Mijn wallpaper:

Ik ben naTuurlijk een Trouwe ECCp'erT
Ik ben naTuurlijk een Trouwe ECCp'erT
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
André hazes is van m'n pa.... ik luister het nietOp dinsdag 11 december 2001 19:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Andre hazes, within temptation en iron maidne...
*krabt*
hier komt ie:Op maandag 10 december 2001 22:14 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Zou je die hier zonder pictogrammen willen posten?
Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl
Thx m8, erg mooie dezeOp woensdag 12 december 2001 20:44 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
hier komt ie:
(http://www.tenkleij.com/bmw_m3.jpg)
Feyenoord!
Anoniem: 39117
Dat is de Windows.NET Final theme van ThemeXP. Ik heb hem hier vandaan:Op woensdag 12 december 2001 21:52 schreef Maarten N. het volgende:
Heej Boris, die theme van jouw is dat die ene met blueness (standaard background) erin, waar heb je die vandaan gehaald? Ik kan hem niet meer vinden.
Smaken verschillen als zij dat nu mooi vinden wie ben jij dan om te zeggen dat ze zich moeten schamenOp woensdag 12 december 2001 22:03 schreef Grablinco het volgende:
geef toe, sommige mensen hebben een echtwindows
achtergrond, zo een met het vlaggetje op de achtergrond.
schaam je zeer diep
Coolinfo....Op woensdag 12 december 2001 22:10 schreef FerryHeibrink het volgende:
Zoals je hieronder ziet, die rode info linksonder in het scherm. Wie kan mij aub vertellen met welk programma dit is want dit zoek ik nou net! vooral omdat het geen venster inneemt.
[afbeelding]
Coolmon dus en geen CoolInfoOp woensdag 12 december 2001 22:11 schreef Wez_db het volgende:
[..]
Coolinfo....
NOTE: de url in de 1e post van dit topic klopt volgens mij niet en moet het meer deze ^ zijn het is alleen van naam veranderd
Coolinfo = Coolmon geworden!Op woensdag 12 december 2001 22:32 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
Coolmon dus en geen CoolInfo
Ik zit me al rot te zoeken naar die rode letter optie
En wie is deze schone dame dan? Is namelijk welOp donderdag 13 december 2001 02:20 schreef UltiemeLeek het volgende:
Deze schone dame kan ik jullie niet onthouden:
[afbeelding]
(Ookal prijkt ze slechts voor deze topic op mijn achtergrond, ze mag er wel even blijven...)
Op woensdag 12 december 2001 16:27 schreef Royz het volgende:
Welke?
Anoniem: 35769
hoe doe je winbar of statbar (of welke je hebt)Op woensdag 12 december 2001 21:42 schreef Boris_the_Blade het volgende:
Gezellig kerstsfeertje:
[afbeelding]
Het origineel staat hier.
Anoniem: 39117
Dat is Coolmon: http://daisyman.arsware.org/coolinfo/Op donderdag 13 december 2001 09:49 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
[..]
hoe doe je winbar of statbar (of welke je hebt)
doorzichtig
Thnx, zie hem nu pas, gister niet gekeken. Maar hij is erg strak.Op woensdag 12 december 2001 20:44 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
hier komt ie:
(http://www.tenkleij.com/bmw_m3.jpg)
Die schone dame is Jules Asner...Op donderdag 13 december 2001 09:00 schreef Mateyo het volgende:
[..]
En wie is deze schone dame dan? Is namelijk wel
Weet je dat zeker?? Ik dacht nml Sandra BullockOp donderdag 13 december 2001 12:13 schreef UltiemeLeek het volgende:
[..]
Die schone dame is Jules Asner...
P R N D
Zou ik niet zeker weten wie er bij mij lekker staat te zijn...Op donderdag 13 december 2001 12:37 schreef nose het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?? Ik dacht nml Sandra Bullock
wil je die wallpaper us online zetten!Op donderdag 13 december 2001 13:42 schreef Maarten N. het volgende:
Ik wil ook nog een keertje
[afbeelding]
🌞🍃
Anoniem: 28134
Anoniem: 23888
Ik gebruik een custom (zelf gephotoshopde) versieOp woensdag 12 december 2001 20:17 schreef Winnetou het volgende:
Mooi man!
jimius,, Waar heb je die vandaan?
Kewle nummertjes...iemand met dezelfde muzieksmaakOp donderdag 13 december 2001 15:47 schreef Knarf36 iets+plaatje
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Is dat Win2kOp donderdag 13 december 2001 12:56 schreef UltiemeLeek het volgende:
[..]
Zou ik niet zeker weten wie er bij mij lekker staat te zijn...
En als bewijs:
[afbeelding]
(Da's m'n zelfgekluste wallpaper...)
Apple Certified Macintosh Technician
Apple Certified Support Professional
DJ Javier Morales
Anoniem: 26793
Rei Ayanami!!!Op donderdag 13 december 2001 00:15 schreef [MarZialE] het volgende:
[afbeelding]
Nieuw monitor dus een nieuwe wallpaper.
[MarZialE]
Leuk gedaan. Is hele mooie dame!!Op donderdag 13 december 2001 12:56 schreef UltiemeLeek het volgende:
[afbeelding]
(Da's m'n zelfgekluste wallpaper...)
Hmm,,als ze nu maar geen scheet laat.Op donderdag 13 december 2001 17:18 schreef KidPaddle het volgende:
Nouja, meteen maar zonder icons, mijn desktop heeft volgende als background:
[afbeelding]
Anoniem: 34357
Jo Shabby !!! kan je die achtergrond mailen naar ezomer@home.nl of ff online gooien ?? of ff de link geven naar de site waar je hem vandaan hebt ??Op donderdag 13 december 2001 17:08 schreef Shabby het volgende:
[afbeelding]
Anoniem: 27983
1
| [img]http://www.blahblah.blah/blah.jpg[/img] |
“An elephant is a mouse with an operating system”
Op donderdag 13 december 2001 17:18 schreef KidPaddle het volgende:
Nouja, meteen maar zonder icons, mijn desktop heeft volgende als background:
[afbeelding]
The devil is in the details.
Anoniem: 40655
Die zit bij WinXP man! Da's Purple FlowerOp donderdag 13 december 2001 18:31 schreef elephtera het volgende:
mijne dan ook maar eventjes?
[afbeelding]
en kan iemand me deze: [afbeelding] zonder icoontjes geven????
edit:
zonder startbalk bedoel ik dus![]()
[lui mode] heb geen zin om die eraf te knippen[/edit]
T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
ja, maar dies zonder meisjeOp donderdag 13 december 2001 19:12 schreef rb338 het volgende:
[..]
Die zit bij WinXP man! Da's Purple Flower
Anoniem: 18247
Oeh, die had ik nieteens gezienOp donderdag 13 december 2001 19:18 schreef elephtera het volgende:
[..]
ja, maar dies zonder meisjeik vind het een leuk meisje, wil die er dus ook in hebben
heb die nu als achtergrond genomenOp donderdag 13 december 2001 22:19 schreef rb338 het volgende:
[..]
Oeh, die had ik nieteens gezien![]()
1
| [img]http://www.domein.nl/dir/plaatjehier.jpg[/img] |
door met het knopje print screen een afbeeldig te maken van je desktop of net wat op beeld scherm staat, deze wordt dan op het cilp bord gezet. dan gaa je naar paint of zo doe je plakken met ctrl-v of in het menu bewerken plakken kiezen. dan dit plaatje op slaan in jpg formaat. dit plaatje uploaden naar je website of ergens anders. en dan op het forum je plaatje laten zien door middel vanOp donderdag 13 december 2001 23:08 schreef snakeeye het volgende:
hoe krijg ik mijn desktop erbij....
1
| [img]http://www.sitee.com/blaat/naamafbeelding.jpg[/img] |
Dat doe ik met Simply Transparent, dat in je Systray draait (dat leuke witte sterretje) en ja het is dus win2kOp donderdag 13 december 2001 17:21 schreef bbrother het volgende:
[..]
Is dat Win2kzoja hoe krijg je die icons dan doorzichtig (de tekst)
De volgende versie van StatBar zal een transparency optie hebbenOp donderdag 13 december 2001 09:49 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
[..]
hoe doe je winbar of statbar (of welke je hebt)
doorzichtig
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Dank je! Wat 5 minuten fotosjoppen allemaal niet kan doen...Op donderdag 13 december 2001 17:42 schreef Winnetou het volgende:
[..]
Leuk gedaan. Is hele mooie dame!!
Deze is wel mooi en rustgevend.Op donderdag 13 december 2001 17:08 schreef Shabby het volgende:
[afbeelding]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Eej, kan je deze ff online gooien zonder iconentroep ?Op donderdag 13 december 2001 19:10 schreef Telefoongids het volgende:
[afbeelding]
Daar gaat ie nog een keer !
Achter die menu staat: Linux A Warm feeeling
If it ain't broke, fix it till it is...
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
lees ergens aan het begin van deze topic.Op vrijdag 14 december 2001 09:09 schreef Timocos het volgende:
Hoe krijgen jullie die msn IN je startbalk dus die online zijn ? Zou iemand me dat aub willen uitleggen want dat ziet er zeeer wreed uit
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Die van mij kun je op (hoe kan het ook anders) www.wielgoesonline.net downloaden....Op vrijdag 14 december 2001 14:36 schreef Slarioux het volgende:
Zeer mooie schermschietjes allemaal! En nu iedereen de wallpaper posten
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Leuke achtergrond, kan je die ff posten zonder iconen en dergelijk
TnxOp vrijdag 14 december 2001 00:12 schreef UltiemeLeek het volgende:
[..]
Dat doe ik met Simply Transparent, dat in je Systray draait (dat leuke witte sterretje) en ja het is dus win2k
Apple Certified Macintosh Technician
Apple Certified Support Professional
DJ Javier Morales
Hier staat de originele: http://www.wallpapers.cz/other/linux.jpgOp vrijdag 14 december 2001 16:27 schreef CBA het volgende:
[..]
Leuke achtergrond, kan je die ff posten zonder iconen en dergelijk
Bedankt!Op vrijdag 14 december 2001 16:58 schreef blackboarder het volgende:
Hier staat de originele: http://www.wallpapers.cz/other/linux.jpg
Nou vooruit dan maar...Op vrijdag 14 december 2001 16:43 schreef Winnetou het volgende:
Alleen vreemd dat mensen dan windows draaien
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq