Jo Shabby !!! kan je die achtergrond mailen naar ezomer@home.nl of ff online gooien ?? of ff de link geven naar de site waar je hem vandaan hebt ??Op donderdag 13 december 2001 17:08 schreef Shabby het volgende:
[afbeelding]
Dies namelijk best
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 34357
Jo Shabby !!! kan je die achtergrond mailen naar ezomer@home.nl of ff online gooien ?? of ff de link geven naar de site waar je hem vandaan hebt ??Op donderdag 13 december 2001 17:08 schreef Shabby het volgende:
[afbeelding]
Anoniem: 27983
1
| [img]http://www.blahblah.blah/blah.jpg[/img] |
“An elephant is a mouse with an operating system”
Op donderdag 13 december 2001 17:18 schreef KidPaddle het volgende:
Nouja, meteen maar zonder icons, mijn desktop heeft volgende als background:
[afbeelding]
The devil is in the details.
Anoniem: 40655
Die zit bij WinXP man! Da's Purple FlowerOp donderdag 13 december 2001 18:31 schreef elephtera het volgende:
mijne dan ook maar eventjes?
[afbeelding]
en kan iemand me deze: [afbeelding] zonder icoontjes geven????
edit:
zonder startbalk bedoel ik dus![]()
[lui mode] heb geen zin om die eraf te knippen[/edit]
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
ja, maar dies zonder meisjeOp donderdag 13 december 2001 19:12 schreef rb338 het volgende:
[..]
Die zit bij WinXP man! Da's Purple Flower
Anoniem: 18247
Oeh, die had ik nieteens gezienOp donderdag 13 december 2001 19:18 schreef elephtera het volgende:
[..]
ja, maar dies zonder meisjeik vind het een leuk meisje, wil die er dus ook in hebben
heb die nu als achtergrond genomenOp donderdag 13 december 2001 22:19 schreef rb338 het volgende:
[..]
Oeh, die had ik nieteens gezien![]()
1
| [img]http://www.domein.nl/dir/plaatjehier.jpg[/img] |
door met het knopje print screen een afbeeldig te maken van je desktop of net wat op beeld scherm staat, deze wordt dan op het cilp bord gezet. dan gaa je naar paint of zo doe je plakken met ctrl-v of in het menu bewerken plakken kiezen. dan dit plaatje op slaan in jpg formaat. dit plaatje uploaden naar je website of ergens anders. en dan op het forum je plaatje laten zien door middel vanOp donderdag 13 december 2001 23:08 schreef snakeeye het volgende:
hoe krijg ik mijn desktop erbij....
1
| [img]http://www.sitee.com/blaat/naamafbeelding.jpg[/img] |
Dat doe ik met Simply Transparent, dat in je Systray draait (dat leuke witte sterretje) en ja het is dus win2kOp donderdag 13 december 2001 17:21 schreef bbrother het volgende:
[..]
Is dat Win2kzoja hoe krijg je die icons dan doorzichtig (de tekst)
De volgende versie van StatBar zal een transparency optie hebbenOp donderdag 13 december 2001 09:49 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
[..]
hoe doe je winbar of statbar (of welke je hebt)
doorzichtig
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Dank je! Wat 5 minuten fotosjoppen allemaal niet kan doen...Op donderdag 13 december 2001 17:42 schreef Winnetou het volgende:
[..]
Leuk gedaan. Is hele mooie dame!!
Deze is wel mooi en rustgevend.Op donderdag 13 december 2001 17:08 schreef Shabby het volgende:
[afbeelding]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Eej, kan je deze ff online gooien zonder iconentroep ?Op donderdag 13 december 2001 19:10 schreef Telefoongids het volgende:
[afbeelding]
Daar gaat ie nog een keer !
Achter die menu staat: Linux A Warm feeeling
If it ain't broke, fix it till it is...
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
lees ergens aan het begin van deze topic.Op vrijdag 14 december 2001 09:09 schreef Timocos het volgende:
Hoe krijgen jullie die msn IN je startbalk dus die online zijn ? Zou iemand me dat aub willen uitleggen want dat ziet er zeeer wreed uit
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Die van mij kun je op (hoe kan het ook anders) www.wielgoesonline.net downloaden....Op vrijdag 14 december 2001 14:36 schreef Slarioux het volgende:
Zeer mooie schermschietjes allemaal! En nu iedereen de wallpaper posten
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Leuke achtergrond, kan je die ff posten zonder iconen en dergelijk
TnxOp vrijdag 14 december 2001 00:12 schreef UltiemeLeek het volgende:
[..]
Dat doe ik met Simply Transparent, dat in je Systray draait (dat leuke witte sterretje) en ja het is dus win2k
Apple Certified Macintosh Technician
Apple Certified Support Professional
DJ Javier Morales
Hier staat de originele: http://www.wallpapers.cz/other/linux.jpgOp vrijdag 14 december 2001 16:27 schreef CBA het volgende:
[..]
Leuke achtergrond, kan je die ff posten zonder iconen en dergelijk
Bedankt!Op vrijdag 14 december 2001 16:58 schreef blackboarder het volgende:
Hier staat de originele: http://www.wallpapers.cz/other/linux.jpg
Nou vooruit dan maar...Op vrijdag 14 december 2001 16:43 schreef Winnetou het volgende:
Alleen vreemd dat mensen dan windows draaien
1152x864 is gewoon een standaard resolutie en niet raarOp vrijdag 14 december 2001 14:24 schreef zwahiel het volgende:
Ik heb nog niet echt goed gespiekt, maar ik heb nog geen ICA desktops gespot....
Dus hier die van mij op mijn stage....
[afbeelding]
Makkelijk zo'n dubbele startbalk... Leve ICA en Citrix iig draait thuis ook...
En natuurlijk eentje van de "gewone" desktop zonder ICA (wel dezelfde pc...)
[afbeelding]
En dit is mijn werkplek (rommelig natuurlijk, anders kun je toch niet werken)
[afbeelding]
Klik hier voor de ICA desktop in grote versie (met 2 startmenu's!
Of klik hier voor de gewone desktop op 1152*864 (lekker vage resolutie hé!
The devil is in the details.
Vertel dat maar op mijn stageplek, waar de ICT mensen zelfs op (met uitzondering van 2 man en mijzelf!) op 800x600 zitten te werken, en eentje zelfs op 640x480...Op vrijdag 14 december 2001 17:16 schreef Marc00 het volgende:
[..]
1152x864 is gewoon een standaard resolutie en niet raar
Is wel vet.Op vrijdag 14 december 2001 17:14 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar...
Ik draai ook Linux (2 machines zelfs....)
Maar daar heb ik geen screenshots van omdat ze geen Xwindows erop hebben staan... 't zijn gewoon servers die net als die 2 NT machines vrolijk doordraaien en lekker sites hosten en mijn Citrix applicaties draaien!
Tja je moet wat hé! Je wilt je er in verdiepen, hoe doe je dat? Doe het gewoon thuis!
Ik heb ook 1 windowswerkstation, en dat draait gewoon goed...
Op vrijdag 14 december 2001 17:43 schreef wheeler het volgende:
hmmm, heel lang geleden was ik topicstarter van hoe ziet jou desktop eruit (jaja, zonder de w) dus vandaar dat ik mijn nieuwe home made desktop hier neerplant.
[afbeelding]
klik thumbnail voor grote versie!
[babe-verzamelmode]Op vrijdag 14 december 2001 17:15 schreef Goten het volgende:
hier mijn nieuwe desktop
[afbeelding]
ow ja modjes.. nieuwe desktop topic?
uhm geen idee hoe ze heet.. maar hier kan je haar downloadenOp vrijdag 14 december 2001 18:02 schreef Mateyo het volgende:
[..]
[babe-verzamelmode]
Wie is dit?
[/babe-verzamelmode]
Deeltje 15 zit er al weer een te komen
wow mooi kruisje
URL kopieren en plakken in een nieuw venster werkt wel.. mediaturkOp vrijdag 14 december 2001 18:22 schreef BOMBER het volgende:
En die van mij
http://www.escalix.com/freepage/mafiaturk1/bureaublad%20(Medium).jpg
klik er maar oplukt niet om direct te hosten
dit lukt dus ook niet, wie kan mij ff een host lenen
Sw33t
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Anoniem: 38780
Rules wel vet he? Heb net mn windows opnieuw geinstalleerd en toch maar weer Windows Blinds erop getieft, die heeft die skin nu nieuw, die achtergrond met die ontzettend lekkere Alyssa Milano heb ik van www.desktopmodel.com die heeft hele coole backdrops alleen (helaas) wel alleen op 800x600. Echter, als je die dan weer inlaad in ACDSee en je zet hem daarmee op wallpaper van daaruit dan converteerd ie em naar BMP op de beste manier en is het toch nog heel erg redelijk te pruimen.Op vrijdag 14 december 2001 19:02 schreef Zorg het volgende:
LOOL das een hele leuke Christmas skin
Kicke desktop zou je die zonder icoonen posten ?Op vrijdag 14 december 2001 17:43 schreef wheeler het volgende:
hmmm, heel lang geleden was ik topicstarter van hoe ziet jou desktop eruit (jaja, zonder de w) dus vandaar dat ik mijn nieuwe home made desktop hier neerplant.
[afbeelding]
klik thumbnail voor grote versie!
En ze heet Kelly Brook.Op vrijdag 14 december 2001 18:13 schreef Goten het volgende:
[..]
uhm geen idee hoe ze heet.. maar hier kan je haar downloaden
Anoniem: 21156
Mag ik die euhm:
wil je die kerst skin ff online gooien?Op vrijdag 14 december 2001 18:57 schreef Commodore64 het volgende:
[afbeelding]
Vrolijk kerstfeest!
Anoniem: 38780
Die staat gewoon standaard al op de frontpage van die Windows Blinds site....Op vrijdag 14 december 2001 21:37 schreef Goten het volgende:
[..]
wil je die kerst skin ff online gooien?
Anoniem: 10074
Anoniem: 22078
Anoniem: 21156
Zo zal ik hem ook wel vinden, bedanktOp vrijdag 14 december 2001 22:05 schreef _Delerius_ het volgende:
uhm ja goede vraag waar ik dat ding gevonden heb
[check ff deze link}
http://www.boomgames.com
click dan de link xp skins en dan most recent de 4 de pagina en skin winamp ergens op winamp.com vraag me niet waar naam is Isaac_kearns
soz kan je ff niet snel aan linkje helpen
Anoniem: 38651
Kun je die online gooien????Op vrijdag 14 december 2001 23:09 schreef Telefoongids het volgende:
Deze is wel grappig vind ik
[afbeelding]
vanachtOp vrijdag 14 december 2001 23:12 schreef Ab.normaal het volgende:
[..]
Kun je die online gooien????
Is het b.t.w. niet tijd voor een deel 15????
DJ Javier Morales
Dan hoop ik eigenlijk dat ik in mun bedje ligOp vrijdag 14 december 2001 23:15 schreef bbrother het volgende:
[..]
vanacht
ach zo rond 02:30 is ie er wel hoorOp vrijdag 14 december 2001 23:16 schreef Ab.normaal het volgende:
[..]
Dan hoop ik eigenlijk dat ik in mun bedje lig
Anoniem: 35368
--------------------------------------------Op vrijdag 14 december 2001 23:12 schreef Ab.normaal het volgende:
[..]
Kun je die online gooien????
Is het b.t.w. niet tijd voor een deel 15????
Stuur die svp ook naar mij op: christus@operamail.comOp vrijdag 14 december 2001 23:26 schreef Telefoongids het volgende:
[..]
--------------------------------------------
Ik moet'm je helaas gaan mailen, geen Webspace plaatje is
609 Kb.
AUB je mailadres posten.....
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Anoniem: 35368
sent it to me: bb@nl3gta.nl en ik gooi em wel voor je onlineOp vrijdag 14 december 2001 23:26 schreef Telefoongids het volgende:
[..]
609 Kb.
DJ Javier Morales
ab.normaal@wanadoo.nlOp vrijdag 14 december 2001 23:26 schreef Telefoongids het volgende:
[..]
609 Kb.
Anoniem: 15976
Heej, zie op je desktop dat jij die Aquarium Screensaver hebt, zou je die plz mij willen sturen? Of online willen zetten?
Anoniem: 10452
Zit in de XP Plus editie.....Op vrijdag 14 december 2001 23:57 schreef m4rt1n het volgende:
[..]
Heej, zie op je desktop dat jij die Aquarium Screensaver hebt, zou je die plz mij willen sturen? Of online willen zetten?
Want ben aan het zoeken geweest, maar kon geen mooie vinden
Alvast bedankt
DJ Javier Morales
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Kun je die online gooien?Op zaterdag 15 december 2001 01:40 schreef IFFQuicksilver het volgende:
Ik heb een nieuwe
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq