[PS] GoT(ham) City in Pixels ;)

Pagina: 1 ... 37 ... 45 Laatste
Acties:
  • 9.354 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-01-2022
En waar is king kong die op het emPire state building klimt? zou wel een lachen animatie zijn :)

Misschien is het wel te doen om om de zoveel tijd zo'n natural disaster in te programeren, dat GodZilla a-la Rampage (kloek spelletje) de gebouwtjes om zeep komt helpen in een moderne versie van binnenstadsSanering ofsow.

Oh, Over die zee gesproken. Als iemand een tileable stukje water maakt en een stuk strand aan een boulevard wat ook kan tilen, dan kan ik daarmee kijken of een zeestrand realiseerbaar is. Maar das pas voor later, die dataBase functie moet nu toch wel eens afKomen zo langzamerhand. het is alleen zooo moeillluk :'(

Maar goed, ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 21:40

bloasfist

Slot-A Crew

Ik moet eigenlijk leren nu, maar ben toch maar weer verder gegaan met pixelen:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/l.j.n.brederode/interpolisnet4.jpg
Die losse dingen rechts zijn probeersels voor het golfdak boven de ingang. Moeilijk is dat!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Afbeeldingslocatie: http://212.120.122.110/temp/boot32.gif

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat die XLerator en Nelis zielig doen over dat vrijheids beeld laat die jongen doen wat ie wilt..dan geef je toch lekker een 1 als hij hem heeft gepost? Klaar....
Tjeez het gaat {EIGENLIJK} jullie helemaal niet aan hoe hij het doet..het is zijn verantwoordelijkheid als hij het niet ECHT pixelneukt dan heeft het geen zin..maar als hij zich zo prettig voelt laat hem dan...
En dat trucje wat hij doet wat is daar mis mee?
Vind ik eigenlijk best slim [zeg niet dat ik hem ga gebruiken hoor]........
So..
PLZ gebruik dit topic gewoon voor de algemene dingen en hou dat soort gepraat[lees gezeik] maar voor je....

Pfoe dat is er uit...
[ik heb persoonlijk nix tegen jullie ofzo maar toen ik dat las werd ik helemaal :( ...]

XLerator je poortje bij je boot is te klein de auto's passen niet..
en blijven die 2 illusions daar of is dat gewoon voor de lol..
[als ze blijven vind IK het fake...mja ze passen daar gewoon niet.. :) ]

[Je mensjes zijn bijna even groot als je bomen ;) :) lol ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi schip xLerator

maarre ik mag dus niet me mooie temple (angkor wat, in camboja) op 4 templates bouwen? :( naja ik doe het wel, als het mag, hoera, als het niet mag, dan resize ik hem en heb ik dik veel detail :P
mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
XL..

voor je animated gif kun je mooi de vlag laten wapperen :D

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Op maandag 07 januari 2002 14:31 schreef Urza het volgende:
mooi schip xLerator

maarre ik mag dus niet me mooie temple (angkor wat, in camboja) op 4 templates bouwen? :( naja ik doe het wel, als het mag, hoera, als het niet mag, dan resize ik hem en heb ik dik veel detail :P
mzzl
Das niet zo makkelijk hoor, dat resizen. lijntjes met dikte 1 pixel worden dan namelijk nogal vaak stippellijntjes, en das niet zo mooi. (ik heb er ervaring mee namelijk :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Op maandag 07 januari 2002 14:34 schreef bloasfist het volgende:

[..]

Das niet zo makkelijk hoor, dat resizen. lijntjes met dikte 1 pixel worden dan namelijk nogal vaak stippellijntjes, en das niet zo mooi. (ik heb er ervaring mee namelijk :( )
Ja.. 1 pixel is het kleinste wat er is.

Dus als je hem resized word het echt niet gedetaileerder.

Het word hoogstens waziger

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xillius
  • Laatst online: 23-01-2022
lol

ik zat ff naar dat schip te kijken en het ziet er goed uit!!! alleen moet ik zeggen dat het water als je goed kijkt hoger ligt dan het land omdat rechts en links het water ietsjes schuin afloopt...

Dus dit zou betekenen dat alles onder zou lopen :P
kan je lekker verder varen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

Op maandag 07 januari 2002 14:41 schreef xillius het volgende:
lol

ik zat ff naar dat schip te kijken en het ziet er goed uit!!! alleen moet ik zeggen dat het water als je goed kijkt hoger ligt dan het land omdat rechts en links het water ietsjes schuin afloopt...

Dat water lijkt alleen zo, als het schip in de stad ligt, is dat niet meer zo nl. Moet je maar een plaatje eerder kijken van het schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Op maandag 07 januari 2002 14:41 schreef xillius het volgende:
lol

Precies wat evaarties zegd, dat lijkt alleen maar zo, kijk:
Afbeeldingslocatie: http://212.120.122.110/temp/boot31.gif
;)
Op maandag 07 januari 2002 14:29 schreef Rmon het volgende:
Ik vind dat die XLerator en Nelis zielig doen over dat vrijheids beeld laat die jongen doen wat ie wilt..dan geef je toch lekker een 1 als hij hem heeft gepost? Klaar....
Tjeez het gaat {EIGENLIJK} jullie helemaal niet aan hoe hij het doet..het is zijn verantwoordelijkheid als hij het niet ECHT pixelneukt dan heeft het geen zin..maar als hij zich zo prettig voelt laat hem dan...
En dat trucje wat hij doet wat is daar mis mee?
Vind ik eigenlijk best slim [zeg niet dat ik hem ga gebruiken hoor]........
So..
PLZ gebruik dit topic gewoon voor de algemene dingen en hou dat soort gepraat[lees gezeik] maar voor je....

Pfoe dat is er uit...
[ik heb persoonlijk nix tegen jullie ofzo maar toen ik dat las werd ik helemaal :( ...]

XLerator je poortje bij je boot is te klein de auto's passen niet..
en blijven die 2 illusions daar of is dat gewoon voor de lol..
[als ze blijven vind IK het fake...mja ze passen daar gewoon niet.. :) ]

[Je mensjes zijn bijna even groot als je bomen ;) :) lol ]
Weetje, dit is allemaal stuk voor stuk bullsh*t!
Wat kan mij dat bommen als jij dat niet mooi vind, ik weet nu hoe jij bent, ( lees een kleuter! )dus.
Discussie gesloten
En die bomen zijn 2 keer zo hoog als de mensen en de autos passen er goed onderdoor. Beter kijken dus !

En voor de rest: :)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

He XLerator, ik zit zo eens naar je boot schip te kijken.. misschien is het leuk om algen aanslag te maken. Net zoals bij de kade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 14:51 schreef XLerator het volgende:

[..]

Precies wat evaarties zegd, dat lijkt alleen maar zo, kijk:
[afbeelding]
;)
[..]

Weetje, dit is allemaal stuk voor stuk bullsh*t!
Wat kan mij dat bommen als jij dat niet mooi vind, ik weet nu hoe jij bent, ( lees een kleuter! )dus.
Discussie gesloten
En die bomen zijn 2 keer zo hoog als de mensen en de autos passen er goed onderdoor. Beter kijken dus !

En voor de rest: :)
Hoeft gij niet meteen :( te worden en mij te beledigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas
  • Laatst online: 29-08 14:08

Midas

Thunderbirds are go!

Op maandag 07 januari 2002 15:08 schreef Rmon het volgende:

[..]

Hoeft gij niet meteen :( te worden en mij te beledigen
Kom op mensen, kan het even wat rustiger a.u.b.

Rmon, reacties van andere mensen gezeik noemen is ook niet echt beleefd volgens mij..

Hoe dan ook, ik ben het met Nelis en de andere eens dat het vrijheidsbeeld in kwestie geen pixelneuken is. Pixelneuken is naar mijn mening iets zelf bouwen of iets nabouwen aan de hand van een foto ofzo. Overtrekken valt daarbuiten, want dan ik ook wel gebouwen uit SimCity overtrekken. Pixelneuken is pixel voor pixel tekenen, waarbij sommige tooltjes idd wel handig kunnen zijn.

Dan kun je wel als argument geven dat 'als hij dat leuk vindt, dan moet hij dat toch zelf weten (of iets in die geest)', maar daar gaat het niet om. Het gaat het er niet om of hij het leuk vindt, het gaat erom of het pixelneuken is, ja of nee. En dit geval ben ik geneigd 'nee' te kiezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar dat betekent niet dat hij moet stoppen omdat jij of andere het niet pixelneuken vinden het gaat toch erom of hij er lol in heeft? Ik bedoel jullie maken er iets van alsof het om Nederland gaat...it's 4 fun and remember that..[neem niet een ander zijn fun weg!]...dan is er altijd nog de beoordeling feature...Vind je het niet leuk...Geef um een 1 klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

update:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/l.j.n.brederode/interpolisnet4.jpgAfbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/l.j.n.brederode/a519.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Afbeeldingslocatie: http://212.120.122.110/temp/Vlag.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Op maandag 07 januari 2002 16:28 schreef bloasfist het volgende:
update:
[afbeelding][afbeelding]
Waar staat dit gebouw?

Volgens mij klopt de rechter toren niet helemaal.. het is geen vierkant.. of ben ik scheel?

Leuke vlag XL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 20:00

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op maandag 07 januari 2002 00:39 schreef mughato het volgende:
hebben we al een vuurtoren? of lijkt het dan te veel op Urk?
Ja, die vuurtoren heb ik al gereserveerd, en gisteren heb ik een beginnetje gemaakt van het geraamte.

Ik heb hier wel nog een geraamte liggen van een luchtballon, als iemand die wilt hebben (mughato misschien?) :)

Ik werk btw niet met layers, ik doe alles in paint, behalve de bmp -> gif conversie.

Ow en Nelis: nog Gefelicteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Op maandag 07 januari 2002 16:47 schreef OxiMoron het volgende:

[..]

Waar staat dit gebouw?

Volgens mij klopt de rechter toren niet helemaal.. het is geen vierkant.. of ben ik scheel?

Leuke vlag XL :D
het is het hoofdkantoor van de interpolis, en het staat in Tilburg. En die toren is geen vierkant, maar een rechthoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:15
Op maandag 07 januari 2002 16:28 schreef bloasfist het volgende:
update:
[afbeelding][afbeelding]
Vergeet die honderden paaltjes onderaan het gebouw niet hé >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Op maandag 07 januari 2002 16:38 schreef XLerator het volgende:
[afbeelding]
Boot is nice geworden! , maar wrum geen echte jolly :'(
(Even uitleg voordat we weer een discussie van het type roer krijgen, ik bedoel zo'n doodhoofdvlagje :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

Vrijheidsbeeld versie 2

Afbeeldingslocatie: http://www.cumshot-online.nl/got/vrijheidsbeeld2.gif

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Op maandag 07 januari 2002 17:02 schreef loona35 het volgende:

[..]

Vergeet die honderden paaltjes onderaan het gebouw niet hé >:)
u vraagt; wij draaien.
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/l.j.n.brederode/interpolisnet5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Op maandag 07 januari 2002 17:08 schreef loona35 het volgende:

[..]

Boot is nice geworden! , maar wrum geen echte jolly :'(
(Even uitleg voordat we weer een discussie van het type roer krijgen, ik bedoel zo'n doodhoofdvlagje :P)
Doe us een voorbeeld dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Laatst online: 17-09 20:00

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op maandag 07 januari 2002 17:10 schreef Nozzman het volgende:
Vrijheidsbeeld versie 2

[afbeelding]
Awesome :9~

En dan strax op een eilandje in de zee en dan liefst met een pendelend veerbootje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pardon, wat is de naam van het chatchannel van Tweaktown op IRC? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 17:49 schreef __MiCH__ het volgende:
pardon, wat is de naam van het chatchannel van Tweaktown op IRC? :?
irc.sorcery.net
#tweaktown
of
#tweakers.net [is niet over tweaktown [DUH]]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 17:10 schreef Nozzman het volgende:
Vrijheidsbeeld versie 2

[afbeelding]
Mooi! zeer mooi.. ennuh jij mag em gerust posten in tweaktown.. ik wou alleen kijken of ik ook zoiets kon maken. Dus.. post em gerust in tweaktown!!

Peace bro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:28

Bosmonster

*zucht*

Wow.. dies best mooi jah :)

das weer een stapje hoger niveau pixelneuken dan opgestapelde kubusjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
De boot van Monkey Island waar ThreepWood kapitein op was heette trouwens de "Sea Cucumber" zoals in ongeveer elk deel. De achternaam van de kapitein op een boot zetten vinnik wat raar :)

Okee mensen, ik ga spoor percelen weggeven met wat regels:

- gebruik de standaard template, deze mag je helemaal invullen.
- zorg ervoor dat je de plaatsing van het spoor goed meeneemt, niet dat er in een keer allemaal koeien op het spoor lopen.
- Let erop dat het treintje voor of achter je huis loopt, nooit beide (ie: geen leuke dingetjes voor en achter het spoor zetten, daar rijdt ie dwars over/achter heen/langs.
-
- kies een van de vier spoor aanzichten (/> of </ of \> of <\) er zijn er maar een beperkt aantal beshikbaar: 5x </ 5x /> 6x\> en 5x <\ waar een slash je spoorlijk in en het driehoekje je huisje.
- deze gebouwen worden wel gerate maar dat heeft geen invloed op de plaatsing. Ik ga samen met kjoe kijken hoe we dit nog precies kunnen oplossen maar voor diegeen die willen beginnen/doorgaan, dit is het startsein.

Binnenkort ook: Zee! met strandTemplates en ruimte voor animaties op zee, toegang vanaf 12 jaar.

Okee, even aanpassing, ik zoek iemand die de strandtemplate voor me wil maken.

hier schematisch:

Afbeeldingslocatie: http://www.geenkaas.nl/images/beach.gif

meel mij even als je er mee aan de slag wilt gaan zodat er niet door elkaar wordt gewerkt, ik post wel als iemand het heeft aangenomen.

Let er wel op dat het hier gaat om een template te bouwen, dus een leeg strand zonder huisjes, dat kunnen anderen er later weer mee doen.

Oh ja, er is gevraagt om een FAQ, maar ik ga de vragen nie bedenken, als iemand mij een lijst met newbie vragen stuurt dan kan ik daar antwoord op geven en onLine zetten zodat dit forum nie geplaagd wordt met zaken als "Waarmee doen jullie dit" (kijk das al vraag 1) dus wie zich geroepen voelt om wat duffe vragen op te stellen over alles wat er speeld, meel die dan even naar me en dan kan ik daar wat moois van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Op maandag 07 januari 2002 18:24 schreef Spiney het volgende:
De boot van Monkey Island waar ThreepWood kapitein op was heette trouwens de "Sea Cucumber" zoals in ongeveer elk deel. De achternaam van de kapitein op een boot zetten vinnik wat raar :)

- zorg ervoor dat je de plaatsing van het spoor goed meeneemt, niet dat er in een keer allemaal koeien op het spoor lopen.
- Let erop dat het treintje voor of achter je huis loopt, nooit beide (ie: geen leuke dingetjes voor en achter het spoor zetten, daar rijdt ie dwars over/achter heen/langs.
-
- kies een van de vier spoor aanzichten (/> of </ of \> of <\) er zijn er maar een beperkt aantal beshikbaar: 5x </ 5x /> 6x\> en 5x <\ waar een slash je spoorlijk in en het driehoekje je huisje.
- deze gebouwen worden wel gerate maar dat heeft geen invloed op de plaatsing. Ik ga samen met kjoe kijken hoe we dit nog precies kunnen oplossen maar voor diegeen die willen beginnen/doorgaan, dit is het startsein.
Ik claim een stukje met spoor die \> loopt.. als dat ok is. Zo'n stukje moet ik nog wel vol kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online

-
Perfect *D, fijn dat er toch nog ff gekeken is naar mijn reactie :). Zijn de hoeken er btw nog in gebleven? :)

Zee: goed idee, brengt weer wat variatie :)
Oh ja, er is gevraagt om een FAQ, maar ik ga de vragen nie bedenken, als iemand mij een lijst met newbie vragen stuurt dan kan ik daar antwoord op geven en onLine zetten zodat dit forum nie geplaagd wordt met zaken als "Waarmee doen jullie dit" (kijk das al vraag 1) dus wie zich geroepen voelt om wat duffe vragen op te stellen over alles wat er speeld, meel die dan even naar me en dan kan ik daar wat moois van maken.
Ik ben ook al bezig met een faq (al gepost op het tweaktown forum), heb morgen tijd om um af te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Kee, ik arresteer et strand :)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
het is een ode aan Guybrush :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
Okee, het strand is vergeven, dat wil zeggen Edje maakt een template waar mensen weer leuke zaken als ijsCo karretjes op kunnen bouwen, denk ook aan vuurtorens, pier van skeveningen etcetera.

Lachen nie? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Op maandag 07 januari 2002 19:04 schreef Spiney het volgende:
Okee, het strand is vergeven, dat wil zeggen Edje maakt een template waar mensen weer leuke zaken als ijsCo karretjes op kunnen bouwen, denk ook aan vuurtorens, pier van skeveningen etcetera.

Lachen nie? :{
RUSTIG RUSTIS

Adem in, Adem uit.. :D

(beetje rustig met spiney jongen en meisjes.. hij moet nog langer mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
wel na mij verhuizing Zeist -> Hilversum ben ik er weer :)

nelis, nog gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Hey !!

ga je in hilversum wonen..

waar precies??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WACHT!!! de nieuwe bocht is klaar! :D :

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~loos0062/nieuwebocht.gif

alleen onderste klopt nog niet.. bijna klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 20:38 schreef __MiCH__ het volgende:

[afbeelding]

de onderste? Je bedoelt de één na onderste toch :?

verder zijn ze wel sexy :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 20:43 schreef hicham het volgende:

[..]

de onderste? Je bedoelt de één na onderste toch :?

verder zijn ze wel sexy :o :P
nee, de onderste twee moeten allebei enkelspoor zijn.

ok, hij is klaar nu :)

editje2:

ik ben waarschijnlijk de laatste, maar toch nog gefeliciteerd! (Paint rulez! ;) ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
edit:
Het spoor sluit idd niet meer aan...

offtopic:
Dank voor alle felicitaties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Op maandag 07 januari 2002 20:38 schreef __MiCH__ het volgende:

[afbeelding]

Alleen klopt nu de plaatsing van dit (en dat andere) station niet:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.oortwijn/got/stationbocht.gif

edit:
duidelijker plaatje

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Final version:

Het Vrijheidsbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://www.cumshot-online.nl/got/nozzman_liberty.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.cumshot-online.nl/tag.gif

Come get y'r hotdogs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik claim dat derde bochtje...
Dus dat is geregeld?
Op maandag 07 januari 2002 21:05 schreef Nozzman het volgende:
Final version:

Het Vrijheidsbeeld:

[afbeelding]

[afbeelding]

Come get y'r hotdogs ;)
Uhm..
Final Version? :D Ik zie die hand met die bijbel nergens...dus... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Dat vrijhelds beeld is ongeloofelijk hip :)

* Yellow|A denkt ff na

props

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Op maandag 07 januari 2002 21:16 schreef Rmon het volgende:
ik claim dat derde bochtje...
Dus dat is geregeld?
[..]

Uhm..
Final Version? :D Ik zie die hand met die bijbel nergens...dus... :?
Okee, not so final version....I'll be back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 21:22 schreef Nozzman het volgende:

[..]

Okee, not so final version....I'll be back.
bwahha lol ;)
Dat dacht ik ook :7
*D lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Op maandag 07 januari 2002 21:24 schreef Rmon het volgende:

[..]

bwahha lol ;)
Dat dacht ik ook :7
*D lol :)
Afbeeldingslocatie: http://www.cumshot-online.nl/got/nozzman_liberty_2.gif

Zo, met boekie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 20:58 schreef Idéfix het volgende:

[..]

Alleen klopt nu de plaatsing van dit (en dat andere) station niet:

[afbeelding]

edit:
duidelijker plaatje
Uh dit zijn alleen nog maar de bochten hoor..er zijn ook nog andere stukken rail dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het niet handig om even te definieren welke kant de wind op waait in tweaktown, met het oog op een bult (geanimeerde) vlaggen, zeilboten, wegwaaiende strandhuisjes, vliegerende kinderen, oprukkende bosbranden (in de catagorie rampen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij lijkt het wel cool om ook een gebouw te maken.
Maar ik had een paar vragen.
Komt er ook een rivier door tweaktown en maken jullie dit allemaal in paint of met staroffice ofzo??
(Een mooi vrijheidsbeeld :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 21:41 schreef mophor het volgende:
is het niet handig om even te definieren welke kant de wind op waait in tweaktown, met het oog op een bult (geanimeerde) vlaggen, zeilboten, wegwaaiende strandhuisjes, vliegerende kinderen, oprukkende bosbranden (in de catagorie rampen)?
Uh doe maar rechtsboven ;)
een vraag voor spiney en zn raadgevers.. [kjoe en kaj]
Ik vindt van rechtsboven het beste :D
Op maandag 07 januari 2002 21:42 schreef Zyphion_X het volgende:
Mij lijkt het wel cool om ook een gebouw te maken.
Maar ik had een paar vragen.
Komt er ook een rivier door tweaktown en maken jullie dit allemaal in paint of met staroffice ofzo??
(Een mooi vrijheidsbeeld :) )
Ik doe het met paint en andere met PS
maaruh je moet zelf weten met wat je het doet
zolang het maar pixelneuken is volgens de regels van spiney [en soms XLerator of Nelis ;) :P ]...
Ennuh..
Check ook een http://www.tweaktown.nl voordat je meer vragen stelt :P :D :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gat onder haar arm is te donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 21:51 schreef Deneb het volgende:
Dat gat onder haar arm is te donker.
Oh heeft ze een arm dan? :?
Dacht dat alleen het bijbeltje er nog was...oopz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 17:11 schreef bloasfist het volgende:

[..]

u vraagt; wij draaien.
[afbeelding]
Ziet er zeer mooi :9~ uit, maar ik mis de uitbereiding welke er bijna aan zit :Y). (ze zijn met een grote aanbouw eraan bezig, of mischien is deze al klaar?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Op maandag 07 januari 2002 21:53 schreef Rmon het volgende:

[..]

Oh heeft ze een arm dan? :?
Dacht dat alleen het bijbeltje er nog was...oopz :D
Dat zwarte gat is een hangede mouw, die donker is omdat er veel schaduw onder zit. Oftwel: Nozzman heeft geen zin meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vlammetje animeren is eigenlijk een must

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Op maandag 07 januari 2002 21:41 schreef mophor het volgende:
zelfde kant als schaduw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Bij deze wil ik ipv de bovenste hoek die ik eerst had een "<\" reserveren (bovenste hoek is dus vanaf nu vrij). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Welk plaatje? :P

Sorry had hier eigk best wel humor om, kga dat nu niet lopen ontkennen malgoed respect, jullie vinden em zuig algoed... Hijs weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet dat nou ?

The Yard staat op tweaktown

VOTE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 22:55 schreef loona35 het volgende:
[afbeelding]

>:)
ha.. ha... leuk joh, NOT

zielig ventje :r

:Z :Z :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 22:55 schreef loona35 het volgende:
[afbeelding]

>:)
Bestond al er was al een bin laden version waar de wtc torens in de fik stonden dus..
maar vind dit wel onsmakelijk!!! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Zeg, houden we het wel een beetje gezellig. Post het in su of reageer niet. Sim-pel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie is Bin Ladin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 23:13 schreef JayAnzee het volgende:
Wie is Bin Ladin?
Ja jij daar, jóu moet ik hebben :P

Kan jij niet een keer een interessant stukje over kleurgebruik neerzetten? :) Is volgens mij veel vraag naar (en zo niet dan doe je er altijd mij nog een plezier mee :P) en volgens mij ben jij wel één van weinige personen die er echt iets zinvols van kan maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha ha, nelis weer met zijn kleuren, laat eens zien waar je mee bezig bent dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 23:27 schreef nelis het volgende:

[..]

Ja jij daar, jóu moet ik hebben :P

Kan jij niet een keer een interessant stukje over kleurgebruik neerzetten? :) Is volgens mij veel vraag naar (en zo niet dan doe je er altijd mij nog een plezier mee :P) en volgens mij ben jij wel één van weinige personen die er echt iets zinvols van kan maken. :)
who, me!?
/me en kleurgebruik is als 20 varkens in een badkuip - chaos dus. ( :? )
Wat wellicht handig is : http://www.xangadix.net/verstandigkleurgebruik/
good luck dudos. en nog gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 23:34 schreef Deneb het volgende:
Ha ha, nelis weer met zijn kleuren,
:o :D
laat eens zien waar je mee bezig bent dan.
Nou, met 4 dingen op het moment (:o): legerbasis (opzetje is af), 2onder1kap aan het spoor (moek nog aan beginnen), klimwand (bijna af) en station (half af) :)
Op maandag 07 januari 2002 23:39 schreef JayAnzee het volgende:

[..]

who, me!?
Ja jij, ik heb je wel gezien tijdens je wedstrijd met Spud :)
Mmm, dacht dat die offline was ivm de opkomst van een nieuwe versie :? :)
good luck dudos. en nog gefeliciteerd :)
Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quorian
  • Laatst online: 13-09 11:39
oh ja Nelis, ook nog van harte jongen.
Het kan nog net, over 1 min ben je niet jarig meer :)

edit:

Damn een minuut te laat, mijn compuklok staat niet goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Spiney, mag je ook het spoor uitbreiden als je een stukje zoals dit claimed: \>. Met een wissel erbij dat er een soort rangeerstukje komt.

Zoals hier bv: Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EERDRDEHEHE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Nou, ik vind m'n interpolis af, ik heb hem net gesubmit.
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/l.j.n.brederode/downcoloredinterpolis.gif
Mijn eerste en tevens laatste gebouw. Heb nu genoeg tijd verneukt met pixelen. Nelis, op jouw verzoek ook gelijk maar die "toren copypaste cheat" weggehaald, en braaf "gepixeld" (lees: floodfill).
let ook op de invalideparkeerplaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 08 januari 2002 00:07 schreef bloasfist het volgende:
Nou, ik vind m'n interpolis af, ik heb hem net gesubmit.
[afbeelding]
Mijn eerste en tevens laatste gebouw. Heb nu genoeg tijd verneukt met pixelen. Nelis, op jouw verzoek ook gelijk maar die "toren copypaste cheat" weggehaald, en braaf "gepixeld" (lees: floodfill).
Stukken beter zo (en mooier) :)
let ook op de invalideparkeerplaatsen!
:D

Quorian: Dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd
:{

/me kijkt een beetje sip naar zijn monitor vanavond.

godver o goververdomme que um horrível teringzooi todas as coisas nada lukt e Tenho sido ainda uma hora quer catorze comprometido para o qual zware disparate dentro mekaar dentro hash e vestido o momento supremo dá isto é yonder o brui sobre sem demasiado exclusivamente algo com o dentro acção. Amanhã é tempo um adeus adeus

of vertaal deze portugese meuk terug naar het Neerlandsch op: http://www.tranexp.com:2000/InterTran

maar je snapt de aanzet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 08 januari 2002 00:36 schreef Spiney het volgende:

Want :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

* Spiney kijkt een beetje sip naar zijn monitor vanavond.
offtopic:
hoezo?

ligt dat aan mij, of krijgt opera een beetje moeite met dit topic? Parse errors enzo. Ik kan bijvoorbeeld niet met het quoteknopje quoten. Moet handmatig.

Dit krijg ik te zien als ik op het quoteknopje druk:
parse: blockname [main.topicon] does not existparse: blockname [main.topicon2] does not existparse: blockname [main.replyon] does not existparse: blockname [main.replyon2] does not existparse: blockname [main.nextprev] does not existparse: blockname [main.showtopic] does not existparse: blockname [main.dropdownmenu] does not existparse: blockname [main] does not exist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Laatst online: 18-09 11:09
Op dinsdag 08 januari 2002 00:36 schreef Spiney het volgende:

godver o goververdomme que um horrível teringzooi todas as coisas nada lukt e Tenho sido ainda uma hora quer catorze comprometido para o qual zware disparate dentro mekaar dentro hash e vestido o momento supremo dá isto é yonder o brui sobre sem demasiado exclusivamente algo com o dentro acção. Amanhã é tempo um adeus adeus

of vertaal deze portugese meuk terug naar het Neerlandsch op: http://www.tranexp.com:2000/InterTran

maar je snapt de aanzet
godver naar de men goververdomme dan is het voor um schrikbarend teringzooi welbeschouwd hij zwemmen lukt EN MIJ zijn geweest stilstaand men uur would u zoals veertien verloofd waarvoor zware zever te portier mekaar te portier ragout EN panklaar naar de tel paramount hij geeft ie ginds naar de men brui voort naar de vak van zonder verwijderd te uitsluitend iets van naar de te portier werking. Morgen zit tal van tijd um vaarwel vaarwel

HUH?

Anywayz: Versie 0.1 van mijn parkeergarage:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~w.leemans/cu2/temp1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Kee, mijn bijdrage for the night;
[prototype modus]
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/bmp/strand_v1.bmp

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/bmp/strand_v2.bmp
[/prototype modus]
Ik denk dat het nummer 2 wordt.

Nog een beetje bijwerken, en dan kunnen jullie em dalijk molesteren naar eigen inzicht :)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Ehh het gaat niet zoals ie wil, en hij heeft vandaag geen tijd

Correctie. (de vertaling naar engels is iets duidelijker)

hij was met iets van een deur bezig. Ging allemaal redelijk goed. Maar op het moment supreme ging het helemaal fout en hij houd er voor vandaag (gister dus) mee op en heeft morgen (vandaag) meer tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 15:13
Op dinsdag 08 januari 2002 07:35 schreef OxiMoron het volgende:
Correctie. (de vertaling naar engels is iets duidelijker)

hij was met iets van een deur bezig. Ging allemaal redelijk goed. Maar op het moment supreme ging het helemaal fout en hij houd er voor vandaag (gister dus) mee op en heeft morgen (vandaag) meer tijd
/ot

Check dit:
dan is het voor um schrikbarend teringzooi welbeschouwd hij zwemmen lukt EN MIJ zijn geweest stilstaand men uur would u zoals veertien verloofd wanneer hij mei gaat wie zware zever te portier mekaar te portier ragout EN panklaar o tel paramount hij geeft ie ginds o men brui voort o vak van te não ser que verwijderd te uitsluitend iets van o te portier werking. Morgen zit hij min van tijd um vaarwel vaarwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, even kort door de bocht:

Wie de @##$%$ weet hier iets van:

- director
- shockwave
- generator

Zo ja, laat dan snel wat van je horen. Alvast bedankt mensen.

En Nelis: Welgefeliciteerd maar je zal nu wel een kater hebben en niet erg blij zijn met mijn felicitaties 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 10:03 schreef joostvl het volgende:

- director
- shockwave
- generator

Erm....ik voel me geroepen en roep terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 15:13
Op dinsdag 08 januari 2002 10:03 schreef joostvl het volgende:
Okay, even kort door de bocht:

- director
- shockwave
- generator

Het schijnt dat Macromedia hier wel wat van af weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Op dinsdag 08 januari 2002 10:29 schreef willem169 het volgende:

[..]

Het schijnt dat Macromedia hier wel wat van af weet...
haha

hmm ja.. doe me die software kado en ik wil best wel kijken..

zo moeilijk kan het niet zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:24

bonzz.netninja

Niente baffi

joehoe kjoe! * bonzz.netninja weet er nix vanaf maar dat wist je al ;)

arne waar de fuck hebbie het over man

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Vroeg me af, hoe word het eigenlijk zo geregeld dat strax niet 5 gebouwen genaamd "Grote toren" of "5x Empire State Building op een rij" bijvoorbeeld voor huizen als die van mij of een marktplaats etc. staan?

Misschien iets van de je kan invullen welke catogorie je huis behoort voordat je em upload waardoor je huis in een bepaalde sectie word geplaatst, waardoor dus de stad hoger naarmate je naar boven scrolled in de town...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 10:59 schreef loona35 het volgende:

Misschien iets van de je kan invullen welke catogorie je huis behoort voordat je em upload waardoor je huis in een bepaalde sectie word geplaatst, waardoor dus de stad hoger naarmate je naar boven scrolled in de town...
Het antwoord is te vinden op het Tweakown forum waar je de vraag ook gesteld hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Op maandag 07 januari 2002 20:26 schreef OxiMoron het volgende:
Hey !!

ga je in hilversum wonen..

waar precies??
Sterrenlaan, Hilversum-West

jij woont ook in Hilversum/Gooi?

en intussen nog steeds geen inet daar, dus ben ff niet zo vaak in tweaktown ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

ik heb eindelijk mijn eerste poging af....

er was geloof ik al een museum.... maar nog geen Gugenheim :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~blimmel/pixel/gugen01.gif

het gebouw is iets te zacht tov de toren erachter... moet ik nog aan werken...
weet iemand hoe ik dat kan verbeteren?

Join TeamBVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 14:20 schreef blimmel het volgende:

[afbeelding]

Het zelf pixelneuken? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet hoe je dat moet verbeteren. Maar heb wel een tip voor je.
Verander de invalhoek van het licht, is volgens mij verkeerd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Niet online

Guillome

test

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~blimmel/pixel/gugen01.gif

Erg mooi hoor!
Alleen, t lijkt net een plee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm, graidents iemand???
(hoe schrijf je gradients?)
maarre spiney ik mag dus geen 4 templates gebruiken voor me Angkor Wat temple?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joostvl/kjoe neem plz een icon..
Dan ben je herkenbaar voor mij :)
voorbeeld: [mag je wel gebruiken!]
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EOPTTPAHEHE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Op dinsdag 08 januari 2002 15:05 schreef XLerator het volgende:

[..]

Erg mooi hoor!
Alleen, t lijkt net een plee :)
In Amerika is alles groter :)

Join TeamBVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 15:30 schreef Rmon het volgende:
Joostvl/kjoe neem plz een icon..
Dan ben je herkenbaar voor mij :)
Kzal eens even kijken wat ik voor je kan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 15:32 schreef joostvl het volgende:

[..]

Kzal eens even kijken wat ik voor je kan doen ;)
Okey thnx..
hehe lol @ Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.info/pics/EOPTTPAHEHE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

[afbeelding]

ziet er zwaar cool uit! Die toren erachter zou ik wat "zachter maken", door de lijntjes tussen verdiepingen minder zwart, en meer grijzig te maken.

Pagina: 1 ... 37 ... 45 Laatste

Dit topic is gesloten.