzebubu het volgende:
Niet nodig.... Die knappe stoere sterke jongen ben ik, die twee nerds die achterin zitten, elk in hun eigen hoekje, dat zijn jotti en nelske en dat ukkie die je niet ziet omdat ie te klein is is dinges![]()
Oeps, had ff dit draadje niet meer in de gaten gehouden. Helaas moet ik mij afmelden voor 23 maart want dan ben ik nog aan het skieen 
* x-wolf zag ineens zijn naam in een nieuw FAQ achtig topic bovenaan NOS staan en baalt nu dat hij er niet op 23 maart bij kan zijn.
* x-wolf zag ineens zijn naam in een nieuw FAQ achtig topic bovenaan NOS staan en baalt nu dat hij er niet op 23 maart bij kan zijn.
nou nou nou... niet overdrijven heOp woensdag 13 februari 2002 10:47 schreef beelzebubu het volgende:
Niet nodig.... Die knappe stoere sterke jongen is dinges, die twee nerds die achterin zitten, elk in hun eigen hoekje, dat zijn jotti en nelske en dat ukkie die je niet ziet omdat ie te klein is ben ik![]()
Verwijderd
[forum.fok.nl mode]Op woensdag 13 februari 2002 16:23 schreef dinges het volgende:
[..]
nou nou nou... niet overdrijven he
carpe diem, verkloot een quote
[/forum.fok.nl mode]
fok??Op woensdag 13 februari 2002 16:27 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
[forum.fok.nl mode]
carpe diem, verkloot een quote
[/forum.fok.nl mode]
KETTER!
Ik weet nog niet of ik kom. Eerst even afwachten want er zijn nog meer dingen die ik moet doen
. Als ik kom laat ik het natuurlijk even weten
.
hebben de openbare tioletten in utrech een adsl aansluiting ??
kan ik met e-pay betalen in de M ?
kan ik inbellen op de parkeetmeter ?
veel plezier jongens. ik kan die datum helaas niet
(druk druk druk met bijbeunen !)
kan ik met e-pay betalen in de M ?
kan ik inbellen op de parkeetmeter ?
(druk druk druk met bijbeunen !)
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Om 16:00 op het centraal station in Utrecht!
Centraal Station Utrecht lijkt me een vrij ruim begrip!
Zou het misschien iets specifieker kunnen? Bijvoorbeeld een mac (geen adres van je nic
) ofzow
Zou het misschien iets specifieker kunnen? Bijvoorbeeld een mac (geen adres van je nic
Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!
Meetingpoint, da's, als ik me goed herriner, in de hal van het station, staat een l*llig schuin vlaggetje bijOp woensdag 13 februari 2002 20:07 schreef active2 het volgende:
Om 16:00 op het centraal station in Utrecht!
Zou het misschien iets specifieker kunnen? Bijvoorbeeld een mac (geen adres van je nic) ofzow
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik zie mezelf al helemaal staan.
Een slungel van 1.96 met een pinguin knuffeltje
Een slungel van 1.96 met een pinguin knuffeltje
Achja, iemand moet het watje zijn heOp woensdag 13 februari 2002 20:21 schreef jep het volgende:
Ik zie mezelf al helemaal staan.
Een slungel van 1.96 met een pinguin knuffeltje![]()
Hey, je mag _iedereen_ afkraken, behalve mijn 2 heldenOp woensdag 13 februari 2002 20:23 schreef jep het volgende:
Vandaar de komst van onze held jotti
Ik ben zo'n stukje (Wijst met handjes aan [ ]) verwijderd van het rennen naar SU hoor
Jepje, kappe nu, of ik ga iedereen vertellen over je red hat verleden
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
hmzz dat wil ik wel wetenOp woensdag 13 februari 2002 20:35 schreef Jotti het volgende:
wees je zelf!
Das idd een of andere Efteling vlaggetje middenin het station:Op woensdag 13 februari 2002 20:15 schreef moto-moi het volgende:
Meetingpoint, da's, als ik me goed herriner, in de hal van het station, staat een l*llig schuin vlaggetje bij

Ik weet nog niet of ik kom, het is niet mijn bedoeling elke week daar rond te hangen
[deze advertentieruimte is te koop]
+3 interessantOp woensdag 13 februari 2002 20:35 schreef Jotti het volgende:
Kijk eens achter je Jotti, daar staat je praatstoel, doe ons eens een plezier, en ga daarin zitten
Begin eens bij het begin
HahaOp woensdag 13 februari 2002 20:37 schreef bultoog het volgende:
[..]
hmzz dat wil ik wel weten![]()
We hadden ooit een debian vs. RedHat discussie toen ik debian natuurlijk nog niet kende
Toen belde Jot op na een paar biertjes en ging hij schreeuwen dat ik rpm gebruikte enzo
Later toen ik debian had belde hij weer, met biertjes op
Nerd he
Op woensdag 13 februari 2002 20:59 schreef jep het volgende:
[..]
HahaJot is veel erger!
We hadden ooit een debian vs. RedHat discussie toen ik debian natuurlijk nog niet kende
Toen belde Jot op na een paar biertjes en ging hij schreeuwen dat ik rpm gebruikte enzo
Later toen ik debian had belde hij weer, met biertjes opToen zei hij dat ik .deb files naar .rpm converte.
Nerd he![]()
hmzzik hoor hier dat jotti geen bier krijgt tijdens de meeting
wees je zelf!
Dat hoor jij verkeerdOp woensdag 13 februari 2002 21:05 schreef bultoog het volgende:
hmzzik hoor hier dat jotti geen bier krijgt tijdens de meeting![]()
* moto-moi gebruikt gelukkig al jaren Debian
Verwijderd
jij snapt het verkeerd, jullie (wijOp woensdag 13 februari 2002 21:07 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Dat hoor jij verkeerd, we gaan Jotti juist volgieten met bier, en dan stellen we iedereen met een RedHat-bak op in een hoek, en die krijgen dan een lezing van ons aller Jotti
* moto-moi gebruikt gelukkig al jaren Debian
Misschien kom ik alsnog, 't is wel erg dichtbij en als jullie echt zo erg zijn ben ik in een mum van tijd alweer thuis
Wij, ons, het volkOp woensdag 13 februari 2002 21:13 schreef beelzebubu het volgende:
jij snapt het verkeerd, jullie (wij)
Achja, als het te erg wordt, distangeer ik me gewoon van julliegieten jotti vol met bier en gaan dan wachten totdat ie losbarst![]()
Bang ?Misschien kom ik alsnog, 't is wel erg dichtbij en als jullie echt zo erg zijn ben ik in een mum van tijd alweer thuis
Verwijderd
/me *Op woensdag 13 februari 2002 21:20 schreef moto-moi het volgende:
Wij, ons, het volk
/me ik daar wel bij horen
s/distangiedinges/distantieer/Achja, als het te erg wordt, distangeer ik me gewoon van jullie
Should I beBang ?
voor de Redhat lezing zekerOp woensdag 13 februari 2002 21:16 schreef dinges het volgende:
Mensen...
ik heb mijn gedachten veranderd en kom toch (waarschijnlijk)
fear me
edit: typo's
wees je zelf!
* dinges is volwaardig {slack,gentoo}gebruikerOp woensdag 13 februari 2002 21:22 schreef bultoog het volgende:
[..]
voor de Redhat lezing zeker
edit: typo's
mischien wil je overstappen naar redhatOp woensdag 13 februari 2002 21:28 schreef dinges het volgende:
[..]
* dinges is volwaardig {slack,gentoo}gebruiker
wees je zelf!
Da's ten minste goed te herkennen. Dan kom ik (1.92 +tuxknuffel) daar ook wel heen.Op woensdag 13 februari 2002 20:21 schreef jep het volgende:
Een slungel van 1.96 met een pinguin knuffeltje![]()
De show in de Burger King op Utrecht centraal draait trouwens Windows 9x. Pasgeleden zag ik op alle TVs een mooi blauw scherm.
Krantenbericht:
Burger King gehacked
Een grote groep opstandige jongeren (volgens eigen zeggen "Tweakers") heeft zaterdagmiddag de Burger King op Utrecht Centraal bestormd en Linux zitten installeren op het Entertainment-system van de BK. De leider van de groep, slechts bekend onder zijn bijnaam "Jotti", schreeuwde gedurende deze actie meerdere malen de strijdkreet "Apt-get roels".
De eigenaar van het filiaal werd gevraagd om commentaar:
"Nou, ja, we hebben nog nooit zo'n hoge uptime gehad hier in de Burger King. Ook vind ik die rode swirly in de hoek wel leuk staan."
Het management is tot nu toe onbereikbaar voor commentaar.
Help mee met het vertalen van GNOME. | #nos op irc.tweakers.net voor directe hulp.
ROTFLOL niceOp woensdag 13 februari 2002 22:36 schreef Valium het volgende:
Krantenbericht:
[..]
* acq gaat niet jullie feestje bederven en komt dus niet
Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(
LOLOp woensdag 13 februari 2002 22:36 schreef Valium het volgende:
[..]
Krantenbericht:
[..]
* zwik heeft geen tux ofzo
.
Ik ben dus onherkenbaar
.
Ik ben dus onherkenbaar
Hmm, Ik ken Jotti wel (dat hij mij ook kent is nog enger
), dus de groep vinden moet niet moeilijk zijn
Fijn he, roddelen terwijl ik in de frietzaak zit!

En jepje, ben je al van je .rpm files af?
Ik heb je nog zo gezegd, onder het genot van een heerlijke beugel, dat je daar alien voor kon gebruiken!
Felix mach cheen sjwarma... eers fiets betale!
Owja, jepje... mij niet meer k-linen van je irc servertje als ik zeg dat debian beter is dan red hat he

Ik ben overigens heel goed herkenbaar. Grote harses en grote bek
Overigens grote LOL @ valiums krantenbericht... wie weet...
En jepje, ben je al van je .rpm files af?
Ik heb je nog zo gezegd, onder het genot van een heerlijke beugel, dat je daar alien voor kon gebruiken!
Felix mach cheen sjwarma... eers fiets betale!
Owja, jepje... mij niet meer k-linen van je irc servertje als ik zeg dat debian beter is dan red hat he
Ik ben overigens heel goed herkenbaar. Grote harses en grote bek
Overigens grote LOL @ valiums krantenbericht... wie weet...
We gaan 't grootste stuk samen met de trein, wist je dat al jot?
Btw.. het duurt nog lang man
Btw.. het duurt nog lang man
Verwijderd
Hmzz, waarom heb ik nu het gevoel dat iedereen het wel over Jotti volgooien met bier heeft, maar dat niemand het van hem zal winnen
Ik ga bij deze de uitdaging aanOp donderdag 14 februari 2002 01:45 schreef nelske het volgende:
Hmzz, waarom heb ik nu het gevoel dat iedereen het wel over Jotti volgooien met bier heeft, maar dat niemand het van hem zal winnen![]()
![]()
btw: Nelske, count me in voor de meeting
Lekkere kansloze mededeling als je tegelijkertijd met me zit te icq'en...Op donderdag 14 februari 2002 03:05 schreef Jotti het volgende:
Wat een uitdaging
ff lijstje bijgewerkt.
Dit wordt een mooie slowchat sessie geloof ik
alleen die hard *nixers zijn laat op
Eeuwige n00b
volgens mij kan je mij geen di hard *nixer noemen hoorOp donderdag 14 februari 2002 03:27 schreef fazer het volgende:
alleen die hard *nixers zijn laat op![]()
als mijn salaris binnen is dan zal ik ook wel komen denk ik 
anders vind ik het een beetje kut om met 10 euro te gaan drinken
maar ik krijg het meerstal op de 22 of 23ste dusse moet lukken toch
anders maar ff rood staan dat mag wel voor een nos meeting
enne mocht iemand op het id komen om naar de bios te gaan mijn ervaring met meetings is dat het geen success is.
anders vind ik het een beetje kut om met 10 euro te gaan drinken
maar ik krijg het meerstal op de 22 of 23ste dusse moet lukken toch
anders maar ff rood staan dat mag wel voor een nos meeting
enne mocht iemand op het id komen om naar de bios te gaan mijn ervaring met meetings is dat het geen success is.
Gaaf idee
Zal zekers van de partij zijn. Ik ben eigenlijk welk benieuwt hoe al die nos-nerts eruit zien
Zal zekers van de partij zijn. Ik ben eigenlijk welk benieuwt hoe al die nos-nerts eruit zien
* WHiZZi moet z'n eigen nu afmelden 
sorry folks, maar me vriendinnetje gaat voor. En ik kan ze (nog) niet aandoen om tussen NOS-ers te zitten
sorry folks, maar me vriendinnetje gaat voor. En ik kan ze (nog) niet aandoen om tussen NOS-ers te zitten
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
ja heej...een NOS nerd hoort helemaal geen vriendin te hebben!Op zaterdag 16 februari 2002 19:30 schreef WHiZZi het volgende:
* WHiZZi moet z'n eigen nu afmelden
je hebt nog 1,5 maand om dr te dumpen!
jammah dat je niet meegaat

Ja * luc komt ook, volgens mij moet ik jotti nog ff spreken over een akkefietje @ hal...
Maar dat moet 'k eerst ff aan felix vragen voor de zekerheid
Maar dat moet 'k eerst ff aan felix vragen voor de zekerheid
* iGadget wil ook wel komen...
mag dat?
Kvoel me inmiddels een beetje een eenling in m'n vriendenkring als linux-user (niemand begrijpt mij), dus kan wel een steuntje in de rug gebruiken zeg maar
mag dat?
Kvoel me inmiddels een beetje een eenling in m'n vriendenkring als linux-user (niemand begrijpt mij), dus kan wel een steuntje in de rug gebruiken zeg maar
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
Moet je toch eens in Didam komen wonenOp zondag 17 februari 2002 06:16 schreef iGadget het volgende:
* iGadget wil ook wel komen...
mag dat?
Je mag komen.. maar je moet niet op van die rare tijden posten
zeg ffe vraagje he ? Ik kijk een beetje in de profielen hier en volgens mij komen er alleen maar ouwelui
(20+ is oud)
klopt dat zo'n beetje ?
klopt dat zo'n beetje ?
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Nee, dinges is 16 gedraagt zich als een 14 jarigeOp zondag 17 februari 2002 11:49 schreef Robert het volgende:
zeg ffe vraagje he ? Ik kijk een beetje in de profielen hier en volgens mij komen er alleen maar ouwelui(20+ is oud)
klopt dat zo'n beetje ?
Hoezo, bang voor de oudere jongere ?
/edit, ff dinges pesten
* dinges is morgen pas 16!Op zondag 17 februari 2002 11:51 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Nee, dinges is 16, en bulldog (Als 'tie komt), is ook zoiets..
Hoezo, bang voor de oudere jongere ?
vandaag nog 15
edit:
[quote]
Nee, dinges is 16 gedraagt zich als een 14 jarige
[/quote]
ok... nu moet ik je echt schoppen
[quote]
Nee, dinges is 16 gedraagt zich als een 14 jarige
[/quote]
ok... nu moet ik je echt schoppen
<flauwe_reply>
Men zegt wel eens "wijsheid komt met de jaren", dus de interesse voor non-windows dingen groeit dan ook : )
</flauwe_reply>
Misschien komt het ook wel doordat je het "games-stadium" een beetje ontgroeit, en ipv van alleen maar te gamen, ook wel eens iets anders wilt met je putertje.
Men zegt wel eens "wijsheid komt met de jaren", dus de interesse voor non-windows dingen groeit dan ook : )
</flauwe_reply>
Misschien komt het ook wel doordat je het "games-stadium" een beetje ontgroeit, en ipv van alleen maar te gamen, ook wel eens iets anders wilt met je putertje.
Oeh, ik word over een half jaar pas 20, ik ben nog niet oudOp zondag 17 februari 2002 11:49 schreef Robert het volgende:
zeg ffe vraagje he ? Ik kijk een beetje in de profielen hier en volgens mij komen er alleen maar ouwelui(20+ is oud)
klopt dat zo'n beetje ?
Ik weet niet precies hoe de situatie buiten NOS is (in die barre wereld heb ik niets te zoeken, ik blijf knus in NOSOp zondag 17 februari 2002 11:49 schreef Robert het volgende:
klopt dat zo'n beetje ?
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
en zo hoort hetOp zondag 17 februari 2002 12:32 schreef odysseus het volgende:
Ik weet niet precies hoe de situatie buiten NOS is (in die barre wereld heb ik niets te zoeken, ik blijf knus in NOS)
morgen ben ik dus een leeftijdsgenoot van je, maar ik denk dat het meevalt. Veel mensen zullen denk ik rond de 20 zijn (studenten). Zelf ben ik overigens 16 en ik wordt niet helemaal weggeflamed, dus ik denk dat het vrij veilig is om te komen.
gezellig...
by the way... als je het graag wilt kunnen we je wel wegflamen hoor
* odysseus flamed dinges richting WOS...de speeltuin voor de kleine jongetjes onder onsOp zondag 17 februari 2002 12:34 schreef dinges het volgende:
by the way... als je het graag wilt kunnen we je wel wegflamen hoor

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Ik mag dan pas 18 zijn, ik ben wel een slungel-nerd (c)!!!
Ik kijk dus op jullie neer
hoe lang ben je dan??Op zondag 17 februari 2002 12:53 schreef jep het volgende:
Ik mag dan pas 18 zijn, ik ben wel een slungel-nerd (c)!!!
edit:
en odysseus: does lief
en odysseus: does lief
En ik maar hopen dat je er

* dinges is 1.95Op zondag 17 februari 2002 13:04 schreef jep het volgende:
1m.96
tenminste... volgens mij ID kaart
Verwijderd
What else is newOp zondag 17 februari 2002 11:51 schreef moto-moi het volgende:
Nee, dinges is 16 gedraagt zich als een 14 jarige, en bulldog (Als 'tie komt), is ook zoiets..
[..]
/edit, ff dinges pesten
Is dat dat rack waar femme laatst zijn halve pizza op legde tijdens werkzaamheden?
K'ben ook maar 17 hoor, gelukkig ben ik nu al 2 maanden in therapie voor m'n angst voor Nederlanders, ben er bijna over

If it ain't broken it doesn't have enough features
* odysseus heeft zowel de Belgische als de Nederlandse nationaliteit...woont zelf in Nederland, maar heeft de meeste familie in België wonen...je mag van deze ervaringsdeskundige geloven dat sommige Nederlanders best mee kunnen vallenOp zondag 17 februari 2002 15:59 schreef Apache het volgende:
K'ben ook maar 17 hoor, gelukkig ben ik nu al 2 maanden in therapie voor m'n angst voor Nederlanders, ben er bijna over![]()
ok, jij tolkt?Op zondag 17 februari 2002 16:03 schreef odysseus het volgende:
[..]
* odysseus heeft zowel de Belgische als de Nederlandse nationaliteit...woont zelf in Nederland, maar heeft de meeste familie in België wonen...je mag van deze ervaringsdeskundige geloven dat sommige Nederlanders best mee kunnen vallen.
Verwijderd
[sub] /me is benieuwd wat de therapeut zal zeggen als je naar de NOS meeting geweest bent. Dat wordt een jarenlang traumaOp zondag 17 februari 2002 15:59 schreef Apache het volgende:
K'ben ook maar 17 hoor, gelukkig ben ik nu al 2 maanden in therapie voor m'n angst voor Nederlanders, ben er bijna over![]()
Heb je wat onverwachte dingen geplanned voor onze Belgische medemensOp zondag 17 februari 2002 16:22 schreef nelske het volgende:
[sub] * moto-moi is benieuwd wat de therapeut zal zeggen als je naar de NOS meeting geweest bent. Dat wordt een jarenlang trauma[/sub]
Zolang je maar geen al te zwaar westvlaams accent hebtOp zondag 17 februari 2002 16:20 schreef Apache het volgende:
ok, jij tolkt?
ok na al deze geruststellende replies moet ik mezelf dan maar vermannen en toch gaan
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Antwéérps goed?Op zondag 17 februari 2002 16:25 schreef odysseus het volgende:
[..]
Zolang je maar geen al te zwaar westvlaams accent hebt.
Ik kan nog maar net .nl domeinen bezoeken, dus spaar me een beetjeOp zondag 17 februari 2002 16:22 schreef nelske het volgende:
[..]
[sub] * Apache is benieuwd wat de therapeut zal zeggen als je naar de NOS meeting geweest bent. Dat wordt een jarenlang trauma[/sub]
Ach, vlaams kan ik nog wel volgen en een beetje (wannabe) spreken hoor... het wordt voor jou erger dan voor ons, trust me 
Nah. Jij mag voor de hele club pata... frieten gaan bakken
Nah. Jij mag voor de hele club pata... frieten gaan bakken