FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Een weekje lang bij 32-35°C in Frankrijk rondgehangen. We zijn bij de Verdon geweest. Dus dat betekende veel sporten. Dagje op de mountainbike de bergen in (De Robion bij Castellane offroad beklommen (1660 m).

(PICS volgen vast nog wel)
Verder twee keer lange bergtocht gemaakt. Eén keer bij Moustier St Marie (pic van de beklommen bergen tijdens de tocht). En één keer de bekende sentier de martel door de Grand Canyon van de Verdon. (meer piccies)
Verder zijn we de eerste dag het bergje in Castellane beklommen naar de Notre dame du Roc (pic). Met een dagje zwemmen en een dagje relaxen was de week dus zo voorbij. Gisteren omdat de Ms. zich wat minder lekker voelde in één dag teruggeknald en nu ben ik een beetje brak van het wegknallen van 1250 km in 14 uurtjes. Dus om nou te zeggen dat ik uitgerust ben. ..............................
JA!
Verder zie ik dat hier heel veel gebeurd is.
Ik ga nog ff een dagje puiruimen en wassen en dan kan ik morgen weer aan het werk.

Aan hen voor wie dit bestemd is, meel ontvangen, reageer ik nog op. Maar gezien de voorgeschiedenis weten jullie uiteraard wel wat ik moet en ook ga doen.
Je bezatten omdat je er zo vrolijk over bentKexDaFlex schreef op 07 July 2003 @ 12:45:
offtopic:
Maar gezien de voorgeschiedenis weten jullie uiteraard wel wat ik moet en ook ga doen.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
welcome back! zo te zien heb je het gezellig gehad!
overigens nog iets anders: feli
Het water komt uit een waterput en de stroom wordt via een aggregaat betrokken.

Kortom, een luxe hotel is het niet. Inherent aan die configuratie van het huis is voorts, dat er geen internetverbinding beschikbaar zal zijn.
Ik zal jullie dus in principe een week moeten gaan missen. Gelukkig heb ik zelf al enkele voorzieningen getroffen.
Voor het geval jullie dat nog niet genoeg vinden: ik moet dus * Superdeboer * Superdeboer doen. Dus ik moet op donderdag alwéér met de trein naar huis. Terwijl ik anders pas vrijdag in de loop van de dag terug zou komen.
Concluderend: ik ben een weekje weg, maar eik ook nie helemaal.
Helaas zal dit wegens omstandigheden de enige vakantie zijn die ik vier dit jaar... dus ik hoop dat ik de dagen dat ik wel in België ben maar lekker uit mag rusten.
En als ik terugkom wil ik een operationeel en volledig bevoegd PM-team aantreffen!

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
*mwoehahahaha*Superdeboer schreef op 10 juli 2003 @ 14:53:
En als ik terugkom wil ik een operationeel en volledig bevoegd PM-team aantreffen!![]()
roflmaopimp
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Wat pimp?
Das dat andere uit de hand gelopen topic hoor.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
diep daarbinnen wil je dat ook... geef het maar toe!!11
En overigens SDB jij veel succes met je weekje diep diehard ontnerden
[ Voor 16% gewijzigd door Teckna op 10-07-2003 15:00 ]
Dat wordt dan een enorme mast t.b.v. WiFi neerzetten he
[ Voor 39% gewijzigd door Beaves op 10-07-2003 15:26 ]
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Neej, internet komt niet door een dieselaggregaat heen.
Neuj, ik kom gewoon tussendoor een paar keer terug om te modden tentamen te doen.Dat wordt dan een enorme mast t.b.v. WiFi neerzetten he
En don't worry, we've got ur back
gebruik je tijd goed sdb!
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Nou, ik als ik zie wat er gebeurd is en wat er nog zou moeten gebeuren, dan heb ik eigenlijk liever dat ze zeggen 'het is over 3 weken af', aangezien ik vermoed dat 1 week een spoedklus zou worden met een halve oplossingTeckna schreef op 10 juli 2003 @ 15:00:
diep daarbinnen wil je dat ook... geef het maar toe!!11
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Tnx.botoo schreef op 11 juli 2003 @ 08:16:
Normaliter zeg ik 'have phun', maar in jouw situatie speelt er iets anders mee:
gebruik je tijd goed sdb!
Ik zal m'n uiterste best doen.
Nu ga ik ervandoor. Baaaaaaaaaaay!
halve oplossingen moet je niet aan beginnenRenegade schreef op 11 juli 2003 @ 08:32:
[...]
Nou, ik als ik zie wat er gebeurd is en wat er nog zou moeten gebeuren, dan heb ik eigenlijk liever dat ze zeggen 'het is over 3 weken af', aangezien ik vermoed dat 1 week een spoedklus zou worden met een halve oplossing
overigens ga ik eens lekker ontstressen dit weekend
Denk je . . .Teckna schreef op 11 July 2003 @ 09:19:
overigens ga ik eens lekker ontstressen dit weekenddus ik ben ook wat minder aanwezig @ irc en t.net dit weekend!
Imo werkt periodieke onthouding van T.Net/GoT net zo ontstressend als een 25 km. vrijdagmiddag file als je haast hebt

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Errug ontspannend en stressverminderend

Ja, ik bazel. Nee, dat boeit me niet
[ Voor 7% gewijzigd door Renegade op 11-07-2003 10:42 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
hmm van bazelen had ik gister last van... vandaag eigenlijk ook
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
das waar
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
* Teckna is een vliegtuig!!11111
* Superdeboer has landed on Dutch territory.
Will be leaving tomorrow for the rest of the vacation. \o/
* Do you read me, Houston? *
Will return on thursday again.
* Copy that... *
't Was leuk!
Morgen tentamen == minder leuk.
* Superdeboer nu tukken.
Ik bedenk me net dat ik het gister vergeten ben te melden hiero dus ik doe het nu ff
vanaf vanavond ben ik op vakantie naar Corsica en ben over iets meer dan twee weken (de 11e ongeveer) weer terug dus ik laat het modwerk tijdelijk achter me. Letten jullie een beetje op de reactie's voor me?

#01:40# [@Teckna] doe niet zo gek!
#01:40# [@Teckna] waar ben je mee bezig?
#01:41# [@Netman768] DVD-menuus maken natuurlijk
#01:41# [@Teckna] op een zondag?
#01:41# [@Teckna] ow natuurlijk
#01:41# [@Teckna] die natuurfilms
#01:43# [botoo] ik had afgelopen week probs met de apparatuur, daar zijn vrijdag pas vervangende onderdelen voor binnengekomen, en aangezien ik volgende week een weekje naar Spanje wil moet ik nu wat werk extra inhalen

#01:47# [@Netman768] dat zuigt
#01:48# [@Teckna] ook al op vakantie
#01:48# [@Teckna] iedereen gaat maar weg
Natuurlijk niet zonder laptop en ik ga zeker op zoek naar internetcafe's, 7 dagen off-line: stel je voor . . .
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Apple n00b

Je bedoeld 17" Powerbook, iBooks zijn er niet met een 17" beeldscherm
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Als jij snapt wat ik bedoel, dan snapt * botoo dat ookBeaves schreef op 03 August 2003 @ 21:21:
Apple n00b![]()
Je bedoeld 17" Powerbook, iBooks zijn er niet met een 17" beeldscherm
das pas over een week, en niet deze weekbotoo schreef op 03 augustus 2003 @ 19:07:
* botoo moet nog ergens een last-minute (naar Spanje) boeken, maar de planning is dat ik van 10 tot 17 augustus een weekje ga onthaasten in het zuiden
Natuurlijk niet zonder laptop en ik ga zeker op zoek naar internetcafe's, 7 dagen off-line: stel je voor . . .
disclaimer de text was op een zondag gemeld, aangezien een week begint op een maandag is het een logische conclusie om aan te nemen dat het deze week zou zijn
[ Voor 18% gewijzigd door Teckna op 04-08-2003 11:29 ]
2 weken hoop ik mij te kunnen wentelen in de rijke franse geschiedenis (Diana de Poitiers; de mooiste vrouw ter wereld, Catherina von Medici, haar rivaal, de toenmalige Joan Collins) en een schier eindeloze rij aan corpulente en corrupte franse koningen
18-19 augustus hoop ik pas weer een modern communicatiemiddel van dichtbij te kunnen bezichtigen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
* botoo gaat vanaf dinsdag 12 t/m dinsdag 19 met z'n (*) in Lloret da Mar in de zon liggen, hoopt op een I-cafe in de buurt want met een mobiel inbellijntje naar Nederland word het wat onnuttig kostbaar
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
RM-rf en botoo, have fun!
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Tot snel!
tot volgende week
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Nèèèèèh, zo gek zijn ze hier nou ook weer niet.
Pleziers!!!!!
NEeeeEE1!!!1!!
Of we kunnen nu stiekum de powermod activeren en dan daarna pesten dat ie er niet bij was
Net, stijf van de cafeîne, bijna 13 uur aan één stuk (behoudens tank & 'ont'tank stops) de avond/nacht doorgesjeest, ff gauw uitladen/bijlezen/mail trashen/etc./bijslapen . . .
reacties volgen later in de betreffende topics

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Istieweer!!botoo schreef op 19 August 2003 @ 08:09:
* botoo back
Net, stijf van de cafeîne, bijna 13 uur aan één stuk (behoudens tank & 'ont'tank stops) de avond/nacht doorgesjeest, ff gauw uitladen/bijlezen/mail trashen/etc./bijslapen . . .
Was het fijn om er tussen uit te zijn? Of was Lloret ff iets teveel van het goede?
Mazzel dat jou auto wat vaker kan stoppenbotoo schreef op 19 August 2003 @ 08:09:
* botoo back
Geloof me, ik weet er (inmiddels) alles van
Weebee
Morgenochtend om 10:00 rijd ik af naar Zwitserland om daar zondag de GRC te rijden, als ik niet van een berg afval (lees: nog ongecontroleerder ge'downhilled' dan ik normaal al doe
Tot dan
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Weliswaar veel plezier gehad, 'tamelijk' af moeten zien, ultra adrealine-rush downhills gedaan, gezellig wezen bieren met andere atb'ers, het resultaat is 'ietwat' onder de maat (lees: na 6 uur uit de wedstrijd gehaald omdat de tussentijd controles niet meer gehaald werden
Dat is dus de tweede keer dat ik de GRC niet gehaald heb, en daar ben ik dus niet echt blij mee
Natuurlijk zijn er verzachtende omstandigheden, maar het staat als een paal boven water dat ik niet voorbestemd ben om goed in de bergen te kunnen presteren
Bij het 70 km. controlepunt was voor mij de wedstrijd voorbij
ter illustratie: het eerste 'klimmetje' duurt +/- 50 min. en dan heb je nog pas 5 km. afgelegd . . .
de plattegrond van de wedstrijd.

is getekend,
* botoo
[ Voor 3% gewijzigd door botoo op 25-08-2003 23:55 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Welcome back!

Ofwel: respect dat je 't 70 km hebt uitgehouden. Ik persoonlijk vind dat al best ver om met de auto te doen.
Good to have you back Ex-BVMFH.
(Of denk ik niet geheel sportief?)
Ik denk dat je eens om de tafel moet gaan zitten met SuperBeaves schreef op 26 August 2003 @ 01:30:
(Of denk ik niet geheel sportief?)
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik zal dus tijdelijk wat minder veel aanwezig zijn, maar kom minstens dagelijks wel ff aanwippen voor het broodnodige nieuws en modwerk
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Krijgen we dan nu ook een "T.net VakantiePowerMod"?botoo schreef op 18 september 2003 @ 21:12:
Ik zal dus tijdelijk wat minder veel aanwezig zijn, maar kom minstens dagelijks wel ff aanwippen voor het broodnodige nieuws en modwerk
Anyway, sterkte met al die hectiek /me .
Succes * KeX !botoo schreef op 18 September 2003 @ 21:12:
* botoo vraagt wat extra vrije dagen aan, die kan ik goed gebruiken tijdens de oplevering/verbouwing/verhuizing naar m'n nieuwe woning.
Nee, verhuizen is niet gelijk aan vakantie! We krijgen op zijn hoogst een VPM (VerhuisPowerMod) er tijdelijk voor in de plaats.Superdeboer schreef op 18 september 2003 @ 23:41:
[...]
Krijgen we dan nu ook een "T.net VakantiePowerMod"?
Anyway, sterkte met al die hectiek /me .
Iig, succes met de verbouwing/verhuizing * botoo
Ditto ofcourse, rest mij te zeggen dat de Spices dit weekend afreizen naar het bourgondische AntwerpenIig, succes met de verbouwing/verhuizing * Botoo
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Jij bent niet bang hè?Spice schreef op 19 september 2003 @ 09:52:
[...]
Ditto ofcourse, rest mij te zeggen dat de Spices dit weekend afreizen naar het bourgondische Antwerpen.
Beetje kapitalen in pjoeters stoppen en ondertussen de wereld afreizen. plezier iig!
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Zeker, hoeft niet altijd ver weg te zijn en geld moet immers rollenKeX schreef op 19 september 2003 @ 10:00:
[...]
Jij bent niet bang hè?
Beetje kapitalen in pjoeters stoppen en ondertussen de wereld afreizen. plezier iig!
Ik zag wel iets geinigs in Antwerpen btw.

Bekender plaatje

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Antwerpen is heel okeej. Ben er zelf dit voorjaar nog een weekendje weze shoppen. Heel ontspannen. Je rijdt er zo heen, kunt er lekker eten en je bent er ff helemaal uit.
Maar ik mag dus concluderen dat je plezier hebt gehad?
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Ik ben er dus vantussen richting Belgie, om precies te zijn: Westende-bad.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
* KeX vertrekt woensdagnacht voor een extended weekend snowboarding in Tignes (Fr). Ik verwacht ergens in de nacht van dinsdag op woensdag weer terug te zijn. Jullie zien mij verschijnen. En /me is nu net verhuisd en kan het natuurlijk gesteund door * Rennie prima alleen af.

Ach ja, je hebt luxe paarden en werkpaarden
Is daar die term van 'break a leg' ook actueel, of krijg je 'gruss GoT' te horen?
* botoo heeft z'n wlan ook weer in de lucht en lijkt langzamerhand weer in een normaal modritme te gaan komen,
dus,
have phun!
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
ff rekenen woensdag op woensdag in het uiterste geval, da's 8 dagen = extended weekendextended weekend snowboarding in Tignes (Fr). Ik verwacht ergens in de nacht van dinsdag op woensdag weer terug te zijn
Oei, ik dwaal af, board ze Kex!
nb.: Botto Wlan ze, ff gemist dat je verhuisd bent btw, zijn er ergens pics van 'the move' te vinden?
Wel een piccie van de puinhoop die mijn hobbyhok (annex fietsenopslag, gereedschapskist, (p)pc-kamer, etc.) moet voorstellen

btw: hier is het nog een beetje 'opgeruimd'
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Heeft meneer een design computer, zet hij het in die rotzooi neerbotoo schreef op 21 oktober 2003 @ 14:48:
Geen totaalpics van 'the move' die zitten nog in dozen
Wel een piccie van de puinhoop die mijn hobbyhok (annex fietsenopslag, gereedschapskist, (p)pc-kamer, etc.) moet voorstellen
[afbeelding]
btw: hier is het nog een beetje 'opgeruimd'

Is hetzelfde als een BMW in het varkenshok neerzetten
Het was weer helemaal geweldig. Al was de start wat matig. We willen via de Mont Blanc tunnel (28 euries tol per enkeltje) en de pas over de Col dus ts Bernard naar Tignes kachelen. Staan we 's ochtends om zes uur bij die pas blijkt ie dicht te zitten. De hele klim niets te zien geweest (heftig hoor een berg op zigzaggen in het donker) en boven vertelt zo'n nare carabineiri met een grijns op zijn gezicht dat we weer terug mogen naar de Mont Blanc tunnel, waar we weer terug bij af waren.
Er had een bord gestaan vlakbij het meer van Geneve (

Uiteindelijk in Tignes aangekomen (dorp 2000 meter gletsjer 3600 meter) werd ons geduld meer dan beloond. Funkef#cking fresh powpow wat uit de daarna weer stralend blauwe lucht dwarrelde. Eeen prachtige witte deken die bovenop de gletsjer gewoon bijna een meter hoog bleek te zijn. Al die fransozen in de weer om allemaal extra pistes geprepareerd te krijgen. Helemaal geweldig.
We hebben echt prachtig boardweer gehad in oktober!!! Met tot twee keer toe verse sneeuw in vier dagen. Ik heb mijn eerste tiefschnee/offpiste ervaringen gehad en ik ben nu helemaal verzadigd en vermoeid weer thuis.
En nou weer op met de arbeid.

webcams tignes
We hadden een hotel in Val Claret, dat is in de onderste rij webcams.
[ Voor 11% gewijzigd door KeX op 28-10-2003 15:55 ]
Daar ben ik heel erg blij mee... * Superdeboer is niet zo'n voorstander van al dat wintergesport. Hoe dan ook fijn dat je 't zo naar je zin hebt gehad, altijd lekker zo'n weekje!
BTW, als die pas dichtzat... waarom ben je daar dan niet gaan boarden? Sneeuw is toch sneeuw?
* Beaves is niet zo'n voorstander van sport in het algemeenSuperdeboer schreef op 28 October 2003 @ 16:06:
[...]
Daar ben ik heel erg blij mee... * Superdeboer is niet zo'n voorstander van al dat wintergesport. Hoe dan ook fijn dat je 't zo naar je zin hebt gehad, altijd lekker zo'n weekje!
Ja, het is erg leuk om 1200 meter lager erachter te komen dat omhoog wat lastig wordt zonder liftSuperdeboer schreef op 28 October 2003 @ 16:06:
BTW, als die pas dichtzat... waarom ben je daar dan niet gaan boarden? Sneeuw is toch sneeuw?
BTW, hoe is het met je fiets Super
[ Voor 8% gewijzigd door Beaves op 28-10-2003 16:12 ]
Beaves schreef op 28 October 2003 @ 16:11:
[...]
* Beaves is niet zo'n voorstander van sport in het algemeen
Grrrrr, die is gisteravond gejat.BTW, hoe is het met je fiets Super![]()
* Superdeboer heeft vandaag aangifte gedaan. Dat was indrukwekkend. Handtekeningen zetten (mevrouw de politieagente was overduidelijk fan van mij... moest 4 handtekeningen zetten. 'k Denk ook voor haar familie enzo.

Ik wil hierbij vrij vragen voor een weekje, namelijk morgen tot de zaterdag daarop, de derde januari dus.
Ik ga namelijk het nieuwjaar vieren op zijn Schots, en je raad het al, dat zal dus in Schotland zijn. Daar mag ik in een mooi Schots rokje woensdag gaan paraderen, maar wel mét een elektrisch verwarme onderbroek, want anders wordt het terug vinden van een bepaald lichaamsdeel erg lastig door de kou.
Gelukkig hebben de kennissen waar we heen gaan wel ADSL, dus helemaal afkicken zal gelukkig niet nodig zijn.
maar goed van mij mag je
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ja, en niet alleen de neus loopt een verhoogd risicobotoo schreef op 26 december 2003 @ 20:24:
Have phun, gedraag je zoals de schotten, en kom niet met een 'snotneus' terug, zo'n schots geruit rokje zit in de categorie 'verhoogd risico'

Overigens heb ik nog niet zo'n berg ervaring met wiskey, (gelukkig krijg ik een persoonlijke rondleiding van een ervaren Schotse wiskey drinker
Pas maar op dan dat je niet boven een ventiltie gat (oid) gaat staan zoals M.M* dat ooit eens deedBeaves schreef op 26 december 2003 @ 20:35:
[...]
Ja, en niet alleen de neus loopt een verhoogd risico
Overigens heb ik nog niet zo'n berg ervaring met wiskey, (gelukkig krijg ik een persoonlijke rondleiding van een ervaren Schotse wiskey drinker), dus ik kan me nog niet meteen als een volleerde Schot gedragen. Ik ga zeker niet midden op straat mijn rokje omhoog doen
*Marilyn Monroe
Liever dat je neus druipt dan dat andere ding hoorBeaves schreef op 26 december 2003 @ 20:35:
[...]
Ja, en niet alleen de neus loopt een verhoogd risico
Overigens heb ik nog niet zo'n berg ervaring met wiskey, (gelukkig krijg ik een persoonlijke rondleiding van een ervaren Schotse wiskey drinker), dus ik kan me nog niet meteen als een volleerde Schot gedragen. Ik ga zeker niet midden op straat mijn rokje omhoog doen

Daar zal je toekomstige VMT echt niet blij van worden denk ik zo....
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
VMT? vrouw met tijd? vrouw met trouwring? vrouw met tieten? vrouw met ?fee-tje schreef op 27 december 2003 @ 00:17:
[...]
Liever dat je neus druipt dan dat andere ding hoor
Daar zal je toekomstige VMT echt niet blij van worden denk ik zo....
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
ik heb de afgelopen week wat weinig gemod omdat ik... gewoon ff geen puf had en zin had ik andere dingen. verder ben ik over 2 weken 1.5 weekje weg ivm tentamens. ik zal wel ertussendoor modden nog, maar veel aanwezig zal ik er niet zijn
Wh00t, da's vlakbijRenegade schreef op 22 september 2003 @ 09:33:
Ik ben er dus vantussen richting Belgie, om precies te zijn: Westende-bad.
Fijn nieuwjaar
En ik heb meteen de 1e post van 2004 in deze draad, woei
<font color=white> Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval,</font>
<font color=yellow>Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval.</font>
Welke 13373 mod met HTML-rechten bewerkt mijn berichtje ff
Tis Carnaval, naja morgen dan, en voor ons, zuiderlingen, tijd om flinke feestjes te vieren. Ik doe hier niet aan mee, ik ben één van diegenen die gaat zorgen dat alles netjes in banen verloopt(als Kok(2 dagen) en Barman(ook 2 dagen))
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Ik edit hem niet, maar gebruik hem om mijn eigen carnavalsafwezigheid te melden.Alex de Groot schreef op 21 februari 2004 @ 12:15:
Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval,
Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval,
Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval.
Welke 13373 mod met HTML-rechten bewerkt mijn berichtje ff?
Tis Carnaval, naja morgen dan, en voor ons, zuiderlingen, tijd om flinke feestjes te vieren. Ik doe hier niet aan mee, ik ben één van diegenen die gaat zorgen dat alles netjes in banen verloopt(als Kok(2 dagen) en Barman(ook 2 dagen))
- Giphart
- Giphart
Beuh, ik ben ook nog niet echt scherp. Heb gisteren nog een wedstrijd gevoetbald en heb daar vermoedelijk een teen bij gebroken. Gisteren op de openingsavond, moe en met pijnlijke voet rondgehobbeld en wat bijgekletst en biertjes gedronken, maar echt willen doet het nog niet.
* KeX bereidt zich voor op de optocht.