ImageString($image, 1, 1, 31, "ECCp buffr: $buffer", $fgcol);
Hij wilde op deze manier de waarde van de buffer stand achter ECCp buffer: plaatsen, en dat past dus niet... Heb de $buffer nu in eigen nieuwe imagestring gegeven. Dat werkte dus wel
...
...
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Hoe doe je dat dan onder Windows? Je maakt een MySQL-entry als je opstart of zo? Kun je toch net zo goed met een file doen?Op dinsdag 11 december 2001 14:53 schreef Jeroen_Tielen het volgende:
Ik heb eindelijk mijn Uptime in mijn Icon.
FF ter info. Mijn webserver is een Windows XP bak met MySql en PHP. MySql draait voor de Uptime voor de rest niets.
Ja idd maar ik was al druk aan het stoeien om het met sql aan de praat te krijgen (Manny thanks to Escobar)totdat iemand pas posten van die file. Maar ik hoef nu niet die file aan te passen als mijn server reset.Op dinsdag 11 december 2001 15:02 schreef KevinLevie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan onder Windows? Je maakt een MySQL-entry als je opstart of zo? Kun je toch net zo goed met een file doen?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <? mysql_connect("localhost", "naam", "wachtwoord"); $Result = mysql_query("SHOW STATUS LIKE 'Uptime'"); $Row = mysql_fetch_array ($Result); $TotaalSeconden = $Row['Value']; $Seconden = $TotaalSeconden % 60; $Minuten = ($TotaalSeconden / 60) % 60; $Uren = (($TotaalSeconden / 60) /60) %24; $Dagen = ((($TotaalSeconden / 60) / 60) /24) %24; ?> |
1
2
3
4
5
6
7
| FilePath = "C:\mijnpad\uptime.txt" Set objFSO = CreateObject("Scripting.FileSystemObject") If objFSO.FileExists(FilePath) Then objFSO.DeleteFile(FilePath) Set CurrentFile = objFSO.CreateTextFile(FilePath) CurrentDate = Year(Date) & "-" & Month(Date) & "-" & Day(Date) & " " & Time CurrentFile.WriteLine CurrentDate CurrentFile.Close |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <? /* Kijken of ik online ben */ $ipadres = gethostbyname("test"); if ($ipadres=="test") { if (!($file = file("test"))) { $status="Online [Err]"; } else { $upsince = strtotime($file[0]); $uptime = (time() - $upsince); $min = ($uptime/ 60) % 60; $uur = (($uptime / 60) /60) %24; $dag = ((($uptime / 60) / 60) /24) %24; $status = $dag . "d" . $uur . "u" . $min . "m"; }} else { $status = "Offline"; } ?> |
als dat @getal de tijd in beats is (zoals mijn icon), dan doe je iets foutOp dinsdag 11 december 2001 14:53 schreef Jeroen_Tielen het volgende:
Ik heb eindelijk mijn Uptime in mijn Icon.
FF ter info. Mijn webserver is een Windows XP bak met MySql en PHP. MySql draait voor de Uptime voor de rest niets.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Een countdown?Op dinsdag 11 december 2001 20:02 schreef RichardSch het volgende:
misschien is het een leuk idee voor een goede programmeur om een soort van countdown in je icoon te kunnen zetten? aangezien ik geen goede PHP programmeur ben kan ik t niet maken maar misschien een leuk idee
Alles is najagen van wind...
kewlOp dinsdag 11 december 2001 20:57 schreef KNOETJE het volgende:
Thanx CyB3R
Heb hem nu eindelijk ook in C heb wel je source gebruikt...
alleen om mijn icon?Moest comleet nieuwe install doen van debian...
Maar hij dut et nu.
Zoiets heeft ACMIk wil eigenlijk iets maken met meerdere plaatjes achter elkaar: eerst laat ie 2 sec uptime zien daar na 2 sec de proc load enz.. soort animated-gifje.
Is dit mogelijk??
Nee dat is mijn uptime in BEATSOp dinsdag 11 december 2001 19:40 schreef CyB3R het volgende:
[..]
als dat @getal de tijd in beats is (zoals mijn icon), dan doe je iets fout
ahhOp dinsdag 11 december 2001 22:24 schreef Jeroen_Tielen het volgende:
[..]
Nee dat is mijn uptime in BEATSVond hem wel origineel. Maar ik zet er wel ff een beschrijving bij
Nee, had hem helemaal verkloot...alleen om mijn icon?
jah, ik heb em ook maar zo gemaaktOp dinsdag 11 december 2001 22:48 schreef KNOETJE het volgende:
[..]
Nee, had hem helemaal verkloot...
Mooie layout he!!!
jah maar dat ondersteunt geen enkele browser nogMaar ben ff aant zoeken naar dat animated gedoe
ACM kunnen we wel vragen maar die gebruikt php en gif
gif wordt niet ge-support door gd2 en php gebruiken we ook al niet!!!
Je gebruikt nu png, ik ben hem gebruike em nu als jpeg...
ziet er heel vies uit!!! (is ook truecolor)
Je hebt voor png een animated uitvoering mng heet dat
en er bestaat er ook een voor jpeg! Daar gaat ik nu mee bezig.
Als je hem animated wilt maken, dan MOET je volgens mij wel GIF maken. Dat betekend dus een oude GD installeren. (Die je overigens ook vanuit C kunt gebruikenOp dinsdag 11 december 2001 22:48 schreef KNOETJE
Maar ben ff aant zoeken naar dat animated gedoe
ACM kunnen we wel vragen maar die gebruikt php en gif
gif wordt niet ge-support door gd2 en php gebruiken we ook al niet!!!
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Maar mij lukt het helemaal niet, ben niet zo'n php held. Als iemand hier iets voor gemaakt heeft hoor ik graagaikedejongste@wish.nl</A></TD>
<TD>32</TD>
<TD>124</TD>
<TD>4551</TD>
<TD>-</TD>
<TD>64678</TD>
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
inlezen als array, striptaggen en de juiste regel (bijvoorbeeld $file[3]) weergeven in je iconOp woensdag 12 december 2001 19:16 schreef Lord of the Pentium het volgende:
Maar mij lukt het helemaal niet, ben niet zo'n php held. Als iemand hier iets voor gemaakt heeft hoor ik graag
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Ik heb ff snel wat in elkaar geknutseld, maar ik weet nog niet of hij goed werkt.. Als het allemaal werkt, zal ik wel eens wat source postenOp woensdag 12 december 2001 19:16 schreef Lord of the Pentium het volgende:
Even dwars door de hele discussie heen, misschien is het ook leuk om je rc5 blokken in je icon te hebben. Vond het zelf wel een leuk idee
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Ik ga ook aan de gang !Op woensdag 12 december 2001 22:16 schreef Flat© het volgende:
[..]
inlezen als array, striptaggen en de juiste regel (bijvoorbeeld $file[3]) weergeven in je icon
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq