Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
ln -s file.php file.phps ?Op maandag 03 december 2001 21:13 schreef Thunder het volgende:
[..]
Zoiets kan héél makkelijk met powertoys for xp en dan timershot, klein nadeel, je moet wel xp ervoor hebben.
Wel kewl idee trouwens
Btw vraag voor xtentc: Die 'icon-database' () waarom sla je ze niet gelijk met de .php als .phps op? Korte tut. klik php bestandje aan, ctrl+c (nog geen ctrl+v) change naam van het php bestandje naar .phps, druk ctrl+v, klaar, en uploaden maar.
![]()
of als je geen shell access hebt gewoon 2x uppen met een verschillende ext =P
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
<==== Mijn uptime is dus naar de kloten omdat ik vanmiddag de server moest herstarten omdat ik virtueel geheugen anders heb ingesteld... Don't you just hate Windows...?
aantal processen? iconviews/uur, of alleen laatste uurOp maandag 03 december 2001 21:49 schreef CyB3R het volgende:
whee
kheb ook maar een counter toegevoegd
nu heb ik nog een kleine ruimte over om iets leuks te bedenken
GoT-posts, posts per dag/uur of alleen maar aantal posts vandaag ofzo
genoeg te bedenken, morgen maak ik even 2 extra icons met deze info, en ik zorg weer dat mensen zelf kunnen kiezen welk icon ze willen. m'n traffic-script heb ik nu lang genoeg getest na z'n laatste update (die 'm 50% sneller heeft gemaakt)
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
eigenlijk welOp maandag 03 december 2001 22:13 schreef Escobar het volgende:
Ik moet ook nog wat leuks verzinnen maar de inspiratie ontbreekt...
<==== Mijn uptime is dus naar de kloten omdat ik vanmiddag de server moest herstarten omdat ik virtueel geheugen anders heb ingesteld... Don't you just hate Windows...?
maar aan de andere kant, zo'n windows bak gaat nooit mijn hogere uptimes verbeteren
Wat noem jij hoog? Ik had gister nog een uptime van 7 dagen en hij liep nog niets slechter... Maar je hebt gelijk, uiteindelijk zal ik het afleggen...Op maandag 03 december 2001 22:29 schreef CyB3R het volgende:
[..]
eigenlijk wel
maar aan de andere kant, zo'n windows bak gaat nooit mijn hogere uptimes verbeteren
neeOp maandag 03 december 2001 21:13 schreef Thunder het volgende:
[..]
Zoiets kan héél makkelijk met powertoys for xp en dan timershot, klein nadeel, je moet wel xp ervoor hebben.
Wel kewl idee trouwens
Btw vraag voor xtentc: Die 'icon-database' () waarom sla je ze niet gelijk met de .php als .phps op? Korte tut. klik php bestandje aan, ctrl+c (nog geen ctrl+v) change naam van het php bestandje naar .phps, druk ctrl+v, klaar, en uploaden maar.
![]()
Je kunt het uit MySQL halen, maar moet je maar ff lezen, staat allemaal ergens op dit forum...Op maandag 03 december 2001 22:22 schreef Jeroen_Tielen het volgende:
Die uptime. Hoe krijg ik die in mijn ICON. Ik draai php op mijn WIN XP systeem
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Sure... Done...Op maandag 03 december 2001 22:35 schreef Jeroen_Tielen het volgende:
Escobar, als jij met een windows bak zit kan je mij de code geven voor die uptime ??
m'n hoogste is 94 dagen en 18 uurOp maandag 03 december 2001 22:34 schreef Escobar het volgende:
[..]
Wat noem jij hoog? Ik had gister nog een uptime van 7 dagen en hij liep nog niets slechter... Maar je hebt gelijk, uiteindelijk zal ik het afleggen...
(vorige reboot was voor kernel upgrade na stroomuitval)
Rulez:
• Bij iedere verandering code posten
• Bij geen wijzigingen gewoon posten
• Geen REQUESTS alleen RIPOFFZ
that's all
En ga ik mij daar aan houden?Op maandag 03 december 2001 22:42 schreef Xtentic het volgende:
Ik heb maar eens de TOPIC rulez bedacht van dit topic
Rulez:
• Bij geen wijzigingen gewoon posten
• Geen REQUESTS alleen RIPOFFZ
that's all
bij _iedere_ verandering?[b]Op maandag 03 december 2001 22:42 schreef Xtentic [..]
Rulez:
[..]
crisis ik heb net iedereen live laten zien hoe ik em veranderde, dat waren zo'n 10~15 kleine veranderingen om te zorgen dat ie niet ging erroren
maar ik heb een profielOp maandag 03 december 2001 22:43 schreef Escobar het volgende:
[..]
Ik ga mijn code nu niet posten, want het is een bende... Ik schaam mij daarvoor...

en een email adres
en die werkt ook nog

Dat heb ik ook, ik upload um meestal zo'n 10x voordat ie werktOp maandag 03 december 2001 22:44 schreef CyB3R het volgende:
[..]
bij _iedere_ verandering?
crisis ik heb net iedereen live laten zien hoe ik em veranderde, dat waren zo'n 10~15 kleine veranderingen om te zorgen dat ie niet ging erroren
eigen apache met php veeel handigerOp maandag 03 december 2001 22:44 schreef Xtentic het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ik upload um meestal zo'n 10x voordat ie werkt
scheelt je veel uploads, wachten, en frustraties
Jup maar in deze versie heb ik geen GD lib installed?Op maandag 03 december 2001 22:47 schreef CyB3R het volgende:
[..]
eigen apache met php veeel handiger
ik heb trouwens versie 1.2 tot 2.0 nogwattus (allemaal
je hoeft niet mer te doen dan in je php.ini een regeltje te uncommentenOp maandag 03 december 2001 22:48 schreef Xtentic het volgende:
[..]
Jup maar in deze versie heb ik geen GD lib installed?
ik heb trouwens versie 1.2 tot 2.0 nogwattus (allemaal)
gd support zit er blijkbaar standaard bij, maar staat niet default aan
Idd, heb ik ook vandaag opnieuw erop gezet, is veel handiger om al die dingetjes te testen.Op maandag 03 december 2001 22:47 schreef CyB3R het volgende:
[..]
eigen apache met php veeel handiger
BTW, ik ben nog aan iets bezig, maar dat zien jullie wel als het klaar is (kan wel nog een tijdje duren)
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
jah, gewoon naar gd_lib.dll zoeken in je conf, en de ";" voor die regel weghalenOp maandag 03 december 2001 22:53 schreef Xtentic het volgende:
en dan de GD library 4 winhooz installeren?... ik zie namelijk een gd_lib.dll ofzo
apache restarten, en dan zou ie t moeten doen
Ik wacht met heel veel plezierOp maandag 03 december 2001 22:55 schreef Duracell het volgende:
[..]
Idd, heb ik ook vandaag opnieuw erop gezet, is veel handiger om al die dingetjes te testen.
BTW, ik ben nog aan iets bezig, maar dat zien jullie wel als het klaar is (kan wel nog een tijdje duren)
die zit al ergens in een 'extentions' dir of zowOp maandag 03 december 2001 22:56 schreef Xtentic het volgende:
[..]
cool, die ; is al weg nu de dll nog
althans bij kwai_gon_jinn en een paar andere mensen uit deze draad wel
Op maandag 03 december 2001 22:57 schreef CyB3R het volgende:
[..]
die zit al ergens in een 'extentions' dir of zow
althans bij kwai_gon_jinn en een paar andere mensen uit deze draad wel
bij php zelf dus heOp maandag 03 december 2001 22:58 schreef Xtentic het volgende:
[..]
Op maandag 03 december 2001 23:00 schreef CyB3R het volgende:
[..]
bij php zelf dus he
um, die 'PING' vat ik niet helemaal..Op maandag 03 december 2001 23:06 schreef Xtentic het volgende:
vaaaag, nu als ik op icon.php klik (localhost) hoor ik PING en doet ie verder eingelijk weinig.
waar doe je dat precies?
als ik op icon.php klik (ik zie namelijk mijn dir structuur enzoOp maandag 03 december 2001 23:07 schreef CyB3R het volgende:
[..]
um, die 'PING' vat ik niet helemaal..
waar doe je dat precies?
Ook als ik op mijn PHP files klik... oeps
zit waarschijnlijk in php.ini maar weet het probleem niet te vinden ach who cares
vervangen door een standaard .ini en opnieuw die ; weghalenOp maandag 03 december 2001 23:08 schreef Xtentic het volgende:
[..]
zit waarschijnlijk in php.ini maar weet het probleem niet te vinden ach who cares
Verwijderd
en jahoor!Op maandag 03 december 2001 20:50 schreef dj_delta het volgende:
[..]
Hmmms ik ga zo maar eens proberen om mijn webcam op mijn icoon aan te sluiten.... moet te doen zijn toch?
Moi!Op maandag 03 december 2001 23:24 schreef dj_delta het volgende:
[..]
en jahoor! [afbeelding] hahaha eitje!
code
hoe vaak update ie?
[edit]
idd, code?
euh... ach ik wacht wel ff totdat ik me eigen webserver opnieuw ga configurerenOp maandag 03 december 2001 23:24 schreef CyB3R het volgende:
[..]
vervangen door een standaard .ini en opnieuw die ; weghalen
Tips?... ik draai lekker win95
Verwijderd
Op maandag 03 december 2001 23:27 schreef Xtentic het volgende:
[..]
Moi!
code
1
2
3
4
5
6
| <? Header("Content-type: image/jpg"); Header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate"); $fn = fopen("kam.jpg","r"); fpassthru($fn); ?> |
programmatje KABcam maakt om de 20 seconde een shotje... die geef ik gewoon door.. was nog moeilijk om dat programmatje te vinden... maargoed.. hij werkt!
Verwijderd
is het niet gewoon makkelijker om in je profiel dat plaatje neer te zetten als webicoon:?Op maandag 03 december 2001 23:30 schreef dj_delta het volgende:
[..]
PHP:
1 2 3 4 5 6 <? Header("Content-type: image/jpg"); Header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate"); $fn = fopen("kam.jpg","r"); fpassthru($fn); ?>
programmatje KABcam maakt om de 20 seconde een shotje... die geef ik gewoon door.. was nog moeilijk om dat programmatje te vinden... maargoed.. hij werkt!
Verwijderd
umm ja.. maar dan gooit ie hem toch in cache?Op maandag 03 december 2001 23:31 schreef cyberax99 het volgende:
[..]
is het niet gewoon makkelijker om in je profiel dat plaatje neer te zetten als webicoon:?
umOp maandag 03 december 2001 23:30 schreef dj_delta het volgende:
[..]
PHP:
1 2 3 4 5 6 <? Header("Content-type: image/jpg"); Header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate"); $fn = fopen("kam.jpg","r"); fpassthru($fn); ?>
waarom gooi je niet meten die kam.jpg als icon?
of wil je er nog text overheen drawen?
haha, echt LOL, ik vind um wel strak bedacht man!... maar waarom nu niet een gecombineerde versie?... counter en webcam?Op maandag 03 december 2001 23:30 schreef dj_delta het volgende:
[..]
PHP:
Verwijderd
euuhhh weet ik zo niet eigenlijkOp maandag 03 december 2001 23:32 schreef dj_delta het volgende:
[..]
umm ja.. maar dan gooit ie hem toch in cache?
zal wel aan de instellingen van je browser liggen
maar goed zo werkt t ook
Verwijderd
Das idd de volgende stap...Op maandag 03 december 2001 23:33 schreef Xtentic het volgende:
[..]
haha, echt LOL, ik vind um wel strak bedacht man!... maar waarom nu niet een gecombineerde versie?... counter en webcam?
dat zei ik dusOp maandag 03 december 2001 23:33 schreef Xtentic het volgende:
[..]
haha, echt LOL, ik vind um wel strak bedacht man!... maar waarom nu niet een gecombineerde versie?... counter en webcam?
Verwijderd
Op maandag 03 december 2001 23:46 schreef dj_delta het volgende:
Hmmmms zou het niet leuk zijn om random stats weer te geven? Ik bedoel dus al deze scriptjes in een gooien en dan random functie laten kiezen? Lijkt mij wel leuk idee...

nummertje random maken
en dan het juiste 'include' (document) includen en klaar is kees
Verwijderd
alleen k zit nog weer te klooien om mn tekstkleur aan te passen
liever in een script, anders zo'n rommeltje met verschillende files enzowOp maandag 03 december 2001 23:47 schreef Xtentic het volgende:
[..]
working on that, is eingelijk best simpel
nummertje random maken
en dan het juiste 'include' (document) includen en klaar is kees
Verwijderd
hahah nieuwste rage... na de signatures en info icons nu de webcam iconsOp maandag 03 december 2001 23:48 schreef cyberax99 het volgende:
hmm k heb nu ook mn webcam
alleen k zit nog weer te klooien om mn tekstkleur aan te passen
Verwijderd
wat doe k nu verkeerd?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| <? $msgfile = fopen ("teller.txt","r"); $current = fread ($msgfile, 100000); fclose ($msgfile); $new = $current + 1; $msgfile = fopen ("teller.txt","w+"); fputs ($msgfile,$new); fclose ($msgfile); $tijd = date("H")+1; $min = date("i:s"); Header("Content-type: image/png"); $plaatje = @ImageCreatefromjpeg ("a.jpg") or die ("Foutje..."); $background_color = ImageColorAllocate ($plaatje, 256, 256, 256); $text_color = ImageColorAllocate ($plaatje, 256, 256, 256); ImageString ($plaatje, 12, 18, 2, "8-)", $text_color); ImageString ($plaatje, 2.5, 2, 17, "Cyberax99", $text_color); ImageTTFText ($plaatje, 10, 0, 7, 40, $text_color, "arial.ttf", "$tijd:$min"); ImageTTFText ($plaatje, 15, 0, 8, 57, $text_color, "arial.ttf", $current); ImagePng ($plaatje); ?> |
ik vraag me af of mensen er wat op tegen hebben of ik m'n icon encrypted aanlever
krijgt iedereen de eerste keer een 'new site certificate' schermpje voor z'n neus
Kan, dan maak je functiesOp maandag 03 december 2001 23:49 schreef CyB3R het volgende:
[..]
liever in een script, anders zo'n rommeltje met verschillende files enzow
max 255Op maandag 03 december 2001 23:52 schreef cyberax99 het volgende:
grr ik kom maar niet uit die tekst kleur
wat doe k nu verkeerd?
PHP:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 <? $msgfile = fopen ("teller.txt","r"); $current = fread ($msgfile, 100000); fclose ($msgfile); $new = $current + 1; $msgfile = fopen ("teller.txt","w+"); fputs ($msgfile,$new); fclose ($msgfile); $tijd = date("H")+1; $min = date("i:s"); Header("Content-type: image/png"); $plaatje = @ImageCreatefromjpeg ("a.jpg") or die ("Foutje..."); $background_color = ImageColorAllocate ($plaatje, 256, 256, 256); $text_color = ImageColorAllocate ($plaatje, 256, 256, 256); ImageString ($plaatje, 12, 18, 2, "8-)", $text_color); ImageString ($plaatje, 2.5, 2, 17, "Cyberax99", $text_color); ImageTTFText ($plaatje, 10, 0, 7, 40, $text_color, "arial.ttf", "$tijd:$min"); ImageTTFText ($plaatje, 15, 0, 8, 57, $text_color, "arial.ttf", $current); ImagePng ($plaatje); ?>
Dan heb ik maar 1 woordOp maandag 03 december 2001 23:52 schreef CyB3R het volgende:
hmm
ik vraag me af of mensen er wat op tegen hebben of ik m'n icon encrypted aanlever
krijgt iedereen de eerste keer een 'new site certificate' schermpje voor z'n neus
been there, done that long time agoOp maandag 03 december 2001 23:24 schreef dj_delta het volgende:
[..]
en jahoor! [afbeelding] hahaha eitje!

my lips are sealedOp maandag 03 december 2001 23:54 schreef Xtentic het volgende:
[..]
ssssssst
*zzzzzzzzzzip*
Verwijderd
1
2
3
4
| <? $background_color = ImageColorAllocate ($plaatje, 255, 255, 255); $text_color = ImageColorAllocate ($plaatje, 100, 100, 100); ?> |
effe aangepast maar ik zie t nog niet
ImageString() wil een font van 1 tot 5Op maandag 03 december 2001 23:55 schreef cyberax99 het volgende:
PHP:
1 2 3 4 <? $background_color = ImageColorAllocate ($plaatje, 255, 255, 255); $text_color = ImageColorAllocate ($plaatje, 100, 100, 100); ?>
effe aangepast maar ik zie t nog niet![]()
Tis wat hè ....... www.php.netOp maandag 03 december 2001 23:58 schreef CyB3R het volgende:
[..]
ImageString() wil een font van 1 tot 5
nog handiger als je het gewoon uit je hoofd weetOp maandag 03 december 2001 23:59 schreef Xtentic het volgende:
[..]
Tis wat hè ....... www.php.netis soms best handig
Verwijderd
k zat een beetje te klooien met het plaatje die was te groot
dus geen 60 x 60 en dan kloppen de waarden niet meer voor de sting
maar hij is nu helemaal goed
?Op dinsdag 04 december 2001 00:07 schreef Xtentic het volgende:
als je dit een tijd doet onthoud je het vanzelf hoor
Verwijderd
preciesOp dinsdag 04 december 2001 00:13 schreef Xtentic het volgende:
[..]
alleen valt die text voor geen meter te lezen
maar ik vind het zo wel weer leuk geweest en ik denk dat ik jullie morgen maar van mn uitzicht laat genieten
ff

moet ook gebeuren

speciaal voor deze topic zeker?
Verwijderd

enniewee.

[edit]
ack..
meer random colour blunders
Als hij groen is, dan ben ik online. Als hij rood is, niet.
Verder laat hij zien wat ik aan het luisteren ben, als m'n winamp aan staat.
Als m'n winamp niet aanstaat, of als m'n systeem uitstaat, laat hij de uptime van onze server zien
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
<<=====================|
crewl, die ziet er goed uit!!!Op dinsdag 04 december 2001 00:37 schreef corani het volgende:
Nou, ik ben ook maar weer eens bezig geweest met m'n icon
Als hij groen is, dan ben ik online. Als hij rood is, niet.
Verder laat hij zien wat ik aan het luisteren ben, als m'n winamp aan staat.
Als m'n winamp niet aanstaat, of als m'n systeem uitstaat, laat hij de uptime van onze server zien
code?
Tja maar ook zeer simpel!Op dinsdag 04 december 2001 00:42 schreef SanderHovestad het volgende:
Errug Moeilijk hoor
<<=====================|
Ik heb gebruik gemaakt van SpyAmp (plugin voor Winamp, te vinden op winamp.com) Deze stelt je huidige song, playlist, etc beschikbaar via een interne http-server. Ik heb deze ingesteld op poort 2332. (mijn werkstation heeft ip: 192.168.1.100)
Ik zeg er gelijk bij dat het NIET netjes geprogrammeerd is
In ieder geval, hier de source:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
| <? header("Content-type: image/png"); Header("Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0"); Header("Expires: Thu, 19 Nov 1981 08:52:00 GMT"); Header("Pragma: no-cache"); $im = ImageCreate("60","60"); $kleur["groen"] = ImageColorAllocate ($im, 0 ,192,0 ); $kleur["dgroen"] = ImageColorAllocate ($im, 0 ,128,0 ); $kleur["rood"] = ImageColorAllocate ($im, 192,0 ,0 ); $kleur["drood"] = ImageColorAllocate ($im, 128,0 ,0 ); $kleur["wit"] = ImageColorAllocate ($im, 255,255,255); $kleur["geel"] = ImageColorAllocate ($im, 0 ,255 ,0 ); /* Kijken of ik online ben */ if( $ping_cmd = popen( "ping -c 1 -i 1 192.168.1.100", "r" ) ) { while( ! feof( $ping_cmd ) ) { $temp .= fgetc( $ping_cmd ); } $ping_return = pclose( $ping_cmd ); } // Winamp informatie ophalen if (!$ping_return) { $fp = fsockopen("atlantis.berflo.lan", 2332); if (!$fp) { // Winamp draait blijkbaar niet: geen reactie of fout van SpyAmp $winamp = 0; } else { $winamp = 1; // documentje opvragen fputs ($fp, "GET / HTTP/1.0\r\n\r\n"); for ($i = 1; $i < 11; $i++) { // eerste 11 regels weggooien $blaat = fgets($fp, 128); } // de 12e regel willen we hebben $blaat = fgets($fp, 1000); // en de rest interesseert niet :o) Close! fclose ($fp); // De info eruit halen die je wilt $values = explode("<td>",$blaat); $naam = $values[1]; // dit is artiest + nummer $time = $values[2]; $naam = substr($naam, 0, strpos($naam, "<tr>")); $song = substr($naam, strpos($naam, " - ") + 3, 255); if (strlen($song) > 14) { // voor het geval hij te lang is voor 1 regel. // eigenlijk zou je ook op de spatie moeten letten :o) $song1 = trim(substr($song, 0, 15)); $song2 = trim(substr($song, 15, 255)); } else { $song1 = $song; } // begin en eindspaties weg $naam = trim(substr($naam, 0, strpos($naam, " - "))); $time = trim(substr($time, 0, strpos($time, "<tr>"))); } } if( $ping_return || !$winamp) { if ($ping_return) { // Ik ben Offline! imagefill($im, 1, 1, $kleur["drood"]); ImageTTFText ($im, 10, 0, 5, 12, $kleur["wit"], "/home/www/fonts/supernova.ttf", "I am offline"); } else { // Winamp draait niet! imagefill($im, 1, 1, $kleur["dgroen"]); ImageTTFText ($im, 10, 0, 5, 12, $kleur["wit"], "/home/www/fonts/supernova.ttf", "No Winamp!"); } // uptime ophalen $ut = strtok( exec( "/bin/cat /proc/uptime" ), "." ); $days = sprintf( "%d", ($ut/(3600*24)) ); $hours = sprintf( "%d", ( ($ut % (3600*24)) / 3600) ); $min = sprintf( "%d", ($ut % (3600*24) % 3600)/60 ); $sec = sprintf( "%d", ($ut % (3600*24) % 3600)%60 ); $uptime = array( $days, $hours, $min, $sec ); $time = sprintf("%dd, %02d:%02d:%02d",$uptime[0],$uptime[1],$uptime[2],$uptime[3]); ImageTTFText ($im, 10, 0, 5, 36, $kleur["wit"], "/home/www/fonts/supernova.ttf", "Server uptime:"); ImageTTFText ($im, 10, 0, 5, 48, $kleur["wit"], "/home/www/fonts/supernova.ttf", "$time"); } else { // Ik ben online, en winamp ook! imagefill($im, 1, 1, $kleur["dgroen"]); ImageTTFText ($im, 10, 0, 3, 10, $kleur["geel"], "/home/www/fonts/supernova.ttf", "Now playing:"); ImageTTFText ($im, 10, 0, 3, 22, $kleur["wit"], "/home/www/fonts/supernova.ttf", "$naam"); ImageTTFText ($im, 10, 0, 3, 34, $kleur["geel"], "/home/www/fonts/supernova.ttf", "$song1"); if (isset($song2)) { ImageTTFText ($im, 10, 0, 3, 45, $kleur["geel"], "/home/www/fonts/supernova.ttf", "$song2"); } ImageTTFText ($im, 10, 0, 3, 56, $kleur["wit"], "/home/www/fonts/supernova.ttf", "$time"); } ImagePNG($im); ?> |
En voor iemand het vraagt, ik ga het niet vertellen. Ik denk zelfs niet dat ik het zelf ga gebruiken. We moeten tenslotte aardig zijn voor de servers van tweakers
Hoe bedoel je?Op dinsdag 04 december 2001 02:21 schreef Xtentic het volgende:
MMM Valt te merken
server ging echt happeren (tweakersOp dinsdag 04 december 2001 02:28 schreef corani het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
'k um draaien jah
hehe thx CyB3R
stomme spatie soms ook altijd
naja, .... to be continued ( volgende keer mijn icon
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Verwijderd
als je effe een tijdje wacht en je drukt op F5 dan heb je kans dat dr net een auto langsrijd
<----
Euh... lijkt wel of ie down isOp dinsdag 04 december 2001 09:07 schreef cyberax99 het volgende:
nou kan je fijn genieten van mn uitzicht op de straat
als je effe een tijdje wacht en je drukt op F5 dan heb je kans dat dr net een auto langsrijd
<----
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Ik wachtOp dinsdag 04 december 2001 07:47 schreef Kwai_gon_jinn het volgende:
wh00t wh00t
'k um draaien jah
hehe thx CyB3R
stomme spatie soms ook altijd
naja, .... to be continued ( volgende keer mijn icon)
Dit topic is gesloten.