HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Good luck Thor-The Eagle-Korenwolf!
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Verwijderd
Dat jullie moderator dat allemaal goed vindt, on-be-grij-pe-lijk
Maar: Thor: have phun!
Ik heb de rechten van Kex weer ingetrokken, eerst cursus in het juiste gebruik van de l33t tools en dan pas krijgen
Verwijderd
sorry sjeems
GrrrrrOp vrijdag 08 februari 2002 13:34 schreef TgF het volgende:
sorry sjeems
Verwijderd
Maar jij mag hem ook wel weer aanpassen hoorOp vrijdag 08 februari 2002 13:47 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Grrrrr
hoe komt het dat we ineens beide steeds in dezelfde fora en draadjes aan het modden zijn?
Op vrijdag 08 februari 2002 13:50 schreef TgF het volgende:
[..]hoe komt het dat we ineens beide steeds in dezelfde fora en draadjes aan het modden zijn?
het is vrijdag middag
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Uhh: Twee zielen, één gedachte ofzoOp vrijdag 08 februari 2002 13:50 schreef TgF het volgende:
hoe komt het dat we ineens beide steeds in dezelfde fora en draadjes aan het modden zijn?
Hadden toch niets beters te doenOp vrijdag 08 februari 2002 13:55 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Uhh: Twee zielen, één gedachte ofzo
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Wil jij soms bemiddeld worden?Op vrijdag 08 februari 2002 14:06 schreef Renegade het volgende:
[..]
Hadden toch niets beters te doen![]()
![]()
Naar een nieuwe functie graag, er lopen me nog teveel "plain colored" /16 bewoners rondOp vrijdag 08 februari 2002 14:13 schreef TgF het volgende:
[..]
Wil jij soms bemiddeld worden?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
PM iets voor jou?Op vrijdag 08 februari 2002 14:16 schreef Renegade het volgende:
[..]
Naar een nieuwe functie graag, er lopen me nog teveel "plain colored" /16 bewoners rond
Jaja, me blij maken met een dooie mus he?Op vrijdag 08 februari 2002 14:56 schreef TgF het volgende:
[..]
PM iets voor jou?
Nieuwe rage, i.p.v. Karma Whoring, Position Whoring
Trouwens, ik zie Thor of Kex veel eerder in die positie (die ik ze overigens van harte zou gunnen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Je moet tijdig beginnen met solliciteren, dat weet je toch? Maar als ze ooit in de geheime fora gaan stemmen voor PM'ers, dan stem ik op jou (de € 250,= mag je naar mijn rekening overmaken)Op vrijdag 08 februari 2002 14:58 schreef Renegade het volgende:
[..]
Jaja, me blij maken met een dooie mus he?![]()
Nieuwe rage, i.p.v. Karma Whoring, Position Whoring
En over Position Whoring zul je mij niet horen (ik moet alleen GO er nog uit wieberen
Voor €250,- rij ik wel een paar keer over 'm heenOp vrijdag 08 februari 2002 15:05 schreef TgF het volgende:
En over Position Whoring zul je mij niet horen (ik moet alleen GO er nog uit wieberen)
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Op vrijdag 08 februari 2002 15:10 schreef Renegade het volgende:
[..]
Voor €250,- rij ik wel een paar keer over 'm heen![]()
Jij's evil
Verwijderd
Op vrijdag 08 februari 2002 15:10 schreef Renegade het volgende:
[..]
Voor €250,- rij ik wel een paar keer over 'm heen![]()
Vooruit: Maar weer een 'vreemde' draai aan gegevenOp vrijdag 08 februari 2002 13:50 schreef TgF het volgende:
Maar jij mag hem ook wel weer aanpassen hoor
[i]wwwwWWWWWHHHHèèèèèèèèèèèèhhèè[/i]Op vrijdag 08 februari 2002 13:31 verpestte TgF al mijn plezier:
[...]
Ik heb de rechten van Kex weer ingetrokken, eerst cursus in het juiste gebruik van de l33t tools en dan pas krijgen
Ik wil mijn speleknoppetjes terûhûg.
/me EIST een bemiddelaar! (liefst onafhankelijk, maar dat kan zeker niet)
Never stop seeking what seems unobtainable...
<font color=blue>*Kuch</font>Op vrijdag 08 februari 2002 20:30 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Heej, ho, wat is dat nou! Sinds wanneer beslist het GoT-management over de l33t 'draadje done'-knopjes? Da's altijd nog aan mij, geloof ik...
/me EIST een bemiddelaar! (liefst onafhankelijk, maar dat kan zeker niet)
naja zeg Bemiddelaar mag dat zomaar
ze pesten me
Anywees, ik ga de 18de van deze maand een weekje Duitsers vervelen op Texel, en aangezien ze op dat eiland nog nooit van internet hebben gehoord, kan ik dus een weekje niet aanwezig zijn hier
Dus bij deze vraag ik vrij voor die week
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Permission denied, uitroepteken. in die week valt de meeting, uitroepteken.Anywees, ik ga de 18de van deze maand een weekje Duitsers vervelen op Texel, en aangezien ze op dat eiland nog nooit van internet hebben gehoord, kan ik dus een weekje niet aanwezig zijn hier![]()
Dus bij deze vraag ik vrij voor die week
ik heb dat verdomde uitroepteken nou _nog_ niet gevonden. stomme zwitsers.
Hoho, ik ga een midweek, dus zaterdag ben ik gewoon van de partij, hoe erg jullie dat ook vindenOp maandag 11 februari 2002 17:26 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Permission denied, uitroepteken. in die week valt de meeting, uitroepteken.
ik heb dat verdomde uitroepteken nou _nog_ niet gevonden. stomme zwitsers.
(En zet je toetsenbord indeling dan op VS en de taal op Nederlands, moet je alleen wel blind kunnen typen
Verwijderd
Ik ga zeker niet actief in een draadje op TMF lopen bemiddelen, dan krijg ik ruzie met mijn fijne collega en mede-mod Jaymz.
*kuch*
Dus, indien mijn hulp gewenst is, zie ik de mails graag komen
Disclaimer / waarschuwing:
Spemmen van dat ene mailadres kon wel eens in je nadeel werken, maar da's een wilde gok van mijn zijde
Jaymz: lekkere topic titel
en het is geeneens vrijdag
You should't even think about itOp maandag 11 februari 2002 23:42 schreef TgF het volgende:
Ik ga zeker niet actief in een draadje op TMF lopen bemiddelen, dan krijg ik ruzie met mijn fijne collega en mede-mod Jaymz.
Verwijderd
Houden we de score nog bij jongens?Op dinsdag 12 februari 2002 00:42 schreef Jaymz het volgende:
[..]
You should't even think about it
Is dit niet toevallig de 1 miljoenste 'Jaymz' ?
shouldn't is het daarom schrijf ik meestal: should not
Is da niet de nieuwe functie van * KeXOp dinsdag 12 februari 2002 00:57 schreef Mecallie een typo van Jaymz:
Verwijderd
Hehe ik heb al een nieuwe nick in gedachten: TykexOp dinsdag 12 februari 2002 01:00 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Is da niet de nieuwe functie van * KeX![]()
* KeX is gelukkig dat het even overgenomen is, want ik heb zonder me af te melden een paar daagjes vakantie gehad. Even de schedel een reset gegeven zeg maar. Maar ik zal wel weer ietwat gaan korenwolven dan.Op dinsdag 12 februari 2002 01:00 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Is da niet de nieuwe functie van * KeX![]()
edit: typo
Met andere woorden, je bent (hard) op je muil gegaanEven de schedel een reset gegeven zeg maar.
Ja, eik wel zoiets ja. Maar dan moedwillig. * KeX is een paar daagjes naar het zuiden afgezakt en doorgezakt.Op dinsdag 12 februari 2002 13:52 schreef Beaves het volgende:
[..]
Met andere woorden, je bent (hard) op je muil gegaan
Een soort breinvakantie zeg maar.
Er was inderdaad iets met bier, maar wat??? Kweeniemeer, ik heb iig gehoord dat ik het heel leuk heb gevonden.Op dinsdag 12 februari 2002 14:25 schreef Robin Vreuls het volgende:
Als je idd naar het zuiden bent gegaan, heb je natuurlijk een schedel reset gehad van al dat bier
Nee, zonder gekheid, ik heb me dit jaar in verhouding behoorlijk beschaafd gedragen. Misschien dat als ik morgen niet gewoon had moeten werken dat vandaag me alsnog de das om gedaan had, maar gelukkig ben ik mezelf met een dagje achter de pjoeter fluimen weer aan het herstellen.
Heerlijke voorraad van een ruime 300 modpuntjes opmaken.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
anders ben je te laat voor de meeting (van dit jaar).
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Plezier? Tussen allemaal Fransen?Op dinsdag 12 februari 2002 19:15 schreef KexDaFlex het volgende:
Nice is nice, * Spice !
Plezier!
(Na 2 dagen is * Spice toch weer terug, heimwee naar /16
tot de 23e! in ieder geval irl.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Hmm, had ik nou toch maar opgelet tijdens FransOp dinsdag 12 februari 2002 22:49 schreef Spice het volgende:
merci mes amis de moderation, je suis tres heureux avec votre saluts. (en dat zonder babelfish)
tot de 23e! in ieder geval irl.
Op woensdag 13 februari 2002 00:14 schreef Beaves het volgende:
[..]
Hmm, had ik nou toch maar opgelet tijdens Frans
Bedankt mijn moderatievrienden, hij groet ..... drie maal .....merci mes amis de moderation, je suis tres heureux avec votre saluts.
Ik heb enigzins opgelet tijdens de franse les, maar blijkbaar niet goed genoeg
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
En avec votre saluts, is: met jullie groeten.
* KeX begrijpt frans zolang het niet door fransen gesproken wordt[/me]
Tis niet een ski vakantie (maar als ik een paar latten kan pakken doe ik dat zeker wel eens een keer
Alvast adjeu en tot ziens
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Ja, tsjezus! Moddereert er dan tegenwoordig helemaal niemand meer? pffft.Op woensdag 13 februari 2002 21:50 schreef wauske het volgende:
Nou aangezien veel mensen hun afscheid hier al hebben genomen en ik toch eigenlijk niet moet achterblijven (hehehe) en ik wil dus eigenlijk mededelen dat ik vanaf morgen tot de week er op vrijdag op vakantie ben naar la ardenna
Tis niet een ski vakantie (maar als ik een paar latten kan pakken doe ik dat zeker wel eens een keer) en ik denk dat ik jullie allemaal wel weer zie als ik terug ben (nouja online dan he).
Alvast adjeu en tot ziens
Dat gaat maar op vakantie en dat doet maar. Vroeger!
maar ik ga wel staken ofzo
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Moet jij zeggenOp woensdag 13 februari 2002 21:56 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
Ja, tsjezus! Moddereert er dan tegenwoordig helemaal niemand meer? pffft.
Dat gaat maar op vakantie en dat doet maar. Vroeger!
Op woensdag 13 februari 2002 22:06 schreef wauske het volgende:
[..]
Moet jij zeggen![]()
Wadagje, dat die zwitsers mij aan hun toetsenbordinstellingen laten kloten? daggutnie he! Blind typen kan ik wel en dat is juist het probleem. Ik moest achteraf in al men berichtjes de y's door z's vervangen en andersom omdat ze die toetsen hadden omgewisseld!Op maandag 11 februari 2002 18:39 schreef Beaves het volgende:
(En zet je toetsenbord indeling dan op VS en de taal op Nederlands, moet je alleen wel blind kunnen typen)
* Netman768 is er van overtuigd dat dit speciaal gedaan is om hem te pesten en kwam er pas in zijn laatste 20 seconden achter waar het uitroepteken _wel_ zat.
En dus gaat ikkuh met mijn ouders en broertje richting de ardennen met onze camper. Ik neem hierbij dus +/- 7 dagen aan vrije tijd op, startende zaterdagochtend.
Back by zondag for sure, mogelijk zaterdag al (zon/zaterdag over een week dus, voor de vrijdagmiddag-mierenneukers
Afscheid neem ik vanavond wel, als chello meewerkt iig.
Best welOp vrijdag 26 april 2002 15:18 schreef GiLeX het volgende:
is het weer vrijdag ofzo
üme+ haat duitse toetsenbord lazßouts ÖPü-me+
[sub]oftwel, * Renegade haat duitse toetsenbord layŽouts
en ik ga zometeen de huisreis aanvangen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Op vakantie mod ik in de regel gewoon door, ik vraag me alleen af hoe goed ik tweakers kan bereiken in de Volksrepubliek
Affijn ik ben nog niet weg en jullie merken het vanzelf wel.
<Spice tikt ditmaal in ABN, speciaal voor Spook>)
Ik denk dat dit toch wel in je User-Notes komt te staan, een NOW zou ook op zijn plaats zijn...Ik hoop dat ik er zonder disciplinaire maatregelen vanaf kom.
Er kleeft wel 1 bezwaar aan het bezoeken van de Volksrepubliek. Je krijgt namelijk 3 inentingen tegen allerlei enge ziektes. Typen gaat nog maar het moet niet veel erger worden. Je kan voor het bedrag aan inentingen precies een Creative Labs Inspire 5.1 5300 kopen en das ook wel leuk.
AAAAAAAHRG!!!!![..] 3 inentingen [..]
* Netman768 rent gillend het achter zijn computer vandaan om zen jachtgeweer te halen.
BLIJF BIJ ME WEG!
Verrek, daar ben ik vandaag nog langsgereden (2x in de week gemiddeldOp vrijdag 26 april 2002 17:51 schreef Robin Vreuls het volgende:
* Robin vraagt om verlof voor komende zondag (28 april 2002) omdat * Robin die dag naar Phantasialand gaat
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Niemand die <font color=red>Renegade</font> suc6 wenst met zijn tempmodschap
Zal ik dan maar de eerste wezen, Bij deze <font color=red>Renegade</font> suc6 de komende dagen
Ze zullen het je vast niet makkelijk maken
En naar <font color=red>Jaymz</font> veel plezier, hmz nee dat leest hij niet meer die is als onderweg denk ik
<font size=1> hm jah het is weer vrijdag :+</font>
felisiedinges Renegade
lijkt dit niet op een verhaal met katten, muizen en tafels?
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Jij denkt dat ons grootOp vrijdag 03 mei 2002 maakte GiLeX een enorme redenatiefout:
En naar Jaymz veel plezier, hmz nee dat leest hij niet meer die is als onderweg denk ik

nah, dat leest 'ie wel ergens onderweg
have phun Jaymz
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Op vrijdag 03 mei 2002 08:50 schreef GiLeX het volgende:
hm
Niemand die <font color=red>Renegade</font> suc6 wenst met zijn tempmodschap
Zal ik dan maar de eerste wezen, Bij deze <font color=red>Renegade</font> suc6 de komende dagen
En ook jij bedanktOp vrijdag 03 mei 2002 08:58 schreef spook het volgende:
felisiedinges Renegade
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
I saw Jaymz going on holiday
and there was this guy in a wheelchair becoming a moderator
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
[/Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!-mode]
1 voordeel dit modje zal niet snel op onze tenen trappenOp vrijdag 03 mei 2002 11:01 schreef Robin Vreuls het volgende:
[Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!-mode]
I saw Jaymz going on holiday
and there was this guy in a wheelchair becoming a moderator
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
[/Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!-mode]
okee over je tenen gereden worden is ook niet grappig maar toch
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Rennie, van harte gefeliciteerd en veel succes gedurende de 3 dagen, 23 uur en 58 minuten dat TMF van jou is. Doe een beetje kalm aan met de slotjes, hè...
Jaymz, waar u ook heen gaat, veel plezier en meld je na terugkeer bij je baas, want nergens in dit topic zijn die vrije dagen aangevraagd...
Never stop seeking what seems unobtainable...
Gefelie rennie!
[melig]Op vrijdag 03 mei 2002 12:53 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Heej, daar moet ik toch even voor gaan zitten...
Dat heb ik ook maar gedaan
[/melig]
Mwoach, van mij is? Ik heb het aleen in bruikleenRennie, van harte gefeliciteerd en veel succes gedurende de 3 dagen, 23 uur en 58 minuten dat TMF van jou is. Doe een beetje kalm aan met de slotjes, hè...
ThanksOp vrijdag 03 mei 2002 15:40 schreef Netman867 het volgende:
Gefelie rennie!
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Een weekendje op het platteland onthaasten. Zonder pjoeter, TV en andere nieuwerwetse toestanden. ff bijkomen in het bos met een boek en een borrel.
Have phun
Enne een boek en een borrel is eigenlijk ook wel "nieuw spul" he
yukkk, dat doe je toch in zo'n canvas jack met hele lange mouwen, vastgebonden op een stoel in een kamer met zachte muren?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
* Sundead gaat morgen water skieeen
Dus bij deze dan alvast een heel goed weekend toegewenst gezien ik daarna de rest van het weekend bij de watersport in de buurt blijf zonder pc, zonder /16, zonder vriendin, maar het meest belangrijke van allemaal: met drank
En voor * KeX , ook veel plezier in de holbewoners sfeer, rustig aan met het boek, voor je het weet heb je zin in digitaal lees plezier.
Ik ga naar oostenrijk (wagrain om precies te zijn) en daar lekker onthaasten van de stad en het werk
Ik ben ruim een week weg dus zal 0 modpoints hebben bij terugkomst

Voordeel is wel dat ik daar dus ook absoluut geen mogelijkheid voor internet verkeer heb
Ach, dat groeit wel weer aan, veel plezier in de bergenIk ben ruim een week weg dus zal 0 modpoints hebben bij terugkomst
Zitten drumstellen tegenwoordig ook al in de harmonie?* Robin Vreuls moet helaas vrij vragen voor 14,15 en 16 juni 2002 omdat hij op kamp gaat met de leden van de jeugdharmonie
hoe krijg je dat voor elkaar als je een optocht moet lopen?
Met de harmonie gebruik je een drumstel, maar op straat (optochten) gebruiken we straat marsen waarbij een kleine trom en een grote trom nodig is. En tevens is er nog een drumband (die helaas uit elkaar aan het vallen isOp zaterdag 08 juni 2002 00:26 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Zitten drumstellen tegenwoordig ook al in de harmonie?
hoe krijg je dat voor elkaar als je een optocht moet lopen?
En ja hoor: ik gaat ook weg. Voor 3 hele weken maarliefst. Maandag vertrek ik al richting Hongarije. Ik weet niet hoe veel ik nog online zal zijn voor die tijd: ik heb grote problemen met Chello, waarvan ik niet weet hoelang die gaan duren.
Iig een fijne vakantie voor iedereen die nog moet vertrekken
NEEEEEEEEEEE!Op zaterdag 13 juli 2002 23:01 schreef Netman867 het volgende:
Nu moet ik weer tegen mezelf gaan praten in #TMF
Veel plezier * netman en moge U heel terug komen van de vakantie
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOp zaterdag 13 juli 2002 23:06 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!
Nu moet ik weer tegen mezelf gaan praten in #TMF![]()
Veel plezier * netman en moge U heel terug komen van de vakantie![]()
* Felicia heeft vanaf komende donderdag ook vrij
enige nadeel is dat ik daarna helemaal geen werk meer heb
En als verassing zal het waarschijnlijk maar 2,5e week worden, maar das nog geheim
We gaan fftjes naar het oosten, 7 daagjes krakow (pl) en 2 daagjes berlijn (de).
Let wel! Ik ben nog niet weg
[ Voor 0% gewijzigd door KeX op 14-08-2002 07:27 . Reden: I'm the typo king, yeah! ]
veel fun gewenst op vakantie (waarschijnlijk ontkom je er net zoals mij niet aan om tussendoor nog eens een plek op te zoeken waar je kan internetten
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Senks! Ik zal heus wel het plaatselijke i-netcafé opspeuren. Wees daar maar niet bang voor.Renegade schreef op 14 augustus 2002 @ 14:42:
Hey Kex,
veel fun gewenst op vakantie (waarschijnlijk ontkom je er net zoals mij niet aan om tussendoor nog eens een plek op te zoeken waar je kan internetten), en zorg ervoor dat je lekker een beetje ontspant, zodat je met frisse moed er weer aan kan
![]()
En een beetje ontspanning lijkt me eindelijk wel een goed plan.
* KeX gaat er weer een weekje tussenuit.
Het is hopen dat ik niet weer iets te veel botten ga breken tijdens het snowboarden in Frankrijk. Er ligt ged veel sneeuw heb ik begrepen dus dat gaat goed komen.Vandaag en morgen nog even modden en dan voelen jullie mijn aanwezigheid pas weer op 13 januarie.
of is dat geen bruikbaar frans?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Heb je ooit "Allo Allo" gezien?
Znowbordieng iez koet vor mai tickietickèèr!
Iet iez ai * KeX
Zoiets zal het wel worden. Ik spreek wel wat Frans maar ga voor de dikke phatte phun.
* KeX vertekt morgen voor zijn jaarlijkse Ardennentripje
Morgen weg en zondag weer terug. Overdag sporten in de bergen en 's avonds genieten van het Bourgondische Belgische land. Tot over een paar dagen pieps!