Vraag hier je vrije dagen aan-Topic :+

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 459 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Coole hummer!

Antwerpen is heel okeej. Ben er zelf dit voorjaar nog een weekendje weze shoppen. Heel ontspannen. Je rijdt er zo heen, kunt er lekker eten en je bent er ff helemaal uit.

Maar ik mag dus concluderen dat je plezier hebt gehad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Topicstarter
Whaaah welke modder durft elke keer weer dit topic te kicken :P vrij nemen is niet mogelijk, mod till you drop :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes ๐Ÿ˜
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
* Renegade is er aankomend weekend niet (vrijdag t/m zondag).

Ik ben er dus vantussen richting Belgie, om precies te zijn: Westende-bad. :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Jahaaa, daar gaan we weer!

* KeX vertrekt woensdagnacht voor een extended weekend snowboarding in Tignes (Fr). Ik verwacht ergens in de nacht van dinsdag op woensdag weer terug te zijn. Jullie zien mij verschijnen. En /me is nu net verhuisd en kan het natuurlijk gesteund door * Rennie prima alleen af.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 13:48

Beaves

Usque ad Finem

Pff, iedereen gaat hier maar op vakantie en ik moet maar werken :/

Ach ja, je hebt luxe paarden en werkpaarden :P

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheรฏst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

๐Ÿ’€ too old to die young

KeX schreef op 21 oktober 2003 @ 12:04:
Jahaaa, daar gaan we weer!

* KeX vertrekt weer eens!
:)
Is daar die term van 'break a leg' ook actueel, of krijg je 'gruss GoT' te horen?

* botoo heeft z'n wlan ook weer in de lucht en lijkt langzamerhand weer in een normaal modritme te gaan komen,

dus,

have phun! :D

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

extended weekend snowboarding in Tignes (Fr). Ik verwacht ergens in de nacht van dinsdag op woensdag weer terug te zijn
ff rekenen woensdag op woensdag in het uiterste geval, da's 8 dagen = extended weekend :? LOL waar zijn de klassieke weekeindes gebleven vraag ik me weleens af?
Oei, ik dwaal af, board ze Kex!
nb.: Botto Wlan ze, ff gemist dat je verhuisd bent btw, zijn er ergens pics van 'the move' te vinden?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

Geen totaalpics van 'the move' die zitten nog in dozen ;)

Wel een piccie van de puinhoop die mijn hobbyhok (annex fietsenopslag, gereedschapskist, (p)pc-kamer, etc.) moet voorstellen :+

Afbeeldingslocatie: http://www.botoo.nl/zooi/hobbyhok01.jpg
btw: hier is het nog een beetje 'opgeruimd' :o

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Veel plezier KeX, en Hals und Beinbruch ;) :)

[ Voor 3% gewijzigd door Renegade op 21-10-2003 14:49 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

botoo schreef op 21 oktober 2003 @ 14:48:
Geen totaalpics van 'the move' die zitten nog in dozen ;)

Wel een piccie van de puinhoop die mijn hobbyhok (annex fietsenopslag, gereedschapskist, (p)pc-kamer, etc.) moet voorstellen :+

[afbeelding]
btw: hier is het nog een beetje 'opgeruimd' :o
Heeft meneer een design computer, zet hij het in die rotzooi neer :X

Is hetzelfde als een BMW in het varkenshok neerzetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

* KeX is back and still alive

Het was weer helemaal geweldig. Al was de start wat matig. We willen via de Mont Blanc tunnel (28 euries tol per enkeltje) en de pas over de Col dus ts Bernard naar Tignes kachelen. Staan we 's ochtends om zes uur bij die pas blijkt ie dicht te zitten. De hele klim niets te zien geweest (heftig hoor een berg op zigzaggen in het donker) en boven vertelt zo'n nare carabineiri met een grijns op zijn gezicht dat we weer terug mogen naar de Mont Blanc tunnel, waar we weer terug bij af waren.
Er had een bord gestaan vlakbij het meer van Geneve ( 8)7 ) waarop had gestaan dat deze pas dicht zat. Okeej dat bord hadden we gezien, dat wil zeggen we wisten welk bord het was en van de tien-twaalf passen overde alpen zat er maar รฉรฉn dicht (sic). Goed dat was de onze dus.

Uiteindelijk in Tignes aangekomen (dorp 2000 meter gletsjer 3600 meter) werd ons geduld meer dan beloond. Funkef#cking fresh powpow wat uit de daarna weer stralend blauwe lucht dwarrelde. Eeen prachtige witte deken die bovenop de gletsjer gewoon bijna een meter hoog bleek te zijn. Al die fransozen in de weer om allemaal extra pistes geprepareerd te krijgen. Helemaal geweldig.

We hebben echt prachtig boardweer gehad in oktober!!! Met tot twee keer toe verse sneeuw in vier dagen. Ik heb mijn eerste tiefschnee/offpiste ervaringen gehad en ik ben nu helemaal verzadigd en vermoeid weer thuis.

En nou weer op met de arbeid. :/

webcams tignes

We hadden een hotel in Val Claret, dat is in de onderste rij webcams. :)

[ Voor 11% gewijzigd door KeX op 28-10-2003 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

KeX schreef op 28 October 2003 @ 15:53:
* KeX is back and still alive
Daar ben ik heel erg blij mee... * Superdeboer is niet zo'n voorstander van al dat wintergesport. Hoe dan ook fijn dat je 't zo naar je zin hebt gehad, altijd lekker zo'n weekje!

BTW, als die pas dichtzat... waarom ben je daar dan niet gaan boarden? Sneeuw is toch sneeuw? :+

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Superdeboer schreef op 28 October 2003 @ 16:06:
[...]

Daar ben ik heel erg blij mee... * Superdeboer is niet zo'n voorstander van al dat wintergesport. Hoe dan ook fijn dat je 't zo naar je zin hebt gehad, altijd lekker zo'n weekje!
* Beaves is niet zo'n voorstander van sport in het algemeen :+
Superdeboer schreef op 28 October 2003 @ 16:06:
BTW, als die pas dichtzat... waarom ben je daar dan niet gaan boarden? Sneeuw is toch sneeuw? :+
Ja, het is erg leuk om 1200 meter lager erachter te komen dat omhoog wat lastig wordt zonder lift :+

BTW, hoe is het met je fiets Super :> >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Beaves op 28-10-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Beaves schreef op 28 October 2003 @ 16:11:
[...]

* Beaves is niet zo'n voorstander van sport in het algemeen :+
_o_
BTW, hoe is het met je fiets Super :> >:)
Grrrrr, die is gisteravond gejat. :(
* Superdeboer heeft vandaag aangifte gedaan. Dat was indrukwekkend. Handtekeningen zetten (mevrouw de politieagente was overduidelijk fan van mij... moest 4 handtekeningen zetten. 'k Denk ook voor haar familie enzo. O-) ) en stempels erop enzo. Was echt koel. Dus... maar ondertussen moet ik lopen, wat geheel in strijd is met mijn voornemen om me zo min mogelijk onnodig in te spannen. :/

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

* Beaves doet een subtiele poging tot een weinig subtiele kick B)

Ik wil hierbij vrij vragen voor een weekje, namelijk morgen tot de zaterdag daarop, de derde januari dus.

Ik ga namelijk het nieuwjaar vieren op zijn Schots, en je raad het al, dat zal dus in Schotland zijn. Daar mag ik in een mooi Schots rokje woensdag gaan paraderen, maar wel mรฉt een elektrisch verwarme onderbroek, want anders wordt het terug vinden van een bepaald lichaamsdeel erg lastig door de kou.

Gelukkig hebben de kennissen waar we heen gaan wel ADSL, dus helemaal afkicken zal gelukkig niet nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Topicstarter
Kicken ze weer dit topic :+
maar goed van mij mag je :P veel plezier enzo en alvast een goed uiteinde en begin van het nieuwe jaar.

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

Have phun, gedraag je zoals de schotten, en kom niet met een 'snotneus' terug, zo'n schots geruit rokje zit in de categorie 'verhoogd risico' :P

FXDLS 'S&S edition'

๐Ÿ’€ memento mori ๐Ÿ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

botoo schreef op 26 december 2003 @ 20:24:
Have phun, gedraag je zoals de schotten, en kom niet met een 'snotneus' terug, zo'n schots geruit rokje zit in de categorie 'verhoogd risico' :P
Ja, en niet alleen de neus loopt een verhoogd risico :X

Overigens heb ik nog niet zo'n berg ervaring met wiskey, (gelukkig krijg ik een persoonlijke rondleiding van een ervaren Schotse wiskey drinker :9), dus ik kan me nog niet meteen als een volleerde Schot gedragen. Ik ga zeker niet midden op straat mijn rokje omhoog doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Topicstarter
Beaves schreef op 26 december 2003 @ 20:35:
[...]

Overigens heb ik nog niet zo'n berg ervaring met wiskey, (gelukkig krijg ik een persoonlijke rondleiding van een ervaren Schotse wiskey drinker :9), dus ik kan me nog niet meteen als een volleerde Schot gedragen. Ik ga zeker niet midden op straat mijn rokje omhoog doen :+
Pas maar op dan dat je niet boven een ventiltie gat (oid) gaat staan zoals M.M* dat ooit eens deed :o

*Marilyn Monroe
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

* Superdeboer wenst Biefs veel whisky van The Isle of Islay toe en verder een heel goed uiteinde van 2003. Maar met een neutje van de plaatselijke stoker zal dat wel lukken denk ik. :Y)

:* :* :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 15:55

feej

giraffemeisje

Beaves schreef op 26 december 2003 @ 20:35:
[...]

Liever dat je neus druipt dan dat andere ding hoor :X

Daar zal je toekomstige VMT echt niet blij van worden denk ik zo.... >:)

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
fee-tje schreef op 27 december 2003 @ 00:17:
[...]

Liever dat je neus druipt dan dat andere ding hoor :X

Daar zal je toekomstige VMT echt niet blij van worden denk ik zo.... >:)
VMT? vrouw met tijd? vrouw met trouwring? vrouw met tieten? vrouw met ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feej
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 15:55

feej

giraffemeisje

:o Teckna, komop. Je weet toch wel wat een VMT is :?

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vent Met Transseksueel B).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
* G33rt doet maar even aan achteraf reporten van minder modden

ik heb de afgelopen week wat weinig gemod omdat ik... gewoon ff geen puf had en zin had ik andere dingen. verder ben ik over 2 weken 1.5 weekje weg ivm tentamens. ik zal wel ertussendoor modden nog, maar veel aanwezig zal ik er niet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Sorry, ik wist ut niet! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Renegade schreef op 22 september 2003 @ 09:33:
Ik ben er dus vantussen richting Belgie, om precies te zijn: Westende-bad. :P
Wh00t, da's vlakbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Heel veel vrije tijd is dr niet voor nodig, maar ik wou iedereen toch even een heel fijn nieuwjaar wensen. :)

Fijn nieuwjaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik wilde even melden dat ivm vakantie ik er volgende week (a.s. vrijdag - zondag 29) niet ben :)

En ik heb meteen de 1e post van 2004 in deze draad, woei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Ik sluit mij aan bij G33rt, tot Zondag 29 zit ik in Zwitserland. Fijne vakantie allemaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
<font color=red>Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval,</font>
<font color=white> Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval,</font>
<font color=yellow>Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval.</font>

Welke 13373 mod met HTML-rechten bewerkt mijn berichtje ff :)?

Tis Carnaval, naja morgen dan, en voor ons, zuiderlingen, tijd om flinke feestjes te vieren. Ik doe hier niet aan mee, ik ben รฉรฉn van diegenen die gaat zorgen dat alles netjes in banen verloopt(als Kok(2 dagen) en Barman(ook 2 dagen))

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Alex de Groot schreef op 21 februari 2004 @ 12:15:
Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval,
Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval,
Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval, Carnaval.

Welke 13373 mod met HTML-rechten bewerkt mijn berichtje ff :)?

Tis Carnaval, naja morgen dan, en voor ons, zuiderlingen, tijd om flinke feestjes te vieren. Ik doe hier niet aan mee, ik ben รฉรฉn van diegenen die gaat zorgen dat alles netjes in banen verloopt(als Kok(2 dagen) en Barman(ook 2 dagen))
Ik edit hem niet, maar gebruik hem om mijn eigen carnavalsafwezigheid te melden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Overigens is de Rood-Wit-Geel de kleur van ut durp Oeteldonk. Normoal gesproke hiet ut Den Bosch. :P

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
CARNAVAL

en ik heb er totaal geen zin in :{.

[ Voor 14% gewijzigd door Robin op 22-02-2004 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Waarom denk je dat ik alle 3 de dagen aant werk ben :P

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Robin Vreuls schreef op 22 februari 2004 @ 00:27:
CARNAVAL

en ik heb er totaal geen zin in :{.
Beuh, ik ben ook nog niet echt scherp. Heb gisteren nog een wedstrijd gevoetbald en heb daar vermoedelijk een teen bij gebroken. Gisteren op de openingsavond, moe en met pijnlijke voet rondgehobbeld en wat bijgekletst en biertjes gedronken, maar echt willen doet het nog niet.

* KeX bereidt zich voor op de optocht.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste