gaat z'n flatje niet afkrijgen voor de vakantie denk ik.
Dit heb ik tot nu toe:

rond gaat prima in paint trouwens
Dit heb ik tot nu toe:
TankstationOp woensdag 19 december 2001 22:33 schreef Rmon het volgende:
heeft er iemand nog een ideetje van een gebouw 4 moi?
Verwijderd
blow me!Op woensdag 19 december 2001 22:34 schreef JayAnzee het volgende:
[..]
Ik zou zeggen , maak een bibliotheek waar je lekker rustig kunt lezen. Dan post je misschien es wat minder non-sense..
Op woensdag 19 december 2001 schreef Rmon het volgende:
sorry dubbelposts!
Thnx!!Tankstation
Dierentuin
Kubuswoning (ik heb een poging gedaan, maar ben gestopt )
Ziekenhuis
Camping/Stacaravans
of bekende gebouwen:
St. Pauls Cathedral
Big Ben
Arc de Triomph
La Sagrada Familia
Hij zei gewoon waar het op stond, meer niet. Dus post plz geen (domme) replies meer als laten we lekker in een stuk fruit of joint gaan wonen, dat komt de kwaliteit van dit topic/project niet echt ten goede...Op woensdag 19 december 2001 22:41 schreef Rmon het volgende:
[..]
blow me!
ik zei toch sorry of niet? nerd!
Verwijderd
zeg ik dat?Op woensdag 19 december 2001 22:48 schreef nelis het volgende:
[..]
laten we lekker in een stuk fruit gaan wonen,
Verwijderd
ok, nerd that is. prima okay. dickheadOp woensdag 19 december 2001 22:41 schreef Rmon het volgende:
[..]
blow me!
ik zei toch sorry of niet? nerd!
[..]
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Verwijderd
hmm...k bij deze sorry...Op woensdag 19 december 2001 22:51 schreef JayAnzee het volgende:
[..]
ok, nerd that is. prima okay. moi is dickhead
maareh, ik bedoelde 't niet om jou te dissen ofzo hoor.
was eigenlijk een geintje, ik had 'r misschien even een smilie bij moeten plakken. Dan had je 't wellicht begrepen..
Anyway, back to the project i say!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Lijdt je aan een posts-tekort? Nog niet 1/4 van je posts bevat enigzins informatie, laat staan dat het een toevoeging is aan deze thread...Op woensdag 19 december schreef Rmon weer een hele dosis onzin
Verwijderd
Shift & the bucket zijn fijn. Wat nou pixelneuken, maakt toch geen moer uit of je alles pixel voor pixel neer zet of gewoon je verstand gebruikt, als het resultaat maar oogverblindend is.Op woensdag 19 december 2001 23:12 schreef Type het volgende:
/me is btw nog aan het tekenen...
grmblz, geen tijd genoeg, en pixel voor pixel is niet mijn stijl
Verwijderd
Jouw eend word gedegradeerd tot een schepsel van ongeveer 2 pixels. 1 gele en en oranje drijvend op het water.Op woensdag 19 december 2001 23:01 schreef Deneb het volgende:
Nog geen huisie, maar als 5 pix. 1 meter is dan is het onmogelijk om een huisdier te maken, of zo iets als dit voor bij het zwembad. Toch ?
[afbeelding][afbeelding]
ehmz, hou je die randen zo knalblauw? ik vind um eigenlijk....Op woensdag 19 december 2001 22:37 schreef primusz het volgende:
gaat z'n flatje niet afkrijgen voor de vakantie denk ik.
Dit heb ik tot nu toe:
[afbeelding]
Neej, dat zei ik en iemand anders komt dan weer met een joint aan. Een appelwoning is toch niet zo erg?Op woensdag 19 december 2001 22:50 schreef Rmon het volgende:
[..]
zeg ik dat?
Waarom staan er dan twee links op die site met in elke tweaktown verschillende gebouwen?Op woensdag 19 december 2001 22:51 schreef XLerator het volgende:
Maar er is toch maar 1 Citty?
Of zijn meer mensen 1 aan het bouwen???
Koewl, een sfinx! Komt er nog iemand met een iglo (compleet met sneeuw eromheenOp woensdag 19 december 2001 23:03 schreef tva_goku het volgende:
bah het hoofd voor m`n sfinx wil niet echt lukken
Nou ja,gewoon ff blijven kutten denk ik.
En ik ga ook maar eens een mooi authentiek zwitsers berghuisje maken
ROFLOp woensdag 19 december 2001 23:21 schreef M4TR1X het volgende:
[..]
Jouw eend word gedegradeerd tot een schepsel van ongeveer 2 pixels. 1 gele en en oranje drijvend op het water.
Dit geeft een indicatie wat al voldoende is.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Omdat er eerst een kleinere template was, en omdat het altijd wel leuk is om te kijken staat die er nog steeds bij. Op die andere versie (de nieuwste dus) wordt voortgeborduurd, die oude is er alleen nog voor de show dusOp woensdag 19 december 2001 23:32 schreef Toeter84 het volgende:
[..]
Waarom staan er dan twee links op die site met in elke tweaktown verschillende gebouwen?
Dat bedoelde hij serieus hoor[..]
ROFL
Jemig... waarom geil je zo op dat 'vice-burgemeesterschap' van jeOp woensdag 19 december 2001 19:35 schreef Rmon het volgende:
Mijn bord:
[...]
Verwijderd
ik hoop dat je er nog plezier in hebtOp donderdag 20 december 2001 00:35 schreef Spiney het volgende:
Slecht nieuws mensen, het lukt me nie om zonder de xTra plug in aniGifs te gebruiken. Ik heb geen zin om iedereen opnieuw shockWave te laten downen en opnieuw te instaleren dus we moeten het zonder stellen.
Wel kan ik kleine dingen laten bewegen, daarvoor is een hoop gekut nodig dus het moet echt wel de moetje waard zijn wil ik daar aan beginnen (Spiney is mijn meester-neon-relame ofsow). Je kan mij altijd een concept sturen en dan kan ik kijken offie uitvoerbaar is maar reken er nie al te veel op.
Verwijderd
let a man enjoy while he canOp donderdag 20 december 2001 00:08 schreef willem169 het volgende:
[..]
Jemig... waarom geil je zo op dat 'vice-burgemeesterschap' van je![]()
Verwijderd
Je moet de andere template gaan gebruiken...Op donderdag 20 december 2001 08:31 schreef ivy het volgende:
/me houdt niet van opjagen en heeft respect voor de mensen die dit onderhouden maar:
is mijn zwembad geboycot oid?
[afbeelding]
Verwijderd
Aaa, ik wist dat er wat was.....Kan iemand me vertellen welke dat is?!?!Op donderdag 20 december 2001 08:52 schreef evaarties het volgende:
[..]
Je moet de andere template gaan gebruiken...
=( Protected by witchcraft )=
Leuk gebouwtje hoor.. maar de verhouding klopt voor geen meter.. 1 verdieping is 13/14 pixels.. bij jouw is die al 24 ofzo...Op donderdag 20 december 2001 09:16 schreef -Skyhawk- het volgende:
OK, ff een vraag??
Hebben jullie nooit honger?
Hier is m`n eerste project, hoop dat het allemaal klopt
ProjectName: [Snackbar v1.0]
ProjectManager: [Skyhawk]
ProjectTime: [TO LONG]
[afbeelding]
Zorg ook dat je de nieuwe template gebruikt.... http://www.geenkaas.nl/tweaktownOp donderdag 20 december 2001 09:26 schreef -Skyhawk- het volgende:
OK..;(
Dan weet ik dat, dan zal ik dit project sluiten en met een nieuwe beginnen..
ProjectName: [Snackbar 1.0] CLOSED
ProjectName: [TankStation 0.0] STARTING
Dan begin ik wel een bezinestation.
Maar voordat je in de HK kan heb je nou eenmaal een aantal tech posts nodig....Op woensdag 19 december 2001 23:45 schreef Pelle het volgende:
't is al eerder opgemerkt, voor de HK of Fok! zit je hier verkeerd. De lol van dit topic gaat er bij mij al snel af zo.
Nice! Maar wat een grote garageOp donderdag 20 december 2001 14:31 schreef Blue-eagle het volgende:
Sfeertje is lekker hier
Nog een poging van mezelf dan maar:
[afbeelding]
Verwijderd
Lijkt een beetje op die gevangenis in Police Quest nummer nog wat met dat basketbalveld ernaastOp woensdag 19 december 2001 14:19 schreef XLerator het volgende:
Lekker!!!! Mooi
|{ brrr }] |
Jouw ondertitel ookOp donderdag 20 december 2001 16:23 schreef klmurphy het volgende:
PixelNeuken is fijn
Haha nou ik kan je 1 ding zeggen, dat spel heb ik nooit gespeeld, dit is mijn eigen fantasieOp donderdag 20 december 2001 15:09 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op die gevangenis in Police Quest nummer nog wat met dat basketbalveld ernaast
`t is de huiskamer met veeeel (te veel) uitzicht door een grooooot (te groot) raamOp donderdag 20 december 2001 14:33 schreef DeFeCt het volgende:
[..]
Nice! Maar wat een grote garage
even offtopic dan, wees rustig en lees mijn post gewoon door:Op woensdag 19 december 2001 23:45 schreef Pelle het volgende:
* Pelle denkt dat sommige mensen eens wat meer mooie dingen moeten gaan maken in plaats van met onzinnige replies strooien
't is al eerder opgemerkt, voor de HK of Fok! zit je hier verkeerd. De lol van dit topic gaat er bij mij al snel af zo.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Mooi! Misschien kun je een schuilkelder bouwen op dat stukkie land? Voor het geval Al Quaida toch in Nederland zitOp donderdag 20 december 2001 19:47 schreef SpiritX het volgende:
[afbeelding]
Nog wel een stuk braakliggen land, magoed...
Verwijderd
Ik durf niks meer te zeggen...Op donderdag 20 december 2001 20:10 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Mooi! Misschien kun je een schuilkelder bouwen op dat stukkie land? Voor het geval Al Quaida toch in Nederland zit
Is iedereen koffie zuipen ofzo? Tis zo stil hier...
Lady Met Kerstmuts is dus ook drukke lady met veel werkOp donderdag 20 december 2001 20:18 schreef Toeter84 het volgende:
[..]
Ik durf niks meer te zeggen...bang voor Pelle
Nee ff serieus; ik ben aan huiswerk, proefwerkweek, homepage én mn pixelvilla bezig...
Ik vind het wel cool. Ziet er een beetje 'Escher' uitOp donderdag 20 december 2001 20:19 schreef nelis het volgende:
Jay: Ziet er cool uit man alleen die geel/bruine rand van het rechter gebouwtje klopt niet
Gefeliciteerd met een mooi huis met moestuinOp donderdag 20 december 2001 20:33 schreef Sibbe het volgende:
Ok, na 3 dagen bouwen is mijn huis en tuin af:
[afbeelding]
Gewoon een kas aanleggen, glas doet het altijd goed in een stad.Maar nu zit ik nog met het probleem van de grote templates. Wil er iemand dit lapje grond delen? Anders maak ik er gewoon iets simpel van. Wat willen jullie nog?
Vijver? Kartbaan?In het echt stonden er aardappelen naast mijn huis, maar dat is een beetje moeilijk in een stad zeker?
Een parking, nog eens stadspark, een simpel kantoorgebouw?
Spoor naast je huis? Hmm..Maar er is zeker nog net genoeg plaats voor een stuk spoorweg? Maar dan moet de spoorchef even contact opnemen.
Maar wel een spoor??Oh, zou ik dan een plaatsje krijgen weg van het drukke centrum? Ik woon graag rustig (zonder vrachtwagens enzo).
Spiney is erg geduldig blijkt wel (na 10 meels van mij met allemaal miskramen van pixel-kenaus)Als mijn naamkaartje klaar is, post ik dit opnieuw en mag mijn huis in de stad gezet worden.
Afgezien van het scherm formaat wat me iets te klein is, vind ik het eigenlijk wel oke. Imho dusEuh.. gaat dat vastgrijpen van de stad (met muis) en slepen niet omgekeerd? Of is acrobat reader dan verkeerd?
No problem, als jij een stuk spoor over je land wilt, wordt dat geregeld voor jou...Op donderdag 20 december 2001 20:33 schreef Sibbe het volgende:
Ok, na 3 dagen bouwen is mijn huis en tuin af:
[afbeelding]
Maar nu zit ik nog met het probleem van de grote templates. Wil er iemand dit lapje grond delen? Anders maak ik er gewoon iets simpel van. Wat willen jullie nog?
In het echt stonden er aardappelen naast mijn huis, maar dat is een beetje moeilijk in een stad zeker?
Een parking, nog eens stadspark, een simpel kantoorgebouw?
Maar er is zeker nog net genoeg plaats voor een stuk spoorweg? Maar dan moet de spoorchef even contact opnemen.
Oh, zou ik dan een plaatsje krijgen weg van het drukke centrum? Ik woon graag rustig (zonder vrachtwagens enzo).
Als mijn naamkaartje klaar is, post ik dit opnieuw en mag mijn huis in de stad gezet worden.
Euh.. gaat dat vastgrijpen van de stad (met muis) en slepen niet omgekeerd? Of is acrobat reader dan verkeerd?
=( Protected by witchcraft )=
Verwijderd
Proest whaaaa... * Pelle is altijd erg liev hoorOp donderdag 20 december 2001 20:18 schreef Toeter84 het volgende:
Maak je dan ook weer een kopje 'Portfilio'Op donderdag 20 december 2001 20:18 schreef Toeter84 het volgende:
Nee ff serieus; ik ben aan huiswerk, proefwerkweek, homepage én mn pixelvilla bezig...
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
is er al!...Op donderdag 20 december 2001 22:47 schreef Tigereye het volgende:
Ik ben bezig met een brandweerkazerne te bouwen, maar ik wil ff weten of de verhoudingen zo goed zijn...
[afbeelding]
de kleuren zijn nog nie helemaal goed, dus let daar niet op
Zo ja, dan ga ik morgen verder met de ramen/deuren en andere details... tis immers vakantie!!!![]()
/me hulde aan Spiney, die dit zeer bijzondere thema heeft bedacht!!!
Verwijderd
Verwijderd
Wie, wat waar hoeOp donderdag 20 december 2001 22:58 schreef Rmon het volgende:
[..]
is er al!...
Verwijderd
Die staat ook al op de TweakTown-website bij 'Press mentions of tweakTown'Op donderdag 20 december 2001 23:08 schreef Bigs het volgende:
Jullie worden al beroemd
http://www.retecool.com/archives/00001144.html
(zal hier vast al wel gepost zijn, maar ctrl+f retecool leverde niks op)
Verwijderd
Links licht.Rechts donker. Fijn he als er dan ook een antwoord op komt ipv: Ja idd, is al gezegd. Nee dat helpt.Op donderdag 20 december 2001 22:13 schreef Oogst het volgende:
Neem een vaste lichtbron-positie voor iedereen, dus dat bij iedereen de lichte vlakken aan de kant van het licht zijn en de donkere aan de andere kant. Sommige ontwerpen hier hebben überhaupt geen lichtval en andere verschillende, dat oogt erg rommelig, maar als iedereen dezelfde lichtval aanhoudt moet dat het totale plaatje van de stad echt veel mooier maken.
Verwijderd
Verwijderd
Rechts licht, links donkerOp donderdag 20 december 2001 23:10 schreef Deneb het volgende:
[..]
Links licht.Rechts donker. Fijn he als er dan ook een antwoord op komt ipv: Ja idd, is al gezegd. Nee dat helpt.
Verwijderd
Fijn gasten, dit helpt teminste !!ThanxOp donderdag 20 december 2001 23:31 schreef SpiritX het volgende:
[..]
Rechts licht, links donker
Is al afgesproken een aantal pagina's terug...
Das heel moeilijk. Je kan op http://www.miniml.com lettertypes downloaden die in principe ook pixelneukerig zijn en heel klein te verschalen zijn. Maar er is altijd een minimale grootte die je kunt bereiken.Op donderdag 20 december 2001 23:46 schreef Sibbe het volgende:
Misschien eens proberen om zo klein mogelijke letters te ontwerpen die toch nog leesbaar zijn.
als het toch animated gif is(wat helaas niet toegelaten word) moet je er wel een op en neer bewegend autootje hebben he!!!Op donderdag 20 december 2001 22:58 schreef tjetta het volgende:
Wat is Tweaktown zonder...
[afbeelding]
... Drive-in bioscoop!!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq