*grm*Op maandag 25 maart 2002 14:06 schreef Jotti het volgende:
Choeso jei!
typisch reservebelg
Verwijderd
Waar is SoaD?Op maandag 25 maart 2002 03:42 schreef deadinspace het volgende:
Marilyn Manson, Nine Inch Nails, KoRN, Nirvana, Guano Apes, Within Temptation, Deftones, Rammstein en Slipknot promo team

deftones heersen!Op maandag 25 maart 2002 14:54 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
Waar is SoaD?
Deftones
(vraag maar aan FLIPNEUS
)
SoaD trouwens ook
PSN: Houtvlot
Verwijderd
Heb je me nodigOp maandag 25 maart 2002 13:38 schreef dinges het volgende:
[..]
PRUTSER!
Op maandag 25 maart 2002 14:57 schreef nelske het volgende:
[..]
Heb je me nodig![]()
dit keer bedoelde ik niet jou
Op maandag 25 maart 2002 14:38 schreef deadinspace het volgende:
Marilyn Manson, Nine Inch Nails, KoRN, Nirvana, Guano Apes, Within Temptation, Deftones, Rammstein en Slipknot promo team
offtopic:
Naast bovengenoemde System of a Down wil ik in ieder geval ook Bad Religion in de lijst zien...en misschien dat je nog een plaatsje hebt voor Pennywise?
Naast bovengenoemde System of a Down wil ik in ieder geval ook Bad Religion in de lijst zien...en misschien dat je nog een plaatsje hebt voor Pennywise?
Ik zal ook een foto van mezelf doorsturen, moet hem alleen nog even van formaat veranderen. GIF gebruiken doe je natuurlijk niet als GNU-voorstander
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Mja, kheb eens ooit wat van SoaD gehoord, maar kwas er niet zo kapot van...Op maandag 25 maart 2002 14:54 schreef beelzebubu het volgende:
Waar is SoaD?
Misschien net wat verkeerde liedjes ofzo, kzal nog eens wat neerladen.
Hmm, mijn internetverbinding krijgt wat te doen geloof ikOp maandag 25 maart 2002 15:43 schreef odysseus het volgende:
Foei!Ik zal ook een foto van mezelf doorsturen, moet hem alleen nog even van formaat veranderen. GIF gebruiken doe je natuurlijk niet als GNU-voorstander...
Naja, ik convert alles !jpeg toch naar jpeg.
Omdat ik het gebruik is het dan goed? Ik gebruik momenteel het systeem dat het minst vaak crasht. Je moet het een keer per dag resetten omdat het geheugen zo vol gelekt is met zooi dat je niks meer kunt, en verder maak je eens per week een compleet onzinnige vastloper mee.Op zondag 24 maart 2002 22:19 schreef dinges het volgende:
wrom moet het dan to hell?
Maarja das altijd nog beter dan Linux hierzo waar XFree elke dag wel een keer crasht en dan mag ik weer gaan e2fsck'en om alles weer goed te maken wat de helft van de tijd niet gata waardoor je de helft van je data kwaijt bent en de andere helft f*cked up is.
En ik wil nou niet meer horen dat ik iets fout doe, want het ligt gewoon aan XFree dat het het grootste stuk bagger software in de wereld is. Zo, ik heb gesproken
dus...
[deze advertentieruimte is te koop]
<font size="6">Hier is de lijst van foto's!</font>
Dit is dus de lijst met nicks, echte namen en foto's.
Op het moment van posten telt de lijst een schokkende 3 personen
Enneuh, sorry van de middelvinger, maar twas de enige meeting-foto die ik heb gezien waar ik tamelijk frontaal op sta (ik had eigenlijk gedacht dat ik wel op meer foto's zou staan).
http://gemini.luon.net/~marcelm/got-meeting/
Whu ineens heb ik html-rechten
Enneuh, sorry van de middelvinger, maar twas de enige meeting-foto die ik heb gezien waar ik tamelijk frontaal op sta (ik had eigenlijk gedacht dat ik wel op meer foto's zou staan).
En als je de nv driver gebruikt?Op maandag 25 maart 2002 16:38 schreef RG© het volgende:
En ik wil nou niet meer horen dat ik iets fout doe, want het ligt gewoon aan XFree dat het het grootste stuk bagger software in de wereld is. Zo, ik heb gesproken
ik heeft nu ook maar gemaildOp maandag 25 maart 2002 16:41 schreef deadinspace het volgende:
ik was dan wel niet op de meeting maar ik heb toch een foto en een nick en een real name
Verwijderd
Moet ik ook een foto opsturenOp maandag 25 maart 2002 16:41 schreef deadinspace het volgende:
Op maandag 25 maart 2002 16:41 schreef deadinspace het volgende:
Oja, even voor de duidelijkheid: ook mensen die niet op de meeting waren mogen/moeten een foto opsturen, dan is het wat 'completer', en dan weten we ook wie die ene gozer is die nou wel op de meeting had willen komen maar niet kon (of mochtOp maandag 25 maart 2002 16:46 schreef dinges het volgende:
ik heeft nu ook maar gemaild
ik was dan wel niet op de meeting maar ik heb toch een foto en een nick en een real name
Doe maar wel ja, ik zet gewoon niemand erin die niet mailt. Anders krijg je later zo van 'ja ik wil er niet instaan' enzo... Bovendien kan zo iedereen zelf een foto uitzoeken waar hij/zij opstaat.Op maandag 25 maart 2002 16:48 schreef nelske het volgende:
Moet ik ook een foto opsturen![]()
Dat heb ik niet geschreven hoor, maar daar geloof je natuurlijk geen reet vanOp maandag 25 maart 2002 16:49 schreef dinges het volgende:
jawelnee hoorOp maandag 25 maart 2002 16:54 schreef deadinspace het volgende:
Dat heb ik niet geschreven hoor, maar daar geloof je natuurlijk geen reet van

Op maandag 25 maart 2002 16:41 schreef deadinspace het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door nelske op 25-03-2002 16:46]
Mijn foto is ook op de post, zal ondertussen wel bij Eindhoven gearriveerd zijn.
Overigens is de pagina die je ervoor gemaakt hebt geen correcte XML 1.0 zoals je aangeeft met het logo. Dat is strafbaar, wist je dat?
Het zijn wat kleine dingen als het niet gebruiken van een alt-attribute, maar ook dingen als het missen van een end-tag. Zie hier voor de validatie.
Overigens is de pagina die je ervoor gemaakt hebt geen correcte XML 1.0 zoals je aangeeft met het logo. Dat is strafbaar, wist je dat?
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
Op maandag 25 maart 2002 17:01 schreef dinges het volgende:
<font size="7">nelske blijf eens uit mijn replys!</font>
oe zo lijkt het net alsof ik html rechten hebOp maandag 25 maart 2002 17:03 schreef nelske het volgende:
[..]
![]()
<body bgcolor="#ffff00">
quote me!
Verwijderd
/me not stupidOp maandag 25 maart 2002 17:04 schreef dinges het volgende:
[..]
oe zo lijkt het net alsof ik html rechten heb
[body bgcolor="#ffff00"]
quote me!
Verreweg het langste duurt mijn 5-minutelijke fetchmail denkikOp maandag 25 maart 2002 17:01 schreef odysseus het volgende:
Mijn foto is ook op de post, zal ondertussen wel bij Eindhoven gearriveerd zijn.
Ow ja, validation, dat moest ik nog doen... Fixed btw.Overigens is de pagina die je ervoor gemaakt hebt geen correcte XML 1.0 zoals je aangeeft met het logo. Dat is strafbaar, wist je dat?Het zijn wat kleine dingen als het niet gebruiken van een alt-attribute, maar ook dingen als het missen van een end-tag. Zie hier voor de validatie.
Verwijderd
Op maandag 25 maart 2002 17:05 schreef dinges het volgende:
[..]

dammitOp maandag 25 maart 2002 17:11 schreef nelske het volgende:
[..]
<font size="1">kijk eens iets omhoog</font>
kees weer
<font size="7">nelske en Kees, blijf eens uit mijn replyies!</font>
Verwijderd
Moet ik Jotti er zeker weer bij gaan roepenOp maandag 25 maart 2002 17:15 schreef dinges het volgende:
[..]
dammit
kees weer
<font size="7" color="#c5c2ee">nelske en kees, blijf eens uit mijn replys!</font>
Tis niet zo moeilijkOp maandag 25 maart 2002 16:41 schreef deadinspace het volgende:
ik sta naast nelske in een fan shirt en niet in het midden want das beelzebubu
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Dinges is een spemmertOp maandag 25 maart 2002 17:06 schreef dinges het volgende:
gelijk ook maar ff post 1300 scoren

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Op maandag 25 maart 2002 17:19 schreef nitenite het volgende:
[..]
Dinges is een spemmert
Op zaterdag 23 maart 2002 15:11 schreef dinges het volgende:
gelijk ook maar ff post 1000 scoren
Op zondag 24 maart 2002 02:11 schreef dinges het volgende:
gelijk ook maar ff post 1100 scoren
Op zondag 24 maart 2002 15:27 schreef dinges het volgende:
gelijk ook maar ff post 1200 scoren
wie? ik?Op maandag 25 maart 2002 17:06 schreef dinges het volgende:
gelijk ook maar ff post 1300 scoren
neeee
nee jij poste per ongelijk op die momentenOp maandag 25 maart 2002 17:20 schreef dinges het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
wie? ik?
neeee
wel netjes gedaan dinges
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
Kweet ook wel wie je bent, maar kheb geen zin om voor iedereen al die foto's door te spitten telkens... Naja, vooruit dan maar.Op maandag 25 maart 2002 17:17 schreef nitenite het volgende:
Tis niet zo moeilijk
ik sta naast nelske in een fan shirt en niet in het midden want das beelzebubu
Verwijderd
* Kuch * check verbetering nog maar een keerOp maandag 25 maart 2002 17:24 schreef dinges het volgende:
dammit!
tikfout
zo dan maar
<font size="1">nelske en Kees, blijf eens uit mijn replys!</font>

antfuckerOp maandag 25 maart 2002 17:27 schreef nelske het volgende:
[..]
* Kuch * check verbetering nog maar een keer
heb je hulp nodig??Op maandag 25 maart 2002 17:26 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Kweet ook wel wie je bent, maar kheb geen zin om voor iedereen al die foto's door te spitten telkens... Naja, vooruit dan maar.
wees je zelf!
Nouja, het idee was dus dat iedereen even nick, naam en foto mailt... Dan hoef ik niet van iedereen uit te zoeken wie het is (dat was juist de bedoeling van de lijstOp maandag 25 maart 2002 17:56 schreef bultoog het volgende:
heb je hulp nodig??
ik heb totaal 2 mailtjes gestuurt met totaal 11 mensen waarvan ik een foto heb kunnen vinden + hun nick (normale namen onthoudt nooit op meetings)Op maandag 25 maart 2002 18:02 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Nouja, het idee was dus dat iedereen even nick, naam en foto mailt... Dan hoef ik niet van iedereen uit te zoeken wie het is (dat was juist de bedoeling van de lijst), en dan kan iedereen zelf de foto die hij het beste vind uitzoeken.
misschien kan je er wat mee.
wees je zelf!
Het is wel leuk om te zien welk hoofd er achter een nick zit 
Ik heb ook maar even een fototje van mezelf opgestuurd.
Ik heb ook maar even een fototje van mezelf opgestuurd.
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Verwijderd
deadinspace: weet je nog wie ik ben?
die URL is down ofzo 
URL down? haha
moet dus zijn server is down...
URL down? haha
Verwijderd
Bij mij werkt de URL.Op maandag 25 maart 2002 16:41 schreef deadinspace het volgende:
Dit kan ook aan mij liggen????
Jawel, maar het idee was dus.... enz...Op maandag 25 maart 2002 18:52 schreef Felix het volgende:
deadinspace: weet je nog wie ik ben?
Naja, kzoek wel wat uit...
Server down! Neej! (dat ding is binnenkort een jaar up)URL down? hahamoet dus zijn server is down...
Maar nee, de TU/e is unreachable... En daar staat gemini dus.
[edit] En nu weer terug [/edit]
Verwijderd
Waar moet ik naar toe mailen.Op maandag 25 maart 2002 19:29 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Jawel, maar het idee was dus.... enz...
Naja, kzoek wel wat uit...
[..]
Server down! Neej! (dat ding is binnenkort een jaar up)
Maar nee, de TU/e is unreachable... En daar staat gemini dus.
[edit] En nu weer terug [/edit]
Of heb ik wat gemist
JaOp maandag 25 maart 2002 19:56 schreef itstim het volgende:
[..]
Waar moet ik naar toe mailen.
Of heb ik wat gemist
Je moet even in mijn profile kijken.
Verwijderd
hehe ik was weer veel te snel. want het adresje moest nog geladen wordenOp maandag 25 maart 2002 20:08 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Ja
Je moet even in mijn profile kijken.
Verwijderd
Ik vind het erg knap dat je dat voor elkaar krijgt, maar dat ligt niet aan Xfree lijkt mij. Hier is XFree nog nooit gecrasht (afkloppen), dus kan het niet heel slecht zijn. Misschien heb je teveel overgeklokt? misschien verkeerde hardware/driver?Op maandag 25 maart 2002 16:38 schreef RG© het volgende:
XFree elke dag wel een keer crasht
/me is blij met Matrox
Vroeger G200, nu G450DH
G450 roelt.Op maandag 25 maart 2002 20:58 schreef Zemanova het volgende:
Ik vind het erg knap dat je dat voor elkaar krijgt, maar dat ligt niet aan Xfree lijkt mij. Hier is XFree nog nooit gecrasht (afkloppen), dus kan het niet heel slecht zijn. Misschien heb je teveel overgeklokt? misschien verkeerde hardware/driver?
* deadinspace is blij met Matrox
Vroeger G200, nu G450DH
En nu een foto opsturen jij!
jo, knikker mij er ook maar bij. Hier de link (ik kon je adres even niet vinden)
m'n echte naam is Sander..... En ik had even geen electronische pasfoto voorhanden.
http://www.charminquarks.nl/images/cqalbum9/sander1.jpg
m'n echte naam is Sander..... En ik had even geen electronische pasfoto voorhanden.
http://www.charminquarks.nl/images/cqalbum9/sander1.jpg
Staat nu in mijn profile heOp maandag 25 maart 2002 23:27 schreef balk het volgende:
jo, knikker mij er ook maar bij. Hier de link (ik kon je adres even niet vinden)
Overigens, jij bent niet zo gek op koffie?
Verwijderd
owja,Op maandag 25 maart 2002 22:02 schreef deadinspace het volgende:
[..]
G450 roelt.
En nu een foto opsturen jij!
/me is die met de lange haren naast kees en beelzebulu bij de snookertafel
deze vind ik ook wel goed

* RG is duidelijk niet zo blij met mijn pcOp maandag 25 maart 2002 20:58 schreef Zemanova het volgende:
Ik vind het erg knap dat je dat voor elkaar krijgt, maar dat ligt niet aan Xfree lijkt mij. Hier is XFree nog nooit gecrasht (afkloppen), dus kan het niet heel slecht zijn. Misschien heb je teveel overgeklokt? misschien verkeerde hardware/driver?
* RG is blij met Matrox
Vroeger G200, nu G450DH
Ow trouwens, jullie willen toch geen foto van mij he??
[deze advertentieruimte is te koop]
O nee! Onze ultra-geheime DNA-computer, ontdekt!Op maandag 25 maart 2002 23:51 schreef balk het volgende:
Overigens, jij bent niet zo gek op koffie?
Hij groeit nog steeds btw... We gooien er straks een bluetooth module in, en dan gaan we kijken of hij daarmee leert praten met ons. Dan kan hij eenvoudige dingen uitrekenen. Het is de bedoeling dat we er straks onze Galeons van gaan draaien
Hup! Maken, scannen en opsturen!Op dinsdag 26 maart 2002 02:21 schreef RG© het volgende:
Ow trouwens, jullie willen toch geen foto van mij he??
Even iets anders... Timboke was voor de meeting plaatsvond vrij actief in dit draadje. Hij zou dezelfde trein als Nelske en ik hebben, maar ik heb hem daar niet gezien. Ik kan me ook niet herinneren hem op de meeting gezien te hebben, en na de meeting heb ik hem ook niet meer zien posten hier...
What gives?
Goed, ik heb nog wat mensen toegevoegd (van een paar weet ik de namen niet).
Het lijstje op http://gemini.luon.net/~marcelm/got-meeting/ telt nu 32 man... Das al een aardig eind dacht ik zo.
Het lijstje op http://gemini.luon.net/~marcelm/got-meeting/ telt nu 32 man... Das al een aardig eind dacht ik zo.
Mooi man, linux spelen en bas draaien! Ik heb alleen geen lang haar....Op dinsdag 26 maart 2002 00:00 schreef Zemanova het volgende:
[..]
owja,
* balk is die met de lange haren naast kees en beelzebulu bij de snookertafelIMG_2377.jpg (ik neem aan dat je de foto's allemaal hebt)
deze vind ik ook wel goed
[afbeelding]
Verwijderd
En gitaar en drumsOp dinsdag 26 maart 2002 11:04 schreef balk het volgende:
[..]
Mooi man, linux spelen en bas draaien! Ik heb alleen geen lang haar....
Waar je allemaal wel geen tijd voor hebt als je windows niet meer hebt
nou, uhm, spelletjes spelen op w98..... (sssst)(even afreageren, net tentamen gehad...)Op dinsdag 26 maart 2002 12:31 schreef Zemanova het volgende:
[..]
En gitaar en drums![]()
Waar je allemaal wel geen tijd voor hebt als je windows niet meer hebt
Verwijderd
Ik heb de nvidia driver...en m'n uptime was gister 20 dagen, en nu 0 (moest ff een proccessor testen, de vorge keer down was voor een kernel upgrade...)Op dinsdag 26 maart 2002 02:21 schreef RG© het volgende:
/me NVidia zuigt als een stofzuiger
Soms als X vast zit kan je nog wel via ssh of een serieele terminal werken...(had ik wel is nodig met de oude nvidia driver)
Ik heb ook nog wat fotootjes, kzal ze vandaag nog wel ffkes online pleuren. Wat de meeting betreft: leuk om eens wat gezichten achter de namen te zien, helaas kon ik niet echt lang blijven (khad een -overigens geweldig- verjaardagsfeest in Braboland), volgende keer beter 
Mijn foto stuur ik nog wel ffkes door... is het een bezwaar als er een mooie dame bij op staat?
Wat X betreft... bij mij is X zelf best rocksolid... maar het is zo godvergeten traag! En applicaties sluiten zichzelf gewoon af en toe af. Ik gebruik Debian Sid met de latest X / KDE / Nvidia driver.
Het sufste vind ik nog dat mijn P2-350 met win2k gewoon sneller is qua desktopwerk dan m'n P3-560 met linux. Vrienden van me vragen me voortdurend 'waarom klooi jij toch altijd zo met dat linux man... werkt toch voor geen meter'.. en ik weet dan eerlijk gezegd niet wat ik moet antwoorden.
I'm loosing faith, my friends...
Mijn foto stuur ik nog wel ffkes door... is het een bezwaar als er een mooie dame bij op staat?
Wat X betreft... bij mij is X zelf best rocksolid... maar het is zo godvergeten traag! En applicaties sluiten zichzelf gewoon af en toe af. Ik gebruik Debian Sid met de latest X / KDE / Nvidia driver.
Het sufste vind ik nog dat mijn P2-350 met win2k gewoon sneller is qua desktopwerk dan m'n P3-560 met linux. Vrienden van me vragen me voortdurend 'waarom klooi jij toch altijd zo met dat linux man... werkt toch voor geen meter'.. en ik weet dan eerlijk gezegd niet wat ik moet antwoorden.
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
zo jij dacht van "laat ik eens in de hoogste resolutie foto's maken"?Op dinsdag 26 maart 2002 14:22 schreef iGadget het volgende:
http://www2.hku.nl/~matthijs/nosmeeting/
Rooie oogjes, anyone?
konden die foto' nog groter??
wees je zelf!
Standaard res... lager ga ik niet (hoger ook niet trouwens
). Kun je zelf altijd nog doen toch?
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
Het zal wel niet zo'n interessante schooldag geweest zijn denk ikOp dinsdag 26 maart 2002 09:26 schreef beelzebubu het volgende:
die foto van odysseus...
Net alsof ie net uit bed komt
* odysseus heeft wel full-color in het NHD gestaan...geeft al aan wat het niveau van die krant is
Wat zijn we eigenlijk een stel lelijke mannen zeg! pffff 
Lopen er geen vrouwen rond in NOS? Ohja, zomer af en toe. maar verder?
Op dinsdag 26 maart 2002 16:22 schreef balk het volgende:
Wat zijn we eigenlijk een stel lelijke mannen zeg! pffff

Verwijderd
vrouwen en nerds gaat niet samen, dat weet je tochOp dinsdag 26 maart 2002 16:22 schreef balk het volgende:
Op dinsdag 26 maart 2002 16:44 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
vrouwen en nerds gaat niet samen, dat weet je toch![]()

wrom jij niet op irc zijn?Op dinsdag 26 maart 2002 18:16 schreef zwik het volgende:
[..]
.
Verwijderd
Das niet helemaal waar.Op dinsdag 26 maart 2002 18:16 schreef zwik het volgende:
[..]
.
Je denk van niet. maar pas na een poosje merken de dames pas dat je een echte nerd bent. en ja dan zijn ze weg. erug lullig we nemen de volgende. Hun lullig wij ook lullig
Ben nieuw LFS systeempje op aan het zettenOp dinsdag 26 maart 2002 18:34 schreef dinges het volgende:
[..]
wrom jij niet op irc zijn?
Dat is makkelijk als je vriendin ook nerd isOp dinsdag 26 maart 2002 18:41 schreef itstim het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar.
Je denk van niet. maar pas na een poosje merken de dames pas dat je een echte nerd bent. en ja dan zijn ze weg. erug lullig we nemen de volgende. Hun lullig wij ook lullig
Ze weet goed dat ik graag achter m'n pctje zit, maar zij krijgt aandacht genoeg hoor. Ik ben er altijd voor haar
Verwijderd
Of half nerdie.
Dat ze nogal vaak MSN gebruik en er ook nog aan is verslaafd
Zo'n MS Showgirl
Dat ze nogal vaak MSN gebruik en er ook nog aan is verslaafd
Zo'n MS Showgirl
Oh?Op dinsdag 26 maart 2002 16:44 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
vrouwen en nerds gaat niet samen, dat weet je toch![]()
Ik ken er wel een paar, alleen helaas getrouwd of met vriend
Verwijderd
LOL als ze zijn getrouwt heb ze kindjes en gaan ze niet zo snel van elkaar wegOp dinsdag 26 maart 2002 20:18 schreef nitenite het volgende:
[..]
Oh?
Ik ken er wel een paar, alleen helaas getrouwd of met vriend
Verwijderd
owh? Nooit geweten dat dat zo close bij elkaar lag?Op dinsdag 26 maart 2002 20:43 schreef itstim het volgende:
[..]
LOL als ze zijn getrouwt heb ze kindjes en gaan ze niet zo snel van elkaar weg
Verwijderd
Op dinsdag 26 maart 2002 20:58 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
owh? Nooit geweten dat dat zo close bij elkaar lag?
volgens mij maakt dat weinig uit, ze scheiden toch wel.Op dinsdag 26 maart 2002 20:43 schreef itstim het volgende:
[..]
LOL als ze zijn getrouwt heb ze kindjes en gaan ze niet zo snel van elkaar weg
uhm, ik hoor kinderen, die wil je niet in de buurt van pc hebben!
wees je zelf!
Verwijderd
's-avonds voorlezen uit het BOFH boekOp dinsdag 26 maart 2002 21:19 schreef bultoog het volgende:
[..]
volgens mij maakt dat weinig uit, ze scheiden toch wel.
uhm, ik hoor kinderen, die wil je niet in de buurt van pc hebben!
Verwijderd
Gegarandeerd plezierOp woensdag 27 maart 2002 20:36 schreef Felix het volgende:
[..]
's-avonds voorlezen uit het BOFH boek
Lijkt me ook leuker dan het voorlezen uit de FAQ van GoT

beste nelskeOp woensdag 27 maart 2002 20:42 schreef nelske het volgende:
[..]
Gegarandeerd plezier
Lijkt me ook leuker dan het voorlezen uit de FAQ van GoT![]()
wil je die smilies weg halen
want ik laat mijn moeder dagelijk de faq's van GoT voor lezen.
ja en lekker warmOp woensdag 27 maart 2002 20:48 schreef beelzebubu het volgende:
met de paplepel ingegoten?
Verwijderd
Hmzz, kan me niet voorstellen dat je de FAQ van GoT weggeslikt krijgtOp woensdag 27 maart 2002 20:54 schreef yeadder het volgende:
[..]
ja en lekker warm
Of je hebt natuurlijk een enorm grote bek
nou die goede NOS faq was goed te drinken *slijm*Op woensdag 27 maart 2002 20:55 schreef nelske het volgende:
[..]
Hmzz, kan me niet voorstellen dat je de FAQ van GoT weggeslikt krijgt
Of je hebt natuurlijk een enorm grote bek![]()
en die desktop reviews ging er ook in als koek
Dit begint langzaam wel een hk topic te wordenOp woensdag 27 maart 2002 21:18 schreef nelske het volgende:
* Attilla 's hele dag is ineens goedgemaakt![]()
move hem ff joh
Verwijderd
die techposts had ik al welOp woensdag 27 maart 2002 21:27 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
Dit begint langzaam wel een hk topic te worden
move hem ff johdiegene die in dit topic posten die hebben hierdoor nu wel genoeg techposts door dit topic.

Verwijderd
Op woensdag 27 maart 2002 21:27 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
Dit begint langzaam wel een hk topic te worden
move hem ff johdiegene die in dit topic posten die hebben hierdoor nu wel genoeg techposts door dit topic.
Topic zakt vanzelf op den duur wel weg in de vergetelheid
Over een soortgelijk topic in NOS gaat het nu in LA. Dus als je iets op of aan te merken hebt, dan kun je gerust daar posten
[topic=451625]
Om maar ff een extra techpost te scoren
Om maar ff een extra techpost te scoren
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
offtopic:
Ik heb nog niemand gezien die het met die topicstarter eens is, dus ik denk niet dat iemand zich daarover zorgen hoeft te maken...
Ik heb nog niemand gezien die het met die topicstarter eens is, dus ik denk niet dat iemand zich daarover zorgen hoeft te maken...
Zijn er nog mensen die hun foto inzenden? Ik vind die lijst van deadinspace best een goed idee, het is toch een ander idee als je de gezichten van de mensen een keer gezien hebt.
* odysseus ziet het maar als minimale vervanging voor de gemiste meeting
Om maar even techpost 1475 te scoren
Verwijderd
over X...je gebruikt dus Debian Unstable...dan kan je verwachten dat 't niet altijd super werkt....als je een betrouwbaarder systeem wil moet je testing of stable nemen.Op dinsdag 26 maart 2002 13:45 schreef iGadget het volgende:
Mocht 't zo zijn dat linux trager is dan win2k...kijk is wat je allemaal draait...mysql?...apache?...etc..
Kijk is hoe win2k te configgen is...niet zo veel als gnome/kde....
en je cpu is niet 't enige wat uit maakt...swappen is meestal een behoorlijke snelheidsbegrenzer.