Op maandag 10 december 2001 00:29 schreef itsgreen het volgende:
schrik neit, maar ik loop al 1 jaar en 2 maanden met dezelfde ME boot, en ja hij begint nu echt heel erg stront te lopen... maar XP staat om de hoek , deze kerst

Belachelijk gewoon...
ik formatteer maandelijks, wissel elke 3 maanden van OS, en als het ff kan formatteer ik (alle harde schijven in mijn huis totaal) wel elke 5 dagen iets.
het is net als een frisse douche, dat gun je jezelf als je stinkt.
ik snap ook niet echt waarom het nodig is bij mij nieuwste PC, dat is allemaal klasse A hardware en een BSOD is meer regel dan uitzondering, vooral na het branden.
Maar formatteren is wel fijn vind ik...
het is gewoon een ritueel !
win98 bootdiskje maken, booten die hap
format c:
"je staat op het punt alle shit die je hebt naar de klote te helpen, wil je doorgaan ? J/N"
J (wie typt er nou per ongeluk een hele string in, in een dos box die je tegenwoordig echt niet meer per ongeluk boot. belachelijk altijd die bevestigingsdialoogjes, ik weet toch wel wat ik doe ?)
affijn, frisse nieuwe install
dat je disk ervan naar de klote zou gaan geloof ik niet echt, ik heb hier een ouwe 486 90 mhz met 420MB (ja je leest het goed, nog geen cd-tje !) en die is echt belachelijk vaak geformatteerd, op een gegeven moment zelfs om de 3 dagen, een half jaar lang, maar die HD geeft nog geen enkel probleem (misschien omdat ie nooit meer aan staan ?

)
affijn: formatteren doet geen pijn.
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.