Alleen geresized van 2048 * 1538 -> 800 * 600, verder idd NIKS aan veranderdOp dinsdag 22 januari 2002 20:20 schreef BronX het volgende:
Mooie foto's. Zijn die zo vers van de geheugenkaart uit die Fuji FInepix 6900 gekomen?
hehe, als je op page 32 je middelste muisknop indrukt en heel hard naar beneden gaatscrollen op die manier heeft dat best wel een indoctrinerend effect... kijken welke foto nou het meeste op valt. (bij mij die van dat meisje, zal wel iets natuurlijks zijn ofzo?)
hehe idd, maar lastig voor de mensen ZONDER 3e muisknop, maar met zo'n lame wieltje
En tja, Faithy valt zeker op (
maar om de één of andere reden word ook het woord "Zuidtangent" in m'n hoofd gestampt...
En tja, Faithy valt zeker op (
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Op dinsdag 22 januari 2002 23:24 schreef BaRF het volgende:
maar om de één of andere reden word ook het woord "Zuidtangent" in m'n hoofd gestampt...

hee, gave konijnenfoto's..Op dinsdag 22 januari 2002 19:46 schreef dennisdotcom het volgende:
Fuji Finepix 6900
hoop plaatjes +blabla
rabbits rule the world!!
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Hey,
wat raden jullie me aan, ik twijfel nog erg tussen deze 2:
Fuji FinePix 2600 zoom
Canon Powershot A20
Weet iemand misschien de grootste verschillen tussen de 2?
En een 'best choice' zou ook fijn zijn
Oh nog even iets:
Ik kan de Jenoptik JD 3300 Z3 met 3.1 MPIXEL voor 399,- euro krijgen, dat is dus goedkoper dan bovenstaande 2 en veel meer mpixels, maar Jenoptik staat volgens mij niet zo goed bekend...
Help me!
wat raden jullie me aan, ik twijfel nog erg tussen deze 2:
Fuji FinePix 2600 zoom
Canon Powershot A20
Oh nog even iets:
Ik kan de Jenoptik JD 3300 Z3 met 3.1 MPIXEL voor 399,- euro krijgen, dat is dus goedkoper dan bovenstaande 2 en veel meer mpixels, maar Jenoptik staat volgens mij niet zo goed bekend...
Help me!
Mijn unit er ook nog ff bij :-)

hmmm
Zou je dit in [topic=197979] willen posten? Dit is namelijk een FOTO-only topic.Op woensdag 23 januari 2002 08:34 schreef Tangletje het volgende:
Fuji FinePix 2600 zoom
Canon Powershot A20
Dennis ben jij van de ZuidTangent promo team?Op dinsdag 22 januari 2002 19:46 schreef dennisdotcom het volgende:
Fuji Finepix 6900
Sommigen van jullie hadden enkele foto's van die bussen waarschijnlijk al gezien.
Btw ik vind die Fuji FinePix 6900 echt super qua kleurenweergave. Echt een geduchte tegenstander van de G2.
Daarom staat Bien ook in mijn iconOp woensdag 23 januari 2002 08:33 schreef bluppy2 het volgende:
hee, gave konijnenfoto's..
rabbits rule the world!!
Nee, maar ik ben een beetje OV-freak, en ik woon vlakbij die busbaan er ga er dagelijks mee zo'n beetje. En het is een leuk ding om te fotograferen.Op woensdag 23 januari 2002 09:05 schreef MetHod het volgende:
Dennis ben jij van de ZuidTangent promo team?En waarom had die chauffeur een kerstmuts op?
Die chauffeur had geen kerstmuts op, maar een geheel rode muts met daarop "zuidtangent". Die werden ook gratis uitgedeeld btw.
Mja, ik ben er ook erg tevreden over, alleen paar minpuntjes over de instellingen, maar die los ik nog wel even opBtw ik vind die Fuji FinePix 6900 echt super qua kleurenweergave. Echt een geduchte tegenstander van de G2.
ff oefenen he 
1e en 4e zijn niet goed gefocust
1e en 4e zijn niet goed gefocust
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Met focussen moet je zeker oefenen, zeker met dieren...
Ik heb 2 katten en die zijn behoorlijk speels... Als ik de camera op hun richt dan moeten ze dat ding altijd van dichtbij bekijken en dan ik gelijk de foto onscherp...
Ik heb 2 katten en die zijn behoorlijk speels... Als ik de camera op hun richt dan moeten ze dat ding altijd van dichtbij bekijken en dan ik gelijk de foto onscherp...
Even een testje van de nieuwe firmware...

Hmz okee, ik herken een intel lan - pccardOp woensdag 23 januari 2002 18:59 schreef MetHod het volgende:
Even een testje van de nieuwe firmware...
[afbeelding]
Of is dit niet het raad de gadget topic?
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
en waar is die mee gemaakt??Op maandag 21 januari 2002 16:13 schreef Faithy het volgende:
[ontopic]
Piccie van mij:
Verwijderd
Afbeelding 4!Op woensdag 23 januari 2002 13:47 schreef Elsjuh het volgende:
OK dan hier een paar van mijn eerste foto's met Sony Cybershot DSC-P50:
Afbeelding 1
Afbeelding 2
Afbeelding 3
Afbeelding 4
WTF zit er tussen die pannekoek? toch niet foto 1+2?
Xircom kaart. (Mhja Xircom = Intel toch?)Op woensdag 23 januari 2002 19:11 schreef qless het volgende:
[..]
Hmz okee, ik herken een intel lan - pccard
Of is dit niet het raad de gadget topic?
Bij sommige foto's gaat het er niet om welke techniek er achter zit, maar om wat er op staatOp woensdag 23 januari 2002 20:05 schreef juanp het volgende:
[..]
en waar is die mee gemaakt??
faithy == cute
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Oké weer ff een bijdrage van mij, weer wat night shots.
ff langs Schiphol gereden:

Check de flare

Leavin'

Er reed op dat moment een auto, maar deze zie je helemaal niet. Alleen z'n verlichting.
ff langs Schiphol gereden:

Check de flare

Leavin'

Er reed op dat moment een auto, maar deze zie je helemaal niet. Alleen z'n verlichting.
ja die foto ziet er zeer goed uitOp woensdag 23 januari 2002 20:59 schreef spok9 het volgende:
[..]
Bij sommige foto's gaat het er niet om welke techniek er achter zit, maar om wat er op staat![]()
faithy == cute
foto's van schiphol zijn ook mooi.
edit: op die foto ziet ze er goed uit.
jemig ik weet echt niet wat ik wil
jammer van de laatste is dat er net wat beweging in zit.Er reed op dat moment een auto, maar deze zie je helemaal niet. Alleen z'n verlichting.
Heb je de zelfontspanner gebruikt?
Verwijderd
Fuji finepix 1300
er staan er een heeeeeeeeellee hoop op
http://www.xs4all.nl/~schaap2k/finepix
en
http://www.xs4all.nl/~schaap2k/finepix/server
dit zijn de meest recente (uit verveling)

http://www.xs4all.nl/~schaap2k/finepix
en
http://www.xs4all.nl/~schaap2k/finepix/server
dit zijn de meest recente (uit verveling)
Nope... Auto gebruikt als statief... maarja te lui om de motor uit te doen, dus trilling ofzo (diesel). Zelf als je resized vaan 2208 naar 640 zie je nog steeds dat ie niet helemaal stabiel was. Moest camera ook goed vasthouden vanwege harde wind. Misschien komt het ook daardoor.Op donderdag 24 januari 2002 00:22 schreef knakworst het volgende:
[..]
jammer van de laatste is dat er net wat beweging in zit.
Heb je de zelfontspanner gebruikt?
Twee Rotterdam Nightshots bij deze

(geschoten met een Canon G2)

(geschoten met een Canon G2)
[kansloos vragen mode]Op donderdag 24 januari 2002 03:17 schreef 5chaap2k het volgende:
Fuji finepix 1300
Is dit het vershil tussen wel en niet flitsen
[/kansloos vragen mode]
[offtopic]
* FitNiX w8 nog steeds op zijn FujiFilm Finepix 2600Z van Mr Computer
[offtopic]
Ehh KerelOp dinsdag 22 januari 2002 23:24 schreef BaRF het volgende:
hehe idd, maar lastig voor de mensen ZONDER 3e muisknop, maar met zo'n lame wieltje
Als je nou eens op dat wieltje drukt
Zitten er maar 2 PC's op die HUB of ben ik nou scheel?
jep, je bent scheel, er staat SwitchOp donderdag 24 januari 2002 20:37 schreef BronX het volgende:
Zitten er maar 2 PC's op die HUB of ben ik nou scheel?
hmmm
*zucht*Op donderdag 24 januari 2002 19:54 schreef Fozzie het volgende:
[..]
[kansloos vragen mode]
Is dit het vershil tussen wel en niet flitsen![]()
[/kansloos vragen mode]
[offtopic]
* Firecow w8 nog steeds op zijn FujiFilm Finepix 2600Z van Mr Computer![]()
[offtopic]
duh
aah who cares, ik heb een logitech wingman gaming mouse MET 3e knopOp donderdag 24 januari 2002 20:04 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
Ehh Kerel
Als je nou eens op dat wieltje drukt![]()
Inderdaad.Op donderdag 24 januari 2002 20:51 schreef joep_k het volgende:
[..]
jep, je bent scheel, er staat Switch

Verwijderd
[nog ff offtopic]Op maandag 21 januari 2002 16:13 schreef Faithy het volgende:
[..]
Thnxz!
offtopic:
Je herkent de Sig, of niet?
nee, vond hem alleen wel goed
[/nog ff offtopic]
nog ff iets ontopic:
euh , leuke shot met je webcam
Verwijderd
Hey
hier weer s een post van mij
Ik heb op mijn account weer access, en heb ff alle tweaker foto's, die ik ooit heb gepost, met acdsee in een index gezet.
Bekijk ze hier
Tevens heb ik mijn site aangepast : http://fotos.axeweb.nl
hier weer s een post van mij
Ik heb op mijn account weer access, en heb ff alle tweaker foto's, die ik ooit heb gepost, met acdsee in een index gezet.
Bekijk ze hier
Tevens heb ik mijn site aangepast : http://fotos.axeweb.nl
Hey,
ik heb zonet in Duitsland een Fuji Finepix 2600 gekocht, en dit zijn m'n eerste shotjes (ben dus nog wel een foto-newbie he
):

ik heb zonet in Duitsland een Fuji Finepix 2600 gekocht, en dit zijn m'n eerste shotjes (ben dus nog wel een foto-newbie he

Leuke effectshots met lange sluitertijd. Dit soort foto's moet je eigenlijk met statief nemen, want met zo'n lange sluitertijd is het extreem moeilijk je handen stil te houden.
Inderdaad, bij deze heb ik toendertijd een boom gebruikt om de camera te steunen maar nog is ie niet scherp.

Nou ik vind hem mooi hoor!Op vrijdag 25 januari 2002 19:39 schreef Splatter het volgende:
Inderdaad, bij deze heb ik toendertijd een boom gebruikt om de camera te steunen maar nog is ie niet scherp.
[afbeelding]
hebbie em ook in et groot
plsszzz
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Maarehhh, verzinnenOp donderdag 24 januari 2002 22:15 schreef BaRF het volgende:
[..]
aah who cares, ik heb een logitech wingman gaming mouse MET 3e knopmaar ach ja drukken op een wieltje... wat de jeugd allemaal niet verzint...
dankje, maar dat neemt niet weg dat ie onscherp isOp vrijdag 25 januari 2002 21:50 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Nou ik vind hem mooi hoor!
ik word er scheel vanOp vrijdag 25 januari 2002 22:03 schreef salutem het volgende:
hebbie em ook in et grootplsszzz
Nog wat fototjes....
Ophangen bord van de carnavals vereniging:

Lampje stellen

Commentaar leveren

Tadaaah... het bord; hing binnen een uur...

Friettentje naast het cafe... originele foto kun je inzoomen op de prijzen; wilde even kijken of de prijzen al in euro's waren en wilde er niet heen lopen

(Hier meer foto's)
Nog wat katten foto's
Wat kunnen ze toch plezier hebben met een kurk aan een touwtje

Interessant iets op het plafond.. PS. de bloemen stonden nog geen dag.. katten vinden tulpen blijkbaar lekker..

En nog eentje

Af en toe vinden ze de plantenspuit toch interessant, vooral als ik hem niet vast heb om mee te spuiten...

(Hier meer foto's)
Foto's met een Fuji Finepix 6900Z met een externe Metz MecaBlitz 32MZ-3 flits
Ophangen bord van de carnavals vereniging:

Lampje stellen

Commentaar leveren

Tadaaah... het bord; hing binnen een uur...

Friettentje naast het cafe... originele foto kun je inzoomen op de prijzen; wilde even kijken of de prijzen al in euro's waren en wilde er niet heen lopen

(Hier meer foto's)
Nog wat katten foto's
Wat kunnen ze toch plezier hebben met een kurk aan een touwtje

Interessant iets op het plafond.. PS. de bloemen stonden nog geen dag.. katten vinden tulpen blijkbaar lekker..

En nog eentje

Af en toe vinden ze de plantenspuit toch interessant, vooral als ik hem niet vast heb om mee te spuiten...

(Hier meer foto's)
Foto's met een Fuji Finepix 6900Z met een externe Metz MecaBlitz 32MZ-3 flits
Mooi in de zin van scherpOp vrijdag 25 januari 2002 22:23 schreef Splatter het volgende:
dankje, maar dat neemt niet weg dat ie onscherp is
Vergeleken met de mijne is ie nogal scherp nl.
aaargh gaat nou niet splevouten zitten verbeeteren hoor!Op vrijdag 25 januari 2002 22:13 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
Maarehhh, verzinnenAls ik op m'n wieltje druk echt het echt een middelste knop hoor

Minidisc speler met Macrostand.
Witte vlekjes zijn trouwens stof, ook al heb ik hem net zo goed mogelijk afgestofd
[edit]
Ach doe deze er ook nog maar ff bij:

Nog wat foto's hier
Kinderhosmiddag bij Kinderpretland in Weert... Er zitten ook wat foute foto's bij maar als excuus kan ik aandragen dat ik nog wat moet leren spelen met de flitser (ben automatische flitser gewend) en scherpstellen.. Dus er zijn wat foto's onscherp of over/onder-belicht
Kinderhosmiddag bij Kinderpretland in Weert... Er zitten ook wat foute foto's bij maar als excuus kan ik aandragen dat ik nog wat moet leren spelen met de flitser (ben automatische flitser gewend) en scherpstellen.. Dus er zijn wat foto's onscherp of over/onder-belicht

10x keer zoom

1 keer zoom

ongveer 6 keer zoom

10 keer zoom
De originelen zijn trouwens niet superscherp, komt denk ik doordat er zoveel bomen staan en de camera niet goed snapt waarop gefocussed moet worden.
Ik wil trouwens niet heel vervelend doen en zeg dit ook niet als mod. Maar dit topic was oorspronkelijk bedoeld om te laten zien hoe mooie foto's je wel niet met je camera kon maken. Steeds meer mensen posten 'leuke' foto's die heel onscherp zijn, maar waar iets leuks opstaat en dat is volgens mij niet de bedoeling
Verwijderd
Als de camera idd niet weet waarop hij moet zoomen is bij de fuji het volgende mogelijk.Op zondag 27 januari 2002 12:29 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
10x keer zoom
1 keer zoom
ongveer 6 keer zoom
10 keer zoom
De originelen zijn trouwens niet superscherp, komt denk ik doordat er zoveel bomen staan en de camera niet goed snapt waarop gefocussed moet worden.
Ik wil trouwens niet heel vervelend doen en zeg dit ook niet als mod. Maar dit topic was oorspronkelijk bedoeld om te laten zien hoe mooie foto's je wel niet met je camera kon maken. Steeds meer mensen posten 'leuke' foto's die heel onscherp zijn, maar waar iets leuks opstaat en dat is volgens mij niet de bedoeling
Richt de camera zo totdat je de goede focus hebt, druk de ontspanknop half in (nu houd hij alle instellingen vast, focus, belichting) en richt nu de camera zoals je de foto wilt maken. Druk de ontspanknop nu helemaal in et voila.
P.s. Foto's blijven leuk maar als iedereen nu steeds onderaan elke post effe neerzet welke camera en welke instelling dan blijft het makkelijk zoeken naar voorbeeldfoto's voor personen die een camera willen kopen!
Dat kan met elke camera ja, ik zet nu handmatig de focus op oneindig en met een hoge F waarde is alles toch nog redelijk scherp.Op zondag 27 januari 2002 12:48 schreef [MYC]CBS het volgende:
[..]
Als de camera idd niet weet waarop hij moet zoomen is bij de fuji het volgende mogelijk.
Richt de camera zo totdat je de goede focus hebt, druk de ontspanknop half in (nu houd hij alle instellingen vast, focus, belichting) en richt nu de camera zoals je de foto wilt maken. Druk de ontspanknop nu helemaal in et voila.
P.s. Foto's blijven leuk maar als iedereen nu steeds onderaan elke post effe neerzet welke camera en welke instelling dan blijft het makkelijk zoeken naar voorbeeldfoto's voor personen die een camera willen kopen!
Verwijderd
FF aan het experimenteren geweest met de Macro-stand van m'n G2.
Het valt me op dat het haast onmogelijk is om hierbij alles scherp te krijgen, dus zowel de voor- als achtergrond van het onderwerp.
Toch heeft dat ook zijn charme, zo kun je namelijk het onderwerp er uit laten springen tegen een vage achtergrond.

Persoonlijk vind ik de 3e foto het meest geslaagd.
PS: foto's zijn genomen in 1024x768 en geresized geplaatst in 800x600.
Het valt me op dat het haast onmogelijk is om hierbij alles scherp te krijgen, dus zowel de voor- als achtergrond van het onderwerp.
Toch heeft dat ook zijn charme, zo kun je namelijk het onderwerp er uit laten springen tegen een vage achtergrond.

Verwijderd
Op zondag 27 januari 2002 14:26 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
euh sorry hoor, maar nu kan ik er effe niet meer aan uitOp zondag 27 januari 2002 12:29 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Het gaat om het effect van de achtergrond te laten uitvagen, niet om een leuke foto. Het is erg moeilijk dit soort foto's zonder statief scherp te krijgen.Op zondag 27 januari 2002 16:48 schreef D-dayzz het volgende:
[..]
[..]
euh sorry hoor, maar nu kan ik er effe niet meer aan uit![]()
![]()
Verwijderd
Inderdaad, mag wel wat consequenter.Op zondag 27 januari 2002 16:48 schreef D-dayzz het volgende:
[..]
[..]
euh sorry hoor, maar nu kan ik er effe niet meer aan uit![]()
![]()
Dit is een gevalletje 'Pot verwijt de ketel'.
Niettemin ben ik van mening dat niet alles scherp hoeft te zijn, denk eens aan experimentele foto's waar je bijvoorbeeld nog wat over wilt vragen.
Als je je F waarde groter kunt maken dan wordt alles wat scherper :Op zondag 27 januari 2002 16:35 schreef snitch het volgende:
FF aan het experimenteren geweest met de Macro-stand van m'n G2.

Ik bedoel niet per se scherp. Maar er worden vakantiefoto's en soortgelijke foto's gepost die onscherp zijn en waarbij absoluut niet geexperimenteerd is met de camera. Die bedoel ik.Op zondag 27 januari 2002 16:57 schreef snitch het volgende:
[..]
Inderdaad, mag wel wat consequenter.
Dit is een gevalletje 'Pot verwijt de ketel'.
Niettemin ben ik van mening dat niet alles scherp hoeft te zijn, denk eens aan experimentele foto's waar je bijvoorbeeld nog wat over wilt vragen.
Ik heb hier nog wat nieuwe foto's staan.....
Een ervan:

Die bloem in bovenstaande gallery is trouwens niet goed gelukt, erg onscherp en geen mooie kleurkwaliteit, die doe ik straks over met een andere flitsstand...
Oja, alles is geschoten met een Fuji Finepix 2600
Een ervan:

Die bloem in bovenstaande gallery is trouwens niet goed gelukt, erg onscherp en geen mooie kleurkwaliteit, die doe ik straks over met een andere flitsstand...
Oja, alles is geschoten met een Fuji Finepix 2600
die 2e is duidelijk de mooiste, door de lichtval en invalshoek heeft ie nog wel diepte maar lijkt ie gladder dan de onderste.Op zondag 27 januari 2002 17:17 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
gulden1.jpg
gulden2.jpg
gulden3.jpg
Gelukkig heb ik deze mooie gulden uit 1968 bewaard
Plaatjes zijn deze keer gecropped en onbewerkt.
a word to the wise is more often the start of an argument than the help it ought to be
Hier een close-up van een fles drank.
imho, hoe dieper de achtergrond, hoe mooier het effect.

Canon Powershot G2, alleen geresized.
imho, hoe dieper de achtergrond, hoe mooier het effect.
Canon Powershot G2, alleen geresized.
ik wil over een tijd ook een betere cam kopen
ik heb nu de fuji 1300
maar wat kan ik beter nemen
1 met veel zoom maar bijv 2.1 pixel
of 1 met normaal zoom (3x) en 3.3 pixels ?
want die zoom pics van sinterklaas zijn
ik heb nu de fuji 1300
Dit kan je beter in het grote ik wil een digicamtopic vragen, dit is alleen voor fotows.Op zondag 27 januari 2002 19:53 schreef Firecow het volgende:
ik wil over een tijd ook een betere cam kopen
ik heb nu de fuji 1300
dat dacht ik dus alOp zondag 27 januari 2002 19:57 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Dit kan je beter in het grote ik wil een digicamtopic vragen, dit is alleen voor fotows.
maja kon proberen
P'cies... is behoorlijk moeilijk; zeker als het object met een behoorlijke vaart voorbij komt...Op zondag 27 januari 2002 16:53 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Het gaat om het effect van de achtergrond te laten uitvagen, niet om een leuke foto. Het is erg moeilijk dit soort foto's zonder statief scherp te krijgen.
Hier nog zo'n effect, alleen is de snelheid wat minder..
[edit]
F=11 sluitertijd weet ik niet meer, zoals al eerder door de Sint is aangegeven.. een hogere F geeft een grotere scherptediepte; de formule voor de afstand uit te rekenen weet ik helaas niet meer..

Verwijderd
Allemaal nog een beetje pril, aangezien Ik vandaag voor het eerst een Homepage aan het bouwen ben. Toevallig over Digitale Fotografie. Alles staat er dus nog maar net op.
http://www.damage.nl
Alleen Photo Area werkt nog maar, voor de rest is deze pagina nog niets.
vast een voorproefje..
http://www.damage.nl
Alleen Photo Area werkt nog maar, voor de rest is deze pagina nog niets.
vast een voorproefje..
hier een foto gemaakt met de "Kodak DX3600" op macrostand. (alleen resized)
De macrostand van deze camera valt ietsjes tegen, je kunt bijv geen HELE kleine dingen fotograferen zonder dat het een blur-boel wordt.
De macrostand van deze camera valt ietsjes tegen, je kunt bijv geen HELE kleine dingen fotograferen zonder dat het een blur-boel wordt.
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Beetje kleiner had ook gekunt, 400KB is zelfs voor kabel redelijk veel... 640x480 is de afgesproken image size.
Deze is 24KB
(Nothing personal)

(Nothing personal)
Verwijderd
Hier mijn eerste pic met mijn nieuwe Sony DSC-P50. Hij is wat verknipt, maar voor de rest is hij origineel. Moet nog leren hoe het allemaal werkt enzo. Maar hieronder zie je wat 1 van mijn katten vond van mijn nieuwe digicam 
Foto's genomen met een Agfa ePhoto CL20 in 1280*960, geresized naar 800*600, en in deze post geresized naar 640*480. Ze zijn vandaag genomen, op de reis terug naar huis:

En deze is geknipt uit een foto:

En deze is geknipt uit een foto:

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Verwijderd
Foto's genomen met Optio 330 op maximale settings, resized naar 800x600. JPG kwaliteit op 10 in Adobe.

Serfaus, Oostenrijk

Delft, zondagmiddag

DORST

Skien?

Serfaus, Oostenrijk

Delft, zondagmiddag

DORST

Skien?
Deze vind ik erg mooi!!Op maandag 28 januari 2002 23:44 schreef 111001 het volgende:
Foto's genomen met Optio 330 op maximale settings, resized naar 800x600. JPG kwaliteit op 10 in Adobe.
Serfaus, Oostenrijk
De kwaliteit dan he
heb het voor elkaar gekregen om de binnenkant van me camera te "nemen":
http://home.wanadoo.nl/raymondr/shutter.jpg
verder nog wat:
http://home.wanadoo.nl/raymondr/bij.jpg
http://home.wanadoo.nl/raymondr/windmolen.jpg
ben ik mee aan het kloten geweest in photoshop, klein formaat over ogineel heen geschreven
http://home.wanadoo.nl/raymondr/meertje.jpg
http://home.wanadoo.nl/raymondr/lebuinuskerk.jpg
http://home.wanadoo.nl/raymondr/boomlicht.jpg
hierbij had ik beetje haast, omdat die kikker me aankeek alsof ie weg wou springen
(deed ie ook 2 sec later
)
http://home.wanadoo.nl/raymondr/kikker.jpg
al deze pracht komt van mijn lieftallige Sony DSC-F505V
verder nog wat:
http://home.wanadoo.nl/raymondr/bij.jpg
http://home.wanadoo.nl/raymondr/windmolen.jpg
ben ik mee aan het kloten geweest in photoshop, klein formaat over ogineel heen geschreven
http://home.wanadoo.nl/raymondr/meertje.jpg
http://home.wanadoo.nl/raymondr/lebuinuskerk.jpg
http://home.wanadoo.nl/raymondr/boomlicht.jpg
hierbij had ik beetje haast, omdat die kikker me aankeek alsof ie weg wou springen
http://home.wanadoo.nl/raymondr/kikker.jpg
We hebben met elkaar afgesproken dat we foto's aan te passen naar 640x480, om het voor de modemmers/casema slachtoffers (Op dinsdag 29 januari 2002 02:48 schreef RRX het volgende:
een stel veel te grote foto's
M.a.w. aanpassen svp
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Gisteravond nog wat foto's gemaakt van het katje van een kameraad van me:
edit: deze bovenste is niet erg mooi, maar wel lief

edit: deze bovenste is niet erg mooi, maar wel lief
man, als ik strax mn cam heb, neem ik ook een cat!
Verwijderd
Laat ik ook maar eens wat hoogstaande pics poste.
Hier wat foto's van mijn wintersportvakantie rond de jaarwisseling 01/02:
Uitzicht uit mijn raam

IJspegels die een maat van me met een brok ijs eraf wou gooien maar miste en dus het raam erachter in diggelen gooide.
Niet te zien op de foto helaas.

Onze stamkroeg

Leuk speelgoed.

Ons paradepaardje.

The launch.

Kaboom!

Een vuurpijl volledig uit zijn koers en ontploft midden in een groepje mensen. Gelukkig voor hun was het niet de Big Bertha.

Brandende champagne.

Foto's genomen met mijn Canon EOS D30, whoeha nee dat zou schrikken zijn. Foto's zijn genomen met een JVC GR-DVL557 Videocamera.:D
Hier wat foto's van mijn wintersportvakantie rond de jaarwisseling 01/02:
Uitzicht uit mijn raam

IJspegels die een maat van me met een brok ijs eraf wou gooien maar miste en dus het raam erachter in diggelen gooide.

Onze stamkroeg

Leuk speelgoed.

Ons paradepaardje.

The launch.

Kaboom!

Een vuurpijl volledig uit zijn koers en ontploft midden in een groepje mensen. Gelukkig voor hun was het niet de Big Bertha.

Brandende champagne.

Foto's genomen met mijn Canon EOS D30, whoeha nee dat zou schrikken zijn. Foto's zijn genomen met een JVC GR-DVL557 Videocamera.:D
als ik het goed zie is het een irvine helm tochOp zondag 27 januari 2002 14:26 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
![]()
Net mijn broertje gefotografeerd. Niet echt veel foto's kunnen maken omdat hij op z'n bek klapte
het merk is bieffe en hij kost 399 gulden.
ik heb hem namelijk ook
SorryOp dinsdag 29 januari 2002 04:09 schreef Marc H het volgende:
[..]
We hebben met elkaar afgesproken dat we foto's aan te passen naar 640x480, om het voor de modemmers/casema slachtoffers () ook leuk te houden. Wil je ze toch groter posten, dan plaats je een thumbnail, met een linkje.
M.a.w. aanpassen svp
Verwijderd
foto's van een kroontje op macrostand, gemaakt met olympus C-700 UZ...ik weet niet wat voor soort steentjes dat zijn, maar ze schitteren wel mooi
(maybe een soort glas ofzo, i dunno)

Op dinsdag 29 januari 2002 14:22 schreef kRyPtO het volgende:
[..]
als ik het goed zie is het een irvine helm toch
het merk is bieffe en hij kost 399 gulden.
ik heb hem namelijk ook

Klopt ja
Dit is wel een mooie scherpe foto ervan, met veel licht in de zomer gemaakt trouwens, dat helpt wel.
Heb een leuke partij fotoŽs geschoten (vakantie op Gran Canaria) maar nog geen mogelijkheid gevonden om ze ff online te zetten. Hopen dat het nog gaat lukken!
http://www.endoria.net/upload/index.php
dan gewoon ff linken opschrijfen ofzo op op je page zetten
dan gewoon ff linken opschrijfen ofzo op op je page zetten
Zo een heb ik ook, maar dan met 3 gaatje extraOp dinsdag 29 januari 2002 02:48 schreef RRX het volgende:
heb het voor elkaar gekregen om de binnenkant van me camera te "nemen":
Rulez wel die Sony dingen
PS. hoe heb jij het met de belichting gedaan ?
woops sorry.. die 640x480 was me ff ontschotenOp maandag 28 januari 2002 14:20 schreef Krypt het volgende:
Beetje kleiner had ook gekunt, 400KB is zelfs voor kabel redelijk veel... 640x480 is de afgesproken image size.
plaatje knip
(Nothing personal)
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Terwijl ik dit topic door kijk worden er constant 2 gedachten in mijn hoofd gebijteld:
1. Ik heb geen vette digicam
2. Ik heb geen dingen om vette foto's van te maken...
Nu moet ik niet alleen een dure camera gaan kopen, maar ook nog allemaal dingen om foto's van te maken, zoals een ferrari!
Wat is het leven toch onaangenaam...
1. Ik heb geen vette digicam
2. Ik heb geen dingen om vette foto's van te maken...
Nu moet ik niet alleen een dure camera gaan kopen, maar ook nog allemaal dingen om foto's van te maken, zoals een ferrari!
Wat is het leven toch onaangenaam...
2sec Sluitertijd, beetje schuin op de spiegel richten, handmatig focussen, en dan met de automatiche ontspanner.Op dinsdag 29 januari 2002 22:23 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
Zo een heb ik ook, maar dan met 3 gaatje extra2x infrarood en 1 laser
Rulez wel die Sony dingen
PS. hoe heb jij het met de belichting gedaan ?
Zal ik op die manier ook eens proberenOp dinsdag 29 januari 2002 22:47 schreef RRX het volgende:
[..]
2sec Sluitertijd, beetje schuin op de spiegel richten, handmatig focussen, en dan met de automatiche ontspanner.
Effe een l33t 5 megapixel foto maken van m'n diafragma en lens
bij de onderste staat de diafragma verder openOp dinsdag 29 januari 2002 23:38 schreef TeleManiac het volgende:
Zoiets?
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen
En daar ging de koelvriescombinatieOp dinsdag 29 januari 2002 23:40 schreef RRX het volgende:
[..]
bij de onderste staat de diafragma verder open(Trouwens, ruilen van camera?
)
die 707 is pas leukOp dinsdag 29 januari 2002 23:50 schreef TeleManiac het volgende:
[..]
En daar ging de koelvriescombinatieRuilen? naah, maar die 505v is toch ook nice
707 heeft anders een hoop nadelen.Op dinsdag 29 januari 2002 23:52 schreef RRX het volgende:
die 707 is pas leukmaar das altijd zo
binnen de kortste keren is je nieuwe ding weer oud
1 duur
2 dure memorysticks
3 niet bepaald zuinig
4 enorm megagroot
5 ligt niet lekker in de hand
nee geef mij maar mn fuji 6900
Verwijderd
ik heb vorige week een keer met een 707 mogen spelen bij een fotograaf en ik moet zeggen dat het echt wennen was...Op woensdag 30 januari 2002 07:43 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
707 heeft anders een hoop nadelen.
1 duur
2 dure memorysticks
3 niet bepaald zuinig
4 enorm megagroot
5 ligt niet lekker in de hand
nee geef mij maar mn fuji 6900
je houdt de 707 heel anders vast dan een normale camera!
de lens (het zwaarste gedeelte van de camera) hou je vast met je linkerhand (daar leg je hem in, alsof je je hand ophoudt) en dan kan je met je linkerduim de zoom-knop bedienen... ik vond het zelf een beetje onhandig, maar je kan de camera op die manier wel goed stilhouden heb ik gemerkt
de mogelijkheid om het achterwerk (lcd+batterij+memory) ten opzichte van de lens in een bepaalde hoek te knikken vond ik wel prettig; goed zicht op het lcd als je foto's boven je hoofd maakt
nadeel van foto's boven je hoofd maken: hoe moet je dat ding vasthouden? de zoom is naar mijn mening niet lekker te bedienen
tevens sta je de camera met 2 handen te bedienen; terwijl ik normaal de meeste handelingen (zoom+sluiterknop) met m'n rechterhand doe en met links de camera ondersteun
weet niet hoe het met het stroomverbruik zit van deze camera, maar infolithium accu's van sony zijn naar mijn weten prima!
ik vind het design wel apart, maar ik zou de 707 zelf niet kopen
Dit topic is gesloten.