Hoevaak formatteer JIJ ??

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 716 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --HYPER--392
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

--HYPER--392

Powered by Fiat

Meestal eens in de 6 maanden, maar daar gaan dan wel heel wat voorzichtige uurtjes van backuppen aan vooraaf

Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:00
toch wel zeker 1 keer in de 2 weken, als het niet vaker is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
eens in de maand to 3 maanden.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Gemiddeld? Mwah, ongeveer één keer per anderhalf jaar gok ik (win2k). Laatste keer was in oktober, maar dat was om dat ik een nieuwe harddisk gekocht had.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 18:05

JeroenT

hoi!

ben al 7 weken clean >:) met winxp btw ;)

daarvoor met win98 zo'n beetje iedere keer dat ik register problemen kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrDrax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:05

DrDrax

Bacdafucup

Nooit ... Deltree progra`1/ windows herstallen klaar ..

DoubleSpace anomaly! (A)bort, (R)etry, (C)all Stac's legal department

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mijn systeem heel lang stabiel is ga ik vanzelf
een beetje mee klooie en dan kan ik weer formateren.
Daarom is een apple/mac ook niks voor mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

varieert heel erg....nu ik mijn PC wat meer voor school gebruik formatteer ik wat minder; maar nog vaak. Eens per 2/3 maanden ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Laatst online: 05-09 15:30

Boesjke

Excellent!!

Meestal eens in de 2 a 3 maanden, gewoon om mijn HD eens goed op te ruimen

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik formatteerde met win98 2 tot 3 keer in de maand en win2k 1 keer in de maand en nu ik XP heb kan het nog minder want die is echt heeel stabiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Access
  • Laatst online: 11-09 21:47
1x per dag! Een cd-rw of floppy :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, waarom formatteert iedereen zo verschrikkelijk vaak zn systeem? Softwarematige problemen kun je ook op een wat elegantere manier oplossen :P

In de afgelopen 10 jaar heb ik maar 2X geformatteerd; een keer toen mn win95 helemaaaal dood was en 100% nix meer kon en toen mn win2k hetzelfde lot onderging. In DOS hoefde ik ooit nooit te formatteren en mn nieuwe harddisk (na de recente IBM headcrash :() was al voorgeformatteerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Laatst online: 10:00

RammY

Dát!

(jarig!)
In die tijd toen ik mn P1 200 nog had zat er een 2,1 gb schijfje in. nou die werd zo om de dag of elke dag wel es geformatteeerd. er zat toen IWn95 op. mens wat liep dat sloom maar nu ik op dit systeem (check Sig) XP op heb staan hoef ik bijna nooit te formatteren. behalve laatst toen ik weer wat aant klooien ben geweest. Maar ok. Met XP dus bijna NOOIT...

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik verbaas me ook al over de grote groep die wel een keer per maand format c: doet...

Alleen bij een nieuwe schijf of een nieuw OS.

Onlangs m'n PCpark opnieuw ingericht, en daarbij heb ik voor het eerst sinds anderhalf jaar 3 HDs be-FDISK'ed.
Da's genoeg voor de komende 1 1/2 jaar.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met ME formateerde ik zeker wel een keer in de week.Nu met XP hooguit een maal per maand.Als je het vaak doet doe je het heel snel en met een juiste back-up methode staat alles zoweer terug.Waarom zou je als je problemen hebt lang gaan kloten.FF formateren en binnen de 2 uur draaid alles weeer als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Al een jaar niet meer geformatteerd en in dat zelfde jaar nog eens 4x Windows opnieuw geinstalleerd(2k).

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonnes746
  • Laatst online: 06-01-2022
Och och och..

Als ik dit zo zie komen toch steeds dezelfde vragen bij me op. Zeg nou eens eerlijk:

1. Hebben jullie nou zo weinig vertrouwen in je OS?
2. Hebben jullie nou zo weinig vertouwen in jezelf?
3. Zijn jullie niet tevreden over de snelheid van je pc/OS?
4. Is het puur om maar iets te doen te hebben?
5. Is het om maar steeds weer dat 'frisse' gevoel te hebben?
6. Ben je bang voor een 'aangetast' os wat misschien nog wel goed werkt, maar toch..?
7. Vind je het zo zonde om die install-cd na de installatie weer in de kast te leggen?

bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 23:25 schreef Tonnes het volgende:
7. Vind je het zo zonde om die install-cd na de installatie weer in de kast te leggen?
Persoonlijk installeer ik altijd van HD. Even CD kopieren een daarna alleen nog maar binnen de schijf data moeten verplaatsen gaat veel sneller dan wanneer die allemaal nog van CD moet komen. Zeker daar het geheel op een 15Krpm gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
Ik doe het eens in de tweede maanden of zo, vooral om alles weer fris te krijgen.Ik zet soms wel iets op mijn schijf waar geen uninstaller bij zit en dan moet ik toch achteraf wel die zooi ook weg hebben anders slibt de boel na een tijd helemaal dicht met de overbodige rotzooi die blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met W98 toch zeker 4 a 5 keer per jaar, ben toen op Xp overgegaan, maar die is bij de vorige format weer afgegaan en nu draai ik weer W2K, die draait nog het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ongeveer 1 keer p/maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp
  • Laatst online: 14-08 07:51

4hp

1x per 3 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-08 20:16

Kramers

Tijd voor iets nieuws

Formateren?

Ik ram er in één keer weer een ghost overheen >:)

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prive (winME) 1 keer in de 6 maanden tot een jaar.
Op werk is een heel ander verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcp20366
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-04 08:44
Op dinsdag 11 december 2001 00:01 schreef Flupke het volgende:
Win98FE is nog steeds de originele packard hell install van sep 99, ok ok wel soms een beetje regcleaner/regedit om alle vervangen hardware echt te verwijderen, maar nog steeds stabiel.

alleen mijn bios van ami naar award moeten flashen ivm nieuwe deskstar die erbij wilde.

Vraag me toch af wat ik fout doe :+ omdat ik niet elke 2 a 3 maanden mag formatteren :?
Nou, sinds ik een volledig ondersteunings pakket gebruik, heb ik ook al een jaar niet meer hoeven formatteren.

Go Back, RegCleaner, Norton zijn voldoende.

Als mijn 2e schijf geintegreerd is, dan eens proberen om XP er langs te zetten. (beide schijven FAT32).

Hopelijk werkt dat een beetje. Win98se voor games, en XP voor werken. (moet nog wel van DX7 > DX8.1, maar ik durf het nog niet aan met win98)

Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 23:25 schreef Tonnes het volgende:
Och och och..

Als ik dit zo zie komen toch steeds dezelfde vragen bij me op. Zeg nou eens eerlijk:

1. Hebben jullie nou zo weinig vertrouwen in je OS?
2. Hebben jullie nou zo weinig vertouwen in jezelf?
3. Zijn jullie niet tevreden over de snelheid van je pc/OS?
4. Is het puur om maar iets te doen te hebben?
5. Is het om maar steeds weer dat 'frisse' gevoel te hebben?
6. Ben je bang voor een 'aangetast' os wat misschien nog wel goed werkt, maar toch..?
eigenlijk alle zeven :o

maar moet je voor de gein eens een pc vier jaar gebruiken en niet opnieuw formateren en een andere laten we zeggen ieder half jaar wel.

daarna eens het één en ander testen, zie daar een best groot verschil... denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
veels te veel. maar sinds Xp nooit meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:07

Scatman_II

R9500 Pro >:)

tjah, heb winXP Prof er al een tijdje opstaan, maar die doet soms ook nogal vaag, duz mayB binnenkort wel weer 1...

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Redhat6.2 server heb ik sinds RedHat6.2 uitkwam zo een beetje. Mijn PS/2 toetsenbord aansluiting is kapot dus ik kan geen nieuwe installatie doen. Omdat het een IBM machine is kan ik ook geen hardware aanpassingen doen omdat hij anders in de bios opstart.

Hij werkt nog steeds probleemloos (+- 2 a 3 jaar?) en nooit problemen. Deze bak werkt fantastisch. :)

Ik heb WinXP (vanwege virussen) al 3x opnieuw geinstalleerd. Vind het toch niet zo een denderend OS. Vooral vanwege al die geintegreerde shit die je met veel pijn en moeite eruit moet slopen. Ik heb minder gevoel van 'controle over mijn systeem' dan zelfs met WinME.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:15

spok9

Groen...

Sinds ik winxp heb formateer ik niet meer :)

* spok9 is toch eindelijk wel redelijk tevreden over windows :)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Pagina: 1 2 3 Laatste