PSN: Houtvlot
Verwijderd
spammurt!Op zaterdag 23 maart 2002 15:11 schreef dinges het volgende:
gelijk ook maar ff post 1000 scoren
See you there!
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Jij ook al nie? Ik ben ook maar thuisgebleven, had vanochtend al koppijn toen 'k uit m'n bed kwamOp zaterdag 23 maart 2002 15:37 schreef imdos het volgende:
Ik kan niet aanwezig zijn wezig een hardnekkige griep! Maar veel plezier en houdoe
Waarom post er nou nog niemand vanaf z'n laptopje
Verwijderd
mischien inelkaar geslagen door windows holigansOp zaterdag 23 maart 2002 18:30 schreef luc het volgende:
[..]
Jij ook al nie? Ik ben ook maar thuisgebleven, had vanochtend al koppijn toen 'k uit m'n bed kwam
Waarom post er nou nog niemand vanaf z'n laptopje
nah, ik ben benieuwd wat men er van vond..
* xychix post vanaf zijn laptop !!!!
maar deze staat gewoon thuis!
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
Uhm.....ik ben bang dat ik hier gewoon te weinig kom, las vandaag het topic pasOp zaterdag 23 maart 2002 12:51 schreef nelske het volgende:
[..]
Waarom komt Gabi niet?![]()
Door t nieuwsposten kom ik niet vaak meer aan GoTten toe(behalve de hoognodige kroew dingen)
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Verwijderd
ben jij niet gegaan dan?Op zaterdag 23 maart 2002 22:05 schreef dinges het volgende:
is er al volk terug?
* odysseus verwacht half dat er iemand op de meeting met een glaasje op een internetcafé induikt en hier gaat zitten posten
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
ey odysseus, alleen de beste zijn thuis geblevenOp zaterdag 23 maart 2002 22:09 schreef odysseus het volgende:
Ik verwacht geen posts voor middernacht van mensen die erbij zijn. Het is wel weer ontzettend rustig in NOS, dus veel valt er voor de bezoekers niet te missen...of het is natuurlijk zo rustig omdat iedereen in Utrecht zit, dat kan ook.
* odysseus verwacht half dat er iemand op de meeting met een glaasje op een internetcafé induikt en hier gaat zitten posten.
lees jij wel eens hele draadjes voor je replyt?Op zaterdag 23 maart 2002 22:06 schreef Pieter het volgende:
[..]
ben jij niet gegaan dan?
Verwijderd
neeOp zaterdag 23 maart 2002 22:22 schreef dinges het volgende:
[..]
lees jij wel eens hele draadjes voor je replyt?
* luc weet zeker dat ze in de mac hebben gezeten..Op zaterdag 23 maart 2002 18:44 schreef xychix het volgende:
ach ze zijn vast het OS van MacDonalds en BURGER King aan het kraken...
nah, ik ben benieuwd wat men er van vond..
* xychix post vanaf zijn laptop !!!!
maar deze staat gewoon thuis!
Kan gewoon niet anders als Felix er bij is
Verwijderd
is felix die ene aap uit zeelandOp zaterdag 23 maart 2002 22:45 schreef luc het volgende:
[..]
* luc weet zeker dat ze in de mac hebben gezeten..
Kan gewoon niet anders als Felix er bij is
Maar goed, zo tye zien ben ik een van de eerste die weer thuis is...
kwas toch wel erg moe en had ook al een beetje hoofdpijn, tijd om naar huis te gaan dus

Ik had mijn digicam bij me, dus ik ga eerst maar es de foto's daarvan afplukken en ff uploaden
Een:?Op zaterdag 23 maart 2002 23:00 schreef Pieter het volgende:
[..]
is felix die ene aap uit zeeland?
Slechte dingen komen nooit alleen he
Wat doe je hier eigenlijk BrZ als ie foto's nog niet online staan?Op zaterdag 23 maart 2002 23:29 schreef BrZ het volgende:
Jep! waar was je nou?
Maar goed, zo tye zien ben ik een van de eerste die weer thuis is...
kwas toch wel erg moe en had ook al een beetje hoofdpijn, tijd om naar huis te gaan dus(nee, kwam niet door de alcohol
)
Ik had mijn digicam bij me, dus ik ga eerst maar es de foto's daarvan afplukken en ff uploaden
Verwijderd
Het was ONTZETTEND gaaf. Ik en zemanova waren als laatsten over (en omdat ik in Utrecht woon, was ik dus zo thuis). Ik dronk op 't eind een à twee biertjes teveel dus toen was 't voor mij ook naarhuisga tijd
Ik heb met veel mensen gekletst, we hebben in de stairways zatgezopen en gedineerd en in het poolcafe kees&co ingemaakt
http://home.tiscali.nl/~bruces/nos/IMG_2361.jpg
Wat zei ik? Juist, da's een mac
Pff, ook maar netOp zaterdag 23 maart 2002 23:43 schreef beelzebubu het volgende:
in het poolcafe kees&co ingemaakt...
1e keer gelijk, en 2e keer ook maar net gewonnen
Verwijderd
maar we hebben gewonnen!Op zaterdag 23 maart 2002 23:49 schreef BrZ het volgende:
[..]
Pff, ook maar net
1e keer gelijk, en 2e keer ook maar net gewonnen
zonder vertraging van de NS
/edit koele foto's
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
Dan doe je 't beter dan de zeeuwen, ik hoorde dat ze gestrand waren in roosendaalOp zaterdag 23 maart 2002 23:55 schreef bultoog het volgende:
woei, hier nog iemand terug.
Ja en deze gozer is nu net pas thuis, pokke eind weer terug naar huisOp zaterdag 23 maart 2002 23:55 schreef bultoog het volgende:
woei, hier nog iemand terug.
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
Verwijderd
haha, hoezo datOp zaterdag 23 maart 2002 23:57 schreef luc het volgende:
[..]
Dan doe je 't beter dan de zeeuwen, ik hoorde dat ze gestrand waren in roosendaal
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Ik herken (volgens mij) alleen Jotti. Tweede van rechts.Op zondag 24 maart 2002 00:02 schreef odysseus het volgende:
Zouden de mensen die terug zijn aan kunnen geven wie nu eigenlijk wie is op die foto's? Ik zie nu alleen dat ik iets gemist heb, dat is ook informatief natuurlijk. Maar wat gezichten bij de nicks en andersom zou ook leuk zijn. Wie zijn bijvoorbeeld de vijf op de geposte foto?

De enige foto op mijn digicam waar ik zelf op sta
Ik ben figuur linksonder, rechtsonder is veldmuis, en dan linksboven Nelske, en in het midden Jotti
Verwijderd
/edit typo's
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
* odysseus ziet zichzelf er eigenlijk wel tussen staan...is het overigens typisch voor linux-gebruikers dat ze geen oorbellen dragen? Nooit gewetenOp zondag 24 maart 2002 00:29 schreef Pieter het volgende:
ik wil niet flamen, maar jullie zien er echt uit als linux gebruikers, ik zie geen oorbellen, piercingen (ala Pieter), moderne kleding (mwah), en geen mensen die fitnessen (iig niet erg veel)
[/away "Need some sleep"]
Verwijderd
mijn moderne nette kleding doe ik niet aan naar de stairways, die is meer voor als het netjes moetOp zondag 24 maart 2002 00:29 schreef Pieter het volgende:
ik wil niet flamen, maar jullie zien er echt uit als linux gebruikers, ik zie geen oorbellen, piercingen (ala Pieter), moderne kleding (mwah), en geen mensen die fitnessen (iig niet erg veel)

Ik ben dus die (voor de kijkers) rechtse met die burger in z'n hand. Naast mij zit Veldmuis en op de voorgrond ziet men het heuse achterhoofd van..... JOTTI!
Overigens,
Ik heb Jotti verslagen met eten
2x super-size mac menu
en mijn tux was er ook bij (die wilde mee)

Gezellige meeting. Hoop gelachen enzo..
* WHiZZi was er dus ook bij
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Ik heb 2 McChickens en 2 cheeseburgers op... wie is er nu van ons de winnaar?Op zondag 24 maart 2002 00:39 schreef WHiZZi het volgende:
[afbeelding]
Ik ben dus die (voor de kijkers) rechtse met die burger in z'n hand. Naast mij zit Veldmuis en op de voorgrond ziet men het heuse achterhoofd van..... JOTTI!
Overigens,
Ik heb Jotti verslagen met eten
2x super-size mac menu
en mijn tux was er ook bij (die wilde mee)
[afbeelding]
Gezellige meeting. Hoop gelachen enzo..
* WHiZZi was er dus ook bij
Ik heb nog geen mailtje van hem ontvangen. Zodra ik ze heb pleur ik ze op aphrodite neerOp zondag 24 maart 2002 00:31 schreef bultoog het volgende:
is soepzooitje al terug, ik wil graag zijn foto's zien
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
2x grote frietOp zondag 24 maart 2002 00:41 schreef BrZ het volgende:
[..]
Ik heb 2 McChickens en 2 cheeseburgers op... wie is er nu van ons de winnaar?
2x hoe-heet-dat-ding-dat-op-de-lijst-nr-3-heeft ??
1x grote cola
2x frietsaus
* BrZ herkent het doosje op de foto als eentje van een quarterpounderOp zondag 24 maart 2002 00:42 schreef WHiZZi het volgende:
2x hoe-heet-dat-ding-dat-op-de-lijst-nr-3-heeft ??
Jij komt zeker vaak bij de macOp zondag 24 maart 2002 00:47 schreef BrZ het volgende:
[..]
* BrZ herkent het doosje op de foto als eentje van een quarterpounder
Neuh... valt mee... ben er de afgelopen 3 dagen 4 keer geweestOp zondag 24 maart 2002 00:48 schreef zwik het volgende:
[..]
Jij komt zeker vaak bij de mac![]()
.
whehehe. quarterpounder was het ja
tssk. dat je dat weet....
hmmz...Op zondag 24 maart 2002 00:54 schreef compukid het volgende:
/me is ook weer terug...

Wie was jij ook alweer?
Verwijderd
Je moet niet meer zoveel zuipuhOp zondag 24 maart 2002 00:55 schreef BrZ het volgende:
[..]
hmmz...
Wie was jij ook alweer?
/me is dus ook weer terug
Waarom moest er in godsnaam een actionshot gemaakt worden van mijn neus
Jelske!Op zondag 24 maart 2002 00:59 schreef nelske het volgende:
[..]
Je moet niet meer zoveel zuipuh
* BrZ is dus ook weer terug
Waarom moest er in godsnaam een actionshot gemaakt worden van mijn neus![]()
![]()
Mja, sorry, mijn camera werkte niet mee, duurde beetje te lang en toen ging jij bewegen
Ennehhh Whizzi, foto's staan in da queue (zijn dus onderweg met die geweldige upload)
Gewoon spullen
Verwijderd
naja, volgende keer een cafe met grolsch en dan wordt het nog leuker
Tijdens het eten bleek meteen welke mensen van kwaliteit hielden en wie macvoedsel genoeg vond; de meeste debian mensen zaten bij de mac, de echte kwaliteitslinux gebruikers zaten boven echt te eten (fi
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Tot nu toe deel4 ontvangenOp zondag 24 maart 2002 01:07 schreef soepzooitje het volgende:
Jaaaahaaa ik ben nu ook thuis, gek.. gehad bij HarderwijkStaat ineens die trein 10 minuten stil
Ennehhh Whizzi, foto's staan in da queue (zijn dus onderweg met die geweldige upload)
zonder attachments enzo... vreemd..
Gewoon spullen
Verwijderd
Hmzz, dat van de kapper heb je gelijk in. Normaliter is m'n haar bijna gemilimeterd. Roos heb ik niet dus ...Op zondag 24 maart 2002 01:12 schreef Pieter het volgende:
jezus man, sommige van jullie moeten echt eens naar de kapperbtw sommige van jullie hebben roos, wie van jullie rekend zichzelf als nerd?
Maar ik zou graag een gezicht zien bij de persoon Pieter

Alcoholcontrole zekerOp zondag 24 maart 2002 01:07 schreef soepzooitje het volgende:
Jaaaahaaa ik ben nu ook thuis, gek.. gehad bij HarderwijkStaat ineens die trein 10 minuten stil

De spareribs waren goed te eten jaOp zondag 24 maart 2002 01:14 schreef Kees het volgende:
Tijdens het eten bleek meteen welke mensen van kwaliteit hielden en wie macvoedsel genoeg vond; de meeste debian mensen zaten bij de mac, de echte kwaliteitslinux gebruikers zaten boven echt te eten (fi)
Maaruh, hoe zit het nou met halve deb-mensen
Verwijderd
vraag morge nog ff, heb nix van mezelf want ik heb een anologe camera, nogal groot waarme ik foto's maak door te caputre op de tv-in van me tv kaart op een oude i368Op zondag 24 maart 2002 01:20 schreef nelske het volgende:
[..]
Hmzz, dat van de kapper heb je gelijk in. Normaliter is m'n haar bijna gemilimeterd. Roos heb ik niet dus ...
Maar ik zou graag een gezicht zien bij de persoon Pieter
zoiets, iets steviger gebouwd
Jah en moest ook nog eens blazen. Maar ik mocht wel verder
Alcoholcontrole zeker![]()
[..]
Gewoon spullen

btw, samen met mn 'teamgenoot' gewonnen met snookeren van Nelske en zijn 'teamgenoot'
Heb overigens niet eens gemerkt dat die foto gemaakt werd... moet je eens na gaan hoe geconcentreerd ik was
JupsOp zondag 24 maart 2002 01:14 schreef Kees het volgende:
bavaria = koppijnveroorzakend..

Grolschnaja, volgende keer een cafe met grolsch en dan wordt het nog leukerSnooker was ook leuk, helaas net verloren na de eerste keer gelijk gespeeld te hebben
En ga je zometeen mij nog de schuld geven van het 2e potje
Hmmz... ik ben geen debberTijdens het eten bleek meteen welke mensen van kwaliteit hielden en wie macvoedsel genoeg vond; de meeste debian mensen zaten bij de mac, de echte kwaliteitslinux gebruikers zaten boven echt te eten (fi)
Slackware roeleert
(maar ik had ook liever bij jullie gegeten, maar ik blijf een arme student
Choeso Jei!Op zondag 24 maart 2002 01:30 schreef BrZ het volgende:
Grolsch
Debian roeleert, dus ook hun smaak, ofzo..Hmmz... ik ben geen debber
Slackware roeleert
(maar ik had ook liever bij jullie gegeten, maar ik blijf een arme student)
Verwijderd
Slackware is toch wel meer mijn stijl
Ehmz, Kees probeerde juist duidelijk te maken dat debbers GEEN smaak hebbenOp zondag 24 maart 2002 01:32 schreef Phreak het volgende:
[..]
Choeso Jei!
[..]
Debian roeleert, dus ook hun smaak, ofzo..
Hmmz... maar aangezien jij wel Grolsch lekker vind klopt daar weer weinig van
Je kraamt weer onzin uit BrZ...Op zondag 24 maart 2002 01:41 schreef BrZ het volgende:
[..]
Ehmz, Kees probeerde juist duidelijk te maken dat debbers GEEN smaak hebben
Hmmz... maar aangezien jij wel Grolsch lekker vind klopt daar weer weinig van
Debian roeleert en Grolsch ook, sim-pel?
en kinder cola ook!Op zondag 24 maart 2002 01:43 schreef Phreak het volgende:
[..]
Je kraamt weer onzin uit BrZ...
Debian roeleert en Grolsch ook, sim-pel?
Ik heb me overigens uit-ste-kend vermaakt
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
tsk tsk tsk tskOp zondag 24 maart 2002 01:45 schreef Pieter het volgende:
geef eens een foto van janjanjansen en dinges, die heb ik nog niet gezien?
dat vraag je anders jochie
Op zondag 24 maart 2002 01:46 schreef Jotti het volgende:
Dinges toch... cola... dat kan je niet maaaaaken kerel
*hap*Op zondag 24 maart 2002 01:49 schreef soepzooitje het volgende:
Neuh dat vindt ik ook Dinges dat kun je niet maken, Gewoon lekker BIEREN.
Maar waarom waren wij Ome Henk verhaaltjes aan het vertellen?Op zondag 24 maart 2002 01:46 schreef Jotti het volgende:
Verwijderd
heeft jotti roos? (kan aan mij liggen, ben niet helemaal helder vandaag)
Nee dat zijn hele kleine weerkaatsende glassplintersOp zondag 24 maart 2002 01:51 schreef Pieter het volgende:
http://home-2.tiscali.nl/~bruces/nos/IMG_2361.jpg
als het er niet allemaal afgewaaid is in de trein (
In welke trein zit jij man? Bij mij waait het nooit in een trein.Op zondag 24 maart 2002 01:53 schreef Jotti het volgende:
*kijkt op schouder*
als het er niet allemaal afgewaaid is in de trein (), valt het wel mee
Verwijderd
Neuh, even nieuwsgierig....Op zondag 24 maart 2002 01:51 schreef Pieter het volgende:
http://home-2.tiscali.nl/~bruces/nos/IMG_2361.jpg
Waaar komt jouw obsessie voor roos vandaan?
Verwijderd
nergens, 2x gezecht over zelfde plaatje, ben voor zichtig want jullie zijn modjesOp zondag 24 maart 2002 01:54 schreef nelske het volgende:
[..]
Neuh, even nieuwsgierig....
Ja maar waar jij woont, lopen ook koeien op straat!Op zondag 24 maart 2002 01:54 schreef Phreak het volgende:
[..]
In welke trein zit jij man? Bij mij waait het nooit in een trein.
jeugdtrauma?Op zondag 24 maart 2002 01:54 schreef nelske het volgende:
[..]
Neuh, even nieuwsgierig....
zelluf nep NOSserOp zondag 24 maart 2002 01:53 schreef strlen het volgende:
nep NOSsers.. echte NOSsers doen niet zo sociaal
Nou als je mijn hond bedoeld, dan weet ik er nog wel een paar Jotti!Op zondag 24 maart 2002 01:55 schreef Jotti het volgende:
[..]
Ja maar waar jij woont, lopen ook koeien op straat!
Verwijderd
Euhm, m'n voorzetje werd aardig ingekopt door dinges. Ik neem aan dat je hem wel snaptOp zondag 24 maart 2002 01:57 schreef Pieter het volgende:
[..]
leg uit?
Je hoeft niet op te passen voor me hoor zolang je netjes blijft. Het verbaast me dat je wel heel erg in stereotypes denkt, gezien je laatste opmerkingen.
and he shoots!Op zondag 24 maart 2002 02:01 schreef nelske het volgende:
[..]
Euhm, m'n voorzetje werd aardig ingekopt door dinges.
AND HE SCORES! GOOOAAAALLL!!!!!!!
[edit]
en nu horen jullie een tijdje niks meer van me....
* dinges dinges waarom dan?
omdat ik ga slapen!
* dinges wat vervelend!
lul niet zo in jezelf man!
Verwijderd
jah, ik heb een slechte jeugdOp zondag 24 maart 2002 02:01 schreef nelske het volgende:
[..]
Euhm, m'n voorzetje werd aardig ingekopt door dinges. Ik neem aan dat je hem wel snapt
Je hoeft niet op te passen voor me hoor zolang je netjes blijft. Het verbaast me dat je wel heel erg in stereotypes denkt, gezien je laatste opmerkingen.
maar okeej, dat stereo types, jah hier in maastricht hebben we zo echt van die groepen, je weet wel gabbers, skaters, skins, nerds etc. snappie? er is echt vaak ruzie de laatste tijd, (voor de gene die uit mestreech koame, trajectum en st joep enzo)
/me is uitgesproken
btw, uitingen over andermans uiterlijk is niet netjes, daar ga ik dan ook niet aan beginnen
stop je er dan wel mee?Op zondag 24 maart 2002 02:07 schreef Pieter het volgende:
btw, uitingen over andermans uiterlijk is niet netjes, daar ga ik dan ook niet aan beginnen