Hij is helaas niet helemaal mooi geworden maar toch wou ik het even met jullie delen:

Gemaakt met een Ricoh RDC-7.

Gemaakt met een Ricoh RDC-7.
Verwijderd
Verwijderd
mooie fotos hor, met wat voor cam zijn ze gemaakt eigenlijk? ben best wel benieuwd.Op vrijdag 14 december 2001 23:01 schreef MarcelG het volgende:
Weer even een ladingkje foto's..
Heb vanmiddag bij -8 het statief gepakt, en ben wat foto's gaan maken van de ondergaande
...
comments, tips ? zeg het maar.
Duh! Het staat er gewoon bij hoor.Finepix 2800z op manual, en niet bewerk, aleen resized, en gecomprimeerd.
Verwijderd
Mooi werk Marcel!Op vrijdag 14 december 2001 23:01 schreef MarcelG het volgende:
Weer even een ladingkje foto's..
Heb vanmiddag bij -8 het statief gepakt, en ben wat foto's gaan maken van de ondergaande
comments, tips ? zeg het maar.
Op zaterdag 15 december 2001 03:41 schreef Joene het volgende:
Nog maar een keer wat prive fototjes van mij dan. Allemaal genomen met de Kodak 260 camera (inmiddels 3 jaar oud). Van 1536x1024 naar 640x427 ge-resized.
M'n woonkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en een beetje klooien met de camera:
[afbeelding]
Die blokjes worden veroorzaakt door JPEG compressie....Op zaterdag 15 december 2001 10:33 schreef MarcelG het volgende:
kchong999,
't is een Canon Digital Ixus V, met een statief behorende bij een video-camera uit 1992 (ziet er best vreemd uit...minicam op megastatief...)
Over die blokjes, ik heb de eerste series via Irfanview geresized -> artifacts...niet goed dus
Nu gebruik is PSP7, en dat lijkt er al beter op.
Met wat voor licht maak jij die macro's ? Zonder de flitser van de camera neem ik aan ?Op zaterdag 15 december 2001 11:45 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Xie dat je het gedaan hebtOp zaterdag 15 december 2001 12:01 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Met daglicht
Zal zo ff met flitser posten.
Digicamlijstje moet ik snel eens updaten ja, is alweer een tijd geleden
De lijst:Op zaterdag 15 december 2001 12:01 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Digicamlijstje moet ik snel eens updaten ja, is alweer een tijd geleden
Verwijderd
Op zaterdag 15 december 2001 00:26 schreef DasH het volgende:
[..]
Duh! Het staat er gewoon bij hoor.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Verwijderd
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
Op zaterdag 15 december 2001 21:11 schreef Virus.NL het volgende:
Even met een zaklantaarn gespeesld, en een lange sluitertijd. Het kan veel mooier, maar dit is even snel gedaan.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Bovenste is mooi, waar is dat? Lijkt bekend..Op zondag 16 december 2001 03:31 schreef AVL het volgende:
Wat gebouwen:
[afbeelding]
groot
[afbeelding]
groot
[afbeelding]
groot
[afbeelding]
groot
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
ThanksOp zondag 16 december 2001 02:55 schreef 01V het volgende:
[..]
echt een gafe foto man!!!!
Is dit BTW 1 foto, of 3 foto's over elkaar heen geplakt? (1 foto per letter)
ga vooral door met dit soort gave foto's te maken
(ps. wat voor een sluitertijd heb je gebruikt)
Verwijderd
Nee das de achmea toren van LwdOp zondag 16 december 2001 14:35 schreef MetHod het volgende:
De 'WTC' toren van Leeuwarden (volgens Binne) 103meter hoog
[afbeelding]
Verwijderd
Whahahaha ... DUHOp zondag 16 december 2001 15:27 schreef CRe8oR het volgende:
[..]
Nee das de achmea toren van Lwd
Deze zijn ook vandaag ZONDER statief MET een Fuji FinePix 6900Z genomen. Maar statief is ook wel handig soms.Op zondag 16 december 2001 16:25 schreef Binne het volgende:
Verveelde me, dus dacht loop ff naar buiten, het is toch wel koud hoor!
Moet toch maar s een statief kopen, ik tril nu al de ...., komt door kou
hier een paar foto's van vandaag :
[afbeelding]
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Verwijderd
Goh wat zou dat nou zijn.... duhOp zondag 16 december 2001 22:48 schreef C1C4 het volgende:
Ja lachen, er zit iets van online.mirabilis.com/...../.gif en het houd lekker de hele pagina op.
Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber
De knoppen van de kraan overigens goed gefocused, daarom is ie ook mislukt waarschijnlijkOp zondag 16 december 2001 23:18 schreef leipie het volgende:
[...]
Maar goed: eerst dus de mislukte kraan
[afbeelding]
[...]
Verwijderd
Heey, dat is een leuk treintje van Speedwings!Op zondag 16 december 2001 21:28 schreef doemaarwat het volgende:
[..]
sorry moest mn webspace bij xs4all ff leegmaken zat na 14 dagen al op 5 gig traffic omdat ik al mn pics van GoT daar hostteOp zondag 16 december 2001 12:32 schreef Wez_db het volgende:
Ok hier zijn ze dan een minuscule greep uit mn vakantie foto's
allemaal ge-resized en licht gecomprimeerd
[afbeelding]
Met Macro Gemaakt om de focus op het glas goed te krijgen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
in panorama mode geschoten
[afbeelding]
deze ook
Das een goeieRoem vergaat, Onbekendheid is voor altijd
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Verwijderd
thx...:) voor een klein beetje gelukje daar even herplaatst...:POp dinsdag 18 december 2001 12:36 schreef Eddo het volgende:
ik zit hier op het werk en mijn baas heeft die camera... bevalt hem prima (net even gevraagd, maar hij moest vergaderen dus had niet zoveel tijd)
hij maakt er veel foto's mee, zowel hier op het werk als privé
misschien kan je je vraag ook in dit topic stellen...
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Read the badge, Bitch!
Volges mij is het Geldrop, correct me if i'm wrong.Op zondag 16 december 2001 03:41 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
Bovenste is mooi, waar is dat? Lijkt bekend..
Verwijderd
Verwijderd
kut voor je hey, jammer dat je niks gebrand had, waren niet eens heel veel ceedeetjes denk ik...Op dinsdag 18 december 2001 21:57 schreef Binne het volgende:
Vandaag was een klote dag voor me, kwam erachter dat een paar mp3's vbs waren. Na wat gekloot zag ik dat XP alles vbs maakte, wat dus het Love letter virus bleek te zijn..
Ben nu al mijn foto's kwijtmeer als 3000, opgespaard van bijna een jaar,daarnaast een aantal dierbare.. inmiddels me overleden opa en oom, stonden er beide op..
Inmiddels heb ik XP opnieuw geinstalleerd..en ga maar weer verder
Binne
Ehm.... ik heb nog nooit zo'n virus gehad, dus ik weet niet echt wat het inhoudt en spreek ik waarschijnlijk onzin nu.Op dinsdag 18 december 2001 21:57 schreef Binne het volgende:
Vandaag was een klote dag voor me, kwam erachter dat een paar mp3's vbs waren. Na wat gekloot zag ik dat XP alles vbs maakte, wat dus het Love letter virus bleek te zijn..
Ben nu al mijn foto's kwijtmeer als 3000, opgespaard van bijna een jaar,daarnaast een aantal dierbare.. inmiddels me overleden opa en oom, stonden er beide op..
Inmiddels heb ik XP opnieuw geinstalleerd..en ga maar weer verder
Binne
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Kun je nagaan wat dit gekost heeft. Was wel ff hangen. Ik had hier wel 200 ponds draad voor nodig :-)Op maandag 17 december 2001 18:08 schreef CyBeRSPiN het volgende:
[..]
Heey, dat is een leuk treintje van Speedwings!
Keb er zelf een van 3, zijn wel grappig, maar wel jammer dat ze 90 piek per stuk kosten.
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Oef. Da's niet fijn. Ik maak (on)regelmatig backups, ook van alle foto's, altijd mooi in geval van nood.Op dinsdag 18 december 2001 21:57 schreef Binne het volgende:
[...]
[...]
10 punten voor marshalOp dinsdag 18 december 2001 17:59 schreef marshal het volgende:
[..]
Volges mij is het Geldrop, correct me if i'm wrong.
Kwam mij ook al bekend voor maar nu zie ik het eindelijk
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Verwijderd
Bentley geloof ik. 5.5 sec op de 100, 2500 kg, top 273 km/hOp woensdag 19 december 2001 13:53 schreef dj4ever het volgende:
[afbeelding]
enig wat voor merk dit is?
Verwijderd
Hee Eddo zou je misschien die foto's in 1280x1024 kunnen plaatsen? Ze zijn heel erg geschikt als wallpaperOp maandag 17 december 2001 17:57 schreef Eddo het volgende:
ik ben vanmiddag (rond 16:00-16:30) maar even paar foto's gaan maken van de mist...
foto's genomen met olympus c-2100 ultra zoom bij kasteel groeneveld in baarn
heb deze camera pas 2 dagen, maar hij bevalt me nu al prima
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
heheOp donderdag 20 december 2001 14:32 schreef BronX het volgende:
Als dit je kamer is lijkt het wel een vuilnisbelt man.
Zet die flitser eens uit man!Op donderdag 20 december 2001 20:50 schreef RooT het volgende:
Ik heb nu ook een digicam!! Een Canon S40Ik ben er wel tevreden over, alleen de macromodus vind ik wat minder. Pas op zo'n 15 cm van het voorwerp af wordt ie scherp. Maarja, hier eigenlijk de 1e foto die een beetje goed gelukt is (ik moet het nog leren
)
[afbeelding]
Verwijderd
Volgende week ga ik een poging wagen. Hopen op lekker weer en mooie witte sneeuwOp donderdag 20 december 2001 23:36 schreef Ventje23 het volgende:
Allemaal leuke foto's, maar ik wacht nog op de eerste ski-/snowboardactiefoto's! Of durft niemand z'n mooie cameraatje mee te nemen de piste op?
Verwijderd
Misschien mag ik je een tip geven: lees de eerste post van Sinterklaas82tm ff door, aangeraden wordt om max breedte van 640pixels te posten. Iexplore.exe proces mem usage: 45MB op mijn laptop @ 64MB RAM.Op vrijdag 21 december 2001 10:33 schreef awraeven het volgende:
Foto's van Vliegtuigen op Schiphol op een mistige dag gemaakt. 1600x1200. Met een Casio QV2900UX Nog wat foto's van het sinterklaas feest op mijn werk. 800x600
Verwijderd
precies... iets kleiner mag ook welOp vrijdag 21 december 2001 10:50 schreef MetHod het volgende:
[..]
Misschien mag ik je een tip geven: lees de eerste post van Sinterklaas82tm ff door, aangeraden wordt om max breedte van 640pixels te posten. Iexplore.exe proces mem usage: 45MB op mijn laptop @ 64MB RAM.
Hmm... ja, eigenlijk is een breedte van 640 pixels ook net iets te breed.Op vrijdag 21 december 2001 10:50 schreef MetHod het volgende:
Misschien mag ik je een tip geven: lees de eerste post van Sinterklaas82tm ff door, aangeraden wordt om max breedte van 640pixels te posten.
Ja dat klopt, maar je kan hem wel beïnvloeden. Op de 'Twilight'-stand (voor nacht-opnames) bijvoorbeeld krijg je makkelijk een lange sluitertijd (2 sec >). Maar je kan hem inderdaad niet zelf instellen, dat is toch wel jammer. Verder is het een heel handig cameraatje.Klopt het dat je bij de: Sony DSC-P50 niet de sluitertijd kan instellen
Ik heb hier ff gekeken:
Productinfo van de DSC-P50 maar daar staat alleen "Auto" bij Shutter Speed.
Mijn GoT scherm is 800 pixels breed, er staan er wel 2 naast elkaar trouwensOp vrijdag 21 december 2001 12:55 schreef knakworst het volgende:
Dat ligt aan de lay-out van GOT. Maar 800 breed past bij de meeste mensen toch wel op het beeldscherm? 1024x768 is toch al redelijk standaard denk ik zo...
Is niet helemaal waar. De hoofdtabel is volgens mij 750 pixels breed en de tekst van een bericht is net iets minder dan 640 pixels breed. Dus dat betekent, dat een foto van 640 pixel breed de tabel net iets opschuift. (Kijk maar naar de laatste fotopost van mij).Op vrijdag 21 december 2001 13:57 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Mijn GoT scherm is 800 pixels breed
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq