Eigenlijk alleen met installen van nieuw OS.
95 1x, 98 1x, ME 3x en nu XP 1x.
Das dus 6 x in 5 jaar. valt best mee
95 1x, 98 1x, ME 3x en nu XP 1x.
Das dus 6 x in 5 jaar. valt best mee
Verwijderd
Don't give up
Die 20gb is nou ook niet bepaald langzaam, is al wel een 7200 rpm schijf. Maar idd, je hebt wel gelijk dat ik beter die 2 schijven kan omwisselen. Hier ben ik ook langzaam aan mee begonnen, op het moment staat er nog maar 8gb op de 20gb schijf. Maar voor veel programma's betekend dit een hoop problemen, die ik liever 1 voor 1 oplos ipv alles tegelijk. Verder is het voor coden natuurlijk ook niet echt enorm belangrijk dat het snel is, als het maar stabiel is.Op zondag 09 december 2001 23:02 schreef victorvo het volgende:
[..]
Dan heb jij een vijf jaar oude boemelschijf als system drive en een nieuw 60 GB racemonster als opslag![]()
Wordt het niet zolangzamerhand tijd om die 60 GB te gaan gebruiken als C: schijf? (althans de eerste +- 4 GB daarvan..
[18:54] <Prammenhanger> |HunterPro|eet
[18:55] <Prammenhanger> lijkt best op
[18:55] <Prammenhanger> |HunterProFeet
Op maandag 10 december 2001 20:37 schreef UNICRONBOT het volgende:
[..]
low-level format doe met SCSI HD's een keer en daar naar nooit meer. of er moet wel wat mis gaan met de HD. en low-level format stond ook een paar jaar trug en het bios van het moederbord.
_██_
(ಠ_ృ)
Epox 8KRA2+ AMD Athlon 2400+ 768 Mb DDR Club3D Nvidia Geforce 5900 XT Asus 50x CD-rom AOpen 4x CD-R Maxtor 60 GB UDMA 133 Seagate 160 GB UDMA100 HP M700 WinXP
Als het je alleen maar om het kleurtje gaat, moet je een CD-Rom verwijderen als hij hem net wil lezen.Op dinsdag 11 december 2001 00:27 schreef CyeZ het volgende:
(Iemand nog idee'en om win98se een blue-screen te laten krijgen? Mij wil het op het moment niet lukken)
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Forza Mucca!
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
ik hou van OS wisselenOp dinsdag 11 december 2001 17:33 schreef the_virus het volgende:
3 pagina's met mensen die formatteren.
hoeveel mensen hebben wel es gehoord van image?
=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.
Verwijderd
Ja je moet inderdaad niet vergeten te formatteren als je met je PC in bad hebt gelegen.Op dinsdag 11 december 2001 17:49 schreef Plex_Force het volgende:
1 a 2 keer per maand
ik wil wel schoon blijven,jij gaat toch ook niet 1x per maand in bad?
oja,echte pc freaks 1x per jaar :y)
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Wel vet als je roaming profiles aan hebt staan op de servers.Op woensdag 12 december 2001 12:45 schreef Evelien het volgende:
Mijn server formatteer ik haast nooit (win 2k adv server)
Daar staan ook alleen maar noodzakelijke dingen en services op.
Maar mijn workstation (win 2k pro) formatteer ik wel vaak, als het me uitkomt. Maar veel werk is daar niet aan, aangezien ik via RIS installeer.
Gewoon 'restore' intikken en alles gebeurt automatisch.
Verwijderd
Verwijderd
jawel, maar m'n systeem is tot nu toe qua hardware nog geen 2 maanden gelijk gebleven. Verder wil je ook wel graag updates qua programma's en drivers en ga je in de tussentijd ook wel es andere programma's gebruiken. Nu kun je natuurlijk ook wel een kale OS ghosten, maar dan kun je ook net zo goed wel gaan installeren.Op woensdag 12 december 2001 12:49 schreef Dreck het volgende:
Formateren? Nooit van Norton Ghost gehoord? 1 keer alles er netjes op zetten en als je een keer problemen hebt zet je alles in 5 minuten terug....
Verwijderd
ik dacht het nie., die gast het mooi gelijk, elke keer dat je je schijf format haalt ie er een laagje af.Op zondag 09 december 2001 16:39 schreef -OverSoft- het volgende:
[..]
dat is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord!
anyway:
win98, eens in de 2 maanden
win2k, 1x opnieuw geinstalled door hardware probs
winxp, draait als een zonnetje!
Dan ben ik toch weer goed bezig, ik format hem eigenlijk nooit (of de computer moet het niet doen)Op woensdag 12 december 2001 14:01 schreef Enfermidade het volgende:
na heel vaak formatten word a, je schijf trager b, je schijf onbetrouwbaar
Verwijderd
SORRY ,... I F@#CKED UP!!Op maandag 10 december 2001 11:17 schreef Enfermidade het volgende:
heeft iedereen het hier over low-level format of over een full format.
iedereen weet toch wel dat je bij full-format een laagje eraf haalt van je schijf.
en bij low level alleen de bestandstoewijzing verwijdert
low level ken je zo vaak doen als je wilt
maar full format doe je dat niet en vferkort je eigenlijk de levensduur van je schijf.
ik formateer overigens alleen heel af en toe mn c schijf.
maarn niet bij het minst geringste probleempje, dan los ik het wel gewoon op.
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Verwijderd
Denk er wel om dat je dan het juiste formaat gebruikt.Op woensdag 12 december 2001 12:54 schreef -PiZZaBoeR- het volgende:
hmz ik lees nou wel af en toe dat mensen hun pc formateren als het na een tijdje "opeens" freezed of wat dan ook
als je windows 98 ofzo ELKE week moet formateren... doe je dan wel alles goed???
zelf formateer ik hem af en toe..
Verwijderd
hmm.. begrijp je wat ik bedoel??? denkut welOp woensdag 12 december 2001 14:18 schreef Degrotebozewolfnl het volgende:
[..]
Denk er wel om dat je dan het juiste formaat gebruikt.
Ik bedoel, een 3,5" drive moet je niet proberen om te bouwen naar een 5 1/4". Maar volgens mij haal je 2 dingen door elkaar. Formateren = Dimensioneren
Formatteren = (Her)indelen
Grtz...
Ronald
Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | AMD Ryzen 7 5700x | Kingston DDR4 FURY 2x16GB 3600 cl16 | Samsung 980 2TB | ASUS DUAL GeForce RTX 4070 SUPER
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Alles is najagen van wind...
Verwijderd
Verwijderd
39
🌞🍃
Verwijderd
met papier mache kun je alles maken!!
You only live once, so live to the max's
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
zo is hetOp zondag 16 december 2001 00:41 schreef Dwaashaas het volgende:
Ik formatteer alleen bij het veranderen van os en als ik hardwareprobs heb
I Don't Know, So Don't Shoot Me
Verwijderd
Op maandag 10 december 2001 18:56 schreef UNICRONBOT het volgende:
[..]
Wat weet je nu met je 17 jaar nu van pc af niet veel dus.
maar ja Format je HDje's maar veel ik hoop dat die vlug Dood gaat.
Verwijderd