Zo, eten komt straks wel eens... vannacht zag ik de andere macro foto's en heb er toen meteen ook maar een paar gemaakt, alleen te lui om ze meteen online te gooien.
Leek me wel leuk om een speld zo close mogelijk te krijgen, maar ging niet zo super. Rommelige achtergrond werkt inderdaad perfect, zie de setupfoto

Vanmiddag es op de torenflat hier op de campus gaan staan (hehe, af en toe es wat aan de kabel sleutelen geeft zo bepaalde privileges

) omdat 't nogal helder en zonnig was (in m'n t-shirt op 10 hoog gestaan, kun je nagaan)
Onderaan m'n eerste panoramafoto met Photostitch, niet echt super, kon namelijk niet op 1 punt blijven staan.
Foto's allemaal aanklikbaar voor origineel (1600x1280),
let op: origineel panorama is 15152x1775 en 5,3 MB! (sorry modemmers

)
Spelden in een stressbal (wordt niet aangeraden deze bal nog langer als stressbal te gebruiken)
Naald, naald is onderbelicht (ik hoor nu te zeggen dat dat expres is, maar dat is helaas niet zo)
Een heel simpel veertje met wat stof er aan zie ik nu.
Zo'n rommel moet het dus zijn om een rommelige achtergrond te krijgen
Zo, we gaan 't dak op (stom dat ik niet ff een plaatje van 't gebouw zelf heb gemaakt

boeit ook niet

)
_Spark_'s lelijke EL-TN (ik vind 't ook niet echt een mooi gebouw, maar 't past wel bij die studies

)
Mijn thuis... de Calslaan, ik woon dan ergens in het midden
Calslaan met een lensflare, wel geinig (Campuskenners: TC Ludica beneden, Calslaan links)
Geintje: mijn digicam is een spiegelreflex, als er dan licht door het oculair komt dan zie je dat op de foto, daar hebben ze zo'n mooi oculairkapje voor uitgevonden, toch ff proberen wat er gebeurt als die koperen ploert naar binnen schijnt:
Oud...
... versus Nieuw
Overzicht van het hele kopstation van de Vereniging Campus Kabel (voor de campusbewoners die zich al af vroegen wat er allemaal daar bovenop stond, links trouwens het trappetje van de nieuwe Dutchtone mast voor WAP2)
Deze foto is toch niet zo super voor promopublicaties, al was het alleen al omdat ik m'n jas in beeld had liggen

)
Alle foto's vanaf het dak aan elkaar ge-fotostitch-ed (origineel is 5,3MB!)