If it ain't broken it doesn't have enough features
Ben ik nou de ouwe zak van het groepie?
Help mee met het vertalen van GNOME. | #nos op irc.tweakers.net voor directe hulp.
Verwijderd
Je bent 3 maanden ouder dan * moto-moi .. Niet echt oud dusOp zondag 17 februari 2002 22:23 schreef Valium het volgende:
* Valium is al vijf jaar lang 19.
Ben ik nou de ouwe zak van het groepie?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
mag jij komen dan?Op zondag 17 februari 2002 23:13 schreef Martin Sturm het volgende:
Wel beetje laat (vakantie e.d.) maar ik kom ook waarschijnlijk :)(nee, ik heb niet heel het topic doorgelezen (/me is lui))
hoe ga jij d'r eigenlijk heen?
Fiets denk ikOp zondag 17 februari 2002 23:18 schreef Felix het volgende:
[..]
mag jij komen dan?
hoe ga jij d'r eigenlijk heen?
Enne wie gaat mij tegenhouden?
Verwijderd
ik steek gewoon je banden lek! gekke pop. Ik ga met de trein, moet van Jotti, anders kan ik niet zuipenOp zondag 17 februari 2002 23:21 schreef Martin Sturm het volgende:
[..]
Fiets denk ik
Enne wie gaat mij tegenhouden?
Verwijderd
spa blauw met een rietjeOp zondag 17 februari 2002 23:24 schreef Martin Sturm het volgende:
Ohw?kun jij zuipen dan??
Zelfs daar wordt je nog bezopen van geloof ikOp zondag 17 februari 2002 23:25 schreef Felix het volgende:
[..]
spa blauw met een rietje
Verwijderd
Echt niet, Ze is echt wel heel erg leuk!Op zondag 17 februari 2002 23:30 schreef Martin Sturm het volgende:
[..]
Zelfs daar wordt je nog bezopen van geloof ik
argh.. jij moet stoppen met alcohol ofzo.. het gaat duidelijk helemaal verkeerdOp zondag 17 februari 2002 23:31 schreef Felix het volgende:
[..]
Echt niet, Ze is echt wel heel erg leuk!
Gewoon spullen
Verwijderd
Hoe minder alcohol, hoe leuker en liever ze wordtOp zondag 17 februari 2002 23:32 schreef Martin Sturm het volgende:
[..]
argh.. jij moet stoppen met alcohol ofzo.. het gaat duidelijk helemaal verkeerd
Didam... 1 groot linuxnest daar?Op zondag 17 februari 2002 06:33 schreef jep het volgende:
Moet je toch eens in Didam komen wonen
Mjah dat zal moeilijk gaan... kheb veel nachtdiensten de laatste tijdJe mag komen.. maar je moet niet op van die rare tijden posten
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
nee hoor, echte bikkels blijven op tot 6.45Op maandag 18 februari 2002 04:16 schreef dinges het volgende:
Echte bikkels (en jotti) zijn om kwart over 4 nog wakker
Je kan natuurlijk ook om 4:45 weggaan dan haal je de trein ook nog wel
Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!
leugenaarOp maandag 18 februari 2002 06:49 schreef Apache het volgende:
[..]
nee hoor, echte bikkels blijven op tot 6.45
toen werd je net wakker
PSN: Houtvlot
Owh shit jah dan zit je weer met dat gedonder met die trein terug.. hmz of we gaan door tot de volgende morgenOp maandag 18 februari 2002 10:12 schreef active2 het volgende:
Ik moet nog even zien welke trein ik als laatste kan nemen!
Je kan natuurlijk ook om 4:45 weggaan dan haal je de trein ook nog wel
Poolen?Op maandag 18 februari 2002 23:23 schreef Bulldog het volgende:
Owhja.. poolen is zwaar OK![]()
.

Of Poolen?
Help mee met het vertalen van GNOME. | #nos op irc.tweakers.net voor directe hulp.
Verwijderd
nix tegen NOS maar ik was nog een W&L meeting
verschuldigd.
Ik stem voor de Henk (Stairway-to-heaven). Is een goehoed rock-cafe
Ieder poolcafe waar we met z'n allen in kunnen is ook goed.
Verwijderd
dat ding naast de stairways dusOp dinsdag 19 februari 2002 21:31 schreef Valium het volgende:
Nou, okee. Wie weet er een goed Cafe?
Ik stem voor de Henk (Stairway-to-heaven). Is een goehoed rock-cafehttp://www.stairway.nl/utrecht/index.html
Ieder poolcafe waar we met z'n allen in kunnen is ook goed.
En ik ga ff proberen vrij te regelen voor die datum .. Lijkt me wel vet zo'n meeting.
Oftewel ik zal binnenkort nog een msg. spenderen in deze thread
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
* moto-moi zou eigenlijk ook niet weten wat ik met zo'n stok en een stuk of 10 van die balletjes aanmoetOp dinsdag 19 februari 2002 21:41 schreef veldmuis het volgende:
ja heej we gaan niet poolen heh?
Verwijderd
poolen is niet verplicht. Je denkt toch niet dat we continue met 50 man zouden kunnen poolen (als het poolen wordt)Op dinsdag 19 februari 2002 21:41 schreef moto-moi het volgende:
[..]
* moto-moi zou eigenlijk ook niet weten wat ik met zo'n stok en een stuk of 10 van die balletjes aanmoet
Daar hebben ze vaak ook hele gezellige bars etc
ok ik ga niet poolenOp dinsdag 19 februari 2002 21:43 schreef nelske het volgende:
[..]
poolen is niet verplicht. Je denkt toch niet dat we continue met 50 man zouden kunnen poolen (als het poolen wordt)
Daar hebben ze vaak ook hele gezellige bars etc
lijkt net op sport!
wat moet een nerd met sport?
Verwijderd
Tenzij GoT (NOS) de reis betaalt
Verwijderd
Op dinsdag 19 februari 2002 21:46 schreef Markiedam het volgende:
Ik zeg alvast dat ik niet kom.... Van Appingedam naar Utrecht is niet echt goedkoop voor een student als ik...Ben afgelopen zaterdag bij Trance Energy ook al veel geld verloren....
Tenzij GoT (NOS) de reis betaalt
Haha, TE2k2 was gaaf /me was er ook *...
Poolcentrum met cafe ernaast. Is nog dicht bij het Centraal Station ook.
Iemand ander/beter idee?
Let them speak now or forever hold their peace.
Ow fuck... dat was een andere acteur
Neuh, ik voel ook niks voor poolen... de een stoot, de ander hijst. Ik ben er 1 van de laatstgenoemde... aan de bar, welteverstaan
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Janeway: Coffee! Black!
Picard: Tea! Earl Grey! Hot!
Verwijderd
Hebben ze daar vast ook wel hoorOp woensdag 20 februari 2002 00:44 schreef Platypussy het volgende:
Het ruigste wat er in StarTrek wordt gedronken:
Janeway: Coffee! Black!
Picard: Tea! Earl Grey! Hot!
Maar ik hoef niet perse te poolen hoor!
Ik zal sowieso wel een biertje of wat drinken (he Jotti
Ga jij nog Klingon drankliederen instuderen?Op woensdag 20 februari 2002 00:46 schreef Jotti het volgende:
Scotty drinkt whisky!
apt-get install nuqDaq
rpm -ivh nuqDaq.rpm
bIjathl 'e' ylmev!
Verwijderd
Dat is een contradictio in terminusOp woensdag 20 februari 2002 02:21 schreef Platypussy het volgende:
* Platypussy trekt z'n Klingon Dictionairy uit de kast (welke Tweaker kan er niet zonder?)
klopt.. Het was laat
Ik ga denk ik ook wel komen, als ik met het 22 maart herinner enzo
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
ow jeeOp donderdag 21 februari 2002 16:54 schreef Kees het volgende:
back on topic
Ik ga denk ik ook wel komen, als ik met het 22 maart herinner enzo
* dinges komt niet
Verwijderd
Maar we gingen toch keesmo[dl][dl]en op de meetingOp donderdag 21 februari 2002 17:03 schreef dinges het volgende:
[..]
ow jee
* dinges komt niet
- Welke mensen uit het Noorder komen er? (ivm carpoolen ofzo) ikzelf kom misschien (Groningen is wel ver weg enzo)
- Mag ik nou wel of geen spullen waarmee ik mijn hobby wens te beoefenen meenemen?
- Er zit een degelijke pool/snookerhal aan de Biltstraat (ofzo, die ene van het monopolybord)...
Allemaal 3 bier betalen, en Kees zover krijgen om ons 'Sierlijke Admin rechten' (c) Oscar the Grouch te geven ?Op donderdag 21 februari 2002 17:54 schreef beelzebubu het volgende:
Maar we gingen toch keesmo[dl][dl]en op de meeting
Of heb ik iets gemist
Verwijderd
NeeOp vrijdag 22 februari 2002 21:06 schreef Kippenijzer het volgende:
- Mag ik nou wel of geen spullen waarmee ik mijn hobby wens te beoefenen meenemen?
* dinges zet alvast zijn honkbalknuppel klaar zodat hij die niet vergeetOp vrijdag 22 februari 2002 22:25 schreef RoeLz het volgende:
mischien kom ik ook wel, neem ik wel een gasbrander mee om eventuele tuxmonsters te verbranden
Het is geen voetbalwedstrijd...neem dan een Linux Programming Bible mee, kun je ook hard mee meppenOp vrijdag 22 februari 2002 22:28 schreef dinges het volgende:
* dinges zet alvast zijn honkbalknuppel klaar zodat hij die niet vergeet
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Dat Fryslan Boppe is dat ben ik volledig met je eens maar dat geeft nog niet het recht om mijn tuxieOp vrijdag 22 februari 2002 22:25 schreef RoeLz het volgende:
mischien kom ik ook wel, neem ik wel een gasbrander mee om eventuele tuxmonsters te verbranden
Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!
Niet zo hard zijn Beelzebubu! Giften zijn altijd welkom, ik mis nog een 17" scherm <hint> <hint>Op vrijdag 22 februari 2002 22:16 schreef beelzebubu het volgende:
Nee
Gelukkig woon ik in de buurt dus ben ook snel weer thuis in geval van nood
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Verwijderd
Nou je het zegt. Ik zoek nog een sponsor voor de dual xeon die ik wil aanschaffenOp vrijdag 22 februari 2002 23:15 schreef moto-moi het volgende:
[..]
Niet zo hard zijn Beelzebubu! Giften zijn altijd welkom, ik mis nog een 17" scherm <hint> <hint>![]()
Damn, ik wou mijn poolkeu's meenemen, dat had je kunnen weten, Ronald, had je terug moeten denken aan die o zo traumatische PG periodesOp vrijdag 22 februari 2002 22:16 schreef beelzebubu het volgende:
[...]
Nee
Verwijderd
traumatischOp zaterdag 23 februari 2002 00:08 schreef Kippenijzer het volgende:
Damn, ik wou mijn poolkeu's meenemen, dat had je kunnen weten, Ronald, had je terug moeten denken aan die o zo traumatische PG periodes
Nee, je laat je postzegels maar mooi thuisOp vrijdag 22 februari 2002 21:06 schreef Kippenijzer het volgende:
BTW ik kom niet, tenzij ik wel kom
[deze advertentieruimte is te koop]
Tja vanalles
Gaat prima samen hoorOp dinsdag 19 februari 2002 21:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ok ik ga niet poolen
lijkt net op sport!
wat moet een nerd met sport?
* Ronald gaat zometeen
PS: jotti sta ik al op de lijst
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Ik krijg net telefoon van botoo (er is een [forum=16] meeting), er staan nu, as we speak, wat mensen voor de NOS meeting op Utrecht Centraal
[Screeuwmode]
Jullie benne een maand te vroeg!
Tja, februari heeft precies 4 weken, dus de 23e van maart valt ook op een zaterdag... oopsie, jonges
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
misschien had je beter de unix timestamp gegeven
Verwijderd
Op zaterdag 23 februari 2002 15:59 schreef Jotti het volgende:
Oh my... dit is lullig, nu moet ik echt mijn lachen inhouden...
Ik krijg net telefoon van botoo (er is een [forum=16] meeting), er staan nu, as we speak, wat mensen voor de NOS meeting op Utrecht Centraal
[Screeuwmode]
Jullie benne een maand te vroeg!![]()
Tja, februari heeft precies 4 weken, dus de 23e van maart valt ook op een zaterdag... oopsie, jonges
Wie waren dat exact
De 23e van februari en maart vallen bijna elk jaar op dezelfde dag natuurlijk...februari heeft immers 28 dagen, precies vier wekenOp zaterdag 23 februari 2002 19:48 schreef zwik het volgende:
Is wel toevallig dat deze 23e Februari ook op 23 Maart op een zaterdag valt
.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
Was jij er ook heengegaanOp zaterdag 23 februari 2002 19:55 schreef nelske het volgende:
Crosspost mode
Weten jullie hoe duur mijn treinkaartje was he?
/me ligt *
Whehehe, en hij heeft nog wel het sticky topic in elkaar gezetOp zaterdag 23 februari 2002 19:55 schreef nelske het volgende:
Crosspost mode
Weten jullie hoe duur mijn treinkaartje was he?
Ohja, was ik even vergetenOp zaterdag 23 februari 2002 19:57 schreef odysseus het volgende:
De 23e van februari en maart vallen bijna elk jaar op dezelfde dag natuurlijk...februari heeft immers 28 dagen, precies vier weken. Schrikkeljaren zijn de uitzondering.
Verwijderd
WheheOp zaterdag 23 februari 2002 20:54 schreef zwik het volgende:
[..]
Whehehe, en hij heeft nog wel het sticky topic in elkaar gezet.
[..]
Ohja, was ik even vergeten.
Jullie denken toch niet echt dat ik vandaag zou gaan als ik dat sticky topic gemaakt heb he?
/me heeft lekker gewerkt vandaag en alle pret moeten missen, omdat chello er hier 36 uur uitgelegen heeft
Ik zou niet eens vrij kunnen krijgen op zo'n korte termijn voor vandaag
Ik heb best wel hardop zitten lachen toen ik dit las. Sorry guys, ik kon het niet laten
Verwijderd
Dan zit ik namelijk in Hannover, Duitsland.
Achja, Cebit is belangrijker dan de NOS-meeting hè
alssur mensen uit breda/brabant ofzow komen, en die komen ook, geef ff een gil, hoev ik niet alleen in de trein te zitten
en om de aanbieding extra aantrekkelijk te maken, ik heb een OV, dus 40% korting op je treinkaartjuh als je uit breda komt en geen OV hebt ensow
Cebit belangrijker dan een NOS-meeting ?Op zondag 24 februari 2002 17:49 schreef Unexplained het volgende:
Ik moet afzeggen..
Dan zit ik namelijk in Hannover, Duitsland.
Achja, Cebit is belangrijker dan de NOS-meeting hè
Nelske, ik stel een 24-uur ban voor, zal 'm leren
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
Tssssssssk.. Beelzebubu heeft last van z'n langetermijnsgeheugenOp zondag 24 februari 2002 21:33 schreef beelzebubu het volgende:
cebit was toch zo'n windows beurs
tssssssssssssssssssssk
http://linuxtoday.com/search.php3?query=cebit
Verwijderd
LOLWTIME
specs: Sun Workstation Server Router Laptop
Hopelijk heb ik dan nog geld/energie om zaterdag te komen, moet het nog eens bekijken
Helemaal vergeten wanneer cebit was, is nl schooluitstap voor ons