[PS] GoT(ham) City in Pixels ;)

Pagina: 1 ... 11 ... 45 Laatste
Acties:
  • 9.334 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:53

Pelle

🚴‍♂️

Op vrijdag 21 december 2001 04:44 schreef Spiney het volgende:
Op dit moment maakt alleen Pelle een kans om in versie 0.41 te komen, de rest moet zijn huisjes nog afbouwen, logo's maken of gewoon zorgen dat alles via de regels verloopt.
Tsjil! Engine ziet er goed uit man, dit is echt beter zo! Verder herken ik overigens ook het goedkoopste hotel uit het spel 'Hotel' :) Hmm, ik kijk nog even beter, en daar zie ik ook het duurste hotel staan (President heette dat toch?) Misschien dat je daar nog een soort van glans overheen kunt leggen ofzo.. wow :9~

minor miereneukierig puntje: zo te zien staat de achtergrond nog niet helemaal synchroon met de huisjes zelf

* Pelle gaat nu alleen wel slapen maar doet eerst nog even een applausje voor Spiney *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

---SPOILER ALERT--- wil je het zelf zien gebeuren, ga naar tweaktown en wacht een tijdje...
ROTFLMAO :D :D klasse!!!! 't duurt ff maar dan heb je ook wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ziet er erg goed uit :9~

Zie alleen dat er nog een klein foutje is (naar een paar keer door de hele stad te zijn gescrolled)

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EAMEHASMHHE

Zoals je kan zien zijn alle gebouwen opschoven :? en rijden de auto's niet meer op de straat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een dappere poging begonnen om Fallingwater van Frank Lloyd Wright te pixelen...ik kan echter alleen plaatjes vinden die van rechts/onder zijn genomen en ik ben er zelf nooit geweest. Heeft iemand een foto van boven (en links) van dit gebouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 04:56 schreef Pelle het volgende:

Tsjil! Engine ziet er goed uit man, dit is echt beter zo! Verder herken ik overigens ook het goedkoopste hotel uit het spel 'Hotel' :) Hmm, ik kijk nog even beter, en daar zie ik ook het duurste hotel staan (President heette dat toch?) Misschien dat je daar nog een soort van glans overheen kunt leggen ofzo.. wow :9~
Dat goedkoopste hotel heet volgens mij Boomerang.
Misschien komen L'Etoille en Waikiki en Safari ook nog wel ff langs. ;) Wat een leuk spel was dat toch....

edit:
meerdere typfoutjes verwijdert en nog een hotel toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 17:13

bonzz.netninja

Niente baffi

lamaar

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:41
Op vrijdag 21 december 2001 10:23 schreef C_C_D_C het volgende:

[..]

Dat goedkoopste hotel heet volgens mij Boomerang.
Misschien komen L'Etoille en Waikiki en Safari ook nog wel ff langs. ;) Wat een leuk spel was dat toch....

edit:
meerdere typfoutjes verwijdert en nog een hotel toegevoegd
* Willem gaat idd wel voor de President of L'etoille

Daarnaast heb je ook nog Taj Mahal, maar die bannen we >:)
Voeg toe aan lijstje hotels: Fujiyama; Royal > die zijn best te doen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 14:08

Midas

Thunderbirds are go!

Ah, er zijn dus meer mensen die de hotels herkennen. So did I. Goed werk Spiney! Afbeeldingslocatie: http://www.kzn.f2s.com/smilies/thumbsup.gif
Ze lijken inderdaad sprekend. Het spel ligt hierboven nog ergens op zolder. :)

* Midas gaat misschien nog aan een uitdaging beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

Okee, nu definitief: het GoT Theater.

Afbeeldingslocatie: http://www.cumshot-online.nl/nozzman_theater.gif

---

Afbeeldingslocatie: http://www.cumshot-online.nl/tag.gif

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is mijn drive-in bioscoop klaar, volgens de regels (dus 64 kleuren etc blabla)

Ik weet alleen niet of je ook animated mag :? Als dat niet mag moet je maar ff het eerste frame pakken ofzo.

Afbeeldingslocatie: http://tjetta.nl/GoT/tjetta_driveinbios.gif

en mijn bordje:
Afbeeldingslocatie: http://tjetta.nl/GoT/tjetta_tag.gif

Zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 12:53 schreef tjetta het volgende:
Nu is mijn drive-in bioscoop klaar, volgens de regels (dus 64 kleuren etc blabla)

Ik weet alleen niet of je ook animated mag :? Als dat niet mag moet je maar ff het eerste frame pakken ofzo.

[afbeelding]

en mijn bordje:
[afbeelding]

Zo goed?
somebody stole my cars!
:)

maareh. Wat me nog steeds niet helemaal duidelijk is, zijn die 64 kleuren. Ik weet dat er vragen over geweest zijn, maar om nou 1120039 post opnieuw te gaan lezen, nee dank je.
Dus hoe zit dat nou?
Maximaal 64 kleuren? En zo ja, hoe kom je dr achter hoeveel kleuren je hebt gebruikt? Of kun je bij 't saven aangeven hoeveel kleuren je wilt gebruiken?

Of, is er een soort kleuren-pallet waar de 64 kleuren die je mag gebruiken, opstaan?

/me zag trouwens ook dat z'n bouwwerkje al geplaatst is, terwijl ie nog niet af is.
Niet een groot probleem, maar die witte vlakken staan natuurlijk vrij lomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Op vrijdag 21 december 2001 13:16 schreef JayAnzee het volgende:

[..]

somebody stole my cars!

maareh. Wat me nog steeds niet helemaal duidelijk is, zijn die 64 kleuren. Ik weet dat er vragen over geweest zijn, maar om nou 1120039 post opnieuw te gaan lezen, nee dank je.
Dus hoe zit dat nou?
Maximaal 64 kleuren? En zo ja, hoe kom je dr achter hoeveel kleuren je hebt gebruikt? Of kun je bij 't saven aangeven hoeveel kleuren je wilt gebruiken?

Of, is er een soort kleuren-pallet waar de 64 kleuren die je mag gebruiken, opstaan?

/me zag trouwens ook dat z'n bouwwerkje al geplaatst is, terwijl ie nog niet af is.
Niet een groot probleem, maar die witte vlakken staan natuurlijk vrij lomp.
In Photoshop kun je Save For Web doen, kan je precies invullen hoeveel kleuren je wil gebruiken.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Die kleuren zit ik ook een beetje mee, moeilijk om zelf een palet samen te stellen. Btw, die auto's zijn niet echt in verhouding (1 auto neemt twee weghelften in beslag) en wat kleiner valt best te doen (zie mijn vorige post).

Verder zeer cool, met name het feit dat die onmouseover popupjes nu clickable zijn :)

[edit]Jay: is dat vertekende perspectief (rechter gebouwtje/kubus) nou de bedoeling of gewoon een foutje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:50
De ene helft word een sport park en de andere helf komt denk ik een gebouwtje op te staan
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EOPTSRSMHHE
nog niet plaatsen op de site a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op vrijdag 21 december 2001 13:45 schreef nelis het volgende:
Die kleuren zit ik ook een beetje mee, moeilijk om zelf een palet samen te stellen.
Wat is daar nou zo moeilijk aan? Je begint met tekenen, en dan heb je al 3 kleuren (wit, grijs en de kleur waarmee je aan de slag gaat). Vervolgens zoek je gewoon elke keer dat je een nieuwe kleur nodig hebt een nieuwe kleur uit, en na verloop van tijd kom je erachter dat je helemaal niet zoveel kleuren nodig hebt. Gradients maak je in een nieuwe image, die je daarna saved in 4 kleuren ofzo.
Mocht je op het eind toch meer als 64 kleuren hebben, dan gebruik je gewoon de save-for-web optie of je converteert 'm eerst naar indexed color.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Ik doelde eigenlijk meer op het feit dat ik het moeilijk vind passende kleuren bij elkaar te vinden (oftewel, mooie kleurencombinaties) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gave creaties allemaal.
Alleen 1 vraagje, mijn stadion is verdwenen. Om een speciale reden? Lijkt me leuk als ie weer terug kan komen :P
Hier het plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.m1c2.stibs.cc/test/voetbalveld2.gif

en mijn naambordje uiteraard:
Afbeeldingslocatie: http://www.m1c2.stibs.cc/test/naambordje.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Op vrijdag 21 december 2001 14:40 schreef pbirkoff het volgende:
Wat een gave creaties allemaal.
Alleen 1 vraagje, mijn stadion is verdwenen. Om een speciale reden? Lijkt me leuk als ie weer terug kan komen :P
Hier het plaatje:
[afbeelding]

en mijn naambordje uiteraard:
[afbeelding]
Misschien in de buurt van stadion zetten voor tweede elftal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:38
Op vrijdag 21 december 2001 14:47 schreef Nozzman het volgende:

[..]
niets toe te voegen? :? :) :z

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Op vrijdag 21 december 2001 14:47 schreef Nozzman het volgende:

[..]

Misschien in de buurt van stadion zetten voor tweede elftal ;)
Het B-Team.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Heeft er iemand toevallig tussentijdse pics van de ontwikkeling van zijn pic? Ben namelijk benieuwd hoe iedereen eigenlijk te werk gaat, stappenplan of hoe je dat ook wilt noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Op vrijdag 21 december 2001 14:55 schreef loona35 het volgende:
Heeft er iemand toevallig tussentijdse pics van de ontwikkeling van zijn pic? Ben namelijk benieuwd hoe iedereen eigenlijk te werk gaat, stappenplan of hoe je dat ook wilt noemen.
Niet echt. Je moet gewoon kaal beginnen. Eerst het skelet van je gebouw opzetten (kun je meteen checken of al je verhoudingen kloppen. Daarna de kleinere onderdelen plaatsen (ramen, deuren etc.), daarna kleuren en pas daarna (ik dan) de licht en donkerkant toevoegen. En helemaaal op het einde ga ik een beetje lopen prullen met mensjes en bankjes en plantjes enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://spiritx.ath.cx/tweaktown/office-beta.gif
Waar ik nu mee bezig ben.... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 21 december 2001 15:00 schreef Nozzman het volgende:

[..]

Niet echt. Je moet gewoon kaal beginnen. Eerst het skelet van je gebouw opzetten (kun je meteen checken of al je verhoudingen kloppen. Daarna de kleinere onderdelen plaatsen (ramen, deuren etc.), daarna kleuren en pas daarna (ik dan) de licht en donkerkant toevoegen. En helemaaal op het einde ga ik een beetje lopen prullen met mensjes en bankjes en plantjes enzo.
Jupz, zo doe ik het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 21:51

Wildfire

Joy to the world!

Ik weet het, off-topic, maar door dit topic krijg ik spontaan zin om weer eens SimCity 3000 onder het stof vandaan te halen... :)

Ik ben benieuwd hoe uiteindelijk GoT City eruit zal zien. Hopelijk kunnen we er een mooie kleurenprint van bestellen, lijkt me echt mooi als poster op de muur!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Op vrijdag 21 december 2001 14:55 schreef loona35 het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://212.120.122.110/temp/Ttown1.bmp
Live te volgen!

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Laatst online: 24-01-2022
Goedemorgen :) Vanavond ga ik na het eten weer lekker verder, moet nu eerst kerstmeuk doen :(

Hey! ik ga alle hotel gewouwen maken uit dat spel. uiteindelijk ga ik ook het hele spelbord zo'n beetje fiksen, dus als jullie andere gebouwtjes willen maken zou ik dat op prijs stellen.

Damn! stop je een easter egg in je programma en vind de tweede poster die al na 15 minuten, nu zal ik ze beter moeten verbergen... gni gni.

Tjetta, zou jij even ervoor kunnen zorgen dat je plaatjes een witte achtergrond krijgen? en als je mij die bioscoop stuurt meet twee losse lagen die in 3 frames het effect nabootsen (dus eerste frame geheel, 2e en 3e alleen het lichteffectje op de juiste plek) dan kan ik die wel binnen director animeren.

Ik ga wel even een van me grote gebouwen als stappenplan saven en daar een aparte pagina voor maken. Die post ik dan ook wel hier alssie af is.

Maar ik ben er vantussen, laters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murphy
  • Laatst online: 15-09 13:05

Murphy

(2B||!2B)?

Als er iemand op het idee is gekomen om een kathedraal te maken: te laat. Ik ben al enorm bezig met een kathedraal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_f
  • Laatst online: 12-09 15:34
Over een uurtje ga ik beginnen aan het Rietveld-Schroder huis te Utrecht. :)

Kijken of ik nog kan pixelfucken na al die tijd.. (Mijn ouwe MSX periode)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Even de auto der auto's in mun garage gezet:

Afbeeldingslocatie: http://jj.upnet.nl/got/tweaktown_pelle2.gif

Wie herkent 'm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow vette shit allemaal, ik begin ook ff aan een huisje als ik tijd heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rispect ppl, zitten echte meesterwerkjes tussen.

Ik ben zelf niet zo'n pixelneukheld maar ik wil toch mijn pixelsteentje bijdragen dus ik ben begonnen met een fabriekje:

Afbeeldingslocatie: http://www.websuit.nl/pyrofabric.gif

er moet nog een hoop bij... o.a. hoopjes zand en kolen maar dat lukt nog niet zo, heeft iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:
oeps, dubbelpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 16:57 schreef Pelle het volgende:

[afbeelding]

Wie herkent 'm?
Lamborgini Diablo, afgaande op de subtiele luchtinlaat achterop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus, je wordt wel scheel van dat pixelneuken, en voor de RSI is het ook niet goed ! Eerste half uur werk, nu even rusten....

Afbeeldingslocatie: http://www.vanderhagen.net/pixelgebouw.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op vrijdag 21 december 2001 17:16 schreef Blues het volgende:
Lamborgini Diablo, afgaande op de subtiele luchtinlaat achterop.
Correct! U mag er gratis een dagje mee in TweakTown rondrijden; vervoege u tot Spiney want die zal het zwikkie aan de praat moeten krijgen :)

(de kleur verraadde ook veel waarschijnlijk :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
Ik zit met een dilemma, die rijdende autotjes zijn wel leuk maar ze zijn veels te groot voor de weg. zla men autotjes moet gaan maken voor die kleine pokkeweg is daar ook de lol vanaf, maar ik wil wel een dubbelbaans weg. Maar dat leverd weer estetische nadelen (lege gedeeltes tussen huizen etc.) en ook een heel groot karwei voor mij om het allemaal om te gooien.

iemand ideeen of argumenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 21 december 2001 17:39 schreef Spiney het volgende:
Ik zit met een dilemma, die rijdende autotjes zijn wel leuk maar ze zijn veels te groot voor de weg.
Goh, wordt er ook 1 wakker >:) ;)
zla men autotjes moet gaan maken voor die kleine pokkeweg is daar ook de lol vanaf
Waarom zou de lol er dan snel vanaf gaan? Onder andere ik, Pelle en die gast van het bedrijfje met rode vrachtwagens hebben al laten zien dat het best mogelijk is om op zo'n schaal auto's te maken. Sterker nog, het is zelfs een uitdaging :)

Daar komt bij dat álle verhoudingen uit hun verband worden gerukt als je die grote auto's toelaat, denk aan de grootte van de deuren, de verdiepingen, de wegen, de gebwouwen zelf, enz, enz. Het aanpassen van een paar autotjes is weinig werk, het aanpassen van een complete stad (min de auto's :+) is echter niet te doen :)

Straks gaan mensen nog zeuren dat de verhoudingen klote zijn omdat ze hun hond geen blauwe ogen kunnen meegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
Begrijp ik het goed dat je tegen het idee bent? :)

Nee ik vind het prima, maar dan moeten er wel wat nieuwe autotjes worden aangeleverd. anders blijven deze lekker over 2 banen crossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Ja tuurlijk, laat deze nog maar rustig rondkarren. Kunnen later wanneer er wat meer en kleinere auto's zijn wel weer veranderd worden duz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Ik vroeg me zo eens af, is er een bepaalde hoek waar iedereen onder werkt? Anders passen die dingen toch nooit precies, misschien wel voor het oog dan, in zo'n raster van straatjes right?

En vraag 2 luid :)

Hoe maak je die overloop van kleuren in bijv ramen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op vrijdag 21 december 2001 18:49 schreef loona35 het volgende:
Ik vroeg me zo eens af, is er een bepaalde hoek waar iedereen onder werkt?
* Sigh *
Check de eerste post uit dit topic eens.
Hoe maak je die overloop van kleuren in bijv ramen?
Met een gradient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_f
Op vrijdag 21 december 2001 18:52 schreef Pelle het volgende:

[..]

* Sigh *
Check de eerste post uit dit topic eens.
[..]

Met een gradient.
Helemaal niet! Dat doe je door een nieuwe kleur uit te zoeken, en die met je potloodje in te kleuren! Dat heet dus pixelfucken!

Ik heb er de hele middag over gedaan om dit topic helemaal te lezen. (Tussen mijn werkzaamheden door) En nu komen er vragen die je gewoon kunt weten door 't topic te lezen.. |:(

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Gradient is voor wannabepixelneukers >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Mwah jah maar als je wat later inspringt ga je niet 1000 posts lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik ben ook net begonnen. Gaat dan wel niks worden, maar goed :D
Ik mis eigenlijk nog een theme-park ofzo. Wie maakt er een achtbaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini's ;)

Afbeeldingslocatie: http://spiritx.ath.cx/tweaktown/auto1.gif
Afbeeldingslocatie: http://spiritx.ath.cx/tweaktown/auto2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Bovendien, ik krijg dus niets gevonden over die hoek waarin je moet werken. Explain of er is gewoon geen perfecte hoek gevraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 21 december 2001 19:33 schreef loona35 het volgende:
Bovendien, ik krijg dus niets gevonden over die hoek waarin je moet werken. Explain of er is gewoon geen perfecte hoek gevraagt?
Welk deel van deze zin "r moet gebruik worden gemaakt van het isometrisch perspectief. (X=2, Y=2, Z=1 verhoudingen, voorbeeld plaatje volgt)" snap je niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, dit is echt al een heel aantal keren vermeld, maar om je nog een zoektocht te besparen:

2 naar rechts = 1 omhoog
2 naar links = 1 omhoog

Dit noemen ze isometrie en staat trouwens ook vermeld op de pagina http://www.geenkaas.nl/tweaktown...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op vrijdag 21 december 2001 19:14 schreef Bas_f het volgende:
Helemaal niet! Dat doe je door een nieuwe kleur uit te zoeken, en die met je potloodje in te kleuren! Dat heet dus pixelfucken!
Correct. Maar als je dat aan een n00b uitlegt dan geloven ze je toch niet. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 21 december 2001 19:35 schreef SpiritX het volgende:
Oké, dit is echt al een heel aantal keren vermeld, maar om je nog een zoektocht te besparen:

2 naar rechts = 1 omhoog
2 naar links = 1 omhoog
Hehe, sneaky bastard, daar stond net nog heel wat anders, namelijk:
x = 2
y = 1
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

waarom zijn ronde vormen zo @#$^%$#%#$%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 21 december 2001 19:41 schreef evaarties het volgende:
waarom zijn ronde vormen zo @#$^%$#%#$%
Met paint gaat het nog wel redelijk vind ik, maar tis idd lastig.

Hier trouwens nog 2 voorbeeldautotjes (nog lang niet af maar om te laten zien dat het best kan op dit formaat):
Terreinwagen:
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ETOHHPSMHHE
Pantserwagen:
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EHOEHPSMHHE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 19:39 schreef nelis het volgende:

[..]

Hehe, sneaky bastard, daar stond net nog heel wat anders, namelijk:
[..]

>:)
Ghehe, shit ;)
Nou, ik bekeek het even in enkel 2D... Dan klopt dat namelijk wel, zolang je de Z er maar niet bij betrekt ;). Dus in Photoshop is het voor mij gewoon X+2, Y+1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ik heb 't wel gehad met pixelneuken [voor een tijdje dan, binnenkort begin ik wel weer es]
m'n final jay-toko.
[en ik weet 't , bepaalde verhoudingen, schaduwen en meer van die ongein klopt niet helemaal..]

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.nl/pics/ERHPHPSMHHE

edit : naamplaatje.
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.nl/pics/EDRTEPSMHHE

btw.die mediamonks picture server ruled toch wel de scene. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op vrijdag 21 december 2001 19:52 schreef JayAnzee het volgende:
nou, ik heb 't wel gehad met pixelneuken [voor een tijdje dan, binnenkort begin ik wel weer es]
m'n final jay-toko.
[en ik weet 't , bepaalde verhoudingen, schaduwen en meer van die ongein klopt niet helemaal..]

[afbeelding]

zal zo nog even een naamplaatje creeren
Ik blijf um mooi vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
heeft er iemand trouwen dat wegen raster, geheel leeg?
(Svp geen jpg/gif :p)

School wil het gaan gebruiken om eersteklasser te entertainen door hun zelfgebouwede huisjes uit de Techniek lessen er in te duwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 16:57 schreef Pelle het volgende:

[afbeelding]

Wie herkent 'm?
Lamborghini diablo v6? :? just a wild guess :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 17:19 schreef Pelle het volgende:

[..]

Correct! U mag er gratis een dagje mee in TweakTown rondrijden; vervoege u tot Spiney want die zal het zwikkie aan de praat moeten krijgen :)

(de kleur verraadde ook veel waarschijnlijk :? )
bleh khad wel ffkes verder mogen lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 21 december 2001 20:46 schreef loona35 het volgende:
heeft er iemand trouwen dat wegen raster, geheel leeg?
(Svp geen jpg/gif :p)

School wil het gaan gebruiken om eersteklasser te entertainen door hun zelfgebouwede huisjes uit de Techniek lessen er in te duwen ;)
Scrollen naar leeg gedeelte en dan print screen (eventueel nog aantal keer copiëren/plakken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Ik kom toch niet over als een w00t op dit gebied of wel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 20:13
Er moet dringend een ziekenhuis komen, voor al die auto's die chrashen (en dan nog vlakbij mijn huis).

Cafés zijn er ook nog niet echt veel, om dronken mensen te maken :)

Kwestie van de wegen wat minder saai te maken ga ik rond mijn huis wat verkeersdrempels leggen. Dat gaat toch als ik dat naast op mijn stukje grond teken?

Iemand die een viaduct maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Waar is het internet cafè en het rustige stukkie rivier waar je lekker kunt relaxen? Zoals de IJssel ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07 10:12

Mindwalker

zappen is zinloos

Op vrijdag 21 december 2001 20:58 schreef loona35 het volgende:
Ik kom toch niet over als een w00t op dit gebied of wel? :P
Hoogstens als een n00b.. :P ;)

* Mindwalker heeft eindelijk vakantie en is druk bezig met de opzet van zijn huisje.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/pbongers/sample/start.gif

Een grote omgebouwde boerderij van drie twee verdiepingen...
Nu val ik eens door de mand met mijn perspectief tekenen hehe..

edit:
Verdiepinkje er af gehaald...

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibbe
Als Spiney zin heeft, hier is een verbeterde versie. Het zal wel eeuwig een bouwwerf blijven naast mijn huis denk ik. Maar dat bestaat ook in het echt!

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/sibbe/sibbe_huiswerf2.gif

Ik heb hierin ook geprobeerd een kleine vrachtwagen te maken. En wat denken jullie van de verkeersdrempel?

Sorry voor de vuile sporen van mijn vrachtwagen op de weg.

edit:

Hmm, ik bedenk nu net dat die verkeersdrempel enzo niet echt goed zullen werken. De auto's zullen eronder rijden |:( |:(
Niet dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Erg netjes :9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
Sibbe, yup daar zal je denk ik gelijk in hebben. I k ga wel even wat proberen te fiksen.

Hier nog een leuk overzichtje van de gehele stad (courtesy of tweakTown channel 2 news) Zoals je ziet is er nog een hoop in te vullen dames en heren. Weekend is er dus pixelNeuken maar :)

Afbeeldingslocatie: http://www.geenkaas.nl/tweaktown/small.gif

Ik BDW bezig om te kijken of we de laadtijd niet kunnen verkorten omdat het nogal zinloos is om bij elke nieuwe versie alle gebouwtjes te moeten downloaden die je al 40 keer binnen hebt gehaald. Ik ga misschien dit weekend iets bouwen dat ze direct van het interNet sleurt en dus prima deLuxe in je cache terecht komen. Maar das nie zeker of dat haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay okay... ik ben in alle heisa ook maar wat gaan bouwen :D
voel me als een complete n00b tegenover sommige vette shit die ik hier zie maar toch, hier een tussentijds plaatje van mn gebouw:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jpvoets/blazedv14.gif

het heeft nog geen echte functie :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 22:56 schreef BlaZe_8 het volgende:
okay okay... ik ben in alle heisa ook maar wat gaan bouwen :D
voel me als een complete n00b tegenover sommige vette shit die ik hier zie maar toch, hier een tussentijds plaatje van mn gebouw:
[afbeelding]

het heeft nog geen echte functie :o
Schaduw (beide soorten) is aan de verkeerde kant.

Zon komt van het oosten. Dus de boomschaduw op de weg moet naar het westen vallen, en de donkere kant van het gebouw moet ook westelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 23:09 schreef M4TR1X het volgende:

[..]

Schaduw (beide soorten) is aan de verkeerde kant.

Zon komt van het oosten. Dus de boomschaduw op de weg moet naar het westen vallen, en de donkere kant van het gebouw moet ook westelijk zijn.
yep... ik las het net :D
ik ga het morgen allemaal aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Ik ben ook maar eens begonnen, resultaat na 1 uur... Maar zou graag even tussendoor horen welk merk bier we graag zien op de borden? ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.dijstelbloem/loona3_kroeg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op vrijdag 21 december 2001 23:35 schreef loona35 het volgende:
Ik ben ook maar eens begonnen, resultaat na 1 uur... Maar zou graag even tussendoor horen welk merk bier we graag zien op de borden? ;)
Hertog Jan natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals eerder gemeld ben ik bezig met een brandweerkazerne.

Zelf vind ik em wel goed, maar misschien is er nog iemand met suggesties??? Zo niet, dan mag ie wat mij betreft in de TweakTown, als jullie em uberhaupt mooi vinden.

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/hsteenhart/tigereye_brandweer.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op vrijdag 21 december 2001 23:37 schreef Pelle het volgende:

[..]

Hertog Jan natuurlijk!
Pelle for president (again)!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibbe
Biermerk voor het eerste tweaktown café: Stella

Want de slogan daarvan is:
Mijn thuis is waar mijn Stella staat.
http://www.stella-artois.com

Dat café lijkt op de pub van Moe (Simpsons).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:38
Op vrijdag 21 december 2001 23:51 schreef Tigereye het volgende:

Zelf vind ik em wel goed, maar misschien is er nog iemand met suggesties??? Zo niet, dan mag ie wat mij betreft in de TweakTown, als jullie em uberhaupt mooi vinden.

[afbeelding]

zet er nog een wagentje buiten >:)

om het wat moeilijker te maken ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 22 december 2001 00:16 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

zet er nog een wagentje buiten >:)

om het wat moeilijker te maken ;)
Zoiets heb ik al ff'tjes geprobeerd, en is idd wat moeilijk... maar dat gaat ik zondag dan wel proberen... :)

:O :Z Nu wordt het tijd om te :z :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Slapen is voor mietjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 22 december 2001 00:30 schreef nelis het volgende:
Slapen is voor mietjes >:)
Er zijn ook mensen die 's morges vroeg moeten werken :'(

[en toen zat Tigereye nog een uur achter z'n pc ofzo :P]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 20:20
waarom slaap je dan nog niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik meestal nog een half uur op de pc zit als ik zeg/denk dat ik ga slapen ;)

[/off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Bier merk? :? Er is toch maar 1 soort bier? De rest is pils :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarsteinr heeft ook wel een leuk logo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op zaterdag 22 december 2001 02:16 schreef SpiritX het volgende:
Waarsteinr heeft ook wel een leuk logo ;)
:r ;)

* Oefening gaat btw ook :z, genoeg offtopic gelult hier en ik moet er over 3 uur al weer uit :( => winterport *D :)

Allemaal nog veel plezier enzo, en ik hoop dat ik mun legerbasis nog in de vakantie af krijg.

Mzzl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 16:50 schreef Bas_f het volgende:
Over een uurtje ga ik beginnen aan het Rietveld-Schroder huis te Utrecht. :)

Kijken of ik nog kan pixelfucken na al die tijd.. (Mijn ouwe MSX periode)
Hoe staat het met de bouw van je R-S huis? Ben er benieuwd naar, zodat ik kan zien wat ik ook had willen gaan pixelfucken (maar bij god niet wist hoe dit aan te pakken, maar ik ben wat pixelfucken betreft nog maagd, of knaap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Laatst online: 15-09 20:20
Op zaterdag 22 december 2001 00:50 schreef Tigereye het volgende:
Omdat ik meestal nog een half uur op de pc zit als ik zeg/denk dat ik ga slapen ;)

[/off-topic]
ik wel langer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 22 december 2001 02:37 schreef inTIMidate het volgende:

[..]

ik wel langer :+
Ik nog langer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

BWHAHAAAA!!!

COOOL!!! Ultima Online Meets GoT!! ghehehe.. brute shit people :)

Wanneer komt de beta uit? :)

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Laatst online: 28-06 08:35
Hier werk ik :7

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/gif/Eddepet_Getronics-Rdam.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/gif/naambord_Eddepet.gif

Jah ik was bezig met een coffeeshop, maar die template sloeg ik op als jpeg. |:( Nu zit ik dus met een coffeeshop met artefacts :(

Maar een goedmakertje ^ :)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 23:51 schreef Tigereye het volgende:

[afbeelding]

er bestaat er al 1!!!
Met helipad zelfs!!!
*zucht*
[if im wrong...sorry..]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Op zaterdag 22 december 2001 04:43 schreef eddepet het volgende:
Hier werk ik :7

[afbeelding]

[afbeelding]

Jah ik was bezig met een coffeeshop, maar die template sloeg ik op als jpeg. |:( Nu zit ik dus met een coffeeshop met artefacts :(

Maar een goedmakertje ^ :)
Ook erg mooi! Is dat nou _de_ zaak waar je werkt? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik heb nou ff een aantal pagina's van dit draadje door zitten spitten.
Maar erg veel wijzer ben ik niet geworden als het gaat om welke programma's jullie nou gebruiken voor dit pixelen.
Ik had iets gezien over een een of andere icon editor en dat was het wel zo'n beetje.
* himlims_ vind het overigens een hele prestatie van alle mensen die hebben mee gewerkt aan tweaktown, heel knap.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Laatst online: 15-09 06:41

Wokker

De avond wokkel

Is er ook nog een site waar je alle huisjes kan bekijken ??

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Laatst online: 28-06 08:35
Op zaterdag 22 december 2001 11:53 schreef Scarecrow het volgende:
ik heb nou ff een aantal pagina's van dit draadje door zitten spitten.
Maar erg veel wijzer ben ik niet geworden als het gaat om welke programma's jullie nou gebruiken voor dit pixelen.
Ik had iets gezien over een een of andere icon editor en dat was het wel zo'n beetje.
* daPet vind het overigens een hele prestatie van alle mensen die hebben mee gewerkt aan tweaktown, heel knap.
1 word.....MS-Paint

/me kan ff niet pixelneuken
/me moet zijn schoonfamilie opzoeken in Limbabwe >:)

hooihooi

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op vrijdag 21 december 2001 15:31 schreef Spiney het volgende:
Hey! ik ga alle hotel gewouwen maken uit dat spel. uiteindelijk ga ik ook het hele spelbord zo'n beetje fiksen, dus als jullie andere gebouwtjes willen maken zou ik dat op prijs stellen.
Geweldig... ik keek net op tweakers.. en zag die 4 torenflats bij elkaar.. meteen een hoop herinneringen over spelletjesavonden.. maar spel ligt bij mijn ouders geloof ik.. als ik er aan denk dan biets ik het met 1e kerstdag wel mee naar huis.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een politie kazerne anders ga ik die maken.
Ben bezig met de bijlmer bajes (als jullie die niet willen gewoon ff zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Op zaterdag 22 december 2001 00:04 schreef Sibbe het volgende:
Biermerk voor het eerste tweaktown café: Stella

Want de slogan daarvan is:
[..]

http://www.stella-artois.com

Dat café lijkt op de pub van Moe (Simpsons).
Precies ;) Dat was ook mijn inspiratie bron voor het eerste café. Daarom ga ik denk DUF beer erop zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_f
Op zaterdag 22 december 2001 02:26 schreef waandacht het volgende:

[..]

Hoe staat het met de bouw van je R-S huis? Ben er benieuwd naar, zodat ik kan zien wat ik ook had willen gaan pixelfucken (maar bij god niet wist hoe dit aan te pakken, maar ik ben wat pixelfucken betreft nog maagd, of knaap)
Ik ben er wel achter dat ik beter iets makkelijkers had kunnen gaan pixelneuken.. :)
Maargoed.. Ik heb dat huis ff bestudeerd, een schets van gemaakt op papier, met wat pixelmaatjes erbij, en toen ben ik in PSP7 begonnen met editen.. Het basisframe dat staat er, en ik ben er nog mee bezig:

Afbeeldingslocatie: http://vdsluis.servicez.org/rvsh5.png

Ik ben ook nog niet helemaal zeker of de schaal wel goed is, omdat dit huis nu iets groter is als 't efteling hotel. (Die is dan ook wel weer erg klein :P )

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Ehm...even over de naam TweakTon: http://www.tweaktown.com/

dat is dus een soort tweakers.net, maar dan ergens anders. Dus is het wel handig om TweakTown TweakTown te laten heten, offen zeggen we "screw that"?

Pagina: 1 ... 11 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.