Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
en welke techniek hebben jullie allemaal toegepast ? van het inboren of het op elkaar plakken
ik zit te denken aan een keyboard + muis pad
van die doorzichtige insteekhoesjes die van onder en links dicht zijn.. en dat spul heeft een beetje reliefOp zondag 20 januari 2002 19:58 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Wat van een insteekhoesje?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
ik heb al lexaan 2,5 mm (of hoe dat heet)
en 4 super felle ledjes (kan er amper inkijken)
hier komt rood licht vanaf, maar het ledje zelf is van
transperant "glas" (hoe heten deze ledjes?)
verder sluit ik hem aan op travo.
ik wil een figuurtje in dat lexaan maken zodat deze ook licht geeft.
dus d8 ik ik pak 2 plaatjes en in de ene maak ik dat figuurtje en de andere plak ik erop.
hoe kan ik dit het beste aan elkaar maken?
transerante kit -> zie je dit later nog?>?
voor dat figuurtje: ik heb GEEN dremel
wat kan ik hier voor in de plaats gebruiken???
kan zandstralen ook? of etsen? of hebben jullie andere
ideeen? ik heb wel frees alleen zo groot kan je geen fijn
werk mee doen. of eruit krassen met scherp voorwerp, lukt dit ook??
nog een vraagje: ik heb travo (12v) ik wil 4 ledjes (3v) aansluiten, die knipperen (2 om 2)
ik wil zo'n schakeling gaan bouwen (vraag wel aan natuurkunde leraar) alleen
ik weet niet hoe ik die ledjes het best van weerstanden
kan voorzien!! moest nou elk ledje apparte weerstand
of is 1 weerstand voor de gehele schakeling genoeg?
een laatste vraagje: hoe kan ik mooie randen maken??
het is de bedoeling zulke randen te maken:
_______
|_______\ (minder schijn dan)
ik wil dit gaan frezen, maar moet hierna nog iets doen
schuuren of poleisen en moeten de randen nou juist dof of
spiegelend zijn.
tnx.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Toen 2 blauwe ledjes gehaald (a €2,25) en wat weerstandjes.
Thuis de (aldi-)dremel in het plexi gezet: Tering dat gaat langzaam, en als je een heel klein beetje scheef gaat als je diep zit: PATS schijfje aan scherven. Die standaard dingen zijn dus niet echt sterk. Uiteindelijk 5 schijfjes gemold (met een half afgebroken schijfje gaat het ook
Vervolgens 3 gaten in de achterste rand geboord (werderom met de dremel) met aan de randen blauwe leds en in het midden een rode.
Hij is nog niet af, dat wil zeggen ik moet de randen nog mooi afwerken (dat doe ik binnenkort nog wel op de werkplaats in de universiteit), de achterkant is nu nog provisorisch met een (te dik) aluminium profiel afgewerkt en dat moet dus ook nog netter. En oh ja, dr moet ook nog een nette kabel aan
Pics komen zo, mn webcam doet het niet onder xp dus ik moet rebooten
Edit: Hier zijn de (brakke-webcam-)fotootjes in totaal slechts 200 k

Choose life
euh... wat?? je hoeft niet op "verstuur" te drukken...Op maandag 21 januari 2002 01:48 schreef E-Rick het volgende:
Oops dat was het kwoot knoppie
toch
In times of war the law falls silent
Plexi 2mm is iets van 11 euro.Op zondag 20 januari 2002 20:17 schreef Rappie het volgende:
maar hoe duur is die plexi nu ??
en welke techniek hebben jullie allemaal toegepast ? van het inboren of het op elkaar plakken
ik zit te denken aan een keyboard + muis pad
Plexi van 6mm id DUUR ... mijn stukje kost eigenlijk iets van 65 euro(was ook wel 40*80
Dat plakken van meerdere stukken plexi werkt toch niet helemaal lekker ... 6mm is het best.
BTW, die van mij is bijna af ... test LEDS werken goed.
Wacht nog op Conrad voor me 3mm blauwe LEDS.
Pix komen nog uiteraard
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Ja dat weet ik ook wel, maar t was al redelijk laat, en ik had al iets van 4 keer lopen editten. Ik had t gewoon niet door okee?Op maandag 21 januari 2002 07:45 schreef Skimmer het volgende:
[..]
euh... wat?? je hoeft niet op "verstuur" te drukken...
toch
Choose life
Verwijderd
Heb je nog meer ge-mod? :-)
Nog niet echt, dit was mn eerste dremelkloon-projectje.Op maandag 21 januari 2002 11:07 schreef Spanky het volgende:
Nice job E-rick! Ik mag dan wél allemaal tools en een freesbank tot mijn beschikking hebben, maar wat jij voor elkaar krijgt met alleen een dremel; petje af !
Heb je nog meer ge-mod? :-)
T enige wat ik verder aan mijn computer heb gemod is een airduct (gemaakt van een A3 plastic sheet) die lucht van buiten mn kast aanzuigt, en op mijn heatsink blaast. Dr zit een 92 mm panaflo in die op 7 volt draait. Dit scheelt wel 10 graden ofzo
Choose life
Verwijderd
hoe hebben jullie dat allemaal gedaan??
ik heb een heel fijn freesje op de boor gestopt
maar dit werkt niet echt.
kan het ook anders?? (zie hierboven 9 reply's terug)
en hoe kan je beste 2 lexaanplaatje op elkaar plakken?
Verwijderd
edit: kan natuurlijk ook gewoon mijn muismad er weer opleggen

Verwijderd
Mijne ook goed?Op maandag 21 januari 2002 20:53 schreef BlurpSter het volgende:
heeft iemand nog die link naar de virtual-hideout guide? kan hem niet meer vinden
Die van VH is hier BTW.
Verwijderd
het word er een met knipperende led's
2x rood en 1x groen knipperen
en een knopje zodat je kan kiezen:
knipperen of allemaal tegelijk branden
maar kan ik dit gewoon met een travo aansluiten??
of misschien ook 220 volt met een sterke weerstand of iets dergelijks??
pic komen wel als hij af is
Verwijderd
ehm.. dat is niet die van VH.. die klopt niet? dan kom je bij een raam
ps: maakt het uit als je 2 platen van 2 mm op elkaar plakt? heb er dus geen van 5. en hoe doe ik dat dan met die gaten voor die LED's of kan dat ook anders?
Verwijderd
je boort gewoon een gat ertussen.
<plaatje mislukt>
maar ik weet niet hoe je ze het beste kan vastmaken
hoe hebben jullie dit allemaal gedaan?!?!?!?!?
Anny ways, ik krijg vanavond een 400x500x10 mm plaat van me pa, dan heb ik wat ruimte om dingetjes te testen...
morgen ff zorgen dat ik me flash kaartje terug krijg, en dan ga ik es wat dingen proberen... (uiteraard maak ik een foto van ieder stadium)
Als ik klaar ben met me eerste "pad" (wordt geen muis pad, maar ok
in de tussendijd, heeft iemand een goeie methode om afbeeldingen en tekst over tezetten op de plaat?
In times of war the law falls silent

Kan je het daarna mooi met een stukje tape vastmaken en afwerken
Als er beschermpapier opzit, je afbeelding zoals je em op het plexi wil hebben uitprinten, de achterkant van dat blaadje met iets dat redelijk afgeeft (balpen oid) inkleuren, erop leggen, en dan de afbeelding overtrekken met een pennetje van een palm of iets anders puntigs, werkt als carbon papierOp dinsdag 22 januari 2002 10:11 schreef Skimmer het volgende:
Ok, helemaal goed, E-rick, dat id van die Chinese karakters ga ik van je "lenen" misschien nog niet direct, want de eerste die ik wil doen doe ik om te proberen
Anny ways, ik krijg vanavond een 400x500x10 mm plaat van me pa, dan heb ik wat ruimte om dingetjes te testen...
morgen ff zorgen dat ik me flash kaartje terug krijg, en dan ga ik es wat dingen proberen... (uiteraard maak ik een foto van ieder stadium)
Als ik klaar ben met me eerste "pad" (wordt geen muis pad, maar ok) zal ik me pics ff posten...
in de tussendijd, heeft iemand een goeie methode om afbeeldingen en tekst over tezetten op de plaat?
En waar halen jullie allemaal dat plexiglas of lexaan vandaan en plexiglas is toch lexaan
GMMA ? PRXS ??
BTW als je een plaatje van je monitor op plexiglas wilt hebben, dit is de lompe manier:

Gewoon overtrekken
en dit is het geworden:

Wel makkelijk trouwens, 10 minuten met de dremel graveren...
ook als je erin hebt gegraveerd??
Voor opticals moet je iets over de pad heen doen, stuk plastic van een insteekhoesje bijvoorbeeld, dan werkt het wel. Zolang het maar een beetje dof wordt.Op dinsdag 22 januari 2002 19:21 schreef juanp het volgende:
dat ziet er zeer relaxed uit. hoe zit het nou met de optische muizen werkt het nou goed??
ook als je erin hebt gegraveerd??
Verwijderd
wrom knip je de kabel niet af dan hoef je niet zo moeilijk te doenOp dinsdag 22 januari 2002 14:37 schreef Chakotay het volgende:
Zo, ik heb de mijne op de USB aangesloten... Bij de Mycom hadden ze USB kabels van 2 meter met aan de ene kant een normale en aan de andere kant zo'n vierkante stekker, als je daar op deze manier de draadjes aan vast soldeert:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan je het daarna mooi met een stukje tape vastmaken en afwerken
(DoH)

Goed dat je het zegt, ik was ook al aan het klussen met die connector. Dat wordt dus afknippen die hap, want die kabel ga ik toch nergens anders meer voor gebruiken...Op dinsdag 22 januari 2002 21:31 schreef NightHawk506 het volgende:
[..]
wrom knip je de kabel niet af dan hoef je niet zo moeilijk te doen
(DoH)
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs
Verwijderd
hoef je niet moeilijk te doen met usb.
teminste ik heb nog 8 ouder travo's liggen.
ffkes een diode brug tussen stoppen
en je hebt gelijkspanning!!
eventueel nog een schakeling zodat de led's knipperen
het moet ook wel lukken dat de leds knipperen op de muziek
(lichtorgel). idee
Och kvond het wel grappig zo, kan ik meteen ff precies solderen oefenenOp dinsdag 22 januari 2002 21:31 schreef NightHawk506 het volgende:
[..]
wrom knip je de kabel niet af dan hoef je niet zo moeilijk te doen
(DoH)
Ik heb em speciaal aan de USB gehangen omdat ik dan geen extra adapters ed hoef te gebruiken, hangen al genoeg stekkers hier... En is ook makkelijker voor LANs.Op dinsdag 22 januari 2002 22:01 schreef uncleworm het volgende:
sloop gewoon ouder travo!!
hoef je niet moeilijk te doen met usb.
teminste ik heb nog 8 ouder travo's liggen.
ffkes een diode brug tussen stoppen
en je hebt gelijkspanning!!
eventueel nog een schakeling zodat de led's knipperen
het moet ook wel lukken dat de leds knipperen op de muziek
(lichtorgel). idee
gaaf gedaan manOp woensdag 23 januari 2002 00:10 schreef Chakotay het volgende:
Voor de geinterreseerden:
Deel 2 van mn tutorial
ThnxOp woensdag 23 januari 2002 15:00 schreef juanp het volgende:
[..]
gaaf gedaan manik zal nog wel ff kijken hoe dat gaat anders houd ik lekker mn muismat eronder.
Verwijderd
Dit laat een buurjongen aan z'n leraar zien in de hoop een lekker groot stuk plexiglas te krijgen!!!
had je niet beter kunnen w88 met het erin graveren tot na hij hem aan die leraar heeft laten zien?? dan had je waarschijnlijk zeker een groot stuk gehad
Verwijderd
Nu is mijn vraag: Waarom deed hij het niet op een batterijtje van 1.5 (en ook niet op 3.0 Volt)? Ligt dit aan de stroomsterkte => Uit de usb kwam volgens mij 0.8 A? Ik wil hem uiteindelijk op een batterijtje laten branden en dan is het wel handig als die het doet
Verwijderd
Verwijderd
uit een usb komt 5 volt
en je mag je led nooit direct op batterijen/usb aansluiten
moet altijd een weerstant tussen (voor even uit te proberen kan het geen kwaad.
Als de LED('s) op hetzelfde voltage werken als uit je batterij/andere bron komt is het geen probleem, een weerstandje is puur om de spanning die over de LEDs staat te verlagen. Als deze dus al laag genoeg is is het niet nodigOp woensdag 23 januari 2002 22:46 schreef uncleworm het volgende:
3 volt (2 batterijen) is denk ik te wijnig voor die led
uit een usb komt 5 volt
en je mag je led nooit direct op batterijen/usb aansluiten
moet altijd een weerstant tussen (voor even uit te proberen kan het geen kwaad.
volgens mij is er aan het begin van dit topic wel eens geroepen dat deze misschien wel helemaal niet zo groot zou worden
noem geen namen....
mooi gemaakt hoor!!! maar uhm...Op dinsdag 22 januari 2002 19:07 schreef Chakotay het volgende:
Zelluf Phreak
en dit is het geworden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel makkelijk trouwens, 10 minuten met de dremel graveren...
[zeikmodus]
je klingon teken is nu in spiegelbeeld
[/zeikmodus]
Niet dus! Dat weerstandje is bedoeld om de stroom te begrenzen! Als je je ledjes direct op een batterij aansluit zal dat trouwens wel goed gaan, omdat de interne weerstand van de batterij de stroom zal begrenzen.Op donderdag 24 januari 2002 00:33 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Als de LED('s) op hetzelfde voltage werken als uit je batterij/andere bron komt is het geen probleem, een weerstandje is puur om de spanning die over de LEDs staat te verlagen. Als deze dus al laag genoeg is is het niet nodig
Dat is idd waar ... maar bij blauwe leds kan je ze gewoon aan de 5v hangen die uit je computer komt ... zijn ze lekker FEL. En dat is best fijn voor je glowpad.Op donderdag 24 januari 2002 15:15 schreef AcouSE het volgende:
[..]
Niet dus! Dat weerstandje is bedoeld om de stroom te begrenzen! Als je je ledjes direct op een batterij aansluit zal dat trouwens wel goed gaan, omdat de interne weerstand van de batterij de stroom zal begrenzen.
* TDLofCC kan zaterdag zijn blauwe LEDS ophalen voor zijn glowpad.
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Verwijderd
Maar waarom deed hij het dan niet op 3 volt (2 baterijtjes)? En wat voor weerstandje zou ik er dan tussen moeten hangen? Ik heb geen id hoeveel Ampere er door zo'n blauw ledje mag?Op donderdag 24 januari 2002 15:15 schreef AcouSE het volgende:
[..]
Niet dus! Dat weerstandje is bedoeld om de stroom te begrenzen! Als je je ledjes direct op een batterij aansluit zal dat trouwens wel goed gaan, omdat de interne weerstand van de batterij de stroom zal begrenzen.
Nog een andere vraag: Weer iemand een winkel/groothandel in Limburg waar ik een plaatje van 5 mm van 40*40 cm kan halen (ik vond €22,50 een beetje veel, of is dat normaal)?
Verwijderd
waarom branden mijn ledjes dan niet doorOp donderdag 24 januari 2002 16:47 schreef InfraC het volgende:
[..]
Maar waarom deed hij het dan niet op 3 volt (2 baterijtjes)? En wat voor weerstandje zou ik er dan tussen moeten hangen? Ik heb geen id hoeveel Ampere er door zo'n blauw ledje mag?
heb 2x 3 in serie op de 12 volt hangen (als de text niet duidelijk in kijk dan ff op www.casemodding.tk voor 'n schemaatje) en die hebben er totaaaal geen moeite mee
ohja... voor je vraag. onder de 3 volt branden die blauwe leds idd niet.
heb ik zelf ook meegemaakt.
die 2 batt leveren waarschijnlijk net 2,8 of 2,9 volt...
Verwijderd
Ik vertel wel of het gelukt is.
Verwijderd
Verwijderd
netjes polijsten zodat ze glad worden
of ruw laten zoals ze nu zijn.
ik heb schuine randen
_____
_____ \
en hoe kan ik het beste 2 plaatjes lexaan op elkaar maken
lijmen, met transperante kit?!?
iemand ervaring mee?
(reply even als ik dit fout heb)
Verwijderd
Volgens mij klopt dit welOp zondag 27 januari 2002 21:03 schreef juanp het volgende:
[..]
(reply even als ik dit fout heb)
das mooiOp maandag 28 januari 2002 19:08 schreef InfraC het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit wel
Verwijderd
moet alleen nog electronische schakeling bouwen(heb tekening al)
zodat er 2 rode en 1 groene led knipperen of allemaal branden
aleen 1 probleempje: -->
hoe maak ik 2 platen lexaan aan elkaar vast?!?!?!?!?!
lijmen smelten persen kitten knopen klemmen
iemand ideetjes
succes ermee
Verwijderd
maar als je ze lijmt krijg je geen mooie afwerking denk ikOp dinsdag 29 januari 2002 10:37 schreef juanp het volgende:
dat lijmen en smelten lijkt me wel wat persen niet zo dus misschien toch eens proberen te lijmen of de randen goed aan elkaar smelten en daarnanetjes schuren
succes ermee
ik zit dus ook met het probleem.. alleen ik heb 3 platen
Verwijderd
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Verwijderd
schoonvaders in de glasbizz roeleren
vant weekend ga ik kijke wattik ervan kan maken
nog mensen met kewle ideeën / pics ?
Verwijderd
ik heb nou eenmaal geen 6 mm plexiglasOp dinsdag 29 januari 2002 17:38 schreef MoSc2001 het volgende:
waarom alles op elkaar plakken ??? dat wordt denk ik nooit mooiga zoeken naar een 6 mm plaat ofzow ?
kan je het ook met kleine schoefjes doen

dat lijktme wel goede oplossing
(op lexaan dan, plexiglas weet ik niet of stevig genoeg is)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Daarna wel pics posten he !Op woensdag 30 januari 2002 13:21 schreef Molshoop het volgende:
Whii, gisteren plexi gekregen3 keer een stuk van 20x25x6
dan kan ik wat proberen. Ik heb met een boormachine een logo er uit 'gefreesd' en het lukt aardig vind ik. Nu nog de leds er in plaatsen en aansluiten
(ik ben te druk dus heb mn keyglowpad nog niet af

http://www.produktinfo.conrad.de/datenblaetter/175000-199999/185353-da-01-de-Full_Color_LEG_Led_Lamps_LF59.pdf
Kan je continu de kleur laten verlopen... wel jammer dat je er redelijk wat van nodig zal hebben, de lichtopbrengst is niet zo hoog.
*zucht*
Verwijderd
Ik ga eerst een plaatje maken van 120x100 met een lampje erin gefreesd. Ik heb alleen geen webcam/digicam dus kan geen plaatje maken
Daarna zal ik ook nog een glowpad (muismat) maken...
Verwijderd
/me denk dat hij nog wel plexy heeft
dit is echt COOL!
ik zal wel weer iets origineels bedenken wat ik hier mee kan.
Die ledjes hebben 6 aansluitpunten, waarvan twee cathodes en vier anodes (2 x blauw, 1 x groen en 1 x rood). Door de spanning op die pootjes te verhogen of te verlagen krijg je meer of minder van de betreffende kleur...Op woensdag 30 januari 2002 23:29 schreef juanp het volgende:
die RGB led lijkt me ook wel kicke alleen als het niet veel licht opleverd dan is dat wel jammer ja, maar hoe laat je ze steeds van kleur veranderen, wat heb je daarvoor nodig ??
Misschien dat iemand met meer verstand van elektronica een schema zou kunnen maken met regelbare weerstanden waarvan langzaam de weerstand toe- en afneemt...
*zucht*
Verwijderd
Supergoed! Aansluiten op de seriele poort of usb, progje zoeken/maken en aansturen die hap. Met een winamp plugin kan je je glowpad op de muziek van kleur laten veranderen!Op woensdag 30 januari 2002 16:07 schreef Glewellyn het volgende:
Zijn RGB leds niet geinig voor een glowpad?
http://www.produktinfo.conrad.de/datenblaetter/175000-199999/185353-da-01-de-Full_Color_LEG_Led_Lamps_LF59.pdf
Kan je continu de kleur laten verlopen... wel jammer dat je er redelijk wat van nodig zal hebben, de lichtopbrengst is niet zo hoog.
Ik denk dat het bovenstaande slechts met extreme moeite uitvoerbaar is.
Verwijderd
Tis 6mm dik
schoonvaders roeleren...
Damn, das wel erg relax... daar kan je best wat glowpads van maken. Dat krijg je zelf toch nooit opOp vrijdag 01 februari 2002 10:20 schreef 5chaap2k het volgende:
dit heb ik gister gratis van me schoonpa gekregen~!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis 6mm diken 72cm x 92cm lang breed
schoonvaders roeleren...
2030Wp + 2520Wp PVoutput
Daar ben ik het helemaal mee eensOp vrijdag 01 februari 2002 10:20 schreef 5chaap2k het volgende:
dit heb ik gister gratis van me schoonpa gekregen~!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis 6mm diken 72cm x 92cm lang breed
schoonvaders roeleren...
Heb ook een stuk van 80*40*6 gekregen
Moet alleen nog ff mooi de draadjes wegwerken van de blauwe LEDs
Verwijderd
ik klikte op Verzenden en kreeg na 2 sec een 404
Verwijderd
Het is al okeHoe maken jullie je leds vast in het plexi? met secondenlijm ofzo?
1) ledje erin plaatsen
2) secondenlijm over het ledje en onder het ledje laten lopen
3) plakband aangedaan om zeker te zijn dat het ledje op zijn plaats blijft
4) plakband eraf halen als de lijm droog is
5) een koe mag er op staan om het ledje los te krijgen
jammer van de brakke pics maar ziet er netjes uitOp zondag 03 februari 2002 23:27 schreef Mugiel het volgende:
mijn glowpad op http://mugiel.endoria.net/glowpad
wil je echt een koe erop laten staanOp zondag 03 februari 2002 14:16 schreef Molshoop het volgende:
[..]
Het is al okeIk het het als volgt gedaan:
1) ledje erin plaatsen
Verwijderd
Nou ik heb het ook met secondlijm gedaan en mijn ledje loste gewoon op door die tering zooi !!Op zondag 03 februari 2002 14:16 schreef Molshoop het volgende:
[..]
Het is al okeIk het het als volgt gedaan:
1) ledje erin plaatsen

LOL ... wat voor lijm wasda he ?Op maandag 04 februari 2002 17:32 schreef MoSc2001 het volgende:
[..]
Nou ik heb het ook met secondlijm gedaan en mijn ledje loste gewoon op door die tering zooi !!misschien iets TE agressiefe lijm gehad
maarja resultaat : ledjes overleden dus weer nieuwe gekocht en zitten nog steeds met palkband vast
Super Industrial Acidic Glue ofzo ?
mijnes is ook klaar ... dit weekend komen de pix
FK-ing eindelijk
was dat geen pvclijm ofzo?Op maandag 04 februari 2002 17:32 schreef MoSc2001 het volgende:
[..]
Nou ik heb het ook met secondlijm gedaan en mijn ledje loste gewoon op door die tering zooi !!misschien iets TE agressiefe lijm gehad
maarja resultaat : ledjes overleden dus weer nieuwe gekocht en zitten nog steeds met palkband vast
Verwijderd
Ik heb met een 5mm boortjes gaatjes gemaakt.
De ledjes passen er precies strak in.
Geen lijm geen plakband.
Verwijderd
Same here, dankzij de boorhouder van me pa zitten de gaatjes er nu kaarsrecht inOp maandag 04 februari 2002 18:27 schreef -Dissection- het volgende:
Ik heb 5mm leds in me glowpad zitten.
Ik heb met een 5mm boortjes gaatjes gemaakt.
De ledjes passen er precies strak in.
Geen lijm geen plakband.![]()
Verwijderd
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
is dat niet erg dik?Op maandag 04 februari 2002 21:31 schreef Cloontje het volgende:
Ik kan aan plexiglas komen van 15mm. Ik laat dit weekend wel pics zien als die af is
Verwijderd
Dan komt je muis wel errug hoog te liggen. Ik vind 5 mm al dik en ook niet bepaald super licht, hoe zwaar zal die van 15 mm wel niet zijnOp maandag 04 februari 2002 21:31 schreef Cloontje het volgende:
Ik kan aan plexiglas komen van 15mm. Ik laat dit weekend wel pics zien als die af is
BTW Ik heb ook geen digicam, dus ik kan geen plaatjes maken
Dit topic is gesloten.