PSN: Houtvlot
Verwijderd
Op zondag 24 maart 2002 15:24 schreef dinges het volgende:
[..]
laat eens zien dan?
1
2
3
| flipz@mainsrv:~$ su root Password: mainsrv:/home/flipz# |
zo!Op zondag 24 maart 2002 15:28 schreef Zemanova het volgende:
[..]
code:
1 2 3 flipz@mainsrv:~$ su root Password: mainsrv:/home/flipz#
dat was idd snel
[toevoegmodus]Op zondag 24 maart 2002 12:03 schreef dinges het volgende:
[..]
gelukkig word ik niet genoemd
Dinges (Vraagt nu wel op tijd aan z'n mammie)
[/toevoegmodus]
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
Op m'n workstation toch wel een paar x su root per dagOp zondag 24 maart 2002 15:25 schreef odysseus het volgende:
[..]
Log jij zo vaak als root in dan?
* odysseus vindt deze thread wel heel erg snel gaan nu
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Op zondag 24 maart 2002 15:32 schreef nitenite het volgende:
[..]
[toevoegmodus]
Dinges (Vraagt nu wel op tijd aan z'n mammie)
[/toevoegmodus]

Verwijderd
Kwestie van oefenen hoelang je de toets ingedrukt moet houdenOp zondag 24 maart 2002 15:27 schreef nelske het volgende:
[..]
Neuh, z'n root-pass is: 000000000000000000000
Zoiets heeft denk ik elke linuxgebruiker voor z'n passwrd.Op zondag 24 maart 2002 15:27 schreef dinges het volgende:
mijn normale wachtwoord kan ik echt NIET snel tikken
het is zoiets als dit:
Hr5Shi09Bjs4
niet precies dat maar het lijkt er op
en zodanig dat ze lekker te typen zijn (en daardoor dus ook geen normale woorden kunnen zijn, omdat de layout van het toetsenbord oorspronkelijk is ontworpen om juist niet te snel te kunnen typen in verband met het tijdig terug kunnen veren van het mechanisme (voor diegene die nog weten hoe een echte typmachine werkt))
Deze:
/.,zmxcv;lkjasdfpoiuqwer
(NIET mijn passwrd)
is _zonder_ oefenen wel met 2500 per min te doen
mmm, valt toch beetje tegen om 't zonder typfouten te doen
/.,mzxcv;lkjasdfpoiuqwer
/.,mzxcv;lkjasdfpoiquwer
maar het lukt wel in een halve sec. dus 24/0,5s -> 50/sec --> 50*60 = 3000 per min.
Niet op mijn keyboard!Op zondag 24 maart 2002 15:44 schreef Zemanova het volgende:
[..]
Deze:
/.,zmxcv;lkjasdfpoiuqwer
(NIET mijn passwrd)
is _zonder_ oefenen wel met 2500 per min te doen
(\zxcvbnm,.lkjhgfdsaqwer)
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
Je hebt niet een standaard QWERTY US international keyboard layout?Op zondag 24 maart 2002 15:46 schreef nitenite het volgende:
Niet op mijn keyboard!
(\zxcvbnm,.lkjhgfdsaqwer)
Logitech iTouch usb met rsi warning volgens mij gewoon usOp zondag 24 maart 2002 15:52 schreef Zemanova het volgende:
[..]
Je hebt niet een standaard QWERTY US international keyboard layout?
Mja, klopt jaOp zondag 24 maart 2002 15:15 schreef Zemanova het volgende:
[..]
tegen beelzebubu en <font color="#df040f">* Zemanova
</font>
het eerste potje was klbob met kees tegen beelzebubu en zemanova
het 2e potje was klbob met brZ tegen beelzebubu en zemanova
dat is als ik de nicks goed heb herinnerd
Alleen wist ik dus niet wat jou nick was
(ja nu wel dus
En die foto's zal ik straks wel sturen, zit nu op m'n werk

Verwijderd
Je hebt wel wat moeten missen. HelaasOp zaterdag 23 maart 2002 18:56 schreef zomer het volgende:
Uhm.....ik ben bang dat ik hier gewoon te weinig kom, las vandaag het topic pas![]()
Door t nieuwsposten kom ik niet vaak meer aan GoTten toe(behalve de hoognodige kroew dingen)
Verwijderd
Henk Westbroek tochOp zondag 24 maart 2002 15:15 schreef Zemanova het volgende:
[..]
mmm, nix mis mee, die waren best goed
De bediening en gasten van stairway to heaven (wie was ook alweer eigenaar van die keet??) keken wel een beetje raar op van zo'n grote groep anders dan anderen uitziende personen.
Ja en vooral die Tuxxie
Verwijderd
Hier ook een verzoek jahOp zondag 24 maart 2002 15:14 schreef Zemanova het volgende:
[..]
Verzoek
fzemanova@yahoo.com
tim@oskam.org
Verwijderd
Tot hoelaat waren jullie in Starway to heaven gebleven dan?Op zondag 24 maart 2002 15:14 schreef Zemanova het volgende:
[..]
Wheheh, het was iid erg cool.
Jammer van dat 1 a 2 biertjes aan het eind. Je zag idd een klein beetje pips. Maar je mag jezelf tot de harde kern van de laatste 2 rekenen
Ik heb dus de laatste trein gepakt, en daarna in Hengelo(ov) nog wezen stappen
/me was om 6:15 h thuis
Klbob en ik waren nog even bij jullie
Verwijderd
Ja doordat de tweede tafel niet zo goed ging.Op zondag 24 maart 2002 15:15 schreef Zemanova het volgende:
[..]
Net? Pfff. Dik![]()
de laatste pot - de zwarte over 2 x de lange band van de snooker tafel -
Erbij verteld moet worden dat op onze tafel 2 potjes zijn gespeeld en op de tafel met NjEjLjSjKjE 1 pot is gespeeld.
het ging telkens mooi gelijk op op onze tafel.
Licht niet aan Nelske hoor.
Maar deels aan mij en de rest
Verwijderd
Yeah.Op zondag 24 maart 2002 15:15 schreef Zemanova het volgende:
[..]
he! niet generaliseren he?
Sport is :
het zo lang mogelijk achter de computer zitten onder linux, (bij windows ben je zo klaar want langer dan 15 min hou je het niet vol en heb je de moet al opgegeven)
Verwijderd
LOL zo snelOp zondag 24 maart 2002 15:18 schreef odysseus het volgende:
offtopic:
Zemanova: had je gewoon zeven browsers openstaan of kun je echt met bijna duizend aanslagen per minuut typen?
Verwijderd
Ja ik gebruik ook vaak root. ook gewoon ff dit checken enzoOp zondag 24 maart 2002 15:32 schreef Zemanova het volgende:
[..]
Op m'n workstation toch wel een paar x su root per dagTelkens nog net ff dit testen en dat doen. Inloggen onder gewone gebruiker doe ik maar 1 x per keer (omdat ik niet meer uitlog die dag).
Ga ik dus niet naar iedereen mailen, maar zal ze wel ff online zetten
Verwijderd
Op zondag 24 maart 2002 15:14 schreef Zemanova het volgende:
Wheheh, het was iid erg cool.
Jammer van dat 1 a 2 biertjes aan het eind. Je zag idd een klein beetje pips. Maar je mag jezelf tot de harde kern van de laatste 2 rekenen

alcohol enzo
MAar toch was 't erg leuk! Volgende keer ga ik wel af en toe een colaatje drinken maar in de stairways is palm heilig en 't is zo lekker en ...
Verwijderd
gewoon aan iedereen een CC. ben je in 1 keer klaarOp zondag 24 maart 2002 17:55 schreef BrZ het volgende:
hmmz... die 1600x1200 foto's zijn 13.5 MB bij elkaar, direct uit mijn digicam...
Daar zijn ze wel aan gewednOp zondag 24 maart 2002 15:15 schreef Zemanova het volgende:
De bediening en gasten van stairway to heaven (wie was ook alweer eigenaar van die keet??) keken wel een beetje raar op van zo'n grote groep anders dan anderen uitziende personen.
[deze advertentieruimte is te koop]
Jij moet gewoon het huis uitsluipen en de trein nemen! (of NIET de dag van tevoren vragen of je naar Utrecht mag... Dat werkt meestal niet als je 16 bentOp zondag 24 maart 2002 12:03 schreef dinges het volgende:
gelukkig word ik niet genoemd
Had je niet vanuit een telefooncel Notti of Jelske kunnen bellen ofzo? Het was namelijk helemaal niet zover van het station...Op zondag 24 maart 2002 13:17 schreef jep het volgende:
[afbeelding]
Hoi
Ik ben rond 16.40 pas langs ede wageningen gecrossed zonder werkende foon. In utrecht stond niemand meer dan 1 vlaggetje
Wanneer is de volgende meeting![]()
Nou, dankjewel! Ik kan me trouwens ook niet herinneren dat ik jou gezien heb... Dus of het waren teveel mensen om te onthouden, of teveel biertjes om te onthoudenOp zondag 24 maart 2002 15:15 schreef Zemanova het volgende:
mmm, was jij er ook?
Mja, als jij (of iemand anders) webspace hiervoor nodig heeft, gil maar...Op zondag 24 maart 2002 17:55 schreef BrZ het volgende:
Gewoon spullen
Verwijderd
nee volgens mij maar 3.Op zondag 24 maart 2002 19:19 schreef Soepie het volgende:
Hmmzzz nog maar 3 linkjes met foto's gezien, volgens mij waren er meer met een camera, of het moet allemaal langs en door elkaar heen gelopen hebben.
er was er rond 6 a 7 uur ook nog eentje bij ons aan tafel ana het eten.(in star way) ik weet die of die foto's ook al er op staan wist ook niet meer wie het was
Verwijderd
23:52 moest ik de trein hebben dus..[quote]Op zondag 24 maart 2002 17:33 schreef itstim het volgende:
Tot hoelaat waren jullie in Starway to heaven gebleven dan?
Klbob en ik waren nog even bij jullie
langer dan 15 hoef je het ook niet achter windows vol te houden, want zo stabiel is het nu eenmaal nietOp zondag 24 maart 2002 17:36 schreef itstim het volgende:
het zo lang mogelijk achter de computer zitten onder linux, (bij windows ben je zo klaar want langer dan 15 min hou je het niet vol en heb je de moet al opgegeven)
Die palmpje hebben mij ook erg goed gesmaaktOp zondag 24 maart 2002 18:08 schreef beelzebubu het volgende:
MAar toch was 't erg leuk! Volgende keer ga ik wel af en toe een colaatje drinken maar in de stairways is palm heilig en 't is zo lekker en ...![]()
Zou je denkenOp zondag 24 maart 2002 18:44 schreef RG© het volgende:
Daar zijn ze wel aan gewedn
ik dacht ook dat er meer camera's waren.Op zondag 24 maart 2002 19:19 schreef Soepie het volgende:
Hmmzzz nog maar 3 linkjes met foto's gezien, volgens mij waren er meer met een camera, of het moet allemaal langs en door elkaar heen gelopen hebben.
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
Gewoon spullen
Verwijderd
Ik denk teveel mensen om te onthouden omdat er teveel biertjes om te onthouden werden genuttigd.Op zondag 24 maart 2002 18:54 schreef deadinspace het volgende:
Nou, dankjewel! Ik kan me trouwens ook niet herinneren dat ik jou gezien heb... Dus of het waren teveel mensen om te onthouden, of teveel biertjes om te onthouden
Er waren blijkbaar maar weinig mensen 'geheelonthouder', in beide mogelijke betekenissen van het woordOp zondag 24 maart 2002 20:41 schreef Zemanova het volgende:
Ik denk teveel mensen om te onthouden omdat er teveel biertjes om te onthouden werden genuttigd.
* odysseus had de foto's die door NOS'ers worden gepost toch eigenlijk niet in .zip maar in .gzip of .bzip2 verwacht...
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Ho! Nou wordt het te ingewikkeldOp zondag 24 maart 2002 20:41 schreef Zemanova het volgende:
Ik denk teveel mensen om te onthouden omdat er teveel biertjes om te onthouden werden genuttigd.
LOLOp zondag 24 maart 2002 20:44 schreef odysseus het volgende:
Er waren blijkbaar maar weinig mensen 'geheelonthouder', in beide mogelijke betekenissen van het woord...
te veel bier op???Op zondag 24 maart 2002 21:09 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Ho! Nou wordt het te ingewikkeld
[..]
LOL
wees je zelf!
ik wacht rustigOp zondag 24 maart 2002 20:41 schreef Soepie het volgende:
Zal dan wel zo geleken hebben, of ze hebben nog geen tijd voor gehad, maar we wachten gewoon nog ff.
wees je zelf!
Verwijderd
ik ben voor....wel ff renamen...wat dacht je van:Op zondag 24 maart 2002 20:32 schreef Zemanova het volgende:
Zou je denkenMaken we er toch linux stamkroeg van (eens kijk hoe snel het reguliere volk weggejaagd wordt
'Stairway to OpenSource'
'Stairway to NOS'
'Stairway to Tweakers'
'Tweakers to Heaven'
'OpenSource to Heaven'
quote van je websiteOp zondag 24 maart 2002 22:14 schreef RG© het volgende:
GNU to Heaven, Microsoft to hell
Windows 98SE: mijn hoofddestopsysteempje waar ik meestal mee werk.
wrom moet het dan to hell?
Verwijderd
En dan van eigenaar veranderen naar Jotti en NelskeOp zondag 24 maart 2002 21:58 schreef compukid het volgende:
[..]
ik ben voor....wel ff renamen...wat dacht je van:
'Stairway to OpenSource'
'Stairway to NOS'
'Stairway to Tweakers'
'Tweakers to Heaven'
'OpenSource to Heaven'
Toen viel er iemand gigantisch door de mandOp zondag 24 maart 2002 22:19 schreef dinges het volgende:
quote van je website
[Windows 98SE: mijn hoofddestopsysteempje waar ik meestal mee werk.]
Verwijderd
LOLOp zondag 24 maart 2002 20:32 schreef Zemanova het volgende:
Die palmpje hebben mij ook erg goed gesmaaktIn de trein op de terugweg trouwens nog met een paar mensen die toevallig dezelfde kant uitmoesten verder gebierd. Nu gaan ze proberen hun XP terug te brengen naar de winkel mer argument dat ze niet accoord gaan met de licentievoorwaarden
![]()
![]()
De maatschappij dat is de linuxgebruiker
Over de cafénaam: 'stairways to GNU' natuurlijk, er gaat niks boven de GNU
Verwijderd
Dat is wel coolOp zondag 24 maart 2002 22:14 schreef RG© het volgende:
GNU to Heaven, Microsoft to hell
Zou ook niet misstaan op een TshirtOp zondag 24 maart 2002 23:12 schreef beelzebubu het volgende:
Over de cafénaam: 'stairways to GNU' natuurlijk, er gaat niks boven de GNU
/me ook nietOp zondag 24 maart 2002 20:44 schreef odysseus het volgende:
* odysseus had de foto's die door NOS'ers worden gepost toch eigenlijk niet in .zip maar in .gzip of .bzip2 verwacht...
apt-get install unzip && unzip `ls *zip`
De aap en de mouw ?Op zondag 24 maart 2002 22:19 schreef dinges het volgende:
Btw: het was toch officieelOp zondag 24 maart 2002 22:27 schreef itstim het volgende:
Dan beginne die T-shirts van Moto-Moi echt goed te lopen
maar aangezien ik die usbmeuk van die digicam nog niet onder linux werkend heb gekregen

Jah dat heb ik nou ook, hoe gaan we dat fixen????Op maandag 25 maart 2002 00:27 schreef BrZ het volgende:
whehe, ik wist dat dat gezegd ging worden over die zip
maar aangezien ik die usbmeuk van die digicam nog niet onder linux werkend heb gekregen
Gewoon spullen
Verwijderd
Whehehe....leuke ondertitelOp maandag 25 maart 2002 00:27 schreef BrZ het volgende:
whehe, ik wist dat dat gezegd ging worden over die zip
Helaas _moet_ ik er een Officiele Waarschuwing voor geven
<font size="1">geintje dus
Jep, jullie zijn al te laat met het verwijderen van de foto's
Je zou eens kunnen beginnen met te vertellen wat er in /var/log/messages verschijnt als je je USB camera eraanhangtOp maandag 25 maart 2002 01:21 schreef Soepie het volgende:
Jah dat heb ik nou ook, hoe gaan we dat fixen????
Verwijderd
Aaaargh.... kill and attackOp maandag 25 maart 2002 02:37 schreef Robin Vreuls het volgende:
Dit wordt weer fotosoepen voor de HK'ers
Ik stel voor dat iedereen mij een mailtje stuurt (met '[got meeting]' in het subject aub), met daarin
1. zijn nick
2. zijn real name (alleen voornaam volstaat wel denkik)
3a. als je op de meeting was, een meeting-foto waar je op staat (zelluf kiezen, dus je kunt de minst erge opsturen
3b. als je niet op de meeting was, mja... een andere foto he
Dan flans ik wel een tabelletje in elkaar waar iedereen instaat. Kan ook mooi van pas komen bij de volgende meeting
sinds wanneer draait fotosoep onder LinuxOp maandag 25 maart 2002 02:37 schreef Robin Vreuls het volgende:
Dit wordt weer fotosoepen voor de HK'ers
Verwijderd
Wat is je mailadres?Op maandag 25 maart 2002 03:42 schreef deadinspace het volgende:
Ik stel voor dat iedereen mij een mailtje stuurt
Verwijderd
Nordie & Jiels ROFLOLOp maandag 25 maart 2002 00:09 schreef Zemanova het volgende:
[..]
Btw: het was toch officieelNordie & Jiels
Fan?

Verwijderd
dat kan natuurlijk niet he? Dan nog liever mijn server (openBSD 3.0/100mbps)Op maandag 25 maart 2002 10:05 schreef itstim het volgende:
[..]
mail maar oskam.1@hccnet.nl
Gooi ik ze vanavond online op een goede server. jammer genoeg wel IIS
die zocht ik nou ook, deadinspace geef je mail adres.Op maandag 25 maart 2002 08:49 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
Wat is je mailadres?
wees je zelf!
Verwijderd
jah jij had een 100mbps he was dat waar je studeer of niet??Op maandag 25 maart 2002 10:24 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk niet he? Dan nog liever mijn server (openBSD 3.0/100mbps)
Verwijderd
jah waarom niet.Op maandag 25 maart 2002 03:42 schreef deadinspace het volgende:
Het is misschien (omdat iedereen nou zoiets heeft van 'wie was dat ook al weer', en 'heb ik jou nou gezien :?') leuk om iets te maken waarin alle mensen met foto en naam enzo instaan...
Ik stel voor dat iedereen mij een mailtje stuurt (met '[got meeting]' in het subject aub), met daarin
1. zijn nick
2. zijn real name (alleen voornaam volstaat wel denkik)
3a. als je op de meeting was, een meeting-foto waar je op staat (zelluf kiezen, dus je kunt de minst erge opsturen)
3b. als je niet op de meeting was, mja... een andere foto he
Dan flans ik wel een tabelletje in elkaar waar iedereen instaat. Kan ook mooi van pas komen bij de volgende meeting
maar kunnen we niet beter een nieuw topic daarvoor open??
of een webpage voor maken>>>
deadinspace wil dit geloof wel gaan doen, maar hij weet niet precies wie wie is. maar hij geeft geen e-mail adres dus niemand kan het laten weten wie hij is.Op maandag 25 maart 2002 11:41 schreef itstim het volgende:
[..]
jah waarom niet.
maar kunnen we niet beter een nieuw topic daarvoor open??
of een webpage voor maken>>>
gewoon in dit topic door gaan is wel zo makkelijk.
wees je zelf!
Verwijderd
Jep, Utrecht campusnetwerk roeleert!Op maandag 25 maart 2002 10:58 schreef itstim het volgende:
[..]
jah jij had een 100mbps he was dat waar je studeer of niet??
D'r schijnen ook een behoorlijk aantal Twente-studenten hier rond te lopen met een mooie campusconnectie ([generalisatie] die van waar alle computers op campus een server met illegale zooi zijn ja [/generalisatie])
Verwijderd
maar ik denk dat ene apart topic wat makkelijker is.
Het zijn al 50 pages.
Als jullie het goed vinden open vandaag een nieuw topic in NOS
Verwijderd
't zijn toch aparte topics pagina's
[edit]
ik ben dom

doe maar, maar geef gelijk een email adres waar iedereen zijn naam + nick + foto heen kan mailen.Op maandag 25 maart 2002 12:24 schreef itstim het volgende:
das wel lekker.
maar ik denk dat ene apart topic wat makkelijker is.
Het zijn al 50 pages.
Als jullie het goed vinden open vandaag een nieuw topic in NOS
wees je zelf!
Verwijderd
ja een homepage zal ook wel leuk zijn.Op maandag 25 maart 2002 12:50 schreef bultoog het volgende:
[..]
doe maar, maar geef gelijk een email adres waar iedereen zijn naam + nick + foto heen kan mailen.
mail naar: timoskam@friaco.nl
dan komt die van de week op www.double-vision.com/NOS
Verwijderd
dat is een IIS server, da's toch de goden verzoeken?Op maandag 25 maart 2002 13:03 schreef itstim het volgende:
[..]
ja een homepage zal ook wel leuk zijn.
mail naar: timoskam@friaco.nl
dan komt die van de week op www.double-vision.com/NOS
Verwijderd
ok dan moet iemand anders dat doen.Op maandag 25 maart 2002 13:16 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
dat is een IIS server, da's toch de goden verzoeken?![]()
![]()
of een nieuw topic open.
laat het weten. ik kan ook gewoon nu nieuw topic open in het hoofd forum NOS.
en dan kan iedereen zich zelf er op zetten die wilt
RightOp maandag 25 maart 2002 08:49 schreef beelzebubu het volgende:
Wat is je mailadres?

Ik heb mijn mailadres in mijn profile gezet... NU kunnen jullie dus mailen
uhm....Op maandag 25 maart 2002 13:28 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Right
Ik heb mijn mailadres in mijn profile gezet... NU kunnen jullie dus mailen
E-mail adres: -
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
*snik*, tis ook nooit goedOp maandag 25 maart 2002 13:33 schreef Jotti het volgende:
Doodinruimte, wat je ook van plan bent, je mailadres is hier (voor users, that is) niet zichtbaar... even radiobutton anders zetten
PRUTSER!Op maandag 25 maart 2002 13:36 schreef deadinspace het volgende:
[..]
*snik*, tis ook nooit goed
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Choeso jei!Op maandag 25 maart 2002 13:36 schreef deadinspace het volgende:
[..]
*snik*, tis ook nooit goed
typisch reservebelg
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Op maandag 25 maart 2002 14:06 schreef Jotti het volgende:
[..]
Choeso jei!
typisch reservebelg

*grm*Op maandag 25 maart 2002 14:06 schreef Jotti het volgende:
Choeso jei!
typisch reservebelg
Verwijderd
Waar is SoaD?Op maandag 25 maart 2002 03:42 schreef deadinspace het volgende:
Marilyn Manson, Nine Inch Nails, KoRN, Nirvana, Guano Apes, Within Temptation, Deftones, Rammstein en Slipknot promo team

deftones heersen!Op maandag 25 maart 2002 14:54 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
Waar is SoaD?
Deftones
(vraag maar aan FLIPNEUS
)
SoaD trouwens ook
Verwijderd
Heb je me nodigOp maandag 25 maart 2002 13:38 schreef dinges het volgende:
[..]
PRUTSER!
Op maandag 25 maart 2002 14:57 schreef nelske het volgende:
[..]
Heb je me nodig![]()
dit keer bedoelde ik niet jou
Op maandag 25 maart 2002 14:38 schreef deadinspace het volgende:
Marilyn Manson, Nine Inch Nails, KoRN, Nirvana, Guano Apes, Within Temptation, Deftones, Rammstein en Slipknot promo team
Naast bovengenoemde System of a Down wil ik in ieder geval ook Bad Religion in de lijst zien...en misschien dat je nog een plaatsje hebt voor Pennywise?
Ik zal ook een foto van mezelf doorsturen, moet hem alleen nog even van formaat veranderen. GIF gebruiken doe je natuurlijk niet als GNU-voorstander
Mja, kheb eens ooit wat van SoaD gehoord, maar kwas er niet zo kapot van...Op maandag 25 maart 2002 14:54 schreef beelzebubu het volgende:
Waar is SoaD?
Misschien net wat verkeerde liedjes ofzo, kzal nog eens wat neerladen.
Hmm, mijn internetverbinding krijgt wat te doen geloof ikOp maandag 25 maart 2002 15:43 schreef odysseus het volgende:
Naast bovengenoemde System of a Down wil ik in ieder geval ook Bad Religion in de lijst zien...en misschien dat je nog een plaatsje hebt voor Pennywise?
Foei!Ik zal ook een foto van mezelf doorsturen, moet hem alleen nog even van formaat veranderen. GIF gebruiken doe je natuurlijk niet als GNU-voorstander...
Naja, ik convert alles !jpeg toch naar jpeg.
Omdat ik het gebruik is het dan goed? Ik gebruik momenteel het systeem dat het minst vaak crasht. Je moet het een keer per dag resetten omdat het geheugen zo vol gelekt is met zooi dat je niks meer kunt, en verder maak je eens per week een compleet onzinnige vastloper mee.Op zondag 24 maart 2002 22:19 schreef dinges het volgende:
Maarja das altijd nog beter dan Linux hierzo waar XFree elke dag wel een keer crasht en dan mag ik weer gaan e2fsck'en om alles weer goed te maken wat de helft van de tijd niet gata waardoor je de helft van je data kwaijt bent en de andere helft f*cked up is.
En ik wil nou niet meer horen dat ik iets fout doe, want het ligt gewoon aan XFree dat het het grootste stuk bagger software in de wereld is. Zo, ik heb gesproken
dus...
Dit is dus de lijst met nicks, echte namen en foto's.
Op het moment van posten telt de lijst een schokkende 3 personen
Enneuh, sorry van de middelvinger, maar twas de enige meeting-foto die ik heb gezien waar ik tamelijk frontaal op sta (ik had eigenlijk gedacht dat ik wel op meer foto's zou staan).
http://gemini.luon.net/~marcelm/got-meeting/
Whu ineens heb ik html-rechten
En als je de nv driver gebruikt?Op maandag 25 maart 2002 16:38 schreef RG© het volgende:
En ik wil nou niet meer horen dat ik iets fout doe, want het ligt gewoon aan XFree dat het het grootste stuk bagger software in de wereld is. Zo, ik heb gesproken
ik heeft nu ook maar gemaildOp maandag 25 maart 2002 16:41 schreef deadinspace het volgende:
<font size="6">Hier is de lijst van foto's!</font>
Enneuh, sorry van de middelvinger, maar twas de enige meeting-foto die ik heb gezien waar ik tamelijk frontaal op sta (ik had eigenlijk gedacht dat ik wel op meer foto's zou staan).
ik was dan wel niet op de meeting maar ik heb toch een foto en een nick en een real name
Verwijderd
Moet ik ook een foto opsturenOp maandag 25 maart 2002 16:41 schreef deadinspace het volgende:
<font size="6">Hier is de lijst van foto's!</font>
Op maandag 25 maart 2002 16:41 schreef deadinspace het volgende:
Oja, even voor de duidelijkheid: ook mensen die niet op de meeting waren mogen/moeten een foto opsturen, dan is het wat 'completer', en dan weten we ook wie die ene gozer is die nou wel op de meeting had willen komen maar niet kon (of mochtOp maandag 25 maart 2002 16:46 schreef dinges het volgende:
ik heeft nu ook maar gemaild
ik was dan wel niet op de meeting maar ik heb toch een foto en een nick en een real name
Doe maar wel ja, ik zet gewoon niemand erin die niet mailt. Anders krijg je later zo van 'ja ik wil er niet instaan' enzo... Bovendien kan zo iedereen zelf een foto uitzoeken waar hij/zij opstaat.Op maandag 25 maart 2002 16:48 schreef nelske het volgende:
Moet ik ook een foto opsturen![]()
Dat heb ik niet geschreven hoor, maar daar geloof je natuurlijk geen reet vanOp maandag 25 maart 2002 16:49 schreef dinges het volgende:
jawelnee hoorOp maandag 25 maart 2002 16:54 schreef deadinspace het volgende:
Dat heb ik niet geschreven hoor, maar daar geloof je natuurlijk geen reet van

Op maandag 25 maart 2002 16:41 schreef deadinspace het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door nelske op 25-03-2002 16:46]
Overigens is de pagina die je ervoor gemaakt hebt geen correcte XML 1.0 zoals je aangeeft met het logo. Dat is strafbaar, wist je dat?
Verwijderd
Op maandag 25 maart 2002 17:01 schreef dinges het volgende:
<font size="7">nelske blijf eens uit mijn replys!</font>
oe zo lijkt het net alsof ik html rechten hebOp maandag 25 maart 2002 17:03 schreef nelske het volgende:
[..]
![]()
<body bgcolor="#ffff00">
quote me!
Verwijderd
/me not stupidOp maandag 25 maart 2002 17:04 schreef dinges het volgende:
[..]
oe zo lijkt het net alsof ik html rechten heb
[body bgcolor="#ffff00"]
quote me!