If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Verwijderd
Zet er wat autotjes in en je hebt een smart center. (LoL)Op woensdag 02 januari 2002 00:43 schreef EquiNox het volgende:
[afbeelding]
Versie 2.0 - drastisch verlaagd. (Nee het is geen BMW)
wat is het handigste programma om die shit mee te maken ?
windows bitmap maker doet wazig omdat ie GIF bestanden niet kan inlezen. Ik heb erg weinig zin om weer photoshop te gaan kopen (lees: downloaden) om alleen te pixelneuken...
[/n00b mode]
danku

trouwens: de auto's rijden door de rabobank heen / eronder door
ook gaat de auto oneindig door, ik heb de GoT-truck 5 minuten lang gevolgd (ja, je hebt vakantie of je hetb het niet he...:D)
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Ook nog argumenten of denk je van, ik flame er lekker op los?Op woensdag 02 januari 2002 01:14 schreef Mad-Cow het volgende:
...
windows paint
ja omdat die gare windows paint bij mij dus geen GIF sliktOp woensdag 02 januari 2002 01:17 schreef nelis het volgende:
[..]
Ook nog argumenten of denk je van, ik flame er lekker op los?

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Verwijderd
Maar...Op woensdag 02 januari 2002 01:26 schreef EquiNox het volgende:
photoshop
Mad-Cow tikte;Ik heb erg weinig zin om weer photoshop te gaan kopen (lees: downloaden) om alleen te pixelneuken...
[/n00b mode]
Wijk je toch af van de template dan moet je of mij heel erg vriendelijk vragen je gebouw een vaste plek te geven (aan de uiterste rand van de stad) of je kan het toch proberen, en dan komt hij scheef in de stad te hangen, krijg je van iedereen een 1 als waardering en naai je jezelf een oor aan.
Tenslotte verwijderen we hem uit de dataBase en kan je fluiten naar je centen
Over het auto'tje onder de rabobank, klopt bugje, de bank had een plekje opgeschoven moeten worden maar zoals vermeld wordt die engine niet meer geUpdate. in de vollgende versie zal dat allemaal mooi worden opgelost. De auto die oneindig door rijdt klopt gewoon, hij is zo geprogrameerd dat als hij het beeld uit gaat hij re-spawned enkele pixels buiten de stad aan de andere kant en zo zijn weg gaat vervolgen. als je hem in beeld houdt doet ie dat niet. dit zodat hij nooit zomaar verdwijnt.
hou de discussie hier even mBT de topic ja? ik voel ozBoz's ijn geduld per seconde slinken.

De rivier -en de brug zeker- wordt nog wat aangepast maar u snapt de bedoeling wel
Schaduw is wel een pain in my ass
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Dan lijkt het me ook wel handig om een scriptje te maken wat detecteerd hoe hoog een gebouw werkelijk is. (Binnen de template). Zodat een gebouw van 500 pixels hoog, hoe mooi deze ook is, niet voorin in 't centrum word neergezet.Op woensdag 02 januari 2002 01:58 schreef Spiney het volgende:
Waar het om gaat is dat we een nieuwe engine aan het schrijven zijn waarbij alles geautomatiseerd gebeurd. Daar kan ik dus niet meer even een gebouw een paar pixeltjes opschuiven. Die template is groot zat (500 pixels hoog) om het meest grote gebouw dat je maar wilt in te plempen.
(Als je zo'n scriptje nodig hebt, kan ik 'm maken voor je in PHP)
Nog iets:
Het lijkt me ook wel cool als de auto's op een gegeven moment gewoon ergens afslaan, stoppen voor verkeerslichten. En wie weet wilde achtervolgingen?
...
Welke template dan precies, die van je site (262x200) of die met alle straten enzo?Op woensdag 02 januari 2002 01:58 schreef Spiney het volgende:
Die template is groot zat (500 pixels hoog) om het meest grote gebouw dat je maar wilt in te plempen.
Verwijderd
Je kan tussen beide wegen toch nog wel een trambaan kwijt?Op woensdag 02 januari 2002 03:58 schreef eddepet het volgende:
Nou kep ff wat verder gepixelneukt, het komt al in de buurt van de eindfase
[afbeelding]
De rivier -en de brug zeker- wordt nog wat aangepast maar u snapt de bedoeling wel
Schaduw is wel een pain in my ass

Ik ben zelf ook al met een huisje begonne wat schots en scheef wordt
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Mijn toren stond 2 pixels uit het lood
Verwijderd
Kan het niet zo dat je ook zelf de plaats waar je hem wilt hebben aanklikt?Op woensdag 02 januari 2002 01:58 schreef Spiney het volgende:
Waar het om gaat is dat we een nieuwe engine aan het schrijven zijn waarbij alles geautomatiseerd gebeurd. Daar kan ik dus niet meer even een gebouw een paar pixeltjes opschuiven. Die template is groot zat (500 pixels hoog) om het meest grote gebouw dat je maar wilt in te plempen.
Wijk je toch af van de template dan moet je of mij heel erg vriendelijk vragen je gebouw een vaste plek te geven (aan de uiterste rand van de stad) of je kan het toch proberen, en dan komt hij scheef in de stad te hangen, krijg je van iedereen een 1 als waardering en naai je jezelf een oor aan.
Tenslotte verwijderen we hem uit de dataBase en kan je fluiten naar je centen
Over het auto'tje onder de rabobank, klopt bugje, de bank had een plekje opgeschoven moeten worden maar zoals vermeld wordt die engine niet meer geUpdate. in de vollgende versie zal dat allemaal mooi worden opgelost. De auto die oneindig door rijdt klopt gewoon, hij is zo geprogrameerd dat als hij het beeld uit gaat hij re-spawned enkele pixels buiten de stad aan de andere kant en zo zijn weg gaat vervolgen. als je hem in beeld houdt doet ie dat niet. dit zodat hij nooit zomaar verdwijnt.
hou de discussie hier even mBT de topic ja? ik voel ozBoz's ijn geduld per seconde slinken.
EhhhhOp woensdag 02 januari 2002 01:58 schreef Spiney onderandere het volgende:
Wijk je toch af van de template dan moet je of mij heel erg vriendelijk vragen je gebouw een vaste plek te geven
@

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Als je het niet erg vind gebruik ik er even een paar voor het tankstation...Op vrijdag 28 december 2001 20:47 schreef __MiCH__ het volgende:
Check de, van boven naar beneden "MiCH S1" "MiCH GTR1" en de "MiCH C1"
[afbeelding]
Mijn Paint creaties zijn grensloos.
=( Protected by witchcraft )=
Verwijderd
Dat is goed maar gebruik er dan ook een paar van deze:Op woensdag 02 januari 2002 15:58 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
Als je het niet erg vind gebruik ik er even een paar voor het tankstation...

en/of deze:

Wie heeft daar nog ideetjes voor? Graffiti ergens op ofzo?
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Ikzelf vind van de eerste het voordeel dat je de shop ook fatsoenlijk kunt zien, bij de andere vind ik het dak iets realistischer.
Rechter => mooier, realistischerOp woensdag 02 januari 2002 16:09 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
Ehm welke is beter???
[afbeelding][afbeelding]
Ikzelf vind van de eerste het voordeel dat je de shop ook fatsoenlijk kunt zien, bij de andere vind ik het dak iets realistischer.
Dan ga ik met die verder, nog ideeen voor verbeteringen???Op woensdag 02 januari 2002 16:10 schreef nelis het volgende:
[..]
Rechter => mooier, realistischer
</flauw>
ik vind de linker mooier.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Is al verbeterdOp woensdag 02 januari 2002 16:18 schreef drm het volgende:
Dat afkeuren telt niet, want dat schrijf je met een D
</flauw>
ik vind de linker mooier.
Maar nu even weer serieus, heeft iemand nog ideeen?
lolOp woensdag 02 januari 2002 16:40 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
[..]
Is al verbeterd
Mother, will they like this song?
je auto's staan verkeerd om, ze staan altijd met de neus naar de shopOp woensdag 02 januari 2002 16:09 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
Ehm welke is beter???
[afbeelding][afbeelding]
vind ik wel een echt storend detail
Verwijderd
ehmm, foutjuh in mn jeepje...Op woensdag 02 januari 2002 16:40 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
Maar nu even weer serieus, heeft iemand nog ideeen?
Glans zit nu links op de voorruit..moet rechts zijn.
zoals dit dus:

Dat wil ik wel oplossen maar dan moet _MiCH_ een nieuwe serie auto's maken waarbij je tegen de achterkant aankijkt, dat is toch wel praktisch denk ik, dan kun je straks tenminste ook de auto's de andere kant op laten rijden...Op woensdag 02 januari 2002 16:54 schreef wicher het volgende:
[..]
je auto's staan verkeerd om, ze staan altijd met de neus naar de shop
vind ik wel een echt storend detail
Verder zie ik ook wel eens tankstations waar je wel met de achterkant naar de shop toe staat,
die zie je niet vaak lijkt me: dan kunnen niet-betalende klanten veel te snel wegscheuren, terwijl ze met de neus naar de shop juist voor de shop langs moeten, en 2 scherpe snelheidsremmende bochten moeten makenOp woensdag 02 januari 2002 16:59 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
[..]
Dat wil ik wel oplossen maar dan moet _MiCH_ een nieuwe serie auto's maken waarbij je tegen de achterkant aankijkt, dat is toch wel praktisch denk ik, dan kun je straks tenminste ook de auto's de andere kant op laten rijden...
Verder zie ik ook wel eens tankstations waar je wel met de achterkant naar de shop toe staat,
daarbij kijk je in jouw geval als je komt aanrijden tegen de achterkant van de shop aan: geen welkom gezicht
Kan er geen samenvatting worden neergeplant over wat allemaal besproken is hier?
Of misschien een heel nieuw topic?
Is een puntje...Op woensdag 02 januari 2002 17:02 schreef wicher het volgende:
[..]
die zie je niet vaak lijkt me: dan kunnen niet-betalende klanten veel te snel wegscheuren, terwijl ze met de neus naar de shop juist voor de shop langs moeten, en 2 scherpe snelheidsremmende bochten moeten maken
daarbij kijk je in jouw geval als je komt aanrijden tegen de achterkant van de shop aan: geen welkom gezicht
[schreeuwmode]
_MiCH_ zou je de auto's ook nog in de overige 2 standen kunnen tekenen???
[/screeuwmode]
[aardigmode]
Alvast bedankt...
[/aardigmode]
Verwijderd
1
2
| \ / * * |
met * als voorkant ze ook zo moeten:
1
2
| * * / \ |
[met weer de * als voorkant]
dus dat je ze ook van achteren ziet
Verwijderd
Die bestaal al en ik denk dat Ozboz die wel weer opent als het tijd is..Op woensdag 02 januari 2002 17:12 schreef DeX het volgende:
]offtropic[
Uhm.. is het niet tijd voor: "Deel 2" OID?
]/offtropic[
Verwijderd
dat is een verdomd handige uitleg..Op woensdag 02 januari 2002 17:11 schreef Rmon het volgende:
Ik vind dat de auto's behalve zo:
code:
1 2 \ / * *
met * als voorkant ze ook zo moeten:
code:
1 2 * * / \
[met weer de * als voorkant]
dus dat je ze ook van achteren ziet
edit: da's een stuk beter
hoelaat is het dan.?Op woensdag 02 januari 2002 17:12 schreef Rmon het volgende:
[..]
Die bestaal al en ik denk dat Ozboz die wel weer opent als het tijd is..
Die 1e is veel mooier!!!!!!!Op woensdag 02 januari 2002 16:09 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
Ehm welke is beter???
[afbeelding][afbeelding]
Vind ik ook, is lang zo 'lomp' niet.Op woensdag 02 januari 2002 17:19 schreef XLerator het volgende:
[..]
Die 1e is veel mooier!!!!!!!
Verwijderd
Oke... Ieder zijn mening...Op woensdag 02 januari 2002 17:19 schreef XLerator het volgende:
Die 1e is veel mooier!!!!!!!
Maar die is lang zo realistisch niet... De tweede is een tankstation zoals ze zijn, die eerst is "fake".Op woensdag 02 januari 2002 17:20 schreef EquiNox het volgende:
Vind ik ook, is lang zo 'lomp' niet.
Echt niet, dan zijn het nog altijd losse overkappingen. Dat zou btw ook nog wel een optie zijn, die eerste alleen dan ieder plaats een aparte overkappingOp woensdag 02 januari 2002 17:35 schreef XLerator het volgende:
Zoals die eerste...daar zijn er echt wel veel van hoor!
Je bedoelt deze:Op woensdag 02 januari 2002 17:38 schreef nelis het volgende:
[..]
Echt niet, dan zijn het nog altijd losse overkappingen. Dat zou btw ook nog wel een optie zijn, die eerste alleen dan ieder plaats een aparte overkapping

Verwijderd
zie je ook vaak genoeg, dunkt me
nee zeg, dat heb ik nog ongeveer noooit gezienOp woensdag 02 januari 2002 17:42 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
Je bedoelt deze:
zoals die 1e, zo zijn er best veel kleine stations (niet langs de snelweg)
NEEE!!!!Op woensdag 02 januari 2002 17:45 schreef XLerator het volgende:
Doe dan zoiets
dat is al hemelaal erg
maak hm anders zoals de 1e, maar dan met een glazen overkapping naar de shop

Zou kunnen maar dan wel dat eerste deel weg, het achterste kan wel blijven...Op woensdag 02 januari 2002 17:45 schreef XLerator het volgende:
Doe dan zoiets [afbeelding]
Dan moet je toch echt beter kijkenOp woensdag 02 januari 2002 17:45 schreef wicher het volgende:
[..]
nee zeg, dat heb ik nog ongeveer noooit gezien
...
IddNEEE!!!!
dat is al hemelaal erg
Dat komt dus helemaal nooit voormaak hm anders zoals de 1e, maar dan met een glazen overkapping naar de shop

[edit]
Hier trouwens het bewijs dat die 1e het vaakst voorkomt en dus het meest realistisch is

Op woensdag 02 januari 2002 18:00 schreef __MiCH__ het volgende:
Hier een preview van mijn station!
[afbeelding]
WOEW!Op woensdag 02 januari 2002 18:00 schreef __MiCH__ het volgende:
[afbeelding]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op woensdag 02 januari 2002 18:08 schreef geez het volgende:
misschien een beetje domme post, maar waar maak je dat mee? Zijn er speciale progjes voor om zoiets te maken?
Paint, psp, ps, microangelo, ultimatepaint, fireworks, illustrator, enz, enz.
Lezen mensen, lezen.
zeker een domme postOp woensdag 02 januari 2002 18:08 schreef geez het volgende:
misschien een beetje domme post, maar waar maak je dat mee? Zijn er speciale progjes voor om zoiets te maken?
is al 100x gezegd onderhand, en de topictitel begint er zelfs mee: die dingen maak je met PS, Photoshop dus, of Paintshop, of Paint als je halfgaar bent
shit, te laat
Kan Ozboz misschien voor de duidelijkheid de PS in de topictitel vervangen door Photoshop?
en misschien ook GoT(ham) City door Tweaktown
Verwijderd
Allemaal met Paint. (Ook mijn station)Op woensdag 02 januari 2002 18:08 schreef geez het volgende:
Verwijderd
Nou dan lijkt die wel VERDOMD veel op jou station!Op zondag 30 december 2001 11:30 schreef __MiCH__ het volgende:
kijk ns naar deze(gejat van Railroad Tycoon II):
EEN PLAAAATJEEEEE!
Zal vast wel copyright oid op zitten, dus ik gebruik m als "inspiratiebron"
Ennuh zou je ffiez al die rails kunnen posten..
of mag je die zelf niet gebruiken [ik dus]..ik zou er graag een door mn tuin willen laten lopen maar dan wel zelf uitmaken waar hij moet dus..
als het niet mag..No Problemo
Ennuh btw de kleur van de zebrapaden enz. kloppen niet..
Ik zeg niet dat het niet zo is..maaruhm dan zou het niet meer in de stad passen dus vandaarWICHER Schreef:
[...]
ik vind MiCHs kleuren veel beter
ik vind MiCHs kleuren veel beterOp woensdag 02 januari 2002 18:19 schreef Rmon het volgende:

Jongens, wegen en stoepen moet je toch weer verwijderen, want die zitten al in het stratenplan, wat voor kleur je ook mooi vindt
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Verwijderd
Geeft mij wel weer een kerstgevoel weet niet waarom maar het is zo..Op woensdag 02 januari 2002 18:26 schreef wicher het volgende:
[..]
ik vind MiCHs kleuren veel beter
Hij ziet er wel goed uit... Alleen ik zie iets aan het middenstuk wat ik niet helemaal super vind, ik weet alleen nog niet wat...Op woensdag 02 januari 2002 18:00 schreef __MiCH__ het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Oeps. Dat wat ik op 30 december poste, bevat het verkeerde plaatje.. Nou lijkt het alsof ik dat station uit RailRoadTycoon II gewoon heb gecopieerd.Op woensdag 02 januari 2002 18:19 schreef Rmon het volgende:
[..]
Nou dan lijkt die wel VERDOMD veel op jou station!
Ennuh zou je ffiez al die rails kunnen posten..
of mag je die zelf niet gebruiken [ik dus]..ik zou er graag een door mn tuin willen laten lopen maar dan wel zelf uitmaken waar hij moet dus..
als het niet mag..No Problemo
[..]
ff voor de duidelijkheid, DIT is het station wat ik als voorbeeld heb gebruikt(en wat dus bij mijn post van 30 december had moeten staan):

en DIT is het station wat ik zelf met Paint heb gepixeld:

sry voor de verwarring..

Lijkt dit er nog een beetje op???
Verwijderd
Mooi..houwen zo.. alleen auto's nog omdraaien..maar dat moet mich doen..maar dat gaat denk ik nog wel tijdje duren toch mich? lolOp woensdag 02 januari 2002 19:11 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
[afbeelding]
Lijkt dit er nog een beetje op???
[ Het verhaal omtrent dat station is duidelijk ja! ]
Verwijderd

Is het verhaal omtrent dat station nou duidelijk?

Das geen villa, meer, das een flatgebouwOp woensdag 02 januari 2002 19:26 schreef TheLunatic het volgende:
Misschien is het ook cool om een villawijk aan te leggen in TweakTown. Hier is de basis van het eerste huis :
[afbeelding]
En mijn huisje mag daar toch ook wel komen te staan?

Ja, die had ik al eerder gepost, maar ik zie hem nog steeds niet enzo, dus ff spammen
Verwijderd
kijkis aan:

en wat zeggen we dan!??
Ik ben namelijk begonnen aan een villa (leger kan wel ff wachten, was inspiratieloos) en ik heb nog een loos hoekje over, duzz
Ben vandaag ff naar amsterdam geweest: WAT EEN GEDOE MET DIE EURO
Zit je in de pizzaria.. moet je betalen, moeten ze er zowat een zaklamp bij halen om onderscheid te maken tussen de 1 -, 2 - en 5 eurocent pffffff
Station ziet er wel kewl uit.. hoeveel stations moeten er komen?? (1 lijkt me een beetje nutteloos)
BTW.. mijn 2e projectje naast de waterpoort van sneek:

IK weet het, ik weet het: gradients mogen niet.. maar dit is alleen even tijdelijk zodat je niet tegen een wireframe aan zit te kijken
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
Niemand heeft gezegt dat gradients niet mogen het is gewoon je eigen keus..ik vind het dom [sorry bedoel het niet zo] dat mensen dan tegen jou beginnen te schreeuwen enz. van dat mag niet blablabla..nouja..Go Your Gang..en zie maar wat er gebeurt..ik vindt juist dat door het gebruiken van gradients het allemaal geoptimaliseerd wordt en de stad er mooier uit komt te zien maarja its all up to u..Op woensdag 02 januari 2002 20:43 schreef OxiMoron het volgende:
offtopic:
Ben vandaag ff naar amsterdam geweest: WAT EEN GEDOE MET DIE EURO
Zit je in de pizzaria.. moet je betalen, moeten ze er zowat een zaklamp bij halen om onderscheid te maken tussen de 1 -, 2 - en 5 eurocent pffffff
Station ziet er wel kewl uit.. hoeveel stations moeten er komen?? (1 lijkt me een beetje nutteloos)
BTW.. mijn 2e projectje naast de waterpoort van sneek:
[afbeelding]
IK weet het, ik weet het: gradients mogen niet.. maar dit is alleen even tijdelijk zodat je niet tegen een wireframe aan zit te kijken
Pixelneuken is pixelneuken en als je pixelneuken niet leuk vind ga je iets anders doen dan pixelneuken ( JA ik heb het echt 4 keer opgeschreven, dat pixelneuken, nu dus 5 keer )
Verwijderd
Ik vindt dat er op de site zoiets als een thnx to..moet komen voor starter van dit topic omdat hij Spiney en anderen op het idee bracht van een town tenminste hij bracht het pixeling idee omhoog...[denk ik] en dan verdient hij toch wel een eerbetoon
Reply tegen XL..
Xl dat is jouw mening....
En die andere was de mijne..
maar jouw post komt een beetje
Nja doe nou maar rustig aan en laat mij mn mening hebben!
EN PLZ KAN IEMAND EEN KEER MIJN NAAM GOED SCHRIJVEN????
[Thnx Mich]
Verwijderd
stel je voor je woont in dat huis...Op woensdag 02 januari 2002 20:59 schreef GeniusDex het volgende:
Ik ga denk ik een spoorlijn voor/door mijn huis laten lopen. Voor wordt dan #7 en door #5. Ik denk door, da's leuker/mooier. Maar ik weet het nog niet zeker:o
ffiez koppie koffie drinken..
KADENG KADENG..
s'nacht/S' ochtends slapen
KADEN KADENG...[hele huis trillen lol]
Lijkt me beetje onwaarschijnlijk
Nja zie zelf maar
Dat mijn huis :Op woensdag 02 januari 2002 19:28 schreef BrZ het volgende:
[..]
Das geen villa, meer, das een flatgebouw
En mijn huisje mag daar toch ook wel komen te staan?
[afbeelding]
Ja, die had ik al eerder gepost, maar ik zie hem nog steeds niet enzo, dus ff spammen

wel op schaal is en de jouw niet, wil echt niet zeggen dat de jouwe

beter is ofzo hoor
Maar ik vind de mijne echt nog lang niet af, maar ik weet echt niet wat ik eraan kan doen. Wie inspireert mij ?!!?
Ik was niet boos, maar pixelneuken is niet van die special effects gebruiken, eigelijk alleen de funties van Paint.
Ik gebruik PSP omdat je dan layers hebt, dat is wel makkelijk voor de wat grotere projecten, maar gradients, en dergelijke hoort hier gewoon niet bij.
Dat lijkt me geen mening, dat is eerder een feit.
ik woon nu tegenover een spoorlijn (ook leuk), en dat is ook niet zo erg hoor. Ik kan nog goed slapenOp woensdag 02 januari 2002 21:01 schreef Rmon het volgende:
[..]
stel je voor je woont in dat huis...
ffiez koppie koffie drinken..
KADENG KADENG..
s'nacht/S' ochtends slapen
KADEN KADENG...[hele huis trillen lol]
Lijkt me beetje onwaarschijnlijk![]()
Nja zie zelf maar
Daar ben ik het mee eens, ik werk in PhotoShop, maar ook alleen omdat ik layers kan gebruiken daarin, de effecten laat ik voor wat ze zijn...Op woensdag 02 januari 2002 21:05 schreef XLerator het volgende:
Rmon ( zo goed?)
Ik was niet boos, maar pixelneuken is niet van die special effects gebruiken, eigelijk alleen de funties van Paint.
Ik gebruik PSP omdat je dan layers hebt, dat is wel makkelijk voor de wat grotere projecten, maar gradients, en dergelijke hoort hier gewoon niet bij.
Nu issie weer errug hoog heOp woensdag 02 januari 2002 21:07 schreef EquiNox het volgende:
[afbeelding]
Achmea Toren v3.0
Mijn 3e poging
Hehe, ik kan hem zo naar binnen schuiven, het is net een telescoophengelOp woensdag 02 januari 2002 21:11 schreef XLerator het volgende:
[..]
Nu issie weer errug hoog he
Als je nou zorgt dat dat ook in 'the citty' zelf kan

IddOp woensdag 02 januari 2002 21:05 schreef XLerator het volgende:
Rmon ( zo goed?)
Voor de overgebleven halve percelen naast het spoor is dit een opsomming van wat er over is:
4 percelen waarbij een hoek van het spoor 1/4 inneemt.
... weet je wat? hier is een schema'tje. let op waar de donkerrode spoorLijn loopt, de witte blokjes aan het spoor stellen percelen voor waar het spoor overheen loopt. Als jullie zin hebben mogen jullie daar uit kiezen om daar wat neer te zetten. deze huisjes veranderen dan NIET van plek.
Ook moet er nog 2 stations gebouwd worden, zuid-oost en zuid-west.

dus dan zijn er weer halve templates te bemachtigen. de meeste regels blijven gewoon in stand.
Verwijderd
Ik weet nog steeds niet waar die, pardon, gekke bruine huisjes op slaan..!!? Als je die gewoon weg zou laten en er een aantal hoge masten met mooie, grote, bolle, witte zeilen op zou zetten plus twee of drie fokken aan het einde.. Dat zou wel staan denk ik..Op woensdag 02 januari 2002 21:15 schreef XLerator het volgende:
Handig
[afbeelding]
ja okey wat jij zegt..naar mij luisteren ze toch niet..ben namelijk nieuw hier.. lolOp woensdag 02 januari 2002 21:05 schreef XLerator het volgende:
Rmon ( zo goed?)
Mja...ik haal die gradient wel weg anders gaan SOMMIGE mensen weer Huilen [
Waarom heeft die boot beweeg/water effect achter zich [dat licht blauwe] als hij daar stilstaat?..en een touwtje zou ook handig zijn om hem daar te houden..Op woensdag 02 januari 2002 21:15 schreef XLerator het volgende:
Handig
[afbeelding]
of gaat dat ding ook bewegen?
Dat kan niet, jouw station zal aan de bovenkant (linksboven om precies te zijn, het raster dat Spiney gaf moet nog gedraaid worden) moeten aangezien jouw spoorlijn aan de onderkant loopt.Op woensdag 02 januari 2002 21:22 schreef __MiCH__ het volgende:
....
Spiney, als ik het goed heb zijn die twee rode templates aan de linkerkant van de spoorweg gereserveerd voor mijn station??
Ik wil btw die hoek rechtsboven reserveren in de aanname dat het gegeven raster tegen de klok in wordt gedraaid. Wordt het raster met de klok mee gedraaid dan zou ik graag de hoek linksboven reserveren (oftewel, altijd de bovenste hoek).
Rmon: Dat schip gaat idd varen (zoals je had kunnen lezen). Je wordt btw niet echt serieus genomen omdat je nogal onzinnig en soms wat flamerig overkomt (hint *gamers.nl forum* hint), NIET omdat je nieuw bent.
die hoek wou ik ookOp woensdag 02 januari 2002 21:50 schreef nelis het volgende:
[..]
Dat kan niet, jouw station zal aan de bovenkant moeten aangezien jouw spoorlijn aan de onderkant loopt.
Ik wil btw die hoek rechtsboven reserveren in de aanname dat het gegeven raster tegen de klok in wordt gedraaid. Wordt het raster met de klok mee gedraaid dan zou ik graag de hoek linksboven reserveren.
Rmon: Dat schip gaat idd varen (zoals je had kunnen lezen). Je wordt btw niet echt serieus genomen omdat je nogal onzinnig en soms wat flamerig overkomt (hint *gamers.nl forum* hint), NIET omdat je nieuw bent.
Heb de rails zelfs al ingepast
Hehe, te laat!Op woensdag 02 januari 2002 21:54 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
die hoek wou ik ookZeker ook spoor onderin de template? Mijn grasveldje loopt daar, maar ik wil een spoor voor me huis! (netzoals in het echt)
Idd ook een template met een grasveldje onderin.
Picje tussendoor:
Dit topic is gesloten.