Op woensdag 09 januari 2002 21:32 schreef j3p het volgende:
k..
Plaats utrecht: Mee eens?
Activiteit: Pilsen en kroegen of pilsen en lannen /nerden?
Datum: Iig in het weekend.. zaterdag/zondag?
Jotti sponsored frisdrank met sterke uiensmaak!
Utrecht lijkt me prima. Amsterdam komt mij wel beter uit, maar de noordelijken zijn hier in de minderheid heb ik het idee. Aan de activiteit zit ik te twijfelen, aan de ene kant zit er een voordeel aan het meebrengen van de pc (je kunt elkaar van alles laten zien, het is bijzonder informatief, enz), maar de nadelen zijn wel erg groot. Zo kunnen de meeste mensen denk ik geen computer meebrengen (niet iedereen heeft zo'n laptop en ik denk niet dat er iemand zo gek is om met een kast + monitor in de trein te gaan zitten

), je hebt ergens een plaats nodig (of je moet een lanparty starten op het perron of zo

). Daarnaast denk ik dat gewoon wat door de stad gaan lopen (alle utrechters hier mogen uitzoeken waar) best gezellig is en veel makkelijker te organiseren. Ik kan zelf nooit op zaterdagen, geef dus de voorkeur aan een zondag, maar misschien dat anderen daar anders over denken. Speak your mind

.
[edit: even een vergeten zinsdeel toegevoegd]
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.