Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
iddOp donderdag 20 december 2001 13:23 schreef gellie het volgende:
[topic=356332/1/50]
hmz het feest kan beginnen
Daar wil ik me eigenlijk wel redelijk bij aansluiten, alhoewel het wel saai is, vakantiemod zijn, en dan niet eens een slotje hoeven te zetten* Jaymz veel plezier op je vakantie
/me veel suc6
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Maar ik wens Jaymz veel plezier en TgF niet al te veel slotjes toe
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Verwijderd
Ik zag ineens dit topic, ik wist nog van nix, maar da's nu opgelost.
Woei, ik heb mijn l33t opties weer
WintersportOp donderdag 20 december 2001 13:31 schreef gellie het volgende:
* Rennie en Gellie vragen zich alleen af waar gaat sjeeems nu heen dan
Niet terugkomen met allemaal gebroken poten, he?Op donderdag 20 december 2001 15:12 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Wintersport
edit:
/me : Mod ze! Rechtvaardig doch vooral hardhandig!
Maar wees lief tegen * mr_a!
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
* Renegade ....Op donderdag 20 december 2001 15:07 schreef TgF het volgende:
Woei, ik heb mijn l33t opties weer
Jaymz, post je als je terugkomt ook ff jouw record downhilling op de lange latten
Veel plezier, en een veilig reis.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Jaymz, een goede vakantie en veel plezier enzo, uhm, tja, als ik eerlijk ben heb ik een beetje moeite met TMF collega's die op wintersport gaan.
Kan ik niets aan doen, soms komt het verleden weer even langs, maar maak er een lekkere vakantie van en neem een borrel op ons allen hier
Verwijderd
Ik zal jou een speciale behandeling gevenOp donderdag 20 december 2001 15:16 schreef mr_a het volgende:
[..]
Niet terugkomen met allemaal gebroken poten, he?
edit:
/me : Mod ze! Rechtvaardig doch vooral hardhandig!![]()
Maar wees lief tegen * mr_a!
Overigens hoef je hier doorgaans niet te modden
That occured my mind tooOp donderdag 20 december 2001 15:26 schreef TgF het volgende:
N-E-ways:
Jaymz, een goede vakantie en veel plezier enzo, uhm, tja, als ik eerlijk ben heb ik een beetje moeite met TMF collega's die op wintersport gaan.
Doen we (die borrel)Kan ik niets aan doen, soms komt het verleden weer even langs, maar maak er een lekkere vakantie van en neem een borrel op ons allen hier
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Hopen dat er genoeg "flakes" op de grond liggen of nietOp donderdag 20 december 2001 15:12 schreef Jaymz het volgende:
Wintersport
Wedstrijdje?Op donderdag 20 december 2001 15:48 schreef Mecallie het volgende:
probeer ook eens de 2000m downhill zonder latten!
* Renegade ------------------*
En dan nu het nieuws:
De 1e gipsvlucht van dit jaar zat weer eens volgeboekt zoals u ziet. De vlucht verliep zonder bijzonderheden, met uitzondering van een bepaald persoon dat al strompelend de cockpit inklouterde en probeerde een website te benaderen via het radarsysteem van het vliegtuig. "modden, slash 16" waren de laatste ietwat raadselachtige woorden van deze jongeman, voordat hij werd afgevoerd richting zijn zitplaats.
* Renegade ------------------*
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
<font size="1"><font color="red">Hehehe!</font></font size>Op donderdag 20 december 2001 15:28 schreef TgF het volgende:
[..]
[..] makkie dus, tenzij jullie je ineens gaan misdragen, dan heb ik een probleem [..]
Goede reis, Jaymz. En pas op met headbangen; voor je't weet valt er een pak sneeuw op je.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
dit is inderdaad wangedrag, de FONT-tag is nu al weer lang deprecated en zelfs geen onderdeel meer van de HTML en XHTML-specs.Op donderdag 20 december 2001 16:31 schreef testcase het volgende:
<font size="7"><font color="red">Hehehe!</font></font size>
verder is de tweede afsluitende font-tag natuurlijk grote kul, een attribuut meenemen
in zeker geval is dit dus misbruik van HTML-rechten (om niet validerende code te schrijven):
wat beter is
1
2
| <span style="font-size:xx-large; color:#FFCC00; font-weight:bold;">Hehehe</span> |
overigens zijn speciaal voor dit soort mensen (die de mogelijkheden van de PC net beginnen te ontdekken) programma's als frontpage2000 ontwikkeld;
dat helpt je betere code te schrijven
edit: o ja,
Jaymz, veel plezier op de vakantie
edit: 2: wasniks
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
BTW, je vern**kt de lay-out
Vanwege jouw paranormale modintelligentie?Op donderdag 20 december 2001 16:31 schreef testcase het volgende:
[..]
<font size="20"><font color="red">Hehehe!</font></font size>
Goede reis, Jaymz. En pas op met headbangen; voor je't weet valt er een pak sneeuw op je.
* Jaymz kom maar gauw terug
/me denkt toch alleen maar aan z'n haaien
en ook die andere gasten zie ik nu al "vreemd" gedrag vertonen
Euh, ik heb het nooit over slesj 16, ik hebbut alijd over Tie-èm-èf.Op donderdag 20 december 2001 16:13 schreef Renegade het volgende:
"modden, slash 16" * Jaymz ------------------*
<Marquee>Jaymz</Marquee>
^^^^
Jaymz Downhill (houd je monitor een beetje scheef voor het beoogde effect)
Verwijderd
Je lijkt wel een bejaarde met die snelheid, zelfs ik ga harder...Op donderdag 20 december 2001 17:15 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Euh, ik heb het nooit over slesj 16, ik hebbut alijd over Tie-èm-èf.
[en hier gaat ie dames en heren, onze eigen Sjeems Down Da Hill]
^^^^
Hmm.
*kuch*
Heren Forum Bezoekers, zullen we weer on topic gaan
Verwijderd
Aha, dat was het, ik was eigenlijk zelf alweer vergeten hoe ik die conclusie had verzonnenOp donderdag 20 december 2001 16:59 schreef testcase het volgende:
[..]
Vanwege jouw paranormale modintelligentie?
<Marquee>/me </Marquee>
Goh, ik ga net zo hard als Sjeems de heuvel af, alleen ik via de rode piste
<Marquee>

Verwijderd

edit:
dan toch maar wat zeggen
zou er een verband in zitten of praten we hier (slechts) over toeval?
edit (2):
Ik vind Henk nogal een beetje angstig kijken, is dat omdat ie zijn rode mutsje verloren is?
ach, mijn icon haalt jullie allemaal in
Nee TgF, nu niet mijn icon gaan weghalen
(als je dat al kunt..
Euh TgF... Pas nou op, zometeen komt henk nog een keer voorbij met een rood mutsje, tenminste voor zover ik kees ken
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Ik kan wel hele stoere dingen, maar dat dan weer nietOp donderdag 20 december 2001 17:36 schreef Renegade het volgende:
kraam
Nee TgF, nu niet mijn icon gaan weghalen ;)(als je dat al kunt..![]()
Ik blaat niet... Ik kraam....Op donderdag 20 december 2001 17:37 schreef TgF het volgende:
[..]
Ik kan wel hele stoere dingen, maar dat dan weer niet
kraam vreemde dingen uit ja
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Eh, ben ik opeens het mirakel van DelphiOp donderdag 20 december 2001 17:46 schreef TgF het volgende:
Goeie vraag, weet ik niet, Jaymz?
En ik ben hier nog wel ff hoor
Mirakel zou kunnen, orakel is een ander verhaal.Op donderdag 20 december 2001 17:53 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Eh, ben ik opeens het mirakel van Delphi
Het laatste wat ik over het hele verhaal gelezen heb was in: [topic=344297] maar daarna heb ik eigenlijk niet meer gehoord of het lijstje naar Femme toe is gegaan of niet, en of er inderdaad iemand mee bezig was.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
humm volgens mij houd ik mij monitor verkeerd scheef danOp donderdag 20 december 2001 17:15 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Euh, ik heb het nooit over slesj 16, ik hebbut alijd over Tie-èm-èf.
<Marquee>Jaymz</Marquee>
^^^^
Het lijkt bij mij meer een stoeltjeslift die naar boven gaat<ik ben zojuist wel naar de kerst borrelgeweest btw, vandaar dit spontante experiment>
Nu maar hopen dat de server van de stoeltjeslift niet crasht!
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
In ieder geval veel plezier op vakantie * Jaymz [quote]
Op donderdag 20 december 2001 16:31 schreef testcase het volgende:
Hé jij hier? Zo is er een tijdje * Kees stilte op /16 en dan gaat de mod skiëen en voila, daar istie weer.Op donderdag 20 december 2001 16:31 schreef testcase het volgende:
[..]
<font size="1"><font color="red">Hehehe!</font></font size>
* botoo blijft voorlopig een beetje uit beeld totdat de darkroom holbewoner tmpmod uitgeraast is...

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Boehoeeeeee *snik* alleen maar negativiteit en leedvermaak, totale chaos, wanorde, abuse en nog veel meer,
w00t we krijgen weer zomer taferelen hier
* TgF denkt toch alleen maar aan z'n haaien
't is weer eens het gewoonlijk /16 zooitje
Typisch een geval van als de mod van huis is gaat, dan...
OMG zijn we weer overgeleverd dan?
* botoo blijft voorlopig een beetje uit beeld totdat de darkroom holbewoner tmpmod uitgeraast is...
maar wel heel gezelli!
edit: ik dacht dat ze allemaal wel geweest waren, uiteraard is botoo iets later wakker dan de rest
Zo, hebben we allemaal ons zegje gedaan? Dan kan ik mijzelf in het leer hijsen en de zweep *katsjakkkk* ter hand nemen.
Wie wil als eerste op audientie?
* GiLeX gaat ook maar op vakantie.......Op donderdag 20 december 2001 21:16 schreef TgF erg veel:
* Sundead voelt het klappen van de zweep alweer aankomen.
En neem wel ff die grote mee, die vorige deed niet zoveel meer na het gebruiken van die hilty
Sjonge jonge zeg hee:Op donderdag 20 december 2001 21:16 schreef TgF het volgende:
Geeft de kat te kennen van huis te gaan (door een oppas te regelen) en de muizen bestormen de tafel al

Heb ik jullie dan zo strak in de teugels
Nee juist nietOp donderdag 20 december 2001 22:01 schreef Jaymz het volgende:
Heb ik jullie dan zo strak in de teugels
Op donderdag 20 december 2001 21:16 schreef TgF het volgende:
dan bij TgF in de beugels...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
hmzOp donderdag 20 december 2001 22:21 schreef botoo het volgende:
liever bij Jaymz in de teugels,
dan bij TgF in de beugels...
Wh000000ei
* GiLeX
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
En zoals gewoonlijk was ik weer op de verkeerde tijden tv aan het kijkenOp donderdag 20 december 2001 21:16 schreef TgF het volgende:
*knip*
edit: ik dacht dat ze allemaal wel geweest waren, uiteraard is botoo iets later wakker dan de rest
*knip*
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Nope...Op donderdag 20 december 2001 23:27 schreef JT het volgende:
Ben ik de enigste die hierbij aan Irrelevant gaat denken ?De wintersport dan he
<font size=1>Voor Jaymz is het overigens ook de eerste keer</font>

"Laten we allemaal met de kerst even stilstaan bij Irrelevant en alle ellende die er elke dag op deze aardbol speelt"

toen schreef ik:
Je haalt effe heel diep adem en denkt aan de toekomst.
"such is live and live goes on"
De dag van gister is voorbij de dag van morgen gaat komen
en wij zitten er midden in
Herinneringen zijn goed ook al zijn het de minder leuke,
vooruit kijken naar de toekomst en geniet van het leven, in voor en tegen spoed......
* Jaymz beloof ons dat je heel terug komt....
het is bijna nu een jaar geleden...
Ik denk dat zeker * Jaymz de situatie wel tienduizend keer door zijn hoofd is geschoten toen hij besefte dat de situatie zo gelijkwaardig was. * KeX dacht ook even hmmmm en relativeert naar aanleiding van * Spice :Op donderdag 20 december 2001 23:27 schreef JT het volgende:
Ben ik de enigste die hierbij aan Irrelevant gaat denken ?De wintersport dan he
alles weer eens even en wil bij deze gelijk iedereen namens * KeX en frau een prettige kerst toewensen en alvast het beste voor komend jaar.... amen en fijne dagen jeems ondanks alle ellende en ook voor alle modders, tweakers and the rest.
"Laten we allemaal met de kerst even stilstaan bij Irrelevant en alle ellende die er elke dag op deze aardbol speelt"
Het lijkt een beetje 'not done' om over Irrelevants ongeluk te praten, volgens mij vervaagt Irrelevants stempel nooit op TMF, iig niet in mijn beleving...
Maar verleden is verleden, en de toekomst begint nu,
dus nogmaals,
* botoo prettige vakantie & feestdagen aan Jaymz toegewenst
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Dat laatste sluit ik me bij aan.Op vrijdag 21 december 2001 08:58 sprak botoo mooie woorden:
Het lijkt een beetje 'not done' om over Irrelevants ongeluk te praten, volgens mij vervaagt Irrelevants stempel nooit op TMF, iig niet in mijn beleving...
dus nogmaals,
/me prettige vakantie & feestdagen aan Jaymz toegewenst
Live your life now and not tomorrow!
Zie je, we kunnen ook wel serieus zijn
Tis een gevoelig onderwerp natuurlijk, maar niemand die hier regelmatig komt is het natuurlijk vergeten.
Ik heb de topic doorgelezen en aanverwante topics, en ondanks dat ik hem niet getroffen heb hier op het forum, is het inderdaad schrikbarend vanwege die nuchtere post vooraf aan het vertrek van zijn vakantie.
Maar ook hij denkt er ook nu waarschijnlijk niet anders over denkt dan TgF & Botoo....
* Felicia agrees 100%Op vrijdag 21 december 2001 08:58 schreef botoo het volgende:
dus nogmaals,
* Felicia prettige vakantie & feestdagen aan Jaymz toegewenst

/me wenst Jaymz veel plezier op zijn vakantie. Skiën is erg leuk, maar doe voorzichtig. /me wenst TgF veel succes sterkte met de gebruikelijke onhandelbare TMF-meute.
Laten we dan maar snel back to business gaan. Waarschijnlijk heeft het opstarten van PM-ideeëndraadjes niet zoveel zin meer nu. Wat zouden jullie ervan zeggen als we, laten we zeggen, volstrekt willekeurig, op de 29ste, de PM eens gewoon in zouden voeren?
Never stop seeking what seems unobtainable...
Ik heb heel weinig met Irrelevant te maken gehad en kwam pas op TMF toen hij er niet meer was. Toch twijfel ik er niet aan of veel van wat hij gedaan heeft leeft door in iedereen hier. Dus hij is er nog altijd een beetje..Op vrijdag 21 december 2001 08:58 schreef botoo het volgende:
[..]
[..]
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
[Toon Hermans mode]Op zaterdag 22 december 2001 13:27 schreef testcase het volgende:
Ik las vanmorgen dat de ANWB reizigers naar de wintersport adviseert de reis uit te stellen ivm sneeuwchaos op de duitse wegen...
Ik ga naar Frankrijk
Owh, je rijdt niet via Duitsland naar Frankrijk?Op zaterdag 22 december 2001 14:39 schreef Jaymz het volgende:
[..]
[Toon Hermans mode]
Ik ga naar Frankrijk
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
In that Case kan hij beter nu al vast gaan lijkt me, tip: ik hoorde dat het in Frankrijk ook extreem koud was, dus wel je wandjes meenemen!Op zaterdag 22 december 2001 18:20 schreef Renegade het volgende:
[..]
Owh, je rijdt niet via Duitsland naar Frankrijk?![]()
Op maandag 24 december 2001 23:49 schreef TgF het volgende:
[..]
In that Case kan hij beter nu al vast gaan lijkt me, tip: ik hoorde dat het in Frankrijk ook extreem koud was, dus wel je wandjes meenemen!
Maar als je toch wandjes aan het bouwen gaat Jaymz, doe dan ook even je handschoenen aan
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Annie Wees: een

Hmm, ik neem aan dat die in een hotel of chalet zit met een wand of een muurOp woensdag 26 december 2001 01:57 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Het stond toch juist goed!? Jaymz moet ook wandjes meenemen, want anders heeft ie niks om tegenaan te bonken als ie onverhoopt onderuit mocht gaan.
Is een (mooie) dame niet goed genoeg danOp woensdag 26 december 2001 02:07 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Maar midden op de piste is het toch verdomd handig om een wandje te hebben... als je wil bonken, tenminste...
Ehh, ze moet wel bestand zijn tegen:Op woensdag 26 december 2001 02:20 schreef wauskes het volgende:
[..]
Is een (mooie) dame niet goed genoeg dan

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Jaymz, vermaak je!
Plezier, en tot ziens/horens
Tip: neem een typoMiepOp woensdag 26 december 2001 02:30 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Ehh, ze moet wel bestand zijn tegen:![]()
Hmmm die kunnen dat ook niet hebben hoorOp vrijdag 28 december 2001 12:58 schreef testcase het volgende:
[..]
Tip: neem een typoMiep
[edit]
En een prettige vakantie nog he Jaymz
'k dacht; dat willen jullie vast wel horen
niks gebroken?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
w00tOp zondag 06 januari 2002 12:24 schreef Jaymz het volgende:
Jaymz is wederom (bijna) in tha house (nog ff bij paps en mams)
'k dacht; dat willen jullie vast wel horen
Hebbie het leuk gehad in frankrijk?
Je moet ook niet te vroeg uit die stoeltjeslift springenOp zondag 06 januari 2002 15:09 schreef Jaymz het volgende:
Alleen me duim een beetje gekneust (fijn joh, die ski-stokken als je valt)
WB
Tijdens het vallen, jaja, zal wel!Op zondag 06 januari 2002 15:09 schreef Jaymz het volgende:
Ach, hij zit er nog aan!
-1 leugenaarWe hebben je niet gemist, hoor!
-1 slijmbalTgF heeft je taken uitmuntend waargenomen.
+1 inzichtvolOp zondag 06 januari 2002 17:30 schreef Netman867 het volgende:
[..]
-1 leugenaar
[..]
-1 slijmbal
WB Jaymz.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
/me wil zijn naam wel op het gips zetten...Op zondag 06 januari 2002 15:09 schreef Jaymz het volgende:
Hm je doet het nog op twee lattenOp zondag 06 januari 2002 15:09 schreef Jaymz het volgende:
Maar goed en blij je weer heel terug te zien
Ik had em eigenlijk meer op 2 van die sneeuwlopers voorgesteld (van die tennisrackets)Op zondag 06 januari 2002 19:11 schreef gellie het volgende:
[..]
had je toch meer een snowboarder werwacht
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Eh, je krijgt alleen gips bij gebroken ledematen.Op zondag 06 januari 2002 18:56 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Heej, welkom terug! Was 't leuk?
[..]
/me wil zijn naam wel op het gips zetten...
Aangezien sjeems die niet heeft, geen handtekeningen.
Groot gelijk dat je op de lange latten bent blijven staan. Om op zo'n deur naar beneden te schuiven is veeeeel minder leuk (en snel).
Eh, waar is 'ons'Op maandag 07 januari 2002 00:35 schreef Mecallie het volgende:
Welkom terug Jaymz!
Minder sneeuw gehad als bij ons denk ik?
één flinke sneeuwbui (de nacht nadat we aankwamen.)
D'r was een mooie gletsjer (waar je het hele jaar kan skiën/snowboarden) verder waren de pistes redelijk, maar evolueerden ze langzaam tot ijsbanen (Hoewel je daarop wel leert skiën
(Voor de kenners; Jaymz is in/op/bij Les Deux Alpes geweest)
les 1: altijd wel een beetje aardig zijn naar de modjes. ze hebben toch van die l33t opties die ze vast wel willen uitbroberenOp zondag 06 januari 2002 17:30 schreef Netman867 het volgende:
[..]
[..]
-1 leugenaar
[..]
-1 slijmbal
/me werd bij zijn heraantreden eerst hier mee verwelkomd:
* TgF heeft het wel volgehouden, met die rebelse bende hierzo..Boehoeeeeee *snik* alleen maar negativiteit en leedvermaak, totale chaos, wanorde, abuse en nog veel meer,*snif* ik heb nu al geen controle meer
quote:w00t we krijgen weer zomer taferelen hier
quote:* TgF denkt toch alleen maar aan z'n haaien
quote:'t is weer eens het gewoonlijk /16 zooitje
quote:Typisch een geval van als de mod van huis is gaat, dan...
quote:OMG zijn we weer overgeleverd dan?
quote:* botoo blijft voorlopig een beetje uit beeld totdat de darkroom holbewoner tmpmod uitgeraast is...
Verwijderd
Op maandag 07 januari 2002 02:10 schreef mr_a het deze wijze woorden:
[..]
les 1: altijd wel een beetje aardig zijn naar de modjes. ze hebben toch van die l33t opties die ze vast wel willen uitbroberen
/me werd bij zijn heraantreden eerst hier mee verwelkomd:
[..]
* TgF heeft het wel volgehouden, met die rebelse bende hierzo..
Heey Jaymz, jij hier
Ik neem aan dat je je wel vermaakt hebt, welkom terug iig.
daar gaat mijn 133t control panel
Verwijderd
Jaymz,
Naast de mail die je thuis hebt gehad over mijnheer capodicapo heb ik welgeteld 1 slotje gezet (
Annie Wees:
De TMF'ers hebben zich uitmuntend gedragen tijdens jouw afwezigheid, ik geef toe dat vlak voor jouw vertrek de suggestie bestond dat het een zootje zou worden (of niet /me Testcase
Mijn pet (of snorkel) af voor de collega's hier
En jij ook bedankt hoorOp maandag 07 januari 2002 11:39 sloot TgF met:
[....]
Mijn pet (of snorkel) af voor de collega's hier
Verwijderd
Op maandag 07 januari 2002 11:50 schreef gellie het volgende:
[..]
En jij ook bedankt hoorook jij hebt je netjes gedragen tijdens de afwezigheid van meneer sjeeems
edit: ik wilde eigenlijk
edit (2): mag ik een ieder wederom bedanken voor de samenwerking in deze vakantie periode?
TMF: voor de samenwerking en de behulpzaamheid
Jaymz: voor het gestelde vertrouwen
McVirusS: voor de rechten enzo
Toch kan ik niet weggaan zonder één formaliteit. Ik heb er lang over nagedacht, maar bij deze benoem ik mijn tweede-generatie-collega * KeX tot Vakantie-Korenwolf!
Dat betekent dat je extra, bijna irritant, kritisch moet zijn, elke typo van Jaymz moet corrigeren en altijd overdreven serieus op reacties van anderen moet ingaan. Als het goed is, zijn de l33t 'draadje done'-knopjes al in de lay-out verschenen. Veel succes, Kex, ik weet dat je het kunt!
* dus wacht een weekje met de PM als jullie zouden willen
Mag ik bij deze beginnen om je dan een prettige vakantie te wensen.Op vrijdag 08 februari 2002 00:48 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat er een wereld bestaat waarin alleen TMF mods op skivakantie mogen gaan. Wij leven echter gelukkig in een wereld waarin andere mensen ook het recht hebben om op skivakantie te gaan. Zo ook ik. Ik wilde in dit we-gaan-op-vakantie-draadje (het is ook weer zoiets om daar een apart draadje voor te starten) dus even melding maken van het feit dat ik de komende week (tot zondagavond) helemaal niet of hooguit zeer weinig aanwezig zal zijn*.
En nix breken en veilig weer terugkomen ajb
Toch kan ik niet weggaan zonder één formaliteit. Ik heb er lang over nagedacht, maar bij deze benoem ik mijn tweede-generatie-collega * KeX tot Vakantie-Korenwolf!
* KeX kijkt met een glunderende blik naar de l33t3 toolset en heeft met de puntenslijper zijn vingers aangezet om xtra scherp te kunnen typen.Dat betekent dat je extra, bijna irritant, kritisch moet zijn, elke typo van Jaymz moet corrigeren en altijd overdreven serieus op reacties van anderen moet ingaan. Als het goed is, zijn de l33t 'draadje done'-knopjes al in de lay-out verschenen. Veel succes, Kex, ik weet dat je het kunt!
![]()
![]()
* dus wacht een weekje met de PM als jullie zouden willen
* KeX neemt een slokje azijn voor het betere irritante werk
* Jaymz , beware
/me , bedankt voor al het vertouwen dat je me schenkt.
[je-draait-door-modus]
reactie done
[/je-draait-door-modus]
Het is best lastig om * korenwolf alike lange reacties te krijgen, bovendien kom ik daardoor bij de eerste de beste reactie al te laat op mijn werk
* botoo phun! *
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀