[way off-topic]Op donderdag 03 januari 2002 11:53 schreef robbie007 het volgende:
Ik krijg als het goed is over 2 dagen de Eizo T765.
En nog even nog iets, als je van een 15" monitor naar een 19" monitor gaat, zal de overgang even groot zijn voor je als je van een 17"naar een 21" monitor toe gaat.
Tenminste het is maar wat je gewend bent. En ik heb liever een top-of-the-bill 19" monitor als een 'goedkope' 21" monitor.
Lieve, beste Robbie... waarom kom ik toch al een paar maanden in elk monitortopic minstens één reply van jou tegen waarin je meldt dat die Eizo T765 'al bijna van jou is'?
Ik snap dat je heel erg blij bent met je toekomstige monitor (terecht, ik heb'em nu alweer een tijdje binnen) maar aan deze posts heeft eigenlijk helemaal niemand iets.
Behalve misschien dat mensen van die Eizo op de hoogte worden gebracht - dat is niet zo erg - en dat er tenminste één iemand is die hem nu al zo geweldig vind dat hij voordat hij hem heeft er niet over uitgepraat raakt...
Ik vind het gewoon een beetje... eh... jammer.
[/way offtopic]
Anyhow, ik vroeg me nog iets af. ik ben niet zo'n ervaren gamer, en ik heb die monitor ook nog maar 3 weekjes. Heeft er iemand met een 19" en een fikse videokaart voor zichzelf bepaald dat hij liever in 1280*960 speelt dan in 1600*1200? En waarom?
Want dat je je Windows niet in die resolutie (1600:1200) wil draaien snap ik - heb misschien een bril, maar zo goed is die nou ook weer niet
En: bedenk heel goed of je wel ruimte hebt voor zo'n grote monitor. Ik schrok me lam toen ik deze kwart kubieke meter (50*50*50cm - voor de duidelijkheid
"I have no enemies! I have shot them all!" - Spaans generaal Ramon Narvaéz in 1858 op zijn sterfbed op de vraag of hij het zijn vijanden kon vergeven.