ThaLaw, lees 't topic even door

Helemaal mee eens.Dit is het risico als je alles laat regelen door een ander, ik (en wat collega's) wilden er zeker van zijn dat we er een hadden, dus we hebben wat flappen bij elkaar gegooid, faxje de deur uit en die bare-bones ff met de auto opgehaald.
Verwijderd
Verwijderd
Leuk en aardig allemaal, maar als er van de mensen van de gezamelijke inkoopactie afspraken zijn gemaakt met ICM (it-resell) over 't reserveren van systemen, en ik kom eergisteren daar om 2 systemen op te halen, dan verwacht ik dat ik systemen krijg die NIET van de tweakers stapel af worden gehaald.Op dinsdag 04 december 2001 23:41 schreef Jaromir het volgende:
We zijn met z'n allen nu zo dicht bij de inkoop van het systeem en dan zijn er van die grapjurken, hier walg ik werkelijk van. Mensen doen zich zoveel moeite, en dan zou die nu voor niks zijn geweest
Ja, kijken ze niet eens naar...Op dinsdag 04 december 2001 23:47 schreef marijn het volgende:
hey, ThaLaw kan je daar dan ook gewoon spullen kopen als particulier?
en wij maar denken dat ze daar op zouden lettenOp dinsdag 04 december 2001 23:48 schreef ThaLaw het volgende:
[..]
Ja, kijken ze niet eens naar...
Verwijderd
www.kuiphuis.nl
ok, nu wachten op een held die er een 850 Mhz Celeron in steekt. Die zijn nog best te krijgen nlErg leuk allemaal van jullie moet ik zeggen, en dat een celeron 900 niet werkt kan mijn vermoedens die ik met saeed besproken heb doen waarmaken, en dat is een conflict met een multiplier hoger dan 8.5
Hmmm..Op dinsdag 04 december 2001 22:58 schreef kosz het volgende:
Nou die worden echt niet bewaard hoor jongens, kheb er vanmiddag 15 gehaald !!!
Spuitbussie autolak en een busje Metallic black modelverf op acrylbasis (Tamiya)..Op dinsdag 04 december 2001 19:31 schreef Jaromir het volgende:
Geeft niks als er krassen ofzow opzitten, dan spuit ik die kast ook nog wel over, mag ik backslash32 vragen wat hem dat gekost heeft en waar hij die materialen haalt en welke het waren.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Verwijderd
lekker tof teringlijersOp dinsdag 04 december 2001 23:37 schreef BaSsDruM het volgende:
Zwart met zilver gespoten hier. Zelf opgehaald 2 dagen geleden, omdat ik al 't vermoeden had dat die gezamelijke inkoopactie de soep in zou lopen.
Ben blij dat ik 'm persoonlijk af heb kunnen halen, daardoor heb ik nog 2 redelijke eruit kunnen vissen, zonder al te veel krassen, en incl. 2 slotcoolers en een modem
Win98 staat er al op, staat onder mn tv dedicated divxjes te spelen
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Mr.Blonde/DJ.Smiley:Op woensdag 05 december 2001 00:31 schreef Martijn02 het volgende:
[bla bla bla]
Per direct afhaken zou lame zijn imho.Op woensdag 05 december 2001 00:31 schreef Martijn02 het volgende:
blabla, mooi verhaal.. harde waarheid waarschijnlijk?
Desalniettemin mijn grote respect voor de organisatoren, ze steken er veel tijd in, en doen het naar mijn mening prima. Alleen IT-resell maakt er een beetje een potje van geloof ik, maar daar kunnen zij ook niks aan doen.
tnx
Als het nou enig nut had om het zo groot in te kopen was het nog wel ok, maar zoals het er nu uit ziet (ik heb geen inside info, alleen wat ik hier lees) krijgen we niet eens een noemenswaardige korting. eentje voor niks, op 60 a 70 bakkies. poe poe...
Kortom, ik begin te twijfelen, als ik organisator was zou ik er niet meer achter willen staan.
DAT proberen we morgen ff te realiseren, zodat iedereen weet waar ze aantoe zijn.Mischien kan IT-resell zelf wat duidelijkheid verschaffen?
Verwijderd
ik wil best NU (at the moment) betalen hoor! als ik maar datgene krijg wat ik bestel heb...Op woensdag 05 december 2001 00:37 schreef marijn het volgende:
Wordt de bestelling woensdag/donderdag verzonden? of moet eerst al 't geld binnen zijn voor als iemand niet wil betalen.
Wat MIJ betreft, kan de order eruit richting IT-Resell.Op woensdag 05 december 2001 00:37 schreef marijn het volgende:
Wordt de bestelling woensdag/donderdag verzonden? of moet eerst al 't geld binnen zijn voor als iemand niet wil betalen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
d8 je dat ik op de ptt ging wachten dan??? nuhOp woensdag 05 december 2001 00:43 schreef BackSlash32 het volgende:
Faxen maar dan... is sneller.
www.kuiphuis.nl
Verwijderd
Wat een onzin om mensen te verplichten om met onze actie mee te doen. Het is belachelijk dat mensen die zelf een kastje zijn gaan halen hier afgezeken worden, iedereen heeft toch het volste recht om te kiezen of hij wel of niet meedoet?Op woensdag 05 december 2001 00:55 schreef Jaromir het volgende:
Jah, nowhere here the same, ik dacht eerst ook laat ik maar alvast zo'n kassie gaan halen, maar toen dacht ik doe maar mee aan de inkoop actie, dan ontmoet je ook nog es wat tweakers, en ben je geen lamer die andere tweakers kloot door buitenom de actie ef de voorraad op te maken
Dat kan me aan me reet roesten maar kom dan niet hier vol trots melden dat je ff 15 systeempjes hebt gehaald!Op woensdag 05 december 2001 01:04 schreef Martijn02 het volgende:
Wat een onzin om mensen te verplichten om met onze actie mee te doen. Het is belachelijk dat mensen die zelf een kastje zijn gaan halen hier afgezeken worden, iedereen heeft toch het volste recht om te kiezen of hij wel of niet meedoet?
juistOp woensdag 05 december 2001 01:09 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Dat kan me aan me reet roesten maar kom dan niet hier vol trots melden dat je ff 15 systeempjes hebt gehaald!
Houdt gewoon je kop dan!
www.kuiphuis.nl
Verwijderd
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Op woensdag 05 december 2001 08:14 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Heeft er al iemand een heatsink met koeler combi die zo laag is dat je er nog een FDD in kan douwen??? Die van mij (coolermaster op de HCC gekocht) is nu net een halve centimeter te hoog
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Weet je ook wat 'ie kost en waar die te koop is?Op woensdag 05 december 2001 08:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze is volgens mij wel geschikt
~~ meesterprutser ~~
Same here, ik wou er ook al 1 gaan halen maar dit vond ik ook wel een goed plan, jammer maar dit soort dingen gebeuren altijd.Op woensdag 05 december 2001 00:55 schreef Jaromir het volgende:
Jah, nowhere here the same, ik dacht eerst ook laat ik maar alvast zo'n kassie gaan halen, maar toen dacht ik doe maar mee aan de inkoop actie, dan ontmoet je ook nog es wat tweakers, en ben je geen lamer die andere tweakers kloot door buitenom de actie ef de voorraad op te maken
en nu????????-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: ************************
Verzonden: woensdag 5 december 2001 8:18
Aan: icmbv@it-resell.nl
Onderwerp: ResellFormulier
Dit is het resultaat van een WWW formulier. Het is verstuurd door **********
op Woensdag, December 5, 2001 at 08:17:31
------------------------------------------------------------
Geslacht: Dhr.
Naam: P.J. Feldberg
Tel: **********
Onderwerp: Informatie Aanvraag
Opmerkingen: De barebone systemen met soyo mainboard (fl.139,-) op de site,
zijn die er nog? Zo ja, hoeveel?
submit: Verzenden
------------------------------------------------------------
ja, die zijn er. 60x barebones. De cpu's zijn op.
dick
/me is wakkerOp woensdag 05 december 2001 08:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
Zijn de inkoop boy's/girls al wakker??? It-resell gaat zo open...
OK doe dan nu iets!!Op woensdag 05 december 2001 09:21 schreef Mr.Blonde het volgende:
[..]
/me is wakker.... zo goed als
Ik contact DJSmiley vandaag en dan bestellen we de hele zooi.
Ik heb zelf helaas geen tijd tot een uur of 3 wegens omstandigheden, maar ik denk dat DJSmiley zelf ook prima kan bestellen. Mocht dat niet lukken dan hoor ik dat denk ik wel direct.
In ieder geval hoeven jullie je geen zorgen te maken. Vandaag word iedereen gemaild met info.
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
En hoe zit het dan precies met die systemen?Op woensdag 05 december 2001 09:32 schreef Mr.Blonde het volgende:
Rustig allemaal plz...
We gaan vandaag bestellen. De CPU's zijn op voorraad, in tegenstelling tot wat Dick verteld. De telefonische verkoper wist mij te vertellen dat er 80 celeron's binnenkomen deze week, waarschijnlijk morgen.
Verwijderd
Verwijderd
Iedere keer als iemand belt hebben ze er ongeveer 60 op voorraad, als ik zo kijk zijn er nadat je gevraagd hebt om ze vast te houden nog zo'n 20 a 25 verkocht aan tweakers. maar nu zijn het er nog steeds ongeveer 60. Ik weet niet wat voor bron dat bedrijfje heeft, maar het lijkt of ze maar bare-bones uit die container blijven trekkenOp woensdag 05 december 2001 09:46 schreef Mr.Blonde het volgende:
Ik heb net weer even gebeld. Er zijn een stuk of 60 op voorraad volgens zeggen van de verkoper. Ik heb direct een order geplaatst: 64 barebones en 45 celeron's...
Ik hou jullie op de hoogte...
Prima! Bedankt!Op woensdag 05 december 2001 09:46 schreef Mr.Blonde het volgende:
Ik heb net weer even gebeld. Er zijn een stuk of 60 op voorraad volgens zeggen van de verkoper. Ik heb direct een order geplaatst: 64 barebones en 45 celeron's...
Verwijderd
** Dojo blijft intresse houden in een eventuele rest BB **Op woensdag 05 december 2001 09:46 schreef Mr.Blonde het volgende:
Verwijderd
klinkt goed Mr.Blonde! bedankt voor alle moeite die jullie doen! als de barebone er is moeten we met z;n allen maar eens een meeting houden!Op woensdag 05 december 2001 09:46 schreef Mr.Blonde het volgende:
Verwijderd
Wou je nog een inkoopactie voor de koelertjes beginnen?Op woensdag 05 december 2001 10:45 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Voor die superlage koelertjes op de vorige pagina:
Zijn er nog meer mensen die daar behoefte aan hebben?
Ik ben voor! neem wel een 8 poorts switching hub mee.Oja en die meeting daar ben ik voor! Lekker ervaringen uitwisselen en distro's/images uitwisselen. ff een eenvoudig LAN opstellen en klaar.... Spyro stelt zijn 8 poorts 10/100 SWITCH beschikbaar....
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als er er geen floppy en CD-romdrive in doet heb je dus al 1x 3.5" intern over voor je HD, en met wat brackets van 5 gulden kan je je HD ook wel in die 5.25" kwijt.Op woensdag 05 december 2001 11:54 schreef Xanthorax het volgende:
Ik zou het wel prettig vinden als hij compleet is aangezien ik er geen floppy / cdrom in ga stoppen en een ontbrekende hd bracket lijkt me ook niet zo handig. Een paar krassen boeien me niet zo.
Verwijderd
Ik heb wel kleur via s-video. Maar eerst had ik ook zwart-wit. Moest wat instellen op m'n tv en toen kreeg ik wel kleur. Als je een s-video input voor bij je tv hebt, moet het wel kunnen denk ik.[b]Op woensdag 05 december 2001 11:36 schreef
2. Er is gemeld dat als je vgastekker eruit laat dat dan automatisch de tvout word aangezet. Dit werkt bij mij alleen via s-video en niet via composite. Omdat s-video op mijn tv zwart/wit is zou ik graag composite willen gebruiken, want dan krijg ik wel kleur
Zolang er maar een van de drie 'mooi' en compleet is[b]Op woensdag 05 december 2001 11:57 schreef De bedoeling is dat iedereen een goeie complete krijgt, mocht er iets ontbreken/beschadigd zijn, dan in overleg met IT-Resell / "koper" tot een goeie oplossing komen.
zal toch wel lukkenoftwel: 't komt wel goed
Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...
Laten we nou niet gaan beginnen aan verhalen waarom iemand wel of niet recht heeft op een krasvrij exemplaar... (en vooral niet in de thread..., desnoods stuur je de organisatie maar een e-mail met je verzoek.)Op woensdag 05 december 2001 12:09 schreef Rincewind het volgende:
[..]
Zolang er maar een van de drie 'mooi' en compleet isDie moet ik aan een kennis geven (kerstkado van ons) die rond moet komen van een bijstand-uitkering. Die gast verdient wel een kast zonder kras imho. Kan-ie ook eens gaan 'compjoeteren'
![]()
Valt er verder bij IT-resell nog iets te regelen voor wat betreft beeldschermen etc ? Kan ik ze zomaar bellen en refereren aan deze actie ?
Ik heb de woorden 'recht op' niet gebruikt. En als er iemand recht heeft op een puntgaaf exemplaar dan zijn dat de organisatoren het wel. Daarnaast mag ik wel een wens uiten. 'nuff said.Op woensdag 05 december 2001 12:16 schreef j-w het volgende:
Laten we nou niet gaan beginnen aan verhalen waarom iemand wel of niet recht heeft op een krasvrij exemplaar...
Ik heb ze (IT-Resell) gisteren een mailtje gestuurd en vervolgens kreeg ik een onbeschoft mailtje terug met de opmerking dat ze niets van zo'n actie afwistenDaarnaast lijkt het me verstandig dat alleen de organisatie contact opneemt met IT-resell (tenminste voor zaken die gerelateerd zijn aan deze actie), anders worden die lui bij IT-resell helemaal gek van ons. Hoe meer mensen contact hebben, des te groter de kans op misverstanden, en des te kleiner de kans op goede deals.
Lief kastje, geen tv-outOp woensdag 05 december 2001 12:41 schreef Gump het volgende:
Hmmm, ik begin toch wel m'n twijfels te krijgen over dat bedrijfje.
Maar mocht het op niks uitlopen kunnen altijd nog een gezamelijke inkoopactie houden voor deze:
[afbeelding]
![]()
![]()
$129,99 bij Sunmaxpc
Ieks! wat is dat?Op woensdag 05 december 2001 12:41 schreef Gump het volgende:
Maar mocht het op niks uitlopen kunnen altijd nog een gezamelijke inkoopactie houden voor deze:
[afbeelding]
![]()
![]()
$129,99 bij Sunmaxpc
Verwijderd
het lijkt wel een broodtrommelOp woensdag 05 december 2001 12:41 schreef Gump het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
$129,99 bij Sunmaxpc
~~ meesterprutser ~~
dat was de bedoeling ja, volgens planning heeft iedereen waarop van toepassing vanavond mailtje met factuurOp woensdag 05 december 2001 15:02 schreef enter.nu het volgende:
MrBlonde of DJSmiley: Als ik het goed begrepen heb is het zaakje besteld.. kun je voor 23:00uur nog ff wat info mailen zodat ik de betaling vandaag nog via Girotel de deur uit kan doen?
Verwijderd
Mocht iemand cancellen, wat ik niet denk, dan hou ik me aanbevolen. En nou stop ik met zeuren..het is tijd op te wachten.Op woensdag 05 december 2001 15:23 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
dat was de bedoeling ja, volgens planning heeft iedereen waarop van toepassing vanavond mailtje met factuur
Mocht ik er per ongeluk twee krijgen (heb maar 1 besteld) dan mag je hem overnemenOp woensdag 05 december 2001 15:26 schreef dojo007 het volgende:
[..]
Mocht iemand cancellen, wat ik niet denk, dan hou ik me aanbevolen. En nou stop ik met zeuren..het is tijd op te wachten.
Suc6
~~ meesterprutser ~~
Verwijderd
Verwijderd
Te gek man, er blijft toch nog hoop--> 0.000001%Mocht ik er per ongeluk twee krijgen (heb maar 1 besteld) dan mag je hem overnemen![]()
![]()
Verwijderd
Ik denk dat Dick er graag eenOp woensdag 05 december 2001 15:54 schreef Jaromir het volgende:
Ik vind dit wel een hele rare zaak, ik heb ze gemaild over hun 2e hands barebones, en dit krijg ik als reply:
ze vallen echt van ellendigheid uit elkaar
ik zou ze niet kopen, sterker nog; ik wil ze je niet verkopen
dick
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Jaromir [mailto:jaromir@home.nl]
Verzonden: woensdag 5 december 2001 9:57
Aan: dickp@it-resell.nl
Onderwerp: Re: ResellFormulier
Zijn de systemen nog een beetje intakt, of vallen ze van ellendigheid uit
elkaar?
-----Einde Oorspronkelijk bericht-----
Ik vind het toch wel een slechte service, om eerlijk te zijn heb ik niet zoveel vertrouwen in die verkoper, maar ik blijf vertrouwen in jullie houden.
~~ meesterprutser ~~
Verwijderd
Ook met deze meneer kan ik praten..Op woensdag 05 december 2001 16:01 schreef Bizkit het volgende:
mmmmmm, zolang hij compleet is en werkt, wil ik er (nog altijd) 1, maar als blijkt dat ze bagger zijn en deels niet werken........Ik heb er nog wel vertrouwen in. Jullie (crew)moeten eerst iets zwart op wit hebben van IT-Resell, want dan kunnen we altijd nog iets claimen mocht het bagger zijn.
Verwijderd
Dat hopen we dan maar... Het feit dat hij uitverkocht is betekent ook dat wij niks meer te ruilen hebben in geval van eventuele kapotte of onvolledige systemen.Op woensdag 05 december 2001 16:42 schreef mig_01 het volgende:
Ok ik heb goed nieuws voor jullie en slecht nieuws voor mij.....
Heb net gebeld met it-resell en geprobeerd om er nog 3 te bestellen,kreeg dick aan de tel. en volgens hem zijn ze uitverkocht.
Maw hij houdt de rest ongetwijfeld vast voor jullie.
Gelukkig maar dan zijn er hier tenminste geen teleurgestelde mensen meer.
Kost wel $112,- om de boel internationaal te versturen.Op woensdag 05 december 2001 12:41 schreef Gump het volgende:
![]()
![]()
$129,99 bij Sunmaxpc
Quadcore 6600 @ 3,3Ghz, 4 GB, 2 TB raid 5, GF 8400GS
P4 2.8G, 2 GB, 500GB diskspace, GF FX5200
Mag ik even heel hard lachen?Op woensdag 05 december 2001 00:51 schreef Nowhere het volgende:
(ps. vind wel lame dat tweakers nu ff snel zo'n kassie halen, heb dit juist zelf niet gedaan omdat het me veel leuker leek via de inkoop actie)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq