Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Virussen? Scan ze hier!
daarvoor met win98 zo'n beetje iedere keer dat ik register problemen kreeg.
DoubleSpace anomaly! (A)bort, (R)etry, (C)all Stac's legal department
Verwijderd
een beetje mee klooie en dan kan ik weer formateren.
Daarom is een apple/mac ook niks voor mij.
Verwijderd
Neen
Verwijderd
Verwijderd
In de afgelopen 10 jaar heb ik maar 2X geformatteerd; een keer toen mn win95 helemaaaal dood was en 100% nix meer kon en toen mn win2k hetzelfde lot onderging. In DOS hoefde ik ooit nooit te formatteren en mn nieuwe harddisk (na de recente IBM headcrash
Deze advertentieplaats is te huur!
Alleen bij een nieuwe schijf of een nieuw OS.
Onlangs m'n PCpark opnieuw ingericht, en daarbij heb ik voor het eerst sinds anderhalf jaar 3 HDs be-FDISK'ed.
Da's genoeg voor de komende 1 1/2 jaar.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
ID4.1M Honey Yellow
Als ik dit zo zie komen toch steeds dezelfde vragen bij me op. Zeg nou eens eerlijk:
1. Hebben jullie nou zo weinig vertrouwen in je OS?
2. Hebben jullie nou zo weinig vertouwen in jezelf?
3. Zijn jullie niet tevreden over de snelheid van je pc/OS?
4. Is het puur om maar iets te doen te hebben?
5. Is het om maar steeds weer dat 'frisse' gevoel te hebben?
6. Ben je bang voor een 'aangetast' os wat misschien nog wel goed werkt, maar toch..?
7. Vind je het zo zonde om die install-cd na de installatie weer in de kast te leggen?
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
Verwijderd
Persoonlijk installeer ik altijd van HD. Even CD kopieren een daarna alleen nog maar binnen de schijf data moeten verplaatsen gaat veel sneller dan wanneer die allemaal nog van CD moet komen. Zeker daar het geheel op een 15Krpm gebeurtOp dinsdag 01 januari 2002 23:25 schreef Tonnes het volgende:
7. Vind je het zo zonde om die install-cd na de installatie weer in de kast te leggen?
Verwijderd
Ik ram er in één keer weer een ghost overheen
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Nou, sinds ik een volledig ondersteunings pakket gebruik, heb ik ook al een jaar niet meer hoeven formatteren.Op dinsdag 11 december 2001 00:01 schreef Flupke het volgende:
Win98FE is nog steeds de originele packard hell install van sep 99, ok ok wel soms een beetje regcleaner/regedit om alle vervangen hardware echt te verwijderen, maar nog steeds stabiel.
alleen mijn bios van ami naar award moeten flashen ivm nieuwe deskstar die erbij wilde.
Vraag me toch af wat ik fout doeomdat ik niet elke 2 a 3 maanden mag formatteren
Go Back, RegCleaner, Norton zijn voldoende.
Als mijn 2e schijf geintegreerd is, dan eens proberen om XP er langs te zetten. (beide schijven FAT32).
Hopelijk werkt dat een beetje. Win98se voor games, en XP voor werken. (moet nog wel van DX7 > DX8.1, maar ik durf het nog niet aan met win98)
Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95
Verwijderd
eigenlijk alle zevenOp dinsdag 01 januari 2002 23:25 schreef Tonnes het volgende:
Och och och..
Als ik dit zo zie komen toch steeds dezelfde vragen bij me op. Zeg nou eens eerlijk:
1. Hebben jullie nou zo weinig vertrouwen in je OS?
2. Hebben jullie nou zo weinig vertouwen in jezelf?
3. Zijn jullie niet tevreden over de snelheid van je pc/OS?
4. Is het puur om maar iets te doen te hebben?
5. Is het om maar steeds weer dat 'frisse' gevoel te hebben?
6. Ben je bang voor een 'aangetast' os wat misschien nog wel goed werkt, maar toch..?
maar moet je voor de gein eens een pc vier jaar gebruiken en niet opnieuw formateren en een andere laten we zeggen ieder half jaar wel.
daarna eens het één en ander testen, zie daar een best groot verschil... denk ik.
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
Hij werkt nog steeds probleemloos (+- 2 a 3 jaar?) en nooit problemen. Deze bak werkt fantastisch.
Ik heb WinXP (vanwege virussen) al 3x opnieuw geinstalleerd. Vind het toch niet zo een denderend OS. Vooral vanwege al die geintegreerde shit die je met veel pijn en moeite eruit moet slopen. Ik heb minder gevoel van 'controle over mijn systeem' dan zelfs met WinME.
* spok9 is toch eindelijk wel redelijk tevreden over windows
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?