PSN: Houtvlot
Verwijderd
als je ophoud over mijn jeugdOp zondag 24 maart 2002 02:10 schreef dinges het volgende:
[..]
stop je er dan wel mee?
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
neeOp zondag 24 maart 2002 02:16 schreef Jotti het volgende:
Als jij dan ophoudt met google.com in je blocklist te zetten op elke pc die je tegenkomt!
hej mogen modjes flamen?
Verwijderd
Zitten teveel g's inOp zondag 24 maart 2002 02:16 schreef Jotti het volgende:
Als jij dan ophoudt met google.com in je blocklist te zetten op elke pc die je tegenkomt!
Verwijderd
flamenOp zondag 24 maart 2002 02:18 schreef Pieter het volgende:
[..]
nee
hej mogen modjes flamen?
Hmzz, als reservebelg denk ik niet dat het verstandig is om een opmerking te maken over G's heOp zondag 24 maart 2002 02:18 schreef janjanjansen het volgende:
[..]
Zitten teveel g's in
Volgens mij heb ik een OW voor een soortgelijke opmerking?Op zondag 24 maart 2002 02:16 schreef Jotti het volgende:
Verwijderd
preciesOp zondag 24 maart 2002 02:23 schreef Jotti het volgende:
Limburgers zijn de grootste reservebelgen die er zijn.
hej dat is weer een flame? wanneer mag ik beginnen met terug flamen?
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
er heerst hier een anti-Pieter sweer, ik verhuis naar fok, mzzlsOp zondag 24 maart 2002 02:23 schreef luc het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een OW voor een soortgelijke opmerking?
Verwijderd
Volgens mij was dat onder andere omstandighedenOp zondag 24 maart 2002 02:23 schreef luc het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een OW voor een soortgelijke opmerking?
Hmz jah dat zou best kunnenOp zondag 24 maart 2002 02:26 schreef nelske het volgende:
[..]
Volgens mij was dat onder andere omstandigheden(En dan bedoel ik niet de gemoedstoestand van bepaalde personen)
Verwijderd
Op zondag 24 maart 2002 02:25 schreef Pieter het volgende:
[..]
er heerst hier een anti-Pieter sweer, ik verhuis naar fok, mzzls
Is dat je flame?
Verwijderd
nee, dat is mijn afscheidOp zondag 24 maart 2002 02:29 schreef nelske het volgende:
[..]
Is dat je flame?
* luc gaat maar 's slapen ofzow..
Hey daar zie ik een Gila!
Gila: waarom zeggen we niks meer @ irc ?
Verwijderd
Oh... Weet ik veelOp zondag 24 maart 2002 02:30 schreef Pieter het volgende:
[..]
nee, dat is mijn afscheid
Mjah, euh. Het beste dan maar. Heb eigenlijk nog nooit afscheid genomen in NOS van iemand.
(c) Soepzooitje
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Wie is degene met dat blonde haar en dat rooie shirt eigenlijk ?Op zondag 24 maart 2002 02:34 schreef WHiZZi het volgende:
<FONT COLOR="red" SIZE="+1"><A HREF="http://tweakers.net/~crew/WHiZZi/nos/index.html" TARGET=_new>Foto's meeting</A></FONT>
(c) Soepzooitje

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Aaaawww, shuddup!Op zondag 24 maart 2002 02:09 schreef Jotti het volgende:
Tja, ik kan hier een heel betoog over reservebelgen gaan houden, maar dat heb ik vanavond al wel genoeg gedaan
Ballûûûûûûh!Op zondag 24 maart 2002 02:25 schreef Pieter het volgende:
er heerst hier een anti-Pieter sweer, ik verhuis naar fok, mzzls
Goed, ik heb mezelf nog niet op foto's in deze thread gesignaleerd, dus das mooi
En het was zeker een gave meeting... Moeten we nog eens doen, maar nu met Odysseus (sport is irrelevant), Zwik (regel een ketting en keten je fiets aan een lantarenpaal man), Janjanjansen (je bent zo oud als je je voelt
Oja, voor wie het nog niet wist: Aikeleer is terecht, hij is gewoon opgehaald door zijn vader.
Verwijderd
Luc: Heb in de BK gezeten ipv de Mac haha
heb gelukkig maar 4 uur over de terugreis gedaan
Maar volgende keer ben ik weer van de partij
Verwijderd
Ik had dus gisteravond de trein naar Gronignen zullen nemen om 8.15 oid maar die was ik dus in de gezelligheid een beetje vergeten
Ennuh, Pieter (voor als je nog niet op fok zit
Verwijderd
Hier ook een goede morgen.
Was echt reete gaaf.
Moet zeker vaker gebeuren
Alleen de spare ribs proefde ik 's nachts nog
Verwijderd
Ook een goede morgen wie was jij ook alweer??Op zondag 24 maart 2002 09:51 schreef veldmuis het volgende:
sjoow ik ben ook weer wakker
<grijns> Helemaal waar, het zou wel handig zijn als we de usernames bij de foto's zouden kunnen zetten, ik ken er een stuk of 10, maar veel verder kom ik denk ik nietOp zondag 24 maart 2002 08:35 schreef itstim het volgende:
Alleen is ut wel erug moeilijk om te onthouden welke mensen bij de Usernames horen
en jijOp zondag 24 maart 2002 09:56 schreef itstim het volgende:
[..]
Ook een goede morgen wie was jij ook alweer??
Verwijderd
Of iedereen die geweest is zijn Passfoto als user icon
wat wie ikOp zondag 24 maart 2002 09:59 schreef itstim het volgende:
Jah ik ken jou wel met die stekeltjes en met die T-shirts toch?
Of iedereen die geweest is zijn Passfoto als user icon

en passfoto, neuh

Verwijderd
Was jij ook bij snookeren?Op zondag 24 maart 2002 09:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
en jij
ik zat bij de tweede tafel en heb geen enkele bal goed geraakt
Veldmuis is degene helemaal rechts volgens mij:Op zondag 24 maart 2002 09:56 schreef itstim het volgende:
Ook een goede morgen wie was jij ook alweer??

Verwijderd
http://tweakers.net/~crew/WHiZZi/nos/DCP_0031.jpgOp zondag 24 maart 2002 10:03 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Veldmuis is degene helemaal rechts volgens mij:
De middeltste sta in raare houding weet ook niet meer waarom

Verwijderd
we kennen iid N(J)elske en Jotti
* moto-moi kan jouw koppie eerlijk gezegt niet voor de geest halenOp zondag 24 maart 2002 10:11 schreef itstim het volgende:
zijn wij nou van die ochtend GoT'er want de rest is erug lui volgens mij.
we kennen iid N(J)elske en Jotti
Zoek een ff een foto op van WiZZi waar je opstaat!
Verwijderd
Check de link die ik hier boven heb gezetOp zondag 24 maart 2002 10:13 schreef moto-moi het volgende:
[..]
* moto-moi kan jouw koppie eerlijk gezegt niet voor de geest halen
Zoek een ff een foto op van WiZZi waar je opstaat!
http://tweakers.net/~crew/WHiZZi/nos/DCP_0031.jpg
Ik ben de middeslte die in een beetje raare houding
Daar links helemaal links das klbob_ (Marcel)
Ja, da's een foto waar je lekker opstaat, kan ik lekker je koppie zienOp zondag 24 maart 2002 10:15 schreef itstim het volgende:
Ik ben de middeslte die in een beetje raare houding
Daar links helemaal links das klbob_ (Marcel)

een foto waarop ik je goed kan zien natuurlijk
is d'er nog wat spannends gebeurd toen ik weg was ?
* Robert merkt wel dat hij teveel lurkt, niemand kende hem
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd
Die zijn wel gemaakt. maar staan nog niet online. door iemand anders dan volgens mij. En voor de rest sta ik met mijn rug op de foto. wheewheewheeOp zondag 24 maart 2002 10:23 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Ja, da's een foto waar je lekker opstaat, kan ik lekker je koppie zien![]()
een foto waarop ik je goed kan zien natuurlijk
Gewoon spullen
dat hieronder ben ik klbob, heb tegen beelzebubu gesnookerd en hij heeft het laatste potje net gewonnen met veel geluk

Verwijderd
Zullen we gelijk weer een volgende meeting planne
En over de foto's ze zijn hartstikke goed man.
Je heb een goede indruk van de sfeer en daar gaat het om
volgende keer kom ik gewoon een dag te vroeg en slaap ik in een hotelletje.
deadinspace:Apache (koop een wekker!)
-> k'dacht dat het niet nodig ging zijn om hem op te zetten
If it ain't broken it doesn't have enough features
Verwijderd
Hoezo een dag te vroeg.Op zondag 24 maart 2002 11:53 schreef Apache het volgende:
volgende keer kom ik gewoon een dag te vroeg en slaap ik in een hotelletje.
deadinspace:Apache (koop een wekker!)
-> k'dacht dat het niet nodig ging zijn om hem op te zetten
Ik heb denk iets gemist
k'moest van een ander land komenOp zondag 24 maart 2002 11:59 schreef itstim het volgende:
[..]
Hoezo een dag te vroeg.
Ik heb denk iets gemist

en had me overslapen, trein was nog niet vertrokken maar station was nog 50Km ver
If it ain't broken it doesn't have enough features
gelukkig word ik niet genoemdOp zondag 24 maart 2002 03:11 schreef deadinspace het volgende:
En het was zeker een gave meeting... Moeten we nog eens doen, maar nu met Odysseus (sport is irrelevant), Zwik (regel een ketting en keten je fiets aan een lantarenpaal man), Janjanjansen (je bent zo oud als je je voelt), Jep (what the fuck was er nou psies aan de hand?), Apache (koop een wekker!), Valium (eeeh... kweenie... gewoon komen!) en anderen erbij...
Jij moet gewoon nu al gaan vragen of je naar de volgende meeting magOp zondag 24 maart 2002 12:03 schreef dinges het volgende:
[..]
gelukkig word ik niet genoemd
wanneer is die meeting?Op zondag 24 maart 2002 12:14 schreef BrZ het volgende:
[..]
Jij moet gewoon nu al gaan vragen of je naar de volgende meeting mag
en heb mij zelf gevonden

dit ben ik dus.
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
Op zondag 24 maart 2002 12:21 schreef bultoog het volgende:
ik ben ook wakker
en heb mij zelf gevonden
[afbeelding]
dit ben ik dus.
dank je wel dingesOp zondag 24 maart 2002 12:26 schreef dinges het volgende:
[..]
[..]
wees je zelf!
ja die wel, ik vind nog best wel een leuke foto ookOp zondag 24 maart 2002 12:27 schreef soepzooitje het volgende:
Heheheheh Heeee Bultoog, die foto is wel gelukt hè
wees je zelf!
Verwijderd
Goede morgen, idereen goed thuis gekomen?Op zondag 24 maart 2002 12:28 schreef bultoog het volgende:
[..]
ja die wel, ik vind nog best wel een leuke foto ook
Idd, leuke foto bultoog
Het was vet enzow
maar ik sta alleen op een foto waar ik een rode bal wil wegschieten en dat is niet goed voor mijn imago
maare der moet er ook nog 1 zijn waar ik met een biertje zat in een rare positie maar ik weet neit meer wie die gemaakt heeft
tis niet negatief bedoeld ofzoOp zondag 24 maart 2002 12:27 schreef bultoog het volgende:
[..]
dank je wel dinges
ik vind het juist grappig
Gewoon spullen
Verwijderd
Twee sites???? Ik heb er pas 1 gevonden !!!!Op zondag 24 maart 2002 12:50 schreef itstim het volgende:
ik heb nu twee site's met foto's
Zijn er meer? of is dit ut?
linkies linkies !!
ja ik zoek wel ffOp zondag 24 maart 2002 12:41 schreef DonzigEendje het volgende:
[..]
Goede morgen, idereen goed thuis gekomen?
Idd, leuke foto bultoog, sta ik er ook ergens op?
wees je zelf!
http://nosmeeting.brz.nuOp zondag 24 maart 2002 12:53 schreef DonzigEendje het volgende:
[..]
Twee sites???? Ik heb er pas 1 gevonden !!!!
linkies linkies !!
http://tweakers.net/~crew/WHiZZi/nos/

donzig eendje alstublieft
wees je zelf!
Verwijderd
Ik pleur ze wel op aphrodite
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Hoi
Ik ben rond 16.40 pas langs ede wageningen gecrossed zonder werkende foon
Wanneer is de volgende meeting
Of durven jullie dat niet
[deze advertentieruimte is te koop]
je had even kunnen lezen: het was al bijna zeker dat we naar stairway zouden gaan...Op zondag 24 maart 2002 13:17 schreef jep het volgende:
[afbeelding]
Hoi
Ik ben rond 16.40 pas langs ede wageningen gecrossed zonder werkende foon. In utrecht stond niemand meer dan 1 vlaggetje
Wanneer is de volgende meeting![]()
en ff vragen en iedereen in utrecht weet waar dat zit.
* odysseus heeft hier ook nog wel een foto van zichzelf rondslingeren...
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
leuk he, HTML rechtenOp zondag 24 maart 2002 14:15 schreef Martin Sturm het volgende in het groot
Fotos
http://tweakergallery.tweakers.net/Op zondag 24 maart 2002 13:42 schreef odysseus het volgende:
Bestaat die image-galery van tweakers.net eigenlijk nog? Er was ooit (opa spreekt) een aparte plaats waar mensen foto's konden droppen. Ik heb net even getest of images.tweakers.net bestaat, maar die blijkt in ieder geval niet te bestaaan. Iemand die weet of die galery nog bestaat en waar hij dan wel staat?
Ah, die bedoelde ik inderdaad...jammer dat er geen nieuwe foto's meer worden geaccepteerd.Op zondag 24 maart 2002 14:34 schreef RemcoX het volgende:
http://tweakergallery.tweakers.net/
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Je geen foto's weghalen geloof ikOp zondag 24 maart 2002 14:52 schreef odysseus het volgende:
[..]
Ah, die bedoelde ik inderdaad...jammer dat er geen nieuwe foto's meer worden geaccepteerd.
Verwijderd
VerzoekOp zaterdag 23 maart 2002 23:43 schreef BrZ het volgende:
pfff, hier zijn ze al
http://nosmeeting.brz.nu/
1600x1200 versies op verzoek verkrijgbaar
fzemanova@yahoo.com
Verwijderd
Wheheh, het was iid erg cool.Op zaterdag 23 maart 2002 23:43 schreef beelzebubu het volgende:
/me is d'r weer
Het was ONTZETTEND gaaf. Ik en zemanova waren als laatsten over (en omdat ik in Utrecht woon, was ik dus zo thuis). Ik dronk op 't eind een à twee biertjes teveel dus toen was 't voor mij ook naarhuisga tijd
Ik heb met veel mensen gekletst, we hebben in de stairways zatgezopen en gedineerd en in het poolcafe kees&co ingemaakt... Dit moeten we absoluut nog een keer doen!!!
Jammer van dat 1 a 2 biertjes aan het eind. Je zag idd een klein beetje pips
Ik heb dus de laatste trein gepakt, en daarna in Hengelo(ov) nog wezen stappen
/me was om 6:15 h thuis
Verwijderd
Net? Pfff. DikOp zaterdag 23 maart 2002 23:49 schreef BrZ het volgende:
[..]
Pff, ook maar net
1e keer gelijk, en 2e keer ook maar net gewonnen
de laatste pot - de zwarte over 2 x de lange band van de snooker tafel -
Erbij verteld moet worden dat op onze tafel 2 potjes zijn gespeeld en op de tafel met NjEjLjSjKjE 1 pot is gespeeld.
het ging telkens mooi gelijk op op onze tafel.
Verwijderd
he! niet generaliseren he?Op zondag 24 maart 2002 00:29 schreef Pieter het volgende:
ik wil niet flamen, maar jullie zien er echt uit als linux gebruikers, ik zie geen oorbellen, piercingen (ala Pieter), moderne kleding (mwah), en geen mensen die fitnessen (iig niet erg veel)
Verwijderd
mmm, was jij er ook?Op zondag 24 maart 2002 03:11 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Aaaawww, shuddup!
[..]
Ballûûûûûûh!
Goed, ik heb mezelf nog niet op foto's in deze thread gesignaleerd, dus das mooi
En het was zeker een gave meeting... Moeten we nog eens doen, maar nu met Odysseus (sport is irrelevant), Zwik (regel een ketting en keten je fiets aan een lantarenpaal man), Janjanjansen (je bent zo oud als je je voelt), Jep (what the fuck was er nou psies aan de hand?), Apache (koop een wekker!), Valium (eeeh... kweenie... gewoon komen!) en anderen erbij...
Oja, voor wie het nog niet wist: Aikeleer is terecht, hij is gewoon opgehaald door zijn vader.
dat er vaker meetings moeten komen, want ik heb eigelijk met maar zo'n 10 people kennis gemaakt
/me denk niet dat deadinspace onder die 10 was
Verwijderd
mmm, nix mis mee, die waren best goedOp zondag 24 maart 2002 08:30 schreef itstim het volgende:
ok dan
Hier ook een goede morgen.
Was echt reete gaaf.
Moet zeker vaker gebeuren
Alleen de spare ribs proefde ik 's nachts nog
De bediening en gasten van stairway to heaven (wie was ook alweer eigenaar van die keet??) keken wel een beetje raar op van zo'n grote groep anders dan anderen uitziende personen.
Verwijderd
tegen beelzebubu en <font color="#df040f">* ZemanovaOp zondag 24 maart 2002 11:35 schreef klbob_ het volgende:
Hallo ik ben wakker![]()
dat hieronder ben ik klbob, heb tegen beelzebubu gesnookerd en hij heeft het laatste potje net gewonnen met veel geluk. het was echt te gek veel gelachen.
[afbeelding]
</font>
het eerste potje was klbob met kees tegen beelzebubu en zemanova
het 2e potje was klbob met brZ tegen beelzebubu en zemanova
dat is als ik de nicks goed heb herinnerd
Op zondag 24 maart 2002 15:15 schreef Zemanova het volgende:
mmm, was jij er ook?
lekker droge opmerking
Zemanova: had je gewoon zeven browsers openstaan of kun je echt met bijna duizend aanslagen per minuut typen?
volautomatisch spam scriptOp zondag 24 maart 2002 15:18 schreef odysseus het volgende:
offtopic:
Zemanova: had je gewoon zeven browsers openstaan of kun je echt met bijna duizend aanslagen per minuut typen?
Verwijderd
M'n root password kan ik denk ik wel met 1000 per min.Op zondag 24 maart 2002 15:18 schreef odysseus het volgende:
offtopic:
laat eens zien dan?Op zondag 24 maart 2002 15:22 schreef Zemanova het volgende:
[..]
M'n root password kan ik denk ik wel met 1000 per min.
Log jij zo vaak als root in dan? Ik doe dat één keer per dag om 'dselect update' en dergelijke te draaien, meer eigenlijk niet. Ja, soms nog eens iets installeren, maar dat is incidenteel.Op zondag 24 maart 2002 15:22 schreef Zemanova het volgende:
M'n root password kan ik denk ik wel met 1000 per min.
Overigens kan ik denk ik het wachtwoord van mijn dagelijkse gebruiker ook met bijna 1000 aanslagen per minuut typen...
Verwijderd
Neuh, z'n root-pass is: 000000000000000000000Op zondag 24 maart 2002 15:25 schreef odysseus het volgende:
[..]
Log jij zo vaak als root in dan? Ik doe dat één keer per dag om 'dselect update' en dergelijke te draaien, meer eigenlijk niet. Ja, soms nog eens iets installeren, maar dat is incidenteel.
Overigens kan ik denk ik het wachtwoord van mijn dagelijkse gebruiker ook met bijna 1000 aanslagen per minuut typen...
het is zoiets als dit:
Hr5Shi09Bjs4
niet precies dat maar het lijkt er op