Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Moet ik nu alweer naar het forumOp donderdag 03 januari 2002 12:48 schreef joostvl het volgende:
Voor de mensen die toch nog interesse hebben in het Tweaktown forum even een lijstje met features:
- geen html tags mogelijk
- img tag als op GoT
- url tag als op GoT
- quote tag als op GoT
- code tag als op GoT
- user subtitle
- user onderschrift
- emoticons
- edit userprofile
- quote reply
- edit reply
- laatst geweizigde threads bovenaan
Als je interesse hebt, probeer em een keer uit.
=( Protected by witchcraft )=
Verwijderd
Gewoon kijken wie er eerder was..als jij het eerder hebt vermeld WIN jij.. lolOp donderdag 03 januari 2002 12:52 schreef __MiCH__ het volgende:
[..]
waaah! Ik wilde al de trein maken!!
Of zoals hij al zegt samen..
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
(

maar misschien is het een idee om ze op al je auto's te zetten aangezien auto's IRL ook koplampen hebben
Mother, will they like this song?
samen maken, ik ben niet zo'n goede pixelneukerOp donderdag 03 januari 2002 13:01 schreef Rmon het volgende:
[..]
Gewoon kijken wie er eerder was..als jij het eerder hebt vermeld WIN jij.. lol

en dan moeten de treinen wel mooie kleuren krijgen. donkerraad met zwart ofzo?
Verwijderd
Nee joh...Op donderdag 03 januari 2002 13:03 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
samen maken, ik ben niet zo'n goede pixelneuker
en dan moeten de treinen wel mooie kleuren krijgen. donkerraad met zwart ofzo?
jullie moeten bijv.
Paars en geel doen..
[de kleuren van GoT]
choeso jeiOp donderdag 03 januari 2002 13:04 schreef Rmon het volgende:
[..]
Nee joh...
jullie moeten bijv.
Paars en geel doen..
[de kleuren van GoT]
gewoon de (donker)paars van GoT en de geel
dus in RGB:
1
2
3
| R G B geel: 253, 209, 3 paars: 170, 170, 230 |
Verwijderd
De auto die jij hebt gebruikt, de MiCH GTR1 (Op donderdag 03 januari 2002 13:03 schreef TheLunatic het volgende:
Hee MiCH, hoe je het zag weet ik niet, dat ik koplampen op je auto's heb gebouwd
([afbeelding])
maar misschien is het een idee om ze op al je auto's te zetten aangezien auto's IRL ook koplampen hebben

alleen als voorbeeld hoe groot alles ongeveer moet zijn. Deze ga ik denk ik niet echt gebruiken, ik ga een stoomlocomotief met een aantal personenwagons en 1 goederenwagon er achter maken.
Verwijderd
Inderdaad... [yes im brilliant..duhOp donderdag 03 januari 2002 13:07 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
choeso jei
gewoon de (donker)paars van GoT en de geel
dus in RGB:
code:
1 2 3 R G B geel: 253, 209, 3 paars: 170, 170, 230
Dan was mijn wagon 3 pixels te laag en 10 pixels te kortOp donderdag 03 januari 2002 13:09 schreef __MiCH__ het volgende:
[..]
Dit heb ik ff snel in elkaar gezet:
[afbeelding]
alleen als voorbeeld hoe groot alles ongeveer moet zijn. Deze ga ik denk ik niet echt gebruiken, ik ga een stoomlocomotief met een aantal personenwagons en 1 goederenwagon er achter maken.Als je wilt mag je wel met deze verder.
FF bijwerken, dan zal ik jouw locomotief goed inkleuren en heb je het begin van de electrische pasagiers trein
Verwijderd
jah, langer wordt ie welOp donderdag 03 januari 2002 13:28 schreef __MiCH__ het volgende:
Dit is de locomotief natuurlijk, de wagons mogen langer zijn, en eventueel ietsjus hoger.
en ik denk niet dat sommige mensen blij zijn met een ns trein
nog niet te moeilijk ofcourse is mijn eerste pixelneuk zooi
begin dan met een simpel huis ofzoOp donderdag 03 januari 2002 13:38 schreef THE_CR0SS het volgende:
ik ga vanavond ook beginnen, iemand ideeen voor een gebouw??
en als je dat niet wilt maak je een standbeeld voor TweakTown net zoals het vrijheidsbeeld voor New York
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Verwijderd
Dat klopt zo wel denk ik.Op donderdag 03 januari 2002 13:37 schreef GeniusDex het volgende:
Mijn wagon is nu een gekleurde doosIk maak hem nog wel beter hoor
Maar zijn de verhouding goed nu? Dan kan ik verder werken...
[afbeelding]
en ik denk niet dat sommige mensen blij zijn met een ns trein
je moet nog twee bovenleiding dingen op de locomotief bouwen, dat is IRL ook.
Dan zou ik gewoon een villaatje maken.Op donderdag 03 januari 2002 13:38 schreef THE_CR0SS het volgende:
ik ga vanavond ook beginnen, iemand ideeen voor een gebouw??
Verwijderd
edit: tik voutjun
eerst het wagonnetje afmakenOp donderdag 03 januari 2002 13:40 schreef __MiCH__ het volgende:
[..]
Dat klopt zo wel denk ik.
je moet nog twee bovenleiding dingen op de locomotief bouwen, dat is IRL ook.
[edit] De modeltrein van mijn broer is ook een mooie inspiratiebron

Even het begin. Is dit goed zo om verder aan te werken? Er komen dan ook nog wagens op het dak enzo
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Mjah, misschien kan ik er nog een cafetaria op zetten op het dak? Iemand anders ideeën?Op donderdag 03 januari 2002 13:49 schreef XLerator het volgende:
Erg laag ofnie soms?
En ook wel misschien een beetje hoger. Alhoewel ik hem goed vind zo ...
Die ziet er cool uitOp donderdag 03 januari 2002 13:58 schreef GeniusDex het volgende:
ik heb de wagon nog wat verlengt (aangezien de modelwagon ook bijna 2 keer zo lang is als de locomotief), alleen heb ik nu het idee dat hij te lang is. Of is hij zo wel goed?
[afbeelding]
niet te lang?Op donderdag 03 januari 2002 13:59 schreef Petuhr het volgende:
[..]
Die ziet er cool uit
Verwijderd
Ik heb bij mijn autootjes grijze schaduw getekent, maar als jij die auto op een zwarte ondergrond zet, blijft de schaduw natuurlijk niet grijs.
Oh jah, MiCH, ik gebruik dus ook paint (inderdaad beste van al) maar als ik afsluit ben ik mijn aangepaste kleurtjes kwijt ... En der is geen zo'n kleurenkiezer waar je kleurtjes mee kan terugnemen uit de afbeelding.
Hoe los jij dat op?
Verwijderd

mijn wagon komt ook uit paintOp donderdag 03 januari 2002 14:17 schreef F97 het volgende:
Damn, ook waar ...Gewoon zwart maken dan ook zeker?
Oh jah, MiCH, ik gebruik dus ook paint (inderdaad beste van al) maar als ik afsluit ben ik mijn aangepaste kleurtjes kwijt ... En der is geen zo'n kleurenkiezer waar je kleurtjes mee kan terugnemen uit de afbeelding.
Hoe los jij dat op?
En bij paintbrush had je nog een optie 'pallet opslaan' of 'pallet laden'
je sig is wel op je van toepassingOp donderdag 03 januari 2002 14:20 schreef Koentje het volgende:
hallo ik vind dit allemaal super cool ik weet wel hoe jullie dit maken met welke proggies enzo ik weet alleen niet hoe jullie het in godsnaam zo stoer voor elkaar krijgen. ik heb ff iets gemaakt alleen met lijntjes enzo vast ook niet met de juiste grootte enzo maar zou iemand mijn huis mooi kunnen maken
[afbeelding]
Iig moet je de template op http://www.tweaktown.nl/ downloaden. Daar moet je op werken. Ook vind je daar voorbeelden van licht en isometrie. Gewoon oefenen, leer je het meest van (ik ook
Verwijderd
thnx!! maar ik krijg me lijntjes ook niet onwijs goed mooi komen van die karteltjes in enzo damn balenOp donderdag 03 januari 2002 14:24 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
je sig is wel op je van toepassing
Iig moet je de template op http://www.tweaktown.nl/ downloaden. Daar moet je op werken. Ook vind je daar voorbeelden van licht en isometrie. Gewoon oefenen, leer je het meest van (ik ook) En je huis is zeker niet slecht, nu alleen nog op een template zetten
Verwijderd
jawel, zoiets isser wel..! en wel hier:Op donderdag 03 januari 2002 14:17 schreef F97 het volgende:
Damn, ook waar ...Gewoon zwart maken dan ook zeker?
Hoe los jij dat op?

en je kan trouwens ook dubbel klikken op een standaardkleur, die je onderin in die "color box" hebt staan. Dan kan je die standaardkleur aanpassen en vervolgens ook opslaan. Je kan op die manier 16 kleurtjes opslaan.
welke kleur moet ik het glas van de raampjes trouwens maken?
Verwijderd
bedoel je de mijnes??Op donderdag 03 januari 2002 14:29 schreef GeniusDex het volgende:
Al die kleine deurtjes en raampjes zijn irritant
welke kleur moet ik het glas van de raampjes trouwens maken?
ja maar zonder raampies ofzo is het zo leeg ...
nee, die van de wagon. Dat zijn er veel meerOp donderdag 03 januari 2002 14:31 schreef Koentje het volgende:
[..]
bedoel je de mijnes??
ja maar zonder raampies ofzo is het zo leeg ...
*schaam*Op donderdag 03 januari 2002 14:27 schreef __MiCH__ het volgende:
[..]
jawel, zoiets isser wel..! en wel hier:
[prentje]
en je kan trouwens ook dubbel klikken op een standaardkleur, die je onderin in die "color box" hebt staan. Dan kan je die standaardkleur aanpassen en vervolgens ook opslaan. Je kan op die manier 16 kleurtjes opslaan.
Jah, sh*t, dat ik dat nie gezien heb

Thx anyway Genius & MiCH ...
De ramen kan je het best blauw maken volgens mij, anders grijs of zoiets.
En ik vond die eerste trein beter dan die tweede (tweede was te lang imho)
Verwijderd
btw: tis mn eerste dus er zal wel wat niet kloppen

net ff gekeken, die 2e passen al niet alle raampjes opOp donderdag 03 januari 2002 14:35 schreef nelis het volgende:
Pff, ik zit nu al met 3 (hotel, legerbasis, klimwand) halfafgemaaktde creaties
De ramen kan je het best blauw maken volgens mij, anders grijs of zoiets.
En ik vond die eerste trein beter dan die tweede (tweede was te lang imho)
Mich, onderaan moet je nog een omheining (of-hoe-je-het-schrijft) maken. Nu kan iedereen zo op de treinOp donderdag 03 januari 2002 14:36 schreef __MiCH__ het volgende:
kijkis, hij is nu bijna klaar, (Paint, hè?)
[afbeelding]
Gebouw zelf is niet rond - lukt met een gradient wel, maar of je die nu moet gebruiken...Op donderdag 03 januari 2002 14:38 schreef DjMisterY het volgende:
Klopt deze zo ?? Hij is nog nie af hoor er moet nog een koepel bovenop enzo maareh..wat vinden jullier ervan..
btw: tis mn eerste dus er zal wel wat niet kloppen
[afbeelding]
Verwijderd
Je hebt gelijk..Was ok nog nie af!!Op donderdag 03 januari 2002 14:39 schreef F97 het volgende:
[..]
Mich, onderaan moet je nog een omheining (of-hoe-je-het-schrijft) maken. Nu kan iedereen zo op de trein
Verwijderd
Je bedoelt de schaduw van het gebouw toch? Daar ben ik nu mee bezig maar daar gebruik ik geen gradient voor hoor..moet wel echt pixelenOp donderdag 03 januari 2002 14:40 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
[..]
Gebouw zelf is niet rond - lukt met een gradient wel, maar of je die nu moet gebruiken...
dat de kleur van donker naar licht gaat, van links naar rechts.
Tering he, mooi manOp donderdag 03 januari 2002 14:36 schreef __MiCH__ het volgende:
[afbeelding]
Ej..Op donderdag 03 januari 2002 12:42 schreef Rmon het volgende:
mich ik heb die carretjes gebruikt om een ongeluk te veroorzaken..dus ze liggen op elkaar in mn tuin...met remsporen enz....als je dat erg vindt verander ik het wel....
De gene die het heeft veroorzaakt is Bas_F zijn auto stond stil op de weg dus...[jouw carretjes moesten hem ontwijken en raakten elkaar]
Was niet mijn schuld. Jij reed veel te hard! En aangezien het sneeuwd in tweaktown, was 't glad..
Ik ben er wel blij om dat je mij niet geraakt had.. Had ik 'm helemaal moeten uitdeukpixelen..
...
Mijn trein moet iemand dalijk nog wel naar kijken, die raampjes enzo willen niet echt
Verwijderd
Op donderdag 03 januari 2002 14:49 schreef XLerator het volgende:
Tering he, mooi man
thnk j00Op donderdag 03 januari 2002 14:51 schreef GeniusDex het volgende:
station is

ook mooi, maar nog een beetje slordig (vooral touw en raampjes achterop), en ik denk ook nog niet afOp donderdag 03 januari 2002 14:53 schreef XLerator het volgende:
[afbeelding]
p.s. ik weet niet of het al gemeld is maar er rijden auto's door de Rabobank heen
Volgende keer niet stoppen na 60 pagina'sOp donderdag 03 januari 2002 14:58 schreef Quorian het volgende:
Ik heb ff 60 pagina's doorgelezen, maar mijn mond valt open van verbazing als ik zie wat de mensen hier allemaal kunnen maken. Ik denk dat ik ook maar eens ga pixelneuken
p.s. ik weet niet of het al gemeld is maar er rijden auto's door de Rabobank heen
lol, volledig mee eensOp donderdag 03 januari 2002 15:01 schreef F97 het volgende:
[..]
Volgende keer niet stoppen na 60 pagina's

Haal die dingetjes eruit die in de ramen zitten. Maak de ramen dan blauw/grijs achtig, en de randjes met een iets minder contrast.Op donderdag 03 januari 2002 15:03 schreef XLerator het volgende:
Iemand tips voor de ramen???
[afbeelding]
Wat zijn die dingen eigenlijk die in de ramen zitten?
...

Bedankt voor de tips
Verwijderd
Waar zijn de wielen??Op donderdag 03 januari 2002 15:13 schreef GeniusDex het volgende:
Mijn wagon:
[afbeelding]
Wie heeft er nog tips voor, of wie wil um beter maken?
Verder zietie er gaaf uit
klopt, die wou ik er op het laatst pas onderzetten. Gelijk ff doen dan...Op donderdag 03 januari 2002 15:14 schreef __MiCH__ het volgende:
[..]
Waar zijn de wielen??![]()
Kan je toch altijd wel een beetje van zien?
Mijn poging:Op donderdag 03 januari 2002 15:12 schreef GeniusDex het volgende:
[zie volgende post]

Oeps.. Er is een stukje van de onderkant af... Sorry!
Ik heb het dak, ramen en deuren gewijzigd..
...
die deuren hadden wel de goede kleuren, alleen ze moesten nog helemaal doorgetrokken worden. Die middelste deur zat ook op de modeltrein, maar zo ziet ie er wel beter uitOp donderdag 03 januari 2002 15:22 schreef Bas_f het volgende:
[..]
Mijn poging:
[afbeelding]
Oeps.. Er is een stukje van de onderkant af... Sorry!
Ik heb het dak, ramen en deuren gewijzigd..
[edit]
FF weer bijgewerkt:
daarVoor moet je wel 8 versies maken en niet te lang zodat ze ook op de hori- en verticale stukken passen. maar ja, dat wisten jullei wel he?
ja, alleen van de lengte nietOp donderdag 03 januari 2002 15:43 schreef Spiney het volgende:
vergeten al die mensen die noestig met treintjes in de weer zijn niet dat die krengen ook nog moeten draaien? om ze een beetje netjes het rondje om (de kerk? moskee? tweakTown cityCentre?) te laten maken?
daarVoor moet je wel 8 versies maken en niet te lang zodat ze ook op de hori- en verticale stukken passen. maar ja, dat wisten jullei wel he?
ik ben nu bezig met een horizontaal gespiegelde wagon
[edit]
Mm, misschien ook een vraag voor Bas_f?
naja is niet zo gek omdat die van _mich_ wel wat mooier zijn, is er eigenlijk wel intresse in? want anders laat ik ze mooi zo.
is er ergens nog een site met verse tweaktown zooi?
Ik ben enkele standaart binnenstad flatjes aan het maken (je kent ze wel van die new-york flats, die bruine) zodat we een ring van woon/winkels om de binnentad kunnen leggen voodat de grote torens over de mooie oude centrum gebouwen heen vallen.
is het mogenlijk dat die dingen zo geplaatst worden? of wordt er over gevote?
anyway keep on pixeling
openkat.nl al gezien?
Verwijderd
Gaat daarom allen naar tweaktown, log in en Edit je Profile. Het is de bedoeling dat je Tag bij Edit profile geupload wordt. De tag wordt dan ook zichtbaar in bijvoorbeeld het forum.
Done...Op donderdag 03 januari 2002 16:09 schreef joostvl het volgende:
Eén ieder die zijn huisje heeft geupload op de buildingspagina zal, om zijn huisje in tweaktown te zien te krijgen, zijn tag van 90x60 pixels moeten uploaden.
Gaat daarom allen naar tweaktown, log in en Edit je Profile. Het is de bedoeling dat je Tag bij Edit profile geupload wordt. De tag wordt dan ook zichtbaar in bijvoorbeeld het forum.
=( Protected by witchcraft )=
zou jij ook doen, toch?Op donderdag 03 januari 2002 16:19 schreef Quorian het volgende:
hehe stelletje sadisten, werd net een fietser/scooter geschept door een auto rijdt ie gewoon door
niet echt, een echte trein is maar zo'n 3 meter hoor. Deze is gellof ik 14 pixels. Dus komt aardig in de buurt. En als ik die 100x zo groot maak zijn ze 140 pixels, en da's 7*20Op donderdag 03 januari 2002 16:22 schreef wicher het volgende:
die treintjes zijn eigenlijk wel 100x te klein he, die dingen moeten lijkt me wel 4m * 5px = 20px hoog zijn
treinen 4 meter hoogOp donderdag 03 januari 2002 16:22 schreef wicher het volgende:
die treintjes zijn eigenlijk wel 100x te klein he, die dingen moeten lijkt me wel 4m * 5px = 20px hoog zijn
Cool, thanks manOp donderdag 03 januari 2002 16:25 schreef __MiCH__ het volgende:
Nelis, dit zijn ze allemaal tot nu toe:
[afbeelding]
Wow!Op donderdag 03 januari 2002 14:36 schreef __MiCH__ het volgende:
[afbeelding]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Zo beter?
dat lijkt er al meer op
Dan ga ik nu een treintje tekenen wat van links naar rechts rijdt....
ff ook achterkantjes maken !Op donderdag 03 januari 2002 16:25 schreef __MiCH__ het volgende:
[afbeelding]
MiCH ze zijn superOp donderdag 03 januari 2002 16:25 schreef __MiCH__ het volgende:
maar: waarom heb die modellen in 3 kleuren net in de kleuren gemaakt die IRL de minst populaire kleuren zijn??
populairst zijn dacht ik zilver en donkerblauw (en donkergroen misschien ook wel)
ik vind hm nogal vaag eigenlijk: de romp heeft ongeveer de vorm van de meeste moderne stalen schepen, maar het schip is van houtOp donderdag 03 januari 2002 16:27 schreef XLerator het volgende:
Zo beter?
houten schepen hebben nooit zo'n vorm romp dacht ik
ff niet zo commanderen aubOp donderdag 03 januari 2002 16:28 schreef THE_CR0SS het volgende:
ff ook achterkantjes maken !
MiCH-autos zijn mooi wel de mooiste van de gehele Tweakwereld
Verwijderd
Zijn er in het echt ook zoveel ramen aan de zijkant?
Misschien ziet het met ietsjus minder ramen er beter uit..
Zeurdoos.Op donderdag 03 januari 2002 16:30 schreef wicher het volgende:
MiCH ze zijn super
maar: waarom heb die modellen in 3 kleuren net in de kleuren gemaakt die IRL de minst populaire kleuren zijn??
populairst zijn dacht ik zilver en donkerblauw (en donkergroen misschien ook wel)
Verwijderd

nee niet geschiktOp donderdag 03 januari 2002 16:33 schreef DjMisterY het volgende:
Zo alweer ietsje verder..nog even de aankleding eromheen enzoGeef jullie meningen maar ?? Zou die geschikt zijn voor TweakTown??
het perspectief van alle ronde delen klopt niet
geen goede isometrie
trouwens: wat IS het?
een euromast look-a-like zonder mast?
een vliegveldtoren zonder vliegveld?
kijk even naar de rest van de gebouwen in tweaktown en begin dan over nieuw, met iets zonder ronde dingen, rond is moeilijk voor het eerste gebouwOp donderdag 03 januari 2002 16:33 schreef DjMisterY het volgende:
Zo alweer ietsje verder..nog even de aankleding eromheen enzoGeef jullie meningen maar ?? Zou die geschikt zijn voor TweakTown??
[afbeelding]
mijn eerste pics komen vanavond
Verwijderd
Nou kijk je er recht tegenaan, het moet lijken alsof je er een beetjuh boven hangt als't ware. Maak de onderkant van de wagon iets donkerder zou ik zeggen.Op donderdag 03 januari 2002 16:43 schreef GeniusDex het volgende:
ff bezig geweest met de wagon die van links naar rechts rijdt. Ik heb nu dit: [afbeelding]. Ik vind het niet echt geweldig, dus iemand nog tips enzo?
AUTO'S!

moet kunnenOp donderdag 03 januari 2002 16:51 schreef __MiCH__ het volgende:
[..]
Nou kijk je er recht tegenaan, het moet lijken alsof je er een beetjuh boven hangt als't ware. Maak de onderkant van de wagon iets donkerder zou ik zeggen.
[edit]met gradient wordt ie heel donker, alsof het avond is
ja, en geef hm ook wat meer dak (de trein)Op donderdag 03 januari 2002 16:51 schreef __MiCH__ het volgende:
[..]
Nou kijk je er recht tegenaan, het moet lijken alsof je er een beetjuh boven hangt als't ware. Maak de onderkant van de wagon iets donkerder zou ik zeggen.
AUTO'S!
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.