- S370 / PC-PGA, dus ook voor PIII
- Chipset maakt me niet uit
- onboard VGA/LAN/Sound
- onboard TV-Out
- micro of flex ATX
- eventueel onboard modem
- hoeft geen A-merk (Asus/Abit) te zijn, mag dus ook PCChips/ECS zijn.
En wat ook belangrijk is, is het leverbaar???
Iemand een idee?
Ik wens je veel plezier met deze lijst met wensen...(heb er zelf namelijk ook lang naar gezocht). vooral die tv-out gaat een probleem zijn. Sommige MSI en SOYO bordjes hebben dat. (en dus de shuttle FV24).
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Ik had dit ecs bordje gevonden (na laaang zoeken) Was te koop bij hard-ware.nl. Had um besteld enzo bleek later dat die niet meer door hun geleverd wordtOp maandag 14 januari 2002 15:22 schreef ChUcKiE het volgende:
Welke (losse) moederborden ondersteunen hetvolgende:
- S370 / PC-PGA, dus ook voor PIII
- Chipset maakt me niet uit
- onboard VGA/LAN/Sound
- onboard TV-Out
- micro of flex ATX
- eventueel onboard modem
- hoeft geen A-merk (Asus/Abit) te zijn, mag dus ook PCChips/ECS zijn.
En wat ook belangrijk is, is het leverbaar???
Iemand een idee?

Over het algemeen is het vinden van een flex-mico atx met lan video sound onboard niet zo'n probleem, die tv out maakt het o zo moeilijk
/edit: Spyro_the_Dragon zegt dus op het zelfde moment precies het zelfde
Ik heb hem ook gevraagd of er meer dan 1 bordje(s) komen!Ik heb van een van mijn leveranciers te horen gekregen dat,als je het bordtje wilt hebben dan is dit pas eind Januariete bewerkstelligen.
Ik heb alles geprobeerd en doe dit alsnog.
Met vriendelijke groet,
N.Merken
MTKonline
Ik had trouwens nog wel een alternatief gevonden, maar dat werd erg duur. Je kan namelijk bij de ecs shop een tv out bracket kopen (€ 50, slik) en die kun je op sommige borden kwijt in een extensie connector.
[quote]
MB SocketA GigaByte 7VMM KLE133 +VGA+SB 96,63
MB SocketA Shuttle MK20N KLE133 VGA/SB/LA 93,96
MB GigaByte 6VEML FCPGA2 Via +VGA+SB+LAN 91,96
MB JETWAY 630TCF MATX SiS630 VGA+SB+LAN 90,63
MB Shuttle AV18E2 S370 VIA694T + SB 89,96
MB JETWAY 630CF MATX SiS630 VGA+SB+LAN 85,97
MB JETWAY 694T AS S370 VIA694 U100+SB
[quote/]
Weet ik dus alleen niet of er TV-Out bij zit en of het MicroATX is......
ff uitzoeken dus!
en deze vraag hoort in [topic=341368/1/75] ......
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
SVCD is weer HEEEEEEEEEEEL wat anders
Toevallig keek ik daar vandaag ook, geen van allen heeft tv out.GigaByte 7VMM KLE133 +VGA+SB 96,63 matx
Shuttle MK20N KLE133 VGA/SB/LA 93,96 matx
GigaByte 6VEML FCPGA2 Via +VGA+SB+LAN 91,96 matx
JETWAY 630TCF MATX SiS630 VGA+SB+LAN 90,63 matx
Shuttle AV18E2 S370 VIA694T + SB 89,96 atx
JETWAY 630CF MATX SiS630 VGA+SB+LAN 85,97 matx
JETWAY 694T AS S370 VIA694 U100+SB atx
Voor sommige PCchips bords (bijna allemaal matx en alles onboard behalve tv-out) kun je ook zo'n bracket kopen, maar ik heb nooit antwoord gehad hoe het werkt en waar je je die kunt kopen.......Op maandag 14 januari 2002 15:56 schreef LopeZ het volgende:
Dit is tenminste iets, ben dan alleen benieuwd wat de prijs dan wel niet wordt als hij ze apart moet regelen. Welk merk/type bord gaat het hier over? Ben vooral geinteresseerd in de chipset namelijk
Ik had trouwens nog wel een alternatief gevonden, maar dat werd erg duur. Je kan namelijk bij de ecs shop een tv out bracket kopen (€ 50, slik) en die kun je op sommige borden kwijt in een extensie connector.
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Zie hier voor de pagina, en [url="http://www.temco.nl'"]hier[/url] voor een reseller ervan. Je hebt er wel een kvk voor nodig...
De dealerssectie is met een wachtwoord beveiligd, staat in de catalogus. Nou ja, wachtwoord... Is volgens mij gewoon 'wachtwoord'.htm of zo.
Foutje, is dus een ECS* Intec Booksize PC 766-1000 MHz *
Mini-ATX Desktop Kast met 100W PSU (300x273x83mm)
Intel Celeron/Pentium III 766-1000 Mhz CPU FCPGA
ECS Flex ATX 133 Mhz 810e Intel Whitney Mainboard
15 GB Harddisk ATA100 3.5" IDE Maxtor/Seagate/WD
128 MB Dimm 168pins SPD 133MHz
AGP VGA Intel 810e Shared Memory 24mb Max
Intel PCI Sound Onboard 32bits 4-chan AC3 Dolby Surround
52 Speed Cdromspeler IDE en Mitsumi 1.44mb Floppydrive
56kFlex/v90 HSP Faxmodem en 10/100mbps UTP Lancard
sVHS+RCA TV-Out / Lpt / Game / Line-InOut / Mic / Usb / Lan
80w PMPO Stereo Speakerset
BTC 5201 ps/2 Keyboard en OEM 2 knops ps/2 muis
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Die MSI-6215T netpc ik hoop wel met tualatin suport.
als de aktie misschien niet lukt kan ik hem zelf nog daar kopen snap je
http://www.supermicro.com/PRODUCT/MotherBoards/810/370SeD.htm
Met TV-OUT!!!!! Het enige probleem is dat er geen LAN op zit, maar met een laag Intel Pro 100 netwerkkaartje past het in elke MicroAtx Desktop!
Kosten:
Supermicro 370SWD € 77,-
Ik gaat eens even informeren of deze bordjes nog te koop zijn!
En van Supermicro!!! Normaliter zeer degelijk spul, helemaal in vergelijking met ECS/PCChips
Plaatje:Op woensdag 16 januari 2002 11:06 schreef ChUcKiE het volgende:
Ik heb een heeeeel interessant bordje gevonden:
http://www.supermicro.com/PRODUCT/MotherBoards/810/370SeD.htm
Met TV-OUT!!!!! Het enige probleem is dat er geen LAN op zit, maar met een laag Intel Pro 100 netwerkkaartje past het in elke MicroAtx Desktop!
Kosten:
Supermicro 370SWD € 77,-
Ik gaat eens even informeren of deze bordjes nog te koop zijn!
En van Supermicro!!! Normaliter zeer degelijk spul, helemaal in vergelijking met ECS/PCChips
The birds turned into The Flying Dutchmen!

Kosten: € 225,- excl. btw.....
maar dan heb ik ook wat..... (S370, 2x DIMM, IR, VGA, LAN, Sound, TV-OUT)
Dus alles wat ik tot nu toe geroepen heb vervalt bij deze!!!
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
En ja hoor, mijn kvk accepteren ze dus nietOp dinsdag 15 januari 2002 21:06 schreef pnieuwkamp het volgende:
Ik heb geen idee welk merk/type het is, maar ik heb wel nog een minipc-tje gevonden, in de prijsklasse van die MSI.
Zie hier voor de pagina, en [url="http://www.temco.nl'"]hier[/url] voor een reseller ervan. Je hebt er wel een kvk voor nodig...
De dealerssectie is met een wachtwoord beveiligd, staat in de catalogus. Nou ja, wachtwoord... Is volgens mij gewoon 'wachtwoord'.htm of zo.
[..]
Foutje, is dus een ECSLaatste keer dat ik keek was de celeron900/20gb/128mb € 399,- ex BTW
Kan iemand anders mij helpen aan 4 van zulke zo'n systeempjes ?Wij leveren uitsluitend aan wederverkopers in de ICT !
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Heb je wat meer info? Waar heb je hm besteld e.d.?Op woensdag 16 januari 2002 12:10 schreef Skef het volgende:
Ik krijg morgen deze:
[afbeelding]
![]()
![]()
Waar heb je die gekocht ? Ik wil 4 van die machientjes hebbenOp woensdag 16 januari 2002 12:10 schreef Skef het volgende:
Ik krijg morgen deze:
[afbeelding]
![]()
![]()
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
KvK-papieren ff faxen, en je krijgt alle info....
Er zit een Gigabyte bordje in (micro-nlx), en ik vind 'm het geld waard..... ( http://www.giga-byte.com/products/ga6woz7.htm )
Ik bestel er alleen een voor mezelf, omdat ik geen zin heb in het gez**k van een inkoop-actie momenteel (ben erg druk).....
Dus wie er een wil, moet zelf maar bellen (hun mail-adres is kaput ofzow, ik kreeg m'n mail terug met de melding dat ie niet bezorgd kon worden).....
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Weer 1 klein nadeeltje, geen PCI slot(en) dus geen GF2MXPCI er in om toch nog een beetje 3D prestaties te kunnen krijgen..Op woensdag 16 januari 2002 13:12 schreef Skef het volgende:
besteld bij www.bonchic.nl , alleen voor bedrijven...
KvK-papieren ff faxen, en je krijgt alle info....
Er zit een Gigabyte bordje in (micro-nlx), en ik vind 'm het geld waard..... ( http://www.giga-byte.com/products/ga6woz7.htm )
Ik bestel er alleen een voor mezelf, omdat ik geen zin heb in het gez**k van een inkoop-actie momenteel (ben erg druk).....
Dus wie er een wil, moet zelf maar bellen (hun mail-adres is kaput ofzow, ik kreeg m'n mail terug met de melding dat ie niet bezorgd kon worden).....
That's micro-NLX baby!
Is dat service? Ja, dat is service.... Daar kan Dick van een of ander vaag bedrijf een puntje aan zuigen!!!!
En ik heb tenminste een fatsoenlijke garantie.....
Oops, daar had je ook niks over gezegd, dat was iemand anders. Maar er zit dus geen TVOUT op.
Quadcore 6600 @ 3,3Ghz, 4 GB, 2 TB raid 5, GF 8400GS
P4 2.8G, 2 GB, 500GB diskspace, GF FX5200
Op woensdag 16 januari 2002 14:40 schreef Quorton het volgende:
Waar staat eigenlijk dat dat bordje TVOUT heeft, ik kan het niet vinden ?
Oops, daar had je ook niks over gezegd, dat was iemand anders. Maar er zit dus geen TVOUT op.
Lees voortaan eerst ff goedOp woensdag 16 januari 2002 12:10 schreef Skef het volgende:

Kun je em ergens insteken ofzo? In een server misschien?
Was er gewoon benieuwd naar
Daar prik je dus een risercard op waardoor je je (2?) pci sloten krijgt.Op donderdag 17 januari 2002 11:43 schreef Razorfist het volgende:
ff een vraagje tussendoor... Als je bijvoorbeeld op dat Gigabytebordje kijkt van Skef dan zie ik rechts allemaal contacten.
Kun je em ergens insteken ofzo? In een server misschien?
Was er gewoon benieuwd naar
O.. nou je et zegt jaOp donderdag 17 januari 2002 11:48 schreef LopeZ het volgende:
[..]
Daar prik je dus een risercard op waardoor je je (2?) pci sloten krijgt.

Bedankt LopeZ
Dus toch niet helemaal wat ik zoek... ik zoek verder...Op woensdag 16 januari 2002 22:50 schreef Skef het volgende:
Er zit dus geen TV-Out op, maar daar verzin ik wel wat op......
- slecht afgewerkt
- niet de opties die ik wil
En nu doet bonchic nog moeilijk ook, over het terugsturen van het ding (terwijl dat toch mijn recht is)...
Wat een kl*tebedrijf!!!
Op woensdag 16 januari 2002 14:12 schreef Skef het volgende:
Hij wordt vandaag nog, onder rembours, verzonden.....
Is dat service? Ja, dat is service.... Daar kan Dick van een of ander vaag bedrijf een puntje aan zuigen!!!!
En ik heb tenminste een fatsoenlijke garantie.....![]()
![]()
Op vrijdag 18 januari 2002 14:17 schreef Skef het volgende:
...
En nu doet bonchic nog moeilijk ook, over het terugsturen van het ding (terwijl dat toch mijn recht is)...
Wat een kl*tebedrijf!!!
~~ meesterprutser ~~
Jajaja, wrijf het er maar in.....Op vrijdag 18 januari 2002 14:20 schreef enter.nu het volgende:
[..]
[..]
Die eikels willen het ding gewoon niet terugnemen..... Dus wordt ik volgende week gebeld door een of andere manager.....
Lekker of niet? Echt

[off-topic]Het is toch gewoon mijn recht dat ik dat apparaat terug kan sturen? Ik heb 'm vandaag gekregen, en uitgepakt, en het is echt kl*te!!![/off-topic]
Het is wel wat ik heb besteld, alleen ben ik er niet tevreden over....Op zaterdag 19 januari 2002 01:11 schreef Gutteguttegut het volgende:
Als het niet is wat je hebt besteld moet je het zo terug kunnen sturen....
En daarvoor is een mooie wet in Nederland -> De colportage-wet (geloof ik). Deze zorgt ervoor dat je een gekocht artikel binnen 8 dagen terug mag brengen (en geld terug moet krijgen), met welke reden dan ook.....
En ik dacht dat er niemand boven de wet ging.........
- Er zit een IR-venstertje, maar er zit nix anders
- De draadjes van de aan-uit-knop zijn te kort
- Reset-knop zelfde verhaal
- Led-jes zelfde verhaal
- Lelijk klepje onderaan op voorkant, met ruimte voor USB/audio e.d., hier zit ook nix achter
- Net zoiets aan de achterkant, maar dan zonder klepje
En voor € 10,- meer heb ik een Shuttle SV24, welke wel goed afgewerkt is, en alles wat ik wil wel heb (ik ben dus gewoon een beetje te vlug geweest, ik met m'n grote bek
en wat ik het grootse voordeel vind van de msi, dat er 2 full heigth pci sloten in zitten
Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men.
Die vind ik erg mooi, en die kan ik mooi zelf ophalen bij Queen Systems Raalte (daar woon ik 5 dagen per week, dus...)
Ik heb daar al eerder wat gehaald, en ondanks de slechte shop-survey's vind ik hem goede service leveren (IBM 60GXP was kaput, en ik heb 'm zo omgeruild, zonder dat hij 'm testte).....
Voor zover mijn kennis reikt:Op zaterdag 19 januari 2002 08:13 schreef Skef het volgende:
[..]
En daarvoor is een mooie wet in Nederland -> De colportage-wet (geloof ik). Deze zorgt ervoor dat je een gekocht artikel binnen 8 dagen terug mag brengen (en geld terug moet krijgen), met welke reden dan ook.....
En ik dacht dat er niemand boven de wet ging.........![]()
(en anders klaag ik ze gewoon aan)
1) De colportage wet is alleen van toepassing op particulieren. Jij hebt via je bedrijf gekocht.
2) Is alleen van toepassing op verkopen aan huis
Dus ik ben bang dat je pech hebt...Het is bovendien toch wat je besteld hebt?
Rene
http://www.midopc.nl/systems.php?art=3934
Omschrijving:
Spacewalker SV24 is de kleinste PC ooit gemaakt
Chassis: All aluminum
Dimensions: (L)270mm x (W) 190mm x (H)160mm
Intel Celeron 1000 Mhz processor
Harddisk: 40 GB Maxtor 7200 rpm
Geheugen: 256 MB PC 133 SDRAM
10/100 mbit lan netwerkkaart
TV-out + TV-in
2x firewire aansluiting
3x USB aansluiting
Sound- en videokaart (3D) on-board
56 kb modem PCI
1.4 MB floppy station
52x cd-rom
VIA VT8604(PL133) / VT82C686B Chipset moederbord
Alle gebruikelijke aansluitingen als seriele, PS/2 en paralelle poorten
Internet keyboard
3D scroll mouse
speakers
Meerprijs CDRW+DVD combo = 100 15 inch Likom monitor: 129 Deze systeem is ook mogelijk met andere processoren!!
Gezien de laatste regels is deze in overleg misschien ook als barebone te krijgen.
Iemand info over de geluidsproductie van de voeding van dit kastje? Ben ook wel benieuwd wat voor proc. koeler er op zit.
Verwijderd
Verwijderd
Dan wel zonder hd ,fd ,cpu en cdrom( denk ik )
http://www.bluestorm.nl/aanbiedingen.html
Verwijderd
Ik zag deze ook nog staan iemand anders in dit topic had de link ook al gezet maar zijn deze nergens in NL te koop voor ongeveer dezelfde prijs
BTC Compact Barebone Book PC Computer w/TV-Out BPBK27-I810E
Sale price: $175.00 $209.99
is iets van € 235,20 omgerekend.
http://www.pctekonline.com/btcbkbookpcc.html
edit: spec :
pic :Intel 810E Chipset, 133MHz Front Side Bus, ATX form factor, supports Intel Pentium III and Celeron FCPGA/PPGA Socket 370 Processors up to 1.13GHz
2 DIMM 168pin Sockets, support up to 512MB (2x256MB) PC-133/PC-100/PC-66 SDRAM
Supports Bus Mastering, Ultra ATA 33/66 modes, Green PC standard, Keyboard power on/off, and Wake on LAN/Modem/Alarm
Built-in 128-bit 2D/3D 4X AGP Graphics System, up to 32MB Video Memory (shared), supports up to 1600X1200 high resolution and hardware DVD accelerator
Built-in 3D Sound System meets PC98 specifications, supports 5.1 6-channel audio-out
Built-in a pair of Stereo Speakers supports an immediate audio-out and it will be disabled automatically when a Headphone or Desktop Speakers connected
Comes with 1.44 3.5" floppy, 52X CD-ROM
(covered by plastic panels to give better look and protection)
Optional DVD-ROM or CD-RW drive model is available
Built-in 56k V.90 Fax-Modem
Built-in 10/100 LAN Adapter, capable of accessing to the broadband connection for DSL and Cable Modem
4 USB Port (2 Front; 2 Back), 1 Serial Port, 1 EPP/ECP Parallel Port, 1 Game Port, MIC in, Earphone jack
Both S-Video & RCA Video output jacks, let you watch the DVD movies and play the games on the big screen TV
Vertical Stand included
104 PS/2 Keyboard and 3-button PS/2 Mouse included
Built-in Trends Chip Away Virus ensures that the boot process is protected from viruses. The bundled PC-Cillin 2000 software provides automatic virus protection under Windows 95/98/NT/2000
Bundled with Super Voice for Fax-Modem communications, MediaRing Talk for PC to PC Internet phone, DVD decoding software (for DVD model only)
Drivers support Windows 95/98/Me/NT/2000/XP
Verwijderd
die prijs is trouwens ex btwOp dinsdag 22 januari 2002 17:10 schreef ChicaneBT het volgende:
Ja das vrij prijzig maar er zit ook veel extra op wat ik niet moet
dus reken er nog maar een ruime 100 euro bij
€ 263 ex nog wel meevallen
De barebone die ook te koop was via de inkoopactie (not dus) in montfoort, staat nu ook in de pricewatch (ingevoerd op 31-01-02) voor 100 euro bij www.biosign.nl. Website doet het niet, maar net ff gemaild of ie te koop is en wat de uitrusting is...
Programming is like having sex: One little mistake and you have to support it for the rest of your life.
Houd me op de hoogte!!!!Op vrijdag 01 februari 2002 16:35 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Wat ik net ff vond in de pricewatch:
De barebone die ook te koop was via de inkoopactie (not dus) in montfoort, staat nu ook in de pricewatch (ingevoerd op 31-01-02) voor 100 euro bij www.biosign.nl. Website doet het niet, maar net ff gemaild of ie te koop is en wat de uitrusting is...
http://www.tweakers.net/aanbod/36769
Nou Chuckie; waarom wil je m alweer kwijt??Op zaterdag 02 februari 2002 11:00 schreef ChUcKiE het volgende:
Nou.....hier staat ie ook, ongeveer compleet (alleen DVD speler nog)
http://www.tweakers.net/aanbod/36769
Nu ik een goede videokaart heb, waar toevallig TV-OUT op zit, is de barebone voor mij eigenlijk alweer achterhaald!
En op dit moment wil iedereen nog zo'n ding hebben, dus zal ik um ook eenvoudiger kwijt kunnen voor een redelijke prijs!
En weet je al wat?Op vrijdag 01 februari 2002 16:35 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
...
Website doet het niet, maar net ff gemaild of ie te koop is en wat de uitrusting is...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| Beste ....., Wij verkopen inderdaad de Soyo LI-7000 barebone zij het alleen aan bedrijven(aantonen middels KvK kopie). De specificaties kun je vinden op http://www.soyousa.com (zie kopje LI-7000). De maximale processor die op dit systeem draaien kan is de Intel Celeron 533 (socket 370). Hiervan hebben wij er nog enkele op voorraad (EUR 50). Het systeem is niet nieuw, maar inclusief drivers en boekje en komt met 60 dagen garantie (EUR 85). Let wel de bedragen zijn exclusief 19% BTW. Mocht je nog aanvullende informatie nodig hebben dan hoor ik dat graag van je. Met vriendelijke groet, Annelies Kassenberg Afdeling Sales |
En nee... Ik zet zeker geen inkoopactie op
Maargoed wel garantie, en voor 100 euro inc BTW zo'n barebone. Een zeker chuckie beweert dat ie em ook met een powerleap neo convertor en een P3 733 aan de praat heeft trouwens, maar dat moet ik eerst zien voor ik het geloof
[edit2]
Weet iemand waar je goedkoop cel500 proc kan halen? Vindt 50 euro ex BTW nog een beetje veel....
[/edit2]
Verwijderd
Het is erg geodkoop daar, kijk maar naar de onderstaande systeem (link), erg klein en goedkoop en ondersteunt PIII 1100 Mhz de moederbord heeft netwerk, VGA, SB, Lan,4 x USB en 2 x Firewire, TVout onboard:
www.midopc.nl onder PC systemen
Maarja, die prijs: 600 euro is niet niks (zit wel een heleboel in OK). Dit soyo is meer een el-cheapo systeempje, terwijl zo'n Spacewalker SV24 mooier, ?beter? en sneller is. Heb vooral niet al te positieve verhalen gehoord over de kwaliteit van de tv-out op dit apparaat....Op maandag 04 februari 2002 10:52 schreef doperwtje het volgende:
Je kunt ook een barebonesysteem kopen bij www.midopc.nl
Het is erg geodkoop daar, kijk maar naar de onderstaande systeem (link), erg klein en goedkoop en ondersteunt PIII 1100 Mhz de moederbord heeft netwerk, VGA, SB, Lan,4 x USB en 2 x Firewire, TVout onboard:
Dit slaat dus nergens op!Op maandag 04 februari 2002 10:52 schreef doperwtje het volgende:
Je kunt ook een barebonesysteem kopen bij www.midopc.nl

verklaar je nader?Op maandag 04 februari 2002 11:02 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Dit slaat dus nergens op!
Verwijderd
Alle prijzen genoemd op de webpagina zijn exclusief BTW en verzendkosten.
-Alle prijzen zijn onder voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
In België zijn ze te koop misschien sturen ze hem ook op ? -> http://www.bookpc.be/Op woensdag 23 januari 2002 14:33 schreef ChicaneBT het volgende:
oke Thnx
Ik zag deze ook nog staan iemand anders in dit topic had de link ook al gezet maar zijn deze nergens in NL te koop voor ongeveer dezelfde prijs
BTC Compact Barebone Book PC Computer w/TV-Out BPBK27-I810E
Sale price: $175.00 $209.99
is iets van € 235,20 omgerekend.
http://www.pctekonline.com/btcbkbookpcc.html
edit: spec :
[..]
pic :
[afbeelding]
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
OK..we zijn dus bezig (geweest) om een goedkoop en compleet systeempje te vinden, als iedereen voordat ie hier gaat lopen loeien eerst even de topic doorleestOp maandag 04 februari 2002 11:16 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
verklaar je nader?
Sorrie was niet de bedoeling om onvriendelijk over te komen.Op maandag 04 februari 2002 13:20 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
OK made your point. Kan wel wat vriendelijker...
Verwijderd
De configuratie is dan:
Spacewalker SV24 is de kleinste PC ooit gemaakt<br> <br>
Chassis: All aluminum<br>
Dimensions: (L)270mm x (W) 190mm x (H)160mm<br>
Intel Celeron of Pentium III processor<br>
Harddisk: Ruimte voor een HDD<br>
Geheugen: 2 x vrije slot (512 mb SDRAM PC133 per slot)<br>
TV-out + TV-in <br>
2x firewire aansluiting<br>
10/100 mbit lan<br>
3x USB aansluiting<br>
Sound- en videokaart (3D) on-board<br>
1.4 MB floppy station <br>
VIA VT8604(PL133) / VT82C686B Chipset moederbord <br>
Alle gebruikelijke aansluitingen als seriele, PS/2 en paralelle poorten<br>
Verwijderd
BEF 35.060 / € 869,11 >>> valt mee maar is er geen versie zonder Hd, cdrom, beeldscherm, toetsenbord ed . vooral zonder beeldschermOp maandag 04 februari 2002 11:30 schreef Tomsworld het volgende:
[..]
In België zijn ze te koop misschien sturen ze hem ook op ? -> http://www.bookpc.be/
welke site?????Op woensdag 06 februari 2002 17:20 schreef doperwtje het volgende:
omdat jullie zoveel erom hebben gevraagd, heb ik nu in de site de prijs van de barebone systeem gezet. Kost 279 euro.
De configuratie is dan:
........
http://www.biosign.nl/shop2/catalog/product_info.php?products_id=28
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen en voor iedereen waar de inkoopactie voor is mislukt, hier de oplossing hebben
Die heb ik dus hier staan, draait perfect, en is zeer netje thuis gestuurd door Biosign.Op zaterdag 02 maart 2002 11:27 schreef arjandijk het volgende:
De hier zo geadoreerde soyo barebone is weer online te koop, en ook nog tegen een vriendelijk prijsje, namelijk 105 euro
http://www.biosign.nl/shop2/catalog/product_info.php?products_id=28
Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen en voor iedereen waar de inkoopactie voor is mislukt, hier de oplossing hebben
Zoiets? -> [topic=341368]Op dinsdag 05 maart 2002 09:54 schreef Skef het volgende:
zou het nie slim zijn om hier eens een nieuw topic over te openen? Want deze is al errug oud, en gaat eigenlijk over de inkoopactie (welke prachtig mislukt is)