[HCC / Inkoopactie] barebone cel500 fl.278,-

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 2.184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enter.nu
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

Op maandag 07 januari 2002 01:13 schreef Gutteguttegut het volgende:
Wil DJSmiley ZEER snel contact met mij opnemen op mn email adres!!!!!!!
Ik neem deze actie over als het mogelijk is (dit wil ik zelf even evalueren na een gesprek met DJSmiley)....
Dat zou perfect wezen!
Gutteguttegut: you've GoT mail ;)

~~ meesterprutser ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:08

Skef

Ik scheer.me

Zoals ik al eerder heb aangegeven: Ik wil ook helpen, als het nodig is...

Ik kan die lijst denk ik wel redelijk snel voor mekaar hebben, als DJ Smiley/ Mr. Blonde me ff alle mailtjes stuurt.....

Gaan we nog door?

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

Wat mij bederf wel :)
Wil ook best helpen enzo met mailtjes sturen enzovoort anyway I can zeg maar....

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Spyro wil ook nog steeds helpen:
- Met ophalen in Montfoort
- Voor vervoer richting Groningen/Leeuwarden
- Voor vervoer in regio Utrecht

PS iemand die weet hoe het met de custom Linux distro staat?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Gokje hoor... Ik denk dat dat overnemen niet echt gaat lukken... Jammer, maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost

The_Ghost

Waarom zou dat niet lukken? als it-resell ff ingelicht wordt, en de zooi gewoon doorgestuurd wordt moet dat toch kunnen.. (of zie ik iets over het hoofd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Natuurlijk lukt het.

Als iemand er tijd voor heeft: heel graag. En anders: vrijgeven die dingen (alleen voor degenen die al besteld hebben!) zodat de mensen die dat willen er alsnog een kunnen gaan halen. Maar liefts natuurlijk deze inkoopactie voortzetten of overnemen!

Spyro vind het erg jammer dat bepaalde users niets meer van zich laten horen.......

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 14:05
Mjah, ikzelf zou nog steeds graag zo'n systeempje hebben, dus als de actie nog door iemand overgenomen zou worden: Graag..

Maargoed, weer effe afwachten dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost

The_Ghost

Op maandag 07 januari 2002 13:11 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
*SNAP*
En anders: vrijgeven die dingen (alleen voor degenen die al besteld hebben!) zodat de mensen die dat willen er alsnog een kunnen gaan halen.
*SNAP*
Het lastige is dat je om bij IT-Resell te mogen kopen een KvK nr. nodig hebt, en dat heeft niet iedereen..
edit:

BTW, is #barebone nix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
KvK hoeft niet perse geloof ik......

En chatten is nog wel een optie, ook wel leuk, maar ik wacht meer nog op een bepaalde reactie van een bepaalde groep personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enter.nu

enter.nu

enterToys

Inmiddels heeft het zolang geduurd dat het ongetwijfeld niet uitmaakt om nog even te wachten op het resultaat van Gutteguttegut zijn aanbod om de actie over te nemen.

Persoonlijk denk ik dat zodra de actie overgenomen is e.e.a. in een stroomversnelling komt omdat Gutteguttegut er veel meer tijd in kan stoppen. Bovendien zijn er genoeg tweakers die hun hulp hebben aangeboden.

Nog even geduld a.u.b ;)

~~ meesterprutser ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de inkoopactie overgenomen wordt, zou dat mooi zijn, want voor mij is het geen optie om daar zelf heen te gaan (woon in Z-H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

OK eerste update:

Ik heb ondertussen alle info van Mr.Blonde gehad, zoals jullie inmiddels weten is Mr.Blonde uitgestapt uit deze actie. Ik heb geprobeerd DJSmiley te bereiken maar dit is nog niet gelukt. (DJSmiley als je dit toevallig leest mail mij dan even). Ik probeer hem morgen nog even te bellen. Ik ga ook morgen proberen contact te zoeken met IT-Resell.
Als de systemen nog aanwezig zijn ga ik proberen het deze week nog allemaal te regelen.
Ik zal jullie dagelijks of wanneer nodig een update geven over de ontwikkelingen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Ik heb DJ Smiley vanavond nog gesproken (telefoon), en hij belt me nog terug...

Ik had nog nie van hem begrepen of hij ook wou stoppen.....

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het fijn om te horen dat er mensen zijn die deze aktie voort willen zetten.
Alleen heb ik ondertussen al iets anders gekocht en daarom geen behoefte meer aan dit systeem.
Aangezien ik al betaald heb zou ik graag mijn geld terug willen hebben. Op mijn mail wordt niet gereageerd, dus ik weet niet of alles goed doorgekomen is.
Dus lijkt het mij verstandig om wel even te kontroleren of iedereen op de lijst inderdaad nog mee wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Ik heb net met DJ Smiley gesproken, en ik denk dat dat geld terugstorten vanavond (misschien) nog wel geregeld gaat worden(?)...

[suggestie] DJ Smiley wil ook graag doorgaan, en dan alleen op het financiele-afhandelings-gebied.

Het logistieke gedeelte komt te liggen bij Gutteguttegut(?), jaspernl(?) en mijzelf(?)
[/suggestie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
OK! Klasse aktie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nadat bekend werd dat deze aktie zou komen op het idd gekomen voor een nice DVD spelertje voor op de kamer, eerst wilde ik zo'n barebone als hier, maar ben nu blij met mijn SV24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik ga met iedereen contact proberen op te nemen om te kijken wie er nog wel mee doet, ik heb een lijst met namen (helaas nog geen email adressen of GoT namen) dus die ga ik eerst uitfilteren. Je mag me mailen als je er vanaf ziet of wilt door gaan (dat scheelt mij weer een beetje werk). Ook mensen die er toch een willen en eerst buiten de boot vielen mogen mailen maar ik moet nog checken bij IT-Resell hoeveel systemen er nog zijn (als ze er nog zijn), dan zie ik wel of er systemen over blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Gutteguttegut: je hebt mail.

Leuke actie is dit trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:50

Eboman

Ondertitel

Mensen, fijn dat dit nog door kan gaan (ik wil dus ook doorgaan)mijn betaling ligt waarschijnlijk nog bij DJ Smiley, Gutteguttegut je kijgt een mailtje zodra de mailserver het weer doet. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

DJSmiley: Wil Mr.Blonde nog een barebone, of ziet hij daar vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
Ehm, zomaar effe een vraagje.. Ik heb het geld dus al een maand geleden overgemaakt naar DJSmiley.. Is het nu de bedoeling dat hij eerst weer het geld terug stort, en ik het daarna weer naar iemand anders over ga maken?
Dat lijkt me namelijk niet zo'n handige stap.. (gaat weer lang duren met die banken!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Laatst online: 12-09 11:51
2 eventuele alternatieven voor dit systeem te koop in Apeldoorn:
Afbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/products/slim_pc/pic/6215.jpg
Msi ms-6215
PC 98/99 Compliant
Intel® 815E / ICH2 chipset
TV-out Function with S/AV Conn.
STR / STD (Suspend to RAM/Disk)
10/100 Mbps Ethernet w/ RJ45 Conn.
MSI D-LED, PC Alert III
USB ports x4
IEEE 1394 ports x2

te koop in Apeldoorn bij Acom, prijs is me nog niet bekent

Zelfde grootte als Soyo kassie alleen dan mety pootjes en pIII ondersteuning. Ze hadden er ook een ander barebonesysteempje met tvout staan:
niet plat meer een klein doosje, is ergens eerder genoemd in deze topic:
met celeron 900, 128 mb ram, 20gb harddisk, 52x cdrom en 56k6 moesten ze er 1699 voor hebben, deze had trouwens ook firewire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Dit hoeft niet.

DJSmiley blijft bij de actie om deze financieel af te handelen, en hij regelt dus al het geld...

Er zijn alleen een paar anderen welke nu de logistieke afwikkeling doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enter.nu

enter.nu

enterToys

Gutteguttegut: heb je tijd voor een klein update'je?
Ik ben erg benieuwd naar de stand van zaken (lijst, facturen, beschikbare aantal etc.)

~~ meesterprutser ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

De lijst is gemaakt (wat een k*twerk zeg.....), en deze is gemaild naar de 3 andere "organisatoren", te weten jaspernl, Gutteguttegut, en DJSmiley.

Gutteguttegut gaat nu mailtjes sturen naar iedereen op de lijst, om een bevestiging te vragen. DJSmiley doet nog steeds de financien.

(was dit een goede update?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Awaiting download of message...... :7

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ok iedereen die op onze lijst staat heeft een mailje in zn mail box, mocht je niets ontvangen hebben mail me alsnog dan even op pfhx@hotmail.com dan ga ik het even uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Ik heb zojuist gebeld met it-resell, en deze fijne mensen (Dick bedankt) deelden mij mede, dat alle barebones verkocht waren.....

Das mooi kut.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Op woensdag 09 januari 2002 13:48 schreef Skef het volgende:
Ik heb zojuist gebeld met it-resell, en deze fijne mensen (Dick bedankt) deelden mij mede, dat alle barebones verkocht waren.....

Das mooi kut.....
sjeezus wat een d*ckheads!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ja.helaas...deze actie is nu dus definitief afgelopen, IT-Resell heeft ze verkocht. De schuld ligt ergens in het midden dus kwaad worden heeft geen zin. Het is even balen maar we kunnen onze energie beter stoppen in het zoeken naar een (echt) alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iedereen een reply sturen op dit mailtje ivm met het uitfilteren van de mensen die wel/geen systeem meer willen hebben?

bvd.

P.J. (Gutteguttegut op GoT)
Bij deze wil ik u mededelen dat ik niet meer geintresseerd ben in een barebone systeem. Bedankt voor de moeite...

edit:
Ik ben weer es een aap, dacht dat ik moest reply-en op het topic... Sorriez..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Op woensdag 09 januari 2002 13:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ja.helaas...deze actie is nu dus definitief afgelopen, IT-Resell heeft ze verkocht. De schuld ligt ergens in het midden dus kwaad worden heeft geen zin. Het is even balen maar we kunnen onze energie beter stoppen in het zoeken naar een (echt) alternatief.
Ik denk dat we lang kunnen zoeken naar een echt alternatief maar dat we die niet snel zullen vinden. Natuurlijk kun je gewoon een barebone slimpc kopen maar zelfs als je er 50 neemt zul je niet eens in de richting van de 300 gulden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Weer heeft iedereen een mailtje van me gehad. Mij mailen heeft geen zin meer tenzij je een nieuw Barebone systeem op het oog hebt. Ik ben bereid om dan opnieuw een actie te organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Op woensdag 09 januari 2002 13:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik zou nog heeeeel even wachten, totdat ik een mail terug heb van Mr. Blonde.....

het kan nl. ook zijn dat het aantal dat hij nog had, gereserveerd stonden voor Mr. Blonde, en dat er aan mij (met een onbekende naam) gewoon gezegd wordt, dat ze er niet meer zijn...

NOG HEEL EVEN VOLHOUDEN DUS!!! (ook al is het moeilijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op woensdag 09 januari 2002 14:11 schreef Razorfist het volgende:

[..]

Ik denk dat we lang kunnen zoeken naar een echt alternatief maar dat we die niet snel zullen vinden. Natuurlijk kun je gewoon een barebone slimpc kopen maar zelfs als je er 50 neemt zul je niet eens in de richting van de 300 gulden komen.
Wie weet zien we weer iets leuks tijdens een HCC of PC dump dag.
Gewoon de ogen open houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Zijn er meer 2e hands zaken ?? Misschien hebben ze dezelfde soorten machines.. en laten we dan daarvoor even een nieuw topic openen en deze laten sluiten (wel erg veel zo)..

edit:
Dick even te vriend houden

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
Op woensdag 09 januari 2002 14:13 schreef Skef het volgende:
het kan nl. ook zijn dat het aantal dat hij nog had, gereserveerd stonden voor Mr. Blonde, en dat er aan mij (met een onbekende naam) gewoon gezegd wordt, dat ze er niet meer zijn...
Dat idee kreeg ik eigenlijk ook toen ik het las.. (misschien toch nog een klein beetje hoop dus!) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op woensdag 09 januari 2002 14:13 schreef Skef het volgende:

[..]

Ik zou nog heeeeel even wachten, totdat ik een mail terug heb van Mr. Blonde.....

NOG HEEL EVEN VOLHOUDEN DUS!!! (ook al is het moeilijk)
Nee ik heb ook gebeld (ben ff naar de buren gerent :) ) en Di(c)k vertelde me dat de systemen die gereserveerd waren voor deze actie al weg zijn. Opgehaald door individuelen. Hij zei ook dat hij telang niets van "ons" gehoord had en daarom de systemen gewoon had verkocht. Of dit dus allemaal waar is weet ik niet, het heeft ook geen zin om dat allemaal uit te gaan zoeken of kwaad te worden, het is balen maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

deze post is nvt na het lezen van bovenstaande reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enter.nu

enter.nu

enterToys

Ach ja... gezien de eerdere acties van Dick was dit natuurlijk te verwachten. Het blijft een k#t streek :r

Ik ben eigenlijk behoorlijk pissed :(
Linkjes en ideeen voor alternatieve betaalbare barebones zijn hartelijk welkom.

~~ meesterprutser ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:57

ChUcKiE

Dus........

Dan toch blijf ik het kanp vinden dat hij ALLE systemen kwijt geworden is, inclusief de voor de actie ingekochte CPU's.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

BDW een alternatief dat ik voor mezelf heb uitgevoerd is:

AOpen H300A = €53 = MicroATX kastje
AOPen MX3S = €145 = I815/LAN/VGA/SOUND/AGP/3*PCI.

Kost wat, heb je ook wat! Zwaar stabiel bordje in een zeer nette kast. Heb je alleen nog een DVD/MPEG2 kaartje nodig voor je TV-OUT. Of je gebruikt je AGP-slot i.c.m. een goede Videokaart (Matrox G550).

Helaas kom je dan aan redelijk hoge prijzen.

Ik ben nu in ieder geval blij met mijn IT-Resell Barebone voor €100 van -ReNe- en met mijn eigen AOpen Barebone.
Het liefste had ik er nog een (heb er ook nog steeds al voor betaald). Ik ga ook zeker op zoek naar een ander alternatief. Waarschijnlijk dezelfde AOpen kast maar met een simpeler bordje (geen I815, maar SIS, eventueel geen lan/sound, wel AGP) Dit systeem wil ik als soort kassasysteem in een winkel gaan gebruiken!

Iemand nog tips voor goedkope kast of een leuk goedkoop bordje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

ECS PI6Wp-Fx ofzo....

Heeft m'n pa....

VGA, Sound, LAN etc onboard, flexatx (errug klein), en socket 370...... Kan gewoon een P3 in ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enter.nu

enter.nu

enterToys

Op woensdag 09 januari 2002 15:28 schreef Skef het volgende:
ECS PI6Wp-Fx ofzo....

Heeft m'n pa....

VGA, Sound, LAN etc onboard, flexatx (errug klein), en socket 370...... Kan gewoon een P3 in ;-)
Heb je daar linkjes van?
Weet je waar je die kan kopen?
Prijs misschien?

~~ meesterprutser ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en tich posts terug heb ik hiervoor al gewaarschuwd en heb nu zelf maar wat gemaakt een:
aopen matx kastje
een ecs amd mobo en een 700mhz duron

kosten?
140 voor de kast
125 voor het mobo
70 gulden voor de processor

de laatste 2 zijn 2de hands...

dus voor 335 een veel sneller en moderner systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

M'n pa had 'm voor Hfl. 250,- ofzow....

Hiero...

is wel cool bordje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enter.nu

enter.nu

enterToys

[b]Op woensdag 09 januari 2002 15:30 schreef beek402 verhaaltje....

dus voor 335 een veel sneller en moderner systeem
Wat ik mis bij andere kasten / barebones is de IRda ingebouwd...

~~ meesterprutser ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Hert enige zware nadeel van die AOpen kast is, dat er geen full-high PCI/AGP kaarten in kunnen! Kent iemand een beter alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
Hmm.. Jammer dat de actie zo afloopt..

Maar toch iedereen die er moeite en tijd in heeft gestoken: Bedankt..

Ik zag trouwens wel een leuk alternatief voor de barebone: de MSI-6215
Ik kan alleen geen shop vinden die dat ding ook echt als barebone verkoopt..

Misschien nog andere ideeen? (wel met tv-out onboard...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Op woensdag 09 januari 2002 16:23 schreef Twynn het volgende:

Ik zag trouwens wel een leuk alternatief voor de barebone: de MSI-6215
Ik kan alleen geen shop vinden die dat ding ook echt als barebone verkoopt..

Misschien nog andere ideeen? (wel met tv-out onboard...)
MSI-6215 is te koop bij daxisshop.com.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze ??

Hij is wel mooi ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~arno98/msi.JPG

Euh.. prijs is € 292,85 excl. BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 17:03
zoiets zocht ik nou net! kon alleen geen goed dingetje vinden op aopen na

h300a+mx3su (h110)?

interessant!

voor die firewire poorten enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik denk idd dat (na enig zoek werk) dit MSI systeem het beste alternatief is, alleen die prijs wijkt natuurlijk behoorlijk af. Ik ga morgen bij mijn ex-colega's vragen of ze dit systeem kunnen leveren (dan weet ik meteen wat dit ding inkoop kost) en of ze misschien korting kunnen krijgen als ze er zeg 30 (ff een gokje hoor) tegelijk bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enter.nu

enter.nu

enterToys

Op donderdag 10 januari 2002 00:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik denk idd dat (na enig zoek werk) dit MSI systeem het beste alternatief is, alleen die prijs wijkt natuurlijk behoorlijk af. Ik ga morgen bij mijn ex-colega's vragen of ze dit systeem kunnen leveren (dan weet ik meteen wat dit ding inkoop kost) en of ze misschien korting kunnen krijgen als ze er zeg 30 (ff een gokje hoor) tegelijk bestellen.
Ik ben erg benieuwd...
Dit is, afgezien van de prijs, het beste alternatief wat ik gezien heb...
Morgenavond spreek ik iemand van Daxis, 'k zal eens vragen wat hij kan betekenen.

~~ meesterprutser ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 10 januari 2002 00:10 schreef Gutteguttegut het volgende:
Kijk dat zijn berichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Maar dan wel kaal dus zonder processor en hd etc.

Plus bijkomend voordeel...gewoon via een pc winkel te leveren en normale (1 jaar) garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Wat me even opvalt bij Gistron...

Het systeem komt met een 20Gb/5400 Samsung Harddisk
Voor 75 gulden meerprijs heb je een 60Gb/7200 IBM erin zitten. Is dat verschil nou zo klein of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op donderdag 10 januari 2002 01:36 schreef Razorfist het volgende:
Wat me even opvalt bij Gistron...

Het systeem komt met een 20Gb/5400 Samsung Harddisk
Voor 75 gulden meerprijs heb je een 60Gb/7200 IBM erin zitten. Is dat verschil nou zo klein of ligt dat aan mij?
© 2001 Gistron, al onze prijzen zijn in Euro's en inclusief BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Op donderdag 10 januari 2002 01:46 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

© 2001 Gistron, al onze prijzen zijn in Euro's en inclusief BTW.
|:( sorry... zat zeker te :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op donderdag 10 januari 2002 01:51 schreef Razorfist het volgende:

[..]

|:( sorry... zat zeker te :Z
Het is al laat...

WAT??? ZO LAAT???
Ik ga slapen.. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoppie
  • Niet online
Ik heb navraag gedaan bij MSI NL of het mogelijk is om ongeveer 50 van die systemen te leveren. Dus direct vanafa msi en niet via een tussenhandel. Ik heb nog geen bericht. Laat het weten als het iets wordt

Daarnaast heb ik met Soyo gemaild of ze niet toevallig nog iets hebben staan, maar helaas ze hebben ook geen oude voorraad meer van die LI-7000 (Het it-resell systeem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

BDW, ik neem aan dat de mensen die al betaald hadcden hun geld teruggekregen hebben....

Krijgen we daar nog een bevestigingsmailtje of iets dergelijks over, zodat ik weet wanneer ik het kan verwachten?

BDW2, kijk eens naar dit kastje.....ECS mobotje erin en klaar!

Afbeeldingslocatie: http://enlightcorp.com/pc_cases/graphics/7131-c_l.gif

Afbeeldingslocatie: http://enlightcorp.com/pc_cases/graphics/7130a.gif

Staat trouwens iets over in het topic:
[topic=370870/3/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
Op donderdag 10 januari 2002 00:01 schreef Arno98 het volgende:
Site van Msi zelf |:(

http://www.msicomputer.com/product/netpc/6215T.htm
Jah, die info had ik ook allang gevonden, maar die verkopen hem niet rechtstreeks |:(

Maargoed, Skef had wel een goede link.. Nu nog effe afwachten of er nog wat meer te regelen is.. 't ding is wel leuk.. (alleen moet hij dan wel zonder hdd, proc etc. worden geleverd natuurlijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost

The_Ghost

* The_Ghost heeft net ff gebeld met restart computers...
Die gaan voor een soortgelijke barebone als de soyo ongeveer het dubbele moeten hebben, dus ik heb de meneer vriendelijk bedankt voor de moeite..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Op donderdag 10 januari 2002 11:49 schreef Twynn het volgende:

[..]

Jah, die info had ik ook allang gevonden, maar die verkopen hem niet rechtstreeks |:(

Maargoed, Skef had wel een goede link.. Nu nog effe afwachten of er nog wat meer te regelen is.. 't ding is wel leuk.. (alleen moet hij dan wel zonder hdd, proc etc. worden geleverd natuurlijk ;))
Bij daxisshop wordt ie gewoon "kaal" geleverd, dus zonder proc, mem, hdd e.d.

het is in principe hetzelfde, alleen beter (en helaas duurder :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspernl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:47

jaspernl

de tijd vliegt

Op woensdag 09 januari 2002 16:23 schreef Twynn het volgende:

You're welcome.
(ook namens Mr.Blonde & DJ Smiley...)
*D

Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
ik kan waarschijnlijk wat regelen bij gistron..
wij doen wel wat zaken met hun...

ik ga eens checken voor een kale barebone wat die moet kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoppie
  • Niet online
Ik eens geïnformeerd en als we er 50 afnemen dan kost dit (de msi 6215) kastje 236 euro exclusief btw.

Dit is dus beduidend meer dan de it resell kast.
Mocht er nog steeds 50 of meer mensen zijn dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op donderdag 10 januari 2002 16:45 schreef Zoppie het volgende:
Ik eens geïnformeerd en als we er 50 afnemen dan kost dit (de msi 6215) kastje 236 euro exclusief btw.

Dit is dus beduidend meer dan de it resell kast.
Mocht er nog steeds 50 of meer mensen zijn dan hoor ik het wel.
PAS OP!! Er zijn 2 uitvoeringen 1 met firewire en tv-out (standaard) en 1 zonder (lite) welke prijs heb jij? Ik vind dat nl wel een mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoppie
  • Niet online
Dit gaat om de volledige versie inclusief tv-out and firewire, dus niet de lite versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Zoppie: Ik wil er wel eentje! (Als het degene is met IEEE-1394 & TV-Out)...

Waar kan ik de gegevens heensturen? Of mail je mij? Mail-adres staat wel in m'n sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op donderdag 10 januari 2002 16:50 schreef Zoppie het volgende:
Dit gaat om de volledige versie inclusief tv-out and firewire, dus niet de lite versie
Das onder mijn inkoop prijs en dus niet duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
ligt 't nou aan mij of is dit vrij duur nog..

voor moederbord en kast of zit hier nog meer bij behalve mobo+kast+voeding...

want dan is de AOPEN H150 (met TUALATIN SUPPORT) volgens mijn een stuk goedkoper..meen iets van 200EURO nou zit ik aan de hoge kant. maar die heeft geen firewire enzo denk niet dat je daar op zit te wachten zou wel leuk zijn daar neit van.

http://www.aopen.nl/products/baresystem/a150t.htm

ik zie het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoppie
  • Niet online
Alles leuk en aardig, maar ik heb alleen een systeem gezocht wat een vervanger is voor het it-resell systeempje.

Even voor de duidelijkheid:
Ik koop deze systemen direct bij de distributeur, deze prijs geldt vanaf 50 systemen!

Aangezien het hier om een incidentele actie gaat en ik er geen winst op wil maken, verwacht ik van de overige tweakers wat hulp voor de administratieve afhandeling.
DJSmiley, JP en JasperNL misschien?

Nogmaals. als er geen 50 gegadigde zijn dan zal de prijs omhoog gaan!

De levertijd is ongeveer een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Op donderdag 10 januari 2002 20:19 schreef Zoppie het volgende:
Alles leuk en aardig, maar ik heb alleen een systeem gezocht wat een vervanger is voor het it-resell systeempje.

Even voor de duidelijkheid:
Ik koop deze systemen direct bij de distributeur, deze prijs geldt vanaf 50 systemen!

Aangezien het hier om een incidentele actie gaat en ik er geen winst op wil maken, verwacht ik van de overige tweakers wat hulp voor de administratieve afhandeling.
DJSmiley, JP en JasperNL misschien?

Nogmaals. als er geen 50 gegadigde zijn dan zal de prijs omhoog gaan!

De levertijd is ongeveer een week.
Ik wil op zich de excel-lijst wel weer maken... Heb ik ook gedaan voor de Soyo-barebones.....

Op zich wil ik me er wel mee bemoeien, alleen financieel gezien liever niet... En ik wil er sowieso wel eentje :)

Anders open je even een nieuw topic: iets van "[inkoop-actie]MSI 6215 Barebone, € 236.-" ofzo...

Daar gewoon je mail-adres (en evt andere persoonlijke gegevens, puur voor het vertrouwen) geven (of die van mij, mag ook hoor), en opstarten die handel.....

Of mail me anders even (icq kaput)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quorton
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-03 20:06
Ik heb dit topic vanaf het begin gevolgd, maar ik wil nu toch even een tip geven. Zo'n inkoop actie voor zo'n MSI is leuk, maar ik wilde er even op wijzen dat de ASUS terminator in de winkel (bv norrod) 225 € (is nogal een verschil met 280 €) kost, dat is dus al goedkoper en dan zit er meteen een diskdrive en een 50 sp CDROM in.
Misschien als je die bij een distributeur besteld dat het nog veel goedkoper kan.

Quadcore 6600 @ 3,3Ghz, 4 GB, 2 TB raid 5, GF 8400GS
P4 2.8G, 2 GB, 500GB diskspace, GF FX5200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

DJ Smiley Wat is de status van de betalingen terug aan de mensen die al betaald hadden ?? THX

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoppie
  • Niet online
Ik ga even een weekendje weg en ben Maandag weer van de partij.

Ik zal proberen van het weekend ook eens naar die Asus te kijken. Maar heeft die ook TV-out? En zo niet wat kunnen de opties zijn om toch tv-out erop te krijgen (+prijzen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost

The_Ghost

Ik heb de asus terminator gezien voor 195 euro.. Ik zal nog ff nakijken hoe of wat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quorton
(Van de norrod site)

Asus Terminator PC Barebone
De Asus Terminator is een van de kleinste en meest complete barebone systemen die op dit moment te krijgen is. Deze barebone is geschikt voor de huidige Celeron en Pentium III processoren (Coppermine), heeft twee PC133 Dimm sockets (max.1GB), 2 pci sloten, on-board VGA, Sound, 10/100 Lan en twee USB uitgangen aan de voorzijde. De Terminator is standaard voorzien van een Asus 50speed CDROM speler en een floppydrive. Het moederbord, Asus TriOptix wordt gevoed door een 120watt powersupply. De barebone is uitstekend geschikt als zakelijke pc.

http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?&threadid=20203

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
Op vrijdag 11 januari 2002 09:27 schreef Zoppie het volgende:
Ik zal proberen van het weekend ook eens naar die Asus te kijken. Maar heeft die ook TV-out? En zo niet wat kunnen de opties zijn om toch tv-out erop te krijgen (+prijzen).
Nope, de asus heeft geen TV-out.. En da's ook een van de problemen die ik steeds weer tegenkom.. Je kunt best leuke barebone systemen vinden, maar bijna altijd zonder TV-out.

(en persoonlijk valt voor mij de asus ook af, want dat is gewoon een minitowertje, terwijl ik juist een zeer kleine desktop wil hebben.. 't moet gewoon een stand-alone dvd/divx/mp3 speler worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Iedereen zit maar te roepen over de TV-Out functie, maar bijvoorbeeld een Hollywood+ kaartje levert toch veel betere kwaliteit, of niet?

Daarnaast moet je gewoon eens kijken naar PCChips en/of Elitegroup (ECS) moedeborden. Voor rond de €100 heb je een mobo met onboard:
- vga
- lan
- sound (4 kanaals soms)
- tv-out
- 56K modem
- en bij PCChips ook soms nog met en Slot en Socket CPU mogelijk, dus onafhankelijke tweevoudige CPU mogelijkheid.

En dat allemaal op een Flex/MicroATX mobo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quorton
Van de asus website :
Flexible manufacturing options such as cdrom, dvdrom, lcd/TV-OUT, and customized front panel allow for a variety of unique sku's

Oftewel er zijn verschillende modellen, vandaar dat je het beste bij een distributeur kan bestellen, die kan er waarschijnlijk wel aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Of ze bedoelen hetzelfde als mogelijk is bij de AOpen microatx desktop.....

Dan kun je een klein printplaatje met een flatcable kopen, met aansluitingen die je (vaak) vooraan in de kast kan plaatsen in ene gereserveerde uitsparing. Dan heb je dus printplaatjes van diverse typen (USB/Sound/TV-Out) etc.

Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.com/products/housing/images/h300item/front_IO_s.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic en GOT in het algemeen al een tijdje maar alleen lezend. Dit topic volg ik omdat ik zelf zo'n barbone zocht. Nu heb ik eens rondgeneusd en de (voor mij) perfecte barebone gevonden. Nu weet ik alleen niet wattie kost en waar hij te krijgen is.

De link is:
http://www.elitegroup.de/produkte/produkte_bookpc2.html

Deze(BKi810) is mijn favoriet er zijn meerdere behuizingen mogelijk en heeft alles onboard incl 5.1 sound.

Er staan ook nog andere modellen op de site met andere mogelijkheden onboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enter.nu

enter.nu

enterToys

Op vrijdag 11 januari 2002 13:14 schreef oki_doki het volgende:
Ik volg dit topic en GOT in het algemeen al een tijdje maar alleen lezend. Dit topic volg ik omdat ik zelf zo'n barbone zocht. Nu heb ik eens rondgeneusd en de (voor mij) perfecte barebone gevonden. Nu weet ik alleen niet wattie kost en waar hij te krijgen is.

De link is:
http://www.elitegroup.de/produkte/produkte_bookpc2.html

Deze(BKi810) is mijn favoriet er zijn meerdere behuizingen mogelijk en heeft alles onboard incl 5.1 sound.

Er staan ook nog andere modellen op de site met andere mogelijkheden onboard.
Daar heb ik ook naar zitten kijken... ik kan alleen nog geen prijzen vinden... of een zaakje dat ze in NL verkoopt :?

~~ meesterprutser ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 11 januari 2002 13:17 schreef enter.nu het volgende:

[..]

Daar heb ik ook naar zitten kijken... ik kan alleen nog geen prijzen vinden... of een zaakje dat ze in NL verkoopt :?
Heb even verder gezocht en op deze site:
http://www.ecs.uk.com/buy/buy.htm

dit adres gevonden:

ECS Holland B.V. -- Holland

POSTBUS 7029
6503 GM Nijmegen, Nieuweweg 271, 6603 BN Wijchen, The Netherlands
Tel: +31-24-6486111
Fax: +31-24-6486119

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op vrijdag 11 januari 2002 13:26 schreef oki_doki het volgende:

[..]

Heb even verder gezocht en op deze site:
http://www.ecs.uk.com/buy/buy.htm

dit adres gevonden:

ECS Holland B.V. -- Holland

POSTBUS 7029
6503 GM Nijmegen, Nieuweweg 271, 6603 BN Wijchen, The Netherlands
Tel: +31-24-6486111
Fax: +31-24-6486119
En al gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enter.nu

enter.nu

enterToys

Op vrijdag 11 januari 2002 13:56 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

En al gebeld?
yep...

Distributie is o.a. in handen van Simmplicity
nog ff een telefoontje dus ;)

edit:

gebeld... zij hebben de BookPC niet in het assortiment als distributeur.. :'(
ff verder zoeken dus.

Maar ik ga nu weekend vieren.. zie jullie dinsdag weer :7

~~ meesterprutser ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even gemaild naar de duitse handelaar of zij mij een prijs of een ander adresje kunnen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Heb ik ook eens naar gekeken, mara ik heb er Belgische prijzen bij gezien en er stond me iets van bij, dat ze totaal niet te betalen zijn! Volgens mij staat dergelijke link ook in pagina 5 van dit topic of daar in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --HYPER--392
  • Laatst online: 11:38

--HYPER--392