Yup, ziet er goed uit!
Om het helemaal mooi te maken zou ik alleen ook je 'course' instellen op de juiste koers van de baan. Dan werkt je Localizer ook wat duidelijker, nu staat hij een beetje erg scheef. Voor de werking maakt het niet uit in de 737, maar ik vind scheef kijken altijd zo vervelend. Zo leer je het ook in het echt trouwens, want bij de oudere systemen die nog met naaldjes werkten enzo (zie chessna) krijg je geen juiste werking als je de course niet goed hebt.
Nog even wat extra informatie uit de echte wereld:
- Meestal (!) moet je op de hoogte blijven die je vliegt tot je recht voor de baan zit ("hold altitude until established on the localizer"). Dus, niet op APR drukken voor je recht voor de baan hant, want APR gaat ook de glideslope volgen (=hij gaat dalen). Met de NAV knop kan je hem lekker laten uitlijnen. Zorg wel dat je iets onder de hoogte zit die de ILS voorstelt, dan kan je nog overstappen op APR voor je de glideslope invliegt, want dan pakt hij hem netjes mee. Dit HOEF je niet te doen, maar het is wel ietsje echter.
- De APR is geen autoland feature. Het is een 'volg de ILS' knop. Dus niet vergeten dat ding weer uit te zetten voor je landt, want anders zal het vliegtuig aan de andere kant een evt. backcourse ofzo gaan volgen (=weer omhoog) maar meestal loopt dat gewoon heel slecht af.

Er zijn trouwens wel panels te vinden met autoland, maar die zijn zeldzaam. Phoenix panels van de 747 kunnen het, en een echte 747 trouwens ook.

- De auto-throttle is onafhankelijk van de autopilot aan/uit te zetten. Dus als je automatisch aan komt vliegen en de zaak uitzet zoals hierboven beschreven, vergeet dan je autothrottle niet af te zetten anders gaat hij meer gas geven terwijl je remt en rij je aan de andere kant de baan weer af.
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.