Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Het moet dus aan de radeon liggen, ik heb zowel de nieuwste als de meegeleverde drivers geprobeerd. In winXP werkt het wel maar CMR2 loopt gewoon een stuk minder smooth onder 2k/XP dus ik wil het in win98 spelen. Iemand een idee?
Misschien ligt het aan mij hoor maar wat is cmr2.exeOp dinsdag 04 december 2001 11:51 schreef paragon het volgende:
IK heb dus een probleem met mijn radeon 8500 ik kan CMR2 in win98 niet meer spelen krijg elke keer bij het opstarten een pagefault in cmr2.exe.
post 200
colin mcrea rally 2, sorryOp dinsdag 04 december 2001 11:56 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij hoor maar wat is cmr2.exe
edit:
post 200
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Wat heb jij anders staan dan mij? Ik krijg op elke resolutie problemen zo gauw ik 'general textures' max gooi. Als ik dan een nieuwe stukje van het level binnenkom stottert ie even als hij eenmaal dat stukje geladen heeft kan ik draaien, springen en doen maar geen stotter meer. Vervolgens loop je een gangetje verder en weer hetzelfde. Overal waar je al is bent geweest blijft goed lopen alleen nieuwe stukken moet ie lijkt wel eerst even binnenladen om vervolgens als een trein te lopen. Weet jij hoe dat komt? Wat zijn jouw instellingenOp dinsdag 04 december 2001 00:00 schreef edward2 het volgende:
Zoals dit kaartje RTCW speelt, machtig mooi gewoon, 1280x1024x32 alles max, met aniso, silky smooth and all the eyecandy
Nee bij mij werkt cmr2 wel in XP en niet in win98???Op dinsdag 04 december 2001 12:01 schreef speed24 het volgende:
Ik kan Need for Speed 4 ook niet meer runnen, maar dat zal wel aan XP ipv aan Radeon liggen
Ik heb het gezien.. ThanksOp dinsdag 04 december 2001 11:05 schreef klaasbram het volgende:
Nou het werd weer eens tijd voor deel 31.
Laszlo jouw tv-out probleem heb ik nog beantwoord in deel 30
Anoniem: 4712
SeriousSAM patch 1.05 is uit met Truform voor all fanATIcs.
http://www.croteam.com/
dit is dan het goede topic
Anoniem: 36131
als ik hem ook maar 5 MHZ overclock loopt hij al vast
in 3d mark 2k1.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen
heb fast write als uit gezet.
Ik ken dat probleem, ik heb dat bij RedFaction gehad.Op dinsdag 04 december 2001 12:15 schreef TheGuardian het volgende:
[..]
Wat heb jij anders staan dan mij? Ik krijg op elke resolutie problemen zo gauw ik 'general textures' max gooi. Als ik dan een nieuwe stukje van het level binnenkom stottert ie even als hij eenmaal dat stukje geladen heeft kan ik draaien, springen en doen maar geen stotter meer. Vervolgens loop je een gangetje verder en weer hetzelfde. Overal waar je al is bent geweest blijft goed lopen alleen nieuwe stukken moet ie lijkt wel eerst even binnenladen om vervolgens als een trein te lopen. Weet jij hoe dat komt? Wat zijn jouw instellingen
Om te beginnen draai ik WinMe, dan maar 1 keer extra rebooten maar met games loopt het als een trein.
Met 7206 drivers.
In openGLtabs aniso op hooge kwaliteit, convert 32->16 bits uit, v-syn uit.
In wolf alles op max dus.
Verder 128 mb agp aperture size.
Heb je die haperingen met schijf activiteit?
Niet op voorraad.
Is dit nu de 275/275 of een LE met 250/250?
edit:
Ik heb ff op http://www.ati.com/na/pages/products/pc/radeon_8500/ gekeken, en op mijn doos staat dat tekentje wat ook op die site staat (logo van de Radeon 8500).
Volgens mij heb ik dan een echte of niet? Want in de winkel (perfect-systems) zeiden ze dat ze de eerste in Nederland waren die ze leverden, en dat ik de eerste was
Inderdaad...
Ik probeer het nog even met precies jouw instellingen en kijk wat er gebeurt. Maar jij had dit probleem onder w2k ook ofzo?
Update: Ook met jouw instellingen krijg ik hetzelfde probleem
Maar ik vind win XP nog een aantal nadelen hebben,dus zit weer op WinMe.
Heb jij een clean install gedaan van je OS?
Niet op voorraad.
Ja, maar kijk even mbv powerstrip om jezelf te overtuigen;)Op dinsdag 04 december 2001 14:19 schreef Roy het volgende:
Ik begrijp er ff niets meer van, ik heb net de Radeon 8500 Retail (Built by Ati) gekocht. Op de doos staat een apart doodskopje met vleugels.
Is dit nu de 275/275 of een LE met 250/250?
Niet op voorraad.
Dat is juist het probleem, ik krijg mijn pc pas morgen of overmorgen, dus ik kan hem nog niet controleren.Op dinsdag 04 december 2001 14:41 schreef edward2 het volgende:
[..]
Ja, maar kijk even mbv powerstrip om jezelf te overtuigen;)
Maar ik ga er van uit dat het de goede is, het is namelijk deze doos:

Inderdaad...
Ziet er goed uit tochOp dinsdag 04 december 2001 14:56 schreef Roy het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, ik krijg mijn pc pas morgen of overmorgen, dus ik kan hem nog niet controleren.
Niet op voorraad.
Anoniem: 6090
ik heb dus win xp en een ati radeon 32mb ddr retail. met de standaard drivers van winxp doet hij het goed ...alleeen heb ik geen opengl en doet hij het maar tot een reso van 1024x768..nu heb ik alle drivers geprobeerd (behalve de 1e voor xp)maar nu doet hij het goed alleen heb ik in spellen en wind .dat ie halve wege het scherm ineens zwart word en dan loopt ie vast..
Radeon-6.13.3281-WinXP heb ik nu ik heb de final ookal geprobeerd...zelfde probleem/\
dat als ik naar device manger ga en op dislplay klik staat er niet zoals er zou moeten staan Radeon 32mb ddr retail maar radeon 7200 of 7000 ...maar dat klopt dacht ik weer (ze hebben dat veranderd ofzo?? )
hij loopt nu alleen vast in windows zelf en tot nu toe in skatepark tycoon (dus miss alleen in 2d? )
ik heb een amd athlon 1200mhz (266) thunderbird
msi k7t 266 pro en die ati radeon 32mb ddr retail
windows xp
Vond ik toevallig op de site van Ati, hoe je kan bepalen welke soort kaart je hebt (wel/geen ATI).Op dinsdag 04 december 2001 14:56 schreef Roy het volgende:
[..]
Dat is juist het probleem, ik krijg mijn pc pas morgen of overmorgen, dus ik kan hem nog niet controleren.
http://support.ati.com/identify/index.html
PS. Hebben jullie weleens problemen gekregen bij opstarten van spellen nadat je die diskperf hebt uitgezet? (run; 'cmd' then type 'diskperf -n') Ik had net wat vage dingen nadat ik het had uitgezet om te testen of dat mijn stotteren veroorzaakte.
Hmm en dat had juist sneller moeten zijn;) maarja als er iets met het converten niet goed gaat.Op dinsdag 04 december 2001 15:34 schreef TheGuardian het volgende:
Edward. Na wat geklooi heen en weer qua instellingen enzo. kwam ik erachter dat het gewoon de 32to16bit texture optie was die deze vertraging veroorzaakte bij mij. Het is nu zo goed als vloeiend als ik de hoek om ren van een nieuw stukje level.
PS. Hebben jullie weleens problemen gekregen bij opstarten van spellen nadat je die diskperf hebt uitgezet? (run; 'cmd' then type 'diskperf -n') Ik had net wat vage dingen nadat ik het had uitgezet om te testen of dat mijn stotteren veroorzaakte.
Niet op voorraad.
hoe is de kwaliteit van de tv-out van je ati i.c.m. je marmitek set??
ben erg benieuwd, ik heb een marmitek en ga (waarschijnlijk) een r8500 kopen
Breek je nek voorzichtig
Dat zou ik ook wel willen weten. Hij heeft hem (ooit) herkend, maar krijg ik mijn tv-out niet meer aangesloten. Als ik er achter kom mail ik het je wel.Op dinsdag 04 december 2001 16:13 schreef DarkChylde het volgende:
Laszlo,
hoe is de kwaliteit van de tv-out van je ati i.c.m. je marmitek set??
ben erg benieuwd, ik heb een marmitek en ga (waarschijnlijk) een r8500 kopen
Misschien zijn ze bezig met nieuwe super drivers!
hee... je bent op een onderdeel van tweakers.net.. .en onthoud datOp dinsdag 04 december 2001 16:35 schreef The_PyroPath het volgende:
bla, waarom kikt iedereen daar nou zo op?
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Anoniem: 39866
Ja, ik wil UT wel weer eens spelen onder (de laatste)openGL en GothicOp dinsdag 04 december 2001 17:22 schreef FMS het volgende:
Tis wel rustig bij ATI, geen fs2002 fix en die 7206 drivers zijn ook al paar weken oud.
Misschien zijn ze bezig met nieuwe super drivers!
Niet op voorraad.
Breek je nek voorzichtig
Waar maken de mensen zich toch zo druk om.Iedereen mag toch kopen wat hij wil?
Ik heb ook een retail , voor fl. 750,- gekocht 6 weken terug.
Ben er erg blij mee.
En het is toch 25 Mhz extra.
De drivers maken nu nog niet optimaal gebruik van de geboden bandbreedte, als er nieuwere en nog betere drivers komen , zal je misschien toch wat meer verschil krijgen ivm. de OEM.
BTW ik oc dit ding toch naar de 310/310 (core/mem), zonder extra koeling.Zie ik een OEM niet doen.Nu nog gaan waterkoelen en misschien loopt hij dan op 325/325.
Belachelijk zeker , waterkoelen doen tweakers toch niet.......... kost toch teveel?is toch niet de bedoeling van tweakers?
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Maar daar gaat het niet om, ik vind het gewoon schandalig veel geld voor zo'n klein verschil, en tsja het verschil zal niet erg veel groter worden ook al worden de drivers beter, want het geheugen van de LE word dan ook beter benut. Maar iedereen moet lekker zelf weten wat hij met zn geld doet en je hoort mij ook niet zeggen dat ik het verbied, ik vind het alleen een schandalig groot verschil...
Ik ben zeer blij met mn kaartje, en als arme student heb ik eigenlijk geen keuze en moest ik wel de LE halen, maar hij doet het goed, en de houdbaarheid is bijna net zo lang als die echte Retail. Ik ga mn broer misschien aanbieden de mijne te nemen (Gaat een nieuwe PC kopen en wil ook een Radeon 8500) en dan een Retail aan te schaffen, mits hij goedkoper word en beter leverbaar.
FEIT is trouwens dat het een heel stuk goedkoper blijft dan een GF3 Ti 500
Breek je nek voorzichtig
vraagje: waar hebbne jullie je retail onlangs besteld? hoeveel heb je er voor betaald? en hoe snel heb je hem in huis gehad?
Ik ben nu echt bijna geneigd een LE versie te kopen, die is verder toch precie shetzelfde behalve die 25MHz? dat ding is tenminste te leveren,
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Op mijn TV zie ik alleen een zwart/paars vlak binnen mijn MediaPlayer (gewoon binnen Windows werkt het wel!
Ik heb trouwens een 8500LE geflashed naar 8500 retail PAL
Ik ben ook al 3 weken op zoek geweest, en kon er ook geen vinden (had ook al een bestelling staan bij Informatique). Maar nu kwam ik er vanmorgen achter dat www.perfect-systems.nl de echte Retail had (275/275), dus vanmiddag meteen heengereden, en ja hoor. Ze hadden een hele lading binnen gekregen. Maar waarschijnlijk zijn ze al op, je kunt het nog proberen. Dus ik heb 3 weken lang heel Nederland doorgezocht, blijkt dat ze hem op 5km afstand van mijn huis gewoon op voorraad hebbenOp dinsdag 04 december 2001 20:37 schreef Chaoss het volgende:
Sjee ik ben nu al sinds de hcc dagen op zoek naar een Radeon 8500 Retail, maar dat ding is gewoon nergens leverbaar voor een redelijke prijs!!!
vraagje: waar hebbne jullie je retail onlangs besteld? hoeveel heb je er voor betaald? en hoe snel heb je hem in huis gehad?
Ik ben nu echt bijna geneigd een LE versie te kopen, die is verder toch precie shetzelfde behalve die 25MHz? dat ding is tenminste te leveren,

Oftewel: gewoon goed doorzoeken en naar elk bedrijf een meelje sturen
Inderdaad...
Hmm jah maar daar kost hij 799+verzendkosten dan koop ik liever voor 200 minder een LEOp dinsdag 04 december 2001 20:51 schreef Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook al 3 weken op zoek geweest, en kon er ook geen vinden (had ook al een bestelling staan bij Informatique). Maar nu kwam ik er vanmorgen achter dat www.perfect-systems.nl de echte Retail had (275/275), dus vanmiddag meteen heengereden, en ja hoor. Ze hadden een hele lading binnen gekregen. Maar waarschijnlijk zijn ze al op, je kunt het nog proberen. Dus ik heb 3 weken lang heel Nederland doorgezocht, blijkt dat ze hem op 5km afstand van mijn huis gewoon op voorraad hebben
Oftewel: gewoon goed doorzoeken en naar elk bedrijf een meelje sturen
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Klokken ??? flashen natuurlijkOp dinsdag 04 december 2001 17:35 schreef HeerVanHasselt het volgende:
Inderdaad, dus zo min mogelijk betalen en zo veel mogelijk ervoor terugkrijgen. De tweaker koopt een OEM 200,- goedkoper en klokt hem nog boven de Retail
Tja, ik moet zeggen, ik ben hier mee eens. Normaal gesproken zou ik wel extra betalen voor dat klein beetje meer performance maar in dit geval is het simpelweg niet waard. Ik spaar liever me geld voor de volgende videokaart upgrade.Op dinsdag 04 december 2001 19:56 schreef The_PyroPath het volgende:
Dat hoor je mij niet zeggen, je doet het alleen zo goedkoop mogelijk, bijvoorbeeld door het zelf te maken oid, ik vind het een beetje nep om in de winkel alle standaart sjit in een pakketje te kopen.
Maar daar gaat het niet om, ik vind het gewoon schandalig veel geld voor zo'n klein verschil, en tsja het verschil zal niet erg veel groter worden ook al worden de drivers beter, want het geheugen van de LE word dan ook beter benut. Maar iedereen moet lekker zelf weten wat hij met zn geld doet en je hoort mij ook niet zeggen dat ik het verbied, ik vind het alleen een schandalig groot verschil...
Ik ben zeer blij met mn kaartje, en als arme student heb ik eigenlijk geen keuze en moest ik wel de LE halen, maar hij doet het goed, en de houdbaarheid is bijna net zo lang als die echte Retail. Ik ga mn broer misschien aanbieden de mijne te nemen (Gaat een nieuwe PC kopen en wil ook een Radeon 8500) en dan een Retail aan te schaffen, mits hij goedkoper word en beter leverbaar.
FEIT is trouwens dat het een heel stuk goedkoper blijft dan een GF3 Ti 500
Ik heb mijn kaart ongeveer een maand geleden kunnen krijgen voor maar 615.- terwijl de retails nog steeds erg schaars zijn tegen een, naar mijn mening, onacceptabel prijs.
En ook al was de R8500 duurder dan de Ti-500 had ik em gekocht.
De R8500LE is absoluut een super koopje.
Mijn TNT2 is nog vele malen beter! Ik wist toen ik hem kocht nix van die kaart, dus mijn vraag is: is de Radeon VE nu echt zo slecht of ligt het aan iets anders?
Ik heb 256mb ram, 60gb IBM harddisk, P3@550 etc.
Breek je nek voorzichtig
Breek je nek voorzichtig
Anoniem: 16334
[edit]Op dinsdag 04 december 2001 23:55 schreef The_PyroPath het volgende:
Mag ik weten wat jullie instellingen zijn van de Radeon 8500 zelf en wat er in jullie config.cfg/autoexec.cfg staat bij het spelen van counter-strike? de files die ik noemde staan in de halflife\cstrike map
geef je email adres maar dan mail ik ze wel, is inderdaad best wel lang zo
[edit]
alles onder winxp, met Ati opengl tab op quality en maximale anisotropic ultra sampling nogwat via powerstrip aan, altijd tussen de 75 en de 99 fps met truform, zonder ook
maar ik heb dit "probleem" :
win 98 met GF2Gts : 99 fps constant
win 2k met GF2gts : 99 fps constant
win XP met GF2Gts/Ati 8500 : +/-75 tot 99 fps
en met mn favo Half-Life mod (Action Half-Life) doet ie nooit lager als 80 met truform en 99 constant zonder truform... m'n "niet-constant-99-fps" probleem lijkt dus aan winXP <-> C-S te liggen
Alain, zou je dat soort lange config-files via een linkje kunnen posten? Dat houdt de boel een stuk leesbaarder.
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Anoniem: 19977
JE Boere: Rare config heb je trouwens. een (inmiddels) cheap ass 4MB video kaartje en een savage 4 met een 24 inch ultra ULTRA dure monitor
Tja en dan 14 boxen (neem 2 goede zou ik zeggen).
[offtopic]
Deze instelling kan ik zo 1 2 3 niet vinden bij mijn Radeon
[b]Op dinsdag 04 december 2001 20:40 schreef * ChUcKiE het volgende:[/b]
Heej hoe komt het, dat ik als ik een DivX binnen MP8 afspeel, ik het beeld wel op mijn LCD krijg, maar niet op mijn TV?
Op mijn TV zie ik alleen een zwart/paars vlak binnen mijn MediaPlayer (gewoon binnen Windows werkt het wel!
Ik heb trouwens een 8500LE geflashed naar 8500 retail PAL
Wat doet ati_subdiv?Op woensdag 05 december 2001 00:16 schreef Alain het volgende:
bind o ati_npatch 0
bind p ati_npatch 1
bind k ati_subdiv 1
bind l ati_subdiv 2

Da planten zien er erg raar uit. Hier is niet alles op max want ik probeerde uit tezoeken waar het probleem zit. Dit onder winXP nieuwste drivers??? Ik zal zo even onder win98 kijken.
Zet iets onder landscape (hardware)ligthing uit (tis lang geleden)Op woensdag 05 december 2001 12:55 schreef paragon het volgende:
Ik had even de aquanox demo neergehaald maar ik kom tot het volgende resultaat:
[afbeelding]
Da planten zien er erg raar uit. Hier is niet alles op max want ik probeerde uit tezoeken waar het probleem zit. Dit onder winXP nieuwste drivers??? Ik zal zo even onder win98 kijken.
Niet op voorraad.
Thanks werkt nu wel:) ZIet er wel erg mooi uit allemaal zeg:)Op woensdag 05 december 2001 14:24 schreef edward2 het volgende:
[..]
Zet iets onder landscape (hardware)ligthing uit (tis lang geleden)
Anoniem: 16334
die ati_subdiv past de level van truform aan (mot ati_npatch wel op 1 staan natuurlijkOp woensdag 05 december 2001 12:26 schreef GambitRS het volgende:
[..]
Wat doet ati_subdiv?
hij loopt van 1 t/m 7 d8 ik, default staat ie op 2.
Iemand een fix voor UT in D3D?? (liever openGL nog btw) want ik heb 18/19 december een lan op school, maar vooral veel C-S en UT, alleen in UT D3D heb ik dus onwijze choppy gameplay, en UT openGL prob kennen jullie wel
en nu ga ik RTCW installen
[quote]
Op woensdag 05 december 2001 12:20 schreef Peltier het volgende:
JE Boere: Rare config heb je trouwens. een (inmiddels) cheap ass 4MB video kaartje en een savage 4 met een 24 inch ultra ULTRA dure monitor
Tja en dan 14 boxen (neem 2 goede zou ik zeggen).
[/quote]
Ik wacht op de reviews van de 8500DV, zodat ik kan kiezen tussen de 8500 en de 8500DV. Tot dan doet mijn Savage4 het prima op 1900*1200@75. De Matrox zit er in omdat ehh... omdat ehh.. omdat ik hem er nog niet uitgehaald heb.
Drie kamers, elke kamer vier boxen, plus twee vibra-speakers in de bank voor de heftige filmscenes zonder ruzie met de buren => 5 versterkers, 14 boxen.
De snelheid van mijn processor, die is wel wat raar
Anoniem: 39866
Die bordjes zijn toch hetzelfde?
Ik het dan ook niet zinnig dat je de koste van zo'n adapter beter in een nieuw moederbord kunt steken. (ik weet niet hoeveel zo'n adapter zal gaan kosten)Op woensdag 05 december 2001 16:46 schreef Joost E. Boere het volgende:
Powerleap heeft een adapter voor de nieuwere processoren. Daarmee kan ik bijvoorbeeld naar een 1,2Ghz Celeron. Ik zou dan op de grensen van mijn systeem zitten, verder upgraden is dan niet meer zinnig.
Anoniem: 35403
Ben nu wel nog op zoek naar en een tweaking tooltje die deze kaart ondersteund. Iemand 1 idee?
Anoniem: 17784
Als ik de S-videokabel S-video-->scart er tussen hang dan werk het wel, maar natuulijk zwart wit.
Nu is de tv aansluitening hetzelfde als op mijn Hollywood (mpeg2) dus ik dat verloopje gebruiken samen met een compositiekabel, maar dan detecteerd hij niks.
Iemand een idee ff een S-video TV kopen is geen optie
lees eens de laaste pagina van deel 30 van dit topic op die pagina antwoord ik al een keer op lazola (sorry dat ik je naam verkeerd spel) vraag over de tv-out
Anoniem: 17784
Heb laatste pagina van deel 30 gelezen ja.
Ik denk dat het aan de instellingen in de bios ligt...
Ik heb AGP 4x en FastWrite UIT... De Graphics Aperture size staat hiero op 64 mb (van de 256 mb DDR)
Wat hebben jullie allemaal precies?
ik hoop toch echt met mijn Athlon XP1600+ @ 1700+ snel genoeg is...
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
het is al vaker gevraagd, ik bevestig de vraag alleen even
Ja. Als je even gaat zoeken naar problemen in win xp kom je er nog al wat tegen. Bv: Software A doet het niet, internet is langzamer, hardware b doet het niet, XP crasht waar win98 het nog deed, Software C is langzamer dan normaal, Driver D wil niet instaleren, en ga zo maar door.Op woensdag 05 december 2001 22:54 schreef Alain het volgende:
denken jullie dat het momenteel zin heeft om een Win98/XP multiboot te maken??
thx
Breek je nek voorzichtig
Reality beats fiction by far!
I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass
http://www.ati.com/na/pages/resource_centre/dev_rel/screensavers.html
volgens mij was dat in topic 29 en 30Op donderdag 06 december 2001 03:39 schreef 6Pac het volgende:
Mensen.. ik zoek de topic over het flashen van de 8500 OEM naar Retail..wie kan me helpen?
enOp donderdag 06 december 2001 03:39 schreef 6Pac het volgende:
Mensen.. ik zoek de topic over het flashen van de 8500 OEM naar Retail..wie kan me helpen?
In het einde van deel 30 wordt hier veel over gesproken. Neem anders ook een kijkte in mijn sign want daar vind je een link met meer info er over.Op donderdag 06 december 2001 03:34 schreef E-MANs het volgende:
Mijn puter is stuk geweest, dus ik heb vanaf deel 24/25 niet meer kunnen volgen, en om nou 5000 berichten te gaan door spitten, vraag ik gewoon of er nog belangrijke dingen zijn besproken, (zoals de oem->retail flash truuk)
[edit] verkeerde quote meegenomen[/edit
Anoniem: 39237
Op dinsdag 04 december 2001 11:51 schreef paragon het volgende:
IK heb dus een probleem met mijn radeon 8500 ik kan CMR2 in win98 niet meer spelen krijg elke keer bij het opstarten een pagefault in cmr2.exe. Ik heb alles op nieuw geinstalleerd, geen effect toen ben ik het gaan uit zoeken. Clean instal met GF2 dx7a test->pass | dx8.1 test -> pass | drivers voor soundblaster geinstalleerd test -> pass | GF2 gedeinstalleerd, radeon erin | test-> page fault
Het moet dus aan de radeon liggen, ik heb zowel de nieuwste als de meegeleverde drivers geprobeerd. In winXP werkt het wel maar CMR2 loopt gewoon een stuk minder smooth onder 2k/XP dus ik wil het in win98 spelen. Iemand een idee?
Anoniem: 39237
Op dinsdag 04 december 2001 11:51 schreef paragon het volgende:
IK heb dus een probleem met mijn radeon 8500 ik kan CMR2 in win98 niet meer spelen krijg elke keer bij het opstarten een pagefault in cmr2.exe. Ik heb alles op nieuw geinstalleerd, geen effect toen ben ik het gaan uit zoeken. Clean instal met GF2 dx7a test->pass | dx8.1 test -> pass | drivers voor soundblaster geinstalleerd test -> pass | GF2 gedeinstalleerd, radeon erin | test-> page fault
Ik heb het zelfde probleem. Het werkt ook niet in Me.
Het vreemde is echter het werkt wel in WK2 en XP
Maar daar werkt CMR2 dus niet zo snelOp donderdag 06 december 2001 13:30 schreef normal het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde probleem. Het werkt ook niet in Me.
Het vreemde is echter het werkt wel in WK2 en XP
Niet op voorraad.
Als ik echt zou willen zou ik er een heleboel gratis kunnen krijgenOp donderdag 06 december 2001 14:22 schreef SuB het volgende:
hihi ik kan aan een radeon 8500 le komen voor 150 gulden ofzo =]=]

of voor niks
Ik ben blij dat ik het ook gedaan heb want er zijn problemen genoeg met XP.Op woensdag 05 december 2001 22:54 schreef Alain het volgende:
denken jullie dat het momenteel zin heeft om een Win98/XP multiboot te maken??
Ik heb zelf twee FAT32 partities en twee NTFS partities
Waarbij ik alle games op de FAT32 heb gezet (Win98SE)
Als je WinXP ook op FAT32 zet ziet hij ook Win98SE wat weewr problemen geeft.
En dat willen gamers niet
Ze zien er echt FANTASTIESCH uit...vooral tubes!!!
Ik vind het erg jammer dat de soapbubbles geen relfections&refractions hebben !
www.xcl-clan.comOp donderdag 06 december 2001 03:34 schreef E-MANs het volgende:
(zoals de oem->retail flash truuk)
Waarom wordt er over deze post heengelezen...die dingen zijn fantastiescht-spawn
Op de site van Ati zijn 4 screensavers voor de radeon 8500 te vinden ..
...gamen blijft leuk...
Niet op voorraad.
Anoniem: 1734
Op donderdag 06 december 2001 15:33 schreef Selachii het volgende:
berichtje
Hier op had ik al eerder op deze pagina antwoord gegeven.
mijn excusesOp donderdag 06 december 2001 16:15 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Hier op had ik al eerder op deze pagina antwoord gegeven.
...gamen blijft leuk...
ik wil fs2002 spellen!
Kheb ze ff een mailtje gestuurd, niet dat ze ooit antwoord geven.
Er gaan op rage3d geruchten dat ze er volende week weer aankomen. maar ja dat zal dan wel net voor de kerst komen dan.Op donderdag 06 december 2001 16:36 schreef FMS het volgende:
ik vind dit wel raar, al een hele maand zonder driver update, wat doen die ATI gasten.
ik wil fs2002 spellen!
Kheb ze ff een mailtje gestuurd, niet dat ze ooit antwoord geven.
Breek je nek voorzichtig
Anoniem: 19977
jammer dat het duits is.
http://www.tommti-systems.com/main-Dateien/reviews/radeon8500/radeon8500.html
Niet op voorraad.
Niet op voorraad.
Hoe komen ze dar dan weer aan?Op donderdag 06 december 2001 17:18 schreef Peltier het volgende:
Er is een duitse site die 3292 drivers gebruik voor een (hele hele hele uitgebreide) review. Heel veel technische info.
jammer dat het duits is.
http://www.tommti-systems.com/main-Dateien/reviews/radeon8500/radeon8500.html
Anoniem: 5448
Ik heb m'n systeem pas opnieuw geinstalleerd met XP en de rest van de games draaien wel allemaal perfect.
Hebben meer mensen hier last van?
Dit topic is gesloten.